Miehen kiinnostus

epävarmana

Mistä voisi päätellä, että mies on kiinnostunut? Ettei tulisi pahasti takkiin, jos tulkitsee väärin. Eipä tuota kehtaa suoraan kysyäkään.

33

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bklmlmkm

Siitä tietää että mies on kiinnostunut kun ei tarvii kysyä sitä keskustelupalstalta....

• isgoiasgoeiawa

Jos aihe ei kiinnosta, niin miksi vastata mitään idioottia!

• sevähänriippuu

Ihmisestä, että miten näyttää kiinnostuksen. Joskus voi tulkita väärin "merkkejä" kun ei voi tietää mitä toinen ajattelee.

• merkkiäodotellen

Samaa mietin myös. Jos pientä varmuutta saisi tähän epävarmuuteen niin kysyisin kyllä heti kahville. Musta tuntuu että hän on kiinnostunut koska käyttäytyy eritavalla mua kohtaan kuin muut, hyvin eritavalla. Joko hän on erittäin kohtelias yksilö. Tai oikeasti on kiinnostunut mun jutuistani. Mutta miksei hän tee aloitetta. Vai oonko mä nyt ollut niin epäselvä. Tähän samaan vois melkeen kysyä et miten voi näyttää hänelle oman kiinnostuksen suoraan kuitenkaan kertomatta.

• "Samaa mietin myös."

Samat vastaukset sitten sinulle, kuin ap:lle... :)

"Jos pientä varmuutta saisi tähän epävarmuuteen niin kysyisin kyllä heti kahville."

No eipä tuossa muuta vaaraa ole, kuin että jos hän ei tykkää kahvista vaan teestä....vitsi...vitsi...tai sitten ei. :D

Mutta jos tunnette yhteyttä, niin kyllähän niitä keinoja on, mutta riippuu edelleen siitä, missä ja miten olette tutustuneet ja keskusteluistanne yms.

"Musta tuntuu että hän on kiinnostunut koska käyttäytyy eritavalla mua kohtaan kuin muut, hyvin eritavalla. Joko hän on erittäin kohtelias yksilö. Tai oikeasti on kiinnostunut mun jutuistani."

Paha mennä sanomaan, kun ei tiedä missä yhteydessä olette tekemisissä ja miten.....onko hän jo sinun kaverisi tai ystäväsi tjms.?

"Mutta miksei hän tee aloitetta. Vai oonko mä nyt ollut niin epäselvä."

Voi olla tai sitten ei....

"Tähän samaan vois melkeen kysyä et miten voi näyttää hänelle oman kiinnostuksen suoraan kuitenkaan kertomatta."

Aika vaikeaksi menee, varsinkin jos et avaa yhtään....helpottaisi paljon kun tietäisi enemmän....

• Ätmi-sinkku

Siitä et se ei vonkaa pillua heti ekana.

• "Mistä voisi päätellä, että mies on kiinnostunut?"

Riippuu hieman millainen olet itse ja mitä haet, sekä millainen hän on mitä hän hakee.....jos et avaa yhtään juttua, niin vaikea sanoa, kun ei ole "kärpäsenä katossa".

"Ettei tulisi pahasti takkiin, jos tulkitsee väärin."

Miten tämä konkretisoituisi?

Taas riippuu tavasta lähestyä ja teidän suhteesta toisiinne, sekä hänen persoonasta/luonteesta.....

"Eipä tuota kehtaa suoraan kysyäkään."

Jos haluaisi tutustua paremmin ja vaihtaa vaikka vain ajatuksia enenmmän, että saisi kaverin/ystävän tai ehkä jotain enemmän jos "tähdet ovat oikeassa asennossa".......miksi ei kehtaa, pelkäätkö pilaavasi jotain?

• epävarmana

Työkennellään samassa työyhteisössä. Enkä ole tietoisesti hakenut seuraa. Nyt vain erään miehen jatkuva kiertäminen oman työpisteeni lähistöllä kummastuttaa. :)

• epävarmana kirjoitti:

Työkennellään samassa työyhteisössä. Enkä ole tietoisesti hakenut seuraa. Nyt vain erään miehen jatkuva kiertäminen oman työpisteeni lähistöllä kummastuttaa. :)

No puhumalla ja keskustelemalla yleensä tutustuminen alkaa ja syventyy.....

Et vieläkään avannut kauheasti asiaa, eli hän vain kiertää lähellä sinua, mutta ette keskustele tjms.?

Jos, ette ole vielä vaihtaneet sanoja, niin sille pitäisi sitten jotain tehdä, eli keksiä miten saisit jutustelun käyntiin, siitä kyllä luulisi aika nopeasti huomaavan, varsinkin kun näette livenä toisenne, jolloin kehon kieli kertoo myös jotain....

Vastailen myöhemmin, jos tarvetta, kun nyt pitäisi puuhata hieman muuta, kun jäi puuhat taas kesken ja pitäisi ehtiä käydä haukkaamassa happeakin vielä....

• ratkaisija-xx
        epävarmana kirjoitti:

No onko ollut jotain muuta ilmassa? Hymyjä, kipinää katseiden kohdatessa. Oletteko kerenneet juttelemaan? Onko ollut työpisteen lähellä muuten vaan vai onko ollut jotain asiaa..?

• epävarmana

On toki puhuttu, mutta työhön liittyvistä asioista. Enhän minä nyt uskalla mitään työstä poikkeavaa mennä höpisemään. :)

• ratkaisija-xx
        epävarmana kirjoitti:

On toki puhuttu, mutta työhön liittyvistä asioista. Enhän minä nyt uskalla mitään työstä poikkeavaa mennä höpisemään. :)

Entäs se työpisteasia? Eikö siinä ole voinut ottaa kontaktia?

• epävarmana

Kontaktia? Juteltu siis työasioista. :D Olen ihan onneton näissä asioissa.

• epävarmana

KOntaktia?! Ollaan siis juteltu työasioista. Tulee tosin vähän sellainen tunne, että tekee tikustakin asiaa. :D Mutta olen ihan onneton ja arka näissä asioissa.

• ratkaisija-xx
        epävarmana kirjoitti:

KOntaktia?! Ollaan siis juteltu työasioista. Tulee tosin vähän sellainen tunne, että tekee tikustakin asiaa. :D Mutta olen ihan onneton ja arka näissä asioissa.

Hyvä V.

se on varmaan molemminpuolista.. kyllähän se nyt tuntee kun on kipinää ilmassa.. ota keskusteluun avoin työasia ja samalla jollain tapaa kevyt fyysinen kosketus...ensimmäinen jään murto, kyllä huomaat jos virtapiiri alkaa toimia ;)

• epävarmana kirjoitti:

Jeps, aloin itsekin miettimään tuota tarkemmin, niin helppoa se on tässä vieressä neuvoa... =D.....mutta, koska aikaa on, niin uskon että se siitä pikkuhiljaa etenee...

"samalla jollain tapaa kevyt fyysinen kosketus...ensimmäinen jään murto"

Tämä ohje voi toimia, jos se tulee luontaisesti, luontaisessa tilanteessa, mutta uskon tunnistavani sinun persoonasta/luonteesta jotain, sekä ilmoitit myös seuraavaa, "Mutta olen ihan onneton ja arka näissä asioissa.", joten älä stressaa anna mennä omalla painollaan ja tutustu pikkuhiljaa....

Tiedän helpommin sanottu, kuin tehty....varsinkin jos on ihastusta ilmassa. :)

Kuulostat tutulta, "puhtaan raikkaalta" persoonalta se tuo "söpöyttä" sinuun, toivotan onnea sinulle, mutta muista olla satuttamatta itseäsi, siis älä ole liian naivi ja sinisilmäinen, mutta anna kuitenkin mahdollisuus ja etene sillä tahdilla mikä tuntuu itsestäsi hyvältä, aläkä suostu mihinkään mihin et ole valmis, ennenkuin olet varma siitä, että tahdot myös itse samaa....

Nuo ohjeet siis sitten jos kiinnostus on molemmin puolin vakavempaa, kuin vain tuttu/kaveri/ystävä linjalla, suosittelisin sinulle ehkä siirtämään kevyesti keskustelua työasioista, myös muihin asioihin, jotain pientä sopivaa aluksi, koska luulisi hänen lähtevän sitten siihen mukaan, jos jotain ilmassa on.

Pakko kysyä, että eikö hänkään ole yrittänyt siirtää keskustelua mihinkään "kevyempään" vai onko puhunut aina vain työasioista?

• epävarmana

Kyllähän se mietityttä, koska mies on itseäni huomattavasti vanhempi.

• epävarmana kirjoitti:

Tuo määritys on jokaiselle oma, mutta jos ikäeronne on sinusta liian suuri ja tiedät/tunnet sen olevan iso ongelma, niin silloin tiedät vastauksenkin itsellesi, eli mihin asti haluat edetä tai olla etenemättä.....

Monet "oikeat" vastaukset löytyvät yleensä itseltä, monestakin syystä, mutta pitää oppia luottamaan itseensä, sekä tutustumaan itseensä paremmin, jolloin vastauksien löytäminenkin helpottuu...

• Kärpänen_katossa
        epävarmana kirjoitti:

No mites se päivä meni ? Saitko juttuyhteyttä mieheen ?

• epävarmana

Kyllä se jutustelu valitettavasti ihan työn ympärillä tänäänkin pyöri. Ensi viikolla jään lomalle, joten tilanne jää tauolle muutamaksi viikoksi. Katsotaan jatkuuko tilannen sen jälkeen.

• sivustaseur.aaja
        epävarmana kirjoitti:

Kyllä se jutustelu valitettavasti ihan työn ympärillä tänäänkin pyöri. Ensi viikolla jään lomalle, joten tilanne jää tauolle muutamaksi viikoksi. Katsotaan jatkuuko tilannen sen jälkeen.

No menikös perjantai yhtään paremmin. Toivottavasti saitte yhteyden...

• Lmlmlkm
        ratkaisija-xx kirjoitti:

Hyvä V.

se on varmaan molemminpuolista.. kyllähän se nyt tuntee kun on kipinää ilmassa.. ota keskusteluun avoin työasia ja samalla jollain tapaa kevyt fyysinen kosketus...ensimmäinen jään murto, kyllä huomaat jos virtapiiri alkaa toimia ;)

Kevyt fyysinen kosketus? Olen aina ollut työpaikoilla ylitsevuotavan ystävällinen mut jos joku lähtis koskemaan muhun...vaikka vain kevyesti niin nostasin siitä sellaisen älämölön et muistas lopunelämää ja kertoisin pomolle. Työpaikoilla on oltava oikeus koskemattomuuteen joten ohjeesi kuulostaa oudolta.

• ratkaisija-xx
        Lmlmlkm kirjoitti:

Kevyt fyysinen kosketus? Olen aina ollut työpaikoilla ylitsevuotavan ystävällinen mut jos joku lähtis koskemaan muhun...vaikka vain kevyesti niin nostasin siitä sellaisen älämölön et muistas lopunelämää ja kertoisin pomolle. Työpaikoilla on oltava oikeus koskemattomuuteen joten ohjeesi kuulostaa oudolta.

Miten sinä suhtautuisit kahvipyyntöön? Jos pyytäjä ei olisi selkeästi sinuun vetoava? Ilmoittaisitko pomolle/ kertoisit työkavereille? Entä jos se vetoava tapaus rikkoisi fyysisiä rajoja kahvipyynnön yhteydessä?

• yksllohtu

jos olet pilllu niin ei mitään huolta, kaikki miehethän ovat sen perässä ja kovasti ottavat vastaan kaiken tarjotun.

• Ei esim kahville tai lounaalle pyytämisessä voi mitään menettää. Sitten kun kerran olette olleet kahvilla voit pyytää toistamiseen. Jos useammasta kahvittelusta huolimatta nitään ei tapahdu, ei mies ole kiinnostunut.

• atännä

Tämä on tietysti vain minun ajatukseni, mutta jos toista pyytää tuossa jämähtäneessä tilanteessa kahville tai lounaalle, minulta saisi pakit. MGTOW jossain kohtaa vinkkasi luontevaa kosketusta, se avaa kyllä lukkoja jos on kiinnostusta. Jos puhumalla ei osaa, niin kehonkieli toimii usein paremmin. Joku huomio, kysymys tai toteamus muusta kuin työasiasta, voi myös murtaa jäätä.

• atännä kirjoitti:

Tämä on tietysti vain minun ajatukseni, mutta jos toista pyytää tuossa jämähtäneessä tilanteessa kahville tai lounaalle, minulta saisi pakit. MGTOW jossain kohtaa vinkkasi luontevaa kosketusta, se avaa kyllä lukkoja jos on kiinnostusta. Jos puhumalla ei osaa, niin kehonkieli toimii usein paremmin. Joku huomio, kysymys tai toteamus muusta kuin työasiasta, voi myös murtaa jäätä.

"mutta jos toista pyytää tuossa jämähtäneessä tilanteessa kahville tai lounaalle, minulta saisi pakit."

Entäs piknikille?....nii lähetkö? ;D *miettii mihin suuntaan lähet juoksemaan*

"Joku huomio, kysymys tai toteamus muusta kuin työasiasta, voi myös murtaa jäätä."

Mites ne sinun tanssikengät, meinasitko lähteä testaamaan? :)

Pientä kiusimista.....tai sitten ei... ;)

Jeps, lähden käymään pikaisesti auringonlasku hapella, mukavaa illan jatkoa, jos ei enää tänään törmäillä. :)

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"mutta jos toista pyytää tuossa jämähtäneessä tilanteessa kahville tai lounaalle, minulta saisi pakit."

Entäs piknikille?....nii lähetkö? ;D *miettii mihin suuntaan lähet juoksemaan*

"Joku huomio, kysymys tai toteamus muusta kuin työasiasta, voi myös murtaa jäätä."

Mites ne sinun tanssikengät, meinasitko lähteä testaamaan? :)

Pientä kiusimista.....tai sitten ei... ;)

Jeps, lähden käymään pikaisesti auringonlasku hapella, mukavaa illan jatkoa, jos ei enää tänään törmäillä. :)

:D

Olen niin hitaasti lämpiävä, että todennäköisesti tuollaisessa tilanteessa jäätyisin ja heittäisin jutun vitsiksi, tulisi niin puskista... Heh ;)

Tää on nolo juttu - en osaa tanssia! (tai siis ihan vähän mutta.. :-P) Suunnitelmissa on joku pika-lavatanssikurssi, ettei kukaan huomaisi ;) Kun en miljoonaan vuoteen käynyt ihmisten ilmoilla, missä olisi pitänyt osata... Ja nyt on todella noloa sanoa, että anteeksi, kun en tosiaan osaa... Seuraavaksi opettelen sanomaan jatkoon, että - mutta jos se haittaa.. ;)

Täällä on hieno ilma, toivottavasti sielläkin, rentouttavaa ulkoilua :)

• atännä kirjoitti:

:D

Olen niin hitaasti lämpiävä, että todennäköisesti tuollaisessa tilanteessa jäätyisin ja heittäisin jutun vitsiksi, tulisi niin puskista... Heh ;)

Tää on nolo juttu - en osaa tanssia! (tai siis ihan vähän mutta.. :-P) Suunnitelmissa on joku pika-lavatanssikurssi, ettei kukaan huomaisi ;) Kun en miljoonaan vuoteen käynyt ihmisten ilmoilla, missä olisi pitänyt osata... Ja nyt on todella noloa sanoa, että anteeksi, kun en tosiaan osaa... Seuraavaksi opettelen sanomaan jatkoon, että - mutta jos se haittaa.. ;)

Täällä on hieno ilma, toivottavasti sielläkin, rentouttavaa ulkoilua :)

"Tää on nolo juttu - en osaa tanssia! (tai siis ihan vähän mutta.. :-P) Suunnitelmissa on joku pika-lavatanssikurssi, ettei kukaan huomaisi ;)"

Jaat ajatukseni......siis olen itsekin miettinyt, mutta ei tule yksikseen lähdettyä, nyt kun olen tanssittanut, niin ei se ole näyttänyt haittaavan, mainitsen asiasta kyllä aina väillä...jotkut menee jotenkin ja toiset sinnepäin. =D (viimeksi kyllä eräs nainen heitti vitsinä, että tanssitaan vaan toinen biisi, jos pyöritään myös toiseen suuntaan.... ;D)

Joskus tosin olen joillakin kursseilla ollut, mutta siitä on aikaa...

No en ainakaan valehtele kauheasti silloin, jos välillä joutuu torjumaan tanssipyynnön ja sanomaan "etten osaa tanssia".

Discon puolella tulee kanssa jammailtua aina välillä tuttujen kanssa, se menee "helpommin". :)

"Ja nyt on todella noloa sanoa, että anteeksi, kun en tosiaan osaa... Seuraavaksi opettelen sanomaan jatkoon, että - mutta jos se haittaa.. ;)"

Miksi haittaisi, kyllä naisetkin sanovat väillä etteivät osaa, silloin se menee luontevammin, kun kumpikaan ei yritä liikaa "oikein" ja naisetkin toki tykkäävät välillä viedä, mutta jotkut perus tanssit kyllä menee, kun ei jännitä liikaa.

Kiitos, oli rentouttava lenkki ja ilma on mitä parhain.

Jos silmiin osuu jotain mahtavaa ja tanssitaito jännittää, niin tämä biisi sopii hyvin "teemaan". =D

SAARA - Ur Cool (Lyric Video – Mash Up Version)
        https://www.youtube.com/watch?v=4jzrkBO381k

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"Tää on nolo juttu - en osaa tanssia! (tai siis ihan vähän mutta.. :-P) Suunnitelmissa on joku pika-lavatanssikurssi, ettei kukaan huomaisi ;)"

Jaat ajatukseni......siis olen itsekin miettinyt, mutta ei tule yksikseen lähdettyä, nyt kun olen tanssittanut, niin ei se ole näyttänyt haittaavan, mainitsen asiasta kyllä aina väillä...jotkut menee jotenkin ja toiset sinnepäin. =D (viimeksi kyllä eräs nainen heitti vitsinä, että tanssitaan vaan toinen biisi, jos pyöritään myös toiseen suuntaan.... ;D)

Joskus tosin olen joillakin kursseilla ollut, mutta siitä on aikaa...

No en ainakaan valehtele kauheasti silloin, jos välillä joutuu torjumaan tanssipyynnön ja sanomaan "etten osaa tanssia".

Discon puolella tulee kanssa jammailtua aina välillä tuttujen kanssa, se menee "helpommin". :)

"Ja nyt on todella noloa sanoa, että anteeksi, kun en tosiaan osaa... Seuraavaksi opettelen sanomaan jatkoon, että - mutta jos se haittaa.. ;)"

Miksi haittaisi, kyllä naisetkin sanovat väillä etteivät osaa, silloin se menee luontevammin, kun kumpikaan ei yritä liikaa "oikein" ja naisetkin toki tykkäävät välillä viedä, mutta jotkut perus tanssit kyllä menee, kun ei jännitä liikaa.

Kiitos, oli rentouttava lenkki ja ilma on mitä parhain.

Jos silmiin osuu jotain mahtavaa ja tanssitaito jännittää, niin tämä biisi sopii hyvin "teemaan". =D

SAARA - Ur Cool (Lyric Video – Mash Up Version)
        https://www.youtube.com/watch?v=4jzrkBO381k

" - mutta jos se haittaa.. "

Piti tietysti olla "mutta jos se EI haittaa..." Höh, väsyneenä kirjoittelen näköjään mitä sattuu :)

Harrastusporukan kanssa ollaan tänään menossa jonnekin yöelämään reippailupäivän jälkeen ja käydään syömässä jotain hyvää, nam... :)

• atännä kirjoitti:

" - mutta jos se haittaa.. "

Piti tietysti olla "mutta jos se EI haittaa..." Höh, väsyneenä kirjoittelen näköjään mitä sattuu :)

Harrastusporukan kanssa ollaan tänään menossa jonnekin yöelämään reippailupäivän jälkeen ja käydään syömässä jotain hyvää, nam... :)

"Piti tietysti olla "mutta jos se EI haittaa..."

Ymmärsin kyllä sanoman, en usko että haittaa montaakaan, ainakaan "fiksuja", eli haet sitten itse tai joku hakee sinua tanssimaan, tietenkin jos jännität kovasti, niin se voi tietenkin tuoda lisä haastetta, monessakin suhteessa, jonkun hyvän ystävän/tutun kanssa voi olla vaikka hyvä tanssahdella aluksi, vaikka ihan sellaisella "fiilistely" asenteella, niin voi ehkä helpottaa pahimman jännityksen yli, jos sellaista on.

"Höh, väsyneenä kirjoittelen näköjään mitä sattuu :)"

Jeps, tuttua puuhaa, samoin moni muukin olotila heijastuu helposti kirjoituksiin, näin ainakin itsellä. =D

"käydään syömässä jotain hyvää, nam... :)"

Hyvä ruoka, parempi mieli......tosin paikka ja tilanne vaikuttavat paljon siihen mikä täyttää "hyvän" ruuan kriteerit, hyviä & iloisia hetkiä sinun päivääsi. :)

• Hjjjjjjjjhj

Miten musta tuntuu että se mies on varattu

• ratkaisija-xx

Joo, tämä on varmasti henkilökohtainen asia. Itsellänikin on "tiukat rajat". Naisen suunnalta rajojen rikkominen ei varmasti ole yhtä iso asia kuin toiseen suuntaan olisi. Mitä tarkoitin kosketuksella oli joku tilanteeseen sopiva, esim olalle taputus tms... noh, nämä on aika hienovaraisia juttuja ja jos meinaa askelta ottaa tutustumisen syventämisen suuntaan niin pakko sitä kai jotain rajoja pitää rikkoa... ehkäpä paras olisi pyytää vaan kahville. Kyllä sitä varmaan miehestä huomaa, että jos on kohteliasta sorttia niin varmasti kahvipyyntöä seuraava jatko menee asiallisesti eteenpäin.... kävi miten kävi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      574
      2975
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2562
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1631
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1552
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1436
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1414
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      314
      1312
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1193
    Aihe