Auttaako suhteiden syntymisessä postiviivisuus toista kohtaan? Huomaako sen jos toinen on positiivinen ja hymyileväinen, vai tuntuuko sellainen feikiltä?
Onko positiivisuus hyvästä?
9
<50
Vastaukset
- 17plus1
Jos se positiivisuus on aitoa niin silloin sen myös "tuntee". Jos on feikkiä niin ei kannata yritä esittää sellaista. Positiivisuutta voi myös opetella.
Komppaan!
Kysymys on joko provo tai sitten todella outo, vastaus kun on yksi selitteinen, ei ole toista vaihtoehtoa.
- nimmarini
Positiivisuus on hyvästä. Negatiivisuus on valitettavan yleistä nykyään, lapsuudesta perittyä. Lapsena vanhempien negatiivisuus saa lapsessa aikaan vihaa ja aikuisena rikollisuutta ja mielenterveysongelmia.
- Neggis
Suurin osa ihmiskunnasta on negatiivisia.
Periytyvä asenne elämää kohtaan.
Siitä asenteesta on vaikea päästä, eikä monetkaan huomaa edes olevansa negatiivisia koska se on niin syvällä ihmismielessä. Itse sain herätyksen kun poikani sanoi minulle : Äiti kaikki mitä sanot on negatiivista ! Se meni niin jakeluun, kolahti kunnolla tajuntaani, heräsin todellisuuteen.
Kiitos viisaan poikani <3
- Tlza
1. Positiivisuus miehessä on hyvä asia. Alfauroksella on kivaa ja sitä hymyilyttää kun naisia riittää. Fake it until you make it.
2. Jos mies ei osaa iskeä naista, mies tarvitsee taitoa enemmän kuin positiivista asennetta. Kuvitelkaa miten hölmöä olisi autokoulussa jos opettaja sanoisi "noniin eka ajo, hyppää ton 1000 kuutioisen selkään ja luota vaan kato ittees ja ajattele positiivisesti, kyl sä osaat". EI, vaan sielläkin opetetaan taitoa!
Ongelma on tietysti, että tällä palstalla moni ei tiedä ajotaidon olevan opeteltavissa. Siinä kohtaa asennetta pitää saada positiivisemmaksi."Auttaako suhteiden syntymisessä postiviivisuus toista kohtaan? Huomaako sen jos toinen on positiivinen ja hymyileväinen, vai tuntuuko sellainen feikiltä?"
Onkohan sinulla vai minulla luetun ymmärtämisessä vikaa?
Suhde voi olla tuttavuutta, kaveruutta, ystävyyttä, rakkautta jne....yleensäkin kaikkea, jossa kohdataan toinen ihminen.
Ei tässä ollut mistään uuden taidon oppimisesta kyse, vaikka positiivisuus asiaa kohtaan on varmasti hyödyllisempää, kuin nengatiivisuus....
Itse olen muutenkin edelleen sen kannalla, että aitous on aitoutta ja kaavamaine autismi on kaavamaista autismia....
- hugokutb
Tottakai pitää olla positiivinen ja kannustaa toista toteuttamaan unelmansa! Mikään ei oo hirveempää ku totinen mies joka ei oo koskaan mihinkään tyytyväinen..
mielummin optimisti isommilla virheillä ku pessimisti pienemmillä virheillä Tottakai auttaa ja tottakai huomaa. Ja jos ihmisen puheet, teot ja nonverbaalinen viestintä ovat ristiriidassa (eli hän feikkaa) niin nonverbaalinen viesti on se, mikä ratkaisee. Jos hymy ei ulotu silmiin saakka niin se kertoo, että keskustelukumppani on vain kohtelias tai että hän pelkästään teeskentelee.
Mutta ei muiden ihmisten takia kannata olla hymyilevä ja positiivinen vaan ihan itsensä takia. Elämä on iloinen asia, jopa näin harmaana päivänä <3Voi sua helka, sähän olet kohta todella todella "hottis", oikea halikamu. ;)
Kyllä se nyt on niin, että kevät on ihmeellisten asioiden aikaa......hyvien sellaisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934