Onko täällä muita tietäjiä kuin minä ? Olen siis 13 ja hallitsen python koodikielen ja c & c#... ja juuri tuli 10tietokone huoneesen projektina jossa socket A prossu nuit pentiumei :D ja sit perus ylikellotus jolla enkka amd fx prossulla 5.5ghz ja jajaja olen myös todella hyvä eli kasaan tietokoneita #korjaan ja sillä andainnut rahaakin ihan kivasti, hackerointi onnistuu myös koska olen jo kaapannut 6steam profiilia 2 facebookkia ja kaikkee hauskaa mutta olen myös helvetin hyvä kaikella elektroniikalla eli juottelu ja 555 piirien raiskaaminen #50kv sattuu :D eli työtäni on kaikki puhelimet & mopot & pyörät & tietokoneet & kaikki epektroniikka ja juuri nyt postaan samsung galaxy s3 lte variantilta joka ylikellotettu boeffla kernelin andiosta jopa 1.7ghz & nãytönohjain pyörii 700mhz kiitos ali volttaaminen niin sai vakautta :D joten onko teitä siellä ? Siis minun kaltaisia jotka eivät ole wannabe poikia vaan ihan oikeasti tietävät ja tuntevat nää jutut :D #vihaan koulua ja nuorisorikollinen joka on jo varastanu tutun mutsin auton ja lähteny rallia vetää sillä :D #truestory useita varkauksia ja pari pahoinpitelyä pari tuhopolttoo ja suomen sossu on perseestä pituuskasvu alkanu ja helvetisti jarvoja kaikkialla @ xbl=xRaFFii
anyone? :D
velhoperkeleOisOaOhacker
3
93
Vastaukset
- alkuperäinen
kuinka ironista kun minä hackeri tietäjã ei osaa kirjoittaa #karvoja :D
- tyttöli
Jaaaha. En ehkä oo tollainen kuin sinä mutta olen hyvä matikassa. Saan aina todistukseen 10:pin.
Kirjoituksesi on loistava esimerkki siitä, että kovatasoinenkaan älykkyys ei välttämättä tarkoita viisautta ja kypsyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig228962Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786