Rakastatko vittuilua?

yösydämen_mietteet

Vittuiletko muualla kuin tällä palstalla? Missä? Mitä saat siitä irti?

Aatteletko koskaan, et elämä kenties menis hukkaan palstalla?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiSellastOo

      Ai mikä elämä?

    • ätmel

      En vittuile missään muualla kuin tällä palstalla. Muualla olen kiltti ja kunnollinen mies.

      • tfly

        Eikö kiltillä ja kunnollisella ole irl negatiivisia tunteita lainkaan? Mitä tapahtuisi jos et pääsisi tänne purkamaan vitutustasi?
        Hui..


      • ätmel
        tfly kirjoitti:

        Eikö kiltillä ja kunnollisella ole irl negatiivisia tunteita lainkaan? Mitä tapahtuisi jos et pääsisi tänne purkamaan vitutustasi?
        Hui..

        Miksi vittuilla muille, jos voi kiroilla itsekseen? Puran tänne pikemminkin positiivisia tunteitani. :3


      • tfly
        ätmel kirjoitti:

        Miksi vittuilla muille, jos voi kiroilla itsekseen? Puran tänne pikemminkin positiivisia tunteitani. :3

        Uskoisitko mun olevan oikeasti kiltti ja kunnollinen jos haukkuisin miehiä kaikesta kuten sä täällä haukut naisia? Et uskoisi. Huorakin tietty olisin ja pillua pitäisi antaa. Enkä tietenkään kelpuuttaisi sua koska luulen liikoja itsestäni.


      • ätmel
        tfly kirjoitti:

        Uskoisitko mun olevan oikeasti kiltti ja kunnollinen jos haukkuisin miehiä kaikesta kuten sä täällä haukut naisia? Et uskoisi. Huorakin tietty olisin ja pillua pitäisi antaa. Enkä tietenkään kelpuuttaisi sua koska luulen liikoja itsestäni.

        Ei kannata ottaa palstan juttuja liian tosissaan. Pojat vain haluavat kiusia tyttöjä. :-)


    • Per.Saukko

      Vittuilen joka palstalla, useimmiten niille selvästi tyhmille muille vittuilijoille, tai muuten vain vitun tyhmille idiooteille, jotka tekevät saatanan typeriä avauksia tai kommentoivat jotain ihan helvetin paskaa.

      Olen toki laiska vittuilija, kun ilmeisesti sivustolla käy yli miljoonaa tuulen nussimaa vinkuheinää, jolle pitäisi vittuilla, eniten tosin vituttaa ne idiootit, joilla ei ole mitään käsitystä mitä keskustelupalsta edes on.

      Elämä kyllä menee hukkaan palstalla, koska kun keskustelen fiksusti ja asiallisesti, ei ikinä mistään palstalta löydy keskustelukumppania, koska yksikään vähä-älyinen keltainen veriperseoranki tällä sivustolla ei osaa kommunikoida yhtään millään tasolla.

      • elluhallo

        NO VOI SUN KANSSA.ET OSAA OLLA KUSIAIVO.


      • Per.Saukko
        elluhallo kirjoitti:

        NO VOI SUN KANSSA.ET OSAA OLLA KUSIAIVO.

        Totta... En osaa olla kusiaivo, täytyy yrittää kovemmin....


    • EiMaltaOottaa

      Odotan helkan vastausta

      • En vittuile, mutta en myöskään silitä päätä ja kerro, että maailma (naiset) on väärässä ja siihen voi vaikuttaa kirjoittamalla Suomi24-palstalle, se olisi valehtelemista. Yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.

        Tällaisten palstojen tehtävä on olla viihdettä, ja siinä vaiheessa jos täällä kirjoitellaan rekkaa päin ajamisesta tai muista itsemurhasuunnitelmista, niin ei riitä minulta ymmärrystä. Silloin tarvitaan ammattiapua.

        Ihminen voi edelleenkin muuttaa vain itseään. Yhteiskunnallisiin asioihin voi vaikuttaa parhaansa mukaan, mutta ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä, antamaan seksiä jne.

        Elämäni tuskin menee hukkaan palstalla, koska olen täällä vain silloin, kun on muutenkin syystä tai toisesta oltava netissä/tietokoneella.


      • KannattiOdottaa
        helka kirjoitti:

        En vittuile, mutta en myöskään silitä päätä ja kerro, että maailma (naiset) on väärässä ja siihen voi vaikuttaa kirjoittamalla Suomi24-palstalle, se olisi valehtelemista. Yhteiskunnallisiin asioihin vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.

        Tällaisten palstojen tehtävä on olla viihdettä, ja siinä vaiheessa jos täällä kirjoitellaan rekkaa päin ajamisesta tai muista itsemurhasuunnitelmista, niin ei riitä minulta ymmärrystä. Silloin tarvitaan ammattiapua.

        Ihminen voi edelleenkin muuttaa vain itseään. Yhteiskunnallisiin asioihin voi vaikuttaa parhaansa mukaan, mutta ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä, antamaan seksiä jne.

        Elämäni tuskin menee hukkaan palstalla, koska olen täällä vain silloin, kun on muutenkin syystä tai toisesta oltava netissä/tietokoneella.

        Helkan viisaus ja analyyttisyys tekee minuun syvän vaikutuksen.


    • "Rakastatko vittuilua?"

      EN

      "Vittuiletko muualla kuin tällä palstalla?" "Missä?"

      Yritän käyttäytyä samallalailla, kuin muualla.

      "Mitä saat siitä irti?"

      En mitään, ehkä huononolon.

      V**tuilijoille tulee kyllä vastattua toisinaan takaisin samalla mitalla, kunnes huomaa että se on ihan turhaa.

      "Aatteletko koskaan, et elämä kenties menis hukkaan palstalla?"

      Toisinaan, mutta yritän löytää tasapainon tämänkin asian suhteen, palsta ajaa kai sen asian mihin sitä itse käytän, eli ei se täysin hukkaan heitettyä aikaa ole ja on täällä joitakin ihan fiksujakin ajatustenvaihto tuttavia.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe