Yh-naiset, usein ilmoitatte että minulla on jo lapset tehty piste. Luuletteko tosiaan että teillä on mitään mahdollisuuksia lapsettomiin miehiin jos ette ole valmis vielä yhteen uuteen yhteiseen lapseen. Jos odotatte miehen elättävän perhettä niin kyllä siinä perheessä pitää omaa biologista jälkikasvua olla eikä vaan toisen miehen alulle panemia lapsia.
yh-naiset, ilman yhteistä lasta ei toivoa
108
210
Vastaukset
- 5t6y
Eivätköhän vanhemmat elätä ihan itse lapsensa, vaikka eivät yhdessä asuisikaan. Kukaan ei halua jotain random-äijää elättämään tai puuttumaan lastensa elämään.
- 13plus18
Ai ei. Suurinosa yh äideistä hakee nimenomaan sitä aisuri elättäjää.
- 5t6y
13plus18 kirjoitti:
Ovatko muka kertoneet sinulle toiveistaan? Tuskinpa. En osaa kuvitella, että kukaan äiti päästää ihan hevillä jotain vierasta miestä saman katon alle lastensa kanssa.
- Puhuttotuutta
"Kukaan ei halua jotain random-äijää elättämään tai puuttumaan lastensa elämään."
Niin, siitä "random-äijästä" tuntuukin kivalta miten yh-äiti puhuu tuosta miehestä "random-äijänä ja jos muutetaan yhteen niin miehen asema on kuten tuossa sanottu "puutu lasten elämään".
Yh-äitien kanssa miehen asema on kuin koiran, korjaan, jos perheessä on vielä koira niin se on sitäkin alempi.
Miksi ihmeessä kukaan "random-äijä" jolla ei ole lapsia haluaisi yh-äitiä ja sen lapsia elämäänsä?
Voihan sitä yh-äitiä käydä panemassa paremman puutteessa mutta mitään muuta syytä? - fghopjhjkl
13plus18 kirjoitti:
Mitenhän ne yh elää ilman sitä elättäjää? Kyllä minä olen miehen kanssa asunut vaikka yhteisiä lapsi ei ollut eikä ollut tulemaksikaan. En minä silti miehen rahoilla elänyt päivääkään.
"Eivätköhän vanhemmat elätä ihan itse lapsensa, vaikka eivät yhdessä asuisikaan."
Voivat sanoa elättävänsä heti kun luopuvat lapsilisistä ja muista yhteiskunnan maksamista tuista.
"Kukaan ei halua jotain random-äijää elättämään tai puuttumaan lastensa elämään."
Melko moni haluaa (kokemusta on). Parempi etteivät haluaisi.- muistini
Sinä myös olet aikoinaan saanut lapsilisää ym etuja. Ei mulla muuta, kunhan muistutin asiasta.
- 1212
super-atm kirjoitti:
"Eivätköhän vanhemmat elätä ihan itse lapsensa, vaikka eivät yhdessä asuisikaan."
Voivat sanoa elättävänsä heti kun luopuvat lapsilisistä ja muista yhteiskunnan maksamista tuista.
Melko moni haluaa (kokemusta on). Parempi etteivät haluaisi.Ja myös toisen pusseista maksettavista palveluista (koulut, neuvolat, puistot, jne).
Suurin osa töissäkäyvistä lapsiperheellisistä on nettoveronsaajia eikä maksajia. - eineelätä
Vitut ne saatanan alkoholistipaskat mitään lapsiaan elätä. Niiltä mitään ruokoja saa perittyä
- pläähätys
super-atm kirjoitti:
Melko moni haluaa (kokemusta on). Parempi etteivät haluaisi.Sinäkin voisit maksaa valtiolle takaisin kaikki lapsilisät yms mitä olet elämäsi aikana nauttinut. Aivan kaikki, koulut, neuvolat, päivähoidot. Ihan vain periaaatteen vuoksi. Pitää elää aatteen mukaan, muuten on paskanjauhaja, jonka sanomisilla ei ole mitään merkitystä
- runkoja
super-atm kirjoitti:
Melko moni haluaa (kokemusta on). Parempi etteivät haluaisi.sinäkin voisit ihan periaaatteen vuoksi maksaa valtiolle (veronmaksajille) takaisin kaikki etuudet, mitä olet elämäsi aikana nauttinut. Aatteen vuoksi täytyy tehdä valintoja, muuten on sanomisissaan paskanjauhaja
pläähätys kirjoitti:
Sinäkin voisit maksaa valtiolle takaisin kaikki lapsilisät yms mitä olet elämäsi aikana nauttinut. Aivan kaikki, koulut, neuvolat, päivähoidot. Ihan vain periaaatteen vuoksi. Pitää elää aatteen mukaan, muuten on paskanjauhaja, jonka sanomisilla ei ole mitään merkitystä
"Sinäkin voisit maksaa valtiolle takaisin kaikki lapsilisät yms mitä olet elämäsi aikana nauttinut. Aivan kaikki, koulut, neuvolat, päivähoidot. Ihan vain periaaatteen vuoksi."
Niin maksankin. Maksan koko työikäni veroja ja sitä kautta ne tulee maksetuiksi. Oliko vielä jotain ongelmaa?
"Pitää elää aatteen mukaan, muuten on paskanjauhaja, jonka sanomisilla ei ole mitään merkitystä"
Sitä suosittelen sinulle.- pläähätys
super-atm kirjoitti:
"Sinäkin voisit maksaa valtiolle takaisin kaikki lapsilisät yms mitä olet elämäsi aikana nauttinut. Aivan kaikki, koulut, neuvolat, päivähoidot. Ihan vain periaaatteen vuoksi."
Niin maksankin. Maksan koko työikäni veroja ja sitä kautta ne tulee maksetuiksi. Oliko vielä jotain ongelmaa?
"Pitää elää aatteen mukaan, muuten on paskanjauhaja, jonka sanomisilla ei ole mitään merkitystä"
Sitä suosittelen sinulle.Kyllä, olen aina elänyt periaatteideni mukaan. Ei tarvi suositella minulle mitään..
- viatonkyssäri
super-atm kirjoitti:
Sitä suosittelen sinulle.Vanhempasi siis eivät elättäneet sinua (loisivat vain yhteiskunnan varoilla, kun lapsilisiäsi nostivat).
Jos tuo loisiminen sinun kohdaltasi kuitataan nykyisillä veronmaksuillasi, niin miksi tuo sama kuittaus ei mielstäsi päde muidenkin kohdalla, vaan vaadit heitä olemaan nostamatta lapsilisiä yms.? viatonkyssäri kirjoitti:
Vanhempasi siis eivät elättäneet sinua (loisivat vain yhteiskunnan varoilla, kun lapsilisiäsi nostivat).
Jos tuo loisiminen sinun kohdaltasi kuitataan nykyisillä veronmaksuillasi, niin miksi tuo sama kuittaus ei mielstäsi päde muidenkin kohdalla, vaan vaadit heitä olemaan nostamatta lapsilisiä yms.?"Vanhempasi siis eivät elättäneet sinua (loisivat vain yhteiskunnan varoilla, kun lapsilisiäsi nostivat)."
Kävivät myös töissä ja maksoivat verojen kautta minun lapsilisät. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että osa maksaa yhteiskunnalle, osa elää yhteiskunnan varoilla ja jotkut molempia. Naiset, etenkin yh-naiset ovat pahimpia sosiaalipummeja ja etsivät itselleen ja toisen miehen äpärälapsille elättäjää.
"Jos tuo loisiminen sinun kohdaltasi kuitataan nykyisillä veronmaksuillasi, niin miksi tuo sama kuittaus ei mielstäsi päde muidenkin kohdalla, vaan vaadit heitä olemaan nostamatta lapsilisiä yms.?"
Kyllä he saavat lapsilisänsä. On vaan tyhmää että jotkut ylpeinä väittävät itse elättävänsä lapsensa. Eihän se ole kuin enintään osittain totta.- ItsensäElättäjä
runkoja kirjoitti:
sinäkin voisit ihan periaaatteen vuoksi maksaa valtiolle (veronmaksajille) takaisin kaikki etuudet, mitä olet elämäsi aikana nauttinut. Aatteen vuoksi täytyy tehdä valintoja, muuten on sanomisissaan paskanjauhaja
Täällä yritetään dissata yhtä kirjoittajaa vaan sentakia että halutaan saada yleistä hyväksyntää omalle loisimiselle. Kuten superi on monasti sanonut että eiköhän hän itse sekä hänen vanhempansakin ole veroja maksamalla ja töitä tekemällä niitä omia etujaan maksanut valtiolle takaisin. Sitävastoin maa on täynnä niitä lapsia peräjälkeen tehtailevia yksinhuoltajia jotka loisii niin valtion kuin exiensä sekä vanhempiensa elättinä eli kaikki etuudet osataan kyllä lypsää mutta itseään ei kiinnosta työelämä paskaakaan. Juuri näiden yh pummien takia suomi on äärimmäisissä veloissa. Voisin vannoa että yksikään nainen ei tähän maahan nykyään lapsia tekisi jos sen lapsen elättäminen olisi juurikin omasta itsestä eikä vain valtiosta tai läheisten avusta kiinni.
Yhtä asiaa myös ihmettelen. Näiden nuorehkojen ja keski ikäisten naisten matkustelu vimma ympäri maailmaa vaikka ovat työttömiä tai opiskelijoita. Tarvitse kun lukea treffi profiileja tai ihan seurata tuttava piirejä. Itse olen työelämässä keskiverto ansioilla ja maksan kaikki kohtuullisesti järjestetyt kuluni itse eli en ole edes mistään velkaa ottanut jos asuntoa ei oteta lukuun ja senkin lyhennys on pienempi kuukaudessa kun pienen tönön vuokra vastaavassa ajassa. Ei mulla ole aikaa saati edes liiemmälti rahaa reissata maailmalla tuhansien eurojen reissuja mitä nämä matkat vaatii. Suomessa eläminen on muutenkin niin kallista että jos edes vähän haluaa säästää pahan päivän varalle niin tuollaiset turhat rahareijät on jätettävä pois. Silti näillä työttömillä loisilla on muka rahaa kulkea pitkin maita ja mantuja. Siinä se on kun ei omassa pers taskussa mikään tunnu niin helppo muiden kustannuksella mennä. - runkoja
ItsensäElättäjä kirjoitti:
Täällä yritetään dissata yhtä kirjoittajaa vaan sentakia että halutaan saada yleistä hyväksyntää omalle loisimiselle. Kuten superi on monasti sanonut että eiköhän hän itse sekä hänen vanhempansakin ole veroja maksamalla ja töitä tekemällä niitä omia etujaan maksanut valtiolle takaisin. Sitävastoin maa on täynnä niitä lapsia peräjälkeen tehtailevia yksinhuoltajia jotka loisii niin valtion kuin exiensä sekä vanhempiensa elättinä eli kaikki etuudet osataan kyllä lypsää mutta itseään ei kiinnosta työelämä paskaakaan. Juuri näiden yh pummien takia suomi on äärimmäisissä veloissa. Voisin vannoa että yksikään nainen ei tähän maahan nykyään lapsia tekisi jos sen lapsen elättäminen olisi juurikin omasta itsestä eikä vain valtiosta tai läheisten avusta kiinni.
Yhtä asiaa myös ihmettelen. Näiden nuorehkojen ja keski ikäisten naisten matkustelu vimma ympäri maailmaa vaikka ovat työttömiä tai opiskelijoita. Tarvitse kun lukea treffi profiileja tai ihan seurata tuttava piirejä. Itse olen työelämässä keskiverto ansioilla ja maksan kaikki kohtuullisesti järjestetyt kuluni itse eli en ole edes mistään velkaa ottanut jos asuntoa ei oteta lukuun ja senkin lyhennys on pienempi kuukaudessa kun pienen tönön vuokra vastaavassa ajassa. Ei mulla ole aikaa saati edes liiemmälti rahaa reissata maailmalla tuhansien eurojen reissuja mitä nämä matkat vaatii. Suomessa eläminen on muutenkin niin kallista että jos edes vähän haluaa säästää pahan päivän varalle niin tuollaiset turhat rahareijät on jätettävä pois. Silti näillä työttömillä loisilla on muka rahaa kulkea pitkin maita ja mantuja. Siinä se on kun ei omassa pers taskussa mikään tunnu niin helppo muiden kustannuksella mennä.Huom. missä kohtaa haen hyväksyntää omalle loisimiselle? Minulla ei ole lapsia, enkä aio niitä hankkiakaan. Olen ollut koko ikäni työelämässä ja maksanut veroja. En kuitenkaan valita täällä jostain yh:n lapsilisistä. Minun mielestäni on oikein, että lapsiperheitä tuetaan.
Se, että on jotain mieltä jostain asiasta, ei tarkoita, että puolustelee omaa elämäntapaansa.
Ja edelleenkin, puolustan lapsilisien yms tukien maksamista lapsiperheille. Piste.
- näinonnäreet
mulla on lapsiluku täynnä
mut on sterilisoitu Noin se menee. Ehkä jotkut naiset hyvksyy myös eronneen miehen, viikonloppuisän.
Itse olen myös ilmoittanut naisille lapsiluvun olevan täynnä. SIitä syystä parin nuoremman naisen kanssa on todettu, että suhde pysyy ns. panosuhteena, kunnes eteen heille osuu, joku joka haluaa lapsia. Minulle sitoutumiskammoiselle miehellehän se sopii :-D- Ikis__M
Koska naiset on niin hyvässä asemassa parisuhdemarkkinoilla heillä on vara esittää vaatimuksia ja vain ilmoittaa asioita, silti löytyy aina joku. Jotenkin tuntuu että aiemmin on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus että yh-nainen on tehnyt mahdollisimman pian niitä yhteisiä lapsia uuden miehensä kanssa mutta nykyään se sääntö taitaa olla tuo "lapsiluku on jo täynnä".
- CircusCuckold
Ja vaikka yh suostuisikin vielä kerran penikoimaan, niin kyllä ne vieraan miehen siittämät äpärät kuitenkin niin kovasti vituttavat, että ei näitä yyhoita oikeasti voi suositella mihinkään muuhun kuin kertapanokäyttöön, edellyttäen että ei ole lihonut, tissit ei roiku, ei ole selluliittia perseessä, lärvi on säilynyt hehkeänä, eikä reikä ole ratkennut penikoidessa. Älkää hyvät miehet mihinkään aisuripelleilyyn lähtekö mukaan!
Tuo on myös ikäkysymys. Suurimmalla osalla keski-ikäisistä on lapsia, eikä niitä enää haluta tai voida saada lisää. Silti moni kaipaa ja löytääkin parisuhteen.
Kovin täällä miehet huutavat, että mies joutuu naisen lasten elättäjäksi ja naiset vakuuttelevat, että nainen ja lapsen isä kyllä huolehtii kuluista. Minä olen huomannut, että molempia tapahtuu, joten molemmat ovat osin oikeassa.- weflkqwlkefj
niin ja keski-ikäisellä voi olla lapset jo kotoa muuttaneita. Mutta ätmille nekin on liikaa..
- Sovinismi_jyllää
Idea taitaa olla se, että ollaan kateellisia naisille, joilla on lapsia, kun itseä ei kukaan ole huolinut lapsien hankintaan. Tämä käännetään niin, että vihataan kaikkia naisia, joilla on lapsia ja lopuksi vihataan kaikkia naisia. Periaatteessa aina naisessa on joku vika, liian kaunis, liian ruma, liian ylpeä, liian älykäs, liian tyhmä, liian varakas, liian köyhä. Mikään ei koskaan ole oikein, kun kyseessä on nainen, mutta onneksi itse ollaan niin täydellisiä.
Sovinismi_jyllää kirjoitti:
Idea taitaa olla se, että ollaan kateellisia naisille, joilla on lapsia, kun itseä ei kukaan ole huolinut lapsien hankintaan. Tämä käännetään niin, että vihataan kaikkia naisia, joilla on lapsia ja lopuksi vihataan kaikkia naisia. Periaatteessa aina naisessa on joku vika, liian kaunis, liian ruma, liian ylpeä, liian älykäs, liian tyhmä, liian varakas, liian köyhä. Mikään ei koskaan ole oikein, kun kyseessä on nainen, mutta onneksi itse ollaan niin täydellisiä.
En minä kyllä tuohon usko. En ainakaan omalta kohdaltani, mutta minähän en ole koskaan lapsia halunnutkaan. Yritin joskus seurustella yhteishuoltajan kanssa, mutta en vain kerta kaikkiaan sopeutunut lapsiperheen arkeen, vaikka nainen oli kertakaikkisen ihastuttava.
Sikäli palstan pojat ovat oikeassa, että lapset ja pahimmassa tapauksessa se koirakin menee kaikessa miehen edelle. Sen sijaan hoitoavuksi kyllä kelpaa ja menojenkin maksajaksi, sillä harvalla äidillä on enemmän rahaa omiin menoihinsa kuin lapsettomalla miehellä.- 580
Juuri tuotahan se tämäkin palsta on täynnänsä.
Miksi silloin olisi kateellinen lapsista jos itse nimenomaan ei halua niitä?
Minua ainakin tympii se, että naisilla on melkein aina lapsia, esim. netin deittipalstoilla supistuu naisten määrä entisestään koska ne on rajattava pois joilla on lapsia.
Minä en ainakaan halua sellaista naista jolla on lapsia eivätkä hekään varmaan halua sellaista miestä jota lapset ja lapsiperheen elämä ei tippaakaan kiinnosta.weflkqwlkefj kirjoitti:
niin ja keski-ikäisellä voi olla lapset jo kotoa muuttaneita. Mutta ätmille nekin on liikaa..
Kyllä minulle kelpaisi periaatteessa nainen, joka lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Sellaiset äidit ovat vaan yleensä melko vanhoja minulle.
- atännä
Montakos miestä sinussa on, kun kimppana tulet tuollaista toteamaan? Eiköhän jokaisella yksilöllä ole ihan oma ajatuksensa asioista. Ota myös huomioon, että joka kerta kun äiti eroaa, eroaa myös isä.
Aika kummallinen ajatus tuo "perheen elättäminen". Nykyaikana molemmat vanhemmat käyvät töissä ja jakavat kustannukset.- Ikis__M
"Aika kummallinen ajatus tuo "perheen elättäminen". Nykyaikana molemmat vanhemmat käyvät töissä ja jakavat kustannukset."
Niin, kuvitellaan että ennestään lapseton sinkkumies ja kahden lapsen yh-nainen menevät kimppaan.
- Mies tienaa vähän enemmän, se on naisen euron vika, ja se tietysti huomioidaan kulujen jakamisessa usein.
- Aluksi ne muuttaa vuokralle, nainen haluaa maksaa osansa ja vuokra menee puoliksi vaikka mies kuluttaa asuntoa neljäsosan verran, kaksiosta olisi huokeampi puolet maksaa kuin neliöstä
- myös ruokakulut sovitaan jaettavaksi mutta käytännössä mies useimmiten maksaa vaikka syö neljänneksen
- autokulut, mies hoitaa oman autonsa kulut ja persaukisen puolison auton yllärikulut
- nainen saa tililleen lapsilisät, ruokkomaksut ja muut, näitähän ei laiteta puoliksi
- yhteisistä lomamatkoista päättää nainen ja lapset, mihin ne suuntautuu ja mitä tehdään, mies maksaa kuluista puolet vaikka kuluttaa vain yhdet lentoliput, hän myös vastaa kuljetuksista kentälle ja muista käytännön järjestelyistä
- jne.
- jossain vaiheessa tulee aika jutella ja sitten erota, kun mies katsoo mitä jäi viivan alle toteaa hän kaikkien säästöjensä menneen aisurikokeilussa. Nainen sensijaan on saanut säästöön huomattavan summan
Noin se varmaan jotakuinkin menee suurimmassa osassa itsenäisten suominaisten uusioperheverityksiä. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
"Aika kummallinen ajatus tuo "perheen elättäminen". Nykyaikana molemmat vanhemmat käyvät töissä ja jakavat kustannukset."
Niin, kuvitellaan että ennestään lapseton sinkkumies ja kahden lapsen yh-nainen menevät kimppaan.
- Mies tienaa vähän enemmän, se on naisen euron vika, ja se tietysti huomioidaan kulujen jakamisessa usein.
- Aluksi ne muuttaa vuokralle, nainen haluaa maksaa osansa ja vuokra menee puoliksi vaikka mies kuluttaa asuntoa neljäsosan verran, kaksiosta olisi huokeampi puolet maksaa kuin neliöstä
- myös ruokakulut sovitaan jaettavaksi mutta käytännössä mies useimmiten maksaa vaikka syö neljänneksen
- autokulut, mies hoitaa oman autonsa kulut ja persaukisen puolison auton yllärikulut
- nainen saa tililleen lapsilisät, ruokkomaksut ja muut, näitähän ei laiteta puoliksi
- yhteisistä lomamatkoista päättää nainen ja lapset, mihin ne suuntautuu ja mitä tehdään, mies maksaa kuluista puolet vaikka kuluttaa vain yhdet lentoliput, hän myös vastaa kuljetuksista kentälle ja muista käytännön järjestelyistä
- jne.
- jossain vaiheessa tulee aika jutella ja sitten erota, kun mies katsoo mitä jäi viivan alle toteaa hän kaikkien säästöjensä menneen aisurikokeilussa. Nainen sensijaan on saanut säästöön huomattavan summan
Noin se varmaan jotakuinkin menee suurimmassa osassa itsenäisten suominaisten uusioperheverityksiä.Enpä ota tuohon kantaa. Jokainen perhe neuvotelkoot itse miten rahansa sijoittavat ja asiansa hoitavat. Ei ne meille muille kuulu. Jos sinä olet sopinut asiasi huonosti, niin se on sinun mokasi ja sinun itsesi korjattavissa. Ei siitä tarvitse täällä muille kiukutella.
- EI.IKINÄ
Ikis__M kirjoitti:
- jne.
Noin se varmaan jotakuinkin menee suurimmassa osassa itsenäisten suominaisten uusioperheverityksiä.Tämä on totta!! Kannattaa miettiä kakskertaa ennen kun sekaantuu yhäriin ;)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Enpä ota tuohon kantaa. Jokainen perhe neuvotelkoot itse miten rahansa sijoittavat ja asiansa hoitavat. Ei ne meille muille kuulu. Jos sinä olet sopinut asiasi huonosti, niin se on sinun mokasi ja sinun itsesi korjattavissa. Ei siitä tarvitse täällä muille kiukutella.
En minä ole sopinut huonosti koska olen aina vältellyt suhteilua yh-naisiin. Vaikka he kuinka kivoja olisi ihmisenä olisi parisuhde heidän kanssaan niin epäreilu jako ettei siihen yksinkertaisesti vaan kannata ryhtyä jos tiedostaa myös siihen sisältyvät riskit ja menetykset.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
En minä ole sopinut huonosti koska olen aina vältellyt suhteilua yh-naisiin. Vaikka he kuinka kivoja olisi ihmisenä olisi parisuhde heidän kanssaan niin epäreilu jako ettei siihen yksinkertaisesti vaan kannata ryhtyä jos tiedostaa myös siihen sisältyvät riskit ja menetykset.
Mitä jos keskustelisit noista "epäreiluiksi" kokemistasi jaoista sellaisen kivan ihmisen kanssa, ettei jää mukava suhde sen vuoksi väliin että oletat asioita väärin.
Katsos kun jokainen ihminen ja tilanne on aina erilainen. Ja miksi sen yhteenmuuton pitäisi olla joku tavoite, voihan toisen kanssa olla pariskunta vaikka asuisi maailman tappiin eri osoitteissa. Tämäkin vaihtoehto sopii varmasti monelle. - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Mitä jos keskustelisit noista "epäreiluiksi" kokemistasi jaoista sellaisen kivan ihmisen kanssa, ettei jää mukava suhde sen vuoksi väliin että oletat asioita väärin.
Katsos kun jokainen ihminen ja tilanne on aina erilainen. Ja miksi sen yhteenmuuton pitäisi olla joku tavoite, voihan toisen kanssa olla pariskunta vaikka asuisi maailman tappiin eri osoitteissa. Tämäkin vaihtoehto sopii varmasti monelle.En oleta väärin, olen aavistuksissani niin oikeassa että ne pätee ainakin 99%:sesti.
Jokainen ihminen on erilainen mutta jokainen yh tarpeineen ja vaatimuksineen aikalailla samanlainen. Vaikka asuisi eri osoitteissa voisi se toimia jonkin aikaa mutta jossain vaiheessa kuitenkin yh tahtoisi joko yhteenmuuton tai eron. Vaikkei haluaisikaan pitäisi sen lapsettoman miehen aina sovitella aikataulunsa sen yh:n aikatauluihin joka taas sovittelee sen mielestään paremman miehen kanssa jolle halusi lapsiakin tehdä ja sittenhän olikin jo lapsiluku täynnä, ei tarvita kuin hyvä aisuri enää kun isäksi kelvoton mies on historiaa. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
En oleta väärin, olen aavistuksissani niin oikeassa että ne pätee ainakin 99%:sesti.
Jokainen ihminen on erilainen mutta jokainen yh tarpeineen ja vaatimuksineen aikalailla samanlainen. Vaikka asuisi eri osoitteissa voisi se toimia jonkin aikaa mutta jossain vaiheessa kuitenkin yh tahtoisi joko yhteenmuuton tai eron. Vaikkei haluaisikaan pitäisi sen lapsettoman miehen aina sovitella aikataulunsa sen yh:n aikatauluihin joka taas sovittelee sen mielestään paremman miehen kanssa jolle halusi lapsiakin tehdä ja sittenhän olikin jo lapsiluku täynnä, ei tarvita kuin hyvä aisuri enää kun isäksi kelvoton mies on historiaa.No pirä tunkkis. Mut älä valita jatkuvasti.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
No pirä tunkkis. Mut älä valita jatkuvasti.
Miksen saisi valittaa asioista jotka pilaavat minun sekä sen hyvän mutta harkitsemattoman naisen elämän joka päätti tehdä lapsen/lapsia jollekin p..lle? Minä jään ilman hyvää naista ja se nainen jää ilman hyvää miestä ihan omien valintojensa vuoksi, on siitä hyvä välillä muistuttaa jottei totuus unohtuisi tässä yleensä pelkästään meitä kilttejä & kunnollisia miehiä syyllistävässä yhteiskunnassa.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
En oleta väärin, olen aavistuksissani niin oikeassa että ne pätee ainakin 99%:sesti.
Jokainen ihminen on erilainen mutta jokainen yh tarpeineen ja vaatimuksineen aikalailla samanlainen. Vaikka asuisi eri osoitteissa voisi se toimia jonkin aikaa mutta jossain vaiheessa kuitenkin yh tahtoisi joko yhteenmuuton tai eron. Vaikkei haluaisikaan pitäisi sen lapsettoman miehen aina sovitella aikataulunsa sen yh:n aikatauluihin joka taas sovittelee sen mielestään paremman miehen kanssa jolle halusi lapsiakin tehdä ja sittenhän olikin jo lapsiluku täynnä, ei tarvita kuin hyvä aisuri enää kun isäksi kelvoton mies on historiaa.Noista sun kirjoituksistasi saa vahvasti sellaisen kuvan, että _sinä_ haet maksajaa ja talousmaksujen puolittajaa omaan elämääsi. Miksi muuten näet niin suuren vaivan noista raha-asioista? Vai pelottaako se parisuhde ihan muulta kannalta, jos ei olisikaan henkisiä rahkeita? Helpompi piilottaa se epäonnistumisen ja hylkäämisen pelko naisten haukkumiseen ja asioiden vääristelemiseen.
Äläpä nyt vedä hernestä nenään, ihan ystävällisesti vaan kerroin mitä ajatuksia sun kirjoituksista tulee. - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Noista sun kirjoituksistasi saa vahvasti sellaisen kuvan, että _sinä_ haet maksajaa ja talousmaksujen puolittajaa omaan elämääsi. Miksi muuten näet niin suuren vaivan noista raha-asioista? Vai pelottaako se parisuhde ihan muulta kannalta, jos ei olisikaan henkisiä rahkeita? Helpompi piilottaa se epäonnistumisen ja hylkäämisen pelko naisten haukkumiseen ja asioiden vääristelemiseen.
Äläpä nyt vedä hernestä nenään, ihan ystävällisesti vaan kerroin mitä ajatuksia sun kirjoituksista tulee.ai saa vai? En tosiaankaan hae, en ylipäätään ha kun haluan välttyä pettymyksiltä, mutta minä vain haluan tasa-arvoa tuohonkin asiaan. Minusta on kyllä ihan ok että mies maksaa esim. treffeillä eli joissain asioissa jopa kannatan että mies maksaa enemmän mutta niin epäsuhtaista parisuhdetta kuin yh-naisen kanssa saa en halua.
Joo, en vedä, hyvähän se vain on jotta te naisetkin ymmärrätte edes vähän miehen asemasta kun teille nämä asiat rautalangasta joutuu vääntämään. Niin ja vielä tuohon että hakisin maksajaa, ei ole ollut eikä tule ikinä semmoista tilannetta jossa nainen joutuisi maksamaan enemmän kuin minä jos ihan puhtaasti talousasioita ajatellaan koska tulen ihan mukavasti toimeen omillani olin sitten parisuhteessa tai sinkkuna enkä mitenkään ikinä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni. - 5t6y
Ikis__M kirjoitti:
ai saa vai? En tosiaankaan hae, en ylipäätään ha kun haluan välttyä pettymyksiltä, mutta minä vain haluan tasa-arvoa tuohonkin asiaan. Minusta on kyllä ihan ok että mies maksaa esim. treffeillä eli joissain asioissa jopa kannatan että mies maksaa enemmän mutta niin epäsuhtaista parisuhdetta kuin yh-naisen kanssa saa en halua.
Joo, en vedä, hyvähän se vain on jotta te naisetkin ymmärrätte edes vähän miehen asemasta kun teille nämä asiat rautalangasta joutuu vääntämään. Niin ja vielä tuohon että hakisin maksajaa, ei ole ollut eikä tule ikinä semmoista tilannetta jossa nainen joutuisi maksamaan enemmän kuin minä jos ihan puhtaasti talousasioita ajatellaan koska tulen ihan mukavasti toimeen omillani olin sitten parisuhteessa tai sinkkuna enkä mitenkään ikinä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni.Ikis säälitteli kuinka joku hyvä, mutta harkitsematon nainen jää ilman hyvää miestä tehtyään nuorena huonolle miehelle lapsen ja hän itse jää ilman sitä hyvää naista.
Totta kyllä, että Ikis jää taatusti ilman hyvää naista, mutta kyllä joku fiksu mies tajuaa sen hyvän naisen itselleen ottaa, vaikka sillä mukula jo jaloissa pyörisikin. Eivät kaikki miehet inhoa lapsia vain sillä perusteella, että ne eivät ole omia. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
ai saa vai? En tosiaankaan hae, en ylipäätään ha kun haluan välttyä pettymyksiltä, mutta minä vain haluan tasa-arvoa tuohonkin asiaan. Minusta on kyllä ihan ok että mies maksaa esim. treffeillä eli joissain asioissa jopa kannatan että mies maksaa enemmän mutta niin epäsuhtaista parisuhdetta kuin yh-naisen kanssa saa en halua.
Joo, en vedä, hyvähän se vain on jotta te naisetkin ymmärrätte edes vähän miehen asemasta kun teille nämä asiat rautalangasta joutuu vääntämään. Niin ja vielä tuohon että hakisin maksajaa, ei ole ollut eikä tule ikinä semmoista tilannetta jossa nainen joutuisi maksamaan enemmän kuin minä jos ihan puhtaasti talousasioita ajatellaan koska tulen ihan mukavasti toimeen omillani olin sitten parisuhteessa tai sinkkuna enkä mitenkään ikinä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni.Koitan ymmärtää...
Vähän vaikeaa kyllä. Mulle ei esimerkiksi "kelpaa" alkoholistit tai muut päihdeongelmaiset, mutta en jaksa siitä käydä täällä kitisemässä, saavat olla ihan rauhassa mun puolestani omine ongelmineen. Voivat olla jopa onnellisia niin, mitäs se mulle kuuluu. Noitahan olisi tarjolla vaikka kuinka :) En vaadi niitä muuttumaan, enkä harmittele että ovat tehneet väärän valinnan. Minä en menetä siinä mitään ettemme ole parisuhteessa, eivätkä hekään.
Siksi minusta on omituista, että sinä jaksat nähdä vaivaa yh-naisista. Anna niiden olla mitä ovat ja elää omaa elämäänsä ja etsi jotain sellaista mikä sinulle sopii. :) - öööööööööööhh
Ikis__M kirjoitti:
Jokainen ihminen on erilainen mutta jokainen yh tarpeineen ja vaatimuksineen aikalailla samanlainen. Vaikka asuisi eri osoitteissa voisi se toimia jonkin aikaa mutta jossain vaiheessa kuitenkin yh tahtoisi joko yhteenmuuton tai eron. Vaikkei haluaisikaan pitäisi sen lapsettoman miehen aina sovitella aikataulunsa sen yh:n aikatauluihin joka taas sovittelee sen mielestään paremman miehen kanssa jolle halusi lapsiakin tehdä ja sittenhän olikin jo lapsiluku täynnä, ei tarvita kuin hyvä aisuri enää kun isäksi kelvoton mies on historiaa.Meillä se mies tahtoi väkisin yhteenmuuttaa mutta minä en.
- tyytyväinenx
Ikis__M kirjoitti:
Joo, en vedä, hyvähän se vain on jotta te naisetkin ymmärrätte edes vähän miehen asemasta kun teille nämä asiat rautalangasta joutuu vääntämään. Niin ja vielä tuohon että hakisin maksajaa, ei ole ollut eikä tule ikinä semmoista tilannetta jossa nainen joutuisi maksamaan enemmän kuin minä jos ihan puhtaasti talousasioita ajatellaan koska tulen ihan mukavasti toimeen omillani olin sitten parisuhteessa tai sinkkuna enkä mitenkään ikinä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni.Sivullisena sanon tähän, että minulla on jo ikää, ja jäin yksinhuoltajaksi jo lapseni ollessa aivan pieni. En ole kuitenkaan enää koskaan mennyt uuteen parisuhteeseen, vaan päätin olla vain äiti. En myöskään harrasta irtosuhteita, vaan olen todellakin ollut vain äiti ja yksin. Ja se on sopinut minulle hyvin. Minusta ei ole ollut vaivaa kenellekään miehelle.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Joo, en vedä, hyvähän se vain on jotta te naisetkin ymmärrätte edes vähän miehen asemasta kun teille nämä asiat rautalangasta joutuu vääntämään. Niin ja vielä tuohon että hakisin maksajaa, ei ole ollut eikä tule ikinä semmoista tilannetta jossa nainen joutuisi maksamaan enemmän kuin minä jos ihan puhtaasti talousasioita ajatellaan koska tulen ihan mukavasti toimeen omillani olin sitten parisuhteessa tai sinkkuna enkä mitenkään ikinä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni.Kirjoitit myös, että haluat välttyä pettymyksiltä. Niin varmasti me kaikki. Mutta koskaan ei mitään saakkaan, jollei ota sitä riskiä. Kyllä niistä pettymyksistä yli pääsee jos yrityksessä käykin huonosti, vaikka pahalta alkuun tuntuukin. Ei saisi pelätä epäonnistumista, jos haluaa onnistua... Enkä sano, että olisin itsekään kovin avoin pettymyksille, mutta jotenkin noin se vaan menee.
- Analyysi
atännä kirjoitti:
Noista sun kirjoituksistasi saa vahvasti sellaisen kuvan, että _sinä_ haet maksajaa ja talousmaksujen puolittajaa omaan elämääsi. Miksi muuten näet niin suuren vaivan noista raha-asioista? Vai pelottaako se parisuhde ihan muulta kannalta, jos ei olisikaan henkisiä rahkeita? Helpompi piilottaa se epäonnistumisen ja hylkäämisen pelko naisten haukkumiseen ja asioiden vääristelemiseen.
Äläpä nyt vedä hernestä nenään, ihan ystävällisesti vaan kerroin mitä ajatuksia sun kirjoituksista tulee."Vai pelottaako se parisuhde ihan muulta kannalta, jos ei olisikaan henkisiä rahkeita? Helpompi piilottaa se epäonnistumisen ja hylkäämisen pelko naisten haukkumiseen ja asioiden vääristelemiseen."
Hyvä kirjoitus. Ikis vaikuttaa myös jollain tavalla sitoutumiskammoiselta. Hänellä on elämä tiptop järjestyksessä, eikä hän halua siihen ketään sitä "sotkemaan". Hän kyllä mielellään kertoo ihannenaisestaan, yms. Hän varmasti kahvittelee tämän "plaahin" kanssa, mutta juoksee karkuun mahdollista seurustelua. - Ikis__M
Analyysi kirjoitti:
"Vai pelottaako se parisuhde ihan muulta kannalta, jos ei olisikaan henkisiä rahkeita? Helpompi piilottaa se epäonnistumisen ja hylkäämisen pelko naisten haukkumiseen ja asioiden vääristelemiseen."
Hyvä kirjoitus. Ikis vaikuttaa myös jollain tavalla sitoutumiskammoiselta. Hänellä on elämä tiptop järjestyksessä, eikä hän halua siihen ketään sitä "sotkemaan". Hän kyllä mielellään kertoo ihannenaisestaan, yms. Hän varmasti kahvittelee tämän "plaahin" kanssa, mutta juoksee karkuun mahdollista seurustelua.Olen kieltämättä vähän sitoutumiskammoinen, niinhän olen täällä sanonutkin ja miksi ihmeessä lähtisin muuttamaan asioita muuten kuin jos tosiaan löydän sen ihannenaisen, sehän on taas sitten oma juttunsa.
- 1212
Ikis__M kirjoitti:
Olen kieltämättä vähän sitoutumiskammoinen, niinhän olen täällä sanonutkin ja miksi ihmeessä lähtisin muuttamaan asioita muuten kuin jos tosiaan löydän sen ihannenaisen, sehän on taas sitten oma juttunsa.
Ihannenaiset ja ihannemiehet ovat mielikuvitusolentoja, eivät todellisia ihmisiä. Kaikkien oikeiden ihmisten kanssa joutuu tekemään kompromisseja. Sinä kun et sellaiseen halua ryhtyä, niin haavemaailmassa joudut elelemään.
- pistivaansilmään
Ikis__M kirjoitti:
- jne.
Noin se varmaan jotakuinkin menee suurimmassa osassa itsenäisten suominaisten uusioperheverityksiä.Miksi miehen ei tarvitsisi maksaa ruokakuluista enemmän kun oletettavasti normimies syö paljon enemmän kuin esim alle 10-v. lapset tai ikilahiduttajanainen
- Ex__PUA
Analyysi kirjoitti:
"Vai pelottaako se parisuhde ihan muulta kannalta, jos ei olisikaan henkisiä rahkeita? Helpompi piilottaa se epäonnistumisen ja hylkäämisen pelko naisten haukkumiseen ja asioiden vääristelemiseen."
Hyvä kirjoitus. Ikis vaikuttaa myös jollain tavalla sitoutumiskammoiselta. Hänellä on elämä tiptop järjestyksessä, eikä hän halua siihen ketään sitä "sotkemaan". Hän kyllä mielellään kertoo ihannenaisestaan, yms. Hän varmasti kahvittelee tämän "plaahin" kanssa, mutta juoksee karkuun mahdollista seurustelua.Tämä on esimerkki shaming languagesta ja henkilöhyökkäyksestä.
Ikis puhui asiasta mikä koskee myös jokaista muutakin miestä pariutusmiskentällä, ja te veditte sen johtumaan jostain ikiksen henkilökohtaisesta ongelmasta.
Tyypillinen naisten argumentointivirhe, missä "VAIN" yksinkertaisestaan jokin kanta johtumaan tietysti toisen keskustelijan henkilökohtaisesta - oletetusta - ongelmasta.
Totuus on se minkä Ikis on tuonut esiin (myös Superilla erinomaisia huomioita tässä ketjussa).
Suhde YH-naiseen, etenkin sellaiseen joka toimii hypergamisen naisen tavoin eli etsii ei vain itselleen korkeamman tason miestä elättäjäksi, vaan myös äpärälleen on äärimmäisen epätasa-arvoinen aisurisuhde.
Naisen pitäisi maksaa että mies suostuu edes tuhlaamaan asuintilaansa häneen ja kasvattiinsa. - Ikis__M
pistivaansilmään kirjoitti:
Miksi miehen ei tarvitsisi maksaa ruokakuluista enemmän kun oletettavasti normimies syö paljon enemmän kuin esim alle 10-v. lapset tai ikilahiduttajanainen
No siksi kun minulla ainakin on ruokakulut kolminkertaistuneet aina kun olen naisen kanssa yhteisiä eväitä ostanut, ihmejuttu mutta niin se vain on kun minulle menee ihan perusruuat ja yleensä juomana maito, vesi tms. "tavallinen". Naisen kanssa kun käy kaupassa sinne koriin tulee kaikenlaista terveellistä lisää joilla kauppiaat kyllä osaa rahastaa. Vähärasvaista jogurtttia, aitoa tuoremehua, smoothieita, eksoottisia hedelmiä, töysjyvämurjoja, täysjyväkaikenlaista, kalaa jne, paljon useammin kuin tulee itselle ostetuksi eikä siinä mitään, hyvähän se on kun syö teveellisesti mutta väitänpä että kaikkkiin niihin pikkupurnukoihin uppoaa iso siivu ruokakuluista ja lapsillehan varmaan pitää olla kaikenlaista jälkkäriä yms. terveellistä myös. Aisuriperheessä isä varmaan syökin vain tähteitä mitä muilta jäänyt ylitse, siksi se nuppiluvunkin mukaan laskettu on vähän yläkanttiin.
Varmaan aika harva yh erityisesti hakee lapsetonta miestä. Päinvastoin, monelle on varmaan plussa jos miehelläkin on jo lapset tehtynä. Tämän palstan "aisuri" - fiktion voi jättää omaan arvoonsa.
- SeOnEvoluutiota
Tulevaisuuden mies sukupuoli jakaantuu kahdeksi uudeksi sukupuoleksi, aisureiksi ja siittäjiksi. Aisurit ovat jo valmiiksi tuhkamunia, kun taas siittäjien spermasta tulee väkevää kuin sonnilla ikään.
- äökoliugyg
Kyllä nimenomaan näin. Yh:na deittailin itsekin miehiä, joilla oli lapsikiintiö jo täynnä. Mitä ihmeen väliä sinkkumiehelle on sillä mitä yht:t etsivät, hänenhän kannattaa keskittyä niihin lapsettomiin naisiin!
- Ex__PUA
Aisuri-fiktio?
Mistä saakka aisuri ei muka olisi ollut mies, joka elättää toisen miehen lasta?
Se ei ole mielipidekysymys.
- 183
En tietenkään osaa sanoa ovatko trolleja, mutta kyllä olen parisuhde/avoliitto/perhe yms palstoilla nähnyt useita kommentteja joissa yh kokee itsestäänselvänä että uusperheen kaikki kulut jaetaan uusperheen aikuisten kesken puoliksi, siis äidin ja tämän uuden miehen. Jos mies nikottelee vastaan niin todetaan että mies ei rakasta tarpeeksi ja nostetaan kytkintä.
Se tunne, kun tajuaa, että on ihan oikeasti olemassa juuri sellaisia naisia kuin tällä palstalla väitetään. Puistattaa joka kerta.- Ikis__M
Niinpä, aina se on miehessä vika. Vaikka mies uusioperheessä tuottaisi kuluista vaikka 25% on se sika jos ei ole valmis kustantamaan 75%.
- 183
Ikis__M kirjoitti:
Niinpä, aina se on miehessä vika. Vaikka mies uusioperheessä tuottaisi kuluista vaikka 25% on se sika jos ei ole valmis kustantamaan 75%.
Ihan käsittämätöntä. Yksi aloitus erityisesti jäi mieleen, jossa yh-äiti purki tuohtuneena kihlauksen, kun mies halusi avioehdolla rajata perintönsä pois naisen lapsilta.
Itsekin olen eroperheen lapsi. Minulla on erosta huolimatta ollut kaksi vanhempaa, jotka ovat minut aikanaan hankkineet, joilla on ollut vastuu elatuksestani ja kasvatuksestani ja jotka tulen aikanaan perimään. Vanhempieni kumppanit eivät ole olennaisesti osallistuneet kasvatukseeni tai kustannuksiini enkä tule penniäkään heiltä perimään. Hyvä niin, en minä ole tarvinnut varavanhempia, minulla on omatkin, ihan hyvät.
En tiedä osaisinko kunnioittaa äitiäni jos hän olisi yrittänyt "myydä itsensä" jollekin varakkaalle ukolle saadakseen meille paremman elintason. Onneksi ei tarvitse miettiä sellaisia, kun on erosta huolimatta vastuunottokykyiset vanhemmat.
- Lastenloppu
No ei niitä lapsia nyt voi ihan noin vaan hankkia !. Se on 20 vuoden projekti. Kun lapsiluku on täynnä niin se on täynnä !. Menkää siittämään niitä 22 vuotiaita. Älkääkä painostako jo lapsensa tehneitä.
- Ikis__M
Sanopa tuo niille yh-naisille, nehän juurikaan ei ole tajunneet projektin laajuutta kun heittävät pyyhkeen kehään jo parin vuoden kuluttua ja sitten on jo uusi aisurirahoittaja hakusessa.
- katvikki
Näissä "keskusteluissa" ei ikinä kysytä sitä, mitä kysyn nyt, eli kertokaapa joku yhäri, kun teikäläisiä nyt tänä päivänä aika paljon on, että mistä syystä tai "syystä" se miehenne/exänne/ "vain tapahtui"factor/mikälie on lähtenyt lätkimään? Koska...tuskin te kaikki nyt sentään leskiä olette...? Joltakulta yksi esimerkki? Ja mitä tuohon kelpaamattomuuteen tulee, niin voisi yhärin olla viisainta etsiä kumppaniksi toinen yhäri. Omien kokemusten pohjalta vain sen verran, että kyllähän se yhäri, silloin kun vihdoin ja viimein paljastaa yhäri olevansa, myös hyvin usein hakee tilipussia. Lyhyesti, usein yhäri pitää jostakin käsittämättömästä syystä itsestäänselvänä, että miesehdokas hyväksyy automaattisesti toisen tekemät mukulat. Ei todellakaan mene sillä tavalla, siis jos miehellä siellä korvien välissä nyt jotakin on.
Eli tavattaessa kannattaa olla heti sen suhteen rehellinen, että kertoo olevansa yhäri, koska tuskin nainen luulee sen olevan merkityksetön asia sille miehellekkään, vai?- 111111111111111111111
Meille tuli ero kun mieheni muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi.
- katkerapikkuisenN
Meille tuli ero, kun mies rakastui nuorempaan, kauniimpaan ja lapsettomaan työkaveriinsa. Miehelle tuli "työmatkoja" sillä aikaa, kun minä kotona hoidin lapset, kodin, tein täyttä työviikkoa, kuskasin lapset harrastuksiin jne. Olihan varmasti helpompaa hänelle olla lapsettoman naisen luona kuin kotona, jossa olisi pitänyt viettää aikaa esim. omien lastensa kanssa.
- Ikis__M
katkerapikkuisenN kirjoitti:
Meille tuli ero, kun mies rakastui nuorempaan, kauniimpaan ja lapsettomaan työkaveriinsa. Miehelle tuli "työmatkoja" sillä aikaa, kun minä kotona hoidin lapset, kodin, tein täyttä työviikkoa, kuskasin lapset harrastuksiin jne. Olihan varmasti helpompaa hänelle olla lapsettoman naisen luona kuin kotona, jossa olisi pitänyt viettää aikaa esim. omien lastensa kanssa.
Niinpä, valitsit siis tehdä lapsia miehelle joka ei kykene kantamaan niihin liittyvää vastuuta ja nyt olisit valmis ottamaan vastuunkantajaksi semmoisen miehen joka siihen kykenisi muttet halua varmaankaan hänelle suoda omia lapsia kun "lapsiluku on jo täynnä". Kuten itsekin sanot helpompaa on olla lapsettoman naisen kanssa kuin lapsellisen ja siksi juuri lapsettoman miehen ei kannata lapsiperhearkeen sekaantua jos ne lapset ei ole edes omia.
- pläähätys
Ikis__M kirjoitti:
Niinpä, valitsit siis tehdä lapsia miehelle joka ei kykene kantamaan niihin liittyvää vastuuta ja nyt olisit valmis ottamaan vastuunkantajaksi semmoisen miehen joka siihen kykenisi muttet halua varmaankaan hänelle suoda omia lapsia kun "lapsiluku on jo täynnä". Kuten itsekin sanot helpompaa on olla lapsettoman naisen kanssa kuin lapsellisen ja siksi juuri lapsettoman miehen ei kannata lapsiperhearkeen sekaantua jos ne lapset ei ole edes omia.
Nyt vedit mutkat suoriksi. Missä kohtaa nimimerkki" katkerapikkkuisen" sanoi hakevansa lapsilleen uutta vastuunkantajaa, ja eikä haluaisi lisää lapsia. Älä oleta mitään jos et tiedä.
- tarinaontosi
Mun ex muuttui. Ensin oli muista ihmisistä eristäminen, puhui toisista jatkuvasti pahaa ja kaikki muut esitettiin huonossa valossa, sitten oli pikkusen mustasukkainen, kauppaan sai mennä vaan lapsen kanssa jne. Lopulta halusi pelotella mut takas kuosiin tarttumalla veitseen ja toisella kädellä mun kurkkuun. Toki tuota ennen sain päälleni nyrkin iskuja ja huonekaluja. Jos hän ajoi kolarin, oli syy minun, kun olin kuulemma soitellut hälle just sillon (no en ollut)
Jos joskus "alan" parisuhteeseen, paras vaihtoehto on yh-isä. Senkin on tietty läpäistävä huolellinen testaus ja syynni. - onnellinenyh
Ex rakastui kaverin kaveriin ja pani tämän paksuksi siitä syystä ero.
Itse en mitenkään aktiivisesti etsi seuraa, kahdeksas vuosi sinkkuna menossa. Vaikka vaikeaa tekee välillä, kun joku söpö mies puoliväkisten yrittää tehdä itseään tykö niin onneksi ne saa hätisteltyä tiehensä kertomalla olevansa yh :DD ja silloin harvoin kun se ei tehoa niin juoksen itse karkuun! Kun lapsi täysi-ikäistyy niin olen vielä reippaasti alle neljäkymppinen joten ei mitenkään paha odottaa sinne asti ennen kuin etsii uuden miehen. Siihen asti teen uraa ja matkustelen lapsen kanssa ym.
- Ikis__M
"Totta kyllä, että Ikis jää taatusti ilman hyvää naista, mutta kyllä joku fiksu mies tajuaa sen hyvän naisen itselleen ottaa, vaikka sillä mukula jo jaloissa pyörisikin. Eivät kaikki miehet inhoa lapsia vain sillä perusteella, että ne eivät ole omia."
Nonhan se luultavasti menee mutta ei sitä kovin fiksuna liikkeenä voi pitää jos ottaa elätiksi naisen joka on tehnyt lapsen/lapsia jollekulle p..lle sensijaan että tekisi sille fiksulle miehelle. Tuo onkin jännä muuten että mies yritetätään leimata sitten vielä lastenvihaajaksi jos ei ole mukisematta valmis elättäjäaisuriksi. Minä ainakin pidän lapsista mutta jos ne ei ole omia ei ole se elättäminen minun velvollisuus vaan lapsen isän ja äidin asia, kummassakin on jotain vikaa jos eivät siihen kykene, vähintäänkin arviokyvyssä jos ei muussa.- atännä
"..naisen joka on tehnyt lapsen/lapsia jollekulle p..lle sensijaan että tekisi sille fiksulle miehelle. "
Oletetaas, että noi kaikki miehet ovat olleet fiksuja, kilttejä ja kunnollisia, oikein rakastettavia hyviä vastuunsa kantavia miehiä. Siis oikeasti, ei sinkkupalsta-kilttejä yms. siis. Muutaako se jotenkin noiden yh-naisten tilannetta sinun silmissäsi?
Ja edelleen, voitko selittää miksi keskityt yh-naisiin ja heidän hakkumiseensa, kun ne eivät ole sinua varten, se on jo tullut kaikille selväksi? - Ikis__M
atännä kirjoitti:
"..naisen joka on tehnyt lapsen/lapsia jollekulle p..lle sensijaan että tekisi sille fiksulle miehelle. "
Oletetaas, että noi kaikki miehet ovat olleet fiksuja, kilttejä ja kunnollisia, oikein rakastettavia hyviä vastuunsa kantavia miehiä. Siis oikeasti, ei sinkkupalsta-kilttejä yms. siis. Muutaako se jotenkin noiden yh-naisten tilannetta sinun silmissäsi?
Ja edelleen, voitko selittää miksi keskityt yh-naisiin ja heidän hakkumiseensa, kun ne eivät ole sinua varten, se on jo tullut kaikille selväksi?Oletetaan kummin vain niin
1. Mies on ollut p..ka //varmaan useimmat yh.naiset näin väittää
- Naisen arviointikyvyssä on ollut pahasti vikaa kun halusi tehdä sille lapsen
2. Mies on ollut kiltti ja kunnollinen, hyvä vastuunsa kantava isä
- silloin varmaan se nainen on ollut p..ka, se onkin vielä pahempi juttu kuin arvointikykyongelma
Eli siis kummassakaan tilanteessa nainen ei ole kovinkaan toivottava kumppani uuden miehen kannalta, paitsi tietysti jos se mies itse on p..ka niin sitten kai se voi olettaa kykenevänsä huijaamaan arviointikyvytöntä naista niin kuin edellinenkin mies teki.
En minä ole tässä yh-naisia haukkunut, tuolla edempänähän kehuinkin että voivat olla oikein hyviä ihmisiä ja naisia mutta kerron vaan tässä ketjussa miksi lapsettoman miehen kannalta ovat huonoja valintoja omien menneisyyden harkitsemattomien valintojensa vuoksi. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Oletetaan kummin vain niin
1. Mies on ollut p..ka //varmaan useimmat yh.naiset näin väittää
- Naisen arviointikyvyssä on ollut pahasti vikaa kun halusi tehdä sille lapsen
2. Mies on ollut kiltti ja kunnollinen, hyvä vastuunsa kantava isä
- silloin varmaan se nainen on ollut p..ka, se onkin vielä pahempi juttu kuin arvointikykyongelma
Eli siis kummassakaan tilanteessa nainen ei ole kovinkaan toivottava kumppani uuden miehen kannalta, paitsi tietysti jos se mies itse on p..ka niin sitten kai se voi olettaa kykenevänsä huijaamaan arviointikyvytöntä naista niin kuin edellinenkin mies teki.
En minä ole tässä yh-naisia haukkunut, tuolla edempänähän kehuinkin että voivat olla oikein hyviä ihmisiä ja naisia mutta kerron vaan tässä ketjussa miksi lapsettoman miehen kannalta ovat huonoja valintoja omien menneisyyden harkitsemattomien valintojensa vuoksi.Ei niitä lapsia miehelle tehdä. Luultavasti kaikki äidit ovat onnellisia siitä, että ovat äitejä, ei heitä kaduta. Syitä eroon on varmasti aivan yhtä paljon kuin on parisuhteita ja ihmisiä niissä. Et voi tietää mitä niissä suhteissa on ollut.
Yh:lla ei ole mielestäni mitään harkisemattomia valintoja. Vain oikeita. Heillähän on lapsia. Onko elämässä jotain tärkeämpää? - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Ei niitä lapsia miehelle tehdä. Luultavasti kaikki äidit ovat onnellisia siitä, että ovat äitejä, ei heitä kaduta. Syitä eroon on varmasti aivan yhtä paljon kuin on parisuhteita ja ihmisiä niissä. Et voi tietää mitä niissä suhteissa on ollut.
Yh:lla ei ole mielestäni mitään harkisemattomia valintoja. Vain oikeita. Heillähän on lapsia. Onko elämässä jotain tärkeämpää?No nythän päästiin asiaan, Totta, naiset ei osaa eikä välitä katua itsekkäämpänä sukupuolena, ei ne välitä jos riistävät isyyden siltä kiltiltä ja kunnolliselta mieheltä, onhan heillä p..an kanssa tehty ihan kultamussukka ja lapsiluku täynnä.
"Yh:lla ei ole mielestäni mitään harkisemattomia valintoja. Vain oikeita. Heillähän on lapsia. Onko elämässä jotain tärkeämpää?"
Niinpä, nainen voittaa aina, oli asia mikä tahansa niin nainen saa tahtonsa lävitse eikä voi oikeastaan hävitä tässä yhteiskunnassa jossa aina löytyy rahoitus ja ymmärrys tekemisilleen toisin kuin miehelle joista aika moni käveleekin junan alle. Sitten te kehtaatte väittää meidän aiheellista kritiikkiä valitukseksi, sillähän helppo eimata kun sattuu itse olemaan siellä vihreällä oksalla. - yh-isän-kasvattama
Ikis__M kirjoitti:
No nythän päästiin asiaan, Totta, naiset ei osaa eikä välitä katua itsekkäämpänä sukupuolena, ei ne välitä jos riistävät isyyden siltä kiltiltä ja kunnolliselta mieheltä, onhan heillä p..an kanssa tehty ihan kultamussukka ja lapsiluku täynnä.
"Yh:lla ei ole mielestäni mitään harkisemattomia valintoja. Vain oikeita. Heillähän on lapsia. Onko elämässä jotain tärkeämpää?"
Niinpä, nainen voittaa aina, oli asia mikä tahansa niin nainen saa tahtonsa lävitse eikä voi oikeastaan hävitä tässä yhteiskunnassa jossa aina löytyy rahoitus ja ymmärrys tekemisilleen toisin kuin miehelle joista aika moni käveleekin junan alle. Sitten te kehtaatte väittää meidän aiheellista kritiikkiä valitukseksi, sillähän helppo eimata kun sattuu itse olemaan siellä vihreällä oksalla.Entä jos se ero on yhteinen päätös? Molemmat tullut tulokseen että yhdessä ei ole hyvä olla. Molemmat osapuolet niinsanottuja kunnollisia ja asiansa hoitavia. Onko tässäkin jotain väärää? Ja kumpi tässä on voittaja? Ja millä perusteella yhteiskunta tukee vain naisia?
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
No nythän päästiin asiaan, Totta, naiset ei osaa eikä välitä katua itsekkäämpänä sukupuolena, ei ne välitä jos riistävät isyyden siltä kiltiltä ja kunnolliselta mieheltä, onhan heillä p..an kanssa tehty ihan kultamussukka ja lapsiluku täynnä.
Niinpä, nainen voittaa aina, oli asia mikä tahansa niin nainen saa tahtonsa lävitse eikä voi oikeastaan hävitä tässä yhteiskunnassa jossa aina löytyy rahoitus ja ymmärrys tekemisilleen toisin kuin miehelle joista aika moni käveleekin junan alle. Sitten te kehtaatte väittää meidän aiheellista kritiikkiä valitukseksi, sillähän helppo eimata kun sattuu itse olemaan siellä vihreällä oksalla.En kirjoittanut mitään isyyden riistämisestä, sinä keksit sen ihan itse. Lapsi ei ole kuin koira, joka hankitaan jollekin perheenjäsenelle. Sinä kirjoitit, että ne hankitaan jollekin p... miehelle. Ei muuten hankita.
Et vastannut kysymykseeni: onko elämässä jotain tärkeämpää kuin omat lapset? Minulle on tärkeitä toistenkin lapset.
Yh:t eivät ole sinulle. Miksi jaksat heitä haukkua, edelleenkin? Keskity niihin naisiin, jotka sinua kiinnostavat. Noilla negoilla et saa niitä lapsettomia sinulle "sopivia" naisiakaan. Sulla on nyt jäänyt pahasti levy pyörimään, hoet samaa mantraa p... miehistä ja naisten huonoista valinnoista. Onko se huono valinta, jos sinua ei ole valittu? - Ikis__M
atännä kirjoitti:
En kirjoittanut mitään isyyden riistämisestä, sinä keksit sen ihan itse. Lapsi ei ole kuin koira, joka hankitaan jollekin perheenjäsenelle. Sinä kirjoitit, että ne hankitaan jollekin p... miehelle. Ei muuten hankita.
Et vastannut kysymykseeni: onko elämässä jotain tärkeämpää kuin omat lapset? Minulle on tärkeitä toistenkin lapset.
Yh:t eivät ole sinulle. Miksi jaksat heitä haukkua, edelleenkin? Keskity niihin naisiin, jotka sinua kiinnostavat. Noilla negoilla et saa niitä lapsettomia sinulle "sopivia" naisiakaan. Sulla on nyt jäänyt pahasti levy pyörimään, hoet samaa mantraa p... miehistä ja naisten huonoista valinnoista. Onko se huono valinta, jos sinua ei ole valittu?Juurihan kirjoitit ettei yh-naisilla ole harkitsemattomia valintoja, he siis tietoisesti valitsi siittäjän ja sitten ryhtyivät äideiksi, tilaa ei ollut sitten edes sille kiltille miehelle.
Nyt vastaan: Ei ole ja sen elämänsisällön ja onnen te naiset olette minulta ja monelta muulta mieheltä riistäneet. Kuten itsekin sanot "onko elämässä jotain tärkeämpää kuin OMAT lapset" silti kuten jo avausviestistä ilmenee monet yh-naiset kieltää uusiomiehiltään ne omat ilmoittamalla vain julmasti "lapsiluku on jo täynnä"
En edelleenkään ole haukkunut yh-naisia itsessään vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille ja levy tässä on pyörinyt ainoastaan siksi kun sinä jänkäät ilmiselvässä asiassa yrittäen kai ärsyttää kun muuta et oikein voi aukottoman logiikan edessä. Joo, on se aika huono. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Juurihan kirjoitit ettei yh-naisilla ole harkitsemattomia valintoja, he siis tietoisesti valitsi siittäjän ja sitten ryhtyivät äideiksi, tilaa ei ollut sitten edes sille kiltille miehelle.
Nyt vastaan: Ei ole ja sen elämänsisällön ja onnen te naiset olette minulta ja monelta muulta mieheltä riistäneet. Kuten itsekin sanot "onko elämässä jotain tärkeämpää kuin OMAT lapset" silti kuten jo avausviestistä ilmenee monet yh-naiset kieltää uusiomiehiltään ne omat ilmoittamalla vain julmasti "lapsiluku on jo täynnä"
En edelleenkään ole haukkunut yh-naisia itsessään vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille ja levy tässä on pyörinyt ainoastaan siksi kun sinä jänkäät ilmiselvässä asiassa yrittäen kai ärsyttää kun muuta et oikein voi aukottoman logiikan edessä. Joo, on se aika huono.Ei jaksa jankata. Toivotaan, että pääset yli tuosta. Hyvää illan jatkoa sulle!
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Ei jaksa jankata. Toivotaan, että pääset yli tuosta. Hyvää illan jatkoa sulle!
Hyvä :D Samoin hyvää illan jatkoa, pidä hauskaa jos liikenteeseen lähdet.
- 1417
Ikis__M kirjoitti:
Juurihan kirjoitit ettei yh-naisilla ole harkitsemattomia valintoja, he siis tietoisesti valitsi siittäjän ja sitten ryhtyivät äideiksi, tilaa ei ollut sitten edes sille kiltille miehelle.
En edelleenkään ole haukkunut yh-naisia itsessään vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille ja levy tässä on pyörinyt ainoastaan siksi kun sinä jänkäät ilmiselvässä asiassa yrittäen kai ärsyttää kun muuta et oikein voi aukottoman logiikan edessä. Joo, on se aika huono.Ei tuo atännä ole ainut joka kummeksuu sitä, että sinä keskität koko olemassaolosi yh-naisiin, etkä lapsettomiin naisiin. Väität vieläpä, että nuo yh:t ovat riistäneet sinulta isyyden. Voi jestas!
Miksi et etsi itsellesi lapsetonta naista, ja rupea isäksi????? - Ikis__M
1417 kirjoitti:
Ei tuo atännä ole ainut joka kummeksuu sitä, että sinä keskität koko olemassaolosi yh-naisiin, etkä lapsettomiin naisiin. Väität vieläpä, että nuo yh:t ovat riistäneet sinulta isyyden. Voi jestas!
Miksi et etsi itsellesi lapsetonta naista, ja rupea isäksi?????Koska niitä lapsettomia naisia on niin vähän tarjolla ja kilpailu niistä niin kovaa että se on aivan turhaa peliä jossa menisi vain rahat ja hermot kun yrittäisi löytää jotain jota ei kai ole edes olemassa tässä maailmassa.
- Mieskommentti
Ikis__M kirjoitti:
En edelleenkään ole haukkunut yh-naisia itsessään vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille ja levy tässä on pyörinyt ainoastaan siksi kun sinä jänkäät ilmiselvässä asiassa yrittäen kai ärsyttää kun muuta et oikein voi aukottoman logiikan edessä. Joo, on se aika huono.".. vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille"
Mikä sinä olet arvostelemaan muiden valintoja? Jokainen meistä tekee valintansa omista lähtökohdistaan käsin ja sillä selvä. - Ikis__M
Mieskommentti kirjoitti:
".. vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille"
Mikä sinä olet arvostelemaan muiden valintoja? Jokainen meistä tekee valintansa omista lähtökohdistaan käsin ja sillä selvä.Tottakai voin arvostella omalta kannaltani, sitä ei ole pakko hyväksyä mutta minun näkäkanta nyt vaan on semmoinen kuin on ja sitäkin saa itsekukin omalta kannaltaan arvostella. jos joku yh-nainen ei sitä hyväksy etten minä voi alkaa elättäjäksi hänen jollekin muulle tekemälleen lapselle se on ihan ok mutta minullakin on oma mielipiteeni asiasta ja aivan yhtalainen oikeus siihen.
- 876
Ikis__M kirjoitti:
Tottakai voin arvostella omalta kannaltani, sitä ei ole pakko hyväksyä mutta minun näkäkanta nyt vaan on semmoinen kuin on ja sitäkin saa itsekukin omalta kannaltaan arvostella. jos joku yh-nainen ei sitä hyväksy etten minä voi alkaa elättäjäksi hänen jollekin muulle tekemälleen lapselle se on ihan ok mutta minullakin on oma mielipiteeni asiasta ja aivan yhtalainen oikeus siihen.
No onko sinulla nyt sitten useinkin elämässäsi tullut tilanteita että joku yh-nainen väenväkisin pyrkii pakottamaan sinut lastensa elättäjäksi?
- Ikis__M
876 kirjoitti:
No onko sinulla nyt sitten useinkin elämässäsi tullut tilanteita että joku yh-nainen väenväkisin pyrkii pakottamaan sinut lastensa elättäjäksi?
Ei nyt niin hirveän usein mutta harmillista on aina huomata että kun jonkun mukavan oloisen naisen kanssa alat juttelemaan niin hetikohta sieltä tulee esiin lapsi/lapset ja joudut sitten perääntymään jo mukavasti alkaneesta tilanteesta.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
En edelleenkään ole haukkunut yh-naisia itsessään vaan heidän valintojaan ja sitä mitä se aiheuttaa meille muille miehille ja levy tässä on pyörinyt ainoastaan siksi kun sinä jänkäät ilmiselvässä asiassa yrittäen kai ärsyttää kun muuta et oikein voi aukottoman logiikan edessä. Joo, on se aika huono.No nyt ymmärsin. Sinut on jätetty ja olet itse osa-aikaisä. Se selittää tuon kaksijakoisuuden yh-naisten haukkumisessasi ja suunnattoman katkeruutesi ja pahan olosi. Olet ehkä kokeillut lapsellisen naisen kanssa suhdetta erosi jälkeen, ja se ei onnistunut? Lapsettomilla naisilla on samat ongelmat yhteishuoltoisien suhteen kuin sinulla yh-naisten kanssa, eivät hekään haluaisi rahoittamaan sinun ja jälkikasvusi ehkä rajoittunuttakin asumista ja elämää (mahd. viikko/viikko sopimuksen vuoksi)?
Jollet ole pystynyt käsittelemään tuota pahaa oloasi vuoden tai parin vuoden sisällä erosta, kannattaa hakea apua ammattilaiselta. Tyhmää pilata elämänsä jämähtämällä vääriin ajatuskuvioihin. Loukkaat vain muita täysin syyttömiä tuolla ongelmallasi, vaikkei se sinua taida haitatakaan... :( - Ikis__M
atännä kirjoitti:
No nyt ymmärsin. Sinut on jätetty ja olet itse osa-aikaisä. Se selittää tuon kaksijakoisuuden yh-naisten haukkumisessasi ja suunnattoman katkeruutesi ja pahan olosi. Olet ehkä kokeillut lapsellisen naisen kanssa suhdetta erosi jälkeen, ja se ei onnistunut? Lapsettomilla naisilla on samat ongelmat yhteishuoltoisien suhteen kuin sinulla yh-naisten kanssa, eivät hekään haluaisi rahoittamaan sinun ja jälkikasvusi ehkä rajoittunuttakin asumista ja elämää (mahd. viikko/viikko sopimuksen vuoksi)?
Jollet ole pystynyt käsittelemään tuota pahaa oloasi vuoden tai parin vuoden sisällä erosta, kannattaa hakea apua ammattilaiselta. Tyhmää pilata elämänsä jämähtämällä vääriin ajatuskuvioihin. Loukkaat vain muita täysin syyttömiä tuolla ongelmallasi, vaikkei se sinua taida haitatakaan... :(No et näköjään enkä ole mutta tunnen kyllä semmoisiakin jotka on eikä ole helppoa niilläkään, aika usein ne erot on tuntuneet tulevan aika mitättömistä syistä, lähinnä siksi kun naisella on ollut tylsää.
Lähinnä kyllä tässä ketjussa olen yrittänyt selittää miksi lapsellinen nainen on mahdollisimman huono valinta lapsettomalle miehelle kun ottaa huomioon sen seikan jota avaus koskikin eli "lapsiluku on jo täynnä" ja sen että suhteet muutenkin tahtoo olla aikalailla kertakäyttökamaa ja kestävät maksimissaan muutaman vuoden useimmiten kunnes sitten nainen kiikuttaa avioerohakemuksen maistraattiin. Ennenvanhaan on ollut toisin siinä mielessä että kun yksinhuoltajanainen on löytänyt uuden miehen on hän pyrkinytkin siihen että tekee myös tälle lapsen/lapsia myös tälle uudelle miehelle jolloin mieskin on voinut tuntea sitten olevansa arvokas osa perhettä ja oikea isä mutta nykynaiset ei kai näin enää menettele. Jos joku näistä loukkaantuu se on hänen ihan itse aiheuttama ongelma, ei minun. - sryhmä
Ikis__M kirjoitti:
Ei nyt niin hirveän usein mutta harmillista on aina huomata että kun jonkun mukavan oloisen naisen kanssa alat juttelemaan niin hetikohta sieltä tulee esiin lapsi/lapset ja joudut sitten perääntymään jo mukavasti alkaneesta tilanteesta.
"Ei nyt niin hirveän usein mutta harmillista on aina huomata että kun jonkun mukavan oloisen naisen kanssa alat juttelemaan niin hetikohta sieltä tulee esiin lapsi/lapset ja joudut sitten perääntymään jo mukavasti alkaneesta tilanteesta."
Sinähän mainitsit tässä ketjussa olevasi vähän sitoutumiskammoinen, joten etkö sinä peräänny joka tapauksessa? - Ikis__M
sryhmä kirjoitti:
"Ei nyt niin hirveän usein mutta harmillista on aina huomata että kun jonkun mukavan oloisen naisen kanssa alat juttelemaan niin hetikohta sieltä tulee esiin lapsi/lapset ja joudut sitten perääntymään jo mukavasti alkaneesta tilanteesta."
Sinähän mainitsit tässä ketjussa olevasi vähän sitoutumiskammoinen, joten etkö sinä peräänny joka tapauksessa?En joka tapauksessa. Jos löytäisin lapsettoman, hoikan, seksuaalimenneisyydeltään ja moraaliltaan sopivan mukavaluonteisen naisen joka on pitänyt myös talousasiansa kunnossa olisin kyllä valmis sitoutumaan, tietenkin pitäisi olla myös molemminpuolista "kipinää" jotta homma lähtisi sujumaan toivotunlaisesti. Tiedän, unelmoin mahdottomia ja siksi en edes yritä löytää.
- pläähätys
Ikis__M kirjoitti:
En joka tapauksessa. Jos löytäisin lapsettoman, hoikan, seksuaalimenneisyydeltään ja moraaliltaan sopivan mukavaluonteisen naisen joka on pitänyt myös talousasiansa kunnossa olisin kyllä valmis sitoutumaan, tietenkin pitäisi olla myös molemminpuolista "kipinää" jotta homma lähtisi sujumaan toivotunlaisesti. Tiedän, unelmoin mahdottomia ja siksi en edes yritä löytää.
Noniin, nyt paljastui, että olet hypergaminen
- Ikis__M
pläähätys kirjoitti:
Noniin, nyt paljastui, että olet hypergaminen
Ei se minusta ole vielä hypergamiaa jos odottaa kumppaniltaan ihan tavallisia asioita, sellaisia jotka itsestäkin löytyy. Varmaan nuo ehdot täyttyy kymmenissätuhansissa vapaissa miehissä täällä mutta sitten menee hankalaksi jos pitää löytää nainen jossa nuo hyvin yksinkertaiset perusasiat on kohdallaan, aina on joko lapsi, ylipaino, luonnevika, rankka seksuaalimenneisyys/nykyisyys tms.
Ikis__M kirjoitti:
Ei se minusta ole vielä hypergamiaa jos odottaa kumppaniltaan ihan tavallisia asioita, sellaisia jotka itsestäkin löytyy. Varmaan nuo ehdot täyttyy kymmenissätuhansissa vapaissa miehissä täällä mutta sitten menee hankalaksi jos pitää löytää nainen jossa nuo hyvin yksinkertaiset perusasiat on kohdallaan, aina on joko lapsi, ylipaino, luonnevika, rankka seksuaalimenneisyys/nykyisyys tms.
"luonnevika"
Oletko pätevä päättämään ja kertomaan kaikille mikä on tuollainen ja mikä ei.......kuka vain voi sanoa toiselle "olet luonnevikainen", jos persoonat/luonteet eivät kohtaa, jotkut pahimmat "luonteet" käyttävät tuota alistamiseen, mitätöintiin jne.
Olet vaarallisilla vesillä, kun nostat itsesi jalustalle, koska oletko nyt ihan varma, että sinun luonne on se kaikkein "esimerkillisin", mistä kaikkien tulisi ottaa mallia?
Samaa asiaa voi kysyä myös monelta muulta, ketä tätä argumenttia täällä eri tavoin käyttää......välillä tämä naurattaa ja välillä taas sitten jotain ihan muuta...- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
"luonnevika"
Oletko pätevä päättämään ja kertomaan kaikille mikä on tuollainen ja mikä ei.......kuka vain voi sanoa toiselle "olet luonnevikainen", jos persoonat/luonteet eivät kohtaa, jotkut pahimmat "luonteet" käyttävät tuota alistamiseen, mitätöintiin jne.
Olet vaarallisilla vesillä, kun nostat itsesi jalustalle, koska oletko nyt ihan varma, että sinun luonne on se kaikkein "esimerkillisin", mistä kaikkien tulisi ottaa mallia?
Samaa asiaa voi kysyä myös monelta muulta, ketä tätä argumenttia täällä eri tavoin käyttää......välillä tämä naurattaa ja välillä taas sitten jotain ihan muuta...Olen minä omalta kohdaltani pätevä päättämään mikä sopii minulle, ei minun tarvitse olla muista kiinnostunut enkä minä mitenkään tässä itseäni jalustalle nosta, saa minuakin inhota noiden em. mainittujen ominaisuuksien vuoksi kuten naiset hyvin yleisesti kai tekeekin. Pitkään sinkkuna ollut, lapseton, väkivallaton, omillaan toimeen tuleva mies joka saa leipänsä "tylsältä" alalta on ihan yleisesti naisille inhokkikamaa jos/kun sillä ei ole edes tatskoja eikä se viitsi valehdella itselleen jännämenneisyyttä ja miljoonia panoja, meitä tallaisia miehiä on paljon. Jos lähtisin valehtelemaan itselleni & muille ja lähtisin väkisin luomaan suhdetta ihmiseen jonka tiedän jo lähdössä olevan liian erilainen eihän siitä seuraisi kuin surua ja murhetta pidemmän päälle enkä semmoista halua kenellekään tuottaa.
Ikis__M kirjoitti:
Olen minä omalta kohdaltani pätevä päättämään mikä sopii minulle, ei minun tarvitse olla muista kiinnostunut enkä minä mitenkään tässä itseäni jalustalle nosta, saa minuakin inhota noiden em. mainittujen ominaisuuksien vuoksi kuten naiset hyvin yleisesti kai tekeekin. Pitkään sinkkuna ollut, lapseton, väkivallaton, omillaan toimeen tuleva mies joka saa leipänsä "tylsältä" alalta on ihan yleisesti naisille inhokkikamaa jos/kun sillä ei ole edes tatskoja eikä se viitsi valehdella itselleen jännämenneisyyttä ja miljoonia panoja, meitä tallaisia miehiä on paljon. Jos lähtisin valehtelemaan itselleni & muille ja lähtisin väkisin luomaan suhdetta ihmiseen jonka tiedän jo lähdössä olevan liian erilainen eihän siitä seuraisi kuin surua ja murhetta pidemmän päälle enkä semmoista halua kenellekään tuottaa.
Jeps, mutta jos joku ei sovi sinulle, niin on turhan kovaa sanoa, että on "luonnevikainen", eli jos persoona ja luonne on erillainen kuin itsellä....
Eli ehkä olisi sitten parempi käyttää sanaa, että on eri taajuudella tai sitten vaikka toisilleen sopimattomat persoonat/luonteet/arvot/ajatusmaailmat.....
Tosin silloin ymmärrän sanan "luonnevikainen", jos luonne on sellainen, että satuttaa muita tai kohtelee muita "sopimattomasti" syyttä suotta, eli kohdistetaan tälläistä käytöstä jopa ihmisiin, ketkä eivät ole olleet kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.....
Lisäksi niputat, yleistät ja yksinkertaistat monia asioita todella usein, mutta en ole enää jaksanut puuttua siihen, kuin harvoin, koska "ei se mitään auta"....se nyt on osa sinua, että et aina ihan ajattele, että asiat eivät monestikaan ole ihan niin kuin annat ymmärtää.......voisihan sen provonakin ottaa, mutta liika on liikaa.....kai ymmärrät, että välillä voit ja myös aiheutat "pahaa oloa" ihmisissä kun näin toimit, koska "tuomitset" myös välillä "syyttömiä" kun oikein innostut....
Olisi syytä hyväksyä "erillaiset kukkaset" ja myös se tosiasia, ettei ne ole keneltäkään pois, mutta toivottavaa olisi, että tälläiset toisensa kohtaisivat, koska jos ovat samankaltaisia, niin luultavasti kaikki saa sen mitä tarvitsee, eikä kehenkään satu turhaan.....
En hyväksy sitä että toista satutetaan henkisesti/fyysisesti, joten nämä asiat kyllä tuomitsen, varsinkin silloin kun kyseessä on kahden täysin erillaisen yksilön kohtaaminen, suhde jne., koska silloin tilanne on ihan täysin Win-Lose....monessakin suhteessa...- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Jeps, mutta jos joku ei sovi sinulle, niin on turhan kovaa sanoa, että on "luonnevikainen", eli jos persoona ja luonne on erillainen kuin itsellä....
Eli ehkä olisi sitten parempi käyttää sanaa, että on eri taajuudella tai sitten vaikka toisilleen sopimattomat persoonat/luonteet/arvot/ajatusmaailmat.....
Tosin silloin ymmärrän sanan "luonnevikainen", jos luonne on sellainen, että satuttaa muita tai kohtelee muita "sopimattomasti" syyttä suotta, eli kohdistetaan tälläistä käytöstä jopa ihmisiin, ketkä eivät ole olleet kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.....
Lisäksi niputat, yleistät ja yksinkertaistat monia asioita todella usein, mutta en ole enää jaksanut puuttua siihen, kuin harvoin, koska "ei se mitään auta"....se nyt on osa sinua, että et aina ihan ajattele, että asiat eivät monestikaan ole ihan niin kuin annat ymmärtää.......voisihan sen provonakin ottaa, mutta liika on liikaa.....kai ymmärrät, että välillä voit ja myös aiheutat "pahaa oloa" ihmisissä kun näin toimit, koska "tuomitset" myös välillä "syyttömiä" kun oikein innostut....
Olisi syytä hyväksyä "erillaiset kukkaset" ja myös se tosiasia, ettei ne ole keneltäkään pois, mutta toivottavaa olisi, että tälläiset toisensa kohtaisivat, koska jos ovat samankaltaisia, niin luultavasti kaikki saa sen mitä tarvitsee, eikä kehenkään satu turhaan.....
En hyväksy sitä että toista satutetaan henkisesti/fyysisesti, joten nämä asiat kyllä tuomitsen, varsinkin silloin kun kyseessä on kahden täysin erillaisen yksilön kohtaaminen, suhde jne., koska silloin tilanne on ihan täysin Win-Lose....monessakin suhteessa...Niin no se maininta "luonnevika" eikö siitä nyt ymmärrä mitä tarkoitin eli sinun sanoin "jos luonne on sellainen, että satuttaa muita tai kohtelee muita "sopimattomasti" syyttä suotta" tai vastaavan tyyppisiä ihmisiä ja niitä tuntuu naisissakin nykyää olevan runsain määrin, kuka semmoista haluaa riesakseen? Eilen poliisit -ohjelmassakin poliisi tuumi naisen rauhoittelukeikan jälkeen että riehuva mies aina viimein rauhoittuu ja alkaa kuuntelemaan järkipuhetta mutta jos on riehuva nainen ei se meinaa asettua edes ajan kanssa, pitää varmaan paikkansa monessa tapauksessa.
Ei naisen tarvitse edes olla samalla taajuudella joka asiassa, eri mieltä saa ja pitääkin olla kunhan on täysipäinen ja minua ihmetyttää että kun minä kirjoitan "luonnevikainen" aletaan heti käsittämään etten hyväksyisi ollenkaan jotakuta ihan tavalllista täysipäistä naista kun olen ilmaisulla tarkoittanut jotain mt-ongelmaista kahelia, niitä on sekä naisissa että miehissä.
Jos joku saa pahaa oloa minun kirjoituksista niin kehotan välttämään niiden lukemista, ne on vaan henkilökohtaisia mielipiteitä. Saanhan minäkin pahaa oloa nykysuominaisten käytöksestä noin yleensä ja niitä uutisointeja on paljon vaikempi päästä pakoon kun niitä tuuppaa joka tuutista. Ikis__M kirjoitti:
Niin no se maininta "luonnevika" eikö siitä nyt ymmärrä mitä tarkoitin eli sinun sanoin "jos luonne on sellainen, että satuttaa muita tai kohtelee muita "sopimattomasti" syyttä suotta" tai vastaavan tyyppisiä ihmisiä ja niitä tuntuu naisissakin nykyää olevan runsain määrin, kuka semmoista haluaa riesakseen? Eilen poliisit -ohjelmassakin poliisi tuumi naisen rauhoittelukeikan jälkeen että riehuva mies aina viimein rauhoittuu ja alkaa kuuntelemaan järkipuhetta mutta jos on riehuva nainen ei se meinaa asettua edes ajan kanssa, pitää varmaan paikkansa monessa tapauksessa.
Ei naisen tarvitse edes olla samalla taajuudella joka asiassa, eri mieltä saa ja pitääkin olla kunhan on täysipäinen ja minua ihmetyttää että kun minä kirjoitan "luonnevikainen" aletaan heti käsittämään etten hyväksyisi ollenkaan jotakuta ihan tavalllista täysipäistä naista kun olen ilmaisulla tarkoittanut jotain mt-ongelmaista kahelia, niitä on sekä naisissa että miehissä.
Jos joku saa pahaa oloa minun kirjoituksista niin kehotan välttämään niiden lukemista, ne on vaan henkilökohtaisia mielipiteitä. Saanhan minäkin pahaa oloa nykysuominaisten käytöksestä noin yleensä ja niitä uutisointeja on paljon vaikempi päästä pakoon kun niitä tuuppaa joka tuutista.Noh, sitten olin liian hätäinen taas tällä kertaa, jos tuota samaa asiaa tarkoitit, kun jostain oudosta syystä käsitin sen siksi, että jos ei ajattele ja käyttäydy, niin kuin sinä "haluaisit & tahtoisit" niin silloin voisi olla myös kyseessä "luonnevika"....
Eipähän ne erillaiset kukkaset, kuin itse on aiheuta välttämättä mitään negatiivisia asioita, jos ovat rehellisiä suhteissaan ja käytös sellaista, että sillä ei satuteta muita, tosin riski "satuttamiseen" kasvaa jos puhutaan yhtä ja tehdään toista, eli harhautetaan toista.....
Pyydän anteeksi tuota "väärinkäsitystäni", oli hieman huono fiilis palstalta tänään jäänyt aikaisemmin, joten tuli kohdistettua näämmä liian kärkkäästi tuohon "luonnevika" asiaan ajatuksia. :(
Tarkoitin tosin muuten mitä sanoin, mutta tuon asian suhteen pyydän sinulta anteeksi.- Mietin.vaan
Ikis__M kirjoitti:
Olen minä omalta kohdaltani pätevä päättämään mikä sopii minulle, ei minun tarvitse olla muista kiinnostunut enkä minä mitenkään tässä itseäni jalustalle nosta, saa minuakin inhota noiden em. mainittujen ominaisuuksien vuoksi kuten naiset hyvin yleisesti kai tekeekin. Pitkään sinkkuna ollut, lapseton, väkivallaton, omillaan toimeen tuleva mies joka saa leipänsä "tylsältä" alalta on ihan yleisesti naisille inhokkikamaa jos/kun sillä ei ole edes tatskoja eikä se viitsi valehdella itselleen jännämenneisyyttä ja miljoonia panoja, meitä tallaisia miehiä on paljon. Jos lähtisin valehtelemaan itselleni & muille ja lähtisin väkisin luomaan suhdetta ihmiseen jonka tiedän jo lähdössä olevan liian erilainen eihän siitä seuraisi kuin surua ja murhetta pidemmän päälle enkä semmoista halua kenellekään tuottaa.
"Pitkään sinkkuna ollut, lapseton, väkivallaton, omillaan toimeen tuleva mies joka saa leipänsä "tylsältä" alalta on ihan yleisesti naisille inhokkikamaa"
Tuo että olet vähän sitoumiskammoinen ja melkoisen ronkeli (ei pienintäkään ylipainoa) näkyy luultavasti niin selvästi ulospäin, että sinut kierretään em.seikkojen vuoksi.
- Hyväohje
Kyllä yh-äitien kannattaisi deittailla miehiä joilla on myös lapsia. Antaa lapsettomien touhuta keskenään.
Mies jolla on lapsia, ei ole luultavasti niin hyvä elättäjä ja aisuri yh-naiselle ja sen lapsille. Muuten kyllä samaa mieltä. Yh-naisten pitäisi etsiä itselleen yh-miestä.
- Ikis__M
super-atm kirjoitti:
Mies jolla on lapsia, ei ole luultavasti niin hyvä elättäjä ja aisuri yh-naiselle ja sen lapsille. Muuten kyllä samaa mieltä. Yh-naisten pitäisi etsiä itselleen yh-miestä.
Tuo muuten on totta. Useinkaan ei ilmeisesti jo lapsia hankkinut eronnut mies kelpaa yh-äideille juuri siksi kun on jo exänsä käyhäksi tekemä ja joutuu maksamaan ruokkoja joka kuukausi, olisi niin huono elättäjä uusioperheelle ettei yhäri voi sallia sitä.
- jgbor
Asian kokeneena; älkää miehet olko yhtä tyhmiä kuin minä, paskat siinä saa vain silmilleen, vaikka kuinka yrittää.
Ei ikinä enää, huorat tulee paljon halvemmiksi, ja ovat paljon mukavampia. Helvettiäkö sitä lehmää vasikoineen ottaa, jos tarvitsee vain lasin maitoa. - panopuu_huora
On vain oikein kaikkea feminismiä vastaan, olla ottamatta yh:ta yhtään miksikään.
- yksipluskolme
Minä olen YH ja etsin nimenomaan kaltaistani YH-miestä, joka ei myöskään halua enää lapsia. Itse asiassa ihannetilanne on se, että ei muuteta yhteen, vaan kummallakin on oma koti, jossa eletään arkea ja pidetään suhde pelkkänä seurusteluna. Yleensä lapset ovat yhteishuoltajuudessa eli kun lapset ovat exän luona, niin silloin on hyvää aikaa tavata seurustelukumppania ja keskittyä häneen.
Jokainen saa itse päättää, että millaista kumppania yrittää etsiä. Suomalaiset naiset saavat ensimmäisen lapsensa lähes 30-v ikäisenä. Miehillä on siis hyvää aikaa etsiä naista parisuhteeseen, sillä loppujen lopuksi aika harva nainen tekee lapset lähempänä 20-v ikää. - Koettua.elämää
Olen pian nelikymppinen, tuntenut satoja ihmisiä..enkä tähän päivään mennessä ole törmännyt yhteenkään lapsena uusioperheessä kasvaneeseen joka olisi traumoitta selvinnyt!!! Lapset ei saa 100% samanarvoista kohtelua vaikka joku niin tahtoisikin uskoa. Aivan hirveitä tarinoita äitipuolista jne. Itellä kokemusta uusioperheessä vain henkisestä ja fyysisestä väkivallasta sekä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Meillä ei tehty lisää lapsia eli saimme samanarvoisen kohtelun. En osaa edes kuvitell sitä miltä tuntuu olla pieni lapsi jota isäpuoli tai äitipuoli ei rakasta ja huomaa vaan keskittyy omaan lapseensa. Pliis, älkää tehkö uusia lapsia uuden kumppanin kanssa. Jos mahdollista älkää tuoko sitä uutta kumppania saman katon alle!
- plaaahhh
Jaa... minulla taas aivan toisenlaisia kokemuksia. Olen saanut viettää ihanan lapsuuden uusioperheessä. Sain aivan mahtavan äitipuolen ja velipuolen. En olisi voinut toivoa parempaa. Elämä voisi olla aivan erilaista jos olisin "joutunut" lähtemään äitini mukaan. Jos geeneihin on uskomista, minun pitäisi olla alkoholisoitunut jännäjenna ja sitä voisinkin olla jos asiat olisivat menneet toisin. Ja näitä uusioperhetarinoita on varmasti niin onnellisia kuin onnettomiakin. Aika turhaa yleistystä.
- 260
Valitettavasti "isäpuolet" ovat suurin tekijäryhmä tyttölasten seksuaalisissa hyväksikäytöissä. (Poikien kohdalla se ryhmä on nuoriso-ohjaajat/valmentajat:)
- Tama.on.ongelma
plaaahhh kirjoitti:
Jaa... minulla taas aivan toisenlaisia kokemuksia. Olen saanut viettää ihanan lapsuuden uusioperheessä. Sain aivan mahtavan äitipuolen ja velipuolen. En olisi voinut toivoa parempaa. Elämä voisi olla aivan erilaista jos olisin "joutunut" lähtemään äitini mukaan. Jos geeneihin on uskomista, minun pitäisi olla alkoholisoitunut jännäjenna ja sitä voisinkin olla jos asiat olisivat menneet toisin. Ja näitä uusioperhetarinoita on varmasti niin onnellisia kuin onnettomiakin. Aika turhaa yleistystä.
Eikö velipuolesi ollut seksuaalisesti kiinnostunut sinusta, hänhän ei ole mitään sukua sinulle? Vai onko velipuoli aseksuaali?
- plaaahhh
Tama.on.ongelma kirjoitti:
Eikö velipuolesi ollut seksuaalisesti kiinnostunut sinusta, hänhän ei ole mitään sukua sinulle? Vai onko velipuoli aseksuaali?
No onpa erikoinen ajattelutapa... Me kyllä elettiin ihan normaalia perhe-elämää ilman sen suurempia ongelmia. Tapeltiin kuin sisarukset ja pidettiin toisistamme kuin sisarukset. Tietääkseni hän ei ole aseksuaali koska on naimisissa ja lapsiakin löytyy, tosin eihän se mitään todista :)
- isäsydämessä
Onpas taas yleistämistä. Minun biologinen isäni sairastui psyykkisesti ja ratkesi ryyppäämään ja juoksemaan vieraissa. Isä ei huolinut apua, koska hän ei kokenut olevansa sairas, vaan vika oli aina kaikissa muissa. Minua suojellakseen äitini jättäytyi yksinhuoltajaksi ja katkaisi siteet isääni. Pari vuotta myöhemmin äitini alkoi seurustella kivan miehen kanssa ja hänestä tuli minun isäpuoleni myöhemmin. Isäpuoltani kutsun isäksi ja hän on ollut juuri sellainen oikea läsnä oleva isä, jollaista aina halusin.
Olen yrittänyt välillä tavata biologista isääni, mutta yleensä hän on niin kovassa päihdekierteessä, että hän ei kykene pitämään sovituista asioista kiinni. En tiedä hänen osoitettaan. Edellisestä tapaamisesta on jo muutama vuosi aikaa. Enää en välitä, sillä isäni on oman tiensä valinnut. Hänelle päihteet ovat tärkeämmät kuin ihmissuhteet.
Isäpuoli voi olla paljon parempi kuin se oikea biologinen isä. Oma biologinen isäni on vaikuttanut sillä tavalla tietämättään, että minulla on ollut hirmuinen halu näyttää, että pystyn menestymään, kouluttautumaan ja pärjäämään elämässä. Töitä on tehty paljon ja se näkyy myös menestymisenä.
Jos juuri sinä et halua YH:ta niin ihan okei. Tavallisessa elämässä monet muut tekevät kuitenkin muunlaisia ratkaisuja. - näinsemenee
Itsekkin aikoinaan seurustellut parin yh-mamman kanssa ja samaa kaavaa on mennyt kun se ensihurma on hävinnyt ja siksi en suosittele kenenkään lapsettoman miehen sekaantuvan siihen soppaan.
Kerran olin vain seksisuhteessa 4lapsen yh kanssa ja kumipuhkesi ja sanoi pitävänsä lapsen...kädet ristissä toivoin ettei vahinkoa tapahtuisi ja olisi jälleen yksi maksaja lisää kun oli näille 4lapselle jo 3isää...ja toiveeni vastattiin yläkerrasta.
Nyt olen vähän vanhempi eronnut ja kahden pienen lapsen isä ja tapaan ja elän ihan normaalisti heidän kanssaan mutta nyt en kelpaa millään lailla näille yh-mammoille vakavammassakaan mielessä koska sehän olisi poissa hänen lapsiltaan rahallisesti ja ihan ajankäytöltäänkin ja heille sopeutumisvaikeuksia ja hyväksyä toisen lapsia...panemassa käyn kyllä näitä omiin tarpeisiini. - miksi-ei-toisinkinpäin
Jaahas.
Itse olen yh-isä ja jos jonkun kanssa oikeasti yhteen jään niin voin kyllä kertoa että yhtään lasta ei ole tarvis lisää tulla.
Enkä etsi edes rahoittajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989