ExPualle diagnoosi Ole hyvä!

AirBägi

Olet selkeä maanis depressiivinen tapaus. Eli kaksisuuntainen mielialahäiriö näin kansankielellä.

Sun "märät kaudet" on niitä maanisia ja "kuivat" taas depressiivisiä kausia.

Oliko sulla jo ääsburger diagnoosi annettu?

Miltäs kuulostaa?

42

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex__PUA

Tähän mennessä olen ollut täällä vain maaninen tai hypomaaninen.

Ja siten nyt tämä viimeisin henkilöhyökkäys ja shaming language, jolloin olen bipolaarinen.

No, tuomiani termejä selvenääkseni, vastataan nyt silti.

Mainitut märät ja kuivat kaudet totta kai vaikuttavat mielialaan.

Kuivilla kausilla ollaan kuin ätmit. Kyllähän se totta on, että pilluttomuus aiheuttaa kuivien vetelyä ja matalamielisyyttä. Eipä sillä, palstan kurpparaivo osoittaa että tämä on molempen sukupuolien tila.

Märät kaudet. No, kuten tiedämme, niin kyllä se pimppi rauhoittaa ja vetää naaman mutrulle.

Katsotaanpa viime päiviä:
      Vakkarin kanssa villiä seksiä illasta aamuun.
      Useita säätöjä.
      Festareilla eka nainen jota iskin, vei minut kotiinsa yöksi.
      Seuraavana aamuna odotti 25 vuotiaalta naiselta tinder matchh (ja on lähtenyt hyvn käyntiin)
      Tuossa juuri eräs toinen parikymppinen, säännöllisesti treenaava muija laittoi viestiä, ja meidän pitäisi tavata.
      Olen menossa tänään illalla treffeille.

Voi se vetää maaniseksi kun äkkiä naiset piirittää, ja ensimmäiet tapaamiset johtavat seksiin jne.

Itse olen lähinnä kuivahkon talven jäljiltä lähinnä hämmästynyt. Tälläistä elämää elävät vain ytmit ja naiset. Tuntuu oudolta että minä jopa joudun karsimaan naisia nyt pois, kun kaikille ei edes riitä aika.

Tietysti minussa n syväänjuurtunutta vittuuntuneisuutta, joka polttelee, mutta hiljaksiin sitä tietysti sammuttaa pitkittyneet märät kaudet. Mutta kylllä min siltikin tulen varmasti säilyttämään tietyn palon oikeudenmukaisuuden puolesta, ja suurimpa epäkohtia onkin hypergamia.

Nyt minä saan olla se jolle moni nainen antaa.

Olen maistanut sitäkin osaa, kun tuntuu että sen yhden saaminenkin olisi kuin mt. everestin valloitus jolloin partiovälineillä.

KTM:n näkökulma on tämä.

Mitä tulee varsinaisiin mielisairauksiin, ei minua koskaan olla diagnosoitu mistään.

Mutta olenkin sellainen että olen toiselle nero, ja toiselle hullu. Toiselle rakas, toiselle vihan kohde.

(Se joka vihaa se uskoo minuun.)

• EtTäysilläValoillaAja

Harrastatko spinningiä?

• Ex__PUA
        EtTäysilläValoillaAja kirjoitti:

Harrastatko spinningiä?

Nieletkö?

• fffffff

katotaanpa on ko Ex_pua täällä tänä iltanan :D
        tuskin malttaa olla kirjottamatta :D

• aikuisten.oikeesti

Anteeksi, tää on mun vikani ett nyt tulee diagnoosia...
        varmaan yhtä pätevältä kuin minäkin olen. ( Eli ei omaa pätevyyttä!)
        En mä sitä näin tarkoittanut...voi pyhä Sylvi!

Tosta hypomaanisuudesta oli paljon puhetta luennon vapaammassa osiossa.
        Moni taiteilija esimerkiks on hypomaaninen henkilö.
        Luovaa työtä tekee antautumuksella johon kaikki eivät pysty läheskään.
        Ainoa haitta on se unirytmien sekavuus ja vaikeus,
        polttaa kynttilää molemmista päistä....
        '
        "Mutta olenkin sellainen että olen toiselle nero, ja toiselle hullu. Toiselle rakas, toiselle vihan kohde."
        =))
        -Melkein noilla sanoilla psygiatri ilmaisi myös asian...
        "Hypomaaninen taiteilija jättää harvoin ketään kylmäksi...
        ...hänestä joko pidetään tai häntä inhotaan."

Ja sen hypergamian sä saat tunkea ........sinne!
        A-PUA .. henkilöhyökkäys ja shaming language, (taas se muija hyökkäs!)

• erkki-täti

Melkoista vipinää ollut useiden naisten kanssa, ja silti olet täällä aina kun tänne kurkkaa..

Lueskelin tuossa jotain ketjuja, ja tuli mieleeni että oletkohan myös hieman ...no jaa diagnoosit sikseen....mutta syytät useissa ketjuissa eri ihmisiä "puskasta huutelevaksi paskahousutädiksi". Minä kun taidan olla ainoa "täti" nimimerkiltäni täällä, niin olenkin ihmetellyt että luuletko minun vastauksiksi noinkin monia kirjoituksia?

Voin kyllä sanoa, että en ole puskista huudellut, enkä ole tänne edes kovin moneen ketjuun kirjoitellut viime aikoina. On päiviä, jolloin en ole edes käväissyt lukemassa palstaa.

• EX__PUA
        fffffff kirjoitti:

katotaanpa on ko Ex_pua täällä tänä iltanan :D
        tuskin malttaa olla kirjottamatta :D

Nin! xDDDDDDDDDDDDDDDD Täällä kuollaan nauruun, joku vakiopalstailija meinaa palstailla tänäkin iltana! Emme ole tyhmiä, me vain nauramme kaikelle.

Paskahousutäti meinaa syyttää minua siitä, mihin syyllistyy itsekin: palstailuun.

Onko tyhmyydellä mitään rajaa? :D

• Ex__PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Melkoista vipinää ollut useiden naisten kanssa, ja silti olet täällä aina kun tänne kurkkaa..

Lueskelin tuossa jotain ketjuja, ja tuli mieleeni että oletkohan myös hieman ...no jaa diagnoosit sikseen....mutta syytät useissa ketjuissa eri ihmisiä "puskasta huutelevaksi paskahousutädiksi". Minä kun taidan olla ainoa "täti" nimimerkiltäni täällä, niin olenkin ihmetellyt että luuletko minun vastauksiksi noinkin monia kirjoituksia?

Voin kyllä sanoa, että en ole puskista huudellut, enkä ole tänne edes kovin moneen ketjuun kirjoitellut viime aikoina. On päiviä, jolloin en ole edes käväissyt lukemassa palstaa.

Niin olet sinäkin, sen lisäksi ettei sinulla ole mitään menossa edes itsesi mukaan sosiaalisessa elämässä.

Minun treffit kestävät tunnin, koska meillä molemmilla on muutakin elämää, jos nyt haluatte välttämättä tietää.

Siinä on tunti enemmän aikaa vastakkaisen sukupuen seurassa, kuin paskahousutädillä on koko päivänä. ;) Minun ei pitänyt olla asiasta kusipäinen, mutta mitä piti alkaa mittailemaan.

• erkki-täti
        Ex__PUA kirjoitti:

Niin olet sinäkin, sen lisäksi ettei sinulla ole mitään menossa edes itsesi mukaan sosiaalisessa elämässä.

Minun treffit kestävät tunnin, koska meillä molemmilla on muutakin elämää, jos nyt haluatte välttämättä tietää.

Siinä on tunti enemmän aikaa vastakkaisen sukupuen seurassa, kuin paskahousutädillä on koko päivänä. ;) Minun ei pitänyt olla asiasta kusipäinen, mutta mitä piti alkaa mittailemaan.

Miksi aina raivoat minulle?

Minä muuten en ole tällä palstalla kovinkaan paljon, ja vielä vähemmän kommentoimassa. Mutta sinä näemmä _luulet_ minun täällä roikkuvan alvariinsa.

Tunnin treffit, joilla harrastetaan villiä seksiä illasta aamuun? :D
        Tunnin treffit olisi pelkälle panollekin aika vähän.

Mutta kukin tyylillään, uskotaan nyt sitten kun noin kovasti vakuutat.

• eioototta123123
        Ex__PUA kirjoitti:

jep, tunnin treffit kun on muutakin elämää - sinkkupalsta!
        muahahhahahaa

• KärtsyHat

Jos sinulla on nyt ns. märkä kausi, niin miksi kärttyilet?

• Ex__PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Miksi aina raivoat minulle?

Minä muuten en ole tällä palstalla kovinkaan paljon, ja vielä vähemmän kommentoimassa. Mutta sinä näemmä _luulet_ minun täällä roikkuvan alvariinsa.

Tunnin treffit, joilla harrastetaan villiä seksiä illasta aamuun? :D
        Tunnin treffit olisi pelkälle panollekin aika vähän.

Mutta kukin tyylillään, uskotaan nyt sitten kun noin kovasti vakuutat.

"Miksi aina raivoat minulle?"

Missä olen raivonnut sinulle?

Onko sinullla huono omatunto jostain?

"Tunnin treffit, joilla harrastetaan villiä seksiä illasta aamuun? :D

Tunnin treffit olisi pelkälle panollekin aika vähän."

Olkiukko passiivis-aggressiivinen hymiö.

Kannattaisi välillä koittaa olla vähän omaperäisempi, vaikka nainen/munaton oletkin?

"Mutta kukin tyylillään, uskotaan nyt sitten kun noin kovasti vakuutat."

Ei minulla ole tarvetta vakuutella, mutta totta kai jos joku on niin epätoivoinen ja kaunainen minulle että levitelee valheita tai on ehkä itse ajautunut harhaan, niin minä ystävällisesti korjaan hänen käsityksensä.

• Ex__PUA
        eioototta123123 kirjoitti:

jep, tunnin treffit kun on muutakin elämää - sinkkupalsta!
        muahahhahahaa

Paskahousutädille näemmä oli taas kurpparaivoa herättävä seikka, kun minä kävin treffeillä.

Mutta ajattele niin, että sinun vanhuuden päiviäsi (24/7 puskista ammuskeluasi palstalla) ei ainakaan häiritse turha sosiaalinen elämä.

• Ex__PUA
        KärtsyHat kirjoitti:

Jos sinulla on nyt ns. märkä kausi, niin miksi kärttyilet?

Ei ole väliä että mikä kausi on menossa, koska sitä saa mitä tilaa.

Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää?

Onko muuten sitten kurpparaivo merkki siitä, että en ole vain osunut ja upottanut, vaan että kurpilla on kuivakausi? YTM ei tullut hakemaan kotoa? Rikkaisiin naimisiin ei päästy?

• KärtsyHat
        Ex__PUA kirjoitti:

Ei ole väliä että mikä kausi on menossa, koska sitä saa mitä tilaa.

Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää?

Onko muuten sitten kurpparaivo merkki siitä, että en ole vain osunut ja upottanut, vaan että kurpilla on kuivakausi? YTM ei tullut hakemaan kotoa? Rikkaisiin naimisiin ei päästy?

Olen mies. Sinkku.

• EtTäysilläValoillaAja
        Ex__PUA kirjoitti:

Nieletkö?

Jaha, vanha tuttuko on kyseessä? Lapsuudessa traumatisoitunut ja nuoruutensa yksin viettänyt naisvihaaja. Jaksoin joskus jopa pitää sinun puoliasi, mutta enpä jaksa enää. Ei sillä, että muut nettivihaajat olisi yhtään sen parempia.

• Kohta-tulee

Henkilöhyökkäys!!!!

• Ex__PUA

Hyvä. Alat oppia. SInun tulisi myös laitttaa siihen shaming language, sillä se kuvaa ilmiötä paremmin.

• työ-mies

Ai nyt onkin jo oikein vakkari olemassa..Olet vähän samanlainen satusetä kuin muuan mies, joka kuulemma käytti kondomipaketin jo ennen varsinaista aktia. Ei siinä, pystynhän itsekin hoitamaan kaksi naista yhtäaikaa vaikka kaatuvan kirjahyllyn päällä.

• ExPUA mun diagnoosin perusteella sulla on pakko olla pakko-oire :)
      Koska sinä toistat samaa kaavaa näissä keskusteluissa! Kuulostaako tutulta?
      Tiedät varmaan millainen on pakko-oireinen ?
      Osuinko oikeaan;D

• Ex__PUA

Mikäs sinut, brutukseni, oikein sai osallistumaan shaming language ja henkilöhyökkäys-kisaan?

• Ex__PUA kirjoitti:

Mikäs sinut, brutukseni, oikein sai osallistumaan shaming language ja henkilöhyökkäys-kisaan?

Ehkä halusin sun huomiota edes jotenkin kun jätät vastaamatta minulle aina välillä.
        Jätät kylmäksi nyyh.......
        Ja pitihän mun kokea miltä tuntuu shaming language hahaa....
        Sori annathan anteeksi ?Ei pahalla!
        Hyvää yötä :)

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Ehkä halusin sun huomiota edes jotenkin kun jätät vastaamatta minulle aina välillä.
        Jätät kylmäksi nyyh.......
        Ja pitihän mun kokea miltä tuntuu shaming language hahaa....
        Sori annathan anteeksi ?Ei pahalla!
        Hyvää yötä :)

No mutta niin toimivat vain tyhmät huorat, kuten hyvin näkyy. Ethän sinä halua olla sellainen?

Toiseksi, vastaan täällä silloin kun satun käymään täällä, tai näkemään viestejä, mutta koska minulla on muutakin elämää, joten en ole 24/7 päivystämässä tällä.

JA tosiaan tuo negatiivisella tavalla minulta kärtetty huomio ei toimi. Tässä taannoin eräs kärtti sitä, ja päätyi anelemaan että jäisin, kun lähdin sieltä enkä enää takaisin tullut. Joten vain myönteistä ja posiitiivista tunnetta ja huomiota minulle, sillä minun suhteen voi olla ainoastaan minun puolella tai minua vastaan.

• Ex__PUA kirjoitti:

No mutta niin toimivat vain tyhmät huorat, kuten hyvin näkyy. Ethän sinä halua olla sellainen?

Toiseksi, vastaan täällä silloin kun satun käymään täällä, tai näkemään viestejä, mutta koska minulla on muutakin elämää, joten en ole 24/7 päivystämässä tällä.

JA tosiaan tuo negatiivisella tavalla minulta kärtetty huomio ei toimi. Tässä taannoin eräs kärtti sitä, ja päätyi anelemaan että jäisin, kun lähdin sieltä enkä enää takaisin tullut. Joten vain myönteistä ja posiitiivista tunnetta ja huomiota minulle, sillä minun suhteen voi olla ainoastaan minun puolella tai minua vastaan.

http://m.youtube.com/watch?v=IuCPVx2z1q0#
        Kaikkea hyvää sinulle !

• ihanselvätuo

Asperger ja muutama paha luonnehäiriö. Varmana narsitinen persoonallisuushäiriö.

• enmeelekurille

Aika huolestuttavaa kun palstalla aletaan diagnooseja jakamaan.

• erkki-täti

Toisaalta kaikki muu on arvioitavan kohteen mukaan henkilöhyökkäystä tai shaming languagea. Jopa silloin, kun kohde vain itse haukkuu muita :)

Nämä ovat vale-lääkäreiden vale-diagnooseja. Eikä kukaan ole täällä antanut virallista luokitusta numerokoodein.

Itse jättäydyin kokonaan pois diagnoosin teosta, eli kunhan kysyin ja kommentoin, mutta eipä tullut vastausta. Olipa yllättävää.

• icdeiselitäkaikkea
        erkki-täti kirjoitti:

Toisaalta kaikki muu on arvioitavan kohteen mukaan henkilöhyökkäystä tai shaming languagea. Jopa silloin, kun kohde vain itse haukkuu muita :)

Nämä ovat vale-lääkäreiden vale-diagnooseja. Eikä kukaan ole täällä antanut virallista luokitusta numerokoodein.

Itse jättäydyin kokonaan pois diagnoosin teosta, eli kunhan kysyin ja kommentoin, mutta eipä tullut vastausta. Olipa yllättävää.

Yllättävää eli eli, mutta sinä olet fiksumpi tuota. Mikäs erkki-tätiä on jäytänyt armon vuonna 2015?

• Ex__PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Sinä syytät minua liiasta palstailusta, mutta sitten nyt kärtät kun en ole täällä kellon ympäri antamassa vastauksia, kun sinä päivystät täällä?

JA kyllä,tämä avaus on hyvä esimerkki shaming languagesta ja henkilöhyökkäyksestä.

Sinä taas olet esimerkki naiselle ominaisesta, luonnevikaisesta logiikasta, jossa ihmetelet miksi haukkuessasi muita, haukutaan sinua takaisin.

On ihme että joku voi oikeasti olla niin tyhmä/itsekäs.

• erkki-täti
        Ex__PUA kirjoitti:

Sinä syytät minua liiasta palstailusta, mutta sitten nyt kärtät kun en ole täällä kellon ympäri antamassa vastauksia, kun sinä päivystät täällä?

JA kyllä,tämä avaus on hyvä esimerkki shaming languagesta ja henkilöhyökkäyksestä.

Sinä taas olet esimerkki naiselle ominaisesta, luonnevikaisesta logiikasta, jossa ihmetelet miksi haukkuessasi muita, haukutaan sinua takaisin.

On ihme että joku voi oikeasti olla niin tyhmä/itsekäs.

Jos oikein totta puhutaan (mitä et kestä?), niin en ole sinua haukkunut nytkään. Jätit tuonne ennemmin vastaamatta näihin haukkuasioihin, kun laitoin oikein listan kuinka minua nimittelit ja haukuit pelkästään yhdessä viestissä. Ilman että olisin sinua haukkunut.

Luonnevikainen logiikka, jep jep...

Tänään olen tätä palstaa taas silmäillyt(mutta olen myös muualla). En kuitenkaan näpyttele tekemisistäni tänne, koska siihen ei aikani riittäisi.Eikä kyllä mielenkiintokaan.

Tämä on viihdetä, höpöä ja ihmettelyä. Välitunti.

• ed.viihdehöpö
        erkki-täti kirjoitti:

Jos oikein totta puhutaan (mitä et kestä?), niin en ole sinua haukkunut nytkään. Jätit tuonne ennemmin vastaamatta näihin haukkuasioihin, kun laitoin oikein listan kuinka minua nimittelit ja haukuit pelkästään yhdessä viestissä. Ilman että olisin sinua haukkunut.

Tänään olen tätä palstaa taas silmäillyt(mutta olen myös muualla). En kuitenkaan näpyttele tekemisistäni tänne, koska siihen ei aikani riittäisi.Eikä kyllä mielenkiintokaan.

Olen pettynyt kun et vastannut, eikö kanttisi kestänyt?

• erkki-täti
        icdeiselitäkaikkea kirjoitti:

Yllättävää eli eli, mutta sinä olet fiksumpi tuota. Mikäs erkki-tätiä on jäytänyt armon vuonna 2015?

Jaa, että mikä on jäytänyt minua?

No, aika monikin asia. Eräs asia on ollut kuin piikki pepussa, mutta en voi vaikuttaa siihen vaikka yritin. Henkilökohtaista.

No jaah, kun nyt sitten näitä muita kimmokertoimien kohteita mietin, niin aika kevyttä kuitenkin. Hieman hymyilyttää ja odottaen venaan, perhosia vatsassa! Ollaanko taas kavereita ja silleen? Ei vais, mutta huumorilla kuitenkin.

Jahas, että tarvitaan raportti aiheesta "Mikä erkki-tätiä on jäytänyt armon vuonna 2015"

Aiemmin kertomani asiat liittyivät yksityis- tai työelämään. Nytkö sitten pitäisi tehdä selko myös maailmanpoliittisiin asioihin, jotka jäytävät mieltäni?
        Eipä ole kykyä tässä rajatun merkkimäärän sisässä moisia asioita selvittää. Eikä varmasti ole tarvettakaan, olenhan vain anonyymi yksityishenkilö.

Kevennetään, katsotaan höpövideo, joka kuvaa keskustelua tällä palstalla:

https://www.youtube.com/watch?v=hjn_QG2InFY

• Ex__PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Puhuinkin sinusta yleisesti, sinun tyylisi on olettaa että voit haukkua muita, mutta ihmetellä kun sinua ei kohdella kuin prinsessaa. Joten jos sellaisen henkilön maineen rakennat, niin sitten tapahtuu tämä kuuluisa niin makaa kuin petaa-ilmiö.

Ole iloinen jos sinulla ei ole elämää palstan ulkopuolella, sillä siellä sen oppiminen on huomattavasti ikävämpää.

Ja kyllä henkilö joka odottaa mainittua prinsessakohtelua muilta, on luonnevikainen tai tyhmä. Tai epäkypsä ja elämää näkemätön, mutta sinun ikäisestä naisesta en oikein usko että ikä olisi enää tekosyy.

• erkki-täti
        Ex__PUA kirjoitti:

Puhuinkin sinusta yleisesti, sinun tyylisi on olettaa että voit haukkua muita, mutta ihmetellä kun sinua ei kohdella kuin prinsessaa. Joten jos sellaisen henkilön maineen rakennat, niin sitten tapahtuu tämä kuuluisa niin makaa kuin petaa-ilmiö.

Ole iloinen jos sinulla ei ole elämää palstan ulkopuolella, sillä siellä sen oppiminen on huomattavasti ikävämpää.

Ja kyllä henkilö joka odottaa mainittua prinsessakohtelua muilta, on luonnevikainen tai tyhmä. Tai epäkypsä ja elämää näkemätön, mutta sinun ikäisestä naisesta en oikein usko että ikä olisi enää tekosyy.

Sinä olet tuonkin mielikuvasi rakentanut henkilökohtaisista asioista, joita olen joskus paljastanut.

Minä en ole ihmisten mielikuvien "prinsessa". En edes sinun mielikuviesi prinsessa.
        Minä olen siellä paronien tyttärien luokassa kuitenkin.....

Ja ihan hemmetin kaukana jostain hienohelmasta :D

Mutta vahvistat vain itse kaikkea ennakkoluuloista jäkäjäkää. Yap yap yap-

• höpöolen
        erkki-täti kirjoitti:

Jaa, että mikä on jäytänyt minua?

No, aika monikin asia. Eräs asia on ollut kuin piikki pepussa, mutta en voi vaikuttaa siihen vaikka yritin. Henkilökohtaista.

No jaah, kun nyt sitten näitä muita kimmokertoimien kohteita mietin, niin aika kevyttä kuitenkin. Hieman hymyilyttää ja odottaen venaan, perhosia vatsassa! Ollaanko taas kavereita ja silleen? Ei vais, mutta huumorilla kuitenkin.

Jahas, että tarvitaan raportti aiheesta "Mikä erkki-tätiä on jäytänyt armon vuonna 2015"

Aiemmin kertomani asiat liittyivät yksityis- tai työelämään. Nytkö sitten pitäisi tehdä selko myös maailmanpoliittisiin asioihin, jotka jäytävät mieltäni?
        Eipä ole kykyä tässä rajatun merkkimäärän sisässä moisia asioita selvittää. Eikä varmasti ole tarvettakaan, olenhan vain anonyymi yksityishenkilö.

Kevennetään, katsotaan höpövideo, joka kuvaa keskustelua tällä palstalla:

https://www.youtube.com/watch?v=hjn_QG2InFY

Ei tarvihe maailmanpoliittista raporttia, mutta kiitos kun vastasit, vaikkakin vältellen. Henkilökohtainen on aina mielenkiintoisempaa kuin maailmanpoliittinen. Toivotan onnea vaikutuksen ulottumattomissa olevan hyväksymiseen (ehe, niin helppoa se on), ihan ilman jäyniä tai muita kettuiluja.

• erkki-täti
        höpöolen kirjoitti:

Ei tarvihe maailmanpoliittista raporttia, mutta kiitos kun vastasit, vaikkakin vältellen. Henkilökohtainen on aina mielenkiintoisempaa kuin maailmanpoliittinen. Toivotan onnea vaikutuksen ulottumattomissa olevan hyväksymiseen (ehe, niin helppoa se on), ihan ilman jäyniä tai muita kettuiluja.

Joo, ne asiat ovat jokaisella niitä vaikeimpia. Siis ne henkilökohtaiset piikit pepussa.

Ihmettelinpä vaan, että kukas hemmetti siellä kyselee, ja vieläpä kehtaa kysellä?
        Kysyjän kieliasu ilmentää ihastusta itäiseen kielimaailmaan, tai jopa itäiseen perinteeseen. Nyt kyllä mennään taas sinne rasismirajalle.

• erkki-täti
      • =D..."riittää....lepo..."

Ei mulla muuta ollut, mut olitpas löytänyt viedon....

• MGTOW kirjoitti:

=D..."riittää....lepo..."

Ei mulla muuta ollut, mut olitpas löytänyt viedon....

Viedon = videon

Väsymys typojä taas.....ilmankos naurattaa.. =D

• Iltanapit

Ex_puan diagnoosit: paranoidinen skitsofrenia, harhaluuloisuushäiriö ja narsismi.

• Tri.Psy

Ex-puan diagnoosit: Skitsoidi-harhaluuloinen-mania-epäsosiaalisus-rajatila-delirium

• Totuus_101

Syfiliksen aiheuttama delirium. Mahdollisesti myös paranoidi psykoosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      413
      4968
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      502
      3179
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      130
      2654
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      244
      2615
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      195
      2593
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      86
      1728
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      629
      1635
    8. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      7
      1493
    9. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      17
      1469
    10. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      479
      1385
    Aihe