Miten torjua, ettei tule paha mieli?

eikiitosollenkaan

Miten toivoisit tulevasi torjutuksi?
Itse koitin sanoa asian kiertoteitse, mutta ei mennyt jakeluun. Soittaa ja soittaa. ;( Ajatelin, että jos tekstarin laittaisin. Olisko paha? Mua ei kiinnosta tyyppi edes kaverina. Meillä ei oo mitään yhteistä.

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnnnainennnn

Sano et palasit exän kans takas yhteen ja exä on väkivaltanen narsisti. Toimii takuuvarmasti.

• ätmel

Paljasta olevasi yli yhden miehen käyttämä lutka ilman ihmisarvoa.

• i.want.honesty

Itse haluaisin että nainen sanoisi pakkeja antaessaan totuuden esim olet liian pienipalkkainen, naamasi ei ole tarpeeksi komea, et ole tarpeeksi pitkä.
      Tuon jälkeen tiedän missä vika ja voin ehkä parantaa verrattuna siihen että mitä naiset normaalisti tekee eli: "olisit ollut mulle liian hyvä" "sussa ei ole mitään vikaa"

• honesty_is_subjective

Mitenkäs meinasit parantaa itseäsi, jos nainen sanoo: "naamasi ei ole tarpeeksi komea ja et ole tarpeeksi pitkä"?

Jos et kelpaa sellaisena kuin olet, niin voit unohtaa sen naisen. Rakkautta ei voi pakottaa ja koska jokainen täysjärkinen ihminen tekee itse oman päätöksensä, niin se on aivan sama minkä "syyn" hän sinulle kertoo.

• i.want.honesty
        honesty_is_subjective kirjoitti:

Mitenkäs meinasit parantaa itseäsi, jos nainen sanoo: "naamasi ei ole tarpeeksi komea ja et ole tarpeeksi pitkä"?

Jos et kelpaa sellaisena kuin olet, niin voit unohtaa sen naisen. Rakkautta ei voi pakottaa ja koska jokainen täysjärkinen ihminen tekee itse oman päätöksensä, niin se on aivan sama minkä "syyn" hän sinulle kertoo.

Naiset on laumaeläimiä ja heidän miesmaku on todella samanlainen joten kyllä rehellinen syy pakkeihin kertoisi todella paljon ja jos saman syyn kuulee useamminkin niin voi tehdä johtopäätöksiä esim vaihtaa naistyyppiä mitä yrittää.
        Jos kuulen olevani "mukava" ja saan samalla pakit niin se ei kerro mitään.

• Mitäs.mitäss
        honesty_is_subjective kirjoitti:

Ei ole subjektiivista. Ja jos kyseessä onkin jokin ei-ulkonäöllinen piirre, tai vaikka olisikin, niin parempi tietää mikä - aika monilla kun on huono itsereflektio.

• yksimukavamies
        i.want.honesty kirjoitti:

Naiset on laumaeläimiä ja heidän miesmaku on todella samanlainen joten kyllä rehellinen syy pakkeihin kertoisi todella paljon ja jos saman syyn kuulee useamminkin niin voi tehdä johtopäätöksiä esim vaihtaa naistyyppiä mitä yrittää.

Niin monesti olen saanu itsekin pakit juuri siten että oon mukava, muttei naista ole kiinnostanu.

Mutta nyt vihdoin olen tajunnut mitä toi mukava tarkoittaa. Olen nimittäin tavannut naisen joka on juuri samanlainen mukava ja jolle voisin sanoa saman mitä olen aina kuullut. Ja tajuan että naisten näkökulmasta olen samanlainen mies.

Olen mies, jossa ei ole suoranaista vikaa, mutta joku joka ei myöskään herätä naisissa seksuaalista halua. Muuta siihen että on "mukava" ja saa pakit ei sitten tarvitakaan. Kunhan olisi jotenkin halua herättävämpi. Komeampi. Pidempi. Lihaksikkaampi. Hauskempi. Rikkaampi. Itsevarmempi. Sama se miten. Mutta jonkin pitäisi herättää naisen halu. Jos ei siihen pysty, ei naisia kiinnosta. Ihan sama miten mukava on. Mukava on synonyymi mitäänsanomattomalle.

• erakkonaine
        i.want.honesty kirjoitti:

Miten niin naiset kaikki automaattisesti laumaeläimiä? On miehilläki yleensä kamuja. Ite oon erakkoluonne ja oon nainen. Ette tietenkään tiedä munlaisista naisista koska me ei sosiaalisissa tilanteissa pörrätä.
        Mulla on vain pari lapsuudenkamua joita tapaan ehkä kerran vuodessa. Muuten on työkaverit joita nään töissä ja se riittää mulle ja on liikaakin. Voisin hyvin muuttaa mettän keskelle, ellei joutuis töissä käymään, mutta ehkä vanhana sitte.
        Kerran olen seurustellut mutten jaksanut sitä että aina oltava menossa johonki muitten kanssa, mua ei sosiaalisuus kiinnosta. Enkä ole löytänyt samanlaista kotona ja luonnossa viihtyvää jörrikkää rinnalleni joten yksin on oltava. Ja sekin sopii toki, mutta halut ja himot ne on mullakin.

• totuus-kehiin

Itse ainakin haluaisin kuulla totuuden. Eli ei mitään yhteistä, en halua olla edes kaveri.

• Sano_Suoraan

Oikeastaan toivoisin, että nainen sanoo suoraan: "Et kiinnosta, ja sillä sipuli".

Turha sitä mussuttaa miehille, joko ne a) ei kestä totuutta (ja saattaa tappaakin sinut) tai b) oppii kokemuksesta yrittää vähän rumempia naisia.

• mitä.pitäisi.parantaa

Rumempien naisten yrittämisen sijaan tai lisäksi olisi hyvä jos mies voisi korjata vikojaan, ja se onnistuu parhaiten, jos mies saa ensin tietää, mitä ne viat ovat. Pituutta tms. on paha muuttaa, mutta suurimpaan osaan ominaisuuksia voi vaikuttaa. Naisen pitäisi siis pakkeja antaessaan kertoa syyt rehdisti. Jos kaikki naiset kertoisivat aina pakkien syyt, lähes kaikista miehistä tulisi vähitellen parempia, ja kaikki naiset voittaisivat.

• menkäävaannaimisiin

Joo-o, tosi järkevää, oot keksinyt jotain suurta.

Koska nää ääliöt tajuaa, ettei se ole mitään VIKAA, jos naista/miestä ei kiinnosta. Ei siis vaan kiinnosta. Tai voi kiinnostaa seksi, jos sen aikana ei tarvi puhua. tai voidaan vaikka lähteä yhteiselle kesälomalle, kunhan ymmärrät, et sen jälkeen erotaan varmasti, koska loppuelämä voi olla HELVETIN pitkä aika!

Eri ihmiset ei vaan viihdy aina keskenään, siksi amerikkalainen ystävällisyys on jees, small-talk tekee ilmapiiristä viihtyisän, vaikkei kaikkien kemiat olisikaan siinä täydellisessä symbioosissa ja sama siis pätee seurustelusuhteisiin.

• Muutaeitoivo

Vaikka jotakuta loukkaisikin, niin totuus on se paras mahdollinen kaikille osapuolille pitemmällä aikajänteellä.

• nfruug

Aina voi syyttää itseään. Et ole valmis sitoutumaan.. Sulla on tunteita exää kohtaan.. Sulla ei riitä aika tapailuun.. Haluut omaa aikaa.. Mitä näitä nyt on. Tai sit sanot suoraan, että ei valitettavasti nyt tunnu oikeelta. Siitä tulee paha mieli ihan mitenpäin vaan sen ilmaisee. Mutta tärkeintä on, että ilmaiset niin, ettei kaverille jää toivoo kerta sua ei oikeesti kiinnosta.

• ei.valehtelua.kiitos

Tuollaisista tekosyistä ei ole miehelle kuin haittaa. Jokainen mies tajuaa, etteivät ne ole todellisia syitä vaan että nainen ilkeilee valehtelemalla ja jättämällä todelliset syyt kertomatta.

• sincyan

Itse samassa tilanteessa totesin, että ollaan ihan liian erilaisia, eikä se johda edes kaveruuteen, että hän on hauskannäköinen tyyppi, mutta se ei ihn riitä syyksi hengailuun. Kaikkea hyvää ja onnea matkaan.

• sincyan

Palautteessa kannattaa asetella asiat malliin kehu-hylkäys ja syy-kehu.
        "Oli todella kiva tavata ja jutella. Musta kuitenkin tuntuu, että meidän arvot ei sovi yhteen, eikä tästa mitään syvällisempää tule, vaikka sua ihan mielellään tän kahvittelun ajan katselikin."
        Minulle on aika sama miten torjutaan, kunhan sen tekisi selkeästi.

• helmiä.sioille

Miksei voi vaan sanoa, ettei kiinnosta minkäänlainen lähempi tuttavuus? Luulisi sen riittävän täysjärkiselle ihmiselle ilman tarkempia perusteluja.

Sitäkin tässä jäin miettimään, että miten olet edes päätynyt siihen tilanteeseen, että joudut miettimään sitä miten torjut toisen kohteliaasti? Ainahan voi olla antamatta ymmmärtää eikä sen jälkeen pitäisi olla asiasta mitään epäselvyyttä. Ja senkin voi tehdä olematta epäkohtelias.

• gggggghhhhghg

Perusteluista on se hyöty, että niiden avulla voi korjata puutteitaan.

• poiuytrewqewrtyt

Mikä siinä naisille onkin niin vaikeata sanoa reilusti totuus. Aina pitää yrittää kaunistella asiaa, vaikka todellinenkin syy kyllä näkyy siinä kuorutetussa paskassa.
      Vässyköitä kaikki tyynni.

• Nnnaiiiiinen

Mä oon niin monta kertaa saanu miehen vihan ja raivon päälleni sanoessani suoraan "ei kiinnosta" etten ikinä enää tuota menetelmää käytä. Nykysin oon hyvä liukenemaan ja parashan on olla varattu niin ei väliä kun mies hoitelee hankalat tyypit.

• jknlkjnfd
        Nnnaiiiiinen kirjoitti:

Mä oon niin monta kertaa saanu miehen vihan ja raivon päälleni sanoessani suoraan "ei kiinnosta" etten ikinä enää tuota menetelmää käytä. Nykysin oon hyvä liukenemaan ja parashan on olla varattu niin ei väliä kun mies hoitelee hankalat tyypit.

Et vissiin osaa olla kohtelias?

• nukunuk
        jknlkjnfd kirjoitti:

Et vissiin osaa olla kohtelias?

Miehet tulkitsee naisen kohteliaan käytöksen ehkä:ksi.

• ghajdjhfylak
        nukunuk kirjoitti:

Miehet tulkitsee naisen kohteliaan käytöksen ehkä:ksi.

Et vissiin osaa olla kohtelias, mutta samaan aikaan jämäkkä?

• alkper

Kerroin tavatessamme, että aika on kortilla. Kaikin mahdollisin tavoin estelin ja vastustelin. Sinnikäs epeli, mut ei nappaa. Yleensä oon selvinny samanlaisista tilanteista teeskentelemällä tyhmää, mutta nyt se ei tunnu luontevalta.

Mikä tilanteesta tekee vielä vaikeamman on se, että ollaan vanhat tutut, enkä tiedä haluaisko hän tavata vaan vanhoina tuttuina vai deittailla. Mutta kuten sanottu, en ole kiinnostunut tapailemaan häntä millään verukkeella. Todennäköistä kuitenkin on, että tapaan hänet jossakin ennemmin tai myöhemmin, joten en halua tylyttää.

• yksinkertainen-ratkaisu

Naisen vaihtoehdot: a) valehtelu, kikkailu, pelailu, esittäminen, epäsuorat epäselvät vihjeet, b) tylytys. Miten olisi c) sanot kohteliaasti ja suoraan, että et ole kiinnostunut tapailemaan/treffailemaan, koska mies on liian [blaa blaa] eikä tarpeeksi [blaa blaa].

• joskusloukkaantuu

Kerrot ettei sinulla ole nyt aikaa ja energiaa hänelle muilta kiireiltäsi. Rivien välistä voi sitten lukea, ettei hän ole sinulle erityisen tärkeä. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan, jos toinen ei erityisesti pyri loukkaamaan, ja hänenkin on pettymyksensä kestettävä. Jos toinen siitä sitten loukkaantuu, niin omapa on vikansa, vaikka myöhemmin tulisikin vastaan. Muslimithan käyttää samaa taktiikkaa, kun kaikki loukkaa, ellei toinen säälistä anna periksi.

• ihigigigig

Luulen että naisia nolostuttaa sanoa totuus pakeista esim jos mies on liian kiltti niin ei nainen sitä uskalla sanoa ääneen että haluaisi pahan pojan..

• omiakokemuksia

Jos rehellisiä ollaan, niin eihän kukaan halua tulla torjutuksi mitenkään... :D Mutta kun aina välillä täytyy torjua, ja tulla torjutuksi, niin tee selväksi, että homma on susta kiinni. Eli susta ei nyt tunnu oikealta, ja haluat että ette jatka enää yhteydenpitoa. Sanot vaikka, että nautitaan nyt kesästä molemmat tahoillamme ja katsellaan mitä eteen tulee. Eli kehoitat siis laittamaan uutta matoa koukkuun.

Eihän näihin koskaan voi mitään yksiselliteistä vastausta antaa, vaan paska voi iskeä tuon jälkeen vaan pahemmin tuulettimeen, jos joku sekopää on kyseessä. Mutta normaaleille yksilöille tuo toiminee ihan ok.

• Ei helppo juttu. Erilaisten tekosyiden keksiminen varsinkin ihmisen kanssa, jota näkee ehkä arjessa muutenkin, on huono asia, koska niistä hätävalheista jää kiinni.

Toisen vikojen luetteleminen on ok henkilölle, joka pystyy ottamaan ne vastaan, mutta useimmilla ihmisillä nousee defenssit ja seurauksena voi olla iso riita ja erilaisia jälkipuheita. En suosittele.

Itse suosittelisin linjaa, jossa sanot, että homma vaan ei toimi. Et ole kiinnostunut, etkä välttämättä tiedä miksi. Sinä et ole velvollinen selittämään asiaa millään tavalla. Pysyt vain lujana. Etkä tee pieniä myönnytyksiä, kuten että tavataan kavereina jne.

• BEM:in ja muutaman muun kanssa samoja ajatuksia, eli kunhan sen tekee niin, ettei siitä jää epäselvyyksiä, jokainen tyylillään, mutta kuitenkin niin, että asia on selkeästi ilmaistu.

En ymmärrä sitä, että jotkut vaativat suunnilleen "päätä vadille" tai tarkkoja "faktoja", jos saa pakit tai torjutaan.......itselle riittäisi vaikka ihan vain "Mene pois" tjms, miksi pitäisi loukkaantua? - Enemmän siitä loukkaantuu, jos toinen ei ilmaise itseään selkeästi tai aloittaa tutustumisen "vääristä" syistä.

Tässäkin jotkut outoilevat liikaa.......eli ilmaisevat itsensä "epäselvästi", tarkoituksella tai tarkoituksetta, vaikka osittain ymmärrän myös sitä näkökantaa, varsinkin jos on ollut "hankalia" tapauksia aikaisemmin, mutta osa varmasti siitä syystäkin, kun pelaavat jotain "peliä" tai eivät itsekään tiedä mitä tapahtuu....

Kokemuksesta voin sanoa, ettei kaikki tajua tätä asiaa, vaikka heille sanoisi jo ihan aluksi suoraan, että "sano vain, niin menen pois, se ei haittaa ja kaikki on OK"........se joissain ihmetyttää....

• "itselle riittäisi vaikka ihan vain "Mene pois""

Oletko ihan tosissasi? Mieti nyt treffit ja toinen sanoisi "mene pois".

• super-atm kirjoitti:

"itselle riittäisi vaikka ihan vain "Mene pois""

Oletko ihan tosissasi? Mieti nyt treffit ja toinen sanoisi "mene pois".

Noh, en harrasta ns. treffejä treffien takia.....enkä sellaista ns. tämän hetken normi treffi/deitti kulttuuria, vaan ihan puhun muista jutuista, kuten esim, satunnaisista kohtaamisista yms., mitkä ovat ehkä joskus verrattavissa myös treffeihin, joskus enemmän, joskus vähemmän.....sekä myös lähestymisistä, sekä aloituksista....ja ei, nyt ei puhuta että päämääränä olisi seksi tai suhde, vaan ihan sosialisointia, sekä tutustumista toiseen ihmiseen.

Mutta sitten tuohon kysymykseen, että jos olisin treffeillä ja toinen sanoisi "mene pois", niin en minä siitä mitään "shokkia/traumaa" saisi.........voisi olla jopa ihan "huvittavaakin", ehkä jopa "söpöä" riippuen hieman ilmaisu tavasta......enkä tosiaan alkaisi mitään "vänkyttämään", koska selvä viestihän se on "ettei kiinnosta", joko kiittäisin seurasta tai sitten en, riippuen hieman tilanteesta... ;D

Itseasiassa sen jo yleensä vaistoaa paljon aikaisemmin ilman mitään sanomistakin........jolloin tilanteet menevät yleensä ihan "tunneälyn" ja tilannetajun avulla luontaisesti, eli asiat eivät aina ja kaikille ole sellaisia, kuin toisille, mutta toki väärinymmärrysten ja sen takia, jos ei ole sopivasti, tilannetajua, tunneälyä/intuitiota, niin on ihan hyvä käyttää myös puhetta tarpeen mukaan......

Toisille asiat vaan on erillaisia, kuin toisille.....koska olemme yksilöitä ja kaikissa meissä on eri suhteessa raaka-aineita ja mausteita......jotkut ovat todella erillaisia ja jotkut taas samanlaisia, sekä kaikkea siltä väliltä....

• scrg

Kerrohan ensin miten sinä itse haluaisit tulla torjutuksi? Ja sitten, että miksi tuo sama lähestymistapa ei olisi se paras mahdollinen toiseenkin suuntaan?

• nainen40

Mulle riittäis tieto, ettei halua enää sopia tapaamisia.
        "Moikataan, kun tavataan" tai jotain olis ihan ok ja ymmärtäisin yskän. Onhan mulle vihjailtu iästä ja muusta, mutta musta se oli kummallista kun itse teki "alotteen" tai saattoihan sekin olla väärinkäsitys.

• grgerge
        nainen40 kirjoitti:

Mulle riittäis tieto, ettei halua enää sopia tapaamisia.
        "Moikataan, kun tavataan" tai jotain olis ihan ok ja ymmärtäisin yskän. Onhan mulle vihjailtu iästä ja muusta, mutta musta se oli kummallista kun itse teki "alotteen" tai saattoihan sekin olla väärinkäsitys.

Millä tavalla sulle on vihjailtu iästä? Kuka ja miten teki aloitteen?

• nainen40
        grgerge kirjoitti:

Millä tavalla sulle on vihjailtu iästä? Kuka ja miten teki aloitteen?

Tyyppi alko laulaa vanhasta naisesta kertovaa laulua.
        En viitsi tapausta sen enempää täällä alkaa aukomaan.

• Näin.teen

Itse aion torjua naisen rehellisesti kun sen aika tulee esim. sanomalla että olet liian vanha ja haluan nuoremman naisen. Näin nainen tietää missä on vika eikä tarvitse murehtia missä syy oli.

• miehiipettynyy

Öö, miks sit ylipäätään lähteä liian vanhan kurpan kaa treffeille?
        Sinänsä arvostan rehellisyyttäs, mieluumin ottaisin tuonki vastaan kuin sen ettei sanota yhtään mitään ja kadotaan vaan.

• palstailija

Rehellinen vastaus on hatunnoston paikka. Naiset on huonoja valehtelemaan. Ärsyttää ne liirumlaarumit, jotka huomaa hätävalheiksi. Pakkien antaminen ei ole helppoa, mutta joidenkin tapa kadota ja katkaista yhteydenpito mitään sanomatta on vähän raukkamaista.

• miehiipettynyy

Minä ainakin toivoisin, että sanotaan suoraan, mutta kuitenkin empaattisesti ja hellästi. Eli että olen pahoillani, mutta en halua jatkaa tätä. Koskaan en ole näin hyvää kohtelua saanut, miehillä on tapana vain kylmästi lopettaa yhteydenpito kun eivät saa sanottua suoraan. Uus muija jo menossa ja silti eivät saa sanottua entiselle treffikumppanille, että ei halua enää tavata. Se on tosi loukkaavaa.

• Jep jep.. näemmä ottaneet naisetkin mallia sitten miehiltä.

Kieltämättä harmittavaa kun on sovittu treffit, sitten tuleekin jokin syy että ei silloin sovikkaan mutta ehdottaa mitenkä olisi vaikka seuraavana päivänä. Tämän jälkeen naisesta ei kuulukaan mitään. :(

• rrrrrhhhhh

Ihmisillä on ikävä tapa laittaa kokemansa paha kiertämään.. Eli älkää ihmiset toimiko niin.

• nainenYksinLoppuelämä

Tää on just se minkä takia treffailua ei jaksa kauaa. Ens se kauhee jännittämine tapaamisista kun yöunetkin menee siihe jännäämiseen ja lopputulos on se, että tulee tosi paska fiilis. Ei olis ikinä pitänyt.
        Sit sitä vaan ei jaksa enää ja tyytyy siihen kohtaloonsa että okei, minä jäin yksin.

• hintti-hartsa

voi sanoo vaik hinttariks, homoks ym....

• 18plus12

Huonoja erotapoja on sanoa, että sinulla ei ole tällä hetkellä aikaa, koska mies saattaa kuvitella, että hänellä on myöhemmin sitten mahdollisuus kuitenkin sinun kanssasi. Myös suoraan sanominen mikä miehessä on vikana kuulostaa aika julmalta, varsinkin jos se on ominaisuus mihin mies ei voi mitenkään vaikuttaa.

Sanoisin, että paras tapa on ystävällisesti sanoa, että hän on todella mukava tyyppi, mutta teillä ei ole tarpeeksi yhteisiä asioita, että voisit nähdä yhteistä tulevaisuutta. Jos hän on oikeasti mukava niin voit sanoa, että näet hänet enemmän ystävänä ja voitte kokeilla ystävyyttä myös. Kaikkien kanssa tuo ei tosin toimi.

• Ewardo_hiljaisuus_kultaa

Niin, tuskin näissä mitään aina toimivaa patenttiratkaisua on. Osa kaipaa riipaisevan selkeää totuutta ja osan sama totuus murskaisi palasiksi, jolloin asia pitäisikin esittää pehmoisesti, kaarrellen ja sopivasti valkaistuna. Toki tyly ei tarvitsisi olla. Olen vain huomannut, että naisille tietty näpäytysaspekti on kohtuu tärkeä, jos hommat ei ole sujunutkaan aivan niin kuin itse halusi, ja eron hetkillä tämä tuleekin herkästi vastaan ns. vahvoilta ja kipakoilta naisilta erityisesti. Eikä siinäkään kai ole mitään väärää kunhan sitte polla kestää vastanäpynkin...

Itse olen tietty ankaran totuuden koulukuntaa, mutten toki odota naisilta kummoista rohkeutta enkä selkärankaa. Hiljentyminen onkin (netti)deittailun alussa vielä ihan ok, kun mitäpä sitä jokaiselle parin viestin ihmeelle jaksa olla tilivelvollinen elämästä. Mutta sitten kun on jossain määrin jo tutustuttu tosielämänkin puolella, niin voisi sentään jotenkin kivasti yrittää lopettaa toisen epätietoisuuden. Mutta naiset ovat itse sanoneet, että on vain helpompi hiljentyä. No perkkele, niihän se on!

• Ei käy ilmi, millaisesta tilanteesta kokonaisuudessaan on kyse, joten oletan että on tutustuttu netissä ja tavattu livenä ja aloittaja totesi, että ei kiinnosta mutta toinen on kiinnostunut.

Itse inhoan kaikkia kiertelyjä ja kaarteluja. Suoraan mutta ystävällisesti ilmaistu: Oli kiva tutustua, muuta etsin toisenlaista ihmistä/en koe että meistä voi tulla pari, mutta toivotaan että löydät sellaisen ihmisen jota sinä haet. Siinä se.

Noille jankuttajille, joiden mielestä pitäisi alkaa kertoa mikä heissä on "vikana": ei ihmisessä tarvitse olla mitään vikaa, hän ei vain kiinnosta. Ja vaikka olisi jotain vikaa niin se, mikä yhden mielestä on vika, ei toisen mielestä sitä ole. Vai ajatteletteko oikeasti, että aina kun joku nainen kertoo, että pitäisi muuttaa itseänne jollain tavalla, niin toteuttamalla ne muutokset lopulta kelpaatte lähes kenelle tahansa? Entä jos yksi sanoo, että inhosi ruudullista kauluspaitaasi ja sitten seuraavilla treffeillä pakkien syy on se, että päällä on t-paita? (Esimerkkiä ei taas pidä ottaa liian kirjaimellisesti, se yrittää vain havainnollistaa millaiseen suohon uppoaa, jos yrittää miellyttää kaikkia.)

• ucucucucic

Naiset tykkää täysin samanlaisista miehistä joten kommentit auttaisivat kyllä miestä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe