Miten on, lähtisitkö miehenä deittailemaan naista, joka on menossa mahalaukun ohitusleikkaukseen? Urheilen ja syön terveellisesti, ja minulle on tulossa kyseinen leikkaus tukemaan painonpudotusta. Haluaisinkin tapailla miestä, joka myös liikkuu ja on kiinnostunut syömään terveellisesti. Onko tällainen yhtälö mahdoton? Pitäisikö minun pitää deittaillessa salassa tuleva leikkaus, vai jättää deittailu leikkauksen jälkeiseen aikaan?
Miesten suhtautuminen
13
<50
Vastaukset
Jos muuten olemus viehättää naisessa, niin mitä tuollaisella on väliä.
- 218218
Jättää deittailu tulevaisuuteen. Minäkuvasi tulee muuttumaan, elämäntapasi muuttuvat, ei ole mitään järkeä tuossa vaiheessa yrittää vielä ylläpitää ja kehittää parisuhdettakin.
- tuleva_ex-läski
Tämä minunkin mielestäni olisi se syy, jonka takia voisin jättää deittailun tulevaisuuteen. Mutta olisihan se ihanaa, jos löytäisin vaikka kesäromanssin leikkausta odotellessa. :)
- gfdfgsdgsd
Jos joku mies on sinusta muuten kiinnostunut, niin ei tuo leikkaukseen meno siihen vaikuta millään tavalla. Anna mennä vaan.
- sinkkumies39
No ei naiset muutenkaan halua tavata miestä joka urheilee ja käy salilla ja omaa suht terveelliset tavat. En polta enkä juopottele usein mut naisia kiinnostaa just ne juopot. Ei naisen ylipaino haittaa jos sitä ei ole liikaa. Itse haluaisin hyväkuntoisen naisen joka jaksaa tulla perässä tai rinnalla.
- tuleva_ex-läski
Silloin, kun en itse liikkunut, en halunnut urheilevaa miestä. Mutta nyt, kun olen tehnyt elämäntaparemontin ja liikun päivittäin, haluan rinnalleni miehen, joka lähtee kanssani lenkille tai kamppailulajitreeneihin, mutta viihtyy välillä myös sohvalla.
- 164cmM
Itse olen juoppo mutta en kelpaa. Lisäksi käyn lenkillä ja salilla mutta en edelleenkään kelpaa. Miksi näin?
Se johtuu siitä että naiset haluavat paskaa jauhavan ja uhoavan miehen ja sellaisia useimmiten syntyy alkoholin vaikutuksesta. Mulla ei luonne muutu vaikka joisin miten. Yhtä syrjään vetäytyvä ja mykkä olen kuten ennenkin.
Miksi sitten urheilulla ei ole vaikutusta saantiini johtuu siitä että naiset eivät ota huomattavan lyhyitä miehiä. Sen sijaan haukkumista kuulee joka paikassa, useimmiten miesten toimesta.
- saapukka
Tuo leikkaus on aika iso juttu. Ja siihen meneviä varoitetaan siitä, että parisuhdekkin muuttuu. Minä kävin ja siihen se parisuhde meni. Avioero alta vuosi tuosta leikkauksesta. Puoliso ei loppujen lopuksi kestänytkään laihtuvaa olemustani..
Eli on siitä kyllä puhuttava ja mietittävä kannattaako ottaa riski. Leikkauksen jälkeenkin on aika vaikeaa monilla, syömisten ja muun kanssa..- tuleva_ex-läski
Joo, olen kuullut noita varoituksia. Miten sinulla muuten meni se leikkaus? Tuliko komplikaatioita tmv? Ehkä kaipaan tällä hetkellä vain pientä kesäromanssia treenaamisen oheen. :)
- seonnoutankjuu
Ihminen, jolle tehdään laihdutusleikkaus on todella sairaalloisen lihava.. Muutaman kilon ylipainolla ei leikkaukseen ryhdytä. Se on todella valtava rasitus ja koetus kropalle sekä psyykelle, että jos mitään hetken flirttiä enemmän hakee, olisi paras odottaa sinne toipumisen jälkeen. Senkin jälkeen haasteet jatkuu, sillä leikkaus ei ole tae ikuiselle hoikkuudelle. Koko elämäntapa on pistettävä remonttiin, sen lisäksi että tämänkaltainen valtava ruumiillinen muutos on jo yksistään iso stressi.
Kesäflirtti voi keventää ja piristää mieltä, ja miksi ei jos todella se oikea kodalle osuu joka jaksaa koko sen prosessin vierelläsi kulkea, on se hieno asia!
Summasummarum: anna palaa mutta ota kevyesti!
Ja minun vastaukseni kysymykseesi lähtisinkö deittailemaan naista joka tuollaisen operaation tarpeessa on,on vastaus En. - eikelpaaläski
Taitaa olla 50kg liikaa painoa eikä liikunta oikein maistu kun tuollaiseen leikkaukseen joutuu. Katsoo vähän mitä syö ja harrastaa edes kahdesti viikossa liikuntaa niin ei liho 200 kg
- tuleva_ex-läski
Harrastan kolmesti viikossa melko rankkaa lajia ja lisäksi lenkkeilen, ruokavalion olen jo hoitanut kuntoon. Osittain muista syistä päädyin tuohon leikkausratkaisuun, muunlainen leikkaus olisi tehty joka tapauksessa. Ylipainoa on "tarpeeksi".
- eikelpaamuuten
Paljonko roikkuu löysää nahkaa sinussa. Lihavilla se maha roikkuu ja nahka roikkuu tosi ällöttäväsi. Parempi vaan että ei liho koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278