Monenko kanssa säätöä kerrallaan?

sinkutsäätää

Monenko kanssa teillä on jotain pientä tai isompaa meneillään yhtä aikaa? Mitä, esim. tapailua tai kirjoittelua, tai seksiä?

27

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisäätöö

      Ei ätmit säädä.

    • Määrittele termit, "jotain pientä" ja "kirjoittelua", mitä tarkoitat näillä ja missä tilanteissa ilmenee?

      Mitään konkreettisia tekoja ja syvempiä tunteita ei itsellä voi olla, kuin yhtä kohtaa kerrallaan.....eikä tällä hetkellä sellaista ole, koska en jaksa harrastaa "vääriä" juttuja, vääristä syistä...

      • Enkaipaakiikkuunriippuu

        Sama. Ehdottomasti vain yhteen kerrallaan, mutta eihän rumalle ätmille ole olemassa sitä yhtäkään. Ei tällä palstalla kannata kysellä mistään säädöistä. Tulee lyhyt ketju.


    • Ex--PUA

      Jos lasketaan yhteen netti, tinder, ulkopuolinen maailma jne. on niitä 5-10. Riippuu hieman laskutavasta ja siitä missä vaiheessa ollaan.

      • siveellinen_nainen

        Hirveä mieshoro!


      • Hyhhyi

        Ex--PUA on räikeästi kaksinaismoralisti. Yök! Haukkuu naiset, mutta toimii itse samalla tavalla kuin epäluotettavat naiset. Kaikki naiset eivät siis ole epäluotettavia, paitsi Ex--PUA:n maailmassa.


      • Ex--PUA
        Hyhhyi kirjoitti:

        Ex--PUA on räikeästi kaksinaismoralisti. Yök! Haukkuu naiset, mutta toimii itse samalla tavalla kuin epäluotettavat naiset. Kaikki naiset eivät siis ole epäluotettavia, paitsi Ex--PUA:n maailmassa.

        Koska naiset ovat epäluotettavia, en laita koko satsia samaan koriin.

        Samoin syyttääkää naisia; he haluavat minut koska ovat minut valinneet.


      • aikuisten.oikeesti

        Tämä kolli on täysin syyntakeeton...ja vielä myöntää sen.
        Syyttääkää naisia, he minut ovat minut valinneet....


      • pullukka--pulla
        Ex--PUA kirjoitti:

        Koska naiset ovat epäluotettavia, en laita koko satsia samaan koriin.

        Samoin syyttääkää naisia; he haluavat minut koska ovat minut valinneet.

        :D Vai valinneet.

        Kerjäsit kassaneitiä pitkään kuin puudeli herkkuja. Vuh vuh.


      • Ex--PUA
        pullukka--pulla kirjoitti:

        :D Vai valinneet.

        Kerjäsit kassaneitiä pitkään kuin puudeli herkkuja. Vuh vuh.

        Katos paskahousutäti, vituttaako kun muut naiset saavat minut ja sinä et kelpaa minulle etkä edes ätmeille?

        Lisäksi myönnät naisen seksuaalisen vallan, ja sitten ihmettelet kun valinnasta. Eikö tyhmä huora erota kahta vastakohtaa?


      • Ex--PUA
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Tämä kolli on täysin syyntakeeton...ja vielä myöntää sen.
        Syyttääkää naisia, he minut ovat minut valinneet....

        Oletko tyhmä?

        Nainen valitsee. Ja vieläpä minut ja monikossa. Mitä meinaat tehdä sille?


    • ätmel

      Ei yhdenkään kanssa koskaan mitään.

    • Turhaakaikki

      Jos olisin nettideitissä ja alkaisin yhteen tutustua laittaisin TIETYSTI siks aikaa pois sen profiilin että tutustuisin yhteen häiriöttä jos joku mullekkin kirjottas, mutta eihän rumien kannata edes nettideittailla kun ketään ei kiinnosta.

    • ehdoton-sääntö

      Koskaan ei useamman kuin yhden kanssa seksiä tai tapailua. Kirjoittelua saattaa olla hetken korkeintaan kolmen kanssa joista 2 tai kaikki tippuvat pois.

    • NNNNAIIINENNNN

      Dumppasin just mieheni kun kävi varsin selväksi et se ois valmis harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa! Tutustuttiin netin kautta viime vuonna.

      • Ikis__M

        Heh, olitkos se sinä joka kerroit miehesi olleen varattu kun nappasit sen? Ei muuten mutta miten ihmeessä kuvittelit olevasi jotenkin erityislaatuinen sellaisen miehen silmissä? Karman laki ja silleen.


    • mies32-hesa

      Yhden kanssa kerrallaan. Olen luotettava enkä petä.

    • Yhden kanssa, enkä kutsu sitä säädöksi vaan seurusteluksi.

    • sincyan

      Viestittelen lähemmäksi 20 miehen kanssa. Heistä kuuden kanssa tiiviimmin ja aionne myös tavata. Haen jotain seksiä syvempää, joten fyysisyys ei kuulu kuvioihin. Toivon löytäväni yhden sopivan. Tilanne on todella stressaava, mutta sellainen tinder on. Ja deittailu. Netin kautta on vaikea kehittää mitään tunteita. Ainoa tapa selvittää onko onkeen tarttunut ketään erityistä on treffailla.

    • atännä

      Taas aloitus, johon voin todeta olevani se ATN ;) Eli ei yhtään. Mitään. Sinänsä vähän hassuakin, sillä saan lähes päivittäin ihan asiallisia lähestymisyrityksiä, mutta olen jättänyt kaikki ihan kivan juttelun tasolle. Ei vaan ole osunut sellaista sopivaa kemiaa kohdalle. Muutenkin aina vain yksi kerrallaan, vaikka olisi miten pieni viritys. En halua pelailuja.

      Parempia tähtimerkkejä odotellessa... ;)

      • atännä

        Tasaisin väliajoin tulee mieleen, että elämä olisi varmasti helpompaa ilman noita omia ihmeellisiä arvoja, jotka ei sovi lainkaan yhteen nykyajan kanssa. Miksei vaan voisi ihan omatunto nollilla treffailla 10:tä miestä kerralla, harrastaa villiä seksiä ilman tunteita, eikä siitä tulisi edes p*skaa fiilistä?! Täytyy myöntää, että välillä olen oikeasti kateellinen ihmisille, joita ei omatunto ja empatia rasita.


      • SadWorld

        Kunhan ne monen kanssa säätäjät säätäis toisten monen kanssa säätäjien kanssa, eivätkä käyttäis hyväksi niitä, jotka eivät säädä. Loukkaavat ja satuttavat turhaan kiltimpiä ihmisiä, eikä ne arvet parane helposti ja seuraavan kontaktin ottaminen on satutetulle kiltille ihmiselle aina vaikeampi edellistä. :(


      • atännä kirjoitti:

        Tasaisin väliajoin tulee mieleen, että elämä olisi varmasti helpompaa ilman noita omia ihmeellisiä arvoja, jotka ei sovi lainkaan yhteen nykyajan kanssa. Miksei vaan voisi ihan omatunto nollilla treffailla 10:tä miestä kerralla, harrastaa villiä seksiä ilman tunteita, eikä siitä tulisi edes p*skaa fiilistä?! Täytyy myöntää, että välillä olen oikeasti kateellinen ihmisille, joita ei omatunto ja empatia rasita.

        Komppaan mietteitäsi, tosin miehenä korvaan miehet, naisilla....


      • MGTOW

        "Muutenkin aina vain yksi kerrallaan, vaikka olisi miten pieni viritys. En halua pelailuja."

        Tätäkin komppaan, mutta niin miten sen itse ymmärrän, kun on hieman "epäselvä" ja monella tavalla tulkittavissa....


      • SadWorld kirjoitti:

        Kunhan ne monen kanssa säätäjät säätäis toisten monen kanssa säätäjien kanssa, eivätkä käyttäis hyväksi niitä, jotka eivät säädä. Loukkaavat ja satuttavat turhaan kiltimpiä ihmisiä, eikä ne arvet parane helposti ja seuraavan kontaktin ottaminen on satutetulle kiltille ihmiselle aina vaikeampi edellistä. :(

        Näillä mietteillä mennään täälläkin, tuo aiheuttaa "suojamuurin", josta on hyötyä ja haittaa.....sitten kun niitä "suojamuureja" on yleensä kaksi vastakkain, niin ei se helppoa ole, ne ketkä ovat samalla "taajuudella" tajuavat kyllä.


    • yunaG

      Muutaman.
      Nettitreffeillä ja Tinderissä on ylitarjontaa. Otan yhteyttä vain miehiin joista voisin olla tosielämässäkin kiinnostunut. Ja lähes poikkeuksetta viestejä alkaa sataa takaisin. Se on jokseenkin kurjaa, kun tahtoo vastata kaikille, mutta todennäköisesti sieltä muutama nousee nopeasti, jotka haluaa tavata.
      Ja vaikka ensimmäinen tyyppi olisikin tosi mukava, haluan tavata loputkin.
      Säädöksi menee mielestäni vasta siinä vaiheessa kun pussaillaan ja kosketaan. Mutta pientä säätöä, tapailua ja halailua ja ehkä pussailua on useamman kanssa - ovat tietoisia- ja heillä on omat säätönsä, en kysele niin kauan kun seksiä ei ole.

    • eimuillekuntunteenäin

      Ei ihastuneen naisen sydämeen mahdu kuin yksi mies. Tässäkin on haastetta tosissaan:) Kavereita toki voi olla, molemmista sukupuolista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe