Vittuiletko muualla kuin tällä palstalla? Missä? Mitä saat siitä irti?
Aatteletko koskaan, et elämä kenties menis hukkaan palstalla?
Rakastatko vittuilua?
13
<50
Vastaukset
- EiSellastOo
Ai mikä elämä?
- ätmel
En vittuile missään muualla kuin tällä palstalla. Muualla olen kiltti ja kunnollinen mies.
- tfly
Eikö kiltillä ja kunnollisella ole irl negatiivisia tunteita lainkaan? Mitä tapahtuisi jos et pääsisi tänne purkamaan vitutustasi?
Hui.. - ätmel
tfly kirjoitti:
Eikö kiltillä ja kunnollisella ole irl negatiivisia tunteita lainkaan? Mitä tapahtuisi jos et pääsisi tänne purkamaan vitutustasi?
Hui..Miksi vittuilla muille, jos voi kiroilla itsekseen? Puran tänne pikemminkin positiivisia tunteitani. :3
- tfly
ätmel kirjoitti:
Miksi vittuilla muille, jos voi kiroilla itsekseen? Puran tänne pikemminkin positiivisia tunteitani. :3
Uskoisitko mun olevan oikeasti kiltti ja kunnollinen jos haukkuisin miehiä kaikesta kuten sä täällä haukut naisia? Et uskoisi. Huorakin tietty olisin ja pillua pitäisi antaa. Enkä tietenkään kelpuuttaisi sua koska luulen liikoja itsestäni.
- ätmel
tfly kirjoitti:
Uskoisitko mun olevan oikeasti kiltti ja kunnollinen jos haukkuisin miehiä kaikesta kuten sä täällä haukut naisia? Et uskoisi. Huorakin tietty olisin ja pillua pitäisi antaa. Enkä tietenkään kelpuuttaisi sua koska luulen liikoja itsestäni.
Ei kannata ottaa palstan juttuja liian tosissaan. Pojat vain haluavat kiusia tyttöjä. :-)
- Per.Saukko
Vittuilen joka palstalla, useimmiten niille selvästi tyhmille muille vittuilijoille, tai muuten vain vitun tyhmille idiooteille, jotka tekevät saatanan typeriä avauksia tai kommentoivat jotain ihan helvetin paskaa.
Olen toki laiska vittuilija, kun ilmeisesti sivustolla käy yli miljoonaa tuulen nussimaa vinkuheinää, jolle pitäisi vittuilla, eniten tosin vituttaa ne idiootit, joilla ei ole mitään käsitystä mitä keskustelupalsta edes on.
Elämä kyllä menee hukkaan palstalla, koska kun keskustelen fiksusti ja asiallisesti, ei ikinä mistään palstalta löydy keskustelukumppania, koska yksikään vähä-älyinen keltainen veriperseoranki tällä sivustolla ei osaa kommunikoida yhtään millään tasolla.- elluhallo
NO VOI SUN KANSSA.ET OSAA OLLA KUSIAIVO.
- Per.Saukko
elluhallo kirjoitti:
NO VOI SUN KANSSA.ET OSAA OLLA KUSIAIVO.
Totta... En osaa olla kusiaivo, täytyy yrittää kovemmin....
- EiMaltaOottaa
Odotan helkan vastausta
En vittuile, mutta en myöskään silitä päätä ja kerro, että maailma (naiset) on väärässä ja siihen voi vaikuttaa kirjoittamalla Suomi24-palstalle, se olisi valehtelemista. Yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.
Tällaisten palstojen tehtävä on olla viihdettä, ja siinä vaiheessa jos täällä kirjoitellaan rekkaa päin ajamisesta tai muista itsemurhasuunnitelmista, niin ei riitä minulta ymmärrystä. Silloin tarvitaan ammattiapua.
Ihminen voi edelleenkin muuttaa vain itseään. Yhteiskunnallisiin asioihin voi vaikuttaa parhaansa mukaan, mutta ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä, antamaan seksiä jne.
Elämäni tuskin menee hukkaan palstalla, koska olen täällä vain silloin, kun on muutenkin syystä tai toisesta oltava netissä/tietokoneella.- KannattiOdottaa
helka kirjoitti:
En vittuile, mutta en myöskään silitä päätä ja kerro, että maailma (naiset) on väärässä ja siihen voi vaikuttaa kirjoittamalla Suomi24-palstalle, se olisi valehtelemista. Yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.
Tällaisten palstojen tehtävä on olla viihdettä, ja siinä vaiheessa jos täällä kirjoitellaan rekkaa päin ajamisesta tai muista itsemurhasuunnitelmista, niin ei riitä minulta ymmärrystä. Silloin tarvitaan ammattiapua.
Ihminen voi edelleenkin muuttaa vain itseään. Yhteiskunnallisiin asioihin voi vaikuttaa parhaansa mukaan, mutta ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä, antamaan seksiä jne.
Elämäni tuskin menee hukkaan palstalla, koska olen täällä vain silloin, kun on muutenkin syystä tai toisesta oltava netissä/tietokoneella.Helkan viisaus ja analyyttisyys tekee minuun syvän vaikutuksen.
"Rakastatko vittuilua?"
EN
"Vittuiletko muualla kuin tällä palstalla?" "Missä?"
Yritän käyttäytyä samallalailla, kuin muualla.
"Mitä saat siitä irti?"
En mitään, ehkä huononolon.
V**tuilijoille tulee kyllä vastattua toisinaan takaisin samalla mitalla, kunnes huomaa että se on ihan turhaa.
"Aatteletko koskaan, et elämä kenties menis hukkaan palstalla?"
Toisinaan, mutta yritän löytää tasapainon tämänkin asian suhteen, palsta ajaa kai sen asian mihin sitä itse käytän, eli ei se täysin hukkaan heitettyä aikaa ole ja on täällä joitakin ihan fiksujakin ajatustenvaihto tuttavia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477