Tämä viikonloppu piti sisällään useita festareita.
Eilen olin niistä yhdellä. Ne olivat hyvät festarit, monestaki syystä.
Mutta kerron nyt palstan kannalta olennaisimman, kolmessa askeleessa.
1. Erällä keikalla bongasin tanssivan naisen. Kuuntelin näillä festareilla pääsääntöisesti musiikia, joten hirveästi tuon enempää en meinannut tuohon kiinnittää sen enempiä huomiota, vaikka kyllähän siinä silmä lepäsi.
2. Sitä yritti kaksi miestä iskeä. Se torjui molemmat, ja nämä vielä yrittivät jotain, mutta tulivat taas ammutuiksi alas.
3. Jokin minussa heräsi haasteeseen, ja päätin mennä koittamaan onneani.
Minua lykästi. Minä iskin sen naisen ja lopulta päädyin hänen luokseen yöksi.
Pointteja.
- Märät kaudet eivät ole leikin asia. En oikeastaan tehnyt juuri mitään, mutta hän heti aukeni minulle.
- Olin kännissä, nainen selvinpäin.
- Jos märät kaudet toimivat, toimii myös siihen olennaisesti liittyvä "saanut mies saa"-periaate. Olemme toisaalla keskustelleet, että mikä tässä on sitten taustalla, niin nainen sanoi että heti kun olin tullut hänelle jutulle, hän jo tiesi ennen sitä että olisin hänelle oikea ja että olisi kemioita myöhemminkin. Että minussa oli jokin sellainen vetävä tuntuma minkä hän aisti. Käännettynä palstatermein: kiimavittu kostui.
- Taas kerran oikein mitään "Peliä" ei tarvita, jos nainen on kiinnostunut, pitää osata vain elää tilanteessa. Nainenkin sanoi, että tykkää kuinka asiat menevät luonnollisesti, mutta eivät kaavamaisesti tai pakotetusti.
- Myös muuten märkä kausi vaikuttaa, sillä naiset ovat tsekkailleet ja olleet hyvinkin mukavia minua kohtaan.
- Naisen kiinnostuksen merkit kannattaa laittaa myös merkille. Tuo nainen hipeli hiuksiaan villisti suorastaan kun aloimme päästä juttuun.
Tästä herääkin teoria: onko ns. luontaiset YTM:it pohjimmiltaan miehiä, jotka ovat vain osanneet lypsää ja pitkittää märkää kautta? Jos ns. tieteellinen näkökulma on että raha, status ja ulkonäkö muuten auttavat.
Ex PUA:n festariviikonloppu lyhyesti
131
80
Vastaukset
- Ex__PUA
Ja ainiin.
Tinderissä odotti matchit 25 vuotiaan nuoren naisen kanssa.
BOOOM! :D - erkki-täti
"Useita festareita", eli tuska ja pride?
Kerroit vain yhden festivaalikokemuksesi, epäilen siis että pride oli kyseessä. Vai kävitkö mös 1D:n keikala, iiiiik?
Pääsit panemaan lepakkoa, joka oli etsimässä mahdollisimman harmitonta siittäjää? Kai te nyt paljaalla painelitte kuitenkin?- Ex__PUA
Pride,sanoo nimimerkki erkki-täti?
Epätoivoinen ja omaan nilkkaan osunut shaming language ja henkilöhyökkäys, mikä johtuu kateellisesta ja tyhmäst päästä.
Miten montaa aloitetta se palstatransu sai/teki viikonloppuna? - erkki-täti
Ex__PUA kirjoitti:
Pride,sanoo nimimerkki erkki-täti?
Epätoivoinen ja omaan nilkkaan osunut shaming language ja henkilöhyökkäys, mikä johtuu kateellisesta ja tyhmäst päästä.
Miten montaa aloitetta se palstatransu sai/teki viikonloppuna?Transuksi voit kutsua, jos et itse koe tekeväsi henkilöhyökkäykstä :)
En ainoatakaan. Minua ei kiinnosta massatapahtumat. Olen kyllä massatapahtumissa ollut ja niitä kokenut, lähinnä kuitenkin työn takia. Ja nyt ei enää tarvitse.
Olen ollut mörrimöykky: kieltäydyin mökkimenosta jo ennemmin, ja jäin kotiin. Minulla oli ihan omaa juttua meneillään, jota en paljasta.
Mutta nyt tuli mieleen: laitoin perjantaina puhelimen kiinni kun ärsytti. Ihan äsken avasin... - Ex__PUA
erkki-täti kirjoitti:
Transuksi voit kutsua, jos et itse koe tekeväsi henkilöhyökkäykstä :)
En ainoatakaan. Minua ei kiinnosta massatapahtumat. Olen kyllä massatapahtumissa ollut ja niitä kokenut, lähinnä kuitenkin työn takia. Ja nyt ei enää tarvitse.
Olen ollut mörrimöykky: kieltäydyin mökkimenosta jo ennemmin, ja jäin kotiin. Minulla oli ihan omaa juttua meneillään, jota en paljasta.
Mutta nyt tuli mieleen: laitoin perjantaina puhelimen kiinni kun ärsytti. Ihan äsken avasin...Transuksi voin sanoa sinua nimimerkkisi johdosta, ja siksi jos itse teet henkilöhyökkäyksen minun suuntaani. Siinä ei ole sinulla mitään nokan koputtamista.
Ja jos kulli-täti ei itse mennyt mihinkään, niin se myös näemmä valittaa heille jotka niin tekevät, onko se nyt ihmisen käytöstä? - erkki-täti
Ex__PUA kirjoitti:
Transuksi voin sanoa sinua nimimerkkisi johdosta, ja siksi jos itse teet henkilöhyökkäyksen minun suuntaani. Siinä ei ole sinulla mitään nokan koputtamista.
Ja jos kulli-täti ei itse mennyt mihinkään, niin se myös näemmä valittaa heille jotka niin tekevät, onko se nyt ihmisen käytöstä?"Useita festareita" ollut ohjelmistossasi. Kerroit vain yhden illan mielikuvitusmatkasta.
Mikä henklöhyökkäys oli oletuksessa, että pääsit todennäköisimmin sipaisemaan ovuloivaa lesboa? Ole kiitollinen, saatoit päästä levittämään DNA:tasi.
Tuskin ne muut festarit yhtä hyvin meni? Vai oliko niitä, oi huomiohuora? - Ex__PUA
erkki-täti kirjoitti:
"Useita festareita" ollut ohjelmistossasi. Kerroit vain yhden illan mielikuvitusmatkasta.
Mikä henklöhyökkäys oli oletuksessa, että pääsit todennäköisimmin sipaisemaan ovuloivaa lesboa? Ole kiitollinen, saatoit päästä levittämään DNA:tasi.
Tuskin ne muut festarit yhtä hyvin meni? Vai oliko niitä, oi huomiohuora?Se että kulli-täti on viettänyt mummohorkassa viikonloppunsa, ei tarkoita sitä että valehtelisin (toisin kuin sinä). Mutta jos sinulla on todisteet että valehtelen, niin anna kuulua.
Ainoa mikä menee lähelle tuota lesboa on se, että kyseinen nainen oli bi-seksuaali joka on ollut naisen kanssa sängyssä. Myös vakkarini vihjasi minulle, että voisi tulla mukaan kolmen kimppaan jos nainen on tarpeeksi hyvännäköinen, vaikka hän ei ole edes bi. Muuten taas henkilöhyökkäys ja shaming language oli tuo rivien väleissä tapahtunut homoksi haukkuminen. Hassua että transu kuten sinä, käytät tuota seksuaalivähemmistön nimeä haukkumasanana. Aika WT:tä sinulta.
Ja mitä sinä wt-muori oikein puhut muista festareista? Et kai sinä tollo nyt oleta että olen ollut kaikilla Suomen festareilla samaan aikaan? - erkki-täti
Ex__PUA kirjoitti:
Se että kulli-täti on viettänyt mummohorkassa viikonloppunsa, ei tarkoita sitä että valehtelisin (toisin kuin sinä). Mutta jos sinulla on todisteet että valehtelen, niin anna kuulua.
Ainoa mikä menee lähelle tuota lesboa on se, että kyseinen nainen oli bi-seksuaali joka on ollut naisen kanssa sängyssä. Myös vakkarini vihjasi minulle, että voisi tulla mukaan kolmen kimppaan jos nainen on tarpeeksi hyvännäköinen, vaikka hän ei ole edes bi. Muuten taas henkilöhyökkäys ja shaming language oli tuo rivien väleissä tapahtunut homoksi haukkuminen. Hassua että transu kuten sinä, käytät tuota seksuaalivähemmistön nimeä haukkumasanana. Aika WT:tä sinulta.
Ja mitä sinä wt-muori oikein puhut muista festareista? Et kai sinä tollo nyt oleta että olen ollut kaikilla Suomen festareilla samaan aikaan?Mikä helvetin rivien välissä homoksi haukkuminen?
Minulla ei ole homoja eikä lesboja vastaan mitään. Ainoastaan kaappeilijoita hieman kavahdan.
Sinulla on huikeita juttuja milloin mistäkin seikkailuista, mutta tosiasiassa olet palstalla niin paljon, että jutut eivät yksinkertaisesti voi olla totta.
Joo, ja ensimäisenä tosiaan tuli mieleen, että jos joltain olet seksiseuraa saanut, niin sen on täytynyt olla jotenkin reppana tai epätoivoinen. Hieman kieli poskessa veikkasin "ovuloivaa lesboa"... Sehän ei varmaan ole kuitenkaan totta, sillä heillä(kin) on omat kriteerinsä siittiöille, ja useimmiten menetelmänä muumimuki.
# kulli-täti # mummohorkka # transu # wt-muori #
Siinäpä sitä henkilöhyökkäystä ja shaming languagea aika moinen määrä...
Olet todella herttainen tapaus, varmasti naiset tosiaankin ihan kilpailevat seurastasi :) ...ja uskottavaa on sekin, että sinulla on "vakkari".
Festareilla naisilla on yleensä kaverit mukanaan ja yöpyvät jossain teltoissaan.
On myöskin hyvin harvinaista, että sattuisivat olemaan samasta kaupungista kuin itse on, ynnä muuta. Kyllä nyt taas jotenkin vaikuttaa paremminkin märältä päiväunelta tämäkin.
Festarit on niitä kaikkein viimeisimpiä paikkoja mistä sitä naista saa. Eriasia jos oot siellä telttoines, niin kuin teinit ikään.- Ex__PUA
Siellä on kaikki telttoineen, iästä huolimatta, itse tosin en ollut teltan kanssa.
Mutta siinä olen samaa mieltä, että festarit eivät ole välttämättä helpoimpia paikkoja saada naista.
Vaan se ei tarkoita etteikö kuitenkin niin voisi käydä, kuten kertomani osoittaa.
Märkiin kausiin kuuluu tämä "maali roikkui ilmassa"-fiilis, että on vain ajankysymys kun sopiva osuu kohdalle. Ex__PUA kirjoitti:
Siellä on kaikki telttoineen, iästä huolimatta, itse tosin en ollut teltan kanssa.
Mutta siinä olen samaa mieltä, että festarit eivät ole välttämättä helpoimpia paikkoja saada naista.
Vaan se ei tarkoita etteikö kuitenkin niin voisi käydä, kuten kertomani osoittaa.
Märkiin kausiin kuuluu tämä "maali roikkui ilmassa"-fiilis, että on vain ajankysymys kun sopiva osuu kohdalle.Väkisin epäilee, kun on ollu kassaneitiä sun muuta. Kaikki just niitä maaleja, jotka on niitä kaikkein epätodennäköisimpiä tarinoita todellisuudessa. Luulisi, että baaristakin saisit sitten ihan heittämällä joka viikonloppu.
Ja vielä tuoki, että olit kännissä ja tämä nainen selvimpäin. Kun olsi ollut edes toisteppäin, mut sä teet tän vaikeeks uskoa. Tietenkin kaikkihan on aina mahdollista. Mut edelleen oon aika monet festarit käyny ja sinne harva nainen lähtee ilman kamujaan ja niitähän ne ei jätä mistään hinnasta.
Yleensä ne jotka saa paljon naisia, ovat saaneet jo teinistä pitäen. Jotenkin vaikea nähdä, että se tuuli kääntyisi yks kaks. Ihmisellä on se oma luonteensa ja ulkonäkönsä. En tiedä kuinka paljon lopulta on mahdollista edes itseään muuttaa näissä asioissa. Tuskin paljoakaan.- Ex__PUA
rebelfly83 kirjoitti:
Väkisin epäilee, kun on ollu kassaneitiä sun muuta. Kaikki just niitä maaleja, jotka on niitä kaikkein epätodennäköisimpiä tarinoita todellisuudessa. Luulisi, että baaristakin saisit sitten ihan heittämällä joka viikonloppu.
Ja vielä tuoki, että olit kännissä ja tämä nainen selvimpäin. Kun olsi ollut edes toisteppäin, mut sä teet tän vaikeeks uskoa. Tietenkin kaikkihan on aina mahdollista. Mut edelleen oon aika monet festarit käyny ja sinne harva nainen lähtee ilman kamujaan ja niitähän ne ei jätä mistään hinnasta.
Yleensä ne jotka saa paljon naisia, ovat saaneet jo teinistä pitäen. Jotenkin vaikea nähdä, että se tuuli kääntyisi yks kaks. Ihmisellä on se oma luonteensa ja ulkonäkönsä. En tiedä kuinka paljon lopulta on mahdollista edes itseään muuttaa näissä asioissa. Tuskin paljoakaan.No luin tuon kuvauksen, ja siinä on että olet kokematon.
Oletko tullut ajatelleeksi, että minulla hieman enemmän kokemusta saaneena on vähän eri tilanne siitä, mikä on mahdollista ja mikä ei?
Kassaneidit eivät joo aina lämpene, mutta jos lämpenevät on se oikeastaan aina seksijohtoista. Eli ns. tosi kyseessä. Ongelmana vaan, että jos sinulla on yksi ainoa kyläkauppa, ja koitat siellä hieman epävarmaan tapaukseen onneasi, voit joutua matkustamaan toiseen kaupunkin käymään maitokaupassa. :D Itse otan toisaalta riskejä, mutta laskelmoituja, eli katson mainitsemiani naisten kiinnostuksen merkkejä.
Olet ihan oikeassa esim. festarit vastoin yleistä luuloa on hankala paikka saada seuraa - samasta syystä kuin baarikin. Paljon naisia on paljon kilpailua - jo tuota tanssityttöä iski kaksi miestä tuossa ajassa! Mutta joku siinä selviää voittajaksi. Se voit olla sinä, tai minä tai joku kolmas pallinaama. Tällä kertaa riski kannatti.
Tätä tosin auttoi se, mistä kerroin eli märät kaudet. Ne oikeasti auttavat. Nainen vain vaistoaa sen, kuten tuokin sanoi. Muuten sitten suosittelen haistelemaan kiinnostuksen merkkejä, ja sitten tekemään liikkeen. Se, että pääsin tähän pisteeseen edelsi melko vaatimaton ja vaivalloinenkin talviaika, kun olin käytännössä vaiin tinderin varassa (minkä ei pitäisi olla kenenkään numero 1. naisten saamiskeino) mutta sitten jotain tapahtui ja sain hirveän match-ryöpyn, jopa siten että MINÄ karsiin naisia pois joista en ollut kiinnostunut!
"Yleensä ne jotka saa paljon naisia, ovat saaneet jo teinistä pitäen. Jotenkin vaikea nähdä, että se tuuli kääntyisi yks kaks. Ihmisellä on se oma luonteensa ja ulkonäkönsä. En tiedä kuinka paljon lopulta on mahdollista edes itseään muuttaa näissä asioissa. Tuskin paljoakaan."
No olin kokolailla tasoa KTM ennen kun menin PUA-sekoiluun mukaan, mutta se kun alkoi tiputtaa tasoani, ryhdyin ns. vapaaksi agentiksi ja lähdin itse etsimään tietämäni pohjalta keinoja saada naista.
Tiedänkö sitten sen salaisuuden?
No en! Mutta osia siitä tiedän, ja niitä olenkin täällä jakanut.
Entä minun taustani?
No, ensimmäinen seurustelusuhde teini-iässä oli ns. koulun suosituimpiin kuuluvan tytön kanssa. Itse olen myös suosittu poika silloin. Eli status toimi edukseni tässä taustalla. Se oli sellainen iso rintainen, hoikka ja hyvännäköinen mutta kusipäänä pidetty koulukiusaaja. Koulussa oli erään lätkätiimin cheerleader, ja tätä exääni pidettiin myös sellaisena, ihan puhtaasti ulkonäön perusteella.
Jälkeen päin miettien, minulla oli tuollon vain haituven aavistus että mitä minun piti tehdä. :D Mutta kun kylän itseään kovimpana pelimiehenä pitävä kaveri sai tältä pakit minun vuokseni, aloin päästä jyvälle että nyt taitaa olla jokin mennyt oikein.
Nyt mitä teen, on jopa tuon aikaisten kikkojeni herättäminen eloon.
Esim. silloin yritin miettiä miten pääsen naapurriin tytön iholle. Sama kikka joka toimi silloin, on yhä käytössäni kun muutan ekat treffit sänkypuuhiksi.
- Ainoastaan on muistettava että se on aina kahden kauppa. Naiset yleensä tietää mistä on kyse.
Tuo eilinenkin sanoi vain että on selvää että päädymme sänkyyn, edes jossain vaiheessa.
Mutta jos nainen on päättänyt ettei anna ekoilla, niin ei se anna.
Tuo vielä että miten paljon voi muuttaa itseään, niin se on hyvä kysymys.
En totta puhuen itsekään ole varma että paljonko voi itseään muuttaa, ja mitä sillä saa aikaan ja että onko se edes mielekästä. Itseään kannattaa kehittää itsensä vuoksi ja haluamaansa suuntaan. Esim. itse olen pyrkinyt palaamaan omaksi itsekseni, jonkun PUA-roolin omaksumisen sijasta. Hyvin on toiminut. Sillä naiset ottavat todennnäköisemmin epätäydellisen sinut, kuin täydellisen päälleliimatun roolin jota yrität noudattaa.
Samoin, olen ns. peli-skeptikko, eli en oikein usko hirveästi olevan kainoja tai kikkoja naisen saamiseen muutenkaan.
Jotain tietysti on, mutta ne ovat enempikin sellaisia että ne ovat avuksi, mutta eivät yleensä ratkaise juttua yksinään. - Ex__PUA
Sitten vielä kun puhutaan epärealistisista jutuista.
Niin miten saavutettavaksi olet ajatellut tuon kaikkien miesten tavoitteleman, kokemattoman naisen saamisen panokaveriksi?
Se kuule on sellainen maali, että festarit ja kassat ovat suorannaisia pillubuffetteja sen rinnalla.
Tämä jo ihan omien hermojesi kannalta.
En sano etteikö sellainen olisi mahdollista, mutta yleensä ne naiset jotka harrastaa tuollaista seksiä ovat kyllä ihan muita kuin kokemattomia.
Naiselle seksi on aina valintakysymys, joten kokemattomat yleensä ovat valinneet asian olevan miten se on, siinä missä kevytkenkäiset ovat tehneet ihan toisenlaisen valinnan. Ex__PUA kirjoitti:
Sitten vielä kun puhutaan epärealistisista jutuista.
Niin miten saavutettavaksi olet ajatellut tuon kaikkien miesten tavoitteleman, kokemattoman naisen saamisen panokaveriksi?
Se kuule on sellainen maali, että festarit ja kassat ovat suorannaisia pillubuffetteja sen rinnalla.
Tämä jo ihan omien hermojesi kannalta.
En sano etteikö sellainen olisi mahdollista, mutta yleensä ne naiset jotka harrastaa tuollaista seksiä ovat kyllä ihan muita kuin kokemattomia.
Naiselle seksi on aina valintakysymys, joten kokemattomat yleensä ovat valinneet asian olevan miten se on, siinä missä kevytkenkäiset ovat tehneet ihan toisenlaisen valinnan.Tässä kun puhutaan, että kuinka paljon itseään on lopulta mahdollista muuttaa, niin on otettava huomioon myös se, että ne joita vaan ei kauheasti kiinnosta se ympäriinsä nussiminen, niin se vaan ei sillä tavalla kiinnosta. En tarvitse pelimiesoppaita, enkä mitään ihmeempää muutakaan tietoa, mutta treffipalstan kautta kykenen sopimaan seksitreffit hyvin helposti, niin halutessani.
Juttu vaan on niin, että haluan nimenomaan sen kokemattoman ja vielä parempi, jos on täysin neitsyt seksisuhteeseen. Eli en kaipaa pisteitä, enkä märkiä kausia. Ainoastaan sen yhden luotettavan panokaverin.
Tuo neitseen saaminen ei ole ollenkaan epärealistista, nimittäin vuosi takaperin olisin sellaisen saanutkin, mutta minusta ei ollut silloin vielä siihen ja aikakin oli huono etäsuhteelle kiireiden vuoks, mut nyt se olis mahdollista.
Se mitä minulla on tarjota kokemattomalle on just se kokemattomuus. Sitähän sinulla ei ole tarjota. Osa kokemattomista haluaa nimenomaan kokemattoman partnerin ja näin myöskin naisissa.- Ex__PUA
rebelfly83 kirjoitti:
Tässä kun puhutaan, että kuinka paljon itseään on lopulta mahdollista muuttaa, niin on otettava huomioon myös se, että ne joita vaan ei kauheasti kiinnosta se ympäriinsä nussiminen, niin se vaan ei sillä tavalla kiinnosta. En tarvitse pelimiesoppaita, enkä mitään ihmeempää muutakaan tietoa, mutta treffipalstan kautta kykenen sopimaan seksitreffit hyvin helposti, niin halutessani.
Juttu vaan on niin, että haluan nimenomaan sen kokemattoman ja vielä parempi, jos on täysin neitsyt seksisuhteeseen. Eli en kaipaa pisteitä, enkä märkiä kausia. Ainoastaan sen yhden luotettavan panokaverin.
Tuo neitseen saaminen ei ole ollenkaan epärealistista, nimittäin vuosi takaperin olisin sellaisen saanutkin, mutta minusta ei ollut silloin vielä siihen ja aikakin oli huono etäsuhteelle kiireiden vuoks, mut nyt se olis mahdollista.
Se mitä minulla on tarjota kokemattomalle on just se kokemattomuus. Sitähän sinulla ei ole tarjota. Osa kokemattomista haluaa nimenomaan kokemattoman partnerin ja näin myöskin naisissa.Neitsyttä haluan kuule minäkin, ja 99% miehistä (loput 1% valehtelee tai ei ymmärrä naisista mitään). Joten en syytä sinua noin kunnianhimoisesta maalista.
Se vaan että voi vaatia kärsivällisyyttä.
Samoin, mistä sinä olet saanut päähäsi että nainen haluaa kokemattoman miehen? Ne ovat enempikin niitä tätejä joilla on pedofiilisia taipumuksia.
Miten löysit neitseesi? Netistäkö? Ex__PUA kirjoitti:
Neitsyttä haluan kuule minäkin, ja 99% miehistä (loput 1% valehtelee tai ei ymmärrä naisista mitään). Joten en syytä sinua noin kunnianhimoisesta maalista.
Se vaan että voi vaatia kärsivällisyyttä.
Samoin, mistä sinä olet saanut päähäsi että nainen haluaa kokemattoman miehen? Ne ovat enempikin niitä tätejä joilla on pedofiilisia taipumuksia.
Miten löysit neitseesi? Netistäkö?Eipä niitä ulkoilmasta löydä. Lähinnä netistä on mahdollista löytää kaltaisiaan.
Oon käyny keskusteluja useiden neitseiden kanssa ja tiedän aika hyvin mitä he ajattelee. Lähes kaikki haluaa sen parisuhteen ja sitä minä en voi luvata. Ja siks on vaikeaa saada sitä seksisuhdetta aikaseks heihin.
Oon silti varma, että joku neitsyt jossain haluaa sen vakipanon, jonka kans harjotella juttuja. Tämä joka halusi sitä tapaamista sanoi nimenomaan, että hänkin haluaa kokemattoman, että ollaan samoissa lähtökohdissa..Itse painotan tässä sitä terveyttä..On vähän toista kun voi naida ilman kortsuja ja ottaa vapaasti suihin ynnä muuta. En vaan innostu näistä luntuista, joita pitäis naida kumilla. Oraalista ei tietoakaan. Kuvaan sitä sanalla "Rajoittunutta" seksiä.- Ex__PUA
rebelfly83 kirjoitti:
Eipä niitä ulkoilmasta löydä. Lähinnä netistä on mahdollista löytää kaltaisiaan.
Oon käyny keskusteluja useiden neitseiden kanssa ja tiedän aika hyvin mitä he ajattelee. Lähes kaikki haluaa sen parisuhteen ja sitä minä en voi luvata. Ja siks on vaikeaa saada sitä seksisuhdetta aikaseks heihin.
Oon silti varma, että joku neitsyt jossain haluaa sen vakipanon, jonka kans harjotella juttuja. Tämä joka halusi sitä tapaamista sanoi nimenomaan, että hänkin haluaa kokemattoman, että ollaan samoissa lähtökohdissa..Itse painotan tässä sitä terveyttä..On vähän toista kun voi naida ilman kortsuja ja ottaa vapaasti suihin ynnä muuta. En vaan innostu näistä luntuista, joita pitäis naida kumilla. Oraalista ei tietoakaan. Kuvaan sitä sanalla "Rajoittunutta" seksiä.Ai että sinulla on neitsyt-tutka vai? Mielenkiintoista.
Ja tuo on täysin totta mitä puhut rajoitetusta seksistä.
Kumin kanssa pelleily vie kyllä aikalailla iloa pois. Se räplääminen kuumalla hetkellä, yhdistettynä sitten siihen puristavuuteen ja tunnottomuuteen, niin ei se kyllä mikään ihanteellisin tilanne ole seksin kannalta.
Nämä naiset joiden kanssa olen ollut, kyllä esim ottaa poskeen ihan mukisematta ilman kumia, ja antaisivat myös vedellä paljaalla, mutta sitä riskiä en kyllä tohdi ottaa. Ex__PUA kirjoitti:
Ai että sinulla on neitsyt-tutka vai? Mielenkiintoista.
Kumin kanssa pelleily vie kyllä aikalailla iloa pois. Se räplääminen kuumalla hetkellä, yhdistettynä sitten siihen puristavuuteen ja tunnottomuuteen, niin ei se kyllä mikään ihanteellisin tilanne ole seksin kannalta.
Nämä naiset joiden kanssa olen ollut, kyllä esim ottaa poskeen ihan mukisematta ilman kumia, ja antaisivat myös vedellä paljaalla, mutta sitä riskiä en kyllä tohdi ottaa.Luuletko ettei ne taudit tartu jos suihin annat. Etkö ymmärrä, että samat limakalvot läytyy sun mulkunpäästä ja naisen suustakin. En tuohon uskaltaisi lähteä.
Eikö ole yhtään pelkoperseessä, että tulikohan jotain..Itseeni se vaivaisi siinä määrin, että olis pakko lähtee testeihin. Yksi pano ja suihinotto paljaalla ei ole todellakaan sen kaiken vaivan arvoista.
Tokihan tuossa kumminkin saa sitä seksuaalista kokemusta ja oppii "olemaan" naisen kans luontevasti, eli eihän se sinällään täysin hukkaan mene tuo sun hommasi. Oon pakotettu lähteen aidantoiselle puolelle jossain kohtaa, mikäli sitä naista ei löydy tästä kategoriasta. Harmi sinällään, koska se olisi ollut win win tilanne.- Ex__PUA
rebelfly83 kirjoitti:
Luuletko ettei ne taudit tartu jos suihin annat. Etkö ymmärrä, että samat limakalvot läytyy sun mulkunpäästä ja naisen suustakin. En tuohon uskaltaisi lähteä.
Eikö ole yhtään pelkoperseessä, että tulikohan jotain..Itseeni se vaivaisi siinä määrin, että olis pakko lähtee testeihin. Yksi pano ja suihinotto paljaalla ei ole todellakaan sen kaiken vaivan arvoista.
Tokihan tuossa kumminkin saa sitä seksuaalista kokemusta ja oppii "olemaan" naisen kans luontevasti, eli eihän se sinällään täysin hukkaan mene tuo sun hommasi. Oon pakotettu lähteen aidantoiselle puolelle jossain kohtaa, mikäli sitä naista ei löydy tästä kategoriasta. Harmi sinällään, koska se olisi ollut win win tilanne.On hyvä että olet varovainen. Kun itse nuorempana vetelin aina paljaalla, ja sitten selvisin säikähdyksellä, samalla kun kaverit joutuivat testeihin ja kuureille, niin opin että ei ole sen arvoista, että jättää kortsun pois. Kauhulla katson näitä paljaalla-vetojuttuja täälläkin. Siitä pisteet sinulle.
Ja joo, tietty suussa voi olla oma vaaransa, mutta sen riskin olen ollut valmis ottamaan. Esim. naisille en anna suuseksiä lainkaan, jos en tunne. - MIeskommentti
Ex__PUA kirjoitti:
Ai että sinulla on neitsyt-tutka vai? Mielenkiintoista.
Nämä naiset joiden kanssa olen ollut, kyllä esim ottaa poskeen ihan mukisematta ilman kumia, ja antaisivat myös vedellä paljaalla, mutta sitä riskiä en kyllä tohdi ottaa."Nämä naiset joiden kanssa olen ollut, kyllä esim ottaa poskeen ihan mukisematta ilman kumia, ja antaisivat myös vedellä paljaalla, mutta sitä riskiä en kyllä tohdi ottaa."
Onnittelut siitä, että haluat Musta-Pekka kortin väkisinkin käteesi. Tai siis munaasi. Siitä munastasi se sitten iloisesti leviää seuraavaan naiseen, etc. Vittu että olet T-y-h-m-ä! - Ex__PUA
MIeskommentti kirjoitti:
"Nämä naiset joiden kanssa olen ollut, kyllä esim ottaa poskeen ihan mukisematta ilman kumia, ja antaisivat myös vedellä paljaalla, mutta sitä riskiä en kyllä tohdi ottaa."
Onnittelut siitä, että haluat Musta-Pekka kortin väkisinkin käteesi. Tai siis munaasi. Siitä munastasi se sitten iloisesti leviää seuraavaan naiseen, etc. Vittu että olet T-y-h-m-ä!Ettei vain sinullekin kulli maistune? ;)
- No-mitä-ihmettä
Ex__PUA kirjoitti:
Ettei vain sinullekin kulli maistune? ;)
Etkös sä tiedä, että jos imettää paljasta mulkkuaan naisella, niin et tiedä kenen paskaista keppiä se on imenyt ennen sua, ja voi tartuttaa suustaan sinullekin jotain "kivaa"? Tätähän ihmiset yrittää sulle selittää, niin miksi syyllistyt itse tuohon shaming languageen? Ei tuo ole vittuilua ja hyökkäystä sua kohtaan, vaan ihan tosiasia.
Sukupuolitaudit tarttuu suustakin, lisäksi voit saada huuliherpeksen kulliisi. Papilloomavirus ainakin tarttuu ja voi aiheuttaa suu- ja kurkkusyöpää, eli sun jäljiltäs kun kikkeliäs ties missä lumpuissa tunnut uittavan, leviää ehkä muutamaan ei-lumppuunkin (jos seurustelet vakavasti jossain välissä kunnollisten naisten kanssa) vähintäänkin papillooma -virus ja ne levittää sitä tuleville kumppaneilleen. Joku saattaa oikeasti sairastua syöpäänkin, ehkä jopa sinä itse...
Löydät kivan neitsyt -tytön, nussit sitä paljaalla, eihän ole sulle nimittäin mitään vaaraa, mutta likaisesta kikkelistäs tartutat siihen papillooman, nuolet sen pillua ja saat sen omaan suuhusi... Joko kuvio alkaa hahmottua? Lue vaikka tosta... Jopa suutelu saattaa riittää tartuttamiseen.
http://www.terve.fi/eturauhassyopa/tama-syopa-uhkaa-jos-harrastat-suuseksia - Ex__PUA
No-mitä-ihmettä kirjoitti:
Etkös sä tiedä, että jos imettää paljasta mulkkuaan naisella, niin et tiedä kenen paskaista keppiä se on imenyt ennen sua, ja voi tartuttaa suustaan sinullekin jotain "kivaa"? Tätähän ihmiset yrittää sulle selittää, niin miksi syyllistyt itse tuohon shaming languageen? Ei tuo ole vittuilua ja hyökkäystä sua kohtaan, vaan ihan tosiasia.
Sukupuolitaudit tarttuu suustakin, lisäksi voit saada huuliherpeksen kulliisi. Papilloomavirus ainakin tarttuu ja voi aiheuttaa suu- ja kurkkusyöpää, eli sun jäljiltäs kun kikkeliäs ties missä lumpuissa tunnut uittavan, leviää ehkä muutamaan ei-lumppuunkin (jos seurustelet vakavasti jossain välissä kunnollisten naisten kanssa) vähintäänkin papillooma -virus ja ne levittää sitä tuleville kumppaneilleen. Joku saattaa oikeasti sairastua syöpäänkin, ehkä jopa sinä itse...
Löydät kivan neitsyt -tytön, nussit sitä paljaalla, eihän ole sulle nimittäin mitään vaaraa, mutta likaisesta kikkelistäs tartutat siihen papillooman, nuolet sen pillua ja saat sen omaan suuhusi... Joko kuvio alkaa hahmottua? Lue vaikka tosta... Jopa suutelu saattaa riittää tartuttamiseen.
http://www.terve.fi/eturauhassyopa/tama-syopa-uhkaa-jos-harrastat-suuseksiaNo jos tuolta pohjalta toimii, ei voida edes suudella. Itse en suhtaudu järin vakavasti noihin suusta tarttuviin juttuihin, en oikeasti usko niiden yleisyyteen. Sitten tuuri on jo todella huonoa jos sellainen tulee.
Samoin, mistä päättelet että minulla olisi automaattisesti jokin tauti?
Tosin, mitä tulee neitsyt-tyttöön, niin jos häneltä saisin takaisin taudin mikä minulla jo on, niin mitä sitten?
Mutta se on hyvä huomio, että sinustakin naiset ovat saastaisia lutkia, joiden kanssa ei tule seurustella. - No-mitä-ihmettä
Ex__PUA kirjoitti:
No jos tuolta pohjalta toimii, ei voida edes suudella. Itse en suhtaudu järin vakavasti noihin suusta tarttuviin juttuihin, en oikeasti usko niiden yleisyyteen. Sitten tuuri on jo todella huonoa jos sellainen tulee.
Samoin, mistä päättelet että minulla olisi automaattisesti jokin tauti?
Tosin, mitä tulee neitsyt-tyttöön, niin jos häneltä saisin takaisin taudin mikä minulla jo on, niin mitä sitten?
Mutta se on hyvä huomio, että sinustakin naiset ovat saastaisia lutkia, joiden kanssa ei tule seurustella.Papilloomavirus ilmeisesti tarttuu todella helposti, lisäksi se on hyvin yleinen eikä lähes koskaan aiheuta oireita varsinkaan miehille, eli sitä ei edes tiedä kantavansa ennen kuin sairastuu syöpään. Tuuria joo, joku voi saada sen ainoalta seksikumppaniltaan ja sairastua syöpään, sattuuhan sitä...
Päättelen että sulla aivan pakostikin on papilloomavirus, jos nuo kaikki pano -tarinasi pitävät paikkansa. Jos olet nussinut paljaalla nuorempana ja nyt imetät munaasi lutkilla, jotka ilmeisesti ottaa poskeen ilolla keneltä tahansa tuntemattomalta - ottihan sinultakin, niin kyllä niillä on virukset suussaan ja nyt ne on sun kullissa.
Niin, sä ajattelet tuon taudin vain itsesi kannalta, että jos tartutat neitseeseen ja saat sen häneltä suuhusi niin so what? Kuitenkin se on sen neitsyt -tytön kannalta paskempi juttu, koska se on ollut kunnollinen tyttö ja terve ja sinä tartutat siihen taudin, joka voi aiheuttaa sille kohdunkaulasyövän tai suu- tai kurkkusyövän. Kivaa? Kannatti odottaa sitä "oikeaa" jolle neitsyytensä antaa, jos se "oikea" on joku sun kaltainen?
Ne naiset joista kerrot, on saastaisia lutkia. Vain lutka antaa noin helposti kuin sulle tuntuu antavan. Ei-lutkat ei ole heti vittu levällään tai suu auki ottamassa vastaan täysin ventovieraalta. Sä tunnut pitävän niitä panojas jotenkin hyvinä naisina ja puhtaina sillä perusteella että ne juttelee sulle ystävällisesti, nauraa sun vitseille ja näyttää hyvältä, mutta ihan puhdasverisiä lutkiahan ne on, jos noin helposti antaa... Tosin ihan oma asias jos niiden kanssa haluat seurustella ja panna. En minä sua siitä tuomitse, vapaa valinta ja silleen, mutta halusin vain huomauttaa sulle että syyllistys henkilöhyökkäyksiin ja vittuilet ihmisille jotka puhuu sulle ihan asiaa. Se on totta, että suuseksi ei ole mitään turvaseksiä. Ja se on totta, että jos keppiään liottaa ties missä liemissä, niin taudit tarttuu ja levität niitä itse eteenpäin. - Ex__PUA
Papilloomavirus ilmeisesti tarttuu todella helposti, lisäksi se on hyvin yleinen eikä lähes koskaan aiheuta oireita varsinkaan miehille, eli sitä ei edes tiedä kantavansa ennen kuin sairastuu syöpään. Tuuria joo, joku voi saada sen ainoalta seksikumppaniltaan ja sairastua syöpään, sattuuhan sitä...
Päättelen että sulla aivan pakostikin on papilloomavirus, jos nuo kaikki pano -tarinasi pitävät paikkansa. Jos olet nussinut paljaalla nuorempana ja nyt imetät munaasi lutkilla, jotka ilmeisesti ottaa poskeen ilolla keneltä tahansa tuntemattomalta - ottihan sinultakin, niin kyllä niillä on virukset suussaan ja nyt ne on sun kullissa.
Niin, sä ajattelet tuon taudin vain itsesi kannalta, että jos tartutat neitseeseen ja saat sen häneltä suuhusi niin so what? Kuitenkin se on sen neitsyt -tytön kannalta paskempi juttu, koska se on ollut kunnollinen tyttö ja terve ja sinä tartutat siihen taudin, joka voi aiheuttaa sille kohdunkaulasyövän tai suu- tai kurkkusyövän. Kivaa? Kannatti odottaa sitä "oikeaa" jolle neitsyytensä antaa, jos se "oikea" on joku sun kaltainen?
Ne naiset joista kerrot, on saastaisia lutkia. Vain lutka antaa noin helposti kuin sulle tuntuu antavan. Ei-lutkat ei ole heti vittu levällään tai suu auki ottamassa vastaan täysin ventovieraalta. Sä tunnut pitävän niitä panojas jotenkin hyvinä naisina ja puhtaina sillä perusteella että ne juttelee sulle ystävällisesti, nauraa sun vitseille ja näyttää hyvältä, mutta ihan puhdasverisiä lutkiahan ne on, jos noin helposti antaa... Tosin ihan oma asias jos niiden kanssa haluat seurustella ja panna. En minä sua siitä tuomitse, vapaa valinta ja silleen, mutta halusin vain huomauttaa sulle että syyllistys henkilöhyökkäyksiin ja vittuilet ihmisille jotka puhuu sulle ihan asiaa. Se on totta, että suuseksi ei ole mitään turvaseksiä. Ja se on totta, että jos keppiään liottaa ties missä liemissä, niin taudit tarttuu ja levität niitä itse eteenpäin."Päättelen että sulla aivan pakostikin on papilloomavirus, jos nuo kaikki pano -tarinasi pitävät paikkansa. Jos olet nussinut paljaalla nuorempana ja nyt imetät munaasi lutkilla, jotka ilmeisesti ottaa poskeen ilolla keneltä tahansa tuntemattomalta - ottihan sinultakin, niin kyllä niillä on virukset suussaan ja nyt ne on sun kullissa."
Eli, alat tekemään oman hysteerisen mututuksesii kautta minusta henkilökohtaisia oletuksia?
Selvä. Miten monelle sinä olet jakanut persettäsi ja onko jokainen kerta (sis. suutelun) ollut suojattu ja partneri varmasti testattu?
Kerro, niin teen omat arvioni sinussta.
Ellei sitten ole jopa niin, että tautipioneerina tunnet nämä asiat. ;)
"Niin, sä ajattelet tuon taudin vain itsesi kannalta, että jos tartutat neitseeseen ja saat sen häneltä suuhusi niin so what? Kuitenkin se on sen neitsyt -tytön kannalta paskempi juttu, koska se on ollut kunnollinen tyttö ja terve ja sinä tartutat siihen taudin, joka voi aiheuttaa sille kohdunkaulasyövän tai suu- tai kurkkusyövän. Kivaa? Kannatti odottaa sitä "oikeaa" jolle neitsyytensä antaa, jos se "oikea" on joku sun kaltainen?"
Joten syyttäkäämme naisia jotka ovat sen minulle antaneet.
Kaikki taudit ovat naisista lähtöisin.
Minä taas en ajattele tässä yhtään sen enempää taii vähhempää itseäni, kuin ne naiset jotka hetkessä elämisen vuoksi ovat valmiita antamaan paljaalla juuri tapaamalleen miehelle.
"Ne naiset joista kerrot, on saastaisia lutkia. Vain lutka antaa noin helposti kuin sulle tuntuu antavan. Ei-lutkat ei ole heti vittu levällään tai suu auki ottamassa vastaan täysin ventovieraalta. Sä tunnut pitävän niitä panojas jotenkin hyvinä naisina ja puhtaina sillä perusteella että ne juttelee sulle ystävällisesti, nauraa sun vitseille ja näyttää hyvältä, mutta ihan puhdasverisiä lutkiahan ne on, jos noin helposti antaa... Tosin ihan oma asias jos niiden kanssa haluat seurustella ja panna. En minä sua siitä tuomitse, vapaa valinta ja silleen, mutta halusin vain huomauttaa sulle että syyllistys henkilöhyökkäyksiin ja vittuilet ihmisille jotka puhuu sulle ihan asiaa. Se on totta, että suuseksi ei ole mitään turvaseksiä. Ja se on totta, että jos keppiään liottaa ties missä liemissä, niin taudit tarttuu ja levität niitä itse eteenpäin."
Tuomitsethan sinä. Sitä sinun nyt on turha kiistää, ettetkö passiivis-aggressiivisesti etsi asiasta jotain
Se on hassua miten naiset kokevat uhaksi sen, että mies pystyy laittamaan hanttiin seksuaaliselle vallalle, puhumattakaan siitä, että naiset eivät koskaan syytä oikea syyllistä eli naista.
Jos minulla on tauti, on se yksinomaan naiselta.
Jos minä saan, tapahtuu se yksinomaan naisen suostumuksella.
Valita siis naisille.
Mutta muista, ttä tässä tapauksessa sinä olet yhtä mieltä siitä, että on olemassa lutkia.
Se on jo voitto minulle. ;)
Ja minä muuten pidän naista lutkana antoi hän minulle tai ei. Se riippuu ihan siitä naisesta.
Vastapainoksi en pidä lutkana neitsyttä joka antaa sen miehelleen, tai minulle.
Tuo on naisen subjektiivista logiikkaa mitä yrität sovittaa minun logiikaksi. - No-mitä-ihmettä
Ex__PUA kirjoitti:
"Päättelen että sulla aivan pakostikin on papilloomavirus, jos nuo kaikki pano -tarinasi pitävät paikkansa. Jos olet nussinut paljaalla nuorempana ja nyt imetät munaasi lutkilla, jotka ilmeisesti ottaa poskeen ilolla keneltä tahansa tuntemattomalta - ottihan sinultakin, niin kyllä niillä on virukset suussaan ja nyt ne on sun kullissa."
Eli, alat tekemään oman hysteerisen mututuksesii kautta minusta henkilökohtaisia oletuksia?
Selvä. Miten monelle sinä olet jakanut persettäsi ja onko jokainen kerta (sis. suutelun) ollut suojattu ja partneri varmasti testattu?
Kerro, niin teen omat arvioni sinussta.
Ellei sitten ole jopa niin, että tautipioneerina tunnet nämä asiat. ;)
"Niin, sä ajattelet tuon taudin vain itsesi kannalta, että jos tartutat neitseeseen ja saat sen häneltä suuhusi niin so what? Kuitenkin se on sen neitsyt -tytön kannalta paskempi juttu, koska se on ollut kunnollinen tyttö ja terve ja sinä tartutat siihen taudin, joka voi aiheuttaa sille kohdunkaulasyövän tai suu- tai kurkkusyövän. Kivaa? Kannatti odottaa sitä "oikeaa" jolle neitsyytensä antaa, jos se "oikea" on joku sun kaltainen?"
Joten syyttäkäämme naisia jotka ovat sen minulle antaneet.
Kaikki taudit ovat naisista lähtöisin.
Minä taas en ajattele tässä yhtään sen enempää taii vähhempää itseäni, kuin ne naiset jotka hetkessä elämisen vuoksi ovat valmiita antamaan paljaalla juuri tapaamalleen miehelle.
"Ne naiset joista kerrot, on saastaisia lutkia. Vain lutka antaa noin helposti kuin sulle tuntuu antavan. Ei-lutkat ei ole heti vittu levällään tai suu auki ottamassa vastaan täysin ventovieraalta. Sä tunnut pitävän niitä panojas jotenkin hyvinä naisina ja puhtaina sillä perusteella että ne juttelee sulle ystävällisesti, nauraa sun vitseille ja näyttää hyvältä, mutta ihan puhdasverisiä lutkiahan ne on, jos noin helposti antaa... Tosin ihan oma asias jos niiden kanssa haluat seurustella ja panna. En minä sua siitä tuomitse, vapaa valinta ja silleen, mutta halusin vain huomauttaa sulle että syyllistys henkilöhyökkäyksiin ja vittuilet ihmisille jotka puhuu sulle ihan asiaa. Se on totta, että suuseksi ei ole mitään turvaseksiä. Ja se on totta, että jos keppiään liottaa ties missä liemissä, niin taudit tarttuu ja levität niitä itse eteenpäin."
Tuomitsethan sinä. Sitä sinun nyt on turha kiistää, ettetkö passiivis-aggressiivisesti etsi asiasta jotain
Se on hassua miten naiset kokevat uhaksi sen, että mies pystyy laittamaan hanttiin seksuaaliselle vallalle, puhumattakaan siitä, että naiset eivät koskaan syytä oikea syyllistä eli naista.
Jos minulla on tauti, on se yksinomaan naiselta.
Jos minä saan, tapahtuu se yksinomaan naisen suostumuksella.
Valita siis naisille.
Mutta muista, ttä tässä tapauksessa sinä olet yhtä mieltä siitä, että on olemassa lutkia.
Se on jo voitto minulle. ;)
Ja minä muuten pidän naista lutkana antoi hän minulle tai ei. Se riippuu ihan siitä naisesta.
Vastapainoksi en pidä lutkana neitsyttä joka antaa sen miehelleen, tai minulle.
Tuo on naisen subjektiivista logiikkaa mitä yrität sovittaa minun logiikaksi.Ja mistä oletat ees, että olen nainen? Ja hirveä henkilöhyökkäys ja shaming languagea ja ties mitä ragetusta vain, koska sanon sulle ihan maalaisjärjellä pääteltävissä olevan asian, eli jos nussit ympäriinsä sulle tarttuu ennemmin tai myöhemmin joku tauti, ja todennäköisimmin sulla jo on sellainen ja vähintään sulla on papilloomavirus... Papilloomavirus tarttuu jopa käsien levityksellä, eli jos räpläät naisen paljasta pillua ja sen jälkeen kosket omaan keppiis tai nainen koskee ensin omaan tussuunsa ja sitten sun keppiin, niin se on sulla. Jos kosket suuhus, se on sulla suussa jne...
Älä nyt viitsi aikuinen mies alkaa itkemään, kun sanon että saat lutkilta (koska lutkat on niitä jotka antaa noin helposti, kuin kuvailemasi nainen) pillua ja siinä samalla saat taudit... Enkä tarkoittanut koko asiasta mainitsemista miksikään vittuiluksi, kun vain toin esiin, että turhaan alat aukoa päätäs kun sulle ihmiset ihan tosiasiaa selittää, eli että jos imetät mulkkuas jollain josta et tiedä keiden kaikkien mulkkuja se on imenyt, sä saat sen taudit. Saat kaikkien niiden jätkien taudit, joiden munaa se on lutkuttanut. - mskhfuilvd
meillä oli festareilla mökki. ja siellä sai.
- Ex__PUA
Ja mistä oletat ees, että olen nainen? Ja hirveä henkilöhyökkäys ja shaming languagea ja ties mitä ragetusta vain, koska sanon sulle ihan maalaisjärjellä pääteltävissä olevan asian, eli jos nussit ympäriinsä sulle tarttuu ennemmin tai myöhemmin joku tauti, ja todennäköisimmin sulla jo on sellainen ja vähintään sulla on papilloomavirus... Papilloomavirus tarttuu jopa käsien levityksellä, eli jos räpläät naisen paljasta pillua ja sen jälkeen kosket omaan keppiis tai nainen koskee ensin omaan tussuunsa ja sitten sun keppiin, niin se on sulla. Jos kosket suuhus, se on sulla suussa jne...
Älä nyt viitsi aikuinen mies alkaa itkemään, kun sanon että saat lutkilta (koska lutkat on niitä jotka antaa noin helposti, kuin kuvailemasi nainen) pillua ja siinä samalla saat taudit... Enkä tarkoittanut koko asiasta mainitsemista miksikään vittuiluksi, kun vain toin esiin, että turhaan alat aukoa päätäs kun sulle ihmiset ihan tosiasiaa selittää, eli että jos imetät mulkkuas jollain josta et tiedä keiden kaikkien mulkkuja se on imenyt, sä saat sen taudit. Saat kaikkien niiden jätkien taudit, joiden munaa se on lutkuttanut.No oletko nainen?
Ymmärräthän, että näillä sinun kriteereilläsi seksiä ei voi harrastaa muut kuin neitsyet?
Tai jos voi, pitää olla kirjaimellisesti sukelluspuku päällä. Ja mielellään vielä hengityssuojain. Ex__PUA kirjoitti:
No oletko nainen?
Ymmärräthän, että näillä sinun kriteereilläsi seksiä ei voi harrastaa muut kuin neitsyet?
Tai jos voi, pitää olla kirjaimellisesti sukelluspuku päällä. Ja mielellään vielä hengityssuojain.:D Tähän tulemaan minäkin olen tullut;)
- dfgersdfws
Ei oo pelkoa, pulla nussii vain unissaan, siitä ei irtoa sukupuolitauteja, ei unisuuseksissä tai unipaljaalla panemisesta.
Mitä ne kaikki äidin pikku talttahampaat antaa vetää itsensä harhaan? - Ex___PUA
dfgersdfws kirjoitti:
Ei oo pelkoa, pulla nussii vain unissaan, siitä ei irtoa sukupuolitauteja, ei unisuuseksissä tai unipaljaalla panemisesta.
Mitä ne kaikki äidin pikku talttahampaat antaa vetää itsensä harhaan?Miten moni mies on käyttänyt puskista ampuvaa, ja kateellista paskahousutätiä?
- Ronsuelefantti
Ainoa missä sulla on lähenevää pointtia on tuo märkä-kausi teesi, jolloin jopa kaltaisesi puoliaspergeri saa naista olemalla luontaisesti narsistinen.
Mitä on luontaisuus naisteniskennässä? Sä opit, korjaat ja otat käyttöön uutta - kasvat. Jos se on jotenkin väkinäistä, vika on sinussa.
Luontaisilla ytmeillä taas on alusta lähtien niin paljon vahvoja ja haluttuja ominaisuuksia luonteessaan, olemuksessaan, kanssakäymisessään ja ulkonäössään, että ne kantavat menestykseen ja märkiin kausiin jo itsessään.- Ex__PUA
No täysburgerina sinun pitäisi päästä ensiksi poikuudestasi eroon, ennen kun voit kokea märän kauden, mutta voit tietysti aina lukea siitä täältä.
Luontaisuus naisten iskennässä on sitä mitä tuossa kuvattiin, eli että se ei ole pakotettua ja kaavamaista (puppeilu) eikä välttämättä sisällä hirveästi ns. näyttäviä liikkeitä, aka. ylimääräisiä osia.
Luontaisillla ytmeillä ne ominaisuudet ovat yleensä raha, status ja ulkonäkö. Muuten taas märän kauden kaltaiset avut vaikuttavat hyvin ytmimäisesti, jopa ketmiin kuten minä; naista tulee "joka kerta" ja "joka paikasta".
Itse en myöskään sanoisi että kaikki ytmit olisivat toistensa kopioita. Siis mitä tulee persoonallisuuteen ja maneeriin. - erkki-täti
Ex__PUA kirjoitti:
No täysburgerina sinun pitäisi päästä ensiksi poikuudestasi eroon, ennen kun voit kokea märän kauden, mutta voit tietysti aina lukea siitä täältä.
Luontaisuus naisten iskennässä on sitä mitä tuossa kuvattiin, eli että se ei ole pakotettua ja kaavamaista (puppeilu) eikä välttämättä sisällä hirveästi ns. näyttäviä liikkeitä, aka. ylimääräisiä osia.
Luontaisillla ytmeillä ne ominaisuudet ovat yleensä raha, status ja ulkonäkö. Muuten taas märän kauden kaltaiset avut vaikuttavat hyvin ytmimäisesti, jopa ketmiin kuten minä; naista tulee "joka kerta" ja "joka paikasta".
Itse en myöskään sanoisi että kaikki ytmit olisivat toistensa kopioita. Siis mitä tulee persoonallisuuteen ja maneeriin.no Tuskassa ooot käyny.
- Ex__PUA
erkki-täti kirjoitti:
no Tuskassa ooot käyny.
No nyt aletaan olla jo kartalla.
Mutta en kerro että oliko se Tuska, voiko mahdollisesti eräs toinen. Ehkä kolmas! - Ronssssu
Ex__PUA kirjoitti:
Itse en myöskään sanoisi että kaikki ytmit olisivat toistensa kopioita. Siis mitä tulee persoonallisuuteen ja maneeriin.Näin täysburgerinakin pääsin poikuudestani eroon luultavasti paljon varhaisemmin kuin sinä.. jonkinasteinen "märkä kausikin" odotti jo ennen sitä.
Juttuhan onkin siinä, ettei jutuistasi opi yhtikäs mitään - silkkaa pinnallista jargonia, joka ei pahemmin hyödytä ketään ätmiä.
Kerro ennemmin analyyttisemmin vaikka että mitkä olivat asioita, jotka katkaisivat oman kuivan kautesi?
Millä avuin sait naista?
Yhdelläkään tuntemallani ytmillä muuten ole raha pahemmin taskussa painellut. Ulkonäköä on ollut aika usealla kyllä.
Mitä tarkoitat statuksella? - Ex__PUA
Ronssssu kirjoitti:
Näin täysburgerinakin pääsin poikuudestani eroon luultavasti paljon varhaisemmin kuin sinä.. jonkinasteinen "märkä kausikin" odotti jo ennen sitä.
Juttuhan onkin siinä, ettei jutuistasi opi yhtikäs mitään - silkkaa pinnallista jargonia, joka ei pahemmin hyödytä ketään ätmiä.
Kerro ennemmin analyyttisemmin vaikka että mitkä olivat asioita, jotka katkaisivat oman kuivan kautesi?
Millä avuin sait naista?
Yhdelläkään tuntemallani ytmillä muuten ole raha pahemmin taskussa painellut. Ulkonäköä on ollut aika usealla kyllä.
Mitä tarkoitat statuksella?En usko että poikuuden menetykseksi lasketaan sitä, että joku setä kokeili kehon aukkojesi joustavuutta. Tai no, sovitaan että se lasketaan. Oliko sillä karvainen silinterilakki ja uimalasit päässä?
"Juttuhan onkin siinä, ettei jutuistasi opi yhtikäs mitään - silkkaa pinnallista jargonia, joka ei pahemmin hyödytä ketään ätmiä."
Kyllä öppii jös hälyää öppiä.
Luulen kyllä, että neuvoni ovat - ainakin tämä - hyödyllisempiä KTM-tason miehille.
Mutta kyllä tämä ja muut ätmejäkin hieman auttavat.
He esim. välttävät PUA-ansan ja toisaalta myös he oppivat minulta välttämään muita sinisen pillerin ohjeita jotka ovat ajanhukkaa.
Samoin, tämä auttaa heitä ymmärtämään että tila jossa he ovat nyt, voi olla vääristää heidän käsiitystään tasosta. Joten, hienoinen tason nousu vaikka HC-ATM:ista ATM:ksi voi olla mahdollista, jos onnistuu astumaan pois kuivasta kaudesta.
Miten se tehdään? Se onkin hieman hankalampi juttu.
"Kerro ennemmin analyyttisemmin vaikka että mitkä olivat asioita, jotka katkaisivat oman kuivan kautesi?"
Numeropeli lienee yksi, ja sitten tuo edellinen pointti, että kun sain "pään auki" sieltä alkoi sitten lopputulokset kasvamaan ekspotentiaalisesti.
Äkkiä vain havahduin, että aloin itse tiputtaa naisia pois, huomasin joutuvani varaamaan erikseen aikaa että saisin pidettyä heihin yhteyttä, ja joudun junailemaan aikatauluja tapaamisille jne.
"Millä avuin sait naista?"
Mainittu numeropeli kokemus ja tietotaito kova duuni se suurin: nainen ja sitten naiset valitsivat minut.
Se onkin yksi mikä on se vaikein seikka kaikille paitsi ytmeille, jotka tulevat niiin usein naisten valitsimiksi.
Nyt olen elänyt lähes tulkoon täyttä YTM-elämää. Ainakin YKTM.
Tähän vielä sisältyy minun testailemat juttuni. Kuivalla kaudella aloin vain testailemaan esim. EI-PUA-juttuja ynnä muita myyttejä. Sen etuna oli, ettei siinä oikeastaan ollut mitään hävittävää - joskin pitkään jatkunut kuiva kausi psykologisen pääoman menettäminen torjuntojen muodossa kyllä olisi vetänyt mielen mustaksi ja tehnyt nousemisesta vielä vaikeampaa.
"Mitä tarkoitat statuksella?"
Asema yhteisössä (yhteiskunnassa).
Tämä, kuten märkä kausikin, on todella suuri apu.
Kumpikin antaa sinulle sellaisen näkymättömän etumatkan, mikä parhaimmillaan saa naisen tekemään itse yllättävän osan työstä.
Esim. jos eilinen nainen jo puhui sielujen sympatista ja uskomattomista kemioista, tunnin pari tuntemisen jälkeen. Niin yhtälailla status-tilanteessa naiset olivat kuin ihastuneita, vaikka eivät olleet koskaan edes jutelleet kunnolla kanssani. - Rrramses
Ex__PUA kirjoitti:
En usko että poikuuden menetykseksi lasketaan sitä, että joku setä kokeili kehon aukkojesi joustavuutta. Tai no, sovitaan että se lasketaan. Oliko sillä karvainen silinterilakki ja uimalasit päässä?
"Juttuhan onkin siinä, ettei jutuistasi opi yhtikäs mitään - silkkaa pinnallista jargonia, joka ei pahemmin hyödytä ketään ätmiä."
Kyllä öppii jös hälyää öppiä.
Luulen kyllä, että neuvoni ovat - ainakin tämä - hyödyllisempiä KTM-tason miehille.
Mutta kyllä tämä ja muut ätmejäkin hieman auttavat.
He esim. välttävät PUA-ansan ja toisaalta myös he oppivat minulta välttämään muita sinisen pillerin ohjeita jotka ovat ajanhukkaa.
Samoin, tämä auttaa heitä ymmärtämään että tila jossa he ovat nyt, voi olla vääristää heidän käsiitystään tasosta. Joten, hienoinen tason nousu vaikka HC-ATM:ista ATM:ksi voi olla mahdollista, jos onnistuu astumaan pois kuivasta kaudesta.
Miten se tehdään? Se onkin hieman hankalampi juttu.
"Kerro ennemmin analyyttisemmin vaikka että mitkä olivat asioita, jotka katkaisivat oman kuivan kautesi?"
Numeropeli lienee yksi, ja sitten tuo edellinen pointti, että kun sain "pään auki" sieltä alkoi sitten lopputulokset kasvamaan ekspotentiaalisesti.
Äkkiä vain havahduin, että aloin itse tiputtaa naisia pois, huomasin joutuvani varaamaan erikseen aikaa että saisin pidettyä heihin yhteyttä, ja joudun junailemaan aikatauluja tapaamisille jne.
"Millä avuin sait naista?"
Mainittu numeropeli kokemus ja tietotaito kova duuni se suurin: nainen ja sitten naiset valitsivat minut.
Se onkin yksi mikä on se vaikein seikka kaikille paitsi ytmeille, jotka tulevat niiin usein naisten valitsimiksi.
Nyt olen elänyt lähes tulkoon täyttä YTM-elämää. Ainakin YKTM.
Tähän vielä sisältyy minun testailemat juttuni. Kuivalla kaudella aloin vain testailemaan esim. EI-PUA-juttuja ynnä muita myyttejä. Sen etuna oli, ettei siinä oikeastaan ollut mitään hävittävää - joskin pitkään jatkunut kuiva kausi psykologisen pääoman menettäminen torjuntojen muodossa kyllä olisi vetänyt mielen mustaksi ja tehnyt nousemisesta vielä vaikeampaa.
"Mitä tarkoitat statuksella?"
Asema yhteisössä (yhteiskunnassa).
Tämä, kuten märkä kausikin, on todella suuri apu.
Kumpikin antaa sinulle sellaisen näkymättömän etumatkan, mikä parhaimmillaan saa naisen tekemään itse yllättävän osan työstä.
Esim. jos eilinen nainen jo puhui sielujen sympatista ja uskomattomista kemioista, tunnin pari tuntemisen jälkeen. Niin yhtälailla status-tilanteessa naiset olivat kuin ihastuneita, vaikka eivät olleet koskaan edes jutelleet kunnolla kanssani."En usko että poikuuden menetykseksi lasketaan sitä, että joku setä kokeili kehon aukkojesi joustavuutta. Tai no, sovitaan että se lasketaan. Oliko sillä karvainen silinterilakki ja uimalasit päässä?"
Onneksi olen haudannut tuollaiset lapsuudenmuistoni syvälle, niin ei tarvitse muistella sinua ahdistelemassa parhaimpina pua-aikoinasi... hinttari.
"Numeropeli lienee yksi, ja sitten tuo edellinen pointti, että kun sain "pään auki" sieltä alkoi sitten lopputulokset kasvamaan ekspotentiaalisesti. "
Mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa?
Teet nyt sen perus menestyjän mokan ettet osaa analysoida menestyksesi tekijöitä muille tippaakaan siten että siitä olisi hyötyä.
Esim. "kokemus ja tietotaito kova duuni"
Kiitti vaan tiedosta, mutta tuosta ei ole mitään teknistä informatiivista hyötyä kenellekään.. mitä pitää tietää ja taitaa?
Asema yhteisössä.. suurin osa tuntemistani ytmeistä ei todellakaan ole millään johtajan pallilla, vai mitä tarkoitat?
Mikä se sun statuksesi sitten on millä niitä naisia saat?
Ootko sä joku pomomies? - Ex__PUA
Rrramses kirjoitti:
"En usko että poikuuden menetykseksi lasketaan sitä, että joku setä kokeili kehon aukkojesi joustavuutta. Tai no, sovitaan että se lasketaan. Oliko sillä karvainen silinterilakki ja uimalasit päässä?"
Onneksi olen haudannut tuollaiset lapsuudenmuistoni syvälle, niin ei tarvitse muistella sinua ahdistelemassa parhaimpina pua-aikoinasi... hinttari.
"Numeropeli lienee yksi, ja sitten tuo edellinen pointti, että kun sain "pään auki" sieltä alkoi sitten lopputulokset kasvamaan ekspotentiaalisesti. "
Mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa?
Teet nyt sen perus menestyjän mokan ettet osaa analysoida menestyksesi tekijöitä muille tippaakaan siten että siitä olisi hyötyä.
Esim. "kokemus ja tietotaito kova duuni"
Kiitti vaan tiedosta, mutta tuosta ei ole mitään teknistä informatiivista hyötyä kenellekään.. mitä pitää tietää ja taitaa?
Asema yhteisössä.. suurin osa tuntemistani ytmeistä ei todellakaan ole millään johtajan pallilla, vai mitä tarkoitat?
Mikä se sun statuksesi sitten on millä niitä naisia saat?
Ootko sä joku pomomies?"Onneksi olen haudannut tuollaiset lapsuudenmuistoni syvälle, niin ei tarvitse muistella sinua ahdistelemassa parhaimpina pua-aikoinasi... hinttari.'"
Sori että toin ne esiin. Lupasit tehdä mitä vain, niin kauan jos sinua sanoo "tuhmaksi tytöksi" sulkaboaan ja karvaiseen silinteriin pukeutunut mies.
Minä tosin ahdistelin vain oikeita tyttöjä puppeaikoinani, joten en voi ottaa krediittiä sinun korkaamisestasi.
"Mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa?
Teet nyt sen perus menestyjän mokan ettet osaa analysoida menestyksesi tekijöitä muille tippaakaan siten että siitä olisi hyötyä."
Numeropelin olen selittänyt olevan PUA-teuhtaroinninkin takana, fanipoikien sitä tietämättä: lähestyt kyllin montaa naista, joku kiinnostuu.
PUA:t antavat krediitit PUA-opeilleen tästä, vaikka taannoin julkaisin täällä dokumentin jossa oli sosiaalinen koe, missä 3 PUA-tyyppiä koitti temppujaan 60 naiseen ja ainoastaan yksi onnistui. Se taisi olla kaikkein huonoin tulos.
Näet nainen - kuten tämäkin tapaus todistaa - kiinnostuu sinusta sekunneissa. Myös siinä kokeessa todettiin että muutamat minuutit eivät vaikuttaneet merkittävästi siihen (paitsi että pupet onnistuivat tuhoamaan jopa orastavan kiinnostuksen).
Muuten taas tuota on vaikea selittää tarkemmin, mitä tulee tähän raporttiin, sillä päällisin puolin en tosiaankaan tehnyt siinä paljon mitään.
Esim. ensiksi sanoin jotain hauskaa, mikä tuli mieleeni (ei mitään negausta) ja oli tilannekohtaista. Siihen se nainen tarttui ja "Jäimme suustamme kiinni". Päällisin puolin joku olisi selvästi nähnyt että nyt nappasi, mutta pelkkiä puheita kuuntelemalla ei kukaan olisi osannut sanoa että kyseessä on onnistunut iskeminen. Ymmärrrätkö mitä yritän sanoa?
"Pään auki saaminen" on puolestaan sitä mitä tarkoitan märillä kausilla. Eli saat yhden naisen, huomaat että pian sinusta kiinnostuu toinenkin, sitten neljäs, kahdeksas jne.
"Kiitti vaan tiedosta, mutta tuosta ei ole mitään teknistä informatiivista hyötyä kenellekään.. mitä pitää tietää ja taitaa? "
Kova duuni on tietysti sitä, että tekee jotain asioiden eteen.
Kokemus ja tietotaito sitä mitä sillä tarkoitetaan. Eli koska minulla on määrätty kokemus naisista ja tunnen heitä, on minulla määrätty tietämys mikä tapaa toimia ja mikä ei.
Se ei vaan tule ilman kokemusta.
Kokemuksella on se huono puoli, että se voi olla kovin miinusmerkkistä, ja estää tehokkaasti pyrkimykset eteenpäin.
Numeropeli kuivalla kaudella on riski.
Otin sen, ja se kannatti.
Normaalisti kuitenkin suosittelen tarkkailemaan naisten kiinnostuksen merkkejä.
Ongelmana oli kuivana kautena, että ainoa kanava oli tinder kun en baareihinkaan ehtinyt. Sitten kun sielläkään ei kukaan kiinnostunut, hyvän alun jällkeen, ei se juuri mieltä korottanut.
"Asema yhteisössä.. suurin osa tuntemistani ytmeistä ei todellakaan ole millään johtajan pallilla, vai mitä tarkoitat?"
Sitäkin.
Mutta yhteisö voi olla mikä tahansa muukin.
Esim. ensimmäinen muijakaverini kuului koulun YTN:ehin, ja joka cheerleader-muijan kanssa mennessään kaupungilla sai vislauksia jne.
Mutta myös minä kuuluin suosittuihin jätkiin.
Eli se statustietoisuutta siinä oli jonkin verran.
Mieti esim. baareja, jos olet DJ tai portsari, tulee muijia aina halutessasi. Mutta jos olet tavallinen olmi tai fanipoika joka menee muijasta toiseen, ei se vain jostain syystä ole sama asia. Nämä ovat asemat jotka tuskin koskaan vaihtuvat, ei väliä miten paljon leikkisi alfa-pleijeriä.
"Mikä se sun statuksesi sitten on millä niitä naisia saat?
Ootko sä joku pomomies?"
En halua kertoa liikaa yksityiselämästäni.
Se vain että se oli eräässä työyhteisössä, ja siellä huomasin että naiset olivat aivan lääpällään. - Ex__PUA
Ex__PUA kirjoitti:
"Onneksi olen haudannut tuollaiset lapsuudenmuistoni syvälle, niin ei tarvitse muistella sinua ahdistelemassa parhaimpina pua-aikoinasi... hinttari.'"
Sori että toin ne esiin. Lupasit tehdä mitä vain, niin kauan jos sinua sanoo "tuhmaksi tytöksi" sulkaboaan ja karvaiseen silinteriin pukeutunut mies.
Minä tosin ahdistelin vain oikeita tyttöjä puppeaikoinani, joten en voi ottaa krediittiä sinun korkaamisestasi.
"Mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa?
Teet nyt sen perus menestyjän mokan ettet osaa analysoida menestyksesi tekijöitä muille tippaakaan siten että siitä olisi hyötyä."
Numeropelin olen selittänyt olevan PUA-teuhtaroinninkin takana, fanipoikien sitä tietämättä: lähestyt kyllin montaa naista, joku kiinnostuu.
PUA:t antavat krediitit PUA-opeilleen tästä, vaikka taannoin julkaisin täällä dokumentin jossa oli sosiaalinen koe, missä 3 PUA-tyyppiä koitti temppujaan 60 naiseen ja ainoastaan yksi onnistui. Se taisi olla kaikkein huonoin tulos.
Näet nainen - kuten tämäkin tapaus todistaa - kiinnostuu sinusta sekunneissa. Myös siinä kokeessa todettiin että muutamat minuutit eivät vaikuttaneet merkittävästi siihen (paitsi että pupet onnistuivat tuhoamaan jopa orastavan kiinnostuksen).
Muuten taas tuota on vaikea selittää tarkemmin, mitä tulee tähän raporttiin, sillä päällisin puolin en tosiaankaan tehnyt siinä paljon mitään.
Esim. ensiksi sanoin jotain hauskaa, mikä tuli mieleeni (ei mitään negausta) ja oli tilannekohtaista. Siihen se nainen tarttui ja "Jäimme suustamme kiinni". Päällisin puolin joku olisi selvästi nähnyt että nyt nappasi, mutta pelkkiä puheita kuuntelemalla ei kukaan olisi osannut sanoa että kyseessä on onnistunut iskeminen. Ymmärrrätkö mitä yritän sanoa?
"Pään auki saaminen" on puolestaan sitä mitä tarkoitan märillä kausilla. Eli saat yhden naisen, huomaat että pian sinusta kiinnostuu toinenkin, sitten neljäs, kahdeksas jne.
"Kiitti vaan tiedosta, mutta tuosta ei ole mitään teknistä informatiivista hyötyä kenellekään.. mitä pitää tietää ja taitaa? "
Kova duuni on tietysti sitä, että tekee jotain asioiden eteen.
Kokemus ja tietotaito sitä mitä sillä tarkoitetaan. Eli koska minulla on määrätty kokemus naisista ja tunnen heitä, on minulla määrätty tietämys mikä tapaa toimia ja mikä ei.
Se ei vaan tule ilman kokemusta.
Kokemuksella on se huono puoli, että se voi olla kovin miinusmerkkistä, ja estää tehokkaasti pyrkimykset eteenpäin.
Numeropeli kuivalla kaudella on riski.
Otin sen, ja se kannatti.
Normaalisti kuitenkin suosittelen tarkkailemaan naisten kiinnostuksen merkkejä.
Ongelmana oli kuivana kautena, että ainoa kanava oli tinder kun en baareihinkaan ehtinyt. Sitten kun sielläkään ei kukaan kiinnostunut, hyvän alun jällkeen, ei se juuri mieltä korottanut.
"Asema yhteisössä.. suurin osa tuntemistani ytmeistä ei todellakaan ole millään johtajan pallilla, vai mitä tarkoitat?"
Sitäkin.
Mutta yhteisö voi olla mikä tahansa muukin.
Esim. ensimmäinen muijakaverini kuului koulun YTN:ehin, ja joka cheerleader-muijan kanssa mennessään kaupungilla sai vislauksia jne.
Mutta myös minä kuuluin suosittuihin jätkiin.
Eli se statustietoisuutta siinä oli jonkin verran.
Mieti esim. baareja, jos olet DJ tai portsari, tulee muijia aina halutessasi. Mutta jos olet tavallinen olmi tai fanipoika joka menee muijasta toiseen, ei se vain jostain syystä ole sama asia. Nämä ovat asemat jotka tuskin koskaan vaihtuvat, ei väliä miten paljon leikkisi alfa-pleijeriä.
"Mikä se sun statuksesi sitten on millä niitä naisia saat?
Ootko sä joku pomomies?"
En halua kertoa liikaa yksityiselämästäni.
Se vain että se oli eräässä työyhteisössä, ja siellä huomasin että naiset olivat aivan lääpällään.(Tuo kova työ ei muuten ollut mitään puppeilu, jossa sargataan 7 kertana viikossa - täysin tarpeetonta, vaikka toki olin aloitteellinen naisia kohtaan. Pääasiassa se oli vain lähinnä sitä että tein työtä, raskastakin, sen eteen että pääsin eteen päin. Sattumoisin kuivalla kaudella edetään melkolailla kuin täit tervassa).
- Ramzes
"Sori että toin ne esiin. Lupasit tehdä mitä vain, niin kauan jos sinua sanoo "tuhmaksi tytöksi" sulkaboaan ja karvaiseen silinteriin pukeutunut mies"
Muistankin nyt kuinka imiessäsi minua kehuit ettet ole koskaan syväkurkkuillut näin suurta pikkupojan pippeliä.. oli kuulema melkein vatsalaukussa saakka.
Numeropeli tuskin on kenenkään primäärisuositus..
"Eli koska minulla on määrätty kokemus naisista ja tunnen heitä, on minulla määrätty tietämys mikä tapaa toimia ja mikä ei. "
Nyt olet oleellisen ääressä. Konkreettiset neuvot vain olisivat käsinkosketeltavampia..
"Mutta myös minä kuuluin suosittuihin jätkiin. "
Tässäkin lähentelet.. olit suosittu jätkä KOSKA..?
Mietin kyllä sitäkin, että joku etevä sälli voisi hyvinkin esittää "alfa-pleijeriä" jos vain tietää miten tehdä se uskottavasti..
Loppupeleissä aika monikin tietämäni saajamies esittää suurempaa kuin mitä on.. tosin ovat myös aidosti sleazyjä sekä antisosiaalisia, eli menevät kategoriaan sexy sons.. - Ex__PUA
Ramzes kirjoitti:
"Sori että toin ne esiin. Lupasit tehdä mitä vain, niin kauan jos sinua sanoo "tuhmaksi tytöksi" sulkaboaan ja karvaiseen silinteriin pukeutunut mies"
Muistankin nyt kuinka imiessäsi minua kehuit ettet ole koskaan syväkurkkuillut näin suurta pikkupojan pippeliä.. oli kuulema melkein vatsalaukussa saakka.
Numeropeli tuskin on kenenkään primäärisuositus..
"Eli koska minulla on määrätty kokemus naisista ja tunnen heitä, on minulla määrätty tietämys mikä tapaa toimia ja mikä ei. "
Nyt olet oleellisen ääressä. Konkreettiset neuvot vain olisivat käsinkosketeltavampia..
"Mutta myös minä kuuluin suosittuihin jätkiin. "
Tässäkin lähentelet.. olit suosittu jätkä KOSKA..?
Mietin kyllä sitäkin, että joku etevä sälli voisi hyvinkin esittää "alfa-pleijeriä" jos vain tietää miten tehdä se uskottavasti..
Loppupeleissä aika monikin tietämäni saajamies esittää suurempaa kuin mitä on.. tosin ovat myös aidosti sleazyjä sekä antisosiaalisia, eli menevät kategoriaan sexy sons.."Muistankin nyt kuinka imiessäsi minua kehuit ettet ole koskaan syväkurkkuillut näin suurta pikkupojan pippeliä.. oli kuulema melkein vatsalaukussa saakka."
Ja koska sinulla on edelleenkin noista ajoista muistana pikkupojan pippeli, niin nypytät sitä youtube-videoiden ja nettikuvien ääressä joissa esiintyy karvasilinterilakkinen mies joka näytti sinulle PUA-rutiinin: "kuinka olla karvalakkisedän likainen tyttö". Tämä saa sinut ruikkasemaan ja kikattelemaan.
"Numeropeli tuskin on kenenkään primäärisuositus.."
Numeropeli on oikeastaan ainoita todennettavia seikkoja PUA-jutuissa(kin).
Tätä ei haluta myöntää, sillä se pudottaisi epärealistiselta marketoinnilta ja toimimattomilta PUA-kikoilta pohjan pois.
Tosin, olen törmännyt jo siihen, että jotkut tahot ovat myöntäneet tämän joko suoraan tai kautta rantain.
Tietysti se vielä ei jää siihen, sillä PUA-jutut ovat muutenkin ristiriitaisia joten siksi niillä ei ole ongelmaa marketoinnissa uskotella myyvänsä vaermoja ratkaisuja, mutta myöntää sisäpiirissä että se kaikki perustuikin numeropeliin.
"Nyt olet oleellisen ääressä. Konkreettiset neuvot vain olisivat käsinkosketeltavampia.."
Kuten, että mitä pitää tehdä ja sanoa?
No kuten tämän kertainen esimerkkitapaus ja edellisessä viestissäni tekkemäni tarkennus asian ilmaisi, niin jos laittaisin pelkkiä sanoja mitä puhuin, ei siitä kukaan tulisi hullua hurskaammaksi sillä se oli paikottain vain molempia kiinnostuneesta bändistä juttelua.
Mikä tosiaan tulee märkään kauteen ja numeropeliin, niin tuo nainen sanoi heti että nyt kolahti, jo ennen kun olin avannut suutani. Tiietysti "avarini" oli hauska, mutta en usko että se olisi jäänyt vain siitä kiinni.
Minä puolestani käytin kokemusta ja tietotaitoa tietämään, että nainen kiinnostui minusta, ilman että muut kuin ei-vapaahetoiset kiinnostuksen merkit sen osoittivat.
Tämä on tilanne missä tietämätön olisi ehkä luovuttanut. PUA olisi mennyt johonkin rutiineihin (nainen sanoi inhoavansa pakotettuja kanssakäymisiä). Joku joka olisi uskonut naisten "ei ne kiinnostuksne merkit ainakaan mulla mitään koskaan meinaa" ei olisi välttämättä tajunnut naisen olleen kiinnostunut jne. Minä taas osasin lukea naista ja tilannetta - sekä kuljettaa sitä pientä riskiä ottaen eteenpäin. Esim. nainen sanoi että "olet niin mukava, että pääset koska vaan mun luokse yöksi", eikä suinkaa sanonut että "mennään meille panemaan". Tästä sitten otin askeleen eteenpäin, ja ehdotin että menemme jo nyt hänen luokse.
Nainen sanoi heillä, että tiesi jo alussa "että päädymme sänkyyn jossain vaiheessa".
Kuten huomaat, oli tuossa monta punaisen pillerin periaatetta, mitkä eivät löydy PUA-opeista eikä muista sinisen pillerin ohjeista.
"Tässäkin lähentelet.. olit suosittu jätkä KOSKA..?"
No koska minulla oli jo silloin päässäni tuuhea ja paksu tukka, mikä kuuluukin olla jokasella SUVAITSEVAISELLA ja eurooppalaisella nuorella miehellä, että tiedäkin sä se!
Tuo sen esittäminen, niin siihen en kyllä usko.
Koska status on se mikä määrää ns. alfastatuksen.
Tiedän että PUA-opit uskottelevat, että se on käytös, mutta se ei ole totta.
Ei ole väliä miten paljon esität vaikka baarissa sitä alfaa, mutta todelliset alfat on se juomia tiskillä ilmaiseksi tarjoileva lihava baarin omistaja, jolla on hoikka blondi muijana (esimerkki oikeasta elämästä). Tai DJ tai poke.
Tätä ei valitettavasti voi muuttaa.
Minäkään en koskaan tuolloin kouluaikoina esittänyt mitään, en edes silloinn niin paljoa näitä juttuja analysoinut, saati että olisin ollut tietoinen tuollaisista hierarkioista. - Kylänsuurin
Ex__PUA kirjoitti:
"Muistankin nyt kuinka imiessäsi minua kehuit ettet ole koskaan syväkurkkuillut näin suurta pikkupojan pippeliä.. oli kuulema melkein vatsalaukussa saakka."
Ja koska sinulla on edelleenkin noista ajoista muistana pikkupojan pippeli, niin nypytät sitä youtube-videoiden ja nettikuvien ääressä joissa esiintyy karvasilinterilakkinen mies joka näytti sinulle PUA-rutiinin: "kuinka olla karvalakkisedän likainen tyttö". Tämä saa sinut ruikkasemaan ja kikattelemaan.
Tätä ei haluta myöntää, sillä se pudottaisi epärealistiselta marketoinnilta ja toimimattomilta PUA-kikoilta pohjan pois.
Tosin, olen törmännyt jo siihen, että jotkut tahot ovat myöntäneet tämän joko suoraan tai kautta rantain.
Tietysti se vielä ei jää siihen, sillä PUA-jutut ovat muutenkin ristiriitaisia joten siksi niillä ei ole ongelmaa marketoinnissa uskotella myyvänsä vaermoja ratkaisuja, mutta myöntää sisäpiirissä että se kaikki perustuikin numeropeliin.
"Nyt olet oleellisen ääressä. Konkreettiset neuvot vain olisivat käsinkosketeltavampia.."
No kuten tämän kertainen esimerkkitapaus ja edellisessä viestissäni tekkemäni tarkennus asian ilmaisi, niin jos laittaisin pelkkiä sanoja mitä puhuin, ei siitä kukaan tulisi hullua hurskaammaksi sillä se oli paikottain vain molempia kiinnostuneesta bändistä juttelua.
Mikä tosiaan tulee märkään kauteen ja numeropeliin, niin tuo nainen sanoi heti että nyt kolahti, jo ennen kun olin avannut suutani. Tiietysti "avarini" oli hauska, mutta en usko että se olisi jäänyt vain siitä kiinni.
Minä puolestani käytin kokemusta ja tietotaitoa tietämään, että nainen kiinnostui minusta, ilman että muut kuin ei-vapaahetoiset kiinnostuksen merkit sen osoittivat.
Tämä on tilanne missä tietämätön olisi ehkä luovuttanut. PUA olisi mennyt johonkin rutiineihin (nainen sanoi inhoavansa pakotettuja kanssakäymisiä). Joku joka olisi uskonut naisten "ei ne kiinnostuksne merkit ainakaan mulla mitään koskaan meinaa" ei olisi välttämättä tajunnut naisen olleen kiinnostunut jne. Minä taas osasin lukea naista ja tilannetta - sekä kuljettaa sitä pientä riskiä ottaen eteenpäin. Esim. nainen sanoi että "olet niin mukava, että pääset koska vaan mun luokse yöksi", eikä suinkaa sanonut että "mennään meille panemaan". Tästä sitten otin askeleen eteenpäin, ja ehdotin että menemme jo nyt hänen luokse.
Nainen sanoi heillä, että tiesi jo alussa "että päädymme sänkyyn jossain vaiheessa".
Kuten huomaat, oli tuossa monta punaisen pillerin periaatetta, mitkä eivät löydy PUA-opeista eikä muista sinisen pillerin ohjeista.
No koska minulla oli jo silloin päässäni tuuhea ja paksu tukka, mikä kuuluukin olla jokasella SUVAITSEVAISELLA ja eurooppalaisella nuorella miehellä, että tiedäkin sä se!
Ei ole väliä miten paljon esität vaikka baarissa sitä alfaa, mutta todelliset alfat on se juomia tiskillä ilmaiseksi tarjoileva lihava baarin omistaja, jolla on hoikka blondi muijana (esimerkki oikeasta elämästä). Tai DJ tai poke.
Minäkään en koskaan tuolloin kouluaikoina esittänyt mitään, en edes silloinn niin paljoa näitä juttuja analysoinut, saati että olisin ollut tietoinen tuollaisista hierarkioista.Todellisella alfalla on komeat kasvot, ihan helkkarin iso kalu, ja se tietää olevansa hyvin varusteltu, se tuo sille tietynlaisen itsevarmuuden johon naiset ihastuu. Ehkä tuo sun "märkä kausi" toimii vähän saman tapaisesti, eli kun oot saanut pillua olet itsevarmempi naisten seurassa, ja saat pillua muiltakin helpommin koska käyttäydyt itsevarmasti, mutta todellista alfaa sinusta ei tule jos ei ole noita fyysisiä piirteitä jotka ekana mainitsin... Tunnen ihan tavallisia raksamiehiä ja muita duunareita, joilla ei mitään statusta ole, ja naiset pörrää niiden ympärillä. Siinä sun aiempaan ketjuun linkittämässäsi dokkarissa sanottiin että mies saa naista "olemalla pitkä". Ei sekään pidä aina paikkaansa. Osa näistä alfoista jotka tunnen ei ole pitkiä, vaan jopa vähän lyhyempiä kuin keskimittaiset. Ainut mikä niitä yhdistää on komeat kasvot ja iso kyrpä.
- Ex__PUA
Kylänsuurin kirjoitti:
Todellisella alfalla on komeat kasvot, ihan helkkarin iso kalu, ja se tietää olevansa hyvin varusteltu, se tuo sille tietynlaisen itsevarmuuden johon naiset ihastuu. Ehkä tuo sun "märkä kausi" toimii vähän saman tapaisesti, eli kun oot saanut pillua olet itsevarmempi naisten seurassa, ja saat pillua muiltakin helpommin koska käyttäydyt itsevarmasti, mutta todellista alfaa sinusta ei tule jos ei ole noita fyysisiä piirteitä jotka ekana mainitsin... Tunnen ihan tavallisia raksamiehiä ja muita duunareita, joilla ei mitään statusta ole, ja naiset pörrää niiden ympärillä. Siinä sun aiempaan ketjuun linkittämässäsi dokkarissa sanottiin että mies saa naista "olemalla pitkä". Ei sekään pidä aina paikkaansa. Osa näistä alfoista jotka tunnen ei ole pitkiä, vaan jopa vähän lyhyempiä kuin keskimittaiset. Ainut mikä niitä yhdistää on komeat kasvot ja iso kyrpä.
Juuri nuo ovat niitä stereotypioita, jotka liitetään alfaan.
Todellisuudessa ihmisten maailman alfa on se, jolla on hyvä status.
Kuvailemasi maskuliininen mies vooi olla todellisen alfan juoksupoika, ja joutua tyytymään rumempaan naiseen kuin oikea alfa.
Pituus taas on naisista vetävää, mutta ei vielä tee kenestäkään alfaa. - Ramssss
Ex__PUA kirjoitti:
"Muistankin nyt kuinka imiessäsi minua kehuit ettet ole koskaan syväkurkkuillut näin suurta pikkupojan pippeliä.. oli kuulema melkein vatsalaukussa saakka."
Minäkään en koskaan tuolloin kouluaikoina esittänyt mitään, en edes silloinn niin paljoa näitä juttuja analysoinut, saati että olisin ollut tietoinen tuollaisista hierarkioista.Jos perustaisin runkkausihanteeni teikäläiseen, kuvittelisin mielessäni naismaisen rapunaamaisen, aran miehen, jonka nännit haisevat oksennukselle..
"Numeropeli on oikeastaan ainoita todennettavia seikkoja PUA-jutuissa(kin)."
Jos näin ajattelet niin sulla on aika pitkä matka valoon..
"Kuten huomaat, oli tuossa monta punaisen pillerin periaatetta, mitkä eivät löydy PUA-opeista eikä muista sinisen pillerin ohjeista. "
Kirjoitat pelkkiä abstraktioita, joista ei ole neuvoiksi kellekään.
Meinasin että mitä olivat ne piirteet ja asiat, jotka likan saivat susta kiinnostumaan.
Mitä virheitä teit ja mitä et.
Mitä kokemusta, millaista tietotaitoa sulla oli apuna?
Mitä sanoit joo, ja miten sanoit.
Konkretiaa.
Tiedän kyllä muuten parikin miestä, jotka ovat saaneet satunnaista yöseuraa nimenomaa tukkansa ansiosta, joten.. :D
Kyllä se käytös vaan aika hemmetin lujaa indikoi alfa-statusta. Enemmän kuin mikään muu. - Kylänsuurin
Ex__PUA kirjoitti:
Juuri nuo ovat niitä stereotypioita, jotka liitetään alfaan.
Todellisuudessa ihmisten maailman alfa on se, jolla on hyvä status.
Kuvailemasi maskuliininen mies vooi olla todellisen alfan juoksupoika, ja joutua tyytymään rumempaan naiseen kuin oikea alfa.
Pituus taas on naisista vetävää, mutta ei vielä tee kenestäkään alfaa.Itsekin oot sanonut, että ensivaikutelma on tärkein, ja mihis ne naiset ihastuu jos ei ulkonäköön? Ei ne tiedä vielä siinä vaiheessa mitään miehestä, ellei sitten ole kyseessä että menevät tapaamaan uutta pomoa työhuoneeseen, jolloin miehen status on heti selvillä. Kyllä ne katsoo nimenomaan naamaa ja yleistä habitusta muutenkin, eli onko vartalo kondiksessa. Siinä samalla rekisteröivät myös sen paljon puhumasi "hehkun" mikä on ihan vain itsevarmuutta. Tietysti mies joka tietää olevansa hyvin varusteltu on itsevarma. Sen ei tarvi tuntea epävarmuutta ja miettiä riittääkö naiselle, se tietää jo että naisen silmät laajenee ihastuksesta, kun paljastaa sille lemmentykkinsä. Ihan sama kuin hyvän näköiset naiset on itsevarmoja ja rentoja, koska tietävät olevansa seksuaalisesti haluttavia. Tuntemani alfat saa niitä parhaan näköisiä naisia, hoikkia pitkäsäärisiä kaunottaria. Ei tarvi tyytyä mihinkään taviksiin tai edes vain nätteihin.
- Ex__PUA
Kylänsuurin kirjoitti:
Itsekin oot sanonut, että ensivaikutelma on tärkein, ja mihis ne naiset ihastuu jos ei ulkonäköön? Ei ne tiedä vielä siinä vaiheessa mitään miehestä, ellei sitten ole kyseessä että menevät tapaamaan uutta pomoa työhuoneeseen, jolloin miehen status on heti selvillä. Kyllä ne katsoo nimenomaan naamaa ja yleistä habitusta muutenkin, eli onko vartalo kondiksessa. Siinä samalla rekisteröivät myös sen paljon puhumasi "hehkun" mikä on ihan vain itsevarmuutta. Tietysti mies joka tietää olevansa hyvin varusteltu on itsevarma. Sen ei tarvi tuntea epävarmuutta ja miettiä riittääkö naiselle, se tietää jo että naisen silmät laajenee ihastuksesta, kun paljastaa sille lemmentykkinsä. Ihan sama kuin hyvän näköiset naiset on itsevarmoja ja rentoja, koska tietävät olevansa seksuaalisesti haluttavia. Tuntemani alfat saa niitä parhaan näköisiä naisia, hoikkia pitkäsäärisiä kaunottaria. Ei tarvi tyytyä mihinkään taviksiin tai edes vain nätteihin.
Hmm. Luulen että me puhumme nyt aidasta ja aidan seipäästä.
Totta kai siis ulkonäkö vaikuttaa miehellä, ja varmasti on naisia jotka tähtäävät vai ja ainoastaan siihen puoleen miehessä.
Mutta minun pointtinani oli, että todelliset alfat voivat saada naista ulkonäöstään huolimatta. - Ex__PUA
Ramssss kirjoitti:
Jos perustaisin runkkausihanteeni teikäläiseen, kuvittelisin mielessäni naismaisen rapunaamaisen, aran miehen, jonka nännit haisevat oksennukselle..
"Numeropeli on oikeastaan ainoita todennettavia seikkoja PUA-jutuissa(kin)."
Jos näin ajattelet niin sulla on aika pitkä matka valoon..
"Kuten huomaat, oli tuossa monta punaisen pillerin periaatetta, mitkä eivät löydy PUA-opeista eikä muista sinisen pillerin ohjeista. "
Kirjoitat pelkkiä abstraktioita, joista ei ole neuvoiksi kellekään.
Meinasin että mitä olivat ne piirteet ja asiat, jotka likan saivat susta kiinnostumaan.
Mitä virheitä teit ja mitä et.
Mitä kokemusta, millaista tietotaitoa sulla oli apuna?
Mitä sanoit joo, ja miten sanoit.
Konkretiaa.
Tiedän kyllä muuten parikin miestä, jotka ovat saaneet satunnaista yöseuraa nimenomaa tukkansa ansiosta, joten.. :D
Kyllä se käytös vaan aika hemmetin lujaa indikoi alfa-statusta. Enemmän kuin mikään muu."Jos perustaisin runkkausihanteeni teikäläiseen, kuvittelisin mielessäni naismaisen rapunaamaisen, aran miehen, jonka nännit haisevat oksennukselle.."
Arvasin että mietit minua runkatessasi pientä pikkupojan pippeliäsi. Taasko ruikkasi? Sotkuiko pikkupöksyt?
"Jos näin ajattelet niin sulla on aika pitkä matka valoon.."
Samat sanat. Tuo on eräs PUA-delusion, että numeropeliä ei olisi, kun se on ainoa todistettava, tilastotieteellinen faktuaalinen seikka PUa-pelleilyssä: mitä useampaa lähestyt, sitä enemän nousee todennäköisyys että saa edes jonkun.
Miehen MA vaikuttaa tällöin, ja lähestymistapa.
Kuten taannoin dokkari jonka tänne laitoin osoittaa, on PUA tällöin heikoin tapa pelata numeropeliä.
"Kirjoitat pelkkiä abstraktioita, joista ei ole neuvoiksi kellekään."
Puhun periaatteista, sillä jokainen tapaus on omansa.
Tosin tässä tapauksess len kyllä kertonut yksityiskohtia, sen mikä on mahdollista kertoa.
Mutta juttu on siinä, että sinä mahdollisesi PUA-tyyppnä odotat minulta jotain PUA-tyylist raporttia, missä yritetään todistaa - ei naisen saamista, vaan PUA-oppien paikkana pitävyys.
Sellaisessa on suuri ero.
Minä taas jaan tämän "matkani ja tutkimukseni" tuloksia ja sitä mitä yksinkertaisesti on tapahtunut Eli siihen ei liity hirveästi mitään PUA-opinkappaleita, sillä toimin luontaisesti pikemminkin kuin enää niitä käyttäen.
Mitä tämä tapaukseni todisti, oli mm. märkien kausin toimivuudesta ja naisen lukemisen tärkeydestä, sekä siitä että "peliä" ei juurikaan tarvita jos nin on ollakseen (kts. "pointit")
"Meinasin että mitä olivat ne piirteet ja asiat, jotka likan saivat susta kiinnostumaan."
En tiedä. Se pitäisi kysyä naisilta.
Merkittävä oli kuitenkin märkä kausi, kun hän seliti että minussa oli jotain, minkä hän "tunsi ja vaistosi" ennen kun oli edes avannut suutani.
"Mitä kokemusta, millaista tietotaitoa sulla oli apuna?"
No ainakin se, että olin tietoinen naisen kiinnostuksen merkeistä. Sekä ennenkin tuossa tilanteessa olleena, osasin tulkita sitä paremmin kuin että se olisi ollut minulle täysin uutta.
Eräs oli se, että milloin nainen on "Kuumana" ja milloin odottaa sinun tekevän liikkeen. Väärin tulkittuna järkkäät itsellesi pakit, joten se vaatii tiettyä taitoa.
Tässä on hyvin kiintoisa artikkeli jota suosittelen: http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/83771-professori-nain-nainen-flirttailee-vain-28-ihmisista-tunnistaa-merkit
"Tiedän kyllä muuten parikin miestä, jotka ovat saaneet satunnaista yöseuraa nimenomaa tukkansa ansiosta, joten.. :D"
No sillä tukkajutulla meinasin imitoida erästä palstan legendaa. Mutta voi tuollainen olla mahdollista mistä kerrot.
Melkein mitä tahansa voi tapahtua naisten kanssa.
"Kyllä se käytös vaan aika hemmetin lujaa indikoi alfa-statusta. Enemmän kuin mikään muu."
Alfa-statusta indikoi status. Sitä joko on tai ei.
Muu on esittämistä.
Suuriin keissi ns. DHV: vastaan on se, että se jolla on "valueta" ei ole hän jonka sitä tarvitsisi todistella. - Ramsssss
Ex__PUA kirjoitti:
"Jos perustaisin runkkausihanteeni teikäläiseen, kuvittelisin mielessäni naismaisen rapunaamaisen, aran miehen, jonka nännit haisevat oksennukselle.."
Arvasin että mietit minua runkatessasi pientä pikkupojan pippeliäsi. Taasko ruikkasi? Sotkuiko pikkupöksyt?
"Jos näin ajattelet niin sulla on aika pitkä matka valoon.."
Samat sanat. Tuo on eräs PUA-delusion, että numeropeliä ei olisi, kun se on ainoa todistettava, tilastotieteellinen faktuaalinen seikka PUa-pelleilyssä: mitä useampaa lähestyt, sitä enemän nousee todennäköisyys että saa edes jonkun.
Miehen MA vaikuttaa tällöin, ja lähestymistapa.
Kuten taannoin dokkari jonka tänne laitoin osoittaa, on PUA tällöin heikoin tapa pelata numeropeliä.
"Kirjoitat pelkkiä abstraktioita, joista ei ole neuvoiksi kellekään."
Puhun periaatteista, sillä jokainen tapaus on omansa.
Tosin tässä tapauksess len kyllä kertonut yksityiskohtia, sen mikä on mahdollista kertoa.
Mutta juttu on siinä, että sinä mahdollisesi PUA-tyyppnä odotat minulta jotain PUA-tyylist raporttia, missä yritetään todistaa - ei naisen saamista, vaan PUA-oppien paikkana pitävyys.
Sellaisessa on suuri ero.
Minä taas jaan tämän "matkani ja tutkimukseni" tuloksia ja sitä mitä yksinkertaisesti on tapahtunut Eli siihen ei liity hirveästi mitään PUA-opinkappaleita, sillä toimin luontaisesti pikemminkin kuin enää niitä käyttäen.
Mitä tämä tapaukseni todisti, oli mm. märkien kausin toimivuudesta ja naisen lukemisen tärkeydestä, sekä siitä että "peliä" ei juurikaan tarvita jos nin on ollakseen (kts. "pointit")
"Meinasin että mitä olivat ne piirteet ja asiat, jotka likan saivat susta kiinnostumaan."
En tiedä. Se pitäisi kysyä naisilta.
Merkittävä oli kuitenkin märkä kausi, kun hän seliti että minussa oli jotain, minkä hän "tunsi ja vaistosi" ennen kun oli edes avannut suutani.
"Mitä kokemusta, millaista tietotaitoa sulla oli apuna?"
No ainakin se, että olin tietoinen naisen kiinnostuksen merkeistä. Sekä ennenkin tuossa tilanteessa olleena, osasin tulkita sitä paremmin kuin että se olisi ollut minulle täysin uutta.
Eräs oli se, että milloin nainen on "Kuumana" ja milloin odottaa sinun tekevän liikkeen. Väärin tulkittuna järkkäät itsellesi pakit, joten se vaatii tiettyä taitoa.
Tässä on hyvin kiintoisa artikkeli jota suosittelen: http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/83771-professori-nain-nainen-flirttailee-vain-28-ihmisista-tunnistaa-merkit
"Tiedän kyllä muuten parikin miestä, jotka ovat saaneet satunnaista yöseuraa nimenomaa tukkansa ansiosta, joten.. :D"
No sillä tukkajutulla meinasin imitoida erästä palstan legendaa. Mutta voi tuollainen olla mahdollista mistä kerrot.
Melkein mitä tahansa voi tapahtua naisten kanssa.
"Kyllä se käytös vaan aika hemmetin lujaa indikoi alfa-statusta. Enemmän kuin mikään muu."
Alfa-statusta indikoi status. Sitä joko on tai ei.
Muu on esittämistä.
Suuriin keissi ns. DHV: vastaan on se, että se jolla on "valueta" ei ole hän jonka sitä tarvitsisi todistella."Arvasin että mietit minua runkatessasi pientä pikkupojan pippeliäsi. Taasko ruikkasi? Sotkuiko pikkupöksyt?"
Olit kyllä aika vaikuttunut aikanaan.. et ollut kuulema yhtä isoa meisseliä saanut aikuisiltakaan koskaan, ja samaan hengenvetoon valittelit etteivät ne isoimmatkaan vehkeet tunnu enää sun roikkuvassa prolapsissasi millekään.. :(
No, määritelmän tiukimmassa muodossahan numeropeliä on aina kun sisältyy riski.. mutta en lähde tuota nyt niin ruotimaan.
Puhdas numeropeli ei tosiaankaan ole suosituksesi kellekään.
En odota mitään muuta kuin rehellistä analyysiä ja käytännön kestäviä huomioita.
Märät kaudet tiesin tosiksi jo ennen kuin ikinä puasta kuullutkaan.
Puan jälkeen osasin nimetä periaatteet analyyttisemmin, muodostaen toimivia sekä ennustavia "yhtälöitä".
Not so long ago.
"Eräs oli se, että milloin nainen on "Kuumana" ja milloin odottaa sinun tekevän liikkeen. Väärin tulkittuna järkkäät itsellesi pakit, joten se vaatii tiettyä taitoa. "
Tämä sama seikkaperäisemmin niin sulla on jo jotain konkreettista.
Tuollaisten asioiden rytmittämisen tajuaminen on äärimmäisen tärkeää.
Alfaisuus on vahvuutta, joka kulkee mukana. Moni yrittää esittää, monella sitä onkin vähän jossain muodossa. Ne joilla ei ole, kannattaa tehdä duunia sen eteen.
Sen ei ole pakko olla syntymälahja, sitä voi kehittää jos tietää mitä kehittää. Ei ole vain yhtä tietä.
Julkisuusstatus/pikkufirman johtajuus taas ei tosiaankaan tee itsessään kenestäkään alfaa, vaikka suosiota kiistatta nostattaakin räpyläväen keskuudessa..
Alfankin tarvitsee todistella toiselle alfalle, ja välillä nämä todistelut ovat näennäisesti todella paradoksaalisia epätodisteluja :D
Näihin asioihin törmää välittömästi kun on ihmisten kanssa tekemisissä. - klnrpnvjrö
Ex__PUA kirjoitti:
No nyt aletaan olla jo kartalla.
Mutta en kerro että oliko se Tuska, voiko mahdollisesti eräs toinen. Ehkä kolmas!iskelmillä oot ollu :D
- Ex__PUA
Ramsssss kirjoitti:
"Arvasin että mietit minua runkatessasi pientä pikkupojan pippeliäsi. Taasko ruikkasi? Sotkuiko pikkupöksyt?"
Olit kyllä aika vaikuttunut aikanaan.. et ollut kuulema yhtä isoa meisseliä saanut aikuisiltakaan koskaan, ja samaan hengenvetoon valittelit etteivät ne isoimmatkaan vehkeet tunnu enää sun roikkuvassa prolapsissasi millekään.. :(
No, määritelmän tiukimmassa muodossahan numeropeliä on aina kun sisältyy riski.. mutta en lähde tuota nyt niin ruotimaan.
Puhdas numeropeli ei tosiaankaan ole suosituksesi kellekään.
En odota mitään muuta kuin rehellistä analyysiä ja käytännön kestäviä huomioita.
Märät kaudet tiesin tosiksi jo ennen kuin ikinä puasta kuullutkaan.
Puan jälkeen osasin nimetä periaatteet analyyttisemmin, muodostaen toimivia sekä ennustavia "yhtälöitä".
Not so long ago.
"Eräs oli se, että milloin nainen on "Kuumana" ja milloin odottaa sinun tekevän liikkeen. Väärin tulkittuna järkkäät itsellesi pakit, joten se vaatii tiettyä taitoa. "
Tämä sama seikkaperäisemmin niin sulla on jo jotain konkreettista.
Tuollaisten asioiden rytmittämisen tajuaminen on äärimmäisen tärkeää.
Alfaisuus on vahvuutta, joka kulkee mukana. Moni yrittää esittää, monella sitä onkin vähän jossain muodossa. Ne joilla ei ole, kannattaa tehdä duunia sen eteen.
Sen ei ole pakko olla syntymälahja, sitä voi kehittää jos tietää mitä kehittää. Ei ole vain yhtä tietä.
Julkisuusstatus/pikkufirman johtajuus taas ei tosiaankaan tee itsessään kenestäkään alfaa, vaikka suosiota kiistatta nostattaakin räpyläväen keskuudessa..
Alfankin tarvitsee todistella toiselle alfalle, ja välillä nämä todistelut ovat näennäisesti todella paradoksaalisia epätodisteluja :D
Näihin asioihin törmää välittömästi kun on ihmisten kanssa tekemisissä."Olit kyllä aika vaikuttunut aikanaan.. et ollut kuulema yhtä isoa meisseliä saanut aikuisiltakaan koskaan, ja samaan hengenvetoon valittelit etteivät ne isoimmatkaan vehkeet tunnu enää sun roikkuvassa prolapsissasi millekään.. :("
Sinun pikkupojan pippeli ei sovi muualle kuin pieniin pöksyihisi, jotka laitat joka kerta kun menet "PUA-seminaariin", missä joskus saat lainaan ne uimalasit, ettei mälli mene simmuun, kun alistut puppe-sedille, jotka näyttävät sinulle kuinka kunnon tytön kuuluu lutkuttaa.
"Puan jälkeen osasin nimetä periaatteet analyyttisemmin, muodostaen toimivia sekä ennustavia "yhtälöitä"."
On tavallaan hyvä osa, että osaa ne nimetä, ja jos tietää mitä on tapahtumassa.
Ongelmana on vain se, että PUA-jutut ovat epätäydellisiä, ja näin ollen jos pelkillä heidän parametreillaan suunnistetaan, harvemmin osataan perille.
Näin ollen, numeropeli on ainoa todennettava mekanismi PUA-juttujenkaan taustalla.
Muu on mutua, ja minun kokemuksestani useimmiten vielä tarpeettoman monimutkaista, ja jopa onnistumista rajoittavaa.
"Julkisuusstatus/pikkufirman johtajuus taas ei tosiaankaan tee itsessään kenestäkään alfaa, vaikka suosiota kiistatta nostattaakin räpyläväen keskuudessa.."
No en tiedä onko pikkufirman toimivuus, mutta ihmisten maailmassa alfa-status on siis yhtä kuin status.
He ovat niitä, jotka saavat statuksensa vuoksi tehtyä asioita jotka nähdään ns. alfamaisina.
On kuitenkin eri asia, jos tavallinen Olmi Pallinaamanen lähtee niitä toteuttamaan "statuksensa" kanssa.
Ei pääty kovinkaan hyvin. - Rrraamss
Ex__PUA kirjoitti:
"Olit kyllä aika vaikuttunut aikanaan.. et ollut kuulema yhtä isoa meisseliä saanut aikuisiltakaan koskaan, ja samaan hengenvetoon valittelit etteivät ne isoimmatkaan vehkeet tunnu enää sun roikkuvassa prolapsissasi millekään.. :("
Sinun pikkupojan pippeli ei sovi muualle kuin pieniin pöksyihisi, jotka laitat joka kerta kun menet "PUA-seminaariin", missä joskus saat lainaan ne uimalasit, ettei mälli mene simmuun, kun alistut puppe-sedille, jotka näyttävät sinulle kuinka kunnon tytön kuuluu lutkuttaa.
"Puan jälkeen osasin nimetä periaatteet analyyttisemmin, muodostaen toimivia sekä ennustavia "yhtälöitä"."
On tavallaan hyvä osa, että osaa ne nimetä, ja jos tietää mitä on tapahtumassa.
Ongelmana on vain se, että PUA-jutut ovat epätäydellisiä, ja näin ollen jos pelkillä heidän parametreillaan suunnistetaan, harvemmin osataan perille.
Näin ollen, numeropeli on ainoa todennettava mekanismi PUA-juttujenkaan taustalla.
Muu on mutua, ja minun kokemuksestani useimmiten vielä tarpeettoman monimutkaista, ja jopa onnistumista rajoittavaa.
"Julkisuusstatus/pikkufirman johtajuus taas ei tosiaankaan tee itsessään kenestäkään alfaa, vaikka suosiota kiistatta nostattaakin räpyläväen keskuudessa.."
No en tiedä onko pikkufirman toimivuus, mutta ihmisten maailmassa alfa-status on siis yhtä kuin status.
He ovat niitä, jotka saavat statuksensa vuoksi tehtyä asioita jotka nähdään ns. alfamaisina.
On kuitenkin eri asia, jos tavallinen Olmi Pallinaamanen lähtee niitä toteuttamaan "statuksensa" kanssa.
Ei pääty kovinkaan hyvin.Heh, olet vain kade kun sulla on itselläsi pelkkä valkoinen, heikkoverenkiertoinen, surkastunut ja iljettävää limaa erittävä katkarapu jalkojesi välissä..
No niin, samaa mieltä siinä suhteessa, että kaikki käytännön kikkailu ei sovi kaikille.
Ja etenkin on jos on suurissa ongelmissa itsensä kanssa, niin eiväthän silloin parhaatkaan neuvot toimi kentällä kun ne eivät mitenkään ole linjassa..
Parametrit on kyllä määritelty niin hyvin, että on ainoastaan vaivan kysymys kartoittaa ja rakentaa peliään itsensä näköiseksi.
Mikä on esim sulle sitä mutua?
Alfa-status on pitkälti luonneominaisuuksien kirjo, joka nostaa kantajansa jonkinasteiseen alfa-asemaan siellä minne ikinä meneekin. On eriasteista alfaisuutta, usein riittää vähempikin - joskus liika pelottaa heikompi itsetuntoiset tiehensä etc.
Kyllä sitä voi harjoituttaa jos tietää mitä harjoituttaa.
Jos ei omaa todellista nälkää tai tahtoa, niin silloin tietysti iisimmin :) - Ex__PUA
Rrraamss kirjoitti:
Heh, olet vain kade kun sulla on itselläsi pelkkä valkoinen, heikkoverenkiertoinen, surkastunut ja iljettävää limaa erittävä katkarapu jalkojesi välissä..
No niin, samaa mieltä siinä suhteessa, että kaikki käytännön kikkailu ei sovi kaikille.
Ja etenkin on jos on suurissa ongelmissa itsensä kanssa, niin eiväthän silloin parhaatkaan neuvot toimi kentällä kun ne eivät mitenkään ole linjassa..
Parametrit on kyllä määritelty niin hyvin, että on ainoastaan vaivan kysymys kartoittaa ja rakentaa peliään itsensä näköiseksi.
Mikä on esim sulle sitä mutua?
Alfa-status on pitkälti luonneominaisuuksien kirjo, joka nostaa kantajansa jonkinasteiseen alfa-asemaan siellä minne ikinä meneekin. On eriasteista alfaisuutta, usein riittää vähempikin - joskus liika pelottaa heikompi itsetuntoiset tiehensä etc.
Jos ei omaa todellista nälkää tai tahtoa, niin silloin tietysti iisimmin :)Kyllä, koska kukapa ei olisi kade pikkupojan pippelistä jota pidetään pikkupöksyissä.
"Parametrit on kyllä määritelty niin hyvin, että on ainoastaan vaivan kysymys kartoittaa ja rakentaa peliään itsensä näköiseksi."
On, mutta jos ne eivät ole tosia, niin sinun pitää noudattaa niitä kyllin epätäydellisesti jotta vahingossa osuisit oikeille poluille.
Minun eräs ongelmani oli perfektionismi, ja se että noudatin hyvinkinn tunnontarkasti niitä "käskyjä" sillä halusin testata että toimivatko ne kuten luvataan.
Yleensä eivät toimineet, ja sen jälkeinen testaus mm. se että nainen valitsee ja jos et vain ryssi sitä, niin homma on siinä ilman kikkailua, ovat osoittaneet tuollaisen ei vain tarpeettomuuden vaan jopa haitallisuuden.
Tietyti näistä kokeiluista siinällään on tullut tätä kokemusta ja tietotaitoa mistä puhuin. Eli se on vähäen sama, kuin että PUA-syötin ottanut fanipoika nyt luottaa niin paljon itseensä/materiaaliinsa että uskaltaa lähestyä ja pelata numeropeliä.
"Mikä on esim sulle sitä mutua?"
Siinä on mutua se, että siellä on näiden tekniikoiden ja oppien kehittelijöiden omia mielipiteitä ja päähänpinttymiä esitetty jonkinlaisena naisten salaisena toimintaohjeena.
Eräs tuohon seonnut kaverini joskus raivosi huonosti menneen "sargaamisiillan" jälkeen, kun naiset eivät ymmärrä miehuuden päälle, eli noudata PUA-oppien tarjoamaa kaavaa.
Silloin ollaan jo vaarallisen syvällä kultissa.
Ja se tekee sen monille.
"Alfa-status on pitkälti luonneominaisuuksien kirjo, joka nostaa kantajansa jonkinasteiseen alfa-asemaan siellä minne ikinä meneekin. On eriasteista alfaisuutta, usein riittää vähempikin - joskus liika pelottaa heikompi itsetuntoiset tiehensä etc.
Jos ei omaa todellista nälkää tai tahtoa, niin silloin tietysti iisimmin :)"
Tuo on kyllä suoraan PUA-marketoinnista ja dogmatiikasta.
Ja se on tapa, jolla he käsittävät alfajutun väärin/koittavat myydä käytännössä tuota statusta heille jotka ovat mielestään sitä vailla.
Silloin juuri mainitsemasi "nälkä" on hyvin vaarallinen juttu (been there done that). Ajattele nyt että mitkä ovat tulokset jos treenaat vaikka salilla haitallista tekniikkaa mahdollisimman uutterasti? - Ramz
Ex__PUA kirjoitti:
Kyllä, koska kukapa ei olisi kade pikkupojan pippelistä jota pidetään pikkupöksyissä.
"Parametrit on kyllä määritelty niin hyvin, että on ainoastaan vaivan kysymys kartoittaa ja rakentaa peliään itsensä näköiseksi."
On, mutta jos ne eivät ole tosia, niin sinun pitää noudattaa niitä kyllin epätäydellisesti jotta vahingossa osuisit oikeille poluille.
Minun eräs ongelmani oli perfektionismi, ja se että noudatin hyvinkinn tunnontarkasti niitä "käskyjä" sillä halusin testata että toimivatko ne kuten luvataan.
Yleensä eivät toimineet, ja sen jälkeinen testaus mm. se että nainen valitsee ja jos et vain ryssi sitä, niin homma on siinä ilman kikkailua, ovat osoittaneet tuollaisen ei vain tarpeettomuuden vaan jopa haitallisuuden.
Tietyti näistä kokeiluista siinällään on tullut tätä kokemusta ja tietotaitoa mistä puhuin. Eli se on vähäen sama, kuin että PUA-syötin ottanut fanipoika nyt luottaa niin paljon itseensä/materiaaliinsa että uskaltaa lähestyä ja pelata numeropeliä.
"Mikä on esim sulle sitä mutua?"
Siinä on mutua se, että siellä on näiden tekniikoiden ja oppien kehittelijöiden omia mielipiteitä ja päähänpinttymiä esitetty jonkinlaisena naisten salaisena toimintaohjeena.
Eräs tuohon seonnut kaverini joskus raivosi huonosti menneen "sargaamisiillan" jälkeen, kun naiset eivät ymmärrä miehuuden päälle, eli noudata PUA-oppien tarjoamaa kaavaa.
Silloin ollaan jo vaarallisen syvällä kultissa.
Ja se tekee sen monille.
"Alfa-status on pitkälti luonneominaisuuksien kirjo, joka nostaa kantajansa jonkinasteiseen alfa-asemaan siellä minne ikinä meneekin. On eriasteista alfaisuutta, usein riittää vähempikin - joskus liika pelottaa heikompi itsetuntoiset tiehensä etc.
Jos ei omaa todellista nälkää tai tahtoa, niin silloin tietysti iisimmin :)"
Tuo on kyllä suoraan PUA-marketoinnista ja dogmatiikasta.
Ja se on tapa, jolla he käsittävät alfajutun väärin/koittavat myydä käytännössä tuota statusta heille jotka ovat mielestään sitä vailla.
Silloin juuri mainitsemasi "nälkä" on hyvin vaarallinen juttu (been there done that). Ajattele nyt että mitkä ovat tulokset jos treenaat vaikka salilla haitallista tekniikkaa mahdollisimman uutterasti?Allekirjoitan nuo alfa-ajatuksetkokemusteni perusteella. Ne pätevät aika hyvin ihmissuhteiden hierarkiassa yleensäkin, mutta voivat vaikuttaa monimutkaisia tapauskohtaisesti.
Mutta "heikkolaiset" eivät saa juurikaan naisia, eli miehet joissa ei löydy lainkaan alfa-vahvuuksia- se on varmaa.
Eli arat, ujot, pahasti rytmitajuttomat, jalkoihin jäävät etc.
Tuleeko sulle mieleen jotain erityisiä ajatuksia tai tekniikoita, joita olet kokeillut ja jotka eivät ole toimineetOn vaikea ottaa kantaa yleisluontoisesti..
Nälkä on hyvä juttu jos on valmis satsaamaan asiaan mahdollisimman paljon, mutta huono jos satsaa vain pään seinään hakkaamiseen.. - Ex__PUA
Ramz kirjoitti:
Allekirjoitan nuo alfa-ajatuksetkokemusteni perusteella. Ne pätevät aika hyvin ihmissuhteiden hierarkiassa yleensäkin, mutta voivat vaikuttaa monimutkaisia tapauskohtaisesti.
Mutta "heikkolaiset" eivät saa juurikaan naisia, eli miehet joissa ei löydy lainkaan alfa-vahvuuksia- se on varmaa.
Eli arat, ujot, pahasti rytmitajuttomat, jalkoihin jäävät etc.
Tuleeko sulle mieleen jotain erityisiä ajatuksia tai tekniikoita, joita olet kokeillut ja jotka eivät ole toimineetOn vaikea ottaa kantaa yleisluontoisesti..
Nälkä on hyvä juttu jos on valmis satsaamaan asiaan mahdollisimman paljon, mutta huono jos satsaa vain pään seinään hakkaamiseen..No se on aika pitkä juttu sepostaa se, että mitä kaikkea, se on loputon litania.
Mutta siis että yleisluontoisesti ja järjestelmällisesti olen mennyt niitä erinäisiä oppisuuntia läpi, ja totta kai käyttänyt hirveän määärän aikaan niiden lukemiseen ja katselemiseen. Se tyypillinen tarina.
Yleensä se, jos ne eivät toimi kuten niiden sanotaan toimivan, tai näytetään videolla toimivan, on merkki siitä että niissä on jotain pielessä.
Eräs merkittävä piirre oli, että sellaista ns. satunnaistoimivuutta saattoi esiintyä, mutta mikä tahansa juttu nyt toimii kerran. Se juuri on se numeropeli siinä taustalla.
Mitä nykyisin teen, on että olen tietysti jättänyt noita pois, ja joskus ihan kokeellisesti tehnyt "vastaankin" niitä. Kuitenkin vain enemmän mennyt siihen aidon luontaiseen tyyliin - tällöin esim. olen pelannut numeropeliäkin omilla ehdoillani, en PUA:n.
Nyt missä tilanteessa toimin, on siis nämä märät kaudet, sitä ennen sellaiset kuivat kaudet, että en päässyt edes viihteelle, tai muihin kontakteihin naisten kanssa, ja sen tosiaan tunsi miten sitä hieman alkoi tulla aavikkomainen kuivuus kuvioihin. Kuitenkin niistä menin kokolailla samalla tyylillä läpi, kuin millä nyt olen näitä hoitanut. Äkkiä alkoikin upota. Mielenkiintoinen ilmiö, mihin totta kai liittyy sekin, miten paljon naiset ovat eri fiiliksillä näin kesäisin, ja miten tämä märkä kausi liukastaa prosessia, ja kuinka nyt tuo uusi kokemus on tuonut tiettyä varmuutta.
Ihan kokonaan tämä juttu ei ole auennut minulle. Mitä meinaan siis, on että jos PUA-aikana "tiesin" sen kaiken mitä opetettiin, niin nyt on tavallaan tyhjä pöytä - vaikka tietty mielessä se kaikki aiempi kokemus.
Olen jopa ottanut ihan uudelleen käyttöön joitakin teinivuosien silloin kehittelemiiäni juttuja. Aiivan naurettavaa on se, että niiden avulla olen saanut naisen sänkyyn jo ensimmäisillä treffeillä, joskisn tässäkin on myös se punaisen pillerin totuus: nainen on halunnut sitä. Naiset päättävät yllättävän ison osan jutuista, jo siinä vaiheessa, kun mies vielä suunnitttelee seuraavaa siirtoaan. - Rmzzzza
Ex__PUA kirjoitti:
No se on aika pitkä juttu sepostaa se, että mitä kaikkea, se on loputon litania.
Mutta siis että yleisluontoisesti ja järjestelmällisesti olen mennyt niitä erinäisiä oppisuuntia läpi, ja totta kai käyttänyt hirveän määärän aikaan niiden lukemiseen ja katselemiseen. Se tyypillinen tarina.
Yleensä se, jos ne eivät toimi kuten niiden sanotaan toimivan, tai näytetään videolla toimivan, on merkki siitä että niissä on jotain pielessä.
Eräs merkittävä piirre oli, että sellaista ns. satunnaistoimivuutta saattoi esiintyä, mutta mikä tahansa juttu nyt toimii kerran. Se juuri on se numeropeli siinä taustalla.
Mitä nykyisin teen, on että olen tietysti jättänyt noita pois, ja joskus ihan kokeellisesti tehnyt "vastaankin" niitä. Kuitenkin vain enemmän mennyt siihen aidon luontaiseen tyyliin - tällöin esim. olen pelannut numeropeliäkin omilla ehdoillani, en PUA:n.
Nyt missä tilanteessa toimin, on siis nämä märät kaudet, sitä ennen sellaiset kuivat kaudet, että en päässyt edes viihteelle, tai muihin kontakteihin naisten kanssa, ja sen tosiaan tunsi miten sitä hieman alkoi tulla aavikkomainen kuivuus kuvioihin. Kuitenkin niistä menin kokolailla samalla tyylillä läpi, kuin millä nyt olen näitä hoitanut. Äkkiä alkoikin upota. Mielenkiintoinen ilmiö, mihin totta kai liittyy sekin, miten paljon naiset ovat eri fiiliksillä näin kesäisin, ja miten tämä märkä kausi liukastaa prosessia, ja kuinka nyt tuo uusi kokemus on tuonut tiettyä varmuutta.
Ihan kokonaan tämä juttu ei ole auennut minulle. Mitä meinaan siis, on että jos PUA-aikana "tiesin" sen kaiken mitä opetettiin, niin nyt on tavallaan tyhjä pöytä - vaikka tietty mielessä se kaikki aiempi kokemus.
Olen jopa ottanut ihan uudelleen käyttöön joitakin teinivuosien silloin kehittelemiiäni juttuja. Aiivan naurettavaa on se, että niiden avulla olen saanut naisen sänkyyn jo ensimmäisillä treffeillä, joskisn tässäkin on myös se punaisen pillerin totuus: nainen on halunnut sitä. Naiset päättävät yllättävän ison osan jutuista, jo siinä vaiheessa, kun mies vielä suunnitttelee seuraavaa siirtoaan.No, nyt on vaikea ottaa kantaa mihinkään mitä kuvailet kun et tarjoa mitään konkreettisia asioita.. jotka voi tulkita äärettömän monella tavalla.
Mitä juttuja sä olet käyttänyt mitkä on toimineet?
On aika turhan nöyrä asenne mielestäni sulla kyllä mitä tulee naisiin, kuulostaa ihan siltä että pahimmillaan odotat jotain hyväksyntää niiltä?
Ehkä siinä on ollut syy aiempiin kuiviin kausiisi..? - Ex__PUA
Rmzzzza kirjoitti:
No, nyt on vaikea ottaa kantaa mihinkään mitä kuvailet kun et tarjoa mitään konkreettisia asioita.. jotka voi tulkita äärettömän monella tavalla.
Mitä juttuja sä olet käyttänyt mitkä on toimineet?
On aika turhan nöyrä asenne mielestäni sulla kyllä mitä tulee naisiin, kuulostaa ihan siltä että pahimmillaan odotat jotain hyväksyntää niiltä?
Ehkä siinä on ollut syy aiempiin kuiviin kausiisi..?No kuten sanoin. Tuo on todella laaja kysymys.
Mutta ilman että alan tekemään historiikkia, voin antaa nyt seuraavan esimerkin.
Mystery method. Plussat ja miinukset, sen mukaan mikä toimii, ja mikä on joko todella epävarma, tarpeeton tai jopa toimiton.
Kiinnostuksen merkit (ioi)
Kiinnostumattomuuden merkit (iod)
Rakenne (mikä tosin on toisaalta ihan tervettä järkeä, että esin on kiinnostus, sitten tutustuminen ja sitten intiimit kanssakäymiset - tämäkään ei aina mene näin, eikä etenkään "seksiä voi harrastaa vasta 7 tunnin tuntemisen ja tutustumisen jälkeen" LOL).
-
Suunnilleen kaikki muu.
Jep, luit oikein.
"On aika turhan nöyrä asenne mielestäni sulla kyllä mitä tulee naisiin, kuulostaa ihan siltä että pahimmillaan odotat jotain hyväksyntää niiltä?
Ehkä siinä on ollut syy aiempiin kuiviin kausiisi..?"
Kyse on vain realiteeteista.
Nainen valitsee. Mies voi vain koittaa parantaa mahdollisuuksiaan, mutta ei saada naista valitsemaan itseään. Tämä on punainen pilleri.
Tietysti voihan se olla, että en anna kyllin krediittiä itselleni, ainakin mitä tulee tuon valinnan ja vuorovvaiikutuksen muuntamiseen edukseni.
Ja ei se välttämättä ole kuivien kausien syynä.
Kuivat kaudet ovat downward spiral, joka vahvistaa itseään.
Tietysti silloin psykologisen pääoman menettäminen tapahtuu paljon suuremmalla kädellä kuin tavallista. - Ex__PUA
Lisäisin tuohon vielä paskatestit. Nekin voi tulkita väärin, mutta se on ehkä eräs parhaimpia PUA-yhteisön anteja (enkä ole varma onko se miten alkuperäinen Misery methodin osa, vaiko tullut D.DeAngelolta).
- Rzzzmzs
Ex__PUA kirjoitti:
No kuten sanoin. Tuo on todella laaja kysymys.
Mutta ilman että alan tekemään historiikkia, voin antaa nyt seuraavan esimerkin.
Mystery method. Plussat ja miinukset, sen mukaan mikä toimii, ja mikä on joko todella epävarma, tarpeeton tai jopa toimiton.
Kiinnostuksen merkit (ioi)
Kiinnostumattomuuden merkit (iod)
Rakenne (mikä tosin on toisaalta ihan tervettä järkeä, että esin on kiinnostus, sitten tutustuminen ja sitten intiimit kanssakäymiset - tämäkään ei aina mene näin, eikä etenkään "seksiä voi harrastaa vasta 7 tunnin tuntemisen ja tutustumisen jälkeen" LOL).
-
Suunnilleen kaikki muu.
Jep, luit oikein.
"On aika turhan nöyrä asenne mielestäni sulla kyllä mitä tulee naisiin, kuulostaa ihan siltä että pahimmillaan odotat jotain hyväksyntää niiltä?
Ehkä siinä on ollut syy aiempiin kuiviin kausiisi..?"
Kyse on vain realiteeteista.
Nainen valitsee. Mies voi vain koittaa parantaa mahdollisuuksiaan, mutta ei saada naista valitsemaan itseään. Tämä on punainen pilleri.
Tietysti voihan se olla, että en anna kyllin krediittiä itselleni, ainakin mitä tulee tuon valinnan ja vuorovvaiikutuksen muuntamiseen edukseni.
Ja ei se välttämättä ole kuivien kausien syynä.
Kuivat kaudet ovat downward spiral, joka vahvistaa itseään.
Tietysti silloin psykologisen pääoman menettäminen tapahtuu paljon suuremmalla kädellä kuin tavallista.Mystery ei ole kovinkaan tuttu itselle, niin en ota kantaa.
Omien havaintojeni mukaan downward spiral on erityisesti herkkien miehien ongelma. Samoin kaikenlainen ylikompensaatio vuorovaikutuksessa, kultainen keskitie katoaa tunteiden ailahteluihin nopeasti.
Eli rytmi menee vituiksi ja henkiset voimat valuvat maahan verrattain pienestäkin vastoinkäymisestä.
Silloin myös se asenne on usein turhankin nöyrä naisia kohtaan, tai vastaavasti ylikompensoidun vihainen kun mies on jatkuvasti vereslihalla.
Sanoisin sellaiselle miehelle, että kampaa se pää kuntoon ennen kuin lähtee kikkailemaan yhtään mitään. - Ex__PUA
Rzzzmzs kirjoitti:
Mystery ei ole kovinkaan tuttu itselle, niin en ota kantaa.
Omien havaintojeni mukaan downward spiral on erityisesti herkkien miehien ongelma. Samoin kaikenlainen ylikompensaatio vuorovaikutuksessa, kultainen keskitie katoaa tunteiden ailahteluihin nopeasti.
Eli rytmi menee vituiksi ja henkiset voimat valuvat maahan verrattain pienestäkin vastoinkäymisestä.
Silloin myös se asenne on usein turhankin nöyrä naisia kohtaan, tai vastaavasti ylikompensoidun vihainen kun mies on jatkuvasti vereslihalla.
Sanoisin sellaiselle miehelle, että kampaa se pää kuntoon ennen kuin lähtee kikkailemaan yhtään mitään.Aika hyvin havaittu.
Toinen asia minkä huomasin tänään, kun olin tosi huonoilla unilla oli se, että kun olen levännyt huonosti ja olen muutenkin hieman kipeä, niin se tuo myös sellaista tettyä heikkoutta ja raskautta, jolloin ei oikein irtoa sellainen oma flow mikä yleensä saa noi jutut hoidettua hyvin.
Joten kyllä se "terve sielu terveessä ruumiissa"-ajatus vaan pitää kutinsa.
Mutta tuo oli mielestäni melko hyvä kuvaus kaiken kaikkiaan downward spiralista. Luulen, että aika paljon auttaa pääsemään omaan potentiaaliinsa, jos vain osaa sitä ehkäistä tai jos on siinä, että siitä pääsee pos.
Itse lähinnä pikku hiljaa vaihdoin maisemia sen suhteen, ja sitten kun oltiin kuivalla maalla, asiat näyttivät ja TUNTUIVATKIN kovasti erilaisilta.
- huudantuuleen
Expullan huomion tarve on pohjaton.
- Ex__PUA
Ja sinulta sitä saan. ;)
- wkjdfhksjfhjk
Sääliks käyt. Lietkö saanut oikeasti rakkautta koko 45 vuotisen elämäsi aikana :(
- Ex__PUA
Sinä säälit minua kun minulla käy flaksi, ja valehtelet ikäni. Loogista ja ei lainkaan passiivis-aggressivista.
Minkä ikäinen itse olet ja miten monelle olet jakanut?
- Mies3210
Mikä ihmeen x-pua, kun juttusi on 100% pua-stoori analyyseineen?!
- erkki-täti
Samaa olen miettinyt useinkin...
- Ex__PUA
No päällisin puolin tuossa voi olla jotain sen sukuista, johtuen taustastani.
Mutta käsittääkseni esim. märät kaudet eivät sisälly PUA-totuuksien joukkoon.
Samoin, se sisältää ajatuksen että mies voisi rakentaa attratiota ja olla valitsija seksissä jne. itse edustan punaista pilleriä, ja sanon että ainoita varmoja asioita on että nainen valitsee, ja ettei ole takuuta että mikään muu toimisi varmasti kuin ulkonäkö, raha ja status.
Eli pyrin tuomaan esiin miten naiset toimivat (ilman pua-juttuja), ja ottamaan itsekin siitä selkoa, että mitä helvettiä oikein tapahtuu. :D - 23524
Ex__PUA kirjoitti:
Samoin, se sisältää ajatuksen että mies voisi rakentaa attratiota ja olla valitsija seksissä jne. itse edustan punaista pilleriä, ja sanon että ainoita varmoja asioita on että nainen valitsee, ja ettei ole takuuta että mikään muu toimisi varmasti kuin ulkonäkö, raha ja status.
Eli pyrin tuomaan esiin miten naiset toimivat (ilman pua-juttuja), ja ottamaan itsekin siitä selkoa, että mitä helvettiä oikein tapahtuu. :D"Mutta käsittääkseni esim. märät kaudet eivät sisälly PUA-totuuksien joukkoon. "
Valehteletko tietoisesti? - Ex__PUA
23524 kirjoitti:
"Mutta käsittääkseni esim. märät kaudet eivät sisälly PUA-totuuksien joukkoon. "
Valehteletko tietoisesti?Valehtelen osoittaessani käsitykseni jostain seikasta?
Miten sellainen voisi olla valehtelua?
Itse en ole koskaan PUA-aikanani törmännyt märkiin ja kuiviin kausiin.
Ainoa mikä menee lähelle on law of state transference yms joka on sukulaisilmiö sille, mutta ei sama asia.
Esim. PUA-totuuksissa on typerä oppi, oneitis-tilaan, joka sinällään on todiste etteivät he omaa ymmärrystä mainituista kausista. Eli jos olet rakastunut naiseen, jota et voi saada, sinun pitää maata kymmenen naisen kanssa.
Tuo on ehkä tyhmin ja toimimattomin ohje.
Sillä asia menee juuri päinvastoin: jos saat haluamasi naisen, on todennäköistä että saat myös ne kymmenen muuta.
Muistan jo ennen PUA-aikoja, miten esim. suhteen jälkeen, vielä omatessani "suhde-energiaa" saatoin saada joka viikonloppu naista, monen viikon ajan. - 6546546
Ex__PUA kirjoitti:
Valehtelen osoittaessani käsitykseni jostain seikasta?
Ainoa mikä menee lähelle on law of state transference yms joka on sukulaisilmiö sille, mutta ei sama asia.
Esim. PUA-totuuksissa on typerä oppi, oneitis-tilaan, joka sinällään on todiste etteivät he omaa ymmärrystä mainituista kausista. Eli jos olet rakastunut naiseen, jota et voi saada, sinun pitää maata kymmenen naisen kanssa.
Sillä asia menee juuri päinvastoin: jos saat haluamasi naisen, on todennäköistä että saat myös ne kymmenen muuta.
Muistan jo ennen PUA-aikoja, miten esim. suhteen jälkeen, vielä omatessani "suhde-energiaa" saatoin saada joka viikonloppu naista, monen viikon ajan.Pre-selection on kyllä ihan perus pua-kauraa..
Jos et saa sitä mitä haluat epätoivoisesti, panet kymmentä muuta, joilla nostat arvoasi, fiilistäsi ja kaikkea sitä mitä nyt tapahtuu kun sulla on se märkä kausi.
Usein - hyvin usein - Se Yksikin on lopulta sinusta kiinnostuneempi siinä missä muutkin.. joten ei sinällään huono neuvo jos sen pystyy toteuttamaan. - Ex__PUA
6546546 kirjoitti:
Pre-selection on kyllä ihan perus pua-kauraa..
Jos et saa sitä mitä haluat epätoivoisesti, panet kymmentä muuta, joilla nostat arvoasi, fiilistäsi ja kaikkea sitä mitä nyt tapahtuu kun sulla on se märkä kausi.
Usein - hyvin usein - Se Yksikin on lopulta sinusta kiinnostuneempi siinä missä muutkin.. joten ei sinällään huono neuvo jos sen pystyy toteuttamaan.Minä en esivalintaa kyllä liittäisi märkään kauteen. Sehän on PUA-opeissa vaiin sitä, että nainen näkee sinut toisten naisten kanssa - tämä ei ole sama asia kuin märkä kausi. Mutta on totta että esivalinnan mekanismi on märässäkin kaudessa, jos muut naiset sattuvat tietämään siis näistä muista naisista. Tällä hetkellä ei ole siitä ollut kyse, koska he eivät toisistaan tiedä.
Tosin, mietin että esim. tinder-naiset tarjoavat kysymättä numeroaan, mikä viittaa siihen, että he voivat aistia että kilpailua on ilmassa, ja täten pyrkivät toimintaan.
Ja tuossa oneitis-ohjeessa on se ongelma, että jos et saa sitä yhtä, niin et saa sitä kymmentäkään. Nyt vaan alat kuivalla kaudella stressamaan siitä, että siinun pitäisi äkkiä saadakin 11 naista sen yhden sijasta. Se tuhoaa täydellisesti prosessin, koska et voi olla siinä epätoivoisessa tilassa järin "pre-selected".
Samoin, ei kymmenen toisen naisen paneminen rajua rakastumista pois veisikään, mutta se nyt menee tämän aiheen ohi. - 775865
Ex__PUA kirjoitti:
Minä en esivalintaa kyllä liittäisi märkään kauteen. Sehän on PUA-opeissa vaiin sitä, että nainen näkee sinut toisten naisten kanssa - tämä ei ole sama asia kuin märkä kausi. Mutta on totta että esivalinnan mekanismi on märässäkin kaudessa, jos muut naiset sattuvat tietämään siis näistä muista naisista. Tällä hetkellä ei ole siitä ollut kyse, koska he eivät toisistaan tiedä.
Tosin, mietin että esim. tinder-naiset tarjoavat kysymättä numeroaan, mikä viittaa siihen, että he voivat aistia että kilpailua on ilmassa, ja täten pyrkivät toimintaan.
Ja tuossa oneitis-ohjeessa on se ongelma, että jos et saa sitä yhtä, niin et saa sitä kymmentäkään. Nyt vaan alat kuivalla kaudella stressamaan siitä, että siinun pitäisi äkkiä saadakin 11 naista sen yhden sijasta. Se tuhoaa täydellisesti prosessin, koska et voi olla siinä epätoivoisessa tilassa järin "pre-selected".
Samoin, ei kymmenen toisen naisen paneminen rajua rakastumista pois veisikään, mutta se nyt menee tämän aiheen ohi.He eivät tiedä muista naisista SUORAAN. Ei se se pointti preselectionissa olekaan..
Sitä Yhtä on jalustalle asettamisen, epätoivoisuuden etc mielenhäiriöiden vuoksi vaikeinta saada, koska kaikki em. seikat lisäävät naisen mielikuvaa surkimuksesta, joka ihastuu syvästi, koska ei oikein ole saajamiehiä muutenkaan.
mikä usein on myös totta.
Totta on mitä kirjoitat tuosta hyvin alkaneen downward spiralin kierteen katkaisemisesta.. se on vaikeaa - sitä vaikeampaa vielä mitä nälkäisempi olet.
Sitä varten se nuppi ja inner game kuntoon, että voit aloittaa sen kipuamisen ylöspäin pikku hiljaa..
Kuten toivon mukaan huomaat, kaikki osatekijät pyörivät saumatta yhtälössä kuin Ohmin laissa konsanaan.. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
Eli pyrin tuomaan esiin miten naiset toimivat (ilman pua-juttuja), ja ottamaan itsekin siitä selkoa, että mitä helvettiä oikein tapahtuu. :D"Eli pyrin tuomaan esiin miten naiset toimivat (ilman pua-juttuja), ja ottamaan itsekin siitä selkoa, että mitä helvettiä oikein tapahtuu. :D"
Eiköhän tuo juuri ole puailun ydin. Ahdasmielistä puhua oikeasta ja väärästä puailusta. Sinä siis olet PUA, mutta eri tavalla kuin muut, ainakin mielestäsi.
Ei PUAilua voi määrittää vain tietyn teorian alle, aivan kuten esimerkiksi psykologiakaan ei ole vain Freudin oppeja puhtaimmillaan. Sinä edustat yhtä PUAilun haaraa ja sillä sipuli. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
Valehtelen osoittaessani käsitykseni jostain seikasta?
Muistan jo ennen PUA-aikoja, miten esim. suhteen jälkeen, vielä omatessani "suhde-energiaa" saatoin saada joka viikonloppu naista, monen viikon ajan.Eihän kukaan haluakaan niitä kymmentä muuta, jos heti saa haluamansa. Tai en minä ainakaan. Toisinpäin ne 10 olisivat tie sen Yhden luo.
- Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
"Eli pyrin tuomaan esiin miten naiset toimivat (ilman pua-juttuja), ja ottamaan itsekin siitä selkoa, että mitä helvettiä oikein tapahtuu. :D"
Eiköhän tuo juuri ole puailun ydin. Ahdasmielistä puhua oikeasta ja väärästä puailusta. Sinä siis olet PUA, mutta eri tavalla kuin muut, ainakin mielestäsi.
Ei PUAilua voi määrittää vain tietyn teorian alle, aivan kuten esimerkiksi psykologiakaan ei ole vain Freudin oppeja puhtaimmillaan. Sinä edustat yhtä PUAilun haaraa ja sillä sipuli.On eksaktia puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
PUA-jutut ovat tietty kokoelma sääntöjä ja totuuksia, sekä käytäntöjä.
Se on myös eräs tulkinta siitä, mitä on olla ns. pelimies.
Sillä on täysin omat uskomuksensa ja maailmankuvansa.
On totta, että se sisältää ristiriitaista tietoa, mikä tosin vähentää vain sen uskottavuutta.
Joka tapauksessa, luokittelen sen sinisen pillerin kategoriaan, johon kuuluvat myöskin ns. naisten ja feministien antamat vinkit deittailuun.
Näille ominaista on siirtää vastuu pois naiselta, ja uskotella että miehellä olisi pariutumisessa enemmän valtaa mitä on. - Ex__puA
775865 kirjoitti:
He eivät tiedä muista naisista SUORAAN. Ei se se pointti preselectionissa olekaan..
Sitä Yhtä on jalustalle asettamisen, epätoivoisuuden etc mielenhäiriöiden vuoksi vaikeinta saada, koska kaikki em. seikat lisäävät naisen mielikuvaa surkimuksesta, joka ihastuu syvästi, koska ei oikein ole saajamiehiä muutenkaan.
mikä usein on myös totta.
Totta on mitä kirjoitat tuosta hyvin alkaneen downward spiralin kierteen katkaisemisesta.. se on vaikeaa - sitä vaikeampaa vielä mitä nälkäisempi olet.
Sitä varten se nuppi ja inner game kuntoon, että voit aloittaa sen kipuamisen ylöspäin pikku hiljaa..
Kuten toivon mukaan huomaat, kaikki osatekijät pyörivät saumatta yhtälössä kuin Ohmin laissa konsanaan..PUA:n pointti preselectionista on vain se, että olet muidenkin naisten kiinnostuksen kohde, mikä aktivoi naisen kiinnostuksen vedoten hänen joukkosieluisuuteensa.
Kuitenkin olin yksin noilla festareilla. Mitä nyt välillä jutustelin eri ihmisten kanssa.
Mutta jo ennen tuon naisen tapaamista, alkoi kaljateltan myyjä jututtamaan minua "mikä bändi tuolla oikein soittaa nyt" ja hipelöimään itseään.
Tätä ennen kun kysyin erään lavan sijantia parilta muijalta, toinen antoi jopa aikatauluvihkonsa (toisen niistä) minulle ja oli muutenkin oiekin mukava. Sitten kun kuittasin sen sellaisella ehkä pikku tuhmalla heitolla, se nauroi mielissään.
Joten tuollaista oli liikkeellä koko illan.
Keikoilla taas jotkut naiset vilkuilivat, antoivat kiinnostussignaaleja jne.
Tuo saamani nainen sanoi, että tiesi jo ennen kun avasin suuni että minussa oli sitä jotain.
Joten tuolta pohjalta tämä menee enempikin sarjaan "henkimaailman jutut".
"Totta on mitä kirjoitat tuosta hyvin alkaneen downward spiralin kierteen katkaisemisesta.. se on vaikeaa - sitä vaikeampaa vielä mitä nälkäisempi olet.
Kuten toivon mukaan huomaat, kaikki osatekijät pyörivät saumatta yhtälössä kuin Ohmin laissa konsanaan.."
Tässä on asiaa josta olen hyvinkin samaa mieltä.
Juuri noin se pitää tehdä.
Että kun olet pudonnut siihen "kuiluun", niin sitä pitää yrittää saada putoamismatkalla kiinni oksista, ja jäädä edes johonkin roikkumaan, jonka jälkeen nuolla haavansa ja lähteä kipuamaan ylöspäin.
Toisaalla sanoinkin eräälle turhautuneelle ketmille, että kannattaa pitää pientä paussia koko hommasta, kun hän valitteli saamastaan, 15 naisen torjuntaputkesta. Mitä suuremmaksi turhautuminen ja epätoivo kasvaa, ei se johda mihinkään hyvään, vaan kohta meillä on uusi kouluammuskelija syntynyt. - 54235435
Ex__puA kirjoitti:
PUA:n pointti preselectionista on vain se, että olet muidenkin naisten kiinnostuksen kohde, mikä aktivoi naisen kiinnostuksen vedoten hänen joukkosieluisuuteensa.
Kuitenkin olin yksin noilla festareilla. Mitä nyt välillä jutustelin eri ihmisten kanssa.
Mutta jo ennen tuon naisen tapaamista, alkoi kaljateltan myyjä jututtamaan minua "mikä bändi tuolla oikein soittaa nyt" ja hipelöimään itseään.
Tätä ennen kun kysyin erään lavan sijantia parilta muijalta, toinen antoi jopa aikatauluvihkonsa (toisen niistä) minulle ja oli muutenkin oiekin mukava. Sitten kun kuittasin sen sellaisella ehkä pikku tuhmalla heitolla, se nauroi mielissään.
Joten tuollaista oli liikkeellä koko illan.
Keikoilla taas jotkut naiset vilkuilivat, antoivat kiinnostussignaaleja jne.
Tuo saamani nainen sanoi, että tiesi jo ennen kun avasin suuni että minussa oli sitä jotain.
Joten tuolta pohjalta tämä menee enempikin sarjaan "henkimaailman jutut".
"Totta on mitä kirjoitat tuosta hyvin alkaneen downward spiralin kierteen katkaisemisesta.. se on vaikeaa - sitä vaikeampaa vielä mitä nälkäisempi olet.
Kuten toivon mukaan huomaat, kaikki osatekijät pyörivät saumatta yhtälössä kuin Ohmin laissa konsanaan.."
Tässä on asiaa josta olen hyvinkin samaa mieltä.
Juuri noin se pitää tehdä.
Että kun olet pudonnut siihen "kuiluun", niin sitä pitää yrittää saada putoamismatkalla kiinni oksista, ja jäädä edes johonkin roikkumaan, jonka jälkeen nuolla haavansa ja lähteä kipuamaan ylöspäin.
Toisaalla sanoinkin eräälle turhautuneelle ketmille, että kannattaa pitää pientä paussia koko hommasta, kun hän valitteli saamastaan, 15 naisen torjuntaputkesta. Mitä suuremmaksi turhautuminen ja epätoivo kasvaa, ei se johda mihinkään hyvään, vaan kohta meillä on uusi kouluammuskelija syntynyt.No hyvä, että edes jostain voimme olla samaa mieltä.
Paussia joo siksi aikaa kunnes on päänsä saanut kalibroitua..
Toi preselection sulle ei vain avaudu, vaikka sitä kuinka sulle on selitetty täällä.. sulla on siitä jokin jäykkä pua-käsitys, mikä ei pidä edes paikkaansa.
Henkimaailman juttuja nämä ovat vain näennäisesti - ja siksi sun lieneekin vaikea saada asioita selitettyä halki, poikki ja pinoon.. - Ex__PUA
54235435 kirjoitti:
No hyvä, että edes jostain voimme olla samaa mieltä.
Paussia joo siksi aikaa kunnes on päänsä saanut kalibroitua..
Toi preselection sulle ei vain avaudu, vaikka sitä kuinka sulle on selitetty täällä.. sulla on siitä jokin jäykkä pua-käsitys, mikä ei pidä edes paikkaansa.
Henkimaailman juttuja nämä ovat vain näennäisesti - ja siksi sun lieneekin vaikea saada asioita selitettyä halki, poikki ja pinoon.."No hyvä, että edes jostain voimme olla samaa mieltä.
Paussia joo siksi aikaa kunnes on päänsä saanut kalibroitua.."
Jep, tässä olemme samaa mieltä.
Tämä on muutenkin osa-alue, minkä soisi olevan miehillä kunnossa, sillä miestä sortavassa yhteiskunnassa tällä osa-alueella monella "viiraa".
"Toi preselection sulle ei vain avaudu, vaikka sitä kuinka sulle on selitetty täällä.. sulla on siitä jokin jäykkä pua-käsitys, mikä ei pidä edes paikkaansa."
Puhuin siitä PUA-terminä, koska sinä käsittääkseni tulet keskusteluun PUA-oppien edustajana. Tästä syystä käytin sitä siitä tuttua määritelmää jonka tunnen.
"Henkimaailman juttuja nämä ovat vain näennäisesti - ja siksi sun lieneekin vaikea saada asioita selitettyä halki, poikki ja pinoon.."
Se, että saako kaikkea selville, on minusta avoin kysymys.
Jopa Style sanoi, vaikka ainakin sanoi uskovansa että PUA-opit ovat tarkkoja tieteellisiä kartoituksia, että silti kaikkea ei voi tietää (löytyy the Gamen loppupäästä).
Tuokin nainen sanoi, että tiesi, vaistosi jne. minun olevan uuri sellainen minkä haluaa.
Oliko se vain kiertoilmaus ulkonäölle? En tiedä. Tuskin sillä se mitä hän sanoi, sopii hyvin märkien kausien "taian" kanssa yksiin, - 76457586
Ex__PUA kirjoitti:
"No hyvä, että edes jostain voimme olla samaa mieltä.
Paussia joo siksi aikaa kunnes on päänsä saanut kalibroitua.."
Jep, tässä olemme samaa mieltä.
Tämä on muutenkin osa-alue, minkä soisi olevan miehillä kunnossa, sillä miestä sortavassa yhteiskunnassa tällä osa-alueella monella "viiraa".
"Toi preselection sulle ei vain avaudu, vaikka sitä kuinka sulle on selitetty täällä.. sulla on siitä jokin jäykkä pua-käsitys, mikä ei pidä edes paikkaansa."
Puhuin siitä PUA-terminä, koska sinä käsittääkseni tulet keskusteluun PUA-oppien edustajana. Tästä syystä käytin sitä siitä tuttua määritelmää jonka tunnen.
"Henkimaailman juttuja nämä ovat vain näennäisesti - ja siksi sun lieneekin vaikea saada asioita selitettyä halki, poikki ja pinoon.."
Se, että saako kaikkea selville, on minusta avoin kysymys.
Jopa Style sanoi, vaikka ainakin sanoi uskovansa että PUA-opit ovat tarkkoja tieteellisiä kartoituksia, että silti kaikkea ei voi tietää (löytyy the Gamen loppupäästä).
Tuokin nainen sanoi, että tiesi, vaistosi jne. minun olevan uuri sellainen minkä haluaa.
Oliko se vain kiertoilmaus ulkonäölle? En tiedä. Tuskin sillä se mitä hän sanoi, sopii hyvin märkien kausien "taian" kanssa yksiin,En edusta puaa tai edes sen laajaa kenttää, mutta en kyllä preselectionin käsite sielläkin on ollut paljon elävämpi kuin mitä esität.
En koe sen olleen ristiriidassa oman käsitykseni kanssa.
Enkä sinällään usko, että edes käsite preselection on määritelty definitiiviseen loppuunsa, mutta hyvin kuvaava se silti kyllä on ja käyttökelpoinen..
(Ei tarvi olla Einsteinin yhtälö kun kuuhun pääsen Newtoninkin mokomilla, vertauksena) - Ex__PUA
76457586 kirjoitti:
En edusta puaa tai edes sen laajaa kenttää, mutta en kyllä preselectionin käsite sielläkin on ollut paljon elävämpi kuin mitä esität.
En koe sen olleen ristiriidassa oman käsitykseni kanssa.
Enkä sinällään usko, että edes käsite preselection on määritelty definitiiviseen loppuunsa, mutta hyvin kuvaava se silti kyllä on ja käyttökelpoinen..
(Ei tarvi olla Einsteinin yhtälö kun kuuhun pääsen Newtoninkin mokomilla, vertauksena)No siinä tapauksessa sinulla on oikeus tuohon laajennettuun, joskin uuteen määritelmään preselectionista, jos se on omasi ja haluat siihen sisällyttää esm. märät kaudet.
Itse en niin tee puhuttaessa esivalinnasta, vaikka kyllähän ne jonkin verran risteää.
Molemmissa on taustalla se, että miehellä on naisia, ja tällä on positiivisia seurauksia hänen naisonnelleen. - 2524545
Ex__PUA kirjoitti:
No siinä tapauksessa sinulla on oikeus tuohon laajennettuun, joskin uuteen määritelmään preselectionista, jos se on omasi ja haluat siihen sisällyttää esm. märät kaudet.
Itse en niin tee puhuttaessa esivalinnasta, vaikka kyllähän ne jonkin verran risteää.
Molemmissa on taustalla se, että miehellä on naisia, ja tällä on positiivisia seurauksia hänen naisonnelleen.Kyllä. Ja mitä kirjoitin tuolla jokunen viesti sitten Siitä Yhdestä ja preselectionin voimasta yleensäkin, pitää täysin paikkansa elävässä elämässä.
Pua auttoi käsitteellisesti sen tajuamisessa. - Ex__PUA
2524545 kirjoitti:
Kyllä. Ja mitä kirjoitin tuolla jokunen viesti sitten Siitä Yhdestä ja preselectionin voimasta yleensäkin, pitää täysin paikkansa elävässä elämässä.
Pua auttoi käsitteellisesti sen tajuamisessa.Ok. Asia selvä.
Vielä heräsi hieman mielenkiintoni tuosta inner gamesta.
Onko siinä mitään, minkä olet huomannut toimivan yleisesti tai omakohtaisesti, esim. vaikka kuivia kausia vastaan, "mr numerosarjamies"? - 6546477
Ex__PUA kirjoitti:
Ok. Asia selvä.
Vielä heräsi hieman mielenkiintoni tuosta inner gamesta.
Onko siinä mitään, minkä olet huomannut toimivan yleisesti tai omakohtaisesti, esim. vaikka kuivia kausia vastaan, "mr numerosarjamies"?Paradoksien avaaminen on sellainen. Ihmissuhteet ja dynamiikka on täynnänsä näennäisesti järjettömiä paradokseja.
Kuivia kausia vastaan.. pitää tajuta että kuivat kaudet eivät useimiten johdu esim. siitä että olisit ruma(tähän kuvitelmaan useimmat päätyvät, koska marttyrismi).
Pitää tajuta, että kyse on kasvavasta epätoivosta, siitä että antaa jokaisen epäonnistumisen jälkeen entistä nälkäisempiä ja hätäisempiä signaaleja, jolloin kierre vain syvenee.
(Itsevarmuus ja hyvä itsetunto ovat miehen kauneutta, ne "hehkuvat")
Pitää osata kartoittaa vikatekijöitä ajatuksissa, asenteissa, käytöksessä, kanssakäymisessä ja tajuta että ne paistavat ulos negatiivisuutena, kuivuutena, epäinspiraationa, marttyyriasenteena.. esim. et saa yleensä iskettyä kiinnostunuttakaan naista jos susta paistaa se että SUA ei oikeasti sillä lailla kiinnosta, eli et ole linjassa.
Tämäkin mieliala korjaantuu kun pääsee scorettamaan, mielialan muutoksena, jolloin vähempikin inspiroi.. ja tadaa.. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
On eksaktia puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
PUA-jutut ovat tietty kokoelma sääntöjä ja totuuksia, sekä käytäntöjä.
Se on myös eräs tulkinta siitä, mitä on olla ns. pelimies.
Sillä on täysin omat uskomuksensa ja maailmankuvansa.
On totta, että se sisältää ristiriitaista tietoa, mikä tosin vähentää vain sen uskottavuutta.
Joka tapauksessa, luokittelen sen sinisen pillerin kategoriaan, johon kuuluvat myöskin ns. naisten ja feministien antamat vinkit deittailuun.
Näille ominaista on siirtää vastuu pois naiselta, ja uskotella että miehellä olisi pariutumisessa enemmän valtaa mitä on.No en ole aiheeseen niin perehtynyt, mutta siinä luulossa olen ollut, että PUA-yhteisö pyrkii selvittämään naisensaannin salat ja keskustelee siitä, kokeilee ja luo teorioita. Ei siis ole kyse poissulkevista tietyistä teorioista, vaan koko "tieteenalasta" keskenään ristiriitaisinekin teorioineen.
- Ex__PUA
6546477 kirjoitti:
Paradoksien avaaminen on sellainen. Ihmissuhteet ja dynamiikka on täynnänsä näennäisesti järjettömiä paradokseja.
Kuivia kausia vastaan.. pitää tajuta että kuivat kaudet eivät useimiten johdu esim. siitä että olisit ruma(tähän kuvitelmaan useimmat päätyvät, koska marttyrismi).
Pitää tajuta, että kyse on kasvavasta epätoivosta, siitä että antaa jokaisen epäonnistumisen jälkeen entistä nälkäisempiä ja hätäisempiä signaaleja, jolloin kierre vain syvenee.
(Itsevarmuus ja hyvä itsetunto ovat miehen kauneutta, ne "hehkuvat")
Pitää osata kartoittaa vikatekijöitä ajatuksissa, asenteissa, käytöksessä, kanssakäymisessä ja tajuta että ne paistavat ulos negatiivisuutena, kuivuutena, epäinspiraationa, marttyyriasenteena.. esim. et saa yleensä iskettyä kiinnostunuttakaan naista jos susta paistaa se että SUA ei oikeasti sillä lailla kiinnosta, eli et ole linjassa.
Tämäkin mieliala korjaantuu kun pääsee scorettamaan, mielialan muutoksena, jolloin vähempikin inspiroi.. ja tadaa..Kiitoksia, tässä oli mielestäni ihan hyvinkin asiaa, ja vähäsen sellaista "yhteistä säveltä" muutenkin.
"Paradoksien avaaminen on sellainen. Ihmissuhteet ja dynamiikka on täynnänsä näennäisesti järjettömiä paradokseja. "
Ehdottomasti samaa mieltä. On olemassa joitakin paradokseja, etenkin ristiriitaisten naisten kanssa toimiessa. Tämä onkin eräs osa-alue, minkä vuoksi on vaikeaa antaa eksakteja ohjeita.
Esim. nykyisin olen varmistunut, että "ole vain oma itsesi" on eräs parhaimpia mahdollisia ohjeita, vaikka PUA-aikana olin sitä mieltä että sehän on hirvein ohje koska jos naisonni ei ole ollut haluamansalainen omana itsenään, niin sitä pitäisi muuttaa. Well, lesson learned.
Tietty en tiedä mitä tarkallen sinä meinasit, voit tarkentaa jos siltä tuntuu.
"Kuivia kausia vastaan.. pitää tajuta että kuivat kaudet eivät useimiten johdu esim. siitä että olisit ruma(tähän kuvitelmaan useimmat päätyvät, koska marttyrismi).
Pitää tajuta, että kyse on kasvavasta epätoivosta, siitä että antaa jokaisen epäonnistumisen jälkeen entistä nälkäisempiä ja hätäisempiä signaaleja, jolloin kierre vain syvenee."
Tässä on hyvää matskua. Olen myös ihan samaa mieltä tuon negatiivisen kierteen, downward spiralin suhteen, se tosiaan saa asiat näyttämään pahemmalta kuin ne on.
Sitten on tuo ulkonäköjutu. On ilmeisestä että moni ATM täälläkn manaa itseään rumaksi, vaikka luulisin, että aika normaalin näköisiä jätkiä hekin ovat.
Mutta sellaisia ne kuivat kaudet ovat, ne vahvistavat sitä käsitystä, ettet ole riittävä tai että sinussa on jotain vikaa. Itse näen tämän myös PUA-teollisuuden erääksi myrkyksi; heidänn pitää tehdä selväksi, että asiakas on viallinen, mutta lääke löytyy heiltä - tätä ansaa kannattaa välttää, koska se luo hyvin epäterveen riippuvuus-suhteen.
"(Itsevarmuus ja hyvä itsetunto ovat miehen kauneutta, ne "hehkuvat")"
Näitä olen tottunut pitämään myytteinä.
Tosin, en tiedä miten paljon juuri märät kaudet ovat näitä juuri lisännneet. :D
Eilen olin treffeillä, ja huomasin että olin todella itsvarma ja en jännittänyt yhtään niitä. Ne tuntuiviat rutiinitoimitukselta, ja menivät tunnin kkuppilatreffeiksi todella hyvin: e yhtäkään kiusallista hiljaisuutta, naisen kehonkieli ja kiinnostuksen merkit muuttuivat seksuaaliseen suuntaan, lopussa syleilimme ja sovimme että jatkamme yhteydenpitoa.
Mikä mielenkiintoisinta, niin en ollut valmistautunut niihin juuri ollenkaan. Tein sen osittain kokeellisesti, sillä halusin nähdä miten paljon pelkkä "tila" joka nyt on ollut päälllä, minua yksin auttaa. - Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
No en ole aiheeseen niin perehtynyt, mutta siinä luulossa olen ollut, että PUA-yhteisö pyrkii selvittämään naisensaannin salat ja keskustelee siitä, kokeilee ja luo teorioita. Ei siis ole kyse poissulkevista tietyistä teorioista, vaan koko "tieteenalasta" keskenään ristiriitaisinekin teorioineen.
No kutakuinkin noin, menee PUA-marketointi.
Ne esittävät tieteellistä lähestymistapaa, joka vilpittömästi etsii keinoja siitä miten nainen toimii.
Tämä ei ole kyllä totta.
Siellä on toisaalta joko ristiriitaisia muutoksia "muutumattomiin" dogmeihin, tai sitten jotain peruspilareita, joita kierrätetään kesken lahkojen. Sellaisia, joita ei sallita muutettavan, ja jotka pptää hyväksyä.
Tämän takana on hyvin vähän totuutta.
Tuo puoli kyllä vetosi minuun aikoinaan, mutta koska huomasin että se ei ole sitä miksi sitä marketoidaan, lähdin itse samalla periaatteella liikkeelle.
Nyt ollaan tässä, jännä nähdä mihin tästä päädytään.
Ei ole kovinkaan mieltä ylentävää monelle, joka haluaa ajatella itsensä naise pöksyihin, että nainen tekee valinnan ja monesti niin että voit olla siinä vain sivullisena avustajana, mutta that's it.
Tämä märän kauden menestyminen tosin tuntuu motivoineen heitä tekemään mieleisiäni valintoja. :D - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
No kutakuinkin noin, menee PUA-marketointi.
Ne esittävät tieteellistä lähestymistapaa, joka vilpittömästi etsii keinoja siitä miten nainen toimii.
Tämä ei ole kyllä totta.
Siellä on toisaalta joko ristiriitaisia muutoksia "muutumattomiin" dogmeihin, tai sitten jotain peruspilareita, joita kierrätetään kesken lahkojen. Sellaisia, joita ei sallita muutettavan, ja jotka pptää hyväksyä.
Tämän takana on hyvin vähän totuutta.
Tuo puoli kyllä vetosi minuun aikoinaan, mutta koska huomasin että se ei ole sitä miksi sitä marketoidaan, lähdin itse samalla periaatteella liikkeelle.
Nyt ollaan tässä, jännä nähdä mihin tästä päädytään.
Ei ole kovinkaan mieltä ylentävää monelle, joka haluaa ajatella itsensä naise pöksyihin, että nainen tekee valinnan ja monesti niin että voit olla siinä vain sivullisena avustajana, mutta that's it.
Tämä märän kauden menestyminen tosin tuntuu motivoineen heitä tekemään mieleisiäni valintoja. :DNo ei nainenkaan voi vastentahtoista miestä valita.
Varmasti puailusta löytyy noita mainitsemiasi piirteitä, samoin kuin psykologian liepeiltä löytyy monenlaisia poppatohtoreita. Itse en vaan näe mieltä rajata PUA-termiä koskemaan vain "vääränlaista" puailua. Vai miksi itse sitten kutsuisit omaa pillustusharjoitteluasi ja siitä kirjoittamista nettiin? Sille pitää ainakin keksiä sitten oma terminsä. Minusta sekin on PUA:aa, eikä uutta termiä tarvita. - 34523553
Ex__PUA kirjoitti:
Kiitoksia, tässä oli mielestäni ihan hyvinkin asiaa, ja vähäsen sellaista "yhteistä säveltä" muutenkin.
"Paradoksien avaaminen on sellainen. Ihmissuhteet ja dynamiikka on täynnänsä näennäisesti järjettömiä paradokseja. "
Ehdottomasti samaa mieltä. On olemassa joitakin paradokseja, etenkin ristiriitaisten naisten kanssa toimiessa. Tämä onkin eräs osa-alue, minkä vuoksi on vaikeaa antaa eksakteja ohjeita.
Esim. nykyisin olen varmistunut, että "ole vain oma itsesi" on eräs parhaimpia mahdollisia ohjeita, vaikka PUA-aikana olin sitä mieltä että sehän on hirvein ohje koska jos naisonni ei ole ollut haluamansalainen omana itsenään, niin sitä pitäisi muuttaa. Well, lesson learned.
"Kuivia kausia vastaan.. pitää tajuta että kuivat kaudet eivät useimiten johdu esim. siitä että olisit ruma(tähän kuvitelmaan useimmat päätyvät, koska marttyrismi).
Pitää tajuta, että kyse on kasvavasta epätoivosta, siitä että antaa jokaisen epäonnistumisen jälkeen entistä nälkäisempiä ja hätäisempiä signaaleja, jolloin kierre vain syvenee."
Tässä on hyvää matskua. Olen myös ihan samaa mieltä tuon negatiivisen kierteen, downward spiralin suhteen, se tosiaan saa asiat näyttämään pahemmalta kuin ne on.
Sitten on tuo ulkonäköjutu. On ilmeisestä että moni ATM täälläkn manaa itseään rumaksi, vaikka luulisin, että aika normaalin näköisiä jätkiä hekin ovat.
Mutta sellaisia ne kuivat kaudet ovat, ne vahvistavat sitä käsitystä, ettet ole riittävä tai että sinussa on jotain vikaa. Itse näen tämän myös PUA-teollisuuden erääksi myrkyksi; heidänn pitää tehdä selväksi, että asiakas on viallinen, mutta lääke löytyy heiltä - tätä ansaa kannattaa välttää, koska se luo hyvin epäterveen riippuvuus-suhteen.
Eilen olin treffeillä, ja huomasin että olin todella itsvarma ja en jännittänyt yhtään niitä. Ne tuntuiviat rutiinitoimitukselta, ja menivät tunnin kkuppilatreffeiksi todella hyvin: e yhtäkään kiusallista hiljaisuutta, naisen kehonkieli ja kiinnostuksen merkit muuttuivat seksuaaliseen suuntaan, lopussa syleilimme ja sovimme että jatkamme yhteydenpitoa.
Mikä mielenkiintoisinta, niin en ollut valmistautunut niihin juuri ollenkaan. Tein sen osittain kokeellisesti, sillä halusin nähdä miten paljon pelkkä "tila" joka nyt on ollut päälllä, minua yksin auttaa.Se "tila" on aika pitkälle luontaisten alfa-ominaisuuksien kirjo mikä susta hehkuu. Been there myself.
Mieti nyt mitä kaikkea huono itsetunto ja epävarmuus saavat aikaan miehessä: pelkoa, epävarmuutta, riittämättömyyden tunnetta, ahdistusta, takertuvuutta hyväksynnän perään.. kaikkea sitä mikä on flown ja terveen vaikutelman ja rennon olemuksen esteinä - tai ainakin niin kuin nainen sen kokee.
Hyväksynnän hakeminen janoisena kuivalla kaudella on suurin piirtein surkeinta mitä mies voi enää tehdä. Siitä on erotiikka kaukana. - 4353265
Ex__PUA kirjoitti:
Kiitoksia, tässä oli mielestäni ihan hyvinkin asiaa, ja vähäsen sellaista "yhteistä säveltä" muutenkin.
Mikä mielenkiintoisinta, niin en ollut valmistautunut niihin juuri ollenkaan. Tein sen osittain kokeellisesti, sillä halusin nähdä miten paljon pelkkä "tila" joka nyt on ollut päälllä, minua yksin auttaa.Juu, ole oma itsesi - sikäli kun sussa ei ole vain liikaa heikkolaisen ominaisuuksia.. niillä ei kun pötki mihinkään.
Monella juuri se vikana.
Siksi inner game, eli pää kuntoon. Ei riippuvaisuutta, marttyrisointia, itsesääliä, hyväksynnänhakuisuutta, epätoivoisuutta - tunnista piirteet jotka tekevät susta heikkolaisen, ei-alfaisen(terve, pätevä ja vahva) - ja tee niille jotain. - Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
No ei nainenkaan voi vastentahtoista miestä valita.
Varmasti puailusta löytyy noita mainitsemiasi piirteitä, samoin kuin psykologian liepeiltä löytyy monenlaisia poppatohtoreita. Itse en vaan näe mieltä rajata PUA-termiä koskemaan vain "vääränlaista" puailua. Vai miksi itse sitten kutsuisit omaa pillustusharjoitteluasi ja siitä kirjoittamista nettiin? Sille pitää ainakin keksiä sitten oma terminsä. Minusta sekin on PUA:aa, eikä uutta termiä tarvita.No pitää no jo senkin vuoksi erottaa, että PUA-tyypit itse älähtävät jos eivät ohjeet kuulu heidän karsinaansa. Ja olen myös itse sitä mieltä, että se on ihan oma naisteniskentälahkonsa.
Mitäkö minä edustann? En tiedä. Olen kutsunut sitä nimellä punaisen pillerin lähestymistapa, koska erotan PUA:n osaksi sinisen pillerin maailmaa jossa vielä otetaan vastuu naistenkin puolesta, ja elätellään mahdollisia turhia toiveita.
Itse olen tässä nimenomaan monesti tehhnyt jo ihan koemielessä PUA:sta eroavia, jopa vastaisia juttuja, joten siihen sarjaan tämä ei kuulu. Toisaalta, jos jokin toimii, niin miksi sen hylkäisin? Hyvin harva juttu vaiin toimii. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
No pitää no jo senkin vuoksi erottaa, että PUA-tyypit itse älähtävät jos eivät ohjeet kuulu heidän karsinaansa. Ja olen myös itse sitä mieltä, että se on ihan oma naisteniskentälahkonsa.
Mitäkö minä edustann? En tiedä. Olen kutsunut sitä nimellä punaisen pillerin lähestymistapa, koska erotan PUA:n osaksi sinisen pillerin maailmaa jossa vielä otetaan vastuu naistenkin puolesta, ja elätellään mahdollisia turhia toiveita.
Itse olen tässä nimenomaan monesti tehhnyt jo ihan koemielessä PUA:sta eroavia, jopa vastaisia juttuja, joten siihen sarjaan tämä ei kuulu. Toisaalta, jos jokin toimii, niin miksi sen hylkäisin? Hyvin harva juttu vaiin toimii.Ei esimerkiksi psykologi voi tehdä psykologiasta "eroavia" juttuja. Ne valtavirrasta eroavatkin kokeet, käytännöt ja teoriat ovat psykologiaa.
Pillerien väreistä keskustelu on ilmeisesti jotain pua-jargonia, mikä ei tavikselle sano mitään, toisin kuin PUA itse, mikä on hyvin selvä termi ainakin kielen osalta. - Ex__pUA
34523553 kirjoitti:
Se "tila" on aika pitkälle luontaisten alfa-ominaisuuksien kirjo mikä susta hehkuu. Been there myself.
Mieti nyt mitä kaikkea huono itsetunto ja epävarmuus saavat aikaan miehessä: pelkoa, epävarmuutta, riittämättömyyden tunnetta, ahdistusta, takertuvuutta hyväksynnän perään.. kaikkea sitä mikä on flown ja terveen vaikutelman ja rennon olemuksen esteinä - tai ainakin niin kuin nainen sen kokee.
Hyväksynnän hakeminen janoisena kuivalla kaudella on suurin piirtein surkeinta mitä mies voi enää tehdä. Siitä on erotiikka kaukana.No tässä on kyllä asiaa, hyvä vastaus ja tiviistelmä - juuri hieman tuollaista hainkin. Ja kyllähän nuo ovat melko kiistattomia merkkejä, silloin jos mennään jompaan kumpaan ääripäähän.
Vielä pienet ulkopuoliset muutokset tuskin tuota aiheuttavat, sillä mies pysyy jotakuinkin luontaisessa moodissaan.
Mutta pitkittyminen, se on juttu.
Esim. muistan tuossa talven kuivalla kaudella.
Loppukesänä tulin palstalle, aloitin etsimään uusia PUA-jälkeisiä keinoja, ja niitä tasaisesti löytyi, mutta ei ollut märkää kautta.
Sitten tuli se talvi, kun olin estynyt pääsemästä baareihin, ja otin tinderin käyttöön.
On selvää, että vaikka minulla on lukuisia matcheja nyt, niin niiden kertyminen on ollut yhtä puuskittaista kuin märkä kausi (iitse asiassa märän kauden ovella niitä tuli lyhyessä ajassa lähes 10!).
Ja sitten kun lopulta pääsi baareihin, kerran, ehkä maksimissaan kaksi kuukaudessa, oli selvä että siellä oli kyllä niin tuntuma kadoksissa kuin vain voi olla. :D
Se oli karmeaa aikaa.
Koko loppukesän ja syksyn tasainen nousu, oli vaihtunut täysin.
Siinä tunsin tuon että alkoi mainitsemiasii negatiivisa kuvatuksia tulla esiin.
PUA-ajoilta ja osittain luontiasesta taustasta, minulla on kyllä tiettyjä psotiivisia asioita, kuten hyvä ryhtii, matala kuuluva ääni jne. ja PUA-ajoilta opin niiitä feikkaamaan.
Silti, fakta minkä opin, on että nainen ennemmin arvostaa sinua epätäydellisenä omana itsenäsi, kuin feikattuna täydellisenä itsenäsi. Muistan miten exäni ja sen kaveri jo aikoinaan sanoivat, että minun ilmeestäni näki jos olin vittuuntunut ja meinasin sanoa jotain mikä takuulla näykkäsee. Toinen exä taas kuuli jo muuttuneesta äänensävystäni, että olin siinä tilassa. :D Joten eiköhän nuo tule läpi.
Itse otinkin radikaalin lähestymistavan, että pyrin vain olemaan siinä mielentilassa jossa olin, joskkaan en nyt ihan "äärimmäisellä" tavalla (esim. jos vitutti niin en mennyt täysin naama norsarilla, mutta en feikannut riemua), tässä oli se etu, että sitten kun alkoi luistaa, tuli tunne että ei tarvinnut puolestaan mitään feikkausta, vaan kaikki "vain tapahtui".
Tietystii, mainitsemasi laskeneet tai ehostuneet tilat varmast boostasi noita ominaisuuksia. - Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
Ei esimerkiksi psykologi voi tehdä psykologiasta "eroavia" juttuja. Ne valtavirrasta eroavatkin kokeet, käytännöt ja teoriat ovat psykologiaa.
Pillerien väreistä keskustelu on ilmeisesti jotain pua-jargonia, mikä ei tavikselle sano mitään, toisin kuin PUA itse, mikä on hyvin selvä termi ainakin kielen osalta.Juu, mutta PUA ei olekaan psykologiaa.
Jos olet PUA-mindsetissa, sinä tulet tällöin sivuuttamaan sen ulkopuolisetkin ohjeet.
Jos haluat olla siinä, en voi estää siinua kulkemasta sitä tietä katkeraan lopppuun, mutta olen varoittanut sinua.
Sen sijaan neuvoisin, ystävällisestii, että kannattaa pitää kaiikelle toimivalle ohjeistukselle, myös ei-PUA-sellaisellle, silmänsä ja korvansa auki.
Jos esim. tyrmäät jonkun ohjeen, koska se ei ole PUA-yhteisön hyväksymä, on se varoitusmerkkki. Ota itse selvää mikä toimii, niin voitollisuutesi oon jotain mitä et koskaan voinut edes kuvitella. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
Juu, mutta PUA ei olekaan psykologiaa.
Jos olet PUA-mindsetissa, sinä tulet tällöin sivuuttamaan sen ulkopuolisetkin ohjeet.
Jos haluat olla siinä, en voi estää siinua kulkemasta sitä tietä katkeraan lopppuun, mutta olen varoittanut sinua.
Sen sijaan neuvoisin, ystävällisestii, että kannattaa pitää kaiikelle toimivalle ohjeistukselle, myös ei-PUA-sellaisellle, silmänsä ja korvansa auki.
Jos esim. tyrmäät jonkun ohjeen, koska se ei ole PUA-yhteisön hyväksymä, on se varoitusmerkkki. Ota itse selvää mikä toimii, niin voitollisuutesi oon jotain mitä et koskaan voinut edes kuvitella.Minusta kaiken ohjeistuksen voi edelleen laskea PUA:n alle kuuluvaksi ja mekin keskustellessamme naisensaannista olemme enemmän tai vähemmän osa yhteisöä. Jos on olemassa joku tiukan opin alla toimiva porukka, niin hekin ovat osa PUA:aa, mutta erotuksena meistä heitä tulisi kutsua esimerkiksi oppi-isänsä nimellä, tyyliin marxistit tai halla-aholaiset tai askeetti-puaajat tms.
- Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
Minusta kaiken ohjeistuksen voi edelleen laskea PUA:n alle kuuluvaksi ja mekin keskustellessamme naisensaannista olemme enemmän tai vähemmän osa yhteisöä. Jos on olemassa joku tiukan opin alla toimiva porukka, niin hekin ovat osa PUA:aa, mutta erotuksena meistä heitä tulisi kutsua esimerkiksi oppi-isänsä nimellä, tyyliin marxistit tai halla-aholaiset tai askeetti-puaajat tms.
No ei.
PUA on oma maailmansa, oma deittailuohjeden kultti/teollinen haaransa.
Eli, se ei ole vertauskuvasi perusteella "psykologiaa" vaan se on pikemminkin kuin jokin psykologian (tässä tapauksessa deittailukulttuurin, pariutumise yms.) eräs suuntaus, jossa on omat - joskus myös ristiriitaisetkin - tunnusmerkistönsä. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
No ei.
PUA on oma maailmansa, oma deittailuohjeden kultti/teollinen haaransa.
Eli, se ei ole vertauskuvasi perusteella "psykologiaa" vaan se on pikemminkin kuin jokin psykologian (tässä tapauksessa deittailukulttuurin, pariutumise yms.) eräs suuntaus, jossa on omat - joskus myös ristiriitaisetkin - tunnusmerkistönsä.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pickup_artist
Nojaa. Wikin artikkelin perusteella ymmärrän MYÖS sinun näkemyksesi, vaikkakin enemmän Wikikin tuki mielestäni omaa näkemystäni. - Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pickup_artist
Nojaa. Wikin artikkelin perusteella ymmärrän MYÖS sinun näkemyksesi, vaikkakin enemmän Wikikin tuki mielestäni omaa näkemystäni.Se johtuu siitä, että olet sen yhteisön sisällä, ja ne pitää itseään käytännössä "tieteenä" joka osaa kertoa miten saada nainen. Joten näkemyksesi on silloin yhteneväinen kyseisen linjan kanssa.
- Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
Se johtuu siitä, että olet sen yhteisön sisällä, ja ne pitää itseään käytännössä "tieteenä" joka osaa kertoa miten saada nainen. Joten näkemyksesi on silloin yhteneväinen kyseisen linjan kanssa.
En ole, minkä luulisi jo termien tuntemattomuudestanikin käyneen ilmi. Puailu tuli liian myöhään, olen joutunut itseoppimaan. Mutta jos alkaa joskus tuntua, että saantia pitäisi parantaa, niin varmasti haen neuvoja myös Pua-yhteisöltä. Tieteen olennaisin osa on kriittisyys. Niin on tietysti suhtauduttava Pua-"tieteeseenkin". On tämä tieteenala kuitenkin sinutkin jo opettanut suoristamaan ruotosi.
En edes tiedä, että mikä nyt tarkalleen on se oppi, jota puolustamaan olet minut asettanut? Pointtini on ollut vain termin määrittelyssä, ei minkään yksittäisen teorian tai opin puolustaminen. Olisin siis samaa mieltä PUA-termistä, vaikka kaikki PUA-yhteisön opit olisivat puutaheinää. - Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
En ole, minkä luulisi jo termien tuntemattomuudestanikin käyneen ilmi. Puailu tuli liian myöhään, olen joutunut itseoppimaan. Mutta jos alkaa joskus tuntua, että saantia pitäisi parantaa, niin varmasti haen neuvoja myös Pua-yhteisöltä. Tieteen olennaisin osa on kriittisyys. Niin on tietysti suhtauduttava Pua-"tieteeseenkin". On tämä tieteenala kuitenkin sinutkin jo opettanut suoristamaan ruotosi.
En edes tiedä, että mikä nyt tarkalleen on se oppi, jota puolustamaan olet minut asettanut? Pointtini on ollut vain termin määrittelyssä, ei minkään yksittäisen teorian tai opin puolustaminen. Olisin siis samaa mieltä PUA-termistä, vaikka kaikki PUA-yhteisön opit olisivat puutaheinää.No minä taas ensin opiskelin itse.
Sitten eksyin PUA-yhteisöön.
Ja nyt sitten taas opiskelen itse. :D
Suositukseni on, että käyttää sen mikä toimii. PUA-yhteisössä on vaan erittäin suuri vaara mennä harhaan, ihan kuten voi olla esim. jos kysyt neuvoja naisilta. Molemmat voivat omata osatotuuksia, jopa satunnaisia kokonaisia totuuksia, mutta itse se on pakko ottaa selvää asioista. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
No minä taas ensin opiskelin itse.
Sitten eksyin PUA-yhteisöön.
Ja nyt sitten taas opiskelen itse. :D
Suositukseni on, että käyttää sen mikä toimii. PUA-yhteisössä on vaan erittäin suuri vaara mennä harhaan, ihan kuten voi olla esim. jos kysyt neuvoja naisilta. Molemmat voivat omata osatotuuksia, jopa satunnaisia kokonaisia totuuksia, mutta itse se on pakko ottaa selvää asioista.Itsekseen on vaan lähes mahdotonta kerätä tilastollisesti merkitsevää aineistoa, ainakaan kovin monesta eri metodista ja naistyypistä. Siksihän tiede ylipäätään on olemassa, ettei kaikkea tarvitsisi itsekseen kantapään kautta opetella.
- Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
Itsekseen on vaan lähes mahdotonta kerätä tilastollisesti merkitsevää aineistoa, ainakaan kovin monesta eri metodista ja naistyypistä. Siksihän tiede ylipäätään on olemassa, ettei kaikkea tarvitsisi itsekseen kantapään kautta opetella.
Siis juu, olen minäkin lukenut psykologiaa ja naisen psykologiaa.
Mutta PUA-aikana se jäi vähäsen yksipuoliseksi.
Mikä kuitenkin PUA-jutuissa on, on että kun ne opit kerran, opit ne kaikki, sillä mitään uutta ei varsinaisesti kirjoiteta. Ongelma onkin jos jää yhteisöön "jumiin", niin painopiste naisista kääntyy PUA:aan itseensä. Ja alat mennä taaksepäin.
Itse olen nykyisin toiminut tosiaan itsekseni, pyrkinyt ottamaan asioista siten selkoa ja menemään eteenpäin sen minkä voin.
Siinä oppii sen, mikä PUA-yhteisöltä jää näkemättä: et voi koskaan ennustaa täysin seuraavaa naista ja tilannetta.
Esim. itse opiskelin naurettavan määrän taktiikoita, vastauksia, yms. ja vain huomasin että jopa niiden onnistuttua täysin kuten "ennustetua" saattoi homma kuivua kasaan. :D Mielenkiintoista oli että kerrn kun onnistuin, silti nainen sanoi että "oletko opetellut jostain noita ulkoa?".
Tätä meinaa kun sanon, että omana epätäydellisenä itsenäsi pääset pidemmälle, kuin "pelinsä tiukaksi hioneena PUA:na" - se menee täysin heidän marketointiaan vastaan, mutta toisaalta, katso natureealeja ja jännämiehiä, hehän tiputtelevat palloa koko ajan, mutta jotenkin vaa onnistuuvat pääsemään koko homman läpi.
Eräs parhaimpia esimerkkejä on pari kaveriani.
Toinen tunnontarkka PUA (tai nyttemmin myös vaihtanut luontaiseen etenemiseen ja n. inner game-juttuihin) joka teki kaiken kuten kirjoissa ja videosa.
Sitenyhteinen "tietämätön" kaverimme, joka kauhistutti edellä mainittua, tekemällä lähes kaiken päinvastoin. Esim. syöksyi naisen pöytään. Huono ryhti. Nojasi naista PÄIN (eli ei se PUA-takakeno minkä voi tunnistaa), entä "DHV ja NEG-rutiini?" ei hajuakaan, vaan heti kertomaan traumaattisesta lapsuudestaan ja ongelmistaan. :D
Ja silti sitä onnistaa!
Joten "totuus on tuolla ulkona".
SE ei ole PUA-yhteisön hallussa. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
Siis juu, olen minäkin lukenut psykologiaa ja naisen psykologiaa.
Mutta PUA-aikana se jäi vähäsen yksipuoliseksi.
Mikä kuitenkin PUA-jutuissa on, on että kun ne opit kerran, opit ne kaikki, sillä mitään uutta ei varsinaisesti kirjoiteta. Ongelma onkin jos jää yhteisöön "jumiin", niin painopiste naisista kääntyy PUA:aan itseensä. Ja alat mennä taaksepäin.
Itse olen nykyisin toiminut tosiaan itsekseni, pyrkinyt ottamaan asioista siten selkoa ja menemään eteenpäin sen minkä voin.
Siinä oppii sen, mikä PUA-yhteisöltä jää näkemättä: et voi koskaan ennustaa täysin seuraavaa naista ja tilannetta.
Esim. itse opiskelin naurettavan määrän taktiikoita, vastauksia, yms. ja vain huomasin että jopa niiden onnistuttua täysin kuten "ennustetua" saattoi homma kuivua kasaan. :D Mielenkiintoista oli että kerrn kun onnistuin, silti nainen sanoi että "oletko opetellut jostain noita ulkoa?".
Tätä meinaa kun sanon, että omana epätäydellisenä itsenäsi pääset pidemmälle, kuin "pelinsä tiukaksi hioneena PUA:na" - se menee täysin heidän marketointiaan vastaan, mutta toisaalta, katso natureealeja ja jännämiehiä, hehän tiputtelevat palloa koko ajan, mutta jotenkin vaa onnistuuvat pääsemään koko homman läpi.
Eräs parhaimpia esimerkkejä on pari kaveriani.
Toinen tunnontarkka PUA (tai nyttemmin myös vaihtanut luontaiseen etenemiseen ja n. inner game-juttuihin) joka teki kaiken kuten kirjoissa ja videosa.
Sitenyhteinen "tietämätön" kaverimme, joka kauhistutti edellä mainittua, tekemällä lähes kaiken päinvastoin. Esim. syöksyi naisen pöytään. Huono ryhti. Nojasi naista PÄIN (eli ei se PUA-takakeno minkä voi tunnistaa), entä "DHV ja NEG-rutiini?" ei hajuakaan, vaan heti kertomaan traumaattisesta lapsuudestaan ja ongelmistaan. :D
Ja silti sitä onnistaa!
Joten "totuus on tuolla ulkona".
SE ei ole PUA-yhteisön hallussa.En voi asiantuntemattomana keskustella tarkemmin siitä, että kuinka hallussa PUA-yhteisöllä asia on, mutta olethan itsekin niillä opeilla saanut. Lähtökohtaisesti kun sadat tai miljoonat (?) miehet panevat tarmonsa panemaanpääsyn "tieteelliseen" opetteluun, niin jonkunlaista tulosta luulisi syntyvän. Toisaalta kysehän on markkinoista, joilla pillua on kuitenkin vain tietyn verran tarjolla, eikä kokonaistarjonta lisääntyne puailulla, mikä tarkoittaa, että mitä useampi oppii kikat, sen suuremman inflaation ne kokevat.
Omana itsenäänolo on paras keino, jos omana itsenäsi kelpaat naisille, kuten suurin osa kelpaa ainakin joillekin naisille. Mutta omana itsenäänkin pitää osata olla parhaalla tavalla, eli esimerkiksi rennosti mielellään ensimetreiltä alkaen, koska kauhun kangistamana mistään ei tule mitään, etkä ole oma itsesi. Tämän rentouden löytämiseen käsittääkseni Pua-yhteisö on myös keskittynyt. - Sivullinen.katsoja
Mies3210 kirjoitti:
En voi asiantuntemattomana keskustella tarkemmin siitä, että kuinka hallussa PUA-yhteisöllä asia on, mutta olethan itsekin niillä opeilla saanut. Lähtökohtaisesti kun sadat tai miljoonat (?) miehet panevat tarmonsa panemaanpääsyn "tieteelliseen" opetteluun, niin jonkunlaista tulosta luulisi syntyvän. Toisaalta kysehän on markkinoista, joilla pillua on kuitenkin vain tietyn verran tarjolla, eikä kokonaistarjonta lisääntyne puailulla, mikä tarkoittaa, että mitä useampi oppii kikat, sen suuremman inflaation ne kokevat.
Omana itsenäänolo on paras keino, jos omana itsenäsi kelpaat naisille, kuten suurin osa kelpaa ainakin joillekin naisille. Mutta omana itsenäänkin pitää osata olla parhaalla tavalla, eli esimerkiksi rennosti mielellään ensimetreiltä alkaen, koska kauhun kangistamana mistään ei tule mitään, etkä ole oma itsesi. Tämän rentouden löytämiseen käsittääkseni Pua-yhteisö on myös keskittynyt.Jo pienikin ryhmä fiksuja, analyyttiseen ajatteluun kykeneviä ja tarpeeksi tahtoa omaavia miehiä saa jo aikaiseksi vaikka mitä.
Puankin laaja kenttä on siitä hyvä esimerkki. - Ex__PUA
Mies3210 kirjoitti:
En voi asiantuntemattomana keskustella tarkemmin siitä, että kuinka hallussa PUA-yhteisöllä asia on, mutta olethan itsekin niillä opeilla saanut. Lähtökohtaisesti kun sadat tai miljoonat (?) miehet panevat tarmonsa panemaanpääsyn "tieteelliseen" opetteluun, niin jonkunlaista tulosta luulisi syntyvän. Toisaalta kysehän on markkinoista, joilla pillua on kuitenkin vain tietyn verran tarjolla, eikä kokonaistarjonta lisääntyne puailulla, mikä tarkoittaa, että mitä useampi oppii kikat, sen suuremman inflaation ne kokevat.
Omana itsenäänolo on paras keino, jos omana itsenäsi kelpaat naisille, kuten suurin osa kelpaa ainakin joillekin naisille. Mutta omana itsenäänkin pitää osata olla parhaalla tavalla, eli esimerkiksi rennosti mielellään ensimetreiltä alkaen, koska kauhun kangistamana mistään ei tule mitään, etkä ole oma itsesi. Tämän rentouden löytämiseen käsittääkseni Pua-yhteisö on myös keskittynyt.Hyvä huomio inflaatiosta.
Eihän heidän ole tarkoituskaan parantaa täysin naisettomuutta. Neil Strauss aka. Style päästi marketoijat yhteisöön, joka alkoi siitä, että miehet auttoivat toisiaan. Itse olen lähinnä sikäli old school-tyyppi, että tavallaan palstailuni osamotivaatiota on se, että herätetään miehinen yhteistyö jälleen henkiin ja katsotaan miten voidaan jelpata toisiamme.
https://www.youtube.com/watch?v=l4Izh_6WwnM
Mitä PUA-yhtesö siis tekee, on samaa kuin Cosmopolitan: myy epätäydellisiä ratkaisuja, ja pitää asiakkaansa koukussa. "Moving the freeline"-marketointi on osana tätä, sillä tosin kuin Cosmo, he toimivat netissä.
Hirveä määrä materiaalia, mutta käsittämätöntä, että miten tuntikausienkin materiaali saattoi jättää sinut tietämättömäksi, tai ymmälleen.
Nämä kaikkki olivat punaisia lippuja aikoinaan, ja lopulta lähdin omille teilleni. MGTOW on nyt pikemminkin minun taustafilosofiaani lähempänä kuin PUA.
Ja ihan totta,että omana itsenään on hyvä olla ns. märkä kausi-moodissa.
Tosin, olen tehnyt sitä myös ihan siten, etten ole ollut siinä moodissa. Se on tuonut mielenkiintoa ns pidempiaikaisia naisia kohtaan, ja yllättäe jopa toiminut baarissa. Mutta on totta, että märkä kausi on aika voittamaton.
Jotenkin vaan jutut menevät kohdalleen.
Oli viime viikolla tunnin treffit, joihin en juuri valmistaunut, mutta silti ne meni täysin nappiin - nainen ottii niiden jälkeen yhteyttä.
Samalla toinen, parikymppinen nuori nainen, käy kuumana ja laittaa minulle itsestään alusvaatekuvia. (Hänen kohdallaan kyse oli täysin luontaisesta ja vielä ns. suorasta pelistä, jargonia käyttääkseni - pitää myöntää, että pidin sitä täysin hazardiheittona alunperinkin, ja sitten tulikin hole in on :D ).
- Kilttiatm
Miksi isket naisia kun et halua mitään vakavaa suhdetta edes? Jätä naiset rauhaan ja lopeta pelailu. Harmittaa kun ei mitään hyviä bändejä ole missään lähellä paitsi acdc tulee myöhemmin jota pitää mennä hämeenlinnaan katsomaan.
- Ex__PUA
Tykkään nussimisesta.
Noh, lähinnä nyt kun on märät kaudet, niin kyllähän sitä mies nauttii kun sitä lähes tyrkytetään.
Tosin, jos tämän pystyn käyttämään jonkun haluamani naisen kanssa hyväksi, niin käytän ja vetäydyn kunnian kentiltä.
Mutta epäilen vahvasti tuleeko, mutta ei se mahdotonta ole.
Itse olin noilla festareilla katsomassa vain bändejä, ja hieman sosialisoimassa.
Sosialisointi auttaa pitämään sinut tikissä, että aloitteet ja hakkailut naisten kanssa eivät ole niin hankalia tosipaikan tullen. Ja toinen syy on että haluan löytää taas ekstroverttipuoleni, ja miksi en myös laajentaa piirejäni.
Tämä tapahtui käytännössä ensimmäisellä kerralla kun yritin iskeä naista - en edes kunnolla "iskeä", vaan heitin vain hänelle hauskan "avarin" vähän kuin heittona, johon siten nainen tarttui ja kun keikka oli ohi, me lähdimme sieltä yhdessä. :)
Eli "se vain tapahtui".
Mitä tulee festareihin ja muihin, niin kyllä se nuoren miehen pitää matkustaa, jopa yksin vaikka siitä kaikkea negatiivista ajateltaisikin. Kaveriporukassa festareilla itse asiassa naisen saamisen todennäköisyys laskee. Ymmärrettävistä syistä, tai saaliinjako ei ehkä miellytä sinua.
- Kilttiatm
tuollaisten miesten takia naiset ei luota meihin kunnollisiin kun luulevat että kaikki miehet on sitten pelimiehiä.
- Ex__PUA
Se on kuule naisten paskapuhetta.
Itse en ole ns. PUA-peluri, vaan päinvastoin en yritä johtaa naisia harhaan tai luvata heille jotain valheellista.
Kaikki mikä tapahtuu, tapahtuu yhteisestä suostumuksesta.
Muista, että nainen valitsee, ja jos hän valitsee kiltin ja kunnollisen miehen sijasta minunlaisen miehen joka ei edes lupaa sitoutumista, on vika silloin kyllä naisen itsensä. - Tekopyhää
Ex__PUA kirjoitti:
Se on kuule naisten paskapuhetta.
Itse en ole ns. PUA-peluri, vaan päinvastoin en yritä johtaa naisia harhaan tai luvata heille jotain valheellista.
Kaikki mikä tapahtuu, tapahtuu yhteisestä suostumuksesta.
Muista, että nainen valitsee, ja jos hän valitsee kiltin ja kunnollisen miehen sijasta minunlaisen miehen joka ei edes lupaa sitoutumista, on vika silloin kyllä naisen itsensä.Ei sellainen harhaan lupailu kuulu Puaankaan sen enempää.
Ihan samalla lailla sä narsistisella mulkullasi saastutat muiden miesten tulevia tyttöystäviä ja lastensa äitejä... - Ex__PUA
Tekopyhää kirjoitti:
Ei sellainen harhaan lupailu kuulu Puaankaan sen enempää.
Ihan samalla lailla sä narsistisella mulkullasi saastutat muiden miesten tulevia tyttöystäviä ja lastensa äitejä...Miten niin ei kuulu? Siinä on erittäin voimallisena mukana petos.
Samoin, ne naiset itse ovat saastuttaneet itsensä kanssani.
Naiset antavat, minä saan.
Jos naiset valitsisivat jättää antamatta, ja säästää itseään, en minä tai muutkaan halukkaat saisi.
JA juuri siksi että naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan, otan minä sen mikä irtoaa.
Tämä on punainen pilleri. - 11p10
Ex__PUA kirjoitti:
Miten niin ei kuulu? Siinä on erittäin voimallisena mukana petos.
Samoin, ne naiset itse ovat saastuttaneet itsensä kanssani.
Naiset antavat, minä saan.
Jos naiset valitsisivat jättää antamatta, ja säästää itseään, en minä tai muutkaan halukkaat saisi.
JA juuri siksi että naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan, otan minä sen mikä irtoaa.
Tämä on punainen pilleri.Petos, kuten esim?
Sun pillerisi aiheuttavat yksinomaan psykoosia.
Se valitsee, jolla on varaa valita. Suurimmalla osalla ihmisistä on varaa valita pannako kaikkea mitä eteen tarjotaan ja hakeako sitä jatkuvalla syötöllä lisää.
Kaikki ihmiset ovat hypergamisia siihen pisteeseen kuin voivat olla.
Rakastamisen taito on se mikä on ihmisiltä hukassa. - Ex__PUA
11p10 kirjoitti:
Petos, kuten esim?
Se valitsee, jolla on varaa valita. Suurimmalla osalla ihmisistä on varaa valita pannako kaikkea mitä eteen tarjotaan ja hakeako sitä jatkuvalla syötöllä lisää.
Rakastamisen taito on se mikä on ihmisiltä hukassa.PUA-ohjeissa johdetaan naista harhaan. Esim. DHV jossa keksit tarinoita joiden pitäisi sitten lisätä "korkeaa arvoa". Kuitenkin aika moni nainen on jo kerskumiset kuulleet, ja mies on vaiin try hard, lisäksi epärehellinen. Ja onhan näitä nyt. PUA-ohjeissa ei muutenkaan olla järin suoria. En ymmärrä miksi, minun eikä muidenkaan miesten jotka saa naisia ei ole tarvinnut valehdella haluavansa suhdetta, vaan naiset tietävät tämän ja silti antavat pesää.
Minun pillerini on punainen, ja se on totuuden näkeminen sellaisena kuin se on.
"Se valitsee, jolla on varaa valita. Suurimmalla osalla ihmisistä on varaa valita pannako kaikkea mitä eteen tarjotaan ja hakeako sitä jatkuvalla syötöllä lisää.
Kaikki ihmiset ovat hypergamisia siihen pisteeseen kuin voivat olla."
Vain nainen voi olla hypergaminen. Se on nainen joka päättää "pelin" säännöt.
Se on näet nainen joka luo tason.
Ei kukaan muu tee ätmiä paitsi nainen - sama mies on naisten valinnasta riippuen ATM, KTM tai YTM. Taso ei synny tyhjiössä.
"Rakastamisen taito on se mikä on ihmisiltä hukassa."
Naisilta. Naiset ovat niitä joille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies.
Myös monogamian vaihtaminen hypergamiaan on rakkaudetonta, kylmää liiketoimintaa ja hyötymistä. - 3p8
Ex__PUA kirjoitti:
PUA-ohjeissa johdetaan naista harhaan. Esim. DHV jossa keksit tarinoita joiden pitäisi sitten lisätä "korkeaa arvoa". Kuitenkin aika moni nainen on jo kerskumiset kuulleet, ja mies on vaiin try hard, lisäksi epärehellinen. Ja onhan näitä nyt. PUA-ohjeissa ei muutenkaan olla järin suoria. En ymmärrä miksi, minun eikä muidenkaan miesten jotka saa naisia ei ole tarvinnut valehdella haluavansa suhdetta, vaan naiset tietävät tämän ja silti antavat pesää.
Minun pillerini on punainen, ja se on totuuden näkeminen sellaisena kuin se on.
"Se valitsee, jolla on varaa valita. Suurimmalla osalla ihmisistä on varaa valita pannako kaikkea mitä eteen tarjotaan ja hakeako sitä jatkuvalla syötöllä lisää.
Kaikki ihmiset ovat hypergamisia siihen pisteeseen kuin voivat olla."
Vain nainen voi olla hypergaminen. Se on nainen joka päättää "pelin" säännöt.
Se on näet nainen joka luo tason.
Ei kukaan muu tee ätmiä paitsi nainen - sama mies on naisten valinnasta riippuen ATM, KTM tai YTM. Taso ei synny tyhjiössä.
Naisilta. Naiset ovat niitä joille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies.
Myös monogamian vaihtaminen hypergamiaan on rakkaudetonta, kylmää liiketoimintaa ja hyötymistä.Noh, jokainen pyrkii esittämään itseään paremmassa valossa joskus.. loppufiilishän toisella on se mikä ratkaisee.
On myös hyviä ja huonoja tarinankertojia..
Hypergaminen on se jolla on varaa olla. Sinä esim. elät hypergamista elämää tällä hetkellä.. sulla on mistä valita, ja valitset todennäköisesti vain parasta..
Valintapreferenssit ovat toimivan ja rauhanomaisen maailman kannalta epäedulliset, mutta luontoäitihän se onkin huorista kaikkein suurin.. - Ex__PUA
3p8 kirjoitti:
Noh, jokainen pyrkii esittämään itseään paremmassa valossa joskus.. loppufiilishän toisella on se mikä ratkaisee.
On myös hyviä ja huonoja tarinankertojia..
Hypergaminen on se jolla on varaa olla. Sinä esim. elät hypergamista elämää tällä hetkellä.. sulla on mistä valita, ja valitset todennäköisesti vain parasta..
Valintapreferenssit ovat toimivan ja rauhanomaisen maailman kannalta epäedulliset, mutta luontoäitihän se onkin huorista kaikkein suurin..En elä hypergamista elämää, sillä naiset ovat valinneet minut. Enkä erityisesti ole naimassa yli tasoni täten.
Nainen tekee valinnan, ja täten määrittää miehen tason.
Naisen oma taso on paljon enemmän tyhjiössä syntynyt, sillä siihen liittyy esim. hänen sen hetkinen ulkonäkö ja ikä.
Miehellä taas se tulee naisen tekemien valintojen mukaan.
KTM olen koska naiset valitsevat minut joskus, eivät aina.
YTM-vaiheessa naiset valitsevat minua kohtalaisen usein tai osoittavat kiinnostusta enemmän tai vähemmän. - 12p12
Ex__PUA kirjoitti:
En elä hypergamista elämää, sillä naiset ovat valinneet minut. Enkä erityisesti ole naimassa yli tasoni täten.
Nainen tekee valinnan, ja täten määrittää miehen tason.
Naisen oma taso on paljon enemmän tyhjiössä syntynyt, sillä siihen liittyy esim. hänen sen hetkinen ulkonäkö ja ikä.
Miehellä taas se tulee naisen tekemien valintojen mukaan.
KTM olen koska naiset valitsevat minut joskus, eivät aina.
YTM-vaiheessa naiset valitsevat minua kohtalaisen usein tai osoittavat kiinnostusta enemmän tai vähemmän.Miesten ja naisten tasoja voi olla välillä vaikeaa sovittaa keskenään suhteisiin, koska vertailupreferenssit ovat erilaiset, ja tasot keskimääräisellä ihmisellä dynaamisesti liikenteessä ja hakusessa..
Jos on varaa valita, vaikka sitten pienestäkin ryhmästä - valitset tarjolla olevista.
Sulla on varaa valita kermat päällä, eli olet mahdollisesti hypergaminen. - Ex__PUA
12p12 kirjoitti:
Miesten ja naisten tasoja voi olla välillä vaikeaa sovittaa keskenään suhteisiin, koska vertailupreferenssit ovat erilaiset, ja tasot keskimääräisellä ihmisellä dynaamisesti liikenteessä ja hakusessa..
Jos on varaa valita, vaikka sitten pienestäkin ryhmästä - valitset tarjolla olevista.
Sulla on varaa valita kermat päällä, eli olet mahdollisesti hypergaminen.Valitsin, sillä minut valittiin ensin.
Enkä voi olla hypergaminen, sillä vain nainen on hypergaminen, eli kaikki nämä naiset pitävät minua itseään tasokkaampana, koska muuten he eivät olisi minua valinneet temmeltämään kanssaan. - 19p12
Ex__PUA kirjoitti:
Valitsin, sillä minut valittiin ensin.
Enkä voi olla hypergaminen, sillä vain nainen on hypergaminen, eli kaikki nämä naiset pitävät minua itseään tasokkaampana, koska muuten he eivät olisi minua valinneet temmeltämään kanssaan.Tästä on turha jankata, kun päädyn toistamaan itseäni.
Se valitsee, jolla on varaa valita.
Harmaan sävyjä nyt suosittelisin etsimään, jos kiinnostaisi tarpeeksi. 11p10 kirjoitti:
Petos, kuten esim?
Rakastamisen taito on se mikä on ihmisiltä hukassa."Suurimmalla osalla ihmisistä on varaa valita pannako kaikkea mitä eteen tarjotaan ja hakeako sitä jatkuvalla syötöllä lisää."
Ajatuksia herättävä totuus....näinhän tämäkin asia on.
Oli sinulla jotain muutakin ajatusta, mutta koska yleistit ne koskemaan "kaikkia", niin en allekirjoita niitä, ainakaan täysin sellaisenaan....- 4p9
MGTOW kirjoitti:
"Suurimmalla osalla ihmisistä on varaa valita pannako kaikkea mitä eteen tarjotaan ja hakeako sitä jatkuvalla syötöllä lisää."
Ajatuksia herättävä totuus....näinhän tämäkin asia on.
Oli sinulla jotain muutakin ajatusta, mutta koska yleistit ne koskemaan "kaikkia", niin en allekirjoita niitä, ainakaan täysin sellaisenaan....Kuten?
4p9 kirjoitti:
Kuten?
En ottanut kantaa kuin tähän yhteen kommenttiin, koska en voi tietää mitkä kaikki mietteet/kommentit ovat sinun....
"Kaikki ihmiset ovat hypergamisia siihen pisteeseen kuin voivat olla."
Tuossakin sana kaikki, sen lisäksi itselle on vaikeaa ajatella ihmistä "esineenä", jolloin tuota voisi ehkä edes teoriassa toteuttaa.
Pidän ihmisiä yksilöinä, jolloin miten voi valita "hypergamisesti", jos arvostaa ihmisessä ihan muita asioita, kuin moni muu.......ei ihmiset mitään klooneja ole, varsinkaan "kaikki"...
Jos ei sitten lasketa "hypergamiaksi" sitä, että vaatimuksena on molemminpuolinen "kemia" (psyykkis/fyysinen), eli näiden yhteensopivuus?
Ehkä joiltakin, mutta ei kaikilta......tai no mistä minä muiden puolesta voin puhua, mutta....- 6p19
MGTOW kirjoitti:
En ottanut kantaa kuin tähän yhteen kommenttiin, koska en voi tietää mitkä kaikki mietteet/kommentit ovat sinun....
"Kaikki ihmiset ovat hypergamisia siihen pisteeseen kuin voivat olla."
Tuossakin sana kaikki, sen lisäksi itselle on vaikeaa ajatella ihmistä "esineenä", jolloin tuota voisi ehkä edes teoriassa toteuttaa.
Pidän ihmisiä yksilöinä, jolloin miten voi valita "hypergamisesti", jos arvostaa ihmisessä ihan muita asioita, kuin moni muu.......ei ihmiset mitään klooneja ole, varsinkaan "kaikki"...
Jos ei sitten lasketa "hypergamiaksi" sitä, että vaatimuksena on molemminpuolinen "kemia" (psyykkis/fyysinen), eli näiden yhteensopivuus?
Ehkä joiltakin, mutta ei kaikilta......tai no mistä minä muiden puolesta voin puhua, mutta....Sulla on pointtia ja mietittävää tuossa. Täytyy funtsia.
Kemia-sanasta nyt en hirveästi perusta, se kun on liiankin usein idealisointi-maalia rumempien tositarkoitusten päällä.
- 11plus1
"Minua lykästi. Minä iskin sen naisen ja lopulta päädyin hänen luokseen yöksi."
In your dreams, assfucker, in your dreams... - Ex_mikä
Mitä tarkoittaa PUA? Minkä lyhenne se on?
- Ex__PUA
Pick Up Autism.
- Ex_mikä
Ex__PUA kirjoitti:
Pick Up Autism.
Ei kun ihan oikeasti... Oon tällä palstalla ehkä pari viikkoa lueskellut ja sinä kirjoitat tänne paljon, enkä ymmärrä juuri mitään kirjoittamastasi. Siis mikä ihmeen PUA? Mikä punainen pilleri, mikä sininen pilleri, mikä burgeri? Sinisestä pilleristä tulee mieleen viagra, burgerista jokin syötävä, punainen pilleri ihan nevöhööd, ja tuskin viagrasta ja hampurilaisistakaan on kyse, joten..? Olis ihan kiva jos ymmärtäiskin mitä yrität sanoa, koska mulle ei nää oikein avaudu.
- 2.33
Ex_mikä kirjoitti:
Ei kun ihan oikeasti... Oon tällä palstalla ehkä pari viikkoa lueskellut ja sinä kirjoitat tänne paljon, enkä ymmärrä juuri mitään kirjoittamastasi. Siis mikä ihmeen PUA? Mikä punainen pilleri, mikä sininen pilleri, mikä burgeri? Sinisestä pilleristä tulee mieleen viagra, burgerista jokin syötävä, punainen pilleri ihan nevöhööd, ja tuskin viagrasta ja hampurilaisistakaan on kyse, joten..? Olis ihan kiva jos ymmärtäiskin mitä yrität sanoa, koska mulle ei nää oikein avaudu.
Imovane~eri vahvuudet:vaalean sininen ja vaalean punainen.
Unilääkkeitä mitkä ei enää tehoa Ex-PUAlle, harkitsemme Tenoxia jatkossa.
Kuten huomaatte on jo aamuyö ja aina vaan pulisee huoneessaan! ;) - Ex__PUA
2.33 kirjoitti:
Imovane~eri vahvuudet:vaalean sininen ja vaalean punainen.
Unilääkkeitä mitkä ei enää tehoa Ex-PUAlle, harkitsemme Tenoxia jatkossa.
Kuten huomaatte on jo aamuyö ja aina vaan pulisee huoneessaan! ;)Aika hauskasti kirjoitettu viesti henkilöltä joka kirjoitti sen itse klo 2:34.
Myös unilääketietämys on ihailtava.
Minulla muuten on univaikeuksia, mutta olen käyttänyt vain melatoniinia.
- Sherlockki
Eipä siinä, hieno tarina. Tuleekohan televisiosta mitään vai katsoisiko jonkun uutuus leffan...
- dfgdfgdcc
Ex_pua (vinkki) www.blogi.fi
Kaikki muut (vinkki) www.älä-viitsi-vaivautua.net/aivan-turhaa- Ex__PUA
En ole kiinnostunut aloittamaan blogia kun tännekin voi kirjoittaa.
Ja jos et pysty hillitsemään lukemistasi täällä, niin etköhän sinä olisi siellä blogissakin poraamassa passiivis-aggressiiviseen tapaasi että miksi sinun on pakko lukea tekstejäni. - truthisoutthere
Etkö pysty kestämään todellisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4134968Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5023179Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302654Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2442615Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1952593"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –861728Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6291635"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk71493Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki171469Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791385