Vastasin 50 naiselle

ikuinen-sinkku

50 naisen treffi ilmoitukseen olen nyt vastannut ja sain 4 vastausta joille vastasin ja yksi oli enemmän kiinnostunut ensin mutta lopetti sitten yhtäkkiä vastaamisen lupaavasta alusta huolimatta. Tahtoisin seurustella vielä joskus mutta naisiin on vaan mahdoton tutustua.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnKomea

Naiset katsoo naaman ja kropan jonka jälkeen tekevät johtopäätöksen kannattaako vastata eivätkä lue profiilia vaikka olisit kirjoittanut loppuun että " sadan euron lahjakortti jokaiselle profiilin loppuun lukeneelle liikkeeseeni" (joka selviää lukemalla mikä se on. On kokeiltu) Kokeilin myös kerran aikani kuluksi feikki profiileja netistä liittämilläni mies kuvilla joista toinen oli selkeästi komea ja maskuliininen ja toinen hintelä nörtihkö ulkonäöltään. Käytännössä jokainen vastasi komealle miehelle vaikka profiileissa oli täysin identtiset tekstit joten netti on täysin pinnallinen. Jos mies on edes tavallisen näköinen ei siellä pärjää.

• onnellisestiSuhteessa

Taisi olla sun vastaukset aika surkean tasoisia! Jos surkeita avauksia heittelee sinne tänne, niin takaisin saa sen tyhjän, mikä onkin odotettavissa.

Itse olen pitkässä parisuhteessa, mutta aiempaa kokemusta on miesten netti käytöksestä. Sain seuraavan laisia vastauksia profiiliini..

"Hei, lähtisitkö oluelle (tai kahville) mun kanssa?"

Tän tyylisiä vastauksia tuli aika paljon. Eipä paljon herätä kiinnostusta, kun varsinkin yleensä liitteenä on surkea nettiprofiili, joka ei kerro ihmisestä mitään (siinäkään ei ole viitsitty panostaa, että olisi jotain kerrottu itsestään vai onko ihmiset henkisesti näin tyhjiä??)

"Moi, Minä olen Matti ja olen raksamies. Harrastan autoja ja teeveen katselua. Olisi kiva tutustua."

Voi jeesus sentään, voiko tylsempää aloitusta olla. Aloitus jo kertoo kaiken tarvittavan.. vastapuoli on todella tylsä ja yksinkertainen tyyppi, joten ei kiinnosta.

"Huvittaisko tavata seksin merkeissä?"

Juu ei kiinnosta, koska etsin seuraa tositarkoituksella (ja tämä ilmenee selvästi ilmoituksestani!)

Tässä on kolme esimerkkiä vastauksista, jotka dumppaan heti! Onko niin, että monilla miehillä ei ole minkäänlaista itseilmaisu taitoa?? Vai puuttuuko näiltä miehiltä kokonaan itsetuntemus ja sisäinen elämä?

• ilohuomata

Oletpa tosi mielenkiintoinen ihminen, raivosi suorastaan pulppua sinusta, miten voinkaan kuvitella mielessäni kuinka astiat lentelee ympärillämme kun keskustelemme siitä mitä tekisimme illalla yhdessä. Tai sitten kuinka tuntikausia viettäisimme pukeutuessa että mitkä vaatteet sopisi juuri tämäniltaiseen illanviettoon. Kuinka sykitkään sitä ihanaa mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä juuri sitä mitä ihminen kaipaa. Kuinka joka kerta tavatessamme sinusta löytyy aina uusia ja uusia raivosi kohteita, se on ilo silmälle ja sielulle myös. Sydän sykkii kovasti vuoksesi, jopa niin että pelkään ettei se kestäisi loppuun asti vaan joutuisin luovuttamaan ennen sinua.

