Ex-PUA:n viikon thrilleri on nyt ohi! (raportti)

Ex--PUA

Valtaosa palstalaisista tietäneekin tästä operaatio kassatytöstä, jonka kanssa minulla oli viikko aikaa tehdä liike.

Ensinä haluan kiittää kaikkia neuvojia, myötäeläneitä ja tsempanneita. Äänenne laskettiin, neuvojanne sovellettiin ja pantiin käytäntöön.

Nyt avasin oluen, ja ryhdyn kertomaan miten kävi.

Lyhyt ja ytimekäs versio:

Minä onnistuin! Kontaktit menivät vaihtoon ja tästä alkoi minun pitkä kuuma kesä!

Ette usko mitkä sävärit minulla oli tätä toteuttaessani. Tänään nimittäin oli viimeinen tilaisuuteni tehdä liike. Tunsin miten lähestyessäni typykkää kävin kierroksilla. Adrenaliini virtasi niin, että lähes tuupin muita pois tieltäni. :D

Mutta onni oli puolellani, Luojan kiitos. Tämä siksi, että hänen kassansa oli tyhjä kun lähestyin sitä, joten saimme juuri sopivasti hetken kahden - sen kriittisimmän. Ajattelin että nyt tai ei koskaan, vaikka ajatukset ja jännitys pisti hanttiin.

Nostin hieman hänenkin jännitystä, ja venytin sitä. Mutta kun hänelle kävi selväksi mistä on kyse, nousi hänen kasvoilleen innostunut hymy ja hän sanoi "oi miten ihanaa!"

Ja se oli siinä pojaat! Totesimme, molemmat naamat näkkärillä, että palaamme asiaan ja nyt sitten kun ensimmäinen ja hankalin vaihe on ohitettu, on aika odottaa seuraavaa.

Kirjoitan myöhemmin dramaattisen version, sillä nousseelle jännitykselleni oli syy. Vielä muutama tunti sitten näytti, että kaikki menee pieleen.

Tarinan opetus:,Ottakaa se riski! Oikeasti. Ainakin jos tilanne on tämä, että tuntuu kuin tipu olisi hyppysissänne, mutta silti jokin lyö vastaan ja epäilyksenne kaihertaa, sillä se tunne kun kala ui karkuun on pahempi kuin se, ettei sitä ole yrittänyt ylös! Tehkää se. Voin sanoa, sillä minulla sitä kun on kokemusta kummastakin, että tietäkääkin te se!

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex--PUA

Dramaattinen versio.

Lähdin jo päivemmällä käymään kaupassa.

Se oli pakko tehdä, sillä tämä totta kai jäi viime tippaan. Beibi oli ollut muina päivinä paikalla päivisin, sillä illalla ei näkynyt.

Minulta oli aiemmin uinut hieman vastaava kala pois, tosin siihen osannut varautua, joten kyseessä oli vain tapaturma jossa ajattelin että kyllä sitä kerkeää, sillä niin ennenkin on käynyt kassaneitien kanssa. Se riepoi niin paljon, että päätin jos tämä on vaarassa toistua, niin ainakaan minusta se ei jää kiinni.

Ollessani sitten päivällä siellä, ei tästä beibistä ollut jälkeäkään. Tässä vaiheessa alkoi epätoivo uida puseroon:ei kai taas! Se etenkin harmitti, että olin tiennyt tapauksesta!

Ja jotta tässä ei olisi tarpeeksi, hortoilin kaupassa korini kanssa ja olin kävelemässä kohti kassoja, tuntien tappion karvaan kalkin menevän alas. Kunnes kassojen ohi näin, niiden toisella puolen tutun hahmon: täydelliset naisellisen pyöreät pakarat, keinuva lantio ja kissapetomainen rento ja keinuva kävelytyyli. Kun sain katseeni siitä irti, huomasin että hänen hiuksensa oli laitettu erityisen hienosti. Tänään.

Se oli minun kohteeni.

Jos joku olisi nähnyt minut, olisi hän siinä voinut nähdä minun suuni yrittävän muodostaa lausetta. Mutta sitä ei tullut, sillä näin vain kyseisen beibin menevän menojaan, minun ollessa jumissa väärällä puolen. :D

Lähdin paikalta, tuntien että siinä se meni. Niin lähellä, mutta niin kaukana.

Mietin, että miten tämän voisi vielä pelastaa. Mikä olisi se B-suunnitelma?

No, minulla olisi tietysti pari asiaa joidenka vuoksi voin tulla käymään myöhemmin, joten ajattelin että vaikka se tuntuu täysin epätodennäköiseltä, niin
      voihan sitä koittaa. (veikkaukseni tarkistus oli yksi niistä - en voittanut mitään)

Ja loppu onkin historiaa.

Tälöä kertaa pitää sanoa, että aina pessimisti ei välty pettymykseltä.

• paha.paikka

Hyvä juttu, asiakaspalvelijan onnistunut iskeminen on varmaan hyvin harvinaista.

• Ex--PUA

Siitä vain sitten hakemaan. Muista kuitenkin ne varoittelut siitä , miten "se kaikki on vain asiakaspalvelua, eikä ne flirttailun merkit oikeasti tarkoita että ne ovat kiinnostuneita, vaan sitä että ne ovat työkseen kohteliaita". ;)

• paha.paikka
        Ex--PUA kirjoitti:

Siitä vain sitten hakemaan. Muista kuitenkin ne varoittelut siitä , miten "se kaikki on vain asiakaspalvelua, eikä ne flirttailun merkit oikeasti tarkoita että ne ovat kiinnostuneita, vaan sitä että ne ovat työkseen kohteliaita". ;)

En ole itse vielä flirttailun merkkejä havainnut asiakaspalvelijoilta joten ei ole ollut houkutusta edes yrittää, ehkä en ole erityisen haluttava mies..

• Ex--PUA
        paha.paikka kirjoitti:

En ole itse vielä flirttailun merkkejä havainnut asiakaspalvelijoilta joten ei ole ollut houkutusta edes yrittää, ehkä en ole erityisen haluttava mies..

No lähinnä meinasin, että sen ei tarvitse olla mahdotonta.

Vaan heihin pätee sama mikä muihin naisiin: kiinnostunut nainen on kiinnostunut nainen.

Ainoa ongelma on,jos tosiaan luulee perustason asiakaspalvelua flirtiksi. On selvää ettei niin toki varmaan oikeasti käy (se on yleisesti miehille annettu ohje, sen ohella miten esim.ätmejä neuvotaan tyyliin: käykää suihkussa ja pitäkää päällänne puhtaita vaatteita),vaan moni mies ei ole varma edes niistä selvemmistä signaaleista.

Mitä koitan sanoa, on että joskus on parempi katsoa kuin katua.

Joten, kiitoksia ja tsemppiä myös sinulle.

• juhuuu

Saiko pullukka-pulla nyt kassan puhelinnumeron.

• Ex--PUA

Nakertaako? :O)

• kassatonhelppoja
        Ex--PUA kirjoitti:

Nakertaako? :O)

Ei. Pitäisikö?

• älä-ole
        kassatonhelppoja kirjoitti:

Ei. Pitäisikö?

Ei pitäisi, voin väittää että pääkaupunkiseudulla eniten seksiä harrastanut nainen on töissä kaupan kassalla. =) Ei viitsi prismaa mainita, mutta 7 on ennätys samasta talosta ja 5 kävi kaveri jälkiliukkailla. Ei varmasti ole muita aloja, jossa mahla virtaa samalla tavalla kuin kaupanalalla.

• etsiparempi
        kassatonhelppoja kirjoitti:

Ei. Pitäisikö?

Yksikään työnantajaansa kunnioittava kassahenkilö ei anna omaa numeroaan asiakkaalle. Yksityisasiat eivät kuulu työpaikalle.
        Et varmasti ole ensimmäinen joka nron on saanut.

• etsiparempi
        etsiparempi kirjoitti:

Yksikään työnantajaansa kunnioittava kassahenkilö ei anna omaa numeroaan asiakkaalle. Yksityisasiat eivät kuulu työpaikalle.
        Et varmasti ole ensimmäinen joka nron on saanut.

Ex- PUAlle tämä viesti oli. En mäkään taputa enkä hurraa. Nainen tulee saamaan vain paskaa niskaan oli sitten aivan millainen tahansa luonteeltaan. Ex- PUA halveksii naisia, mikään ei ole koskaan hyvä.

• Ex--PUA
        etsiparempi kirjoitti:

Ex- PUAlle tämä viesti oli. En mäkään taputa enkä hurraa. Nainen tulee saamaan vain paskaa niskaan oli sitten aivan millainen tahansa luonteeltaan. Ex- PUA halveksii naisia, mikään ei ole koskaan hyvä.

Se oli hänen viimeinen duunipäivänsä. En tosin ole varma oliko se sitä tarkoittaen lomaa vaiko koko työsuhdetta, joten kumpikaan ei hävinnyt mitään.

• plaa_plaa_plaa

Hoh hoijaa..
      Kassaneiti ansaitsee rehellisen miehen. Toivottavasti hoksaa nopeasti PUA- vedätyksesi.
      Muista kertoa ettei naisilla ole oikeutta nauttia seksistä vaan vain tarjota itsensä miehen käyttöön ja näin osoittaa rakkautensa. Muuten nainen on lutka. Kysy monenko käyttämä tämä sun himojesi kohde on.
      Olet jännämies vaikka ulkokuori valehtelisi. Kumppania kunnioittavaa miestä susta ei tule. Et ole rehellinen.
      Lopeta toisten ihmisten asioiden ruotiminen koska olet itse täyttä valetta. Näytä vaikka tälle kassaneidille kirjoituksiasi jos et usko millainen olet.
      Tämä tietty on shaming language ja henkilöhyökkäys. Ole hyvä.

• palstamuisti

Niinpä, ex-pua on jännämies, jota nämä palstaätmit palvovat kuin jumalaa. Kirjoituksetkin ovat toisinaan alkaneet muistuttamaan Jeesuksen vuorisaarnaa.

Ja ei se sulle mitään kommentoi, kun kerroit totuuden, jonka kaikki vähänkin fiksummat kyllä näkevät.

Säälittää tuo nainen, toivottavasti kaikki menee hyvin hänen kohdallaan.

• Ex--PUA

No itse asiassa, PUA-uran loputtua olen pyrkinyt luonnolliseen ja avoimeen tapaan toimia.

Tämä nainen kuuluu sen aikakauden valloituksiin.

Olen ollut aikalailla oma itseni, parhaan mukaan. Olen heittänyt sille omaperäistä huumoriani, silläkin riskillä ettei se tykkää/tajua sitä (kerran se kuunteli yhtä juttuani, mikä oli minusta uskomattoman hauska, melko lailla naama peruslukemilla, tai sitten vain hyvin roolinsa pitäen kun itse heitin sitä ihan pokalla - lopulta sillä alkoi mennä naama mutrulle),samoin jos on ollut huono päivä, olen pikemminkin sanonut sen sille kuin esittänyt jotain haavoittumatonta alfa-pleijeriä joka in aina kuin A.Stubb pr-mainoksessa. Tällöin se on ollut pikemminkin empaattinen ja alkanut heti "hoivaamaan" minua sanallisesti.

Joten pääasiassa olen ollut kohtalaisen luonnollinen ja tavallinen, joskin tietysti hieman "elementissäni" aina hänen kanssa. Ja koska tämä typy on hyvin naisellinen on se jopa joskus lähtenyt leikkiini mukaan. Se ei myöskään juuri paskatestaa, vaikka onkin joskus kyllä voinut heittää hieman lempeää vastahankaa.

Jos uskoisin kemioihin, on ne tämän kanssa pitkälti läsnä, ehkä juuri siksi kun molemmat haluavat tulla juttuun?

• Ex--PUA
        palstamuisti kirjoitti:

Niinpä, ex-pua on jännämies, jota nämä palstaätmit palvovat kuin jumalaa. Kirjoituksetkin ovat toisinaan alkaneet muistuttamaan Jeesuksen vuorisaarnaa.

Ja ei se sulle mitään kommentoi, kun kerroit totuuden, jonka kaikki vähänkin fiksummat kyllä näkevät.

Säälittää tuo nainen, toivottavasti kaikki menee hyvin hänen kohdallaan.

Ja minä auta kun heitä.

Olen tasoltani KTM (ties vaikka kohta YKTM - tämän naisen taso on ihan naurettavan korkea!) joten tiedän miten raskasta se on kun ei mikään tunnu toimivan, silloin kun mennään ATM-hetkiä läpi. YTM-hetkinäni olen huomannut, että se voi olla naurettavan helppoa jos on hyvä putki päällä. Joten tiedän että miten tämä peli on arvaamaton miehiä kohtaan. Ehkä te naiset ette vain voi käsittää, että aina kaikki miehet eivät valitse olla teidän puolellanne?

Tälläkin postauksella pyrin jakamaan opetuksen. Ties vaikka joku ATM tälläkin hetkellä epäröi yrittää ulospääsyä ahdingostaaan. Jos näin on, nii, ehkä tämä auttaa häntä.

