Kuinka moni palstan naisista

ätmel

mieltää torjuneensa hyviä miehiä, koska luuli tapaavansa vielä "sen oikean"? Kaduttaako?

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cheers1

Alan kyllä suhteen sen oikean kanssa joten ei vaaraa että olisin torjunut "hyvän". Kyllä sydän....(pillu)....sydän tietää kun tapaa sen oikean eikä siinä ole enää mitään epäselvää.

• yunaG

Mistä sen voi tietää seurustelematta, että onko joku "hyvä mies"? Jos ei halua jonkun kanssa jostain syystä olla, niin miksi pitää syyllistää?
      Joudun torjumaan päivittäin miehiä, kaipa joku heistä on ollut ihan hyväki, mutta mistäs minä sen voisin tietää? Varmasti olen torjunut myös kasan paskaa, joten ei kyllä kadutakaan.

• ätmel

Tarkoitin lähinnä tilannetta, jossa on jo tutustuttu ja toinen hyväksi todettu.

• ei.mahdollista
        ätmel kirjoitti:

Äskeinen jo kirjoitti ettei voi tietää miestä hyväksi jollei ole hänen kanssaan seurustellut.

• prinsessaunelmaa

Yllä sait jo tyhjentävän vastauksen. Naisille riittää miehiä liukuhihnalta, joten miksi surra yhtä hyvää kun toinen hyvä on jo nurkan takana.

• ätmel
        ei.mahdollista kirjoitti:

Äskeinen jo kirjoitti ettei voi tietää miestä hyväksi jollei ole hänen kanssaan seurustellut.

Tuossa ei ole tippaakaan järkeä. Ei kai kukaan sokkona ala seurustelemaan?

• yunaG
        ätmel kirjoitti:

Jos toinen on hyväksi todettu, kannattaa se tietenkin pitää. Ihme logiikkaa taas. :D

• yunaG kirjoitti:

Jos toinen on hyväksi todettu, kannattaa se tietenkin pitää. Ihme logiikkaa taas. :D

Se logiikka vaihtelee eri lajien kesken....sor...siis piti sanoa, että kaikki ihmiset eivät ole samalla "taajuudella", kuin toiset. :)

• ätmel
        yunaG kirjoitti:

Joku aika takaperin oli palstalla lehtijuttu, jonka oli kirjoittanut nelikymppinen brittinainen. Hän oli mennyt naimisiinkin hyvän miehen kanssa, kunnes sitten sai päähänsä ansaitsevansa vielä parempaa. Otti eron miehestä ja lähti seikkailemaan. Myöhemmin nainen tajusi, että sitä parempaa ei ollutkaan luvassa, mutta oli jo liian myöhäistä: mies oli naimisissa uuden naisen kanssa ja parilla oli lapsia. Seikkailijanaisella ei ollut enää mitään.

Kysymys ei ole siitä, mitä kannattaa tehdä, vaan mitä tuli tehtyä. Lopeta nokan nostelu ja lue, mitä ihmiset kirjoittavat.

• ätmel kirjoitti:

Joku aika takaperin oli palstalla lehtijuttu, jonka oli kirjoittanut nelikymppinen brittinainen. Hän oli mennyt naimisiinkin hyvän miehen kanssa, kunnes sitten sai päähänsä ansaitsevansa vielä parempaa. Otti eron miehestä ja lähti seikkailemaan. Myöhemmin nainen tajusi, että sitä parempaa ei ollutkaan luvassa, mutta oli jo liian myöhäistä: mies oli naimisissa uuden naisen kanssa ja parilla oli lapsia. Seikkailijanaisella ei ollut enää mitään.

Kysymys ei ole siitä, mitä kannattaa tehdä, vaan mitä tuli tehtyä. Lopeta nokan nostelu ja lue, mitä ihmiset kirjoittavat.

Tuo on taas ihan eri asia, tuo on jotain muuta kuin se miten itse aluksi ymmärsin....

• ei.mahdollista
        ätmel kirjoitti:

Tuossa ei ole tippaakaan järkeä. Ei kai kukaan sokkona ala seurustelemaan?

Ei sokkona mutta pelkän tuttavuuden perusteella et voi tietää miestä hyväksi. Kun tunnet toisen toinen on sinulle tuttava, mutta se ei kerro vielä mitään millainen mies on seurustelusuhteessa.

• ätmel
        MGTOW kirjoitti:

Tuo on taas ihan eri asia, tuo on jotain muuta kuin se miten itse aluksi ymmärsin....

Eikö siinä ole ihan samat elementit? Hyvä mies tiedossa, halutaan katsella parempaa ja menetetään mahdollisuus siihen hyväänkin.

• ymmärrystä-vailla
        ätmel kirjoitti:

Eikö siinä ole ihan samat elementit? Hyvä mies tiedossa, halutaan katsella parempaa ja menetetään mahdollisuus siihen hyväänkin.

On siinä samat elementit. Palstalaisilla ei riitä laaja-alainen ajattelukyky, joten ilmeisesti aika putkiaivoilla pelaavat. Suosittelen lisäämään perspektiiviä seuraaviin aloituksiin.

Palstalaisilla on suppea kaava, punainen auto parkkiruudussa on punainen auto parkkiruudussa. Harvalla asiaan tulee mietittyä miksi auto on juuri punainen ja kyseisessä parkkiruudussa, unohtamatta ylipäätänsä että kuka kyseisellä autolla ajaa, tässä vaikeaselkoinen aasinsilta.

• ätmel
        ymmärrystä-vailla kirjoitti:

On siinä samat elementit. Palstalaisilla ei riitä laaja-alainen ajattelukyky, joten ilmeisesti aika putkiaivoilla pelaavat. Suosittelen lisäämään perspektiiviä seuraaviin aloituksiin.

Palstalaisilla on suppea kaava, punainen auto parkkiruudussa on punainen auto parkkiruudussa. Harvalla asiaan tulee mietittyä miksi auto on juuri punainen ja kyseisessä parkkiruudussa, unohtamatta ylipäätänsä että kuka kyseisellä autolla ajaa, tässä vaikeaselkoinen aasinsilta.

Mä olen aina huono selittämään asioita, koska oletan sanoilla olevan samat implikaatiot kaikille muillekin kuin mitä niillä on mulle. Sen seurauksena kirjoitan liian lyhyesti, koska jätän pois omasta mielestäni "redundanttia tekstiä", joka olisi oikeasti ihan tarpeellista lukijan kannalta. :-/

• yunaG
        ätmel kirjoitti:

Tämä on ihan eri asia. jotkut kuvittelee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Sellaisella ihmisellä ei pitäisikään olla paluureittiä.
        Pitää arvostaa sitä mitä on, eikä haikailla sellaisen perään mitä voisi mahdollisesti saada. Ahneella on paskanen loppu.

• yunaG
        ätmel kirjoitti:

Tämä on ihan eri asia, tai minkä aloituksesta ymmärtää. Sama ajatus toki takana.
        Tietty löytyy ihmisiä, jotka kuvittelee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
        Pitäisi arvostaa sitä mitä on, eikä haikailla sellaisen perään mitä voisi mahdollisesti saada. Ahneella on paskanen loppu.

• q094nq4tn

Hep! Ei kaduta. Mutta en ole vielä tavannut.

• atännä

En. Jollei hyvin pian ole minkäänlaista kiinnostusta, en usko että olisi ollut hyvä mies minulle, mutta varmasti jollekin muulle. Enkä minä olisi ollut niille miehille hyvä kumppani.

En oikein usko "siihen oikeaan". "Sopiva" on se mitä minä kaipaan :)

• lucia-goes-insane

Ihan turha kuvitella, että jotain "hyviä miehiä" ja kympin naisia olisi olemassakaan.

Kaiken se kärsii, sanotaan Raamatun eräässä tunnetuimmista rakkautta käsittelevistä kohdista ja se tarkoittaa sitä, että rakkaus ei ole mikään täydellinen haavekuva ja jos oikeasti rakastaa toista ihmistä, niin kestää myös sen inhimillisyyden pimeän puolen.

esimerkki revittäväksi teille: joku hullu nisti ei välttämättä pidä sua kynnysmattonaan tai esim:aivottomana kylkiluuna(!), kun taas kunnon miehen kanssa kun on "vakavasti" seurustellut pari vuotta, niin jo tekisi mieli repiä tapetit seiniltä ja kaataa nuudelit alusvaatelaatikkoon.

Vastaus aloittajan kysymykseen on kyllä. Olen torjunut niitä ihmisiä, joille tavallisuus on hyve ja itseriittoinen tekopyhyys jokapäiväistä arkea. Eikä todellakaan kaduta.

• "niin jo tekisi mieli repiä tapetit seiniltä ja kaataa nuudelit alusvaatelaatikkoon."

Grrrrrrr.....oikea kizuliini luonne... =D

• 315
        MGTOW kirjoitti:

"niin jo tekisi mieli repiä tapetit seiniltä ja kaataa nuudelit alusvaatelaatikkoon."

Grrrrrrr.....oikea kizuliini luonne... =D

Tosiaan loistava - ehkä käytän sitä jossain, saanhan :D

• 719

"tavallisuus on hyve ja itseriittoinen tekopyhyys jokapäiväistä arkea" - totta, ei passaa minullekaan. Aika harvalle passaa, luulisin. Siksi ätmeillä ei ole tulevaisuutta naismarkkinoilla.

• 315 kirjoitti:

Tosiaan loistava - ehkä käytän sitä jossain, saanhan :D

Kynsit tapetit ja kippaat nuudelit siinä kiipeillessäsi sinne laatikkoon.....olisihan se varmasti näky, en tiedä itkisikö vai nauraisiko siinä tilanteessa, jos kohdalle sattuisi, riippuu varmaan tilanteesta ja naisesta. =D

• 2020
        MGTOW kirjoitti:

Kynsit tapetit ja kippaat nuudelit siinä kiipeillessäsi sinne laatikkoon.....olisihan se varmasti näky, en tiedä itkisikö vai nauraisiko siinä tilanteessa, jos kohdalle sattuisi, riippuu varmaan tilanteesta ja naisesta. =D

Olen muuten oikeasti pintarempannut uutta kotiani ennen muuttoa, tapetteja ei tosiaankaan kynsitä ihan läpihuutojuttuna! Jestas sitä läträämistä ja skrapaamista... Ja tietysti pudonneita seinänkappaleita, vanhempi talo kun on :D

• 2020 kirjoitti:

Olen muuten oikeasti pintarempannut uutta kotiani ennen muuttoa, tapetteja ei tosiaankaan kynsitä ihan läpihuutojuttuna! Jestas sitä läträämistä ja skrapaamista... Ja tietysti pudonneita seinänkappaleita, vanhempi talo kun on :D

Jeps, nuo ovat noita hommia, mitkä pysyvät mielessä sen hetken aikaa, kun on tuon juuri tehnyt, eivät mene yleensä niin kuin "elokuvissa", eli aina joku hakkaa vastaan....mutta jos osaa olla sopivan rento ja säilyttää huumorin mukana, niin kyllä se siitä.... :)

Kaikkein pahin on, jos sattuu olemaan "tasottelija & arvostelija" siinä vieressä räksyttämässä, jos tiedät mistä puhun... ;)

• sinkkumies37

Exäni kertoi joskus että haluaisi minut takas, soitteli itku puheluja minulle. Se halusi itse erota ja se otti paskan miehen joka kohteli sitä paskasti, hakkasi ja kaikkea. Alkoi kuulermma arvostaa mun rauhallisuutta ja sitä että en juopotellut usein.

• yunaG

Oma entinen, joka vaihtoi minut kauniimpaan, soittelee perään vieläkin. Ei onni kestänyt ja uusi tyttöystävä juoksikin vieraissa minkä ehti ja jätti jonkun toisen ukkomiehen takia.
      On kuulemma yksinäinen ja miettii vain sitä mitä meillä oli. Myönnän, mietin minäkin, se oli hyvä suhde. Rakastin, mutta kaikki hyvät muistot pyyhkiytyvät sillä että hän tahtoikin jonkun toisen. Anteeksi en voi antaa.

• Säälittävä luonne sinunkin ex-miehelläsi, todella säälittävä yksilö.

Osanottoni ja voimia sinulle....

• En usko vain yhteen "Se Oikeaan". Kaikki, joiden kanssa olen seurustellut, ovat sillä hetkellä olleet oikeita, ja hyviä miehiä jokainen (so. ei rikollisia, juoppoja, väkivaltaisia, petollisia...). Mutta tapailu/seurustelu on osoittanut, että meistä ei ole loppuelämän kumppaneiksi.

• ätmix

Seliseli. Et vaan osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5614
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1715
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1193
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      997
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      978
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      916
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe