Aiotteko olla sinkkuna koko elämänne

pakit-tuli

Vai etsittekö kumppania koko ajan, mitä olette tehneet kumppanin löytämiseksi?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Aiotteko olla sinkkuna koko elämänne"

En ole ollut, mutta sitä minä en päätä tulenko olemaan, tyhmä kysymys kokonaisuudessaan.....

"Vai etsittekö kumppania koko ajan"

Aww....naurettava koko ajatuskin, vaikka sitä toista puoliskoa kaipaakin vierelleen, niin tuo kuulostaa ihan siltä, että pitäisi epätoivoisesti ampua "sarjatulella" ja sohia sinne sun tänne.....

"mitä olette tehneet kumppanin löytämiseksi?"

Pohtinut, minkälainen nainen olisi se oikea itselle, sekä yrittänyt miettiä missä tälläiset itselle "oikeat" ovat, sekä miten voisin heidät "ihan oikeasti" tunnistaa....

• funaswtf

Pidän ulkonäöstä huolta ja lähden tilaisuuksiin joissa tapaa uusia ihmisiä. Nettideittikin on kokeiltu, mutta mielestäni on turhauttavaa käydä treffeillä, joista ei tule mitään. Mieluummin menen jonnekin mihin menisin muutenkin ja tapaan jonkun jos tapaan.

• Ikis__M

Varmaankin aion, en ainakaan tee yhtään mitään asiaintilan muuttamiseksi. Voihan se mieli muuttuakin jos joku nätti nainen alkaa ahdistelemaan.

• Ätmi-sinkku

Luultavasti aion. En edes osaisi olla naisen kanssa, en tiedä mitä sille puhua koska en ole koskaan muille naisille puhunut kuin kelan virkailijalle. En vaan ymmärrä miten joku voisi edes kiinnostua epäsosiaalisesta miehestä joka ei ole ollut naisten kanssa tekemisissä koskaan.

• Özgöllök

En tiedä oletko tosissasi. Mutta yleisellä tasolla naisille kannattaa puhua kuin ihmisille.

• Aion olla. En ole pitkään aikaan tehnyt yhtään mitään kumppanin löytämiseksi.

• Kilttiatm

En aikonut mutta kai se on pakko kun naisia kiinnostaa vain jännämiehet.

• En ole ollut aina sinkku, mutta todennäköisesti tulen olemaan loppuiän itsekseni.

En tee mitään erityistä kumppanin löytämiseksi, mutta jos harrastuksissa, kavereitten kanssa tai duunissa törmäisin miellyttävään mieheen, niin mikä ettei.
      (Tähän kuitenkin joku vajokki kommentoi jotain jännämiehistä tms. joten ihan selvyyden vuoksi: miellyttävä mies on älykäs ja arvostaa itseään ja muita ihmisiä, ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta mielummin lyhyt kuin pitkä ja hygienian pitää olla kunnossa)

• inhokkiakka

Olen ollut melkein koko aikuisikäni parisuhteessa lukuunottamatta viimeistä paria vuotta. Ei tämä yksinolo niin herkkua ole aina, mutta kun AP kaipasi listaamaan niitä sinkkuuden hyviä puolia, niin tässäpä näitä:

- saa käyttää rahat ihan miten haluaa, koska niistä on vastuussa vain itselle
      - saa käyttää aikansa mihin haluaa
      - saa hoitaa kotia pilkun tarkasti tai olla siivoamatta
      - saa sisustaa kotia ihan miten tahtoo (remonteissa yritän kyllä tehdä ratkaisuja, jotka nostaa huoneiston arvoa)
      - ei tarvitse sheivailla ennen kuin uimarantakausi alkaa
      - saa olla kotona luonnontilassa ja voi vaikka koko viikonlopun kulkea pyjama päällä
      - voi tavata omia kavereita niin usein kuin haluaa
      - voi käydä omien sukulaisten luona usein ja osallistua sukujuhliin
      - saa harrastaa mitä haluaa

• fghjklokj

Minä taas olen miltein koko aikuisikäni ollut sinkku. Välillä tulee "repsahdettua" mutta aikas äkkiä palaan takaisin ruotuun. Ajatuksena seurustelu on ok mutta todellisuudessa paljon muutakin.
        Viihdyn hyvin itekseni.

• ölölölöööö

Se on aivansama, onko ruma vai nätti, ku naiset ei kuiteskaann huoli.

• Ex--PUA

Tämäkin vaihtoehto on otettava huomioon, kyllä, sillä vaikka ajoittain naista tuleekin on partnerikelvolliset naiset luultavasti kuolleet sukupuuttoon.

• jkjhgvhjkl

Uskon olevani sinkku lopun elämääni. Kun baareissa sun muissa ei kiinnosta kulkea ja netistä ei etsimälläkään löydy niin olen yksin. Välillä käy ajatus mielessä, jos kuitenkin joku löytyisi, mutta en usko siihen enää.

• hmmmmmmm

Joo, ellei mukavaa aseksuaalia miestä löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4151
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      26
      2268
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2126
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1942
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      391
      1732
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1329
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe