Miesten pahimmat turn-offit on!

kaljuuntuvanainen28

Huono hygenia (keho/henki haisee) joten nyt hopi hopi pesulle siitä.

74

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjadfkja

Kännissä tuleminen treffeille

• Minniie

Yli-ikäisyys on varmaan se pahin

• muutatässä

Keski-iäsä vieläkin poikuus tallella, pälvikalju (sivuilta pitkä), Turun Varissuolla asuminen, finan syöminen, impotenssia, autismi, tupakointi, raivokohtauksien saaminen ja siviilipalvelus

• kaljuuntuvanainen28

Unohtu likaset ja huonot vaatteet.

• treffihelvetti

entäs nenäkaivelu ja yritykset siirtyä heti suutelulinjalle, tai sitten katsella niitä naapuripöydän naisia kuola valuen

• Naisellinen__Nainen

- ujous
      - epävarmuus
      - matala status
      - työttömyys
      - köyhyys

• tggrfkhtwwtewsG

jessss!! Kaikki löytyy

• 10HuonojaAsiaa

1. Puhuu liikaa, jopa toisen päälle eikä kuuntele mitä toisella on sanottavaa tai vastavuoroisesti ei puhu oikein mitään, on vain hiljaa
      2. Huono hygienia, likaiset/rikkinäiset vaatteet jne. perusjutut
      3. Käy käsiksi liian nopeasti ja/tai liian suorasukaisesti, eli kättä pepulle/reiden päälle jo ekoilla treffeillä
      4. Valehtelu
      5. Tupakointi, liika humaltuminen treffeillä, päihteet/lääkkeet
      6. Seksin ehdottelu ekoilla treffeillä
      7. Katoilu ja liian pitkät tauot yhteydenpidossa (useita päiviä)
      8. Epäsiisti kämppä
      9. Ei ole omillaan toimeentuleva, enkä nyt tarkoita tässä työttömyyttä vaan enemmänkin sellaista elämänasennetta ja sitä ettei enää vanhempien taskuilla käy tai ole ihan elämäntapa sossupummi tms.
      10. Meillä ei ole mitään yhteistä

• Eivoisuositella

Jos ventovieraan keskustelun avaus on "Annatko pillua " tai käydään pebaan kiinni.

Treffeillä jos:
      - mies kertoilee palkastaan , omaisuudestaan tai kellostaan ja mitä se on maksanut olettaen, että nainen on rahan perässä
      - mies kertoilee flaksistaan naisten keskuudessa tai kokemuksistaan kahden naisen loukussa
      - mies kertoilee ongelmistaan vakipanonsa kanssa ja eilisen illan seksisessiosta
      - mies pyytää soittelemaan, jos nainen kaipaa siittäjää ("jolla on hyvät hampaat ")
      - mies yrittää suudella vielä senkin jälkeen kun on saanut pakit

• mitäs-sanois

Haistattelee ensin ex:äänsä miten sai tältä visvasyylätartunnan.
      Seuraavassa lauseessa pyytääkin minua treffeille.
      Tai muslimimaassa mies tuli kansion kanssa esittelemään länsimaisia naisiaan, oli kivat kuvat naisista, kehui olevansa hyvä rakastaja ja kysyi kiinnostaisiko minua tavata hänet.

• Katsos vaan kun naiset taas jälleen innostuivat kommentoimaan kun päästiin heidän suosikkiaiheeseensa, eli listaamaan mitä vikaa miehissä on. Toinen naisten suosikkiaihe on se, minkälainen miehen pitää olla.

Saahan sitä vaikka mitä haluta ja vaatia :)

• ananaspalikkabanaani

Kiitos kun annoit itsestäsi taas näin paljon tähän keskusteluun.

• ananaspalikkabanaani kirjoitti:

Kiitos kun annoit itsestäsi taas näin paljon tähän keskusteluun.

Ole hyvä.

• ihanmielellään

Yleensä täällä haukutaan naisia joka ketjussa, kai sitä nyt vastapainoksi voisi välillä haukkua miehiäkin.

• ihanmielellään kirjoitti:

Yleensä täällä haukutaan naisia joka ketjussa, kai sitä nyt vastapainoksi voisi välillä haukkua miehiäkin.

Naiset haukkuu miehiä ilman mitään järkevää syytä, ihan vaan siksi koska ovat nirsoja. Jos mies haukkuu naista, niin sille on hyvät ja perustellut syyt.

• vitunpellehermanni
        super-atm kirjoitti:

Naiset haukkuu miehiä ilman mitään järkevää syytä, ihan vaan siksi koska ovat nirsoja. Jos mies haukkuu naista, niin sille on hyvät ja perustellut syyt.

No olipa taas yllättävä kommentti palstaätmiltä.

• vitunpellehermanni kirjoitti:

No olipa taas yllättävä kommentti palstaätmiltä.

Kuinka niin yllättävä? :) Kerro lisää.

• toimintamallitar

- Huono ryhti, löntystäminen, röhnö istuma-asento
      - kadulle räkiminen, rään kirnuaminen
      - huono puhekieli, sössöttäminen, huolimaton artikulointi
      - nenän kaivuu, huono käsihygienia
      - hikoilu, puuskuttaminen ihan jo vaikka portaiden noususta
      - huono hygienia, huolimaton vaatehuolto
      - epäsiisteys, huolittelemattomuus
      - huolittelemattomuuden korjausyritys partavedellä ja dödöllä läträämällä
      - ei tilannetajua siitä miten minnekin pukeutua. Lenkkarit kuuluvat lenkille, eikä ikinä koskaan minnekään muualle. Verskoissa ei olla julkisilla paikoilla. Printtipaidat ovat junttia, etenkin jos ovat vanhoja ja nuhjaantuneita.
      - huono käytös
      - mammanpoikamaisuus

• Itsehän oletkin varmasti täydellinen nainen, jolla on varaa vaatia.

• sitäeitiedä
        super-atm kirjoitti:

Itsehän oletkin varmasti täydellinen nainen, jolla on varaa vaatia.

Ehkä.
        Noi on siis kuitenkin ihan perusolettamuksia ihan kaikille, niin miehille kuin naisillekin.

• toimintamallitar
        sitäeitiedä kirjoitti:

Ehkä.
        Noi on siis kuitenkin ihan perusolettamuksia ihan kaikille, niin miehille kuin naisillekin.

Juuri näin. Itsellä on lista hoidossa, ihan mennentullen ja vielä kerta kaupan päälle. Miksi ihmeessä minun pitäisi siten tyytyä yhtään vähempään? Lisäksi, tuo on vasta lähtökohta. Nimittäin sitten tulee vielä eteen se, että minkälainen tämä ehdokas on kokonaisuutena. Eli minkälainen persoona, kiinnostuksen kohteet, ulkoinen habitus, elämän suunnitelmat, ym. Tällöin jokin toinen ominaisuus voi tasapainottaa toisaalla esiintyvän "puutteen". Mitään suurempaa lukkoon lyötyä ajatusta unelmien kumppanista ei ole, olen sinänsä hyvin avoin sen suhteen minkälainen henkilön tulisi olla kokonaisuutena, mutta tosiaan sentään tietyt lähtökohdat TÄYTYY olla kunnossa, vrt aikaisempi listaukseni.

Minua kyllä huvittaa tuo super-atmin vastaus. Ihan uteliaisuudesta: mikä listassa mielestäsi oli liikaa? Mikä nyt oli niin kohtuuton vaatimus? Millä perustelisit sen, että jotain noista pitäisi sietää vastapuolessa?

• toimintamallitar kirjoitti:

Juuri näin. Itsellä on lista hoidossa, ihan mennentullen ja vielä kerta kaupan päälle. Miksi ihmeessä minun pitäisi siten tyytyä yhtään vähempään? Lisäksi, tuo on vasta lähtökohta. Nimittäin sitten tulee vielä eteen se, että minkälainen tämä ehdokas on kokonaisuutena. Eli minkälainen persoona, kiinnostuksen kohteet, ulkoinen habitus, elämän suunnitelmat, ym. Tällöin jokin toinen ominaisuus voi tasapainottaa toisaalla esiintyvän "puutteen". Mitään suurempaa lukkoon lyötyä ajatusta unelmien kumppanista ei ole, olen sinänsä hyvin avoin sen suhteen minkälainen henkilön tulisi olla kokonaisuutena, mutta tosiaan sentään tietyt lähtökohdat TÄYTYY olla kunnossa, vrt aikaisempi listaukseni.

Minua kyllä huvittaa tuo super-atmin vastaus. Ihan uteliaisuudesta: mikä listassa mielestäsi oli liikaa? Mikä nyt oli niin kohtuuton vaatimus? Millä perustelisit sen, että jotain noista pitäisi sietää vastapuolessa?

Mä lisäisin tuohon peruslistaan vielä mm.
        -röyhtäily, piereskely
        -röhönauru
        -flunssaisena nenäliinan käyttämättömyys (ei pyyhitä hihaan, ei imetä sitä räkää nenästä nieluun eikä niistetä kadulle)
        -suu auki tuijottaminen kuin mikäkin vajaaälyinen
        -suu auki syöminen, mässyttäminen, ruoka suussa puhuminen. Joillekin jopa ruokailuvälineiden käyttäminen on haasteellista
        -puhuminen asioista joista ei tiedä mitään (mm. politiikka on vaikea laji, pitää osata olla hiljaa jos ei tiedä)
        Ihan muutamia mainitakseni. Ja noudatan itse myös näitä ohjeita joista suurin osa kuuluu ihan kotikasvatukseen.
        Se, että vaatii käytöstapoja ja hygieniaa, ei ole liikaa vaadittu. Mutta kertonee jotain palstalaisista, jos ovat sitä mieltä, että nuo asiat ovat liikaa vaadittu...

• Sivusta
        toimintamallitar kirjoitti:

Ei tuossa listassa ollut mitään liikaa, tai ollut kohtuuton vaatimus. Super-atm se vaan kiukuttelee tavalliseen tapaansa.

• Sivusta kirjoitti:

Ei tuossa listassa ollut mitään liikaa, tai ollut kohtuuton vaatimus. Super-atm se vaan kiukuttelee tavalliseen tapaansa.

Älä sano toisen kommentteja ja mielipiteitä kiukutteluksi. Etenkään kun en mitenkään vihaiseen sävyyn ole mitään kirjoittanut.

• Ex--PUA
        super-atm kirjoitti:

Älä sano toisen kommentteja ja mielipiteitä kiukutteluksi. Etenkään kun en mitenkään vihaiseen sävyyn ole mitään kirjoittanut.

Naiset joilla ei ole mitään annettavaa keskusteluun ja joiden vähäinenkin anti on lähinnä sairasta ja katkeraa miesvihaa, ovat syyttämässä sinua kiukuttelusta ja vähäisestä keskusteluannista.

Ja mikä parasta, jokaisella on luu kurkussa heti kun pyydät perusteluja.:D
        Ei siis ihme että miehet ovat täysin ylivoimaisia täällä(kin).

• Ex--PUA
        toimintamallitar kirjoitti:

Taas yksi esimerkki itsestään liikoja luulevasta palstakurpasta, jolla on naurettavan snobit standardit, mutta joka katkeroituu kun ei löydä "arvoistaan seuraa".

Jos et tuolla iällä ole vielä löytänyt miestä, johtuu se siitä että olet viallinen ja huono nainen.

• Ex--PUA
        pimppaloora kirjoitti:

Mä lisäisin tuohon peruslistaan vielä mm.
        -röyhtäily, piereskely
        -röhönauru
        -flunssaisena nenäliinan käyttämättömyys (ei pyyhitä hihaan, ei imetä sitä räkää nenästä nieluun eikä niistetä kadulle)
        -suu auki tuijottaminen kuin mikäkin vajaaälyinen
        -suu auki syöminen, mässyttäminen, ruoka suussa puhuminen. Joillekin jopa ruokailuvälineiden käyttäminen on haasteellista
        -puhuminen asioista joista ei tiedä mitään (mm. politiikka on vaikea laji, pitää osata olla hiljaa jos ei tiedä)
        Ihan muutamia mainitakseni. Ja noudatan itse myös näitä ohjeita joista suurin osa kuuluu ihan kotikasvatukseen.
        Se, että vaatii käytöstapoja ja hygieniaa, ei ole liikaa vaadittu. Mutta kertonee jotain palstalaisista, jos ovat sitä mieltä, että nuo asiat ovat liikaa vaadittu...

Aika ylväs lista, jos itse on 40v lihava lutka. Etenkin jos se on edellisen listauksen perään.

Samoin,tuo politiikkajuttu paljasti myös suvaitsemattomuutesi "tiedät politiikasta vain jos olet yhtä mieltä kanssani".

Go fuck yourself!

• pavelin
        Ex--PUA kirjoitti:

Aika ylväs lista, jos itse on 40v lihava lutka. Etenkin jos se on edellisen listauksen perään.

Samoin,tuo politiikkajuttu paljasti myös suvaitsemattomuutesi "tiedät politiikasta vain jos olet yhtä mieltä kanssani".

Go fuck yourself!

Noi listathan oli ihan hyviä perusjuttuja mitä miehetkin vaatii naiselta. Mikä niissä nyt on muka oikeasti niin mahdotonta toteuttaa? En mä ainakaan katselis haiseva ja piereskelevää ämmää sekuntiakaan miks naisen pitäis sietää sellasta miestä? Oot aika kujalla ton naisvihan kanssa.

• Ex--PUA
        pavelin kirjoitti:

Noi listathan oli ihan hyviä perusjuttuja mitä miehetkin vaatii naiselta. Mikä niissä nyt on muka oikeasti niin mahdotonta toteuttaa? En mä ainakaan katselis haiseva ja piereskelevää ämmää sekuntiakaan miks naisen pitäis sietää sellasta miestä? Oot aika kujalla ton naisvihan kanssa.

Poliittiset mielipiteet pitää olla naisten päättämiä, ei saa olla "mammanpoika" vaan kuvitellaan että sitten Se psykopaatti toimitusjohtaja tai jännämies katselisi jotain pinnallista ja vaativaa kurppaa, sitten pinnallisuus vaatetuksen suhteen on jo samaa luokkaa kuin nuo "nainen jätti"-parodiat jne. joita myös edustaa tuo että mies "ei saa hikoilla".:D Tuolle oli jo pakko naurahtaa, että miten helvetin sekaisin nämä ämmät oikein ovat? Kannattaisiko hankkia sellainen pumpattava mies, jolla ei ole aineenvaihduntaa ja jonka voi vielä itse pukeakin?

• Ex--PUA kirjoitti:

Go fuck yourself!

En väittänyt tietäväni politiikasta, enkä siis siksi hirveästi siitä puhu. Tai puhun vaan yleisellä tasolla. Osaan siis pitää suuni kiinni asioista, joista en oikeasti tiedä riittävästi. Samaa toivon toiselta osapuolelta.
        Mun kanssa saa olla asioista erimieltä, mutta pitää osata keskustella ja perustella kantansa. Lapsellinen vänkääminen ja omien asioiden ja aatteiden tuputtaminen alkaa vaan vituttaa pidemmän päälle. Luulen, että "keskustelu" raparperin kanssa voisi olla juurikin sellaista...

• Ex--PUA
        pimppaloora kirjoitti:

En väittänyt tietäväni politiikasta, enkä siis siksi hirveästi siitä puhu. Tai puhun vaan yleisellä tasolla. Osaan siis pitää suuni kiinni asioista, joista en oikeasti tiedä riittävästi. Samaa toivon toiselta osapuolelta.
        Mun kanssa saa olla asioista erimieltä, mutta pitää osata keskustella ja perustella kantansa. Lapsellinen vänkääminen ja omien asioiden ja aatteiden tuputtaminen alkaa vaan vituttaa pidemmän päälle. Luulen, että "keskustelu" raparperin kanssa voisi olla juurikin sellaista...

Eri mieltä kanssasi oleminen on lapsellista vänkäämistä.

Samoin jos et tiedä jotain politiikasta, ei toinen saa osoittaa tätä puutetta sinussa tietämällä aiheesta itse, koska se murskaa hauraan naisellisen egosi ja aktivoi tunnelukkoja. :(

• hankipillua
        Ex--PUA kirjoitti:

Eri mieltä kanssasi oleminen on lapsellista vänkäämistä.

Samoin jos et tiedä jotain politiikasta, ei toinen saa osoittaa tätä puutetta sinussa tietämällä aiheesta itse, koska se murskaa hauraan naisellisen egosi ja aktivoi tunnelukkoja. :(

Oot sä kyllä tosimies. Täytyy täällä väenvängällä vääntää vastauksia mieleiseksi. Missä kohtaa Pimppis noin kirjoitti? Vaikutat ihan keskenkasvuiselta inttäjältä. Veikkaan 17v.

• herras3mies

Lisään listaan:

Erittäin junttimaista WT-meininkiä on se jos kutsuu toista ihmistä "panoksi".

Koskee myös naisia.

• tinaannica

Ei noissa listoista mitään ihmeellistä ole. Expualle itselleen kai kelpaa ylipainoinen haiseva ja tyhmä ämmä kun ei kerran nainen saa olla edes ton vertaa ronkeli. Kiinnostais tosiaan tietää millaisia tulevaisuuden toivoja esim. Super-atm ja expua ovat, jos noi listat on liikaa vaadittu.

• Ex--PUA
        tinaannica kirjoitti:

Ei noissa listoista mitään ihmeellistä ole. Expualle itselleen kai kelpaa ylipainoinen haiseva ja tyhmä ämmä kun ei kerran nainen saa olla edes ton vertaa ronkeli. Kiinnostais tosiaan tietää millaisia tulevaisuuden toivoja esim. Super-atm ja expua ovat, jos noi listat on liikaa vaadittu.

Jos noissa listoissa ei ole mitään vikaa, niin sinä tosiaan olet oikea henkilö puhumaan tulevaisuuden toivoista, ainakin jos tulevaisuutesi toiveena on olla ja pysyä vanhana piikana joka löyhkää epäonnistumiselle ja kissankuselle.

• Ex--PUA
        hankipillua kirjoitti:

Oot sä kyllä tosimies. Täytyy täällä väenvängällä vääntää vastauksia mieleiseksi. Missä kohtaa Pimppis noin kirjoitti? Vaikutat ihan keskenkasvuiselta inttäjältä. Veikkaan 17v.

Oletko tyhmä?

• siirappia
        Ex--PUA kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Loistava hyvin perusteltu kommentti taas. :D

• raparperihillo
        siirappia kirjoitti:

Loistava hyvin perusteltu kommentti taas. :D

Expuan argumentointi <3
        Sheimin längvits ja henkilöhyökkäys. Ihquuuu

• rumamies-

Olen juuri tuollainen haiseva läski mies.

• KovaPoikaPieremään

Entäpä piereskely hyvät naiset. Onko sillä merkitystä, jos pieraisee tavalliseen tapaan vai vetäiseekö kokonaisen pierusinfonian nuotissa pysyen.

• Kannattaisi pistää se ruokavalio kuntoon.

• nnnnainennnn

Ikä yli 22v, vaalea tukka, pituus alle 183cm, lihavuus, silmälasit, pieni muna, tylsät jutut, rahan liika arvostaminen.

• Jani.vain

Reilusti yli (check), vaaleahko/hiekka (check), alle 183 (182 check), vähän on ruoka maittanut liikaa (check), silmälasit (check), jos 19cm on pieni (check), tylsät jutut (check), miten tulkitaan 20k tilillä? (ilmeisesti check)

Ei yhtään osumaa, ihan kuin lotossa.

• puistattavaa

Kaljuus, rään kaivelu ja syöminen, valehtelu, iso perse, iso vatsa, naisten katselu kuolaten, pieni muna, linkkaaminen, röyhtäily. Terkkuja vaan Pasille ;)

• noeioikeesti

Pasi vaikuttaa aika herkulta!

• nii-i

Oli listattuna ujous ja epävarmuus, sitten kun joku on liian rempseä ja itsevarma, sekin on huono piirre.

Alipukeutuminen, ylipukeutuminen. Lenkkarit ja verkkarit? Lenkkarit ja verkkarit kuuluu käytännössä kaikkialle. 100e Stockmanin paidalla ei mennä a) kahvilaan b) elokuvateatteriin c) baariin d) ravintolaan (ellei oikeasti ole hieno ravintola mm. Olo, Muru, Farang, Bertha, Sergio’s). Mikään Chico's tai Pepen pizzeria ei ole hieno ravintola.

Kyllä, lenkkarit ja verkkarit kuuluvat 90% treffipaikkojen pukeutumiskoodiin, tietenkin on väliä, onko kyseessä tarjoustalon 2-raitaiset, Adidaksen 3-raitaiset vai H&M:n jotkut aivan toiset. Useimmat viettävät treffinsä baarissa, juuri siinä hikisessä ja tasottomassa räkälässä, missä ylipäätänsä ei ole mitään tasoa, jolloin ei voi mitään tasoa edes vaatia. Yllätys, että H&M on se liike, jonka vaatteita suurinosa naisista pukee päälle treffeille ja kyseessä on massaroskaliike. Lenkkarit ja verkkarit on tyylikkäämmät kuin sandaalit ja sukat tai legginsit, eli naisten pitkät kalsarit, yli-lyhyellä hameella/farkkushortseilla ja mauton paita, unohtamatta liikaa kosmetiikkaa.

Julkinen paikka, kuntosali, juoksurata aka kaikki paikat, joissa lenkkareilla voi tehdä asioita ja joku sanoi, ei julkisille paikoille. Julkinen paikka on tila, jonne jokaisella on vapaapääsy, kuten se juoksurata. Kävely merenrantaa soratietäpitkin on ehdottomasti lenkkarit, ei korkokengät. Tapaamiset kauppakeskuksessa, kadulla tms. paikassa on ehdoton ei 100e kävelykengille ja farkut ei todellakaan kuulu näiden yhdistelmään.

Pahimmat turn-offit varmasti tulee tenniskentällä, ai sulla on farkut ja korkokengät... <- aka vastaa koko viestiketjun "järjellä" listattuja asioita, koska selkeästi puuttuu laaja-alainen ajattelu- ja harkintakyky.
      "treffit heinäpellolla 2000e mekossa on taatusti näyttävä näky, mikä myös on julkinen paikka, ellei kyse ole omistetusta tilasta"

Matala status? Työelämässä, eli ei esimerkiksi 4000-6000e/kk tienaava datakeskusasentaja, joka siis on rivityöntekijä kelpaa. Mutta aloitteleva 3000e/kk tienaava turvallisuuspäällikkö kelpaa, koska siinä on se sana "päällikkö", keskitason kk-ansioilla kelpaa myös kaupan myyjä, kunhan työstatuksessa on muutakin kuin myyjä. (vuorovastaava, kassavastaava, apulaismarketpäällikkö, marketpäällikkö/kauppias tms. prsimanjohtaja)
      Korkea status luulisi myös olevan ongelma, sillä mikäli ei omilla rahoilla ole varaa Versacen tuotteisiin, pitää olla täysin hiljaa.

Työttömyys ja köyhyys saattaa kulkea käsikädessä, ellei sitten ole jo miljonääri tai lottovoittaja, halventavaa sinäänsä, koska treffien tarkoitus ei suoranaisesti ole onnenonginta binäärirajapintaisesti suoraan avioliittoon.

Mikäli pidetään kokonaisuudessaan lyhyenä, voidaan todeta, ettei mikään ole koskaan hyvä. Huono ryhti tai liian hyvä ryhti, löntystäminen, liian terävät ja tehokkaat askelsarja. Röhnö istuma-asento, liian suoraselkäinen.
      Huono puhekieli, kirjakieli. Huolimaton artikulointi, liian pikkutarkka artikulointi.
      Hikoilu / hikoilemattomuus, puuskuttaminen / puuskuttamattomuus, huono hygienia / ylihygieninen

Kokonaisuudessaan suurinosa asioista "miesten pahimmat turn-offit" on mielipide/näkemys-asioita, eikä niitä tainut käsitellä kovinkaan moni, jonka älykkyysosamäärä on selkeästi yli keskitason. Partavesi, mikäli sen tuoksu ei miellytä, menee se roskakoriin, sitähän on joko liikaa tai se on halpaa, mikäli ei miellytä. Mielipide muuttuu merkki/hintalappu-ystävällisesti, mikäli sen tietää ennakkoon.

Politiikka, varmaan maailmankaikkeuden pahin turn-off ikinä. Mikäli joku on toisesta kiinnostunut, viimeisenä tulee mieleen politiikka. Vain idiootit puhuvat politiikasta, saati pitävät sitä jotenkin merkittävänä keskusteluhaarana.

Mikäli tänne listattujen henkilöiden alkoholipitoisten juomien valikoimiin kuuluu konkreettisesti muutakin kuin viini, viski tai konjakki. (Kuten vaikka lonkero, niin in your face... Aloitetaan perusraaka-aineesta, eli ginistä)

• nnnainennnn

100e Stockmanin paidalla ei mennä a) kahvilaan b) elokuvateatteriin c) baariin d) ravintolaan (ellei oikeasti ole hieno ravintola mm. Olo, Muru, Farang, Bertha, Sergio’s). Mikään Chico's tai Pepen pizzeria ei ole hieno ravintola.

Häh? Minne sitten menet 100e stockmannin paidalla?
        Mul on aina jalassa 160e farkut...n. 500e vaatteet ja 400e laukku. Mut kyl ihmetyttää miksei pukeutus siististi leffaan ja kahville?!
        Presidentin vastaanotolleko stockmannin paidan laitat?!

• nnnainennnn kirjoitti:

100e Stockmanin paidalla ei mennä a) kahvilaan b) elokuvateatteriin c) baariin d) ravintolaan (ellei oikeasti ole hieno ravintola mm. Olo, Muru, Farang, Bertha, Sergio’s). Mikään Chico's tai Pepen pizzeria ei ole hieno ravintola.

Mul on aina jalassa 160e farkut...n. 500e vaatteet ja 400e laukku. Mut kyl ihmetyttää miksei pukeutus siististi leffaan ja kahville?!

Ihanan Pinnallista! ....elämä on... ;D

• nnnainennnnn
        MGTOW kirjoitti:

Ihanan Pinnallista! ....elämä on... ;D

Laatu maksaa. Kun halpaa ostaa niin halpaa saa.

• nnnainennnnn kirjoitti:

Laatu maksaa. Kun halpaa ostaa niin halpaa saa.

Tuo on totta, halpa voi olla loppujen lopuksi kallein ja käyttöominaisuudet huonot......se oli vain pieni piikki, kun iskit hintoja näkyville. ;)

Mutta hinta ei suoraan kerro koko totuutta.

Eikä myöskään vaatteet tai pukeutuminen, kaunein nainen minkä tänä vuonna olen nähnyt oli "luonnonlapsi" ilman liikaa meikkiä (ei tainnut olla oikein mitään), oli kumpparit jalassa isossa kaupassa, rennot, löysät vaatteet päällä, jotka olivat hieman "likaiset", niin kuin yleensä metsässä yms. hieman likaa mukaan tarttuu.

Oli aito oma itsensä, hiukset vapaana hieman pörröisenä, tämä nainen oli sinut itsensä kanssa ja todella luonnollisesti kulki kaupassa, ilman että olisi mitään häpeillyt........jotkut vaan osaavat olla välittämättä ja se paistaa heistä läpi.

• nnnainennnn
        MGTOW kirjoitti:

Tuo on totta, halpa voi olla loppujen lopuksi kallein ja käyttöominaisuudet huonot......se oli vain pieni piikki, kun iskit hintoja näkyville. ;)

Mutta hinta ei suoraan kerro koko totuutta.

Eikä myöskään vaatteet tai pukeutuminen, kaunein nainen minkä tänä vuonna olen nähnyt oli "luonnonlapsi" ilman liikaa meikkiä (ei tainnut olla oikein mitään), oli kumpparit jalassa isossa kaupassa, rennot, löysät vaatteet päällä, jotka olivat hieman "likaiset", niin kuin yleensä metsässä yms. hieman likaa mukaan tarttuu.

Oli aito oma itsensä, hiukset vapaana hieman pörröisenä, tämä nainen oli sinut itsensä kanssa ja todella luonnollisesti kulki kaupassa, ilman että olisi mitään häpeillyt........jotkut vaan osaavat olla välittämättä ja se paistaa heistä läpi.

Emmä nyt vaatteilla ookkaan miestä iskemäs ;) ja huomannu oon, et kun menee ulos meikittä ja ei niin kummosissa vaatteissa niin miehiä riittää joka sormelle.
        Joskus muutama vuos sit käytin h&m vaatteita kunnes tajusin et sieltä pitää ostaa uudet vaatteet joka kuukaus ku vanhat alkaa näyttää niin kulahtaneilt ja nukkasilt ettei voi ihmisten ilmoil ne päällä mennä. :(

• nii-i
        nnnainennnn kirjoitti:

En, vaan niihin hienoihin ravintoloihin, jotka olivat (sulussa), tai oopperan.

Farkut on aivan tavallinen casual vaate, kangashousut tuo enemmän tyyliä. Toivottavasti sun laukussa lukee Louis Vuitton (eikä esimerkiksi Calvin Klein)?

"Mul on aina jalassa 160e farkut" :D

Siististi voi pukeutua leffaan ja kahvilaan, puhtaat ehjät vaatteet 20-50 housut 20-50 polo, 20-50 miesten kävelykengät, jotka nyt suoranaisesti näyttää ihan samalta kuin lenkkarit. Voihan toki aina laittaa 800e printtipaidan (mikä oli jonkun inhokki, kun myös merkkivaatteet printtaa paidoillensa). Lyhykäisyydessään pimeään elokuvateatteriin istumaan popcornin päälle tai kahvilaan tahraamaan 2000e asukokonusta on ei, sillä pesulakin maksaa enemmän kuin molemmat yhteensä. Käytännössä riittää hyvin paita, shortsit ja sandaalit, mikä on käytännössä sama kuin verkkarit ja lenkkarit. Farkuilla ja kauluspaidalla saa enemmän tyyliä, mutta mikäli haluaa, niin verkkareitakin voi ostaa halvimmillaan 500e hintaan ja omaavat tyyliä, sillä eivät olleet tarjoustalosta saati sisältäneet yksi, kaksia tai kolmia raitoja.
        Siisti pukeutuminen / vaateosan virallinen nimi ei kulje käsikädessä.

Baariin (lue: räkälään, mitä suurinosa on) ei viitsi edes laittaa mitään "siistiä", sillä useimmiten se on täynnä niitä keskenkasvuisia sivistymättömiä Einareita, jotka läikyttävät juomiansa tms.

Presidentin vastaanotolle ei riitä Stockmanin paita, tällöin käännytään vaikka Juhani Tammisen puoleen ja kysellään hänen pukuompelijaltaan kerrastoa.

Pakko lisätä tähän vielä, kahvilassa tai elokuvateatterissa tms. pahin turn-off on Applen Iphone. ;)

• nnnainennnn
        nii-i kirjoitti:

Farkut on aivan tavallinen casual vaate, kangashousut tuo enemmän tyyliä. Toivottavasti sun laukussa lukee Louis Vuitton (eikä esimerkiksi Calvin Klein)?

Siististi voi pukeutua leffaan ja kahvilaan, puhtaat ehjät vaatteet 20-50 housut 20-50 polo, 20-50 miesten kävelykengät, jotka nyt suoranaisesti näyttää ihan samalta kuin lenkkarit. Voihan toki aina laittaa 800e printtipaidan (mikä oli jonkun inhokki, kun myös merkkivaatteet printtaa paidoillensa). Lyhykäisyydessään pimeään elokuvateatteriin istumaan popcornin päälle tai kahvilaan tahraamaan 2000e asukokonusta on ei, sillä pesulakin maksaa enemmän kuin molemmat yhteensä. Käytännössä riittää hyvin paita, shortsit ja sandaalit, mikä on käytännössä sama kuin verkkarit ja lenkkarit. Farkuilla ja kauluspaidalla saa enemmän tyyliä, mutta mikäli haluaa, niin verkkareitakin voi ostaa halvimmillaan 500e hintaan ja omaavat tyyliä, sillä eivät olleet tarjoustalosta saati sisältäneet yksi, kaksia tai kolmia raitoja.

Baariin (lue: räkälään, mitä suurinosa on) ei viitsi edes laittaa mitään "siistiä", sillä useimmiten se on täynnä niitä keskenkasvuisia sivistymättömiä Einareita, jotka läikyttävät juomiansa tms.

Presidentin vastaanotolle ei riitä Stockmanin paita, tällöin käännytään vaikka Juhani Tammisen puoleen ja kysellään hänen pukuompelijaltaan kerrastoa.

Pakko lisätä tähän vielä, kahvilassa tai elokuvateatterissa tms. pahin turn-off on Applen Iphone. ;)

Mä en käy hienoissa ravintoloissa (paitsi joskus huvikseen lehtovaarassa yksin syömäs) enkä varsinkaan oopperassa. Ei sais kirveelläkään pakotettua kumpaankaan!
        Samsung Galaxy is perfecto ;) android is perfecto.

• juuujuuu
        nii-i kirjoitti:

Kerro se kirpputori mistä saa 20 eurolla miesten kävelykengät, poolon tai miesten housut? Exäni taatusti haluais tietää....

• nii-i
        juuujuuu kirjoitti:

Kerro se kirpputori mistä saa 20 eurolla miesten kävelykengät, poolon tai miesten housut? Exäni taatusti haluais tietää....

Exäsi voi lihota ja laiskistua, sillä senkun tilaa verkosta alennettuun hintaan sesonkiajan ulkopuolella, ns. poistomyyntiä seuraillen tai sitten voi suksia lähimpään markettiin, sieltä niitä saa.

www.zalando.fi, sieltä voi exäsi aloittaa jopa alle 20e hintaan.

• nii-i

Mikäli exäsi haluaa Stockmanin laatua mutta maksaa vain 5e siitä 100e paidasta, Thaimaa - Bangkok - MBK-ostoskeskus. (Lento ja hotelli maksaa luonnollisesti erikseen)

• nii-i
        nnnainennnn kirjoitti:

Mä en käy hienoissa ravintoloissa (paitsi joskus huvikseen lehtovaarassa yksin syömäs) enkä varsinkaan oopperassa. Ei sais kirveelläkään pakotettua kumpaankaan!
        Samsung Galaxy is perfecto ;) android is perfecto.

Jotenkin voin kuvitella, ettei myöskään kietaisuhame, toppi, viini, mansikat ja purjevene sisävesillä kuulu varastoon?

Samsung aina Applen voittaa, vaikka ovatkin nostaneet huomattavasti laitteidensa hintaa, mikäli haluaa erottua joukosta niin HTC

• nnnainennnn
        nii-i kirjoitti:

Jotenkin voin kuvitella, ettei myöskään kietaisuhame, toppi, viini, mansikat ja purjevene sisävesillä kuulu varastoon?

Samsung aina Applen voittaa, vaikka ovatkin nostaneet huomattavasti laitteidensa hintaa, mikäli haluaa erottua joukosta niin HTC

Kietaisuhame, tuhat toppia,viini, ihanat mansikat ja moottorivene kuuluvat elämääni. Hauska kysymys.

• juuujuuu
        nii-i kirjoitti:

Exäsi voi lihota ja laiskistua, sillä senkun tilaa verkosta alennettuun hintaan sesonkiajan ulkopuolella, ns. poistomyyntiä seuraillen tai sitten voi suksia lähimpään markettiin, sieltä niitä saa.

www.zalando.fi, sieltä voi exäsi aloittaa jopa alle 20e hintaan.

Mun exä on idiootti. Ei sille kelpaa ku jotkut helvetinkalliit kengät ja takit vaikka on köyhä! Kengät makso 140€ ja takki 320€ ihan arkeen siis. Hän vaatii suomalaista laatua ja pummii sitten niin kauan et joku hänelle sitä ostaa. :-(

• nii-i
        nnnainennnn kirjoitti:

Kietaisuhame, tuhat toppia,viini, ihanat mansikat ja moottorivene kuuluvat elämääni. Hauska kysymys.

Mekko ilmeisesti on koiperhosten ravintoa, mikäli ne farkut oli aina jalassa. ;)

"moottorivene" vai moottorivene? Vauhti, aurinko ja avomalli tai retkivene tyylinen, muuhunkin käyttöön kuin mökkisaareen matkustus?

• nii-i
        juuujuuu kirjoitti:

Mun exä on idiootti. Ei sille kelpaa ku jotkut helvetinkalliit kengät ja takit vaikka on köyhä! Kengät makso 140€ ja takki 320€ ihan arkeen siis. Hän vaatii suomalaista laatua ja pummii sitten niin kauan et joku hänelle sitä ostaa. :-(

Sellaisia ne exät tuppaa olemaan. Toivottavasti ne exän vanhemmat pitää huolta, ettei muut tai sinä tue pummia? Kotimainen maksaa ja on useimmiten laatua, tosin halvemmallakin pääsee jos haluaa.

Köyhä on vaikeatulkinnallinen sana, ilmeisesti kyseessä on tavallinen nuori työssäkäyvä ihminen? Köyhällä saattaa olla oma talo ja varallisuutta, vuokra kulkee nimellä laina ja yhtiövastike/kiinteistövero. (Rikkaalla on se ökyhuvila omalla tontilla "Lauttasaaren" rannassa, oma uima-allas ja tenniskenttä pihalla, eikä saa unohtaa mm. puutarhanhoitajaa)

• nn21

Yli 25vuotias

• roisketta.naamalle

Nainen 21 nauttii vielä vuoden, 22 ikävuoden jälkeen tulee se sinun rupsahtaminen, jolloin suuntaat katseesi 40-vuotiaisiin, sillä miehet puhkeaa kukkaan yleensä vasta 30-vuoden iässä. Tosin tiedän muutaman 30- jotka on paremmin säilynyt kuin useat alle 25-vuotiaat.

16-22 on sinun paras markkina-arvosi, tämän jälkeen osakkeesi laskee räjähdysmäisesti pohjalukemiin ja sitä kadotettua nuoruutta et saa enään takaisin.

• vanhahoro
        roisketta.naamalle kirjoitti:

Nainen 21 nauttii vielä vuoden, 22 ikävuoden jälkeen tulee se sinun rupsahtaminen, jolloin suuntaat katseesi 40-vuotiaisiin, sillä miehet puhkeaa kukkaan yleensä vasta 30-vuoden iässä. Tosin tiedän muutaman 30- jotka on paremmin säilynyt kuin useat alle 25-vuotiaat.

16-22 on sinun paras markkina-arvosi, tämän jälkeen osakkeesi laskee räjähdysmäisesti pohjalukemiin ja sitä kadotettua nuoruutta et saa enään takaisin.

Laitan miehen heti kiertoon ku täyttää 22v ja otan taas 19v. kollin. Miehillä alkaa oma tahto kehittyä vähitellen tosta 22v eteenpäin. 25v on jo menetetty tapaus.

• aisuriopisto
        vanhahoro kirjoitti:

Laitan miehen heti kiertoon ku täyttää 22v ja otan taas 19v. kollin. Miehillä alkaa oma tahto kehittyä vähitellen tosta 22v eteenpäin. 25v on jo menetetty tapaus.

Muista kouluttaa ne kotityöhön ja palvelemaan naisia, että niistä ehkä vielä löytyisi jotain hyötyäm

• vanhahoro
        aisuriopisto kirjoitti:

Muista kouluttaa ne kotityöhön ja palvelemaan naisia, että niistä ehkä vielä löytyisi jotain hyötyäm

Siivoojat palkataan erikseen. Riittää et kolli chillailee mun kans ja panee lujaa millon pyydän. ;)

• nn21

hei, roisketta.naamalle anteeksi että tämä suututti sinut mutta totta se oli, koskan olen21 en ole kiinostunut vanhemmista, vaan omanikäsistäni miehistä..

tällä hetkellänikin olen ihastunut yhteen23vuotiaseen mieheen,mutta en ole vielä varma onko mies kiinnostunut minusta...:(

mutta en tarkottanut loukata tuolla alle25v se on vaan että vanhemmat miehet ei kiinnosta,ei ole koskaan kiinostaneet, vaan alle 25 vuotiaat(ehkä n.20-28v)

• roisketta.naamalle
        nn21 kirjoitti:

hei, roisketta.naamalle anteeksi että tämä suututti sinut mutta totta se oli, koskan olen21 en ole kiinostunut vanhemmista, vaan omanikäsistäni miehistä..

tällä hetkellänikin olen ihastunut yhteen23vuotiaseen mieheen,mutta en ole vielä varma onko mies kiinnostunut minusta...:(

mutta en tarkottanut loukata tuolla alle25v se on vaan että vanhemmat miehet ei kiinnosta,ei ole koskaan kiinostaneet, vaan alle 25 vuotiaat(ehkä n.20-28v)

Ikä on numero, enkä suuttunut, puhuin todellisesta markkina-arvostasi, joka tulee sinulle vastaan pian. Nuori-aikuinen mies on babyface, eli 25:na saman näköinen kuin 16-vuotiaana, ehkä kivesten ja leuan alla kasvaa jotain nöyhtää.

Miehet miehistyvät useimmiten vasta 30 ikävuodessa, miehen paras markkina-arvo on 25-35 useimmiten, poikkeuksia löytyy. Naisen paras markkina-arvo valitettavasti on vain alle 25.

Puperteetti-iällä on osuutta asiaan, sinä aloitit 9-vuotiaana, puolisosi ehkä 13-vuotiaana, jos silloinkaan.

Puutuin vain typerään kohtaan yli 25-vuotiaat, sillä palstan otsikko on turn-offit ja mikäli et saa tietää vastapuolen ikää, voisi sinulla olla yllättäviä turn-onneja. 40-v puuma nainen voi näyttää 27-vuotiaalta.

• aisuriopisto
        vanhahoro kirjoitti:

Siivoojat palkataan erikseen. Riittää et kolli chillailee mun kans ja panee lujaa millon pyydän. ;)

mua ei kiinnosta ne sun pojat, vaan ne sun polkemat miehet.

• nn21

Ikä on numero, enkä suuttunut, puhuin todellisesta markkina-arvostasi, joka tulee sinulle vastaan pian. Nuori-aikuinen mies on babyface, eli 25:na saman näköinen kuin 16-vuotiaana, ehkä kivesten ja leuan alla kasvaa jotain nöyhtää.

Miehet miehistyvät useimmiten vasta 30 ikävuodessa, miehen paras markkina-arvo on 25-35 useimmiten, poikkeuksia löytyy. Naisen paras markkina-arvo valitettavasti on vain alle 25.

Puperteetti-iällä on osuutta asiaan, sinä aloitit 9-vuotiaana, puolisosi ehkä 13-vuotiaana, jos silloinkaan.

Puutuin vain typerään kohtaan yli 25-vuotiaat, sillä palstan otsikko on turn-offit ja mikäli et saa tietää vastapuolen ikää, voisi sinulla olla yllättäviä turn-onneja. 40-v puuma nainen voi näyttää 27-vuotiaalta.

no sitten pidän babyfaceista , en voi sille mitään :) mitä mun markkina arvolle enää on väliä tulevaisuudessa jos pariudun ihastukseni kanssa kuitenkaa...

• roisketta.naamalle
        nn21 kirjoitti:

no sitten pidän babyfaceista , en voi sille mitään :) mitä mun markkina arvolle enää on väliä tulevaisuudessa jos pariudun ihastukseni kanssa kuitenkaa...

Mikäli pariudut ihastuksesi kanssa, ei markkina-arvollasi ole väliä. Ihastuksesi markkina-arvo tosin kasvaa, mikä saattaa houkutella ystäviäsi. Mikäli et pariudu ihastuksesi kanssa, vuosien saatossa pariutumismahdollisuudet heikkenevät tai nykyisen lihan hinta/laatu suhde ei vastaa. Eikä tilattuja postimyyntipoikia lasketa.

babyfacesta tykkääminen ei ole väärin, se huomio pitää antaa, että joillakin se puperteetti-ikä on jopa 20-vuotta myöhässä ja pätee useimmiten mies sukupuoleen.

• yunaG

Valehtelu - ikä, työpaikka, harrastukset, elämäntilanne jne. Ihan sama, kuinka mitättömän oloisesta asiasta on kyse, se on minulle välitön turn-off.

Epätoivoisuus, loistaa kuin majakka pimeässä.

Pahan puhuminen entisistä. Minua ei kiinnosta, ja riittää ettei hän enää ole osa miehen elämää.

• Ensimmäinen ketä ihan oikeasti taitaa arvostaa rehellisyyttä, ainakin niin korostuneesti, kuin itsekin sen ajattelen.

Olipa mukava taas nähdä aidosti massasta poikkeava nainen, Arvostan!

• keräkaali

Hitto että vastaukset ja otsikko eivät kohtaa. Vahvistaa käsitykseni siitä, että Suomen "kerma" on tällä sivustolla.

Miesten pahimmat turn-offit, mitä tarkoittaa? Eli mitkä ovat miesten pahimpia turn-off tilanteita. Eli milloin nainen on no go! (Ole hiljaa ja arktikuloi paremmin)

- Nenän kaivaminen / nenä eritteen syöminen
      - pikkumaisuus, turhamaisuus, lapsellisuus, keskenkasvuisuus, pinnallisuus (oih kynsi lohkesi)
      - Ylikosmeettinen
      - Surkeat arvot itseensä, kanssa ihmisiin, maailmankaikkeuteen (liika itsensä arvostaminen, muiden vähättely)
      - Huono hygienia ja itsestään huolehtimattomuus (karvainen oranki / huomattava
      ylipaino)
      - Sosiaaliset ja poliittiset rajoitteet, epäkorrekti / ennakkoluuloinen, rasisti, suvaitsematon, epäluotettava, yleistäen lokeroiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14778
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      24
      2549
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2361
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1669
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1443
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1183
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1065
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      906
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      823
    Aihe