• kerro-heti
        Ex--PUA kirjoitti:

No itse asiassa, PUA-uran loputtua olen pyrkinyt luonnolliseen ja avoimeen tapaan toimia.

Tämä nainen kuuluu sen aikakauden valloituksiin.

Olen ollut aikalailla oma itseni, parhaan mukaan. Olen heittänyt sille omaperäistä huumoriani, silläkin riskillä ettei se tykkää/tajua sitä (kerran se kuunteli yhtä juttuani, mikä oli minusta uskomattoman hauska, melko lailla naama peruslukemilla, tai sitten vain hyvin roolinsa pitäen kun itse heitin sitä ihan pokalla - lopulta sillä alkoi mennä naama mutrulle),samoin jos on ollut huono päivä, olen pikemminkin sanonut sen sille kuin esittänyt jotain haavoittumatonta alfa-pleijeriä joka in aina kuin A.Stubb pr-mainoksessa. Tällöin se on ollut pikemminkin empaattinen ja alkanut heti "hoivaamaan" minua sanallisesti.

Joten pääasiassa olen ollut kohtalaisen luonnollinen ja tavallinen, joskin tietysti hieman "elementissäni" aina hänen kanssa. Ja koska tämä typy on hyvin naisellinen on se jopa joskus lähtenyt leikkiini mukaan. Se ei myöskään juuri paskatestaa, vaikka onkin joskus kyllä voinut heittää hieman lempeää vastahankaa.

Jos uskoisin kemioihin, on ne tämän kanssa pitkälti läsnä, ehkä juuri siksi kun molemmat haluavat tulla juttuun?

Mistä parhaiten pääsee tutustumaan Hepreaan? (Lue: PUA).
        Ihan vieras juttu, en ole koskaan kuullutkaan. Sikäli kiinnostaa, kun luonnostaan kaatuu naisia kuin metsurilla puuta tai maanviljelijällä heinää (ainakin melkein, lähelle). Sikäli kiinnostaa, että tapahtuuko asiat luonnostaan, vai onko noin sanotusti itse oppinut tajumattaan, vai siirtyykö tajunta kerrosta alemmas.

Ihmeellistä sinäänsä, mikäli joillakin on vaikeuksia saada naista. Itse olen ihan tavallinen ja tylsä, ehkä "keskitasoa" komeampi, huom ehkä. En tee mitään mielenkiintoista tai muutenkaan ole yhtään jännä. Lähinnä voisi verrata kiikustuoliin kuolleeseen seniiliin. Vissiin kohtelias ja ylikiltti ei pitäisi kelvata kenellekään, mutta puskista naiset tulee iskemään, joten siitä Hepreasta voisi löytyä vastauksia.

• Ex--PUA
        kerro-heti kirjoitti:

Mistä parhaiten pääsee tutustumaan Hepreaan? (Lue: PUA).
        Ihan vieras juttu, en ole koskaan kuullutkaan. Sikäli kiinnostaa, kun luonnostaan kaatuu naisia kuin metsurilla puuta tai maanviljelijällä heinää (ainakin melkein, lähelle). Sikäli kiinnostaa, että tapahtuuko asiat luonnostaan, vai onko noin sanotusti itse oppinut tajumattaan, vai siirtyykö tajunta kerrosta alemmas.

Ihmeellistä sinäänsä, mikäli joillakin on vaikeuksia saada naista. Itse olen ihan tavallinen ja tylsä, ehkä "keskitasoa" komeampi, huom ehkä. En tee mitään mielenkiintoista tai muutenkaan ole yhtään jännä. Lähinnä voisi verrata kiikustuoliin kuolleeseen seniiliin. Vissiin kohtelias ja ylikiltti ei pitäisi kelvata kenellekään, mutta puskista naiset tulee iskemään, joten siitä Hepreasta voisi löytyä vastauksia.

Hyvä kysymys.

Olin ennen PUA-aikoja KTM.

Sitten kun yritin vaihtaa sen PUA-marmelaadiin, alkoi taso pudota.

Nyt sitten olen siirtynyt luontaiseen lähestymistapaan, testaan eri juttuja sekä niitä joiden olen tiennyt toimivan, ja tulokset ovat olleet ihan hyviä.

Myös pitää sanoa, että minulla on nyt märkä kausi meneillään, joten Se lisää vetovoimaani.

En välttämättä suosittelisi aloittelijalle PUA-juttuja. Niistä pitää osata poimia toimivat hommat, muuten voi mennä aika sekoiluksi.

Mikä on oma tasosi?

• kerro-heti
        Ex--PUA kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Olin ennen PUA-aikoja KTM.

Sitten kun yritin vaihtaa sen PUA-marmelaadiin, alkoi taso pudota.

Nyt sitten olen siirtynyt luontaiseen lähestymistapaan, testaan eri juttuja sekä niitä joiden olen tiennyt toimivan, ja tulokset ovat olleet ihan hyviä.

Myös pitää sanoa, että minulla on nyt märkä kausi meneillään, joten Se lisää vetovoimaani.

En välttämättä suosittelisi aloittelijalle PUA-juttuja. Niistä pitää osata poimia toimivat hommat, muuten voi mennä aika sekoiluksi.

Mikä on oma tasosi?

Jaa-a, taitaa olla ktm, kun en ole mikään kansikuvapoika. Sinäänsä pua-oppien opettelu ei kiinnosta, vain se sisältö, että voisin päätellä, tapahtuuko jotain tiedostamatta, mitä siihen on listattu. Jotenkin luonnostaan ilmeisesti aiheutan kemiaa naiselle, jota välttämättä en ole edes huomannut. Tottakai tiennyt toisen olemassa olosta, mutta ei mitään tervehdystä kummempaa vuorovaikutusta, täysin normaalia työkaveri, asiakas kontaktia tai vastaava. Mutta vastapuoli, mikä käytännössä on täysin ilmaa, etkä ole kuvitellut yhtään mitään ikinä, tulee vain estoitta pokailemaan korostaen rintavarustuksia, kun kahvittelen tauolla kaverin kanssa ja vaikka nainen oli lyhyt, hiukan pyöreä, niin menin "haaviin".

• Ex--PUA
        kerro-heti kirjoitti:

Jaa-a, taitaa olla ktm, kun en ole mikään kansikuvapoika. Sinäänsä pua-oppien opettelu ei kiinnosta, vain se sisältö, että voisin päätellä, tapahtuuko jotain tiedostamatta, mitä siihen on listattu. Jotenkin luonnostaan ilmeisesti aiheutan kemiaa naiselle, jota välttämättä en ole edes huomannut. Tottakai tiennyt toisen olemassa olosta, mutta ei mitään tervehdystä kummempaa vuorovaikutusta, täysin normaalia työkaveri, asiakas kontaktia tai vastaava. Mutta vastapuoli, mikä käytännössä on täysin ilmaa, etkä ole kuvitellut yhtään mitään ikinä, tulee vain estoitta pokailemaan korostaen rintavarustuksia, kun kahvittelen tauolla kaverin kanssa ja vaikka nainen oli lyhyt, hiukan pyöreä, niin menin "haaviin".

Taidan tietää mitä meinaat.

No itse pistin merkille, että ne jotkut PUA-opit jotka toimi ja joita olin soveltanut ennen PUA-aikoja saattoi olla ns.teoriassa osin tai kokonaan oikein niissä opeissa. Mutta käytännön kohdalla totesin: eihän niitä nyt noin kuulu toteuttaa.

Se tosiaankin on mielenkiintoista tietää, että mikä on se, mikä saa naisen kiinnostumaan tuota luontaista kautta - tällöin yleensä kaikki roolit ja epäluonnolliset käytösmallit yleensä pilaa alkaneen vaikutelman.

Ja se myös kiinnostaa, että miten me ketmin retaleet voisimme ehkä jopa korottaa tasoamme.

Samoin itse olen havainnut kanssa, miten joskus naiset onkivat tuon jonkun jutun ensivaikutelmastasi. Se tosiaan ei tarvi paljoa.

• onnea-

En tiedä onnitellakko vaiko ei. Moni kaupanalan työntekijä on melko "sisäsiittoinen" 7-vuotta joskus pyörinyt ympyröissä ja miten sen laittais, monissa bileissä monet on maanut monien kanssa. =) (suosittelen katsastamaan ne mies työntekijät ja jos tuntuu, et ne on, ne on)

Toivottavasti henkilö on vähän säädyllisempi ja toivottavasti se on "palkinto", eli kaikin puolin ns. parempi ja tasokkaampi kuin sinä, muuten saattaa olla vähän turha saavutus.

• Ex--PUA

Totta turiset.

Tai siis oma osumatarkkuus on ollut näiden kanssa aika korkea. Mutta en toki ole jokaista jututtamaani kassatyttöä saanut, sillä jokainen ei ole ollut kiinnostunut.

Tämän kohdalla tämä on vasta alkua, joten rataennätykset ja muut tulee vasta myöhemmin esille. Tämä tosin on niin helkkarin kuuma pakkaus, ja myös luonteeltaan aivan käsittämättömän mukava, että se yhdistettynä siihen että otin tämän asiakseni, jonka sain vietyä suunnitellusti loppuun (kuten sanoin, muut ovat olleet ns.helpompia juttuja, jotka ovat vain tapahtuneet esim. Siten että typy on kirjoittanut nimensä kuittiin ihan pyytämättä - tässä haastoin taas itseni ja kykyni lukea naista) sai minut tuntemaan melkoista tyydytystä jo nyt.

Mutta jatkosta sovimme, molemmat oli erittäin tyytyväisiä, joten tästä on hyvä jatkaa. Vaikka kyllähän se hieman alkaa ruopia, jos siellä odottaakin kotona vaikka rataennätys ja 5 lasta. :D

• werwerwe

• Ex--PUA
        werwerwe kirjoitti:

" typy on kirjoittanut nimensä kuittiin ihan pyytämättä"

http://blogs.tntech.edu/kimmy/files/2015/02/4lFdlEN.gif
        Tapahtuuko tuollaista miehille? Tuollaiseen olettaisin että pitää olla kyllä jo melko komea naamavärkki.

Näköjään. Ei jokainen kerta tietenkään, mutta varmaan aika tasan menee minulla.

Pärstäni jakaa mielipiteitä. Minulla on sellainen "roomalaisen keisarin nenä" paksut huulet, jne. Ja naamaani on kuvailtu " maskuliiniseksi" ja julkkiksista minua on sanottu Kim Heroldin näköiseksi.

Mutta, samalla ulkonäköni jakaa mielipiteitä. Tuntuu että osa tosiaan tykkää, siinä missä osa "ei niinkään". :D Joten en liene mikään yleismies-YTM vaan KTM joka ei koskaan tiedä mikä auttaa.

Eräs parikymppinen joka kirjoitti minulle numeronsa, sanoi että kun näki minut ensimmäistä kertaa, meni sillä täysin pasmat sekaisin ettei se edes muista mitä puhui minulle.

Tämä viimeisin taas on erittäin feminiininen. Se tuntuu ihan mielettömän vetävältä. Se oikeasti on päästä varpaisiin ja kehonkieleltään niin estrogeeninen kuin voi olla. Todella harvinaista naisissa nykyään.

• olet_patologinen
        Ex--PUA kirjoitti:

Totta turiset.

Tai siis oma osumatarkkuus on ollut näiden kanssa aika korkea. Mutta en toki ole jokaista jututtamaani kassatyttöä saanut, sillä jokainen ei ole ollut kiinnostunut.

Tämän kohdalla tämä on vasta alkua, joten rataennätykset ja muut tulee vasta myöhemmin esille. Tämä tosin on niin helkkarin kuuma pakkaus, ja myös luonteeltaan aivan käsittämättömän mukava, että se yhdistettynä siihen että otin tämän asiakseni, jonka sain vietyä suunnitellusti loppuun (kuten sanoin, muut ovat olleet ns.helpompia juttuja, jotka ovat vain tapahtuneet esim. Siten että typy on kirjoittanut nimensä kuittiin ihan pyytämättä - tässä haastoin taas itseni ja kykyni lukea naista) sai minut tuntemaan melkoista tyydytystä jo nyt.

Mutta jatkosta sovimme, molemmat oli erittäin tyytyväisiä, joten tästä on hyvä jatkaa. Vaikka kyllähän se hieman alkaa ruopia, jos siellä odottaakin kotona vaikka rataennätys ja 5 lasta. :D

Etkös juuri itse ole täällä keuhkonnut kun naisille asiat vain tapahtuu? Nyt myönnät itsellesi näin käyneen monesti.. sun jutut menee aivan ristiin.
        Yritä edes selitellä niitä sun totuuksia, selittelyn ja syyttelyn osaat erinomaisesti.

• Ex--PUA
        olet_patologinen kirjoitti:

Etkös juuri itse ole täällä keuhkonnut kun naisille asiat vain tapahtuu? Nyt myönnät itsellesi näin käyneen monesti.. sun jutut menee aivan ristiin.
        Yritä edes selitellä niitä sun totuuksia, selittelyn ja syyttelyn osaat erinomaisesti.

Niin koska naiset eivät koskaan myönnä mitä on tapahtumassa.

Tiedän kyllä omalta kohdaltani, että miten ne menee, kun ne "vain tapahtuvat", se on usein sitä että aloitteellisempi saa ne tapahtumaan.

Mutta viime kertainenkin typy jonka kohdalla ne vain tapahtuivat, se meni niin että minä otin fyysistä kontaktia ensin, sitten ehdotin että siirrymme makkariin, sitten siellä se sanoi että sen on niin kuuma, että sen on pakko ottaa farkut pois ja jatkaa muhinointia hotpantsit jalassa. :D

Olin jo niin tottunut siihen, että hymähdin ja rupesin riisumaan omia housujani sanomatta mitään.

Mutta noin ne jutut "vain tapahtuu".

Kassatyttöjen kanssa se on mennyt niin tosin, että ilman sen kummempia on vaihdettu kontaktit, tai typy on antanut ne itse/kautta ehdottanut.

Tämän kertaisen kohdalla taas piti vähäsen suunnitella sillä aika yksinkertaisesti loppui. (tietty loputtomasti ei ole aikaa lämmitellä ketään, joten sikäli deadline on olemassa)

• Ex--Puo

En pitäisi niin suurena saavutuksena saada hyväksikäytettävältä nuorelta treffiseuraa.

• Ex--PUA

Minä pitäisin. Parikymppinen MA:nsa huipulla oleva nuori nainen jonka jokainen haluaa, on aika vaikea saada.

Mitä tulee hyväksikäyttöön, niin korkeakoulussa käyvän täysi-ikäisen naisen odottaisi osaavan ottaa vastuun itsestään.

• vaikeaa
        Ex--PUA kirjoitti:

Minä pitäisin. Parikymppinen MA:nsa huipulla oleva nuori nainen jonka jokainen haluaa, on aika vaikea saada.

Mitä tulee hyväksikäyttöön, niin korkeakoulussa käyvän täysi-ikäisen naisen odottaisi osaavan ottaa vastuun itsestään.

Kaatuu, jos vaan vähän antaa huomiota.

• Ex--PUA
        vaikeaa kirjoitti:

Kaatuu, jos vaan vähän antaa huomiota.

Meinaat että jos minä annan huomiota? Niin ehkä. Se on yllättävän paljon tehnyt itseään tykö minulle tähän mennessä.

Olisi tietty parasta jos kiinnostus olisi niin molemminpuolista, ettei sitä "ala ahdistamaan" jos nyt haluan tiivimpää kontaktia.

• nuortasaaaina

Helppo se on, mutta ei tietenkään kaikille.

• nöösi_poika

"Tarinan opetus:,Ottakaa se riski! Oikeasti. Ainakin jos tilanne on tämä, että tuntuu kuin tipu olisi hyppysissänne, mutta silti jokin lyö vastaan ja epäilyksenne kaihertaa, sillä se tunne kun kala ui karkuun on pahempi kuin se, ettei sitä ole yrittänyt ylös! Tehkää se. Voin sanoa, sillä minulla sitä kun on kokemusta kummastakin, että tietäkääkin te se!"
      Toimin kuten sinä, mutta minullepa kävi toisin. Katsos, etivät kaikki voi olla Loton päävoittajia vaikka kuinka haluaisivat.
      Minä tein liikkeen naisen suuntaan, jonka kanssa oli ollut säpinää yli 3 kk. Kuinkas kävi?
      Pakit tuli, kuinkas muuten. Kiertelevät pakit. Naisen ei tarvinnut valehdella olevansa varattu, koska hän ei ollut. Kaverinsa vahvistivat, että nainen on vapaa!
      Antoi pakit ja totesi vaan, että "nyt on paljon kaikea muuta meneillään. Ei ehdi."
      Vit** mitkä pakit. Olisi sanonut päin naamaa vaikka, että "painu kuuseen, et miellytä" tai "sori, olen lesbo", mutta ei. Surkeat pakit ilman kunnon selitystä: "sori, nyt vaan ei pysty, kun on niin paljon kaikkea muuta".
      Just joo.

• ätmel

Noin se menee. Kohta sillä on käsipuolessa joku tatuoitu paska, joka hakkaa siltä nenän poskelle.

• naishenkilö

Näin on mullekin mies aikoinaan sanonut. Ei ole aikaa. Tiesin tuon jo etukäteen työnkuvan perusteella mutta edes kahville ei halunnut. Kiinnostusta tutustua ei ollut.
        Tulipa kysyttyä. Jos en olisi kysynyt niin jossittelisin asiaa kenties vieläkin.
        Sain asian kysymällä selväksi ja ei kun eteen päin.
        Harmitti tietenkin aikansa.

• Ex--PUA

Tämä biisi on sulle nro: http://m.youtube.com/watch?v=CMQEkD_rNTM

Olen itse kai saanut niin monet pakit, vieläpä noilla epämääräisillä selityksillä, että olen kallistunut tälle kannalle. En totta puhuen olisi tykännyt jos olisi nyt tullut pakit, mutta nyt tällä kokemuksella väitän , että juuri näissä "kala koukussa"-tilanteissa se on se pienempi paha.

Muistan tämän toisen tapauksen, ja aina kun erehdyn katsomaan sen instagrammia ja näen miten se on kaunistunut, tekee mieli repiä hiuksia päästä.

Selvä kyllä tai ei-nainen lopulta on paljon parempi ratkaisu.

Ei-nainen päästää sinut menemään, kyllä-nainen ei. Ehkä-naiset nauttivat huomiostasi ja raahavat sinua mukanaan loputtomasti, jos et laita heitä valitsemaan. Se on naisen tehtävä tehdä lopulline päätös.

Itse olen suoraan sanonut, naiselle joka ensin pisti minut odottamaan, että seuraavalla kerralla se on sen vuoro tehdä aloite. Suosittelen sitä myös sulle.

Toivotaan että Se sinua kyykyttänyt kimuli löytää itselleen jännämiehen, joka laittaa maksamaan potut pottuina. ;)

• tällaista_täällä

Minä olen tehnyt aloitteen kahdellekin eri kassaneidille (näiden välillä oli pari vuotta, en siis stalkannut kassaneitejä aktiivisesti) jotka ihan selvästi flirttaili kanssani ja vaikutti kiinnostuneelta, punastelivat aina kun menin heidän kassalleen jne. Vaikuttivat siis molemmat ihan selviltä tapauksiltä, niin luulin. Molemmat sanoivat sitten olevansa varattuja. Ainakin toinen noista oli silminnähden nolostunut kun jäi kiinni siitä, että flirttailee muiden miesten kanssa vaikka on varattu.

• Ex--PUA

Olen törmännyt täsmälleen samanlaiseen tapaukseen.

Se tosin itse paljasti sen sivulauseessa.

Mutta noihinhan saa myös varautua.

Naiset nimittäin ovat hieman kuten apinat: vaikka käpälä on edellisellä oksalla, sitä silti havitellaan jo uutta.

• EPeitajua
        Ex--PUA kirjoitti:

Olen törmännyt täsmälleen samanlaiseen tapaukseen.

Se tosin itse paljasti sen sivulauseessa.

Mutta noihinhan saa myös varautua.

Naiset nimittäin ovat hieman kuten apinat: vaikka käpälä on edellisellä oksalla, sitä silti havitellaan jo uutta.

"Naiset nimittäin ovat hieman kuten apinat: vaikka käpälä on edellisellä oksalla, sitä silti havitellaan jo uutta." Kuvaus sopii täydellisesti sinuun, kun vaihtaa "Naiset" tilalle "mies". Miksi syyllistät kaltaisiasi naisia samasta toiminnasta, mitä itse teet?

• EPeitajua kirjoitti:

"Naiset nimittäin ovat hieman kuten apinat: vaikka käpälä on edellisellä oksalla, sitä silti havitellaan jo uutta." Kuvaus sopii täydellisesti sinuun, kun vaihtaa "Naiset" tilalle "mies". Miksi syyllistät kaltaisiasi naisia samasta toiminnasta, mitä itse teet?

Se on kaksinaismoralismia, mitäpä muutakaan, "älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon", eipähän tuossa mitään puolusteltavaa ole, kun asia on ihan selvä.

• Ex--PUA
        EPeitajua kirjoitti:

Ero: minä en tee tuollaista, ainakaan silloin jos olen sitoutumista edellyttävässä monogamisessa suhteessa, missä puolestaan naiset tekevät niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5564
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1645
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      20
      1119
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      997
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      934
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      898
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      120
      864
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe