...että jos mies katsoo teitä tai tulee lähettyville istumaan esim. baarissa, hän on muka aina kiinnostunut teistä? Viime vknloppuna baarissa istahdin parin naisen lähettyville, en aivan viereen, mutta välissämme ei istunut ketään. Naiset käänsivät heti happaman ilmeen säestyksellä selkänsä, etten vain rupeaisi juttelemaan. Istuin tuohon vain siksi, että muualla ei ollut tilaa. Ja sitten kuntosalilla ihan tuntemattomatkin miehet tervehtivät toisiaan, koska se vähän niin kuin kuuluu pelin henkeen, mutta naisista tervehtivät vain vakiokasvot, eli ne jotka käyvät säännöllisesti salilla. Tuntemattomat naiset välttelevät katsekontaktia kuin ruttoa.
Onko naiset koskaan käynyt mielessä, että tervehtimiset ovat ihan normaaleja käytöstapoja tai lähelle istuminen voi johtua muustakin syystä kuin siitä, että mies olisi millään lailla teistä kiinnostunut?
Miksi te naiset niin usein luulette...
107
<50
Vastaukset
- Elää.Jaopi
Ihan sama mikä on syy. Pitää noudattaa sääntöä:
Älä katso
Älä hymyile
Älä puhu
Elämä katos opettaa tavoittelemaan rauhallista elämää. - Isot.murheet.on
Mitä sen niin väliä, kuka katselee mihinkin ja kuka moikkaa ketäkin. Anna ihmisten kuvitella mitä haluavat ja käyttäydy sinä niin kuin parhaaksi näet.
- aloittaja___
Ei sillä loppupeleissä väliä olekaan. Mutta kummastelen vain. Tai pakko myöntää, että ottaahan se vähän aivoon, kun joku nainen luulee minun olevan kiinnostunut hänestä vaikka en ole. Sitten se mahdollisesti juoruaa jossain, että "sellainenkin ällötys lähestyi mua baarissa", vaikka en todellisuudessa olisikaan juuri häntä lähestynyt.
Joo, ei ole iso murhe mutta eikös tää palsta ole tällaisia pohdintoja varten. Kaiken ei aina tartte olla niin helkkarin tärkeetä tullakseen keskustelunaiheeksi.
- Nnnnaineeen
Jos sinäki katos oisit saanu elämän aikana 20 kuolaavaa homoa kannoillesi juttelemaa, ehdottamaan tapaamista ja vonkumaan puhelinnumeroasi...saattaisit ajatella asiasta toisin. Naiset joutuu oppimaan sen käytöksen ettei anna mitään vihjeitä kiinnostuksesta. Jo pelkkä katsekontakti rohkaisee miehiä tulemaan juttelemaan ja sitten ollaankin todella epämiellyttävässä tilanteessa josta pitäisi kyetä pakenemaan pois.
- aloittaja___
"Jo pelkkä katsekontakti rohkaisee miehiä tulemaan juttelemaan ja sitten ollaankin todella epämiellyttävässä tilanteessa josta pitäisi kyetä pakenemaan pois."
Aika railakasta yleistämistä. En mä ainakaan vielä pelkkää katsekontaktia tulkitse miksikään juttelukutsuksi, enkä usko että suurin osa muistakaan miehistä. Kyllä mulle pitää jollain selvällä flirtillä tai vastaavalla vääntää rautalangasta, että juttelemaan saa tulla.
Välillä noi naisten luulot menee kyllä ihan överiksi. - 717
aloittaja___ kirjoitti:
"Jo pelkkä katsekontakti rohkaisee miehiä tulemaan juttelemaan ja sitten ollaankin todella epämiellyttävässä tilanteessa josta pitäisi kyetä pakenemaan pois."
Aika railakasta yleistämistä. En mä ainakaan vielä pelkkää katsekontaktia tulkitse miksikään juttelukutsuksi, enkä usko että suurin osa muistakaan miehistä. Kyllä mulle pitää jollain selvällä flirtillä tai vastaavalla vääntää rautalangasta, että juttelemaan saa tulla.
Välillä noi naisten luulot menee kyllä ihan överiksi.Liian monelle muulle miehelle pelkkä katsekontakti on "kutsu". Harmi jos sinä joudut kärsimään toisten miesten vääristä tulkinnoista, ja kovista luuloista. Totuus kuitenkin on, että naisen on oltava lähes töykeä, ettei saa näitä väärintulkitsijoita roikkumaan kannoilleen.
- scrg
Miten sitten itse olet aloitteellinen? Eli miten itse toimit niin, ettet joudu epämiellyttävään tilanteeseen?
- aloittaja___
717 kirjoitti:
Liian monelle muulle miehelle pelkkä katsekontakti on "kutsu". Harmi jos sinä joudut kärsimään toisten miesten vääristä tulkinnoista, ja kovista luuloista. Totuus kuitenkin on, että naisen on oltava lähes töykeä, ettei saa näitä väärintulkitsijoita roikkumaan kannoilleen.
Mahtaa olla elämä hankalaa kun koko ajan joutuu varomaan langettamasta katsekontakteja miehiin.
Onneksi en ole nainen. Tässä yksi syy pitkään listaan syitä, miksi miehenä on parempi olla. - Nnnnaiiinnnenn
M1978 kirjoitti:
Noinko vastenmielisiä miehet ovat naisille, että pitää esittää joku homovertaus esimerkkinä?
No kun miesten on mahdoton ymmärtää ja samaistua naisen asemaan niin siksi otin homovertauksen eli sellainen henkilö lähestyy lämpimästi jolla on SEKSUAALISTA kiinnostusta sinua kohtaan.
Homot on ihania ja parasta seuraa heteronaiselle heti oman kullan jälkeen. - Nnnnaiiinen
scrg kirjoitti:
Miten sitten itse olet aloitteellinen? Eli miten itse toimit niin, ettet joudu epämiellyttävään tilanteeseen?
En pokaile tuntemattomia vaan pariudun vain tuttujeni kanssa jotka tunnen jo muutenkin.
- aloittaja___
Nnnnaiiinnnenn kirjoitti:
No kun miesten on mahdoton ymmärtää ja samaistua naisen asemaan niin siksi otin homovertauksen eli sellainen henkilö lähestyy lämpimästi jolla on SEKSUAALISTA kiinnostusta sinua kohtaan.
Homot on ihania ja parasta seuraa heteronaiselle heti oman kullan jälkeen."No kun miesten on mahdoton ymmärtää ja samaistua naisen asