Testi - onko sinulla erikoinen maku?

1212

Palstalla kiistellään aina siitä onko makuja oikeasti erilaisia. Testataan!

NAISILLE:

1pts pidän miehestä joka on pitkä tai ainakin pidempi kuin minä
1pts pidän miehestä jolla on leveät hartiat
1pts pidän miehestä jolla on vahva leuka
1pts pidän miehestä jolla suuret kädet
1 pts pidän miehestä joka osaa johtaa muita
-1pts pidän miehestä joka on lyhyt tai ainakin lyhyempi kuin minä
-1pts pidän miehestä jolla on kapeat hartiat
-1pts pidän miehestä jolla on siro leuka
-1pts pidän miehestä jolla pienet kädet
-1 pts pidän miehestä joka osaa seurata muita

MIEHILLE:

1 pts pidän kauneimpana keskivertonaista joka on alle 30v
1pts pidän naisesta jolla on ns. tiimalasivartalo
1 pts pidän naisesta jolla on sileä iho
1 pts pidän naisesta jolla on pitkät hiukset
1 pts pidän naisesta joka asettaa kodin uran edelle
-1 pts pidän kauneimpana keskivertonaista joka on yli 30v
-1pts pidän naisesta jolla on ns. päärynävartalo
-1 pts pidän naisesta jolla on epätasainen iho
-1 pts pidän naisesta jolla on lyhyet hiukset
-1 pts pidän naisesta joka asettaa uran kodin edelle

Sukupuolesi ja kuinka monta pistettä sait?

45

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

Ja ellei joku tajunnut, ajatuksena on valita 5 väittämää jotka ovat tosia tai lähimpänä tosia.

• nii-i

Entä jos valitsee vain 2? Mies ja 2

Ikä kohta on käytännössä aika mahdoton määritellä, keskiverto nainen 29 tai 31 omista mitään eroa. :P

• 1212
        nii-i kirjoitti:

Entä jos valitsee vain 2? Mies ja 2

Ikä kohta on käytännössä aika mahdoton määritellä, keskiverto nainen 29 tai 31 omista mitään eroa. :P

Pitää valita 5.

Jos ikäkohta aiheuttaa päänvaivaa ja sinusta nainen on kauneimmillaan n. 30-vuotiaana niin kuvittele vaikka keskivertonainen ja päätä haluaisitko hänet ulkonäön puolesta 29-vuotiaana vai 31-vuotiaana. Jos eroa on vain 0,0001%, tee valinta sen perusteella.

• atännä

Jaha, taitaa olla mun aika mennä nukkumaan :) Tuostahan puuttuu kaikki oleellinen...

Ihan sama, ei väliä.

Hyvää yötä :)

• nii-i

0 pistettä, eli hyvinkin erikoinen maku? ;)

Hyvää yötä.

• Jep, ei sanaakaan älykkyydestä, yleissivistyksestä, sosiaalisista taidoista, huolehtivaisuudesta, välittämisestä, kyvystä ilmaista itseään ja tunteitaan... Enpä koskaan ole miehestä kiinnostunut hänen käsiensä koon takia, en edes kiinnittänyt huomiota tuollaiseen asiaan. Tai leukaan ja hartioiden leveyteen.

Mutta kertoohan tämäkin "testi" taas palstamiesten yksiulotteisesta maailmankuvasta :/

• 1212
        helka kirjoitti:

Jep, ei sanaakaan älykkyydestä, yleissivistyksestä, sosiaalisista taidoista, huolehtivaisuudesta, välittämisestä, kyvystä ilmaista itseään ja tunteitaan... Enpä koskaan ole miehestä kiinnostunut hänen käsiensä koon takia, en edes kiinnittänyt huomiota tuollaiseen asiaan. Tai leukaan ja hartioiden leveyteen.

Mutta kertoohan tämäkin "testi" taas palstamiesten yksiulotteisesta maailmankuvasta :/

Ei, vaan kyvystä nähdä tunteiden ja kemioiden läpi.

JOKAINEN nainen uskoo rakastuneensa miehen huomaavaisuuteen ja kykyyn ilmaista tunteitaan. Mutta sokeakin näkee ettei näillä ole itseisarvoa, vaan se ratkaisee miten tasokas mies osoittaa näitä ominaisuuksia.

Jos vertaat keillä miehillä on "vientiä", huomaat ettei tämä korreloi mukavuuden tai huomaavaisuuden kanssa - vaan komeuden ja statuksen kanssa.

Tässä listattiin tärkeimpia ominaisuuksia, ei pikku makuasioita.

• helkaa.inhoava.mies
        helka kirjoitti:

Jep, ei sanaakaan älykkyydestä, yleissivistyksestä, sosiaalisista taidoista, huolehtivaisuudesta, välittämisestä, kyvystä ilmaista itseään ja tunteitaan... Enpä koskaan ole miehestä kiinnostunut hänen käsiensä koon takia, en edes kiinnittänyt huomiota tuollaiseen asiaan. Tai leukaan ja hartioiden leveyteen.

Heeeei, eka kerta kun mä oon samaa mieltä helkan kanssa!

• yunaG
        1212 kirjoitti:

Ei, vaan kyvystä nähdä tunteiden ja kemioiden läpi.

JOKAINEN nainen uskoo rakastuneensa miehen huomaavaisuuteen ja kykyyn ilmaista tunteitaan. Mutta sokeakin näkee ettei näillä ole itseisarvoa, vaan se ratkaisee miten tasokas mies osoittaa näitä ominaisuuksia.

Jos vertaat keillä miehillä on "vientiä", huomaat ettei tämä korreloi mukavuuden tai huomaavaisuuden kanssa - vaan komeuden ja statuksen kanssa.

Tässä listattiin tärkeimpia ominaisuuksia, ei pikku makuasioita.

Tässä listattiin juuri pikku makuasioita. Miehen pituus on stereotypinen parinmuodostusasia asia, mutta muuten menee metsään ja lujaa.
        Aloittaja on selkeästi hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen. Ei jatkoon.

• 1212
        yunaG kirjoitti:

Tässä listattiin juuri pikku makuasioita. Miehen pituus on stereotypinen parinmuodostusasia asia, mutta muuten menee metsään ja lujaa.
        Aloittaja on selkeästi hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen. Ei jatkoon.

Tärkein kriteeri miehillä on status. Mutta koska on monia tapoja omata statusta, en keksinyt tapaa ilmaista asiaa lyhyesti. Naisen tason määrittää ulkonäkö. Nuori ja kaunis nainen voi kuvitella toisin (toistan: kuvitella), että hänen suosionsa johtuu luonteesta ja että se mies jonka kanssa kemiat kohtasivat nyt vain sattui olemaan pitkä/komea/menestynyt/alfa.

http://de.acidcow.com/pics/20100419/hot_chicks_and_rich_guys_03.jpg
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/05/03/article-2619439-049F549200000514-845_306x448.jpg
        http://twoje-wiesci.pl/wp-content/uploads/2012/03/starszy-facet.jpg

• 1212 kirjoitti:

Tärkein kriteeri miehillä on status. Mutta koska on monia tapoja omata statusta, en keksinyt tapaa ilmaista asiaa lyhyesti. Naisen tason määrittää ulkonäkö. Nuori ja kaunis nainen voi kuvitella toisin (toistan: kuvitella), että hänen suosionsa johtuu luonteesta ja että se mies jonka kanssa kemiat kohtasivat nyt vain sattui olemaan pitkä/komea/menestynyt/alfa.

http://de.acidcow.com/pics/20100419/hot_chicks_and_rich_guys_03.jpg
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/05/03/article-2619439-049F549200000514-845_306x448.jpg
        http://twoje-wiesci.pl/wp-content/uploads/2012/03/starszy-facet.jpg

Jeps, joku täysin erillaisen persoonan/luonteen/arvojen ja ajatusmaailman omaava nainen muka kelpaisi, ei ainakaan mulle.........vaikka ulkoinen olemus olisi kuinka viehättävä, niin käytös tai ulosanti voi rumentaa ihmisen hetkessä, eli kiinnostus voi lopahtaa hetkessä....

• Nnnnnaiiiiiinnnen

Joojoo olen typical woman

• kaikkimaailmannaiset

Kaikilla on erilainen maku. Ei ole yhtä miestyyppiä jonka kaikki naiset haluaisivat, eikä ole "tasoja".

No, minä ainakin sain 5. Minä vain tykkään sellaisista pitkistä, raamikkaista johtajatyypeistä.

• Yuiiuyttthg

Kas kun sattuikin :)

• Ikis__M

Miksi ihmeessä tuossa suomalaisesta sinkkumiehestä saa pluspisteitä ja sinkkunaisesta vain miinuspisteitä?

• Ujo.Hiljainen

Huoh! Taas meitä naaraspuolisia lihapusseja yritetään laittaa kaikkia samaan karsinaan. *pyörittelee silmiä*

Sain 5. Mulla vaan sattuu olemaan just sellainen maku.

• vihatipunen

"-1 pts pidän miehestä joka osaa seurata muita"

:D. Onhan se hyvä että osaa, jos on vaikka taipumus eksyä yksinään...

• jdhfsgdfkjagh

Eli tuloksesi oli 5?

Onnittelut, olet ainutlaatuinen!

• vihatipunen
        jdhfsgdfkjagh kirjoitti:

Eli tuloksesi oli 5?

Onnittelut, olet ainutlaatuinen!

En mä laskenut mitään tuloksia kun tuossa oli niin huonoja vaihtoehtoja. Asenteellinen testi. Mutta tuo oli hauska minkä kopsasin. En mä pidä mistään johtajatyypeistä edes.

• 1212
        vihatipunen kirjoitti:

En mä laskenut mitään tuloksia kun tuossa oli niin huonoja vaihtoehtoja. Asenteellinen testi. Mutta tuo oli hauska minkä kopsasin. En mä pidä mistään johtajatyypeistä edes.

Mitä tuo "asenteellinen" edes tarkoittaa?

Testi joka osoittaa että naiset oikeasti haluavat käytännössä saman miehen vähän erilaisessa paketissa?

Olisiko pitänyt kysyä minkä sävyistä kauluspaitaa toivoisit miehen käyttävän? Tai että toivoisitko miehesi tykkäävän AC:DC:stä vai Metallicasta? Mitä tahansa mihin on helppoa vastata eri tavalla ja sitten kuvitella että naiset ovat erilaisia?

• vihatipunen
        1212 kirjoitti:

Mitä tuo "asenteellinen" edes tarkoittaa?

Testi joka osoittaa että naiset oikeasti haluavat käytännössä saman miehen vähän erilaisessa paketissa?

Olisiko pitänyt kysyä minkä sävyistä kauluspaitaa toivoisit miehen käyttävän? Tai että toivoisitko miehesi tykkäävän AC:DC:stä vai Metallicasta? Mitä tahansa mihin on helppoa vastata eri tavalla ja sitten kuvitella että naiset ovat erilaisia?

Asenteellinen tarkoittaa juuri tuota, että naiset muka haluavat saman miehen vähän erilaisessa paketissa. Mulle ei ainakaan noista vastauksista tulisi se 5 välttämättä koska pidän monennäköisistä ja kokoisista miehistä...Kauluspaidan värillä ei ole väliä kunhan ei ole vaaleanpunainen/pinkki. AC/DC tai Metallica..ihan sama sekin.

• Aikarajoittunutta

1 pts pidän miehestä joka on pitkä tai ainakin pidempi kuin minä
      sama mutta mies joka on lyhyt tai lyhyempi kuin minä.

mies jolla ei ole leveät hartiat

mies jolla ei ole nk. vahva leuka

mies jolla on pienet tai keskikokoiset kädet

mies joka ei ole johtaja-asemassa, neuvottelija tai sivusta seuraaja.

Ja en jaksanut vastata samalla tavalla enää naiskysymyksiin, kun näissä ei ole mitään neutraalia. Yritetään vaan todistella, että joukossa on ihmisiä jotka etsivät tasan tietynnäköistä kumppania.

Sukupuoli mies ja en saa laskettua pisteitä, kun kysymykset ovat mitä ovat.

• huonotestihei

Teen valintani pääasiassa muilla kriteereillä. Paljonko siitä saa pisteitä?

• kjghfjk

Eli naiset joko:

- ovat rehellisiä ja saavat kaikki 5
      - uskottelevat itselleen ettei noilla asioilla ole väliä, mutta OIJOIJOI tunnesykkyrämykkyrä kemiafantasiakohtalo sattuvat kuin sattuvatkin ihastumaan luonteen perusteella mieheen...joka EIOOTOTTAOIKEESTIHEI on kuin onkin juuri se ap:n kriteereillä arvosteltuna komein ja menestynein jonka pystyi saamaan!!!111 :))))))

• 1212

Kyllä.

Naiset joko saavat 5 tai kieltäytyvät vastaamasta.

• SeToinenSuperATM

Entäs:

pidän miehestä jolla on matala ääni
      - pidän miehestä jolla on korkea ääni

Koska Nämä on puhtaasti niitä makuasioita eikä mitään tasoja ole, varmaan tuossakin vastaukset menisi 50/50?

• hemmalia

Olen nainen, sain -4.

• -4 pistettä. Nolla pistettä otan viimeisestä kohdasta, en pidä johtajista enkä seuraajista vaan ihmisistä joilla oma tahtoa ja järki.

Miksi aina luullaan naisten pitävän isoista/pitkistä miehistä? M

• MGTOW

Pakko hypätä sinunkin kylkeen kiinni, kun pitkästä aikaa näkee sinuakin... ;D

Vastaan samalla myös itse.....

"onko sinulla erikoinen maku?"

ON, hyvin yksilöllinen ei ole määritettävissä näillä kriteereillä, tarvitaan yhteensopiva MOLEMMINPUOLINEN fyysinen/psyykkinen KEMIA. ;)

• Mulla taitaa olla oikeasti erikoinen maku. en pidä tv-tähtimiehistä enkä bodareista. Minun silmääni viehättää enemmänkin androgyyninen miestyyppi sekä lyhyet karvaiset miehet. Tosin ulkonäkö on vain käyntikortti eikä todellakaan pääasia miehessä. Ehkä tuo oma tahto ja järki ovat miehen (ja myös naisen) tärkeimmät ominaisuudet.

En ole käynyt täällä vähään aikaan, kun olen viettänyt aikaa oikeassa elämässä. Töitä, harrastuksia, ulkoilmaelämää, ystäviä ja myös baareissa ja juhlissa käymistä. IRL <3

• WGTOW kirjoitti:

Mulla taitaa olla oikeasti erikoinen maku. en pidä tv-tähtimiehistä enkä bodareista. Minun silmääni viehättää enemmänkin androgyyninen miestyyppi sekä lyhyet karvaiset miehet. Tosin ulkonäkö on vain käyntikortti eikä todellakaan pääasia miehessä. Ehkä tuo oma tahto ja järki ovat miehen (ja myös naisen) tärkeimmät ominaisuudet.

En ole käynyt täällä vähään aikaan, kun olen viettänyt aikaa oikeassa elämässä. Töitä, harrastuksia, ulkoilmaelämää, ystäviä ja myös baareissa ja juhlissa käymistä. IRL <3

"En ole käynyt täällä vähään aikaan, kun olen viettänyt aikaa oikeassa elämässä. Töitä, harrastuksia, ulkoilmaelämää, ystäviä ja myös baareissa ja juhlissa käymistä. IRL <3"

Mukava kuulla sisko, pidä lippu korkealla, missä ikinä vaellatkin ja minne polkusi johtaa. :)

• SeToinenSuperATM

Naisilta taisi mennä ohi mitä tuossa kysyttiin?

Eihän tuossa väitettykään että listattuna olisi KAIKKI parinmuodostukseen vaikuttavat tekijät, tai edes tärkeimmät.

Tuossa kysyttiin joitain, lähinnä ulkonäköön liittyviä, asioita. Niistä pyydettiin valitsemaan se parempi.

Outo juttu että jos kysellään jostain ihan merkityksettömästä asiasta (kuten vaikka se paidan väri) niin kukaan ei valita, koska siinä asiassa mielipiteet ovat erilaisia. Mutta odotas kun ilmeneekin asioita joissa Kristiina haluaa tasan samaa kuin Jaana, Jenna, Jonna ja kaikki muutkin... ;)

• Rose23

Melkoisen huonot kriteerit määrittämään millainen maku on. Nuo kriteerit ovat niin irrallisia, ettei niistä oikein pysty sanomaan mitään miehen todellisesta ulkonäöstä. Ja luonneasiat puuttuu kokonaan. Mutta jos nyt mietitään vain noita listassa olevia seikkoja niin omalla kohdalla ei ilmeisesti ole ollut nuo niin suuressa merkityksessä, kun olen huomannut, että monenlaiset miehet ovat hyvännäköisiä.

Esim 20-vuotiaana olin pitkään ihastunut mieheen, joka oli lyhyt (alle 170cm), jolla oli siro leuka, pienet kädet ja kapeat hartiat. Viimeisestä kohdasta tulisi 0, koska ei hän ollut johtaja eikä seuraaja vaan ihminen, joka ajattelee omilla aivoillaan. Minua hänen ulkonäkönsä miellytti ja ennenkaikkea hän oli aina tosi iloinen ja ystävällinen kaikille. No ei meistä koskaan paria tullut, sillä hän ei ollut kiinnostunut minusta.

Nykyinen poikaystäväni on kyllä pitkä, mutta hänellä on kapeat hartiat, kädet ovat normaalikokoiset (ei pienet eikä isot) ja leuka on myös normaali eli ei siro eikä erityisen vahva. Hän ei ole johtaja eikä seuraaja vaan ajattelee omilla aivoillaan eikä odota muiden seuraavan. Minun silmissäni hän on komein mies :) Ja ennen kaikkea hän on ystävällisin ja ymmärtäväisin ihminen jonka tunnen. Ollaan täysin samalla taajuudella.

• 1212

Testissä pyydetään valitsemaan parempi vaihtoehto.

Kukaan ei väitä etteikö nainen voisi kiinnostua miehestä joka ei täytä kriteerejä. Esim. ylempään viestiin linkattu Bernie Ecclestone on lyhyt ja ruma vaimojaan tyypillisesti sellaiset 50v vanhempi. Silti kysyntää riittää.

Asian voi kuvitella vaikka niin että olet menossa treffeille, ja saat valita kahdesta miehestä joista et tiedä mitään. Valinta on pakko tehdä noiden kriteerien perusteella.

Ei selittelyjä. Kummat ominaisuudet valitset?

• Rose23

No juurihan toin tuossa esille, ettei parempaa vaihtoehtoa ole vaan mielestäni kumpi vaan voi olla yhtä hyvä. Olen mieltynyt miesten ulkonäköön noilla kaikilla ominaisuuksilla.

Jos mietin ihastustani muutaman vuoden takaa niin ihastuin melkein ensisilmäyksellä. Ja vaikka siinä samassa porukassa oli pidempiä ja harteikkaampia miehiä niin siitä huolimatta pidin hänen ulkonäöstään enemmän.

• Rose23

Ja sitten kun puhutaan parisuhteesta niin rakkaus korottaa toisen ulkonäköä entisestään. Voin kyllä rekisteröidä jonkun miehen mielessäni hyvännäköiseksi, mutta siitä huolimatta hän häviäisi miehelleni joka suhteessa. Niin ulkonäössä kuin kaikessa muussakin.

• persoonaratkaisee

Ihan idioottimaisia kysymyksiä. Nuo on täysin irrelevantteja. En minä mittaile miesten pituuksia tai hartioiden leveyksiä tms. Minulla on ollut poikaystävänä pitkiä ja pätkiä, harteikkaita ja sirompia, siro- ja jykeväleukaisia jne.

Fiksulle naiselle merkitsee muutkin asiat. Ulkonäkö on vain yksi osa miestä eikä suinkaan ainoa asia, jolla tykästyä johonkin mieheen. Jos on huumorintajuinen, tykkää jutella ja kohtelee hyvin, niin siinä unohtuu äkkiä ulkonäön pienet puutteet.

• 1212

Jos muutKIN asiat ratkaisevat, sittenhän noillakin asioilla on merkitystä. Eikö?

All the other things being equal, kummat valitset:
        - pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, isokätinen, matalalla äänellä puhuva johtajatyyppi
        - lyhyt, kapeaharteinen, siroleukainen, pienikätinen, korkealla äänellä puhuva seuraajatyyppi

Kuvitellaan että kummatkin ovat huumorintajuisia, tykkäävät jutella ja kohtelevat naistaan kuin kukkaa kämmenellä.

• ggddg
        1212 kirjoitti:

Jos muutKIN asiat ratkaisevat, sittenhän noillakin asioilla on merkitystä. Eikö?

- pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, isokätinen, matalalla äänellä puhuva johtajatyyppi
        - lyhyt, kapeaharteinen, siroleukainen, pienikätinen, korkealla äänellä puhuva seuraajatyyppi

Kuvitellaan että kummatkin ovat huumorintajuisia, tykkäävät jutella ja kohtelevat naistaan kuin kukkaa kämmenellä.

En tiiä ootko lukenut tutkimuksia, joissa pääteltiin, että naisen kuukautiskierto vaikutti vahvasti siihen, kummanlainen mainitsemistasi mies-esimerkeistä oli milloinkin se viehättävin. Aika usein kuitenkin on väitetty, että se ns. "naisellisempi", eli esim. isot silmät, pyöreämmät kasvonpiirteet, parraton, vähälihaksinen jne. on sellainen jonka naiset valitsevat kumppanikseen.

En itse usko moisiin yleistyksiin, mutta koska monet trollit- ei kun siis "ätmit" uskovat, niin kunhan huomautin.

• kapeathartiat
        1212 kirjoitti:

Miksi yhdistelet ikäänkuin kaikki huonot ominaisuudet samaan henkilöön ja kaikki hyvät ominaisuudet vastaavasti toiseen henkilöön? Voi olla esim. lyhyt jykeväleukainen mies, jolla on pienet kädet ja normaalit hartiat.

Jos nyt haluat vaikkapa julkisuudesta jonkun henkilön esimerkiksi, niin otetaan vaikkapa JVG bändin Ville-Galle, joka on lyhyt, leuka ei ole jykevä eikä ehkä ole kovin isot kädetkään. Ihan kivannäköinen mies hän on ja vaikuttaa huumorimieheltä. Edelleenkään en antaisi hänelle, koska en tunne häntä enkä ole jutellut hänen kanssaan, mutta jos nyt haluat analysoida pelkkää ulkonäköä, niin hän on ihan ookoo, vaikkei täytäkään "Teemu Selänne" -kriteerejä.

Ehkä sinä miehenä pisteytät naisen ulkonäön ja valitset naisia pisteiden pohjalta. Itse en ajattele ollenkaan tuolla tavalla. Miehessä on tärkeintä käytös ja ns. sisäinen kauneus. Ulkoiset seikat ovat jotakin ihan muuta eikä ole vain yhtä ainoaa oikeaa seikkaa, joka on oikein ja kaikki muu väärää ja huonoa.

• 1212
        kapeathartiat kirjoitti:

Miksi yhdistelet ikäänkuin kaikki huonot ominaisuudet samaan henkilöön ja kaikki hyvät ominaisuudet vastaavasti toiseen henkilöön? Voi olla esim. lyhyt jykeväleukainen mies, jolla on pienet kädet ja normaalit hartiat.

Jos nyt haluat vaikkapa julkisuudesta jonkun henkilön esimerkiksi, niin otetaan vaikkapa JVG bändin Ville-Galle, joka on lyhyt, leuka ei ole jykevä eikä ehkä ole kovin isot kädetkään. Ihan kivannäköinen mies hän on ja vaikuttaa huumorimieheltä. Edelleenkään en antaisi hänelle, koska en tunne häntä enkä ole jutellut hänen kanssaan, mutta jos nyt haluat analysoida pelkkää ulkonäköä, niin hän on ihan ookoo, vaikkei täytäkään "Teemu Selänne" -kriteerejä.

Ehkä sinä miehenä pisteytät naisen ulkonäön ja valitset naisia pisteiden pohjalta. Itse en ajattele ollenkaan tuolla tavalla. Miehessä on tärkeintä käytös ja ns. sisäinen kauneus. Ulkoiset seikat ovat jotakin ihan muuta eikä ole vain yhtä ainoaa oikeaa seikkaa, joka on oikein ja kaikki muu väärää ja huonoa.

Kuka sanoi että tuossa on positiivisia ja negatiivisia ominaisuuksia? Eivätkö nuo olleetkaan makuasioita?

Nyt annat ymmärtää että jotkut ominaisuudet ovat vaikka sitten keskimäärin parempia tai suositumpia kuin toiset.

• orjatartarpihvi

Noilla asioilla ei minulle ole mitään merkitystä niin ei voi valita. Silmääni miellyttää eniten oma mieheni joten valitsisin varmaan hänet noista vaihtoehdoista.

Ennen nykyistä miestäni silmääni miellytti eniten exäni joka oli aikalailla erinäköinen kuin nykyinen mieheni. Minulla siis rakkaus vaikuttaa paljon miten toisen ulkonäön näen.

• orjatartarpihvi

Laitetaan sitten tähän vielä nuo numerotkin vaikka minusta vähän turha testi kun kaikki oleellinen puuttuu (se mistä muutkin mainitsi).

Rakas mieheni eli se minkä näen upeana nyt sai neljä plussaa ja yhden miinuksen.

Edellinen mieheni (meillä oli pitkä 7v. suhde) sai plussaa yhden ja miinusta neljä.

Voin vannoa, että exänikin oli silloin joskus palvontani kohde ihan ulkoisestikin.

• Tuollaiset ulkoiset seikat tuskin ovat kovin oleellisia enemmistölle ihmisistä. Lähinnä teineille ja Hollywood-julkkiksille. Toki nykyisin moni kuvittelee olevansa nuori loputtomiin.

• ckwdncowencvomw

1pts pidän miehestä joka on pitkä tai ainakin pidempi kuin minä
      -1pts pidän miehestä joka on lyhyt tai ainakin lyhyempi kuin minä
      Olen paljon alle 160 cm, mieheni ovat olleet alle 170cm, alle 180cm, yli 180 cm, itseäni lyhyempää miestä en muista tavanneeni
      0

-1pts pidän miehestä jolla on kapeat hartiat
      Miehet joihin olen ollut ihastunut kuulunevat molempiin ryhmiin.
      0

Molempia on ollut, ei merkitystä komeudelle. Tyyli (parta, hiukset jne) ja varsinkin ILME ratkaisee.
      0

Molempia on ollut myös. Merkityksetön asia, vaikka korreloikin peniksen koon kanssa. Siinäkin pienempi parempi.
      0

Seuraaminen tärkeämpää. Tärkeintä on, että mies ymmärtää milloin on aika seurata ja milloin on aika johtaa.
      - 1

Miesmakuni on aika nörtähtävä. Tykkään kilteistä ja hiljaisista suomalaisista miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2409
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      472
      2367
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1461
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1440
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    7. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      21
      1133
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      270
      1119
    9. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1103
    Aihe