Vittuiletko muualla kuin tällä palstalla? Missä? Mitä saat siitä irti?
Aatteletko koskaan, et elämä kenties menis hukkaan palstalla?
Rakastatko vittuilua?
13
<50
Vastaukset
- EiSellastOo
Ai mikä elämä?
- ätmel
En vittuile missään muualla kuin tällä palstalla. Muualla olen kiltti ja kunnollinen mies.
- tfly
Eikö kiltillä ja kunnollisella ole irl negatiivisia tunteita lainkaan? Mitä tapahtuisi jos et pääsisi tänne purkamaan vitutustasi?
Hui.. - ätmel
tfly kirjoitti:
Eikö kiltillä ja kunnollisella ole irl negatiivisia tunteita lainkaan? Mitä tapahtuisi jos et pääsisi tänne purkamaan vitutustasi?
Hui..Miksi vittuilla muille, jos voi kiroilla itsekseen? Puran tänne pikemminkin positiivisia tunteitani. :3
- tfly
ätmel kirjoitti:
Miksi vittuilla muille, jos voi kiroilla itsekseen? Puran tänne pikemminkin positiivisia tunteitani. :3
Uskoisitko mun olevan oikeasti kiltti ja kunnollinen jos haukkuisin miehiä kaikesta kuten sä täällä haukut naisia? Et uskoisi. Huorakin tietty olisin ja pillua pitäisi antaa. Enkä tietenkään kelpuuttaisi sua koska luulen liikoja itsestäni.
- ätmel
tfly kirjoitti:
Uskoisitko mun olevan oikeasti kiltti ja kunnollinen jos haukkuisin miehiä kaikesta kuten sä täällä haukut naisia? Et uskoisi. Huorakin tietty olisin ja pillua pitäisi antaa. Enkä tietenkään kelpuuttaisi sua koska luulen liikoja itsestäni.
Ei kannata ottaa palstan juttuja liian tosissaan. Pojat vain haluavat kiusia tyttöjä. :-)
- Per.Saukko
Vittuilen joka palstalla, useimmiten niille selvästi tyhmille muille vittuilijoille, tai muuten vain vitun tyhmille idiooteille, jotka tekevät saatanan typeriä avauksia tai kommentoivat jotain ihan helvetin paskaa.
Olen toki laiska vittuilija, kun ilmeisesti sivustolla käy yli miljoonaa tuulen nussimaa vinkuheinää, jolle pitäisi vittuilla, eniten tosin vituttaa ne idiootit, joilla ei ole mitään käsitystä mitä keskustelupalsta edes on.
Elämä kyllä menee hukkaan palstalla, koska kun keskustelen fiksusti ja asiallisesti, ei ikinä mistään palstalta löydy keskustelukumppania, koska yksikään vähä-älyinen keltainen veriperseoranki tällä sivustolla ei osaa kommunikoida yhtään millään tasolla.- elluhallo
NO VOI SUN KANSSA.ET OSAA OLLA KUSIAIVO.
- Per.Saukko
elluhallo kirjoitti:
NO VOI SUN KANSSA.ET OSAA OLLA KUSIAIVO.
Totta... En osaa olla kusiaivo, täytyy yrittää kovemmin....
- EiMaltaOottaa
Odotan helkan vastausta
En vittuile, mutta en myöskään silitä päätä ja kerro, että maailma (naiset) on väärässä ja siihen voi vaikuttaa kirjoittamalla Suomi24-palstalle, se olisi valehtelemista. Yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.
Tällaisten palstojen tehtävä on olla viihdettä, ja siinä vaiheessa jos täällä kirjoitellaan rekkaa päin ajamisesta tai muista itsemurhasuunnitelmista, niin ei riitä minulta ymmärrystä. Silloin tarvitaan ammattiapua.
Ihminen voi edelleenkin muuttaa vain itseään. Yhteiskunnallisiin asioihin voi vaikuttaa parhaansa mukaan, mutta ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä, antamaan seksiä jne.
Elämäni tuskin menee hukkaan palstalla, koska olen täällä vain silloin, kun on muutenkin syystä tai toisesta oltava netissä/tietokoneella.- KannattiOdottaa
helka kirjoitti:
En vittuile, mutta en myöskään silitä päätä ja kerro, että maailma (naiset) on väärässä ja siihen voi vaikuttaa kirjoittamalla Suomi24-palstalle, se olisi valehtelemista. Yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.
Tällaisten palstojen tehtävä on olla viihdettä, ja siinä vaiheessa jos täällä kirjoitellaan rekkaa päin ajamisesta tai muista itsemurhasuunnitelmista, niin ei riitä minulta ymmärrystä. Silloin tarvitaan ammattiapua.
Ihminen voi edelleenkin muuttaa vain itseään. Yhteiskunnallisiin asioihin voi vaikuttaa parhaansa mukaan, mutta ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä, antamaan seksiä jne.
Elämäni tuskin menee hukkaan palstalla, koska olen täällä vain silloin, kun on muutenkin syystä tai toisesta oltava netissä/tietokoneella.Helkan viisaus ja analyyttisyys tekee minuun syvän vaikutuksen.
"Rakastatko vittuilua?"
EN
"Vittuiletko muualla kuin tällä palstalla?" "Missä?"
Yritän käyttäytyä samallalailla, kuin muualla.
"Mitä saat siitä irti?"
En mitään, ehkä huononolon.
V**tuilijoille tulee kyllä vastattua toisinaan takaisin samalla mitalla, kunnes huomaa että se on ihan turhaa.
"Aatteletko koskaan, et elämä kenties menis hukkaan palstalla?"
Toisinaan, mutta yritän löytää tasapainon tämänkin asian suhteen, palsta ajaa kai sen asian mihin sitä itse käytän, eli ei se täysin hukkaan heitettyä aikaa ole ja on täällä joitakin ihan fiksujakin ajatustenvaihto tuttavia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751738- 591698
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3321439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081259Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621107- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980