• moi.olen.helena

En halua yleistää, yksi oma kokemukseni miehestä jonka kanssa seurustelin. Tosi mukava ja kultainen. Mutta se keskustelutaito? Ei sitä ollut, totesin kahden vuoden kuluttua etten oikeasti tiedä tuosta ihmisestä yhtään mitään, en tunne häntä, tiedä hänen ajatuksiaan, toiveitaan, mielipiteitään. Jos jotakin joskus sanoikin niin saattoi vaihtaa mielipidettään sen mukaan mitä itse sanoin.
        Minä tylsistyin hänen seurassaan.
        Erosimme.
        Kaveri kertoi nähneensä profiilin, menin katsomaan. Ja se profiili oli kyllä juuri kuvaamasi lainen.
        Moi! Olen Heikki. Käyn työssä ja tykkään katsella televisiota. Tykkään kokata. Tositarkoituksella.
        Kirjoitusvirhepaholaisiakin oli mahtunut joukkoon muutama. Mutta tämä jälkeen päätin jos deitille menen, tämän tyylisiin profiileihin en vastaa.

• 19plus17
        moi.olen.helena kirjoitti:

En halua yleistää, yksi oma kokemukseni miehestä jonka kanssa seurustelin. Tosi mukava ja kultainen. Mutta se keskustelutaito? Ei sitä ollut, totesin kahden vuoden kuluttua etten oikeasti tiedä tuosta ihmisestä yhtään mitään, en tunne häntä, tiedä hänen ajatuksiaan, toiveitaan, mielipiteitään. Jos jotakin joskus sanoikin niin saattoi vaihtaa mielipidettään sen mukaan mitä itse sanoin.
        Erosimme.
        Kaveri kertoi nähneensä profiilin, menin katsomaan. Ja se profiili oli kyllä juuri kuvaamasi lainen.
        Moi! Olen Heikki. Käyn työssä ja tykkään katsella televisiota. Tykkään kokata. Tositarkoituksella.
        Kirjoitusvirhepaholaisiakin oli mahtunut joukkoon muutama. Mutta tämä jälkeen päätin jos deitille menen, tämän tyylisiin profiileihin en vastaa.

Eiköhän tuolla jo ensimmäinen kommentoija kerro, että naiset eivät edes vaivaudu lukemaan profiilia vaikka tekin muuta väitätte, vaan se kuva ratkaisee kokonaisuuden.

• luettu.on
        19plus17 kirjoitti:

Eiköhän tuolla jo ensimmäinen kommentoija kerro, että naiset eivät edes vaivaudu lukemaan profiilia vaikka tekin muuta väitätte, vaan se kuva ratkaisee kokonaisuuden.

Minä ole lukenut sadoittain miesten profiileja, käyttänyt siihen tuntitolkulla aikaani. Miten olen valkannut lukemani? Klikkaamalla seuraava.

• ikuinen-sinkku

En minä pyydä naisia oluelle. Kyllä minä kerron itsestäni ja kyselen naiselta eikä naisten vastaukset ole kuin parin rivin mittaisia. Ei naiset sen paremmin kerro itsestään vaikka kuinka esittää kysymyksiä.

• luettu.on
        ikuinen-sinkku kirjoitti:

En minä pyydä naisia oluelle. Kyllä minä kerron itsestäni ja kyselen naiselta eikä naisten vastaukset ole kuin parin rivin mittaisia. Ei naiset sen paremmin kerro itsestään vaikka kuinka esittää kysymyksiä.

Se vaikka kuinka kysely ei parhaita toimivia juttuja, itse dumppaan kaikki sellaiset, tulee tentattavana olo. Alussa pitää saada keskustelu aikaiseksi jolloin nainen kiinnostuu.

• luettu.on kirjoitti:

Se vaikka kuinka kysely ei parhaita toimivia juttuja, itse dumppaan kaikki sellaiset, tulee tentattavana olo. Alussa pitää saada keskustelu aikaiseksi jolloin nainen kiinnostuu.

Pikkasen hankalaa sitä on saada keskustelua aikaiseksi ilman kyselyä, jos naisen prifiilitekstissä on vain "kysymällä selviää" ja muuten profiili on aika vaisun oloinen. Olishan se mukavaa jos olis mainittu harrastus, jokin yhtye, tai muu juttu jota kommentois, muutakin kuin se tylsä kuvasta näkyvä ulkonäön kommentoiminen.

Tosin harvemmin tuollaiset profiilit saavat miua niin kiinnostuneeksi että noille viittin viestiä laittaa.

• on.luettu
        pete_pjn kirjoitti:

Pikkasen hankalaa sitä on saada keskustelua aikaiseksi ilman kyselyä, jos naisen prifiilitekstissä on vain "kysymällä selviää" ja muuten profiili on aika vaisun oloinen. Olishan se mukavaa jos olis mainittu harrastus, jokin yhtye, tai muu juttu jota kommentois, muutakin kuin se tylsä kuvasta näkyvä ulkonäön kommentoiminen.

Tosin harvemmin tuollaiset profiilit saavat miua niin kiinnostuneeksi että noille viittin viestiä laittaa.

Kysyä toki jotakin saa, lauseesta "vaikka kuinka esittää kysymyksiä" tulee mielikuva kysymyksiä kysymysten perään.
        Monilla naisilla on kokemuksia "mukautuvista" miehistä, eli ottavat selvää naisen mieltymyksistä ja muovaavan itseään sopiviksi näihin. Tämän vuoksi monista naisita tullut varovainen paljastamaan asioitaan tuntemattomalle miehelle. Jos olet tosissasi liikenteessä, kerro mielummin naiselle itsestäsi, jos nainen huomaa asioiden sopivan itselleen, kiinnostus voi syntyä.
        Nainen ei myöskään kiinnostu helposti miehestä jonka yleisimmät kommentit vastauksia saatuaan ovat: niin minäkin tai olen samaa mieltä. Jos näin vastaa kannattaa perustella vastauksensa miksi on tätä mieltä.

• Nn45ert
        19plus17 kirjoitti:

Tiedätkö kuinka helppoa oli pokata naisia, kun kilpailu oli em. kaltaista? Jotenkin on vaan ihan täysin käsittämätöntä kuinka joidenkin ihmisten sosiaaliset taidot ovat jääneet ala-asteikäisten tasolle. Ja sitten kun 'Liisaa' ei kiinnostakkaan, niin tulee itkupotkuraivari ja kieritään selällään hiekassa.

Pitäisikö teidän mennä kantelemaan vaikka äitille - kun tytöt eivät suostu leikkimään teidän kanssa?

• 10plus9
        pete_pjn kirjoitti:

"Kysymällä selviää" tai ":)" profiilin sisältönä naisella tarkoittaa yleensä, ettei hän edes kaipaa aloitteita vaan tekee itse. Kuten itsekin toteat, ei normaalilla miehellä pitäisi olla mitään kiinnostusta tuollaiselle aloitetta tehdäkään.

Kyllä niiltä tyhjiltäkin profiileilta on sitä tekstiä sitten on tullut kun ovat päättäneet mua lähestyä.

• semmostase
        luettu.on kirjoitti:

Jos ei saa kysellä mitään niin pitää kai sitten vonkata pillua suoraan.

• pete_pjn kirjoitti:

"Tosin harvemmin tuollaiset profiilit saavat miua niin kiinnostuneeksi että noille viittin viestiä laittaa."

Just meinasin kysyä, että miksi ylipäänsä otat johonkin ihmiseen yhteyttä, jos kerran hänen profiilissaan ei ole mitään, mikä herättäisi kiinnostuksen :)

• helka kirjoitti:

"Tosin harvemmin tuollaiset profiilit saavat miua niin kiinnostuneeksi että noille viittin viestiä laittaa."

Just meinasin kysyä, että miksi ylipäänsä otat johonkin ihmiseen yhteyttä, jos kerran hänen profiilissaan ei ole mitään, mikä herättäisi kiinnostuksen :)

Piti tuonne alas männy vastaus tulla tähän. :)

• on.luettu kirjoitti:

Kysyä toki jotakin saa, lauseesta "vaikka kuinka esittää kysymyksiä" tulee mielikuva kysymyksiä kysymysten perään.
        Monilla naisilla on kokemuksia "mukautuvista" miehistä, eli ottavat selvää naisen mieltymyksistä ja muovaavan itseään sopiviksi näihin. Tämän vuoksi monista naisita tullut varovainen paljastamaan asioitaan tuntemattomalle miehelle. Jos olet tosissasi liikenteessä, kerro mielummin naiselle itsestäsi, jos nainen huomaa asioiden sopivan itselleen, kiinnostus voi syntyä.
        Nainen ei myöskään kiinnostu helposti miehestä jonka yleisimmät kommentit vastauksia saatuaan ovat: niin minäkin tai olen samaa mieltä. Jos näin vastaa kannattaa perustella vastauksensa miksi on tätä mieltä.

Miusta on itsekeskeistä höpistä pelkästään ihtestään. Antaa itserakkaan egoilijan fiiliksen. Ja jos on kiinnostunnu jostakin, niin kyllä sitä tahtoo tietää mitä toinen tekee ja ajattelee.

• TuuliTuule
        pete_pjn kirjoitti:

Miusta on itsekeskeistä höpistä pelkästään ihtestään. Antaa itserakkaan egoilijan fiiliksen. Ja jos on kiinnostunnu jostakin, niin kyllä sitä tahtoo tietää mitä toinen tekee ja ajattelee.

Sama mieltä.
        Se että kysyy, kertoo että on kiinnostunut toisesta. Kysyksen ei aina tarvi olla mitään syvällistä.
        Kaipaan ehkä itse myös sitä että miehet osaisivat hieman omatoimisesti kertoa itsestään ja elämästään.
        Hyvin usein keskustelu on sitä että vastataan kysymykseen ja kysytään entä sinä?
        Eipä siinä juurikaan päästä puusta pidemmälle.

• on.luettu
        pete_pjn kirjoitti:

Sen voi tehdä niin että kertoo kysyttävät asiat ensin itsestään ja vasta sitten kysyy. Ja se keskutelu on muutakin kuin kysymistä. Pitää osata jatkaa keskustelua aiheesta. Ei olla koetilanteessa vastaamassa kysymyksiin. Asiat mieluusti essee muodossa.

• Helenallevaan
        moi.olen.helena kirjoitti:

Erosimme.

vaikutat älykkäältä naiselta ja ymmärrän pointtisi, suurin osa miehistä on nyt vaan sellaisia. Heidät on kasvatettu niin. Olemaan vaatimattomia ja vähäpuheisia, mutta heissä yksi hyvä puoli että he pitävät naisestaan huolta, mikä taas puuttuu monelta muulta kollegalta.
        Kukin valitsee itselleen sopivan omalla tavallaan muut jos sitä puolisoa ei löydy olisi syytää löytää itsestä eikä niistä jotka ovat tarjolla
        Jos tarjokkaita ei ole tarpeeksi mielihyvää tuottamaan on syytä siirtyä muille apajille tai sitten olla ilman.

• penninunelmaa

Mullakin itsetuntoa nakertaa kun näemmä vedän "ämpäri kaupalla" puoleeni hurjan näköisiä naisia. Nytkin vuorokaudessa 13 kpl. Ei alotteita viitsi ryhtyä tekemään kun noinkin selvästi loistaa jo tilastototuus vastauksen saamiseen ilmeisen selvä näiltä silmää miellyttäviltä on 0%.

• penninunelmaa

Vierailioistahan voi auttavasti päätellä missä puitteissa on omat mahdollisuudet olemassa. Vaikka nyt onkin tässä näinkin katkera totuus nieleskeltävänä XD

• luettu.on
        penninunelmaa kirjoitti:

Vierailioistahan voi auttavasti päätellä missä puitteissa on omat mahdollisuudet olemassa. Vaikka nyt onkin tässä näinkin katkera totuus nieleskeltävänä XD

Kuten tuossa ylempänä kirjoitin, vierailijoista ei välttämättä voi päätellä mitään.

• vastaustaodotellessa

• naikkonen36

Ei viitsi vastata kun miehet on kaikki alkkiksia. Juovat joka viikonloppu. Pari edellistä tyyppiä joita pidin lupaavina, joivat perjantai ja lauantaina.

• Sad-But-true

Naiset heti haukkuu miehen että miehessä se vika aina on. Ei naiset ole mitään täydellisiä itse ja kuitenkin seiskan naiset haluu aina kympin miehen. Monet naiset ei osaa kirjoittaa jotka ovat minulle vastanneet vaikka kehuvat että on hyvä koulutus ja kaikki.

• Yleensä nuo tapaukset ovatten olleet sellaisia että nainen on vieraillut 4 kertaa profiilissa ja mahdollisesti samalta paikkakunnalta taikka harvoissa tapauksissa ovatten itse lähettäneet lyhyen viestin tyyliin "kiinnostava profiili".

• TuuliTuule

Minusta nettideittailu on yleisesti ottaen haastava laji. Tuntuu siltä, että monet olettaa että kumppani löytyy kun vaan tekee jonkun profiiliilin.

MINUSTA kannattaa kumminkin miettiä seuraavia juttuja
      - panostaa profiiliin: ihan kunnon tekstinä kertoa itsestään
      - miettiä minkälaista henkilöä on hakemassa: olla yhetydessä vain heihin
      - miettiä miten (millä sanoilla) ottaa yhteyttä: mitä-kuuluu, kaikki seksiin liittyvät, moi, lähetkö-kahville jne lentää suoraa roskaan. Tulee fiililis ettei ole mitään sanottavaa ja kaikki käy

Itsessä herättää kiinnostus jos vaikka esittelystä huomaa jonkun kiinnostavan jutun ja jatkaa siitä (esim Kiinnostukseni heräsi. sinäkin tykkäät Lapista... kävin xx siellä. Kiva paikka, koska...Missä lapissa haluaisit käydä? )
      Se että taas tähän vastaa yhdellä lauseella esim nyt sitten haluaisn käydä Kolarissa tyrhdyttää myös keskustelun. Miten aloittaja vastaa tähän?

Minusta tämä viestittely kertoo aika paljon myös siitä, miten se toinen osapuoli huomioi sitä keskustelun jatkumista, kertoa omista fiiliksistä ja elämästään

• ikuinen-sinkku

Tässä naisten profiili tekstejä. Ei minusta mitään ihmeellisiä mutta naiset saa kuitenkin aina vastauksia.

"Hoikka, vaalea, hassutteleva ja nuorekas ihan ok näköinen nainen etsii seuraa tositarkoituksella. Toki jos ei kolahda sen enempää, niin ei uusia ystäviä koskaan ole liikaa :)"

Kipitä rinnalle ja pysäytä...jos saat kiinni ;)

siistiä, tarkkaa, huumorintajuinen, tanssitaitoinen, luotettava,mukava, iloinen

Mukava,huumorintajuinen naikkonen kivaa ja asiallista seuraa vailla.

0

elämää nähnyt ja kokenut arkahko naikkone hakee kivaa ja rentoa seuraa jotka osaisivat näyttää mitä se todellinen ystävyys ja rakkaus on ja saisivet minutki taas avautumaa tähän maailmankaikkeuteen---

Täällä mukava neito... kukas se siellä?

Se tavallinen nainen etsii kainalopaikkaa tavallisen miehen vierestä. ;) Ei hetken huvia!

Liikunnallinen nainen etsii kaltaistaan miestä aktiiviseen elämään.

Huumorintajusta,ilosta ja ärhäkkyydestä on tämä tyttö tehty.Harrastukset:lenkkeily,kuntosali ja kahvakuulailu ja perhepoliittiset kuviot:muksut, pitää päivät touhua täynnä.Lappi on vienyt palan mun sydämestä,vaellusreissut on aina tähtihetkiä :) Vaikka vauhtia ja vaarallisia...

Hei! Iloinen ja elämänmyönteinen koiraihminen etsii itselleen kumppania loppuelämäksi :) Olethan rehellinen, myönteinen, huumorintajuinen, eläinrakas ja tietty sinkku!

• TuuliTuule

Sehän on hyvä juttu että kaikki naiset saavat vastauksia ja kaikki naiset löytävät kumppanin :-)
        Faktaa: kaikki naiset eivät löydä kumppania.

Ihan asiallisesti: kysmys on aina siitä että pitää löytää tuosta massasta se just SINUN tyyppisi ihminen.

Sen enempää minä tai kukaan mukaan voi varmuudella kertoa miksi sinun kohdallesi ei osu sitä oikeata. Voin vain kertoa omia kokemuksia siitä miksi jää vastaamatta.

Se että lähdet esim lähtisit "syyttämään" naisia tästä ei kannata. Me olemme kaikki epätäydellisiä luomuksia ja meillä kaikilla on omat odotuksemme.

Minulle tulee tässä sellainen olo, että olet kauhealla vimmalla etsimässä väkisin ihan ketä vaan naista kumppaniksi.
        Miltä tuntuisi pitää taukoa ja vaikka kokeilla uudestaan. Miettiä minkälaista naista etsit ja ns panostaa heihin?

• TuuliTuule kirjoitti:

Sehän on hyvä juttu että kaikki naiset saavat vastauksia ja kaikki naiset löytävät kumppanin :-)
        Faktaa: kaikki naiset eivät löydä kumppania.

Ihan asiallisesti: kysmys on aina siitä että pitää löytää tuosta massasta se just SINUN tyyppisi ihminen.

Sen enempää minä tai kukaan mukaan voi varmuudella kertoa miksi sinun kohdallesi ei osu sitä oikeata. Voin vain kertoa omia kokemuksia siitä miksi jää vastaamatta.

Se että lähdet esim lähtisit "syyttämään" naisia tästä ei kannata. Me olemme kaikki epätäydellisiä luomuksia ja meillä kaikilla on omat odotuksemme.

Minulle tulee tässä sellainen olo, että olet kauhealla vimmalla etsimässä väkisin ihan ketä vaan naista kumppaniksi.
        Miltä tuntuisi pitää taukoa ja vaikka kokeilla uudestaan. Miettiä minkälaista naista etsit ja ns panostaa heihin?

Taisi olla tuo ikuinen-sinkku:n postaus esimerkki siitä että eipä nuo naisten profiilitekstit kovinkaan hääppösiä ole. Ko sitä kehoitetaan että pitäisi olla hyvä ja mielenkiintoinen profiili teksti.
        Omalta kohdaltani olen ainakin huomannut että ulkonäöllisesti profiilikuvan perusteella voisin olla kiinnostunut isosta osasta naisia, joita esim. tuolla suomi24 treffeillä pyörii. Eli pittää profiilin muiden tietojen ja tekstin pohjalta päätellä mitkä olisivat sellaisia naisia jotka miua enemmän kiinnostais noin persoonana ja joilla olisi samanmoiset toiveet ja unelmat. Valitettavan usein vain profiili teksti on tylsä listaus vaatimuksia miehelle, jotka männee suoraan romukoppaan taikka tylsä "kysy lisää".

• huippusaavutus

Missä ajassa teit nämä vastauksesi? Minulta kestäisi tuo 50 pv minimissään tehdä noin paljon aloituksia (käsitin vastauksesi aloitteiksi).
      Pelkästään noin monen mielenkiintoisen miehen löytäminen veisi aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6888
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4264
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3416
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3034
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2011
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1693
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1571
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1533
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe