Niin kaunis kevätilta.
Olen hiukan kateellinen kaikille tänään valmistuville. Koko elämä vielä edessä, mahdollisuudet, haaveet, suuret odotukset. Olen kulkenut jo kolmasosan yli omastani. Miten monia hukattuja teitä sekä polkuja? Ohikuljettuja rakkauksia? Kaikki on aina niin sattumasta kiinni. Muutamasta sekunnista tai päätöksestä ja kaksi ihmistä eivät koskaan kohtaa, elävät toisistaan tietämättöminä.
Vaikka en koskaan saisi sinua omakseni, niin olen silti onnellinen siitä että kohtasimme ja tutustuimme, että maailmassa on sinun kaltaisesi mies ja minä tiedän sinut, minä tunnen sinut. Me emme jääneet toisillemme vieraiksi.
https://youtu.be/dVkf7ILJMOc
Olet ajatuksissani...
10
<50
Vastaukset
- valoailtaan
Kaunis on ollut päivä ja iltakin on vielä parhaimmillaan. Älä murehdi mennyttä, olet juuri siellä, mihin sydämesi on sinut kuljettanut. Sattumallakin on roolinsa, mutta sen tarjoamiin tilaisuuksiin ei voi tarttua kuuntelematta sydäntään. Olet kohdannut merkittävän ihmisen ja osaat tuntea hyvää siitä. Ilman matkaasi et ehkä olisi nyt siinä ja osaisi tuntea noin hienosti. Kuten itsekin sanoit, olet ottanut ison askeleen onneen.
Toivon, että saat kaivattusi ja hänen rakkautensa. - Dawson
Emme jääneet vieraiksi toisillemme. Jäin sinua kaipaamaan. Kadotin sinut tarkoituksella. Mutta yhä etsin sinua. Tulen aina etsimään. Rakkaudella.
https://www.youtube.com/watch?v=8OZrL4Fh4eQ- näyttäisittunteesi
En usko.
- mahtavaa
Koska me tutustuimme? Olemmeko tavanneet viime aikoina.....
- Naisen_ajatuksia
Kohta kolme vuotta täynnä ensimmäisestä tapaamisesta... Niin se aika vaan kuluu.
Olen oikeastaan nähnyt häntä enemmän tänä keväänä kuin koskaan aiemmin. - M....Mies
Naisen_ajatuksia kirjoitti:
Kohta kolme vuotta täynnä ensimmäisestä tapaamisesta... Niin se aika vaan kuluu.
Olen oikeastaan nähnyt häntä enemmän tänä keväänä kuin koskaan aiemmin.Tapasitte siis kesällä 2012? Mitäpä jos sopisit tapaamisen näin kolmivuotispäivän kunniaksi ja kävisitte jossain ja juttelisitte?
Olisiko tuo mahdoton ajatus?
Leppoisaa sunnuntaita. - Naisen_ajatuksia
M....Mies kirjoitti:
Tapasitte siis kesällä 2012? Mitäpä jos sopisit tapaamisen näin kolmivuotispäivän kunniaksi ja kävisitte jossain ja juttelisitte?
Olisiko tuo mahdoton ajatus?
Leppoisaa sunnuntaita.Kyllä me yhä näemme yhteisen harrastuksen merkeissä, joten se on jo hyvä lähtökohta enkä halua pilata hyviä välejä, sillä en usko hänen olevan kiinnostunut.
- enkuvittelemitään
Kauniita ajatuksia miehestä:). Minullakin on samankaltaisia ajatuksia naisesta jota ajattelen tälläkin hetkellä, ja olen onnellinen siitä että hänet kohtalo toi eteeni, vaikka en häntä vielä kunnolla tunnekkaan...toivon tarinamme jatkuvan. Olet ajatukssani:).
Nämä ghibli:n tuotokset on kyllä hyviä ja sinulla on todella mukavia ajatuksia, toivotan kaikkea hyvää sinulle, sekä onnea ja iloa polullesi! :)
- Naisen_ajatuksia
Kiitos! Hän tuskin on kyseistä leffaa nähnyt, mutta se jotenkin toi hänet mieleeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215564- 531645
- 201119
- 69997
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom155934- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120864Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848