Miten löytää lapsia/sitoutumista haluava mies?

RealThing1

Olen 29v. nainen, ja olen vielä kaunis ja hehkea, mutta houkutan "vääriä" miehiä luokseni!

Ihan hyviä tyyppejä muuten ovat, mutta tavoitteemme on erilaiset! En ole kahden vuoden sinkkuuden aikana törmännyt YHTEENKÄÄN mieheen, joka etsii mieluusti loppuelämän kestävää rakkautta, ja haluaa lapsia (ja että naimisiinkaan meno ei olisi kauhistus vaan kaunis juttu).

Näytän nuoremmalta kuin olen, joten ne 24- vuotiaat miehet joita deittailin, ymmärrän ettei heillä vielä ole sellainen kiikarissa. Mutta itse en halua "hukata" enää vuosikausia seikkailuuun, joka ei johda siihen mitä oikeasti elämältä haluan.

Ajattelin että 37-40v. miehet ehkä olisi se ryhmä, joita viimeistään kiinnostaisi asettuminen, mutta siinäkin on kaksi ongelmaa:

1) en oikeastaan halua itseäni paljon vanhempaa miestä, ikäiseni tai nuoremmatkin viehättää enemmän
2) jotkut harvat sen ikäiset viehättävät ovat olleet vielä enemmän ns pelimiehiä, tai sitoutumiskammoisia baarikärpäsiä, tai muuten vaan kaikkea muuta kuin sellaisia hyviä ja kypsiä miehiä joita haen.

Miten siis löydän, tai tunnistan miehen, joka olisi suurin piirtein oman ikäiseni, ja jota kiinnostaisi parisuhde, ja joka haluaa lapsia? Hirvittää välillä kun tuntuu että sellaiset miehet ovat kuolleet sukupuuttoon.

Itse olen kaunis ja ns haluttu, mutta haluan silti asettua aloilleni, tuntuu että sillä tavalla vastaavat miehiä ei löydy. Miehet kyllä kiinnostuvat minusta, mutta en tiedä haluavatko he yhtä paljon naimisiin ja lapsia, kuin minä?

Apua tarvitaan!

64

2016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hububinhi

No hätä! Tämä palsta on täynnä juuri niitä miehiä joita etsit!

• ätmel

Täällä me kaikki olemme. Valitettavasti emme ole riittävän jänniä ja meneviä sinulle. :-(

• ruma-ätmi

Kelpaako 36 vuotias atm jolla ei ole seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa?

• ATMaisteri

Taas kerran: kun nainen sanoo ettei löydä miestä, tarkoittaa hän "miehellä" niitä miehiä joita hän pitää kiinnostavina.

Jos et löydä miestä joka haluaa sitoutua, kysymys on millaisiin miehiin ihastut/rakastut? Toistan. En kysy millaiseen mieheen haluaisit ihastua/rakastua, vaan millaiseen mieheen oikeasti, livenä, tosielämässä ihastut/rakastut?

Ovatko kenties tavallisen näköisiä, rauhallisia, konservatiivisia, luotettavia kotona viihtyviä perheenisätyyppejä? Vai komeita, meneviä, jännittäviä, supersosiaalisia miehiä joiden haluat muuttuvan perheenisätyypeiksi?

Vastaus on helppo arvata. Tuossa ikäluokassa sitoutumishaluisia miehiä riittää pilvin pimein. Kyse on niistä muista vaatimuksista.

• Rose23

En usko, että kysymys on aina siitä, että ihastuu vääränlaisiin ihmisiin. Joskus kyse voi olla myös kohtaamattomuusongelmasta.

Luulisin, että ihmiset, jotka ovat konservatiivisia ja kotona viihtyviä eivät kovin usein viihdy esim baarissa ja yökerhoissa, joissa monet sitä paria etsivät. Ja jos töissä ja harrastuksissa ei paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia näy, on parin löytäminen entistä hankalampaa.

• ATMaisteri
        Rose23 kirjoitti:

En usko, että kysymys on aina siitä, että ihastuu vääränlaisiin ihmisiin. Joskus kyse voi olla myös kohtaamattomuusongelmasta.

Luulisin, että ihmiset, jotka ovat konservatiivisia ja kotona viihtyviä eivät kovin usein viihdy esim baarissa ja yökerhoissa, joissa monet sitä paria etsivät. Ja jos töissä ja harrastuksissa ei paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia näy, on parin löytäminen entistä hankalampaa.

Tuo on validi päätelmä silloin kun ei löydä kiinnostavia miehiä. Mutta on löytänyt kiinnostavia miehiä, ne kiinnostavat miehet eivät vain halua vakiintua. Ap haluaa juuri sellaisen kiinnostavan/viehättävän miehen kuin hänen kohtaamansa pelimiehet, mutta hän haluaa tämän pelimiehen haluavan sitoutumista, vakiintumista ja perhettä.

Lue seuraava sitaatti tarkkaan:

"2) jotkut harvat sen ikäiset viehättävät ovat olleet vielä enemmän ns pelimiehiä, tai sitoutumiskammoisia baarikärpäsiä, tai muuten vaan kaikkea muuta kuin sellaisia hyviä ja kypsiä miehiä joita haen."

"Harvat sen ikäiset viehättävät". Tässä ap ei sano "en löydä sitoutumishaluisia miehiä" vaan että juuri ne viehättävät miehet eivät halua sitoutua. Sattumaa? En usko.

• kukas.se.haukkuu

Mitähän tuo komeus tuossa listassa tekee. Tiedän niin monta komeaa mutta rauhallista, perhekeskeistä, kotona viihtyvää miestä. Ei se komeus takaa että on joku sitoutumiskammoinen pelimies. Kyllä se luonne on se mikä ratkaisee. Toisaalta moni ruma mies on aina hakemassa naista sänkyhommiin. On nähty niiin monessa työpaikassa. Jatkuvaa iskuyritystä vaikka eläisi parisuhteessa. Että näin. Taitaa olla ihan se peruskateus täällä taas.

Toiseksi jos ap on itse kaunis niin hakee luonnollisesti saman tasoista. Kaikkien tilastojen perusteellahan parhaiten onnistuvat ne parisuhteet jossa ollaan kaikilla tasoilla samalla viivalla eli lapsuustausta, koulutus, ulkonäkö, elämän arvot jne. Siksi se samalla tasolla oleva houkuttaa. Vai oletko itse kiinnostunut itseäsi rumemman näköisistä naisista?? Enpä usko. En usko että olet kiinnostunut edes saman tasoisesta kuin itse olet vaan itseäsi kauniimmasta. Joopa joo.

• yksi.vihje
        ATMaisteri kirjoitti:

Tuo on validi päätelmä silloin kun ei löydä kiinnostavia miehiä. Mutta on löytänyt kiinnostavia miehiä, ne kiinnostavat miehet eivät vain halua vakiintua. Ap haluaa juuri sellaisen kiinnostavan/viehättävän miehen kuin hänen kohtaamansa pelimiehet, mutta hän haluaa tämän pelimiehen haluavan sitoutumista, vakiintumista ja perhettä.

Lue seuraava sitaatti tarkkaan:

"2) jotkut harvat sen ikäiset viehättävät ovat olleet vielä enemmän ns pelimiehiä, tai sitoutumiskammoisia baarikärpäsiä, tai muuten vaan kaikkea muuta kuin sellaisia hyviä ja kypsiä miehiä joita haen."

"Harvat sen ikäiset viehättävät". Tässä ap ei sano "en löydä sitoutumishaluisia miehiä" vaan että juuri ne viehättävät miehet eivät halua sitoutua. Sattumaa? En usko.

No baareissa ja ravintoloissa nyt vaan sattuu enempi parveilemaan niitä sitoutumiskammoisia pelimiehiä ja varattujakin pelimiehiä. Ap:llä on siis ongelmana löytää paikat missä tapaa sitoumishaluisia mukavia miehiä. Itse vinkkaisin kaikkia paikkoja missä liikkuu paljon miehiä. Esim. rautakaupat, urheilutapahtumat, autonäyttelyt jne. Josko sieltä löytäis.

• vsmdmcl
        yksi.vihje kirjoitti:

No baareissa ja ravintoloissa nyt vaan sattuu enempi parveilemaan niitä sitoutumiskammoisia pelimiehiä ja varattujakin pelimiehiä. Ap:llä on siis ongelmana löytää paikat missä tapaa sitoumishaluisia mukavia miehiä. Itse vinkkaisin kaikkia paikkoja missä liikkuu paljon miehiä. Esim. rautakaupat, urheilutapahtumat, autonäyttelyt jne. Josko sieltä löytäis.

Eihän noissa paikoissa ole kuin macho-miehiä. Tuskin löydät sieltä lapsia haluavaa kunnon miestä.

• Faktaa.pukkaa
        kukas.se.haukkuu kirjoitti:

Mitähän tuo komeus tuossa listassa tekee. Tiedän niin monta komeaa mutta rauhallista, perhekeskeistä, kotona viihtyvää miestä. Ei se komeus takaa että on joku sitoutumiskammoinen pelimies. Kyllä se luonne on se mikä ratkaisee. Toisaalta moni ruma mies on aina hakemassa naista sänkyhommiin. On nähty niiin monessa työpaikassa. Jatkuvaa iskuyritystä vaikka eläisi parisuhteessa. Että näin. Taitaa olla ihan se peruskateus täällä taas.

Toiseksi jos ap on itse kaunis niin hakee luonnollisesti saman tasoista. Kaikkien tilastojen perusteellahan parhaiten onnistuvat ne parisuhteet jossa ollaan kaikilla tasoilla samalla viivalla eli lapsuustausta, koulutus, ulkonäkö, elämän arvot jne. Siksi se samalla tasolla oleva houkuttaa. Vai oletko itse kiinnostunut itseäsi rumemman näköisistä naisista?? Enpä usko. En usko että olet kiinnostunut edes saman tasoisesta kuin itse olet vaan itseäsi kauniimmasta. Joopa joo.

"Tiedän niin monta komeaa mutta rauhallista, perhekeskeistä, kotona viihtyvää miestä. Ei se komeus takaa että on joku sitoutumiskammoinen pelimies. "
        Ei komeudesta ole kuule mitään hyötyä jos on rauhallinen kotihiiri. Aisuriksi otin sellaisen mutta sekin on jo vaihdettu 28 vuotta nuorempaan jännikseen!

• Rumanaamatree

Minä haluan lapsia ja loppuelämän parisuhteen mutta enpä tunnu kelpaavan kenellekään. Tervetuloa bongaamaan mut nettideiteiltä pirkanmaalta. Ikää 34 ja roikkunut siellä pauttiarallaa viis vuotta. Ainiin ethän sinäkään lopulta sitä halua kuin niiden harvojen komistusten kanssa joita piirittää jo muutenkin kymmenet muut naiset ja me ruman naaman omaavat pyydetään tyhjää.

• Harakiri

Onnee sullekki sit vaan!!!!!! :(

• ihmeidenihme

Kukaan ei halua katkeraa miestä. Paistaa meinaan jo tosta lyhyestä tekstistä aika hyvin.

• EnLueAjatuksia
        ihmeidenihme kirjoitti:

Kukaan ei halua katkeraa miestä. Paistaa meinaan jo tosta lyhyestä tekstistä aika hyvin.

Yksikään nainen ei ole ajatustenlukia, joten sinun on turha olla hänelle vahingoniloinen. Se kuka hakee seuraa tosissaan ei paljasta heikointa puoltaan profiileissaan. Jos siitä huolimatta ei kelpaa on syynä vain ulkonäkö ja naiset ovat kaikista krantuimpia tämän suhteen. Jos mä tapaan kymmnen naista ja näistä yksi on katkera en pysty sitä toteamaan ulkonäöllisesti. Etkä sinäkään sitä pysty, mutta kuvittelette omaavanne jonkun kymmenennen aistin ja selitätte pinnallisuuttanne milloin milläkin katkeruuskorteilla. Kuka täällä valittaa ei sitä taatusti tee parinvalinnan hetkellä.

• EiTarteLukeaAjatuksia
        EnLueAjatuksia kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole ajatustenlukia, joten sinun on turha olla hänelle vahingoniloinen. Se kuka hakee seuraa tosissaan ei paljasta heikointa puoltaan profiileissaan. Jos siitä huolimatta ei kelpaa on syynä vain ulkonäkö ja naiset ovat kaikista krantuimpia tämän suhteen. Jos mä tapaan kymmnen naista ja näistä yksi on katkera en pysty sitä toteamaan ulkonäöllisesti. Etkä sinäkään sitä pysty, mutta kuvittelette omaavanne jonkun kymmenennen aistin ja selitätte pinnallisuuttanne milloin milläkin katkeruuskorteilla. Kuka täällä valittaa ei sitä taatusti tee parinvalinnan hetkellä.

No tossahan toi vonkas ja ruikutti samassa viestissään.

• ettäsinäolettyhmä
        EiTarteLukeaAjatuksia kirjoitti:

No tossahan toi vonkas ja ruikutti samassa viestissään.

Tuo ei ollutkaan se treffiprofiili vaan anonyymi täysin erillinen palstakirjoitus.

• Suomi-Maija

Itse olen juoksuni juossut nelikymppinen yh-mamma Turun Varissuolta. Juoksut on juostu ja jännämiehet koettu. Etsin nyt itselleni kilttiä ja kunnollista aisuria perheenelättäjäksi mutta harvassa tuntuu olevan :(

• et_löydä

Olet pahasti myöhässä. Toivottavasti ne jännämiehet olin tuon arvoisia.

• Sillanpäässää

Toivottavasti jäät yksin ja kauneutensa katoaa ja saat tuntea mitä on olla ruma ja hyljeksitty ja ihan vitun yksin!!!!

• kokemuksenrintaääni

Hakeudu jonkin vakinaista oleskelulupaa vajaan miehen seuraan. Kyllä lapsentekeminen ja naimisiin meneminen kiinnostaa, kun sen avulla saa vakinaisen oleskeluluvan EU:n alueelle. Valitettavasti tuota useimmat tuollaiset "poikamiehet" haluavat.

• ryppis

Miten mahdat asiasi esittää? Kyllä varmasti on miehiä, joita kiinnostaa naimisiin meneminen ja perheen perustaminen sitten, kun he ovat hyvässä parisuhteessa heille sopivan naisen kanssa. Tällaiset miehet yleensä kyllä etsivät sitä suhdetta ja naista, eli siis eivät yritä päästä naimisiin ja perustamaan perhettä. kunhan joku tarpeeksi sopiva löytyy.

• Oli muuten hyvin kirjoitettu tuo sinun tekstisi....

Jeps, tuo "lapsikortti" kun vedetään hihasta ihan yllättäin päin naamaa, vaikka ei edes tunne kyseistä ihmistä, niin kyllähän siinä hieman alkaa miettimään, että mistäköhän nyt tuulee ja onko se hallittua, eli mitkä asiat ovat "ruorissa" sillä hetkellä...........välillä sitä vain ihmettelee tätäkin asiaa... 8-0

Siis ihan satunnaisissa yöelämä kohtaamisista puhun....

• JosHeVälttelevätSinua

Ehkä sitoutumisen ongelma onkin ne yhteisillä kauppareissuulla vastaan tulevat bodarinoloiset sikaniskat, jotka tappavat miehen alkuinnustuksen sitoutumiseen, hörisemällä matalla äänellään korvaasi: "Hei beidi, muistatkos silloin viime kerralla? Ota yhteyttä, niin otetaan taas uusiksi."

Kun ostoskärryjä työntävä mies seuraa sivussa näitä tyttöystävälleen tulevia ehdotuksia tuntemattomilta miehiltä, joita normaalioloissa pitäisi sielunsa arkkivihollisina, siinä pakostakin alkaa ajattelemaan: "Haluanko minä todella jakaa elämäni tämän naisen kanssa? Vai olisiko tämä nainen sittenkin ihmisenä samanlainen kuin nuo sikaniskat, mutta vain naispuolisena versiona, enkä siksi ymmärtänyt pysytellä hänestä kaukana? Taidan ollakin tekemässä elämäni virhettä, jos pääse tästä eroon ja äkkiä."

• Olen ajanu täällä toisenlaista agendaa tällä hetkellä, mutta eihän tuokaa pahalta kuullostaisi, vaikka välillä sitä miettii, että haluaakokaan edes niitä lapsia. Ehkä se ei ole mahdoton ajatus kuitenkaan sekään.
      Mutta eipä tarvitse sinunkaan ihmetellä, että ei sellaista miestä ole vastaan tullut, kun kirjoitit deittailleesi lähinnä 24v miehiä:D Voin kertoa, että miehet harvemmin nai itseään vanhempaa naista parisuhdemielellä.

• goodjob

Olen aina halunnut lapsia mutta toivo on mennyt. Olen työssä käyvä hyvin toimeentuleva mukava ja fiksu mies. Ne naiset joista olin kiinnotunut joskus , ovat tehneet lapsia alkoholstien kanssa ja eronneet monesta miehestä kun taas itse olen seurustellut tasan kerran. nainen sanoi että minusta ei ole isäksi ja otti jonkun toisen miehen, teki lapsen ja huomasi että mies oli väkivaltainen. Minähän aloin kuittailemaan naiselle sen huonosta miehestä. nainen teki valintansa ja kärsii siitä yhä.

• katopeiliin

Aika jännäjenna maku sulla.

• Ei taas oikein tiedä, itkeäkö vai nauraa, onko tämä provo, vai ollaanko ihan tosissaan.

Tämä on kuin kaikki palstakliseet olisivat tulleet lihaksi. Siksi epäilen tätä provoksi.

Nainen siis kertoo suoraan, että nyt on tullut juoksut juostua pelimiesten kanssa ja nyt voisi vakiintua.

Kummastelee, miksi pelimiehet eivät muutukaan vastuullisiksi perheenisiksi hänet tavattuaan. Jos etsii miehiä pelimiehen piirteillä saa pelimiehiä.

Jos tosiaan deittailee parikymppisiä pojankolleja, niin saa varmasti panna sydämensä kyllyydestä, ja saa samalla sellaisen maineen, että kunnollisen miehen on vaikea sitoutua. Nuo 20 kollithan ovat niitä, jotka kehua retostelevat panoillaan kaikille, jotka vain viitsivät kuunnella.

Takaisin asiaan siis. Miehet jotka ovat kiinnostuneet sinun ikäisestäsi naisesta, ovat tyypillisesti muutaman vuoden vanhempia ja ne, jotka haluavat asettua aloilleen ja lapsia ovat sen tehneet jo.

Siitä muutaman vuoden kuluttua sitoutumiskykyisiä miehiä ilmestyy markkinoille uudestaan (eronneina) 35-45 vuotiaana, joille voisit olla unelmakohde, mutta silloin ehkä joudut ottamaan vastaan koko paketin, eli lapset ja sompailun exän kanssa.

Jos et minua usko, niin usko Love Coachia http://www.ruutu.fi/ohjelmat/deittivalmentaja-mia-halonen-naiseudesta-on-harhaa-ajatella-etta-nelikymppinen-on-nuori

• Ei pidä paikkaansa! Kyllä voisin hyvin asettua aloilleni ja perustaa perhettä.
        En ole eronnut, enkä karannut. Turha se on täällä kenenkään yleistää ja jakaa totuuksiaan.

• Rose23

Mistä tuossa saa käsityksen, että aloittaja olisi juossut juoksujaan? Hänhän tuossa sanoo, että on ollut nyt kaksi vuotta sinkkuna eikä ole tavannut miestä, joka haluaisi perheen. Eli kaksi vuotta sitten on pitkä parisuhde päättynyt ja hän on siitä asti etsinyt uutta parisuhdetta. Ei kai deittailu tarkoita automaattisesti sitä, että hypätään sänkyyn jokaisen kanssa, jonka tapaa?

Eikä 29-vuotias nyt ole niin vanha, etteikö löytäisi parisuhdetta. Aika monet pariutuvat siinä iässä. Nyt vaan aloittajan täytyisi löytää ne miehet, jotka haluavat pitkän parisuhteen ja toisaalta aloittajan pitää olla avoin niille ominaisuuksille, joita sellaisilla miehillä on. Eli ei pitäisi hukata aikaansa pelimiehiin.

• rebelfly83 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Kyllä voisin hyvin asettua aloilleni ja perustaa perhettä.
        En ole eronnut, enkä karannut. Turha se on täällä kenenkään yleistää ja jakaa totuuksiaan.

No olisi varmaan pitänyt sanoa, että on toki poikkeuksia sääntöön, varmasti tuhansia. Ja varmaan tämä nainen, joka on kaunis, haluttu ja hehkeä löytää ne helposti. NOT?

Voidaanhan tämäkin vierittää miesten syyksi, kun eivät vain ole moista kultakimpaletta löytäneet.

• Rose23 kirjoitti:

Mistä tuossa saa käsityksen, että aloittaja olisi juossut juoksujaan? Hänhän tuossa sanoo, että on ollut nyt kaksi vuotta sinkkuna eikä ole tavannut miestä, joka haluaisi perheen. Eli kaksi vuotta sitten on pitkä parisuhde päättynyt ja hän on siitä asti etsinyt uutta parisuhdetta. Ei kai deittailu tarkoita automaattisesti sitä, että hypätään sänkyyn jokaisen kanssa, jonka tapaa?

Eikä 29-vuotias nyt ole niin vanha, etteikö löytäisi parisuhdetta. Aika monet pariutuvat siinä iässä. Nyt vaan aloittajan täytyisi löytää ne miehet, jotka haluavat pitkän parisuhteen ja toisaalta aloittajan pitää olla avoin niille ominaisuuksille, joita sellaisilla miehillä on. Eli ei pitäisi hukata aikaansa pelimiehiin.

No hän kertoi deittailleensa 24-vuotiaita miehiä (monikko).

Lisäksi hän on vielä tutustunut pelimiehiin (monikko).

Tottakai 29 v nainen löytää parisuhteen, varsinkin kun on "kaunis, hehkeä ja haluttava". Nainen löytää aina, mutta löytääkö sellaisia mitä etsii.

Kannattaa katsoa tuo Mia Halosen haastattelu. Hän sanoo, että naisen pitäisi ruveta katsomaan sitä kumppania 25 vuotiaana, jolloin on vielä hyvännäköinen.

• BEM kirjoitti:

Tottakai 29 v nainen löytää parisuhteen, varsinkin kun on "kaunis, hehkeä ja haluttava". Nainen löytää aina, mutta löytääkö sellaisia mitä etsii.

Kannattaa katsoa tuo Mia Halosen haastattelu. Hän sanoo, että naisen pitäisi ruveta katsomaan sitä kumppania 25 vuotiaana, jolloin on vielä hyvännäköinen.

Lähinnä sen takia ajoissa olis hyvä katella, ettei tule kiire. Yhtälössä on nimittäin muuttujia kokolailla paljon. Suhde voi kariutua, raskaus ei käykkään helposti ynm. Sitten huomataankin, että ikää on jo lähemmäs 40v ja mahdollisuudet menneet.

• Rose23
        BEM kirjoitti:

Olen katsonut tuon haastattelun. Olen monessa asiassa samaa mieltä eikä nainen tietenkään ole nuori enää nelikymppisenä, jos ajatellaan lastentekoa. Silloin on jo todella kiire. Unohdit yhden asian, joka haastattelussakin mainittiin: Kaikki ei ole vain naisesta kiinni. Moni etsii sitä kumppania jo 25-vuotiaana ja jotkut jo aiemmin. Mutta kaikki eivät ole niin onnekkaita, että löytäisivät kumppania siinä iässä. Ja joillekin käy niin, että on parisuhteessa esim. 7 vuotta ja sitten tulee ero. Niin kuin haastattelussakin sanottiin: Elämä ei aina mene niin kuin suunniteli tai toivoi.

Aloittaja ei ole 40 vaan 29. Hänellä on vielä aikaa löytää sopiva kumppani ja moni hänen ikäisensä löytää. Ei vielä tarvitse heittää pyyhettä kehään. Mutta niin kuin hän itsekin sanoi: Enää ei voi tuhlata useaa vuotta parisuhteeseen miehen kanssa, jolla todennäköisesti ei ole haluja perustaa perhettä vielä pitkään aikaan. Tämän takia esim. nuorempi mies on naiselle riskivalinta.

• Rose23 kirjoitti:

Olen katsonut tuon haastattelun. Olen monessa asiassa samaa mieltä eikä nainen tietenkään ole nuori enää nelikymppisenä, jos ajatellaan lastentekoa. Silloin on jo todella kiire. Unohdit yhden asian, joka haastattelussakin mainittiin: Kaikki ei ole vain naisesta kiinni. Moni etsii sitä kumppania jo 25-vuotiaana ja jotkut jo aiemmin. Mutta kaikki eivät ole niin onnekkaita, että löytäisivät kumppania siinä iässä. Ja joillekin käy niin, että on parisuhteessa esim. 7 vuotta ja sitten tulee ero. Niin kuin haastattelussakin sanottiin: Elämä ei aina mene niin kuin suunniteli tai toivoi.

Aloittaja ei ole 40 vaan 29. Hänellä on vielä aikaa löytää sopiva kumppani ja moni hänen ikäisensä löytää. Ei vielä tarvitse heittää pyyhettä kehään. Mutta niin kuin hän itsekin sanoi: Enää ei voi tuhlata useaa vuotta parisuhteeseen miehen kanssa, jolla todennäköisesti ei ole haluja perustaa perhettä vielä pitkään aikaan. Tämän takia esim. nuorempi mies on naiselle riskivalinta.

"Enää ei voi tuhlata useaa vuotta parisuhteeseen miehen kanssa, jolla todennäköisesti ei ole haluja perustaa perhettä vielä pitkään aikaan."

Tuollaisia vauvakuumeisia naisia kannattaa ehdottomasti varoa. Ensin pitää tarpeeksi monta vuotta seurustella ilman lapsia ja tutustua toiseen. Jos nainen on niin vanha, ettei lapsettomiin seurusteluvuosiin riitä aika, niin ei sellaisen kanssa kannata heti mitään perhe-elämää aloittaa.

• Rose23
        super-atm kirjoitti:

"Enää ei voi tuhlata useaa vuotta parisuhteeseen miehen kanssa, jolla todennäköisesti ei ole haluja perustaa perhettä vielä pitkään aikaan."

Tuollaisia vauvakuumeisia naisia kannattaa ehdottomasti varoa. Ensin pitää tarpeeksi monta vuotta seurustella ilman lapsia ja tutustua toiseen. Jos nainen on niin vanha, ettei lapsettomiin seurusteluvuosiin riitä aika, niin ei sellaisen kanssa kannata heti mitään perhe-elämää aloittaa.

Tottakai pitää seurustella tarpeeksi pitkään. Sehän on itsestäänselvyys. Meidän aikakäsityksemme taisi olla erilainen. En ajatellut, että lapsia hankittaisiin heti vaan muutamien vuosien päästä. Tai sitten kuin pariskunta yhdessä niin päättää. Tarkoitin sitä, mitä sanoin loppukaneetissani. Eli, että nuorempi mies on naiselle riski. 24-vuotiaalla miehellä ei välttämättä ole aikeita saada lasta kymmeneen vuoteen. Mutta naisella ei ole aikaa odotella niin pitkään, jos on miestä 5-vuotta vanhempi. Naiselle voi olla liian myöhäistä, jos lasten yrittämisen aloittaa vasta 40-vuotiaana.

Jos mies jossain on naista paremmassa asemassa niin siinä, että lasten hankkimiseen on enemmän aikaa.

• Rose23 kirjoitti:

Tottakai pitää seurustella tarpeeksi pitkään. Sehän on itsestäänselvyys. Meidän aikakäsityksemme taisi olla erilainen. En ajatellut, että lapsia hankittaisiin heti vaan muutamien vuosien päästä. Tai sitten kuin pariskunta yhdessä niin päättää. Tarkoitin sitä, mitä sanoin loppukaneetissani. Eli, että nuorempi mies on naiselle riski. 24-vuotiaalla miehellä ei välttämättä ole aikeita saada lasta kymmeneen vuoteen. Mutta naisella ei ole aikaa odotella niin pitkään, jos on miestä 5-vuotta vanhempi. Naiselle voi olla liian myöhäistä, jos lasten yrittämisen aloittaa vasta 40-vuotiaana.

Jos mies jossain on naista paremmassa asemassa niin siinä, että lasten hankkimiseen on enemmän aikaa.

Minusta on hauska seurata kun naisilla alkaa olla kiire hankkia lapsia. Ensin nirsoilevat itsensä vanhoiksi ja sitten tulee paniikki. Osa naisista ei tietenkään halua lapsia hankkia, mutta monet kyllä. Sitten he harkitsevat jopa yksin lapsen hankkimista kun ei oman tasoiset miehet kelpaa.

• Rose23 kirjoitti:

Ei mullakaan tässä sen kummempaa, että aloittajalle halusin vain sanoa, että valinnanvara on käymässä vähiin ( ja senhän aloittaja tietää jo) Ne kolmekymppiset miehet, jotka haluavat sitoutua ovat jo ehkä sitoutuneet.

ehkä aloittajan kannattaisi muuttaa kriteereitään, koska etsii samoja ominaisuuksia, joita on ns pelimiehissä.

• Tässä mä oon. Ota minut.

• Soveliasmies

Kiroituksesi alkoi tosi hyvin, mutta sittten läx ulapalle. Tuollaisella itsekeskeisyydellä ei pitkälle pötkitä.

• jokumies83

Itse olen päälle 30:nen eikä lapset ole mielessäkään, vaikkei niitä ole. Tosin en haluakkaan niitä, kun tämä nyky maailma on niin huono ettei voi kuvitellakaan mitään lapsen hankintaa. Monen asian ja asenteiden pitäisi muuttua aivan toisenlaiseksi, jotta asiaa voisi edes harkita.

• Se mistä tuollaisia löytää, riippuu paljolti siitä mimmottiis mitä sie noiden naimisiinmeno, lapset lisäksi haliat ja koet miehessä viehättävältä ja kiinnostuata herättävältä. Eiköhän nuita löydy, tosin voip olla haasteellisempaa jos on jo lapsia takana. Ja vielä haasteellisempaa mikäli on lapsia jo entuudestaan ja ei halua lissää.

Ihte halluisin jälkikasvua ja naimisiinkinjossain vaiheessa, ko on katottu että homma toimii. Aiemmatkaan lapset ei ny ole mikään kauhistus. Eip vain ole löytynny semmottiis naista joka olis lahtonnu että tuon mie haluan.

• täällä.olisi.yksi

Nettideitistä minut löytää; profiilistani käy ilmi, että etsin elämänkumppania, haluan lapsia ja muutenkin olen rauhallinen kotimies enkä jännä baariäijä. Elämäntavat terveet ja fiksuja harrastuksia. Ikä vähän päälle 30. Yhteydenottoja naisilta ei tule, ja itse kun kirjoitan niin vastauksia ei myöskään juuri koskaan. Olisiko niin, että naiset kyllä haluavat lapsia ja sitoutumista, mutta sopivia miehiä etsitään vain jännien sosiaalisten komeiden statusmiesten joukosta ja yllätys yllätys ei löydy? Millaisilla kriteereillä ap on hakenut ja onko kelpuuttanut kuvattomatkin ennakkoluulottomasti?

• Eimullekiitos

Tuossa kirjoituksessasi on yksi juttu, joka särähtää pahasti ainakin minun korvaani.

Haluat kovasti sitä avioliittoa, mutta sinulla ei ole edes vielä kumppania, jonka kanssa joskus voisi naimisiin mennä. Kuulostaa lähinnä pakkomielteeltä päästä naimisiin. Minä ainakin haluan naimisiin vain jos tapaan sellaisen ihmisen jonka kanssa se kiinnostaa, kunhan on tutustuttu kunnolla ja molemmista alkaa siltä tuntumaan. Sillä ei ole mitään tiettyä aikarajaa. Pelkällä avioliitolla ei minulle ole mitään itseisarvoa. Sillä on arvoa vain jos siinä on ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa liiton hänen itsensä, eikä jonkun ulkopuolisen paineen tai kalenterin takia.

Juuri tuo karkoittaa monet miehet. Kolmekymppisillä naisilla on joku kaamea pakkomielle ja kiire naimisiinmenon suhteen. Ehkä siksi, että "kaveritkin meni naimisiin...". Lapsien suhteen ymmärrän että pitää olla samat ajatukset alusta asti, koska jos joskus 5-7v kuluttua mies ei niitä haluakaan, niin naisella alkaa käymään aika vähiin.

Sain vähän sellisen kuvan, että haluat löytää sen miehen lähinnä siksi, että mies on väline jolla saat toteutettua ne haaveesi avioliitosta ja lapsista. Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.

• "Ehkä siksi, että "kaveritkin meni naimisiin...". Lapsien suhteen ymmärrän että pitää olla samat ajatukset alusta asti, koska jos joskus 5-7v kuluttua mies ei niitä haluakaan, niin naisella alkaa käymään aika vähiin."

Ihan hyviä mietteitä, tosin eipä tuon naimisiin menon ja lapsien suhteen mitään ymmärrys eroa ole, niin kuin annoit ymmärtää, koska molempia asioita yhdistää sama ajatus, että jos yksilöt ovat toisilleen sopivat, niin sitten.......eihän tuollaisia voi luvata, jos ei toista tunne, eli en näe noiden asioiden "suhteen" mitään eroa.

Voihan se olla, että molemmat haluavat naimisiin ja lapsia, mutta suhde ei vain toimi, koska yksilöt eivät ole toisilleen sopivat.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi ns. pikasuhteilla, kuin heikkopäinen vaan voihan sitä tutustua hieman rauhallisemminkin ja miettiä tarkemmin millainen itse on ja sitä kautta ehkä tajuaa millaisia asioita kumppanissaan arvostaa, eli millainen on itselleen sopiva kumppani...

• Kilttiatm

Aloittaja oli jännämiesten patjana ja nyt kelpaa kunnollinen mies vai? Pitää kai olla pitkä, komea rikas joka elättää sinut myös. Lasta pittää kai alkaa heti tekemään koska kohta on myöhäistä. Aloittaja jää kotiin hoitamaan lasta ja miehen pitää hankkia rahaa elämiseen, olis kai hyvä jos sitä rahaa olis jo pariksi vuodeksi eteenpäin koska lomallekkin tarvi mennä etelään.

• 1512

Sinun iässäsi tavattu muutama tuollainen, kaikin puolin kiinnostava mies joka haluaa perheen. Itseäni ahdisti jos mies oli heti kättelyssä etsimässä vaimoa ja lastensa äitiä ja juoksin pakoon. Minä etsin ensisijaisesti rakkautta ja vasta toissijaisesti, aikanaan oikean ihmisen kanssa halusin miettiä noita juttuja. Monet miehet ovat käsittääkseni samoilla linjoilla. Avioliitosta ja perheenlisäyksestä puhuminen heti kättelyssä ahdistaa, mutta ovat avoimia ajatukselle jos kaikin puolin muutoin natsaa.

Tietty on myös näitä tyyppejä, jotka tietävät heti etsivänsä nimenomaan ihmistä jonka kanssa perustaa perheen. Useimmat muutenkin kiinnostavat (=fiksu, hauska, sosiaalinen, kivannäköinen jne mitä kukakin etsii) perheenisätyypit ovat tuossa iässä varattuja tai vapautuessaan korjataan hyvin nopeasti pois markkinoilta.

Joka tapauksessa neuvoisin valppautta ja tilanteen mukaan oma-aloitteisuutta. Ikisinkuissakin on helmiä, mutta yleensä on joku syy miksei joku ole näitä helmiä vielä korjannut talteen - useimmiten ujous naisten seurassa tai saamattomuus aloitteissa. Parikin kaveria löytänyt hyvän miehen, kun on itse pyytänyt kivan oloista työkaveria/tuttavaa/tms kahville. :)

• mallia.muillekin

"Parikin kaveria löytänyt hyvän miehen, kun on itse pyytänyt kivan oloista työkaveria/tuttavaa/tms kahville. :)"

Esimerkillistä toimintaa kavereiltasi, useimmat naiset ei tunnu ymmärtävän että hyviä miehiä on paljon mutta he eivät ole niitä itsevarmimpia aloiteen tekijöitä..

• hienoa

hatun nosto ystävättärillesi

• eivieläkiiremutta

Voi olla myös niin, että mies haluaa teoriassa aviovaimon ja lapsia, mutta tosipaikan tullen kuitenkin jänistää. Osa miehistä on kypsiä ja seurustelee vakavasti ja tosissaan jo alle 20-v ikäisenä. Sitten on niitä, jotka ei halua vakiintua ja kaverit ja juhliminen kiinnostaa eikä sitä menojalkaa hillitse oikein rakastuminenkaan.

En oikein osaa muuta ehdottaa muuta kuin sen, että ole aktiivinen. Älä ole epätoivoinen. Yritä, ettei ole pitkiä kriteerejä, joita miehen pitää täyttää, vaan paljon vähempikin riittää esim. miksi pitää väkisin mennä naimisiin, jos suhde on muuten hyvä tai että miksi pitää olla tietty ammatti, jos mies kuitenkin on hyvä hellä ja huolehtivat sekä hyvää isäainesta.

Usein hyviä miehiä löytää työstä, harrastuksista, kaveripiiristä yms. Käy pikkujouluissa, harrastuksen kautta leireillä, illanistujaisissa jne. Baareissa ensimmäisenä juttelemaan tulevat todennäköisesti innostuvat ulkonäöstäsi eivätkä tosissaan etsi aitoa suhdetta. Baarissa usein tutustuu illan aikana vain rajalliseen määrään miehiä, kun taas netissä pystyy kohtaamaan paljon enemmän. Ehdotan, että kokeilet myös nettiä ja juttelet heidän kanssa jo ennen tapaamista esim. Skypessä, jotta näet myös naaman ja kuulet äänen.

• "Voi olla myös niin, että mies haluaa teoriassa aviovaimon ja lapsia, mutta tosipaikan tullen kuitenkin jänistää."

Jos mies on paljon naista tasokkaampi, niin on täysin ymmärrettävää ettei mies tahdo muuta naiselta kuin seksiä ja sen lisäksi enintään jotain kevyttä hengailuseuraa. Sama pätee minuun ja yksinhuoltajiin. Kun en tahdo heidän kanssaan perustaa pehettä, niin kyse ei todellakaan ole jänistämisestä vaan siitä etten erehdy astumaan yh-naisten asettamaan ansaan ja suostu huonoon diiliin.

Etenkin aloittajan ikäset naiset ovat sen verran vauvakuumeisia, etteivät etsi muuta kuin elättäjää ja aisuria siinä vaiheessa kun "juoksut on juostu".

• itsesuojeluvaisto.hei

Ei kukaan fiksu skypetä tuntemattoman kanssa. Se kuva ja äänihän voi mennä ihan mihin tahansa käyttöön ja jakoon. Itse antaisin pakit, jos toinen vaatisi skypetystä ennen treffejä.

• esikarsintTa
        itsesuojeluvaisto.hei kirjoitti:

Ei kukaan fiksu skypetä tuntemattoman kanssa. Se kuva ja äänihän voi mennä ihan mihin tahansa käyttöön ja jakoon. Itse antaisin pakit, jos toinen vaatisi skypetystä ennen treffejä.

Sitten kai ainoaksi keinoksi jää se, että sopii niitä nettitreffejä kahviloihin tms. Jokainen tyylillään. Minä asun niin kaukana treffikumppaneista, että haluan vähintäänkin puhua puhelimessa miehen kanssa ennen näkemistä kasvotusten, jotta voi karsia pois joukosta ne, jotka ei yhtään innosta.

• Anonyymi
        super-atm kirjoitti:

"Voi olla myös niin, että mies haluaa teoriassa aviovaimon ja lapsia, mutta tosipaikan tullen kuitenkin jänistää."

Jos mies on paljon naista tasokkaampi, niin on täysin ymmärrettävää ettei mies tahdo muuta naiselta kuin seksiä ja sen lisäksi enintään jotain kevyttä hengailuseuraa. Sama pätee minuun ja yksinhuoltajiin. Kun en tahdo heidän kanssaan perustaa pehettä, niin kyse ei todellakaan ole jänistämisestä vaan siitä etten erehdy astumaan yh-naisten asettamaan ansaan ja suostu huonoon diiliin.

Etenkin aloittajan ikäset naiset ovat sen verran vauvakuumeisia, etteivät etsi muuta kuin elättäjää ja aisuria siinä vaiheessa kun "juoksut on juostu".

Eli 29-30v nainen jää siis ilman miestä kun kukaan ei huoli vauvakuumeista naista? Itse olen tämän saman syytöksen kuullut "elättäjän ja aisurin" etsimisestä, vaikka en ole lapsia sanonut heti haluavani, vaan jossain vaiheessa. En jotenkin ymmärrä, ovatko nuorempana lapsia hankkineet naiset sitten jotenkin parempia vai mikä siinä oikein mättää ettei 30v kelpaa? Elämänkokemusta jo kuitenkin enemmän ja ajatuksia siihem mitä kestävän liiton eteen pitäisi tehdä jne...

• uuhaahpentti

pitäskö laskee stantardeja? :D
      tervetuloa meidän muiden joukkoon

• naiset.huoh

"Olen 29v. nainen, ja olen vielä kaunis ja hehkea, mutta houkutan "vääriä" miehiä luokseni!"

"Houkutat"? Miten olisi sitten että itse valitsisit miehesi ja tekisit itse aloitteen niin ei ole enää kyse "houkuttamisesta"..

• rumamies-

En ole pelimies ja haluaisin perheen. Olen vaan niin ruma että ei naisia kiinnosta tutustua. naiset tekee lapsia just jännä ja pelimiesten kanssa. Harva mies jaksaa sitten sitä lasta hoitaa ja ottaakin eron kun on muka liian vaativaa hommaa. Minä olen hoitanut veljeni lasta monesti eikä se nyt niin kauheaa ole ollut. Yksinhuoltajoa on just paljon sen takia että ei miehet osaa vastuuta ottaa kun muka menee vapaus elää ja olla. itse en nää sellaista.

• Kilttiatm

Nainen valitsee miehen aina. Ei siis tarvii tyytyä mihin tahansa urpoon jaa voi valita mieleisensä jännämiehen muten aloittaja on aikaisemmin tehnyt. Jännämiehistä ei ole perheen perustajaksi ja me kunnolliset miehet emme kelpaa.

• Miehiäeikiinnostaperhe

Olen sinua 7 vuotta nuorempi, mutta olen huomannut aivan saman ongelman. Kukaan tapaamani 22-27 vuotias mies ei ole lainkaan kiinnostunut naimisiin menosta tai lapsista. Olen aina haaveillut perheestä ja parisuhteesta nimenomaan avioliitossa, mutta kun miehiä ei tämä tunnu ollenkaan kiinnostavan. Jos kysyn asiasta, niin aina on liian aikaista, tai tuskin haluavat lapsia ollenkaan tai naimisiin tai ensin haluavat paremman työn tai uuden auton. On todella turhauttavaa tapailla useita miehiä kun ketään ei kiinnosta perheen perustaminen tai vakaa parisuhde. Ja ei, en ole tavannut niitä komeimpia tai "jännimpiä" miehiä vaan ihan tavallisia miehiä, mutta siltikään perhe ei useimpia tunnu lainkaan kiinnostavan. Itse ainakin haluaisin 27v ikään mennessä hankkia 1-2 lasta ja elää onnellisesti avioliitossa miehen kanssa jota rakastan. Mutta en ala seurustella tai tapailla miestä, joka ilmoittaa että vihaa lapsia tai ei aio niitä koskaan hankkia tai ei aio koskaan mennä naimisiin.

• Katsele suosiolla 30 miehiä. Meillä on muutenkin tuo taloudellinen puoli paremmassa jamassa, kuin näillä pojan koltiaisilla.. Ei sitä perhettä pyhällä hengellä elätetä jossain ahtaassa kaksiossa.

• jepejupe

meil samit mutta olen mies, saman ikäinen mut ehkä se on parempi ettei lapsia tullu hankittua sillä olisin sitten yh-isi :D

• Anonyymi

Itse olen vähän samassa tilanteessa. Välillä nousee ihan todella ahdistus siitä, löydänkö sopivaa miestä. En tykkää käydä baareissa... liikun luonnossa ja pidän urheilusta. Mitkä voisi olla potentiaalisia paikkoja tavata kunnollinen, vapaa, perheen haluava raitis mies? Ikähaarukka 30-40v.

• Anonyymi

Ei kelpaa näille naisille palstan ätmit ja rumat miehet, toisin ikää on meikäläiselläkin enemmän, kuin naisen ikätoivomus on.
      Todennäköisesti näiden naisten haaveilemat miehet, jotka eivät baareissa notku ja haluavat perhettäkin, niin ovat erilaisten harrastusten parissa ja ihan vaan kotona aikaansa viettävät, eivätkä iltaisin juurikaan missään käy.
      Liikkuvat myös luonnossa, yleensä liikkuvat siellä maastopyörillä.
      Todennäköisesti ovat kotosalla, kokkaavat, katsovat leffaa ja pelaavat tietokoneella/pleikkarilla jotain peliä.
      Ruokakaupassa heitä myös näkee ihan päiväs aikaan.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Naiset haluaa jännämiehiä . Kunnolliset miehet ei halua enää lapsia yli 30 vuotiaana koska naiset halusi aina vaan väkivaltaisia pettäjä jännämiehiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6144
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      3956
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3315
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2793
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      273
      1795
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1463
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1310
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe