Kuvia Israelin gaypraideista 2015.
17
62
Vastaukset
- rhwrhr2yyn
Laitatko linkin iranin gay tapahtumasta, homoja roikkumassa kaulasta nosturissa.
- Muita.älykkäämpi.kansa
No, siinä on monta homoa nipussa.
Israelilaisten seksuaalimoraalissa ei ole koskaan ollut erityistä hurraamista. Nuorena tyttönä sinne joutuessani olin hämmentynyt. Heillä tuntui menevän lujempaa kuin esim. eurooppalaisilla noin yleensä.
Myöskin homoilussa he lienevät olleen eräänlaisia tiennäyttäjiä. Samoin monessa muussakin jumalattomassa menossa. En ole käynyt Eretzissä sitten... joo... kauan sitten, mutta nuo KTS:n kuvat sieltä eivät mitenkään hämmästytä.
Mikä lienee seuraava villitys? Vetää aaseja takapuoleen, keskellä katua?- Oletko_itse
aasi ja kiinnostaako asia muuten?
- hilpertti
Onko olemassa kahdenlaista korkeampaa tietoisuutta; nöyrää ja ylpeää?
- Nöyrästi.ylpeä
Sanoisin, että yksi, jossa nuo molemmat yhdistyvät, oikealla tavalla.
- hilpertti
Nöyrästi.ylpeä kirjoitti:
Sanoisin, että yksi, jossa nuo molemmat yhdistyvät, oikealla tavalla.
Ajattelin, että praid tulee jostain korkeamman tasoisesta ylpeästä tietoisuudesta.
- Omat.höyhenet
hilpertti kirjoitti:
Ajattelin, että praid tulee jostain korkeamman tasoisesta ylpeästä tietoisuudesta.
Ylpeyttä varmaankin, korkeatasoisuudesta en sanoisi.
Omasta mielestäni homoviihde yleensä on enemmänkin roskatasoista. En koskaan katso esim. telkkarista, tai IS:n Toosateeveetä.
Homot harvemmin osaavat käyttäytyä ja pukeutua kuin aidot naiset, tosin tällaistakin ihmettä olen kahdessa tapauksessa nähnyt. Eikun kolmessa: Conchita Wurstin esitys naisena on joitain viime silauksia vaille aidon oloista.
Tietenkään nk. tavalliset naiset eivät ole aina niin juhlatällingeissä kuin homojen esityksissä. Harvempi homo osaa esittää meitä, vaikka tällaistakin olen nähnyt (ne 2 muuta tapausta). "Paula Koivuniemi" ei mitenkään edusta normaalia naiseutta.
Emme myöskään ylenpalttisesti kikata, juoruile, ole mustasukkaisia, epäkohteliaita muille naisille. Vaihtele huulipunia.
Hieno homppelileffa, jota suosittelen katsottavaksi, on Lainahöyhenissä, pääosassa mm. Robin Williams. - Omat.höyhenet
Omat.höyhenet kirjoitti:
Omasta mielestäni homoviihde yleensä on enemmänkin roskatasoista. En koskaan katso esim. telkkarista, tai IS:n Toosateeveetä.
Homot harvemmin osaavat käyttäytyä ja pukeutua kuin aidot naiset, tosin tällaistakin ihmettä olen kahdessa tapauksessa nähnyt. Eikun kolmessa: Conchita Wurstin esitys naisena on joitain viime silauksia vaille aidon oloista.
Tietenkään nk. tavalliset naiset eivät ole aina niin juhlatällingeissä kuin homojen esityksissä. Harvempi homo osaa esittää meitä, vaikka tällaistakin olen nähnyt (ne 2 muuta tapausta). "Paula Koivuniemi" ei mitenkään edusta normaalia naiseutta.
Emme myöskään ylenpalttisesti kikata, juoruile, ole mustasukkaisia, epäkohteliaita muille naisille. Vaihtele huulipunia.
Hieno homppelileffa, jota suosittelen katsottavaksi, on Lainahöyhenissä, pääosassa mm. Robin Williams.Tässä linkki traileriin: https://www.youtube.com/watch?v=hoJOol3aoJQ
- Yazka3
Omat.höyhenet kirjoitti:
Hieno homppelileffa, jota suosittelen katsottavaksi, on Lainahöyhenissä, pääosassa mm. Robin Williams.Katsoin elokuvan aikoinani, ihan kivaa vaihtelua sairaala ja rikos leffoihin nähden.
Joka junaan mahtuu ihmisiä, en tuomitse tai paheksu gay kulttuuria.
Lepakko olis kiva juttu.
Entäs vapahtajan ikuinen odotus, miten sen pitäisi näkyä ?
Vangit vapaaksi ja murheelliset iloisiksi ?
Jos se on tullut niin eipä kelpaa.Jesajassa jotenkin näin..
Herran henki on minun ylläni, sillä hän on voidellut minut. Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, julistamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen ja julistamaan Herran riemuvuotta.- oppia_ikä_kaikki
Onko juutalaisissa paljonkin homoja? Mitähän Jahve siitä tuumaa?
- Tehkää.parannus
Jahve pitää homostelua syntinä. Monet muutkin asiat ovat syntiä, joten homoilu menee nipussa monen muun jumalattomuuden kanssa.
Jahve
Siinähän se oli sanottu.. Yesha Jah sanoo......sorretut vapauteen ja julistamaan Riemuvuotta.
linkissä
hehän eivät tiedä synnistä mitään, ovat näin ollen synnittömiä. Näin sanotaan myös jeesuksesta. Kun ei tiedä synnistä mitään, ei myöskään tiedä olevansa alasti, pitäisi ensin langeta syntiin, että oivaltaa alastomuuden.
Näinhän se meni kristillisen tulkinnan mukaan.
Juutalaisilla on moraalioppi, kristillisillä syntioppi, ne eivät ole sama asia.
Kristillisyydessä alastomuus on synnillistä, juutalaisuudessa todennäköisesti luonnollista.- hilpertti
Ihmiselle ei ole hyvä tietää kaikkea:
”Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma.”
"Herra Jumala sanoi: ”Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!” Niin Herra Jumala ajoi ihmisen pois Eedenin puutarhasta "
Eikö se ole hauskaa, kun te hoette synnistä, vaikka se on lankeemus.
- Miksi_tällaista
Uskontojen alaisuudessa, ja jokainen ymmärtää juutalaisuuteen uskonta liittyvän avioliitossa mies ja nainen vaimonaan.
Pelkkää provosointia KTS:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974