Oletteko koskaan pettäneet suhteessa?

pettäjäpaska

Oletteko koskaan pettäneet suhteessa, miksi se tapahtui ja kerroitko asiasta kumppanillesi?

Itse häpeäkseni myönnän pettäneeni pisimmän suhteen alkuvaiheessa ja en keksi mitään suurempaa aihetta mitä olen hävennyt. Minulla oli hyvä naispuolinen ystävä joka jaksoi aina kuunnella minua, meillä oli paljon yhteistä, oli hyvän näköinen ja päädyimme ryypiskelemään yhden illan kunniaksi. Jotenkin hän koko ajan flirttaili minulle ja päästin estoni vapaaksi... seksi oli todella upeaa, ehkä jopa parasta mitä olen saanut, mutta sen jälkeinen morkkis oli todella kauhea. Kaverini myönsi, että oli ollut ihastunut minuun jo pitkän aikaa ja ei välittänyt, että minulla oli tyttöystävä.

Voisin sanoa tekosyyksi, että suhteessani meni huonosti siihen aikaan ja hän jatkuvasti jaksoi epäillä minua pettämisestä, mutta tuo olisi vain tekosyy. Halusin silloin pettää häntä, vaikka kaduinkin jälkikäteen. Harkitsin pitkään asiaa, mutta lopulta päätin olla kertomatta silloiselle tyttöystävälleni. Suhde kesti monta vuotta tuon jälkeen, mutta tuo asia vaivasi koko suhteen ajan minua. En voinut suunnitella yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan asian takia ja päädyimme lopulta eroon.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttiätmi

Tämä on just tätä. Me kiltit ja kunnolliset miehet jotka emme koskaan pettäisi naista emme pääse suhteeseen, mutta tuollaisia pettäjiä naiset rakastavat!

• yunaG

Olen.
      Mies eksyi vääriin lakanoihin ja jäi kiinni. Alunperin kyse oli kait kostosta tai jostain vastaavasta lapsellisesta ajatuksesta.
      Se oli kuitenkin viimeinen asia, jonka myötä ymmärsin etten enää vain välitä. Rakkaus oli jatkanut matkaansa siitä suhteesta.
      Lopetin suhteen.

• Miäs_

Mikä sitten lasketaan pettämiseksi? Mutta toista naista en ole kertaakaan pannut enkä edes suudellut sinä aikana kun olen seurustellut.

• JotainErityistäKatosi

Olen.

Ex-vaimoani ollessani ollessani vielä naimisissa. Hän jäi taas kerran kiinni valehtelusta ja salaisesta yhteydenpidosta erääseen yhteiseen tuttuun, jonka tiesimme olevan rakastunut vaimooni ja oli (ainakin yrittänyt) vongata vaimolta. Tälläisiä oli tullut vuoden ajan säännöllisin väliajoin ja se aiheutti riitoja. Koin tulleeni petetyksi vaikka hän ei kitään myöntänytkään kuin yhteydenpidon ja senkin vain jäädessään kiinni. Lähdin ovet paukkuen baariin ja heräsin vieraasta seurasta enkä pätkääkään katunut. Viikkoa myöhemmin selvisi että vaimolla oli suhde, hänen ystävä kertoi minulle.

Eron jälkeisessä suhteessa sitten päädyin sekoilemaan humalassa oikein huolella. Kävin omaa petetyksi tulemisen traumaani läpi. En jäänyt kiinni, mutta kuten ap:lla, suhde oli pilalla ja se päättyi. Jälkikäteen tajusin, että rakastin tätä naista (ja tavallaan yhä) ja olen tehnyt lukemattomia katumusharjoituksia kohta 2v... en helkkari enää petä, satuta ja menetä itselle erittäin tärkeää ihmistä. Uuden löytäminen on vaikeaa, jos ei mahdotonta.

• enkylläkadu

Ainoastaan kostoksi, olimme jo eronneet vaikka asuimme vielä saman katon alla. Kahden miehen kanssa ;)

• ngghhggghh

Hyvä nainen, olette huora.

• Jaksuhalit

Kyl oon pettäny pitkän liiton ekana vuonna ja vikana vuonna kun ,olin jo päättänyt erota.
      Petin kahden exän kanssa koska ne pyysivät ja toiseen niistä olin ollut syvästi rakastunut ja toiseen ihastunut. Olin 20v.
      Sit kun kävimme työporukan kanssa laivalla niin petin siellä tuikituntemattoman kans. Se oli aika hassu juttu : ihastuin hänen tanssi-ja laulutaitoihinsa ja suutelimme ja olimme onnellisia. Sitten kun aikeissa oli mennä päivällä panemaan hyttiin niin kävikin ilmi ettei hänen jumbokyrpänsä mahdu vaginaani! Mieskin sanoi ettei tarvi enää yrittää -ja samaan aikaan kun olimme yrittämässä tätä mahdotonta yhdyntää, hyttiin pamahti kolme muuta nuorta miestä jotka asuivat myös siinä hytissä. Eli petinköhän nyt kun sitä kikkeliä ei onnistuttu saamaan vaginaan? ;) Olin 21v

Ja tämä viimenen pettäminen oli suhde joka jatkui vuosia ennen ja jälkeen eron.
      Oli tavallaan liukastusvoide millä pääsi hyvin eron yli. Olimme monta vuotta yhdessä. Ilman tätä miestä en olisi ikinä kyennyt eroamaan vaan eläisin onnettomana vaimona.

• AikaHalpaSyy

"Kyl oon pettäny pitkän liiton ekana vuonna ja vikana vuonna kun ,olin jo päättänyt erota."

• Oksettavaa p*skaa......en ole ja enkä ole tehnyt mitään muutakaan, mistä kumppani olisi voinut loukkaantua, enkä ole pyörinyt mielellään muutenkaan ilman kumppania sellaisissa paikoissa missä tietynlainen käytös on odotettavaa joiltakin.....no sen olen oppinut, että erillaisia yksilöitä on ja erillaisen yksilön kanssa ei kannata olla liian läheisissä tekemisissä, oikeastaan missään suhteessa, mutta tämä taitaa koskea vain itseni kaltaisia.

Taas ne ketkä tuohon pystyvät ja pitävät tuota ns. normaalina ja "voihan sitä sattua" käytöksenä, eri tekosyillä toteutettuna, niin sopivat kuin nenä päähän toisilleen...

Olen kiertänyt ja kierrellyt lähestymisyritykset monella eri tapaa, välillä jopa tahallaan hieman "hauskoilla" tavoilla, kun ei ole muuten mennyt perille......huvittavia & erikoisia kommentteja on tullut näiden naisten suusta sen jälkeen...

Tulipas taas p*ska ole, kiitos siitä. :(

• piti tietenkin kirjoittaa..."Tulipas taas p*ska olo, kiitos siitä. :("

• atännä

Olen ihan samaa mieltä.

Kumppanin kunnoittaminen ei rajoita elämää mitenkään. Puolin ja toisin pitäisi sen luottamuksen olla ihan itsestään selvyys, elämää helpottava asia. Kaikenlainen avoimuus omista menoista ja tekemisistä mielestäni kuuluu tuohon, pidetään toinen mukana omassa elämässä. En kyttää, annan toiselle tilaa, jokaisella on myös omat juttunsa, mutta peruslähtökohdan on oltava se luottamus.

Noista kirjoituksista tuli ahdistava olo, ihan kuin pettäminen olisi jotenkin normaalia, kostaminen oikeudenmukaista. Ei ihme, ettei suhteet kestä.

Ja juu, mulla on ollut kumppaneita, joille tuo luottamus, uskollisuus ja toisen kunnoitus eivät ole olleet itsestään selvyyksiä... parisuhde kuolee just siihen. Jollei ole luottamusta, niin mitä jää?

• atännä kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä.

Kumppanin kunnoittaminen ei rajoita elämää mitenkään. Puolin ja toisin pitäisi sen luottamuksen olla ihan itsestään selvyys, elämää helpottava asia. Kaikenlainen avoimuus omista menoista ja tekemisistä mielestäni kuuluu tuohon, pidetään toinen mukana omassa elämässä. En kyttää, annan toiselle tilaa, jokaisella on myös omat juttunsa, mutta peruslähtökohdan on oltava se luottamus.

Noista kirjoituksista tuli ahdistava olo, ihan kuin pettäminen olisi jotenkin normaalia, kostaminen oikeudenmukaista. Ei ihme, ettei suhteet kestä.

Ja juu, mulla on ollut kumppaneita, joille tuo luottamus, uskollisuus ja toisen kunnoitus eivät ole olleet itsestään selvyyksiä... parisuhde kuolee just siihen. Jollei ole luottamusta, niin mitä jää?

"Jollei ole luottamusta, niin mitä jää?"

Ei mitään, mutta toiset ovat luotettavia ja toiset eivät, jotkut käyttäytyvät "luonnostaan" niin ettei asiassa ole mitään tulkinnanvaraa, toiset taas vaativat luottamusta, mutta käytös ei tue sitä, että pystyy luottamaan aidosti ja rehellisesti.....

Sitten kun tapahtuu "outoksia" tai käytös ei tue sitä, niin sitten voidaankin syyllistää toista osapuolta siitä, ettei luota.........itsensä voi "pakottaa" luottamaan toiseen, mutta jos olitkin oikeassa, niin "lasku" voi kasvaa liian korkeaksi, kun "korot" tulevat maksuun....

Toivottavasti sinullakin parempi päivä, vaikka taas palstalla aika ahdistava tunnelma...

Ps. laitoin uudestaan, kun palsta näämmä bugaa taas, niin meni ensimmäinen väärään kohtaan....

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"Jollei ole luottamusta, niin mitä jää?"

Ei mitään, mutta toiset ovat luotettavia ja toiset eivät, jotkut käyttäytyvät "luonnostaan" niin ettei asiassa ole mitään tulkinnanvaraa, toiset taas vaativat luottamusta, mutta käytös ei tue sitä, että pystyy luottamaan aidosti ja rehellisesti.....

Sitten kun tapahtuu "outoksia" tai käytös ei tue sitä, niin sitten voidaankin syyllistää toista osapuolta siitä, ettei luota.........itsensä voi "pakottaa" luottamaan toiseen, mutta jos olitkin oikeassa, niin "lasku" voi kasvaa liian korkeaksi, kun "korot" tulevat maksuun....

Toivottavasti sinullakin parempi päivä, vaikka taas palstalla aika ahdistava tunnelma...

Ps. laitoin uudestaan, kun palsta näämmä bugaa taas, niin meni ensimmäinen väärään kohtaan....

:) On parempi päivä, kiitti. Ja sun kirjoituksistasi voi taas vain todeta, että nii-i ;)

Jutut on aika ahdistavia, mutta onneksi joku muukin näkee asiat toisin :)

• atännä kirjoitti:

:) On parempi päivä, kiitti. Ja sun kirjoituksistasi voi taas vain todeta, että nii-i ;)

Jutut on aika ahdistavia, mutta onneksi joku muukin näkee asiat toisin :)

":) On parempi päivä"

=)...

"Jutut on aika ahdistavia, mutta onneksi joku muukin näkee asiat toisin :)"

Niiiiimpä, veitpäs sitten taas sanat suustani. ;)

Kohta hapelle, ensin ruokaa ja samalla palstailua.....

• "Jollei ole luottamusta, niin mitä jää?"

• ölölöööö

pettämine on homosabienssien geeneissä.. Tottakai sitä haluu lisääntyä mahdollissiman monenkanssa ennenko aika jättää.

• hokkerikiehumaan

Huoria. Jokapuolella huoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      632
      3263
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      98
      2662
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1681
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1592
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1500
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1500
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1434
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      337
      1392
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1318
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1233
    Aihe