Ennen seksuaalista liberalismia ei ollut ampumisia

Naisasialooseri

Eli ennen seksuaalista liberalismia ei ollut joukkomurhaajia vaikka koulukiusaamista(jota näille teoille ensimmäiseksi tekosyyksi yleensä tarjotaan)oli ihan samalla tavalla kuin nykyäänkin ja silloinkin osa miehistä jäi ilman pillua.

Mistähän mahtaisi johtua? Olisiko vaikka siitä, että ennen liberalismia oli yksi mies ja yksi nainen ja seksiä harrastettiin vain heidän parisuhteessaan ainakin suuremmaksi osaksi, jollain YT-miehellä saattoi olla myös yksi sivupano. Ei siis ollut absoluuttisen kurjistumisen ilmiötä eli yhdellä miehellä on nolla naista ja toisella miehellä tuhat naista. Toki naisettomia miehiä vitutti silloinkin, mutta jos sillä kaverillakin oli vain se yksi nainen eikä sataa niin asian pystyi vielä hyväksymään koska tilanne ei ollut äärimmäisen epätasainen. Ei köyhääkään vituta niin paljon jos ympärillä asuu vain tavallisia kaksi, kolme tonnia kuukaudessa tienaavia palkansaajia, mutta jos naapurissa asuu miljardööri niin varmasti se saa veren kiehumaan

Se on juurikin tuo seksin äärimmäisen epäoikeudenmukainen jakautuminen, kun sitä vapaasti saa harrastaa, ja se jopa tuhansien naisten ero saavan ja saamattoman miehen välillä mikä näitä ampujia on raivostuttanut ja siksi he ovat ottaneet ilmiöön kantaa, ilmaisseet mielipiteensä vallitsevasta epäreilusta tilanteesta yksi luoti kerrallaan.

Niin ja itsekin pystyisin, joskin pitkin hampain, hyväksymään sen, että osalla miehistä on yksi nainen ja osalla nolla naista.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksRumaVaan

Kateus. Itse en kadehdi miljardööriä. Ja minulle riittäisi se yksi oma rakas. Eikä ulkonäkövaatimuksia, kunhan olisi mulle hyvä ja viihdyttäs yhdessä. Nämä kaikkien haluavat pinnalliset ihmiset eivät ole mun juttu. Eikä se miten muut elävät ;)

• Naisasialooseri

Haha! Loistava kuva, olen nähnyt ennenkin. Elliot Rodger on sankari!

• Naisasialooseri kirjoitti:

Haha! Loistava kuva, olen nähnyt ennenkin. Elliot Rodger on sankari!

Syytä vaan itseäsi siitä vitun luuseripaska, kun oot tollainen naisettomaksi jäänyt surkimusmies ja oikein täydellinen luuseri saatana!!!!!!!!!!!!! Oma vikasi kun et osaa muuttaa itseäsi sellaiseksi, että alkaisit naisille kelvata.

Se onkin sulle ihan oikein, kun joudut koko ikäsi naisettomana luuserina elämään. Siinä sitä voitkin joskus sitten miettiä, että olisiko kannattanut sittenkin muuttaa itseään sellaiseksi, että olisit voinut naisille kelvata.

Sulla sitä onkin varmasti hyvin tuskallinen elämä edessäsi, kun sitä elämää on sulla kuitenkin edessä vielä yli 50 vuotta tai ehkä jopa 60 vuotta, kun ihmisten elinikä on kuitenkin koko ajan nousussa. Mutta tee vaikka joku päivä itsari ja hyppää junan alle, niin ei tarvitse enää siitä naisettomuudesta sun kärsiä vitun ätmipaskaluuseri.

• DarkFear kirjoitti:

Syytä vaan itseäsi siitä vitun luuseripaska, kun oot tollainen naisettomaksi jäänyt surkimusmies ja oikein täydellinen luuseri saatana!!!!!!!!!!!!! Oma vikasi kun et osaa muuttaa itseäsi sellaiseksi, että alkaisit naisille kelvata.

Se onkin sulle ihan oikein, kun joudut koko ikäsi naisettomana luuserina elämään. Siinä sitä voitkin joskus sitten miettiä, että olisiko kannattanut sittenkin muuttaa itseään sellaiseksi, että olisit voinut naisille kelvata.

Sulla sitä onkin varmasti hyvin tuskallinen elämä edessäsi, kun sitä elämää on sulla kuitenkin edessä vielä yli 50 vuotta tai ehkä jopa 60 vuotta, kun ihmisten elinikä on kuitenkin koko ajan nousussa. Mutta tee vaikka joku päivä itsari ja hyppää junan alle, niin ei tarvitse enää siitä naisettomuudesta sun kärsiä vitun ätmipaskaluuseri.

Muistaakseni sinä olet myös ilman naista. Eikö niin? Et kuitenkaan ole luuseri? No onneksi maailma tarvitsee sankareita, joten Darkkiksen ei tarvitse tehdä itsaria :)

Miksi et enempää raivostu? Haluaisin vähän Caps Lock päällä kirjoitettua raivoamista. Siitähän sinä olet tunnettu :)

Antaa tulla vaan! Päästä eläimellinen raivosi valloilleen :)

• super-atm kirjoitti:

Muistaakseni sinä olet myös ilman naista. Eikö niin? Et kuitenkaan ole luuseri? No onneksi maailma tarvitsee sankareita, joten Darkkiksen ei tarvitse tehdä itsaria :)

Miksi et enempää raivostu? Haluaisin vähän Caps Lock päällä kirjoitettua raivoamista. Siitähän sinä olet tunnettu :)

Antaa tulla vaan! Päästä eläimellinen raivosi valloilleen :)

No tällä hetkellä olen sinkkuna, mutta mulla on kuitenkin ollut naisia elämäni aikana, joten eipä sillä tämän hetken sinkkuudella ole mitään merkitystä.

Lisäksi mulla ja naisasialuuserilla on myös se ero, että mulla on oikein kova elämänhalu, enkä mä ole ikinä edes miettinyt mitään itsemurhan tekemistä, kuten naisasialuuseri onkin. Ja mä kyllä ehdin vielä elämässäni seurustelemaan, joten mä sen naisasialuuserin tavoin stressaa ja menetä hermoja ja elämänhaluani sen sinkkuuden takia.

Yritin tässä nyt keskustella hieman asialinjalla, mutta kyllä mä varmasti vielä jossain vaiheessa tässä raivostun, kun menetän hermoni naisasialuuserin takia ja varmasti annan vielä hänenkin kuulla kyllä sen kunniansa.

• DarkFear kirjoitti:

No tällä hetkellä olen sinkkuna, mutta mulla on kuitenkin ollut naisia elämäni aikana, joten eipä sillä tämän hetken sinkkuudella ole mitään merkitystä.

Lisäksi mulla ja naisasialuuserilla on myös se ero, että mulla on oikein kova elämänhalu, enkä mä ole ikinä edes miettinyt mitään itsemurhan tekemistä, kuten naisasialuuseri onkin. Ja mä kyllä ehdin vielä elämässäni seurustelemaan, joten mä sen naisasialuuserin tavoin stressaa ja menetä hermoja ja elämänhaluani sen sinkkuuden takia.

Yritin tässä nyt keskustella hieman asialinjalla, mutta kyllä mä varmasti vielä jossain vaiheessa tässä raivostun, kun menetän hermoni naisasialuuserin takia ja varmasti annan vielä hänenkin kuulla kyllä sen kunniansa.

Ihan hyvä että sinulta löytyy myös itsehillintää. Vaikka raivostuminen onkin hurjan uroksen merkki, niin se ei ole hienon miehen käytöstä.

• super-atm kirjoitti:

Ihan hyvä että sinulta löytyy myös itsehillintää. Vaikka raivostuminen onkin hurjan uroksen merkki, niin se ei ole hienon miehen käytöstä.

Täytyy sitä aina miehen osata pitää puolensa, eikä vaan alistua kuuntelemaan jotain epäasiallista vittuilua. Kyllä sitä silloin saakin menettää aina hermonsa ihan just niin paljon, kun mitä itse vaan parhaaksi näkee.

• DarkFear kirjoitti:

Täytyy sitä aina miehen osata pitää puolensa, eikä vaan alistua kuuntelemaan jotain epäasiallista vittuilua. Kyllä sitä silloin saakin menettää aina hermonsa ihan just niin paljon, kun mitä itse vaan parhaaksi näkee.

"Täytyy sitä aina miehen osata pitää puolensa"

Olen samaa mieltä sinun kanssasi vielä tässä vaiheessa, mutta sitten menee mönkään....

"Kyllä sitä silloin saakin menettää aina hermonsa ihan just niin paljon, kun mitä itse vaan parhaaksi näkee."

Ei näin, eihän?

• Merkillinen tulkinta. Koska pillua saamattomia miehiä oli silloin vähemmän, olisi niitä luullut harmittavan vielä nykyistäkin enemmän. Tehän väitätte, että ätmien määrä olisi lisääntynyt.

• Naisasialooseri

Mikä on"ätmi"? Ei tietenkään sen aikasia naisettomia miehiä harmita enemmän jos muillakaan ei ole kuin korkeintaan se yksi nainen eli se ero on häviävän pieni verrattuna nykyiseen jossa toisella miehellä voi olla tuhat naista ja toisella ei ensimmäistäkään.

Taloustermejä käyttäen eriarvoisuus on lisääntynyt ja rikkaat rikastuneet ja köyhät köyhtyneet.

• Naisasialooseri kirjoitti:

Mikä on"ätmi"? Ei tietenkään sen aikasia naisettomia miehiä harmita enemmän jos muillakaan ei ole kuin korkeintaan se yksi nainen eli se ero on häviävän pieni verrattuna nykyiseen jossa toisella miehellä voi olla tuhat naista ja toisella ei ensimmäistäkään.

Taloustermejä käyttäen eriarvoisuus on lisääntynyt ja rikkaat rikastuneet ja köyhät köyhtyneet.

Meillä on erilainen tapa katsoa asiaa. Minua vituttaisi vähemmän, jos yhdellä olisi 10 naista ja minulla 8 kahdeksan puutteessa olevaa kohtalotoveria. Mutta jos yhdeksällä olisi yksi nainen ja minä olisin ainoa ätmirunkkari, niin vituttaisi paljon enemmän.

• nihhhhhhhhhhhhhh
        Ratikkakuski kirjoitti:

Meillä on erilainen tapa katsoa asiaa. Minua vituttaisi vähemmän, jos yhdellä olisi 10 naista ja minulla 8 kahdeksan puutteessa olevaa kohtalotoveria. Mutta jos yhdeksällä olisi yksi nainen ja minä olisin ainoa ätmirunkkari, niin vituttaisi paljon enemmän.

Mutta aikaisemmassa kulttuurissa seksi ja seksuaalinen markkina-arvo eivät määrittäneet samalla lailla ihmisen arvoa maailmassa kuin nykyään länsimaisessa kulttuurissa. En tiedä kykenetkö sinä tätä asiaa käsittämään mutta ehkä vanhempasi käsittävät/käsittivät mikäli ovat kasvaneet aikuisiksi ennen 60-luvun kulttuurivallankumousta.

• nihhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

Mutta aikaisemmassa kulttuurissa seksi ja seksuaalinen markkina-arvo eivät määrittäneet samalla lailla ihmisen arvoa maailmassa kuin nykyään länsimaisessa kulttuurissa. En tiedä kykenetkö sinä tätä asiaa käsittämään mutta ehkä vanhempasi käsittävät/käsittivät mikäli ovat kasvaneet aikuisiksi ennen 60-luvun kulttuurivallankumousta.

Ne kasvoivat aikuisiksi 60-luvun liberalismin aikaan. Oli e-pillerit, seksi ja rock'n roll. Turhaan te haaveilette vuosisadan takaisia aikoja. Silloin joku tauti olisi jo teidät todennäköisesti ajanut hautaan.

• Naisasialooseri
        Ratikkakuski kirjoitti:

No tuo on sinun mielipiteesi, mutta minua kyllä vituttaa paljon enemmän se, että yksi saa kaiken ja osa ei mitään olipa kohtalotovereita tai ei. Se, että minulla on kaltaisiani ATM kavereita tälläkin hetkellä paljon, on aika laiha lohtu.

Ja kyllä ennen seksuaalista liberalismiakin oli naisettomilla miehillä kohtalotovereita, ei tietysti niin paljon kuin nykyään, mutta ei sitä silloinkaan olisi tarvinnut olla yksin naisettomuutensa kanssa.

• nihhhhhhhhhhhh
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ne kasvoivat aikuisiksi 60-luvun liberalismin aikaan. Oli e-pillerit, seksi ja rock'n roll. Turhaan te haaveilette vuosisadan takaisia aikoja. Silloin joku tauti olisi jo teidät todennäköisesti ajanut hautaan.

Kaikki on suhteellista. Ei sillä pidentyneellä eliniälläkään paljoa tee jos elämästä puuttuu kaikki todellinen mielekkyys niinkuin monilla länsimaisilla ihmisillä nykyään tapaa olla.

• Muttajatkatoki

Ihmisluontoon on aina kuulunut surmaaminen ja tulee kuulumaan. Ei ole mikään uus juttu todellakaan.

• Naisasialooseri

Kyllä ja mikään ei ole koskaan ollut parempi motiivi surmaamiselle kuin se, että on katsonut tulleensa syrjityksi ja sorretuksi ja sitä taktiikkaa myös Lenin ja Hitler hyödynsivät. Tekemällä kansalle selväksi, että juutalaiset sortavat heitä, sai Hitler tehtyä rauhallisista perheenisistä julmia murhaajia keskitysleireille vartijoiksi ja upseereiksi. Ihan samalla tavalla kouluampuja on motivoitu.

• Viidakonlaki
        Naisasialooseri kirjoitti:

Kyllä ja mikään ei ole koskaan ollut parempi motiivi surmaamiselle kuin se, että on katsonut tulleensa syrjityksi ja sorretuksi ja sitä taktiikkaa myös Lenin ja Hitler hyödynsivät. Tekemällä kansalle selväksi, että juutalaiset sortavat heitä, sai Hitler tehtyä rauhallisista perheenisistä julmia murhaajia keskitysleireille vartijoiksi ja upseereiksi. Ihan samalla tavalla kouluampuja on motivoitu.

Ainoa edes jollain tapaa eettisesti hyväksyttävä tapa toisen surmaamiselle on se, että ainoana vaihtoehtona on että joutuu itse surmatuksi. Tällöinkin tietysti on parempi, jos ns. hyvis voittaa pahiksen.

Toki kuolemantuomion oikeutus vakavista rikoksista on myös hyvä ja vaikea kysymys. Tällöin on kyseessä valtion monopoli asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe