Tunnen sotahistoriaa hyvin, mutta Israelin sotahistoriaa, en juuri lainkaan. Sanokaa muutama juutalainen kenraalin nimi, kun pari tosi kivaa juutalaista naista sanoi keskenään keskustellen, että olen arvon kenraalin näköinen. Mä luulen, että mä muistan kenraalin nimen, jos sen luen listasta.
-masson.
No hei kaiille palstalasille!
7
52
Vastaukset
Yigal Allon, Moshe Dayan, Jitzhak Shamir .
- aaroninparta
Googlaamalla Israel kenraaleja löytyy yli 10.
- KTSEiKirj
Israelilaisen kenraalikunnan parhaimmistoa: Giora Eiland, joka marraskuussa 2012. totesi, että rakettituli Gazasta saataisiin päättymään, jos Israel lopettaisi alueen merisaarron ja tunnustaisi Hamasin johtaman hallituksen.
HYVÄ!- aaroninparta
Ariel Sharon 1973 määräsi ilman sodanjohdon lupaa panssarit Suezin yli saartoi Egyptin pääjoukot, ydinaseen käyttö olisi ollut hyvin lähellä ilman Sharonia.
- KTSEiKirj
aaroninparta kirjoitti:
Ariel Sharon 1973 määräsi ilman sodanjohdon lupaa panssarit Suezin yli saartoi Egyptin pääjoukot, ydinaseen käyttö olisi ollut hyvin lähellä ilman Sharonia.
Ja mitäs tekivät sun idolis äärijuutalaisrabbit 2000 luvulla?
Langettivat Pulsa Denura kirousloitsun Sharonin päälle:
http://www.haaretz.com/print-edition/news/extremists-put-pulsa-denura-death-curse-on-pm-ariel-sharon-1.165122
Kaada ittelles vaa! - aaroninparta
Idolikseni en hyväksy äärirabbia, enkä ääri imaamia.
- urvelot
Sotahistoriaa varten on Historia-palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071153
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621113Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61840- 66723
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107639Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 54578
- 78561
- 39528