Mitää vastaisit jos sinulta tulis joku tuntematon sanomaa, et anna pillu?
Mies mieti jos olisit naisen asemassa?
13
<50
Vastaukset
- Ikis__M
Vaikea kuvitella olevansa naisen asemassa mutta tuohonhan olisi helppo vastata kun on suora kysynys. Helppoa oli mys se kun tietäisi että saa kenet vain kun vähän vain hynmyilee ja menee juttelemaan, voisi kaupungilla kävellessään itsekseen miettiä "mä saisin ton ja ton ja ton ja ton ja ton ja ton ja ton..." ja hymyillä vaan niin tulisi myös sitten treffikutsuja sieltä ja täältä jatkuvalla syötöllä. Olisi se niin helppoa että ehkä sitä tosiaan ei sitten itse viisisi edes yrittää mitään aloitteita tehdä.
- hunajakukka
Mikä vika teissä miehissä on jos nainen saa hymyilemällä ja juttelemalla lähes kenet vaan?
- pktkn
Komppaan
- Ikis__M
hunajakukka kirjoitti:
Mikä vika teissä miehissä on jos nainen saa hymyilemällä ja juttelemalla lähes kenet vaan?
Ei meissä varsinaisesti vikaa ole mutta semmoinen hymyileväinen nainen joka omatoimisesti tulisi juttelemaan saisi helposti sen verran sekaisin että oltaisiin täysin sen ohjailtavissa.
Ikis__M kirjoitti:
Ei meissä varsinaisesti vikaa ole mutta semmoinen hymyileväinen nainen joka omatoimisesti tulisi juttelemaan saisi helposti sen verran sekaisin että oltaisiin täysin sen ohjailtavissa.
Uuu...sydämessä ihan sykähti, ohjailemassa hmm....sinua ?
- EiIhanNappiin
Ikis__M kirjoitti:
Ei meissä varsinaisesti vikaa ole mutta semmoinen hymyileväinen nainen joka omatoimisesti tulisi juttelemaan saisi helposti sen verran sekaisin että oltaisiin täysin sen ohjailtavissa.
Vähän nyt on turhan ruusuinen kuva naisten elämästä. :D
- Ikis__M
Älykkö kirjoitti:
Uuu...sydämessä ihan sykähti, ohjailemassa hmm....sinua ?
Joo, minuakin :)
- Ikis__M
EiIhanNappiin kirjoitti:
Vähän nyt on turhan ruusuinen kuva naisten elämästä. :D
Eikä ole, te itse vain teette sen elämänne vaikeaksi vaikka ei tarvitsisi kuin iloisesti hymyillä, jutella miehille ja leipoa toisinaan vähän pullaa :) Ehkä se onkin niin että mukavia naisia vihaavat ilkeät feministirotuiset naiset keksivät progadansa vain ilkeyttään teidän pään menoksi ja te putositte kuoppaan josta on vaikea nousta vaikka se olisi helppoa.
- leivoitse
Minä mitään pullaa leivo...
- vikaonsiisnaisissa
hunajakukka kirjoitti:
Mikä vika teissä miehissä on jos nainen saa hymyilemällä ja juttelemalla lähes kenet vaan?
No kun naiset ovat niin nirsoja ja jännämiehistä tykkääviä, että kunnon mies ei saa naista millään. Siksi kunnon mies olisi ihan riemuissaan, jos kerrankin joku nainen hänet huolisi. Ei siinä olisi paljon varaa nirsoilla. Jos naiset valitsisivat fiksummin, myös kunnon miehillä olisi valinnan varaa, eikä tarvitsisi epätoivoisesti tarttua ensimmäiseen ja luultavasti ainoaan vaihtoehtoon.
Tuollaiseen käytökseen voi vastata melkein mitä tahansa, jopa rumasti......en vain voi käsittää tuollaista käytöstä, mutta kai se sitten on ihan tätä päivää tuokin.
- nbgökdklfjf
Vastaisin, että olen jo suhteessa kunnollisen kanssa enkä ole pettäjä, joten kiitos ei. Toteaisin myös, että kunnon mies ei kerjää pillua vaan haluaa oikean suhteen, joten kerjääjä ei mitään ansaitsekaan, eli siitä vain itseään kehittämään kunnollisemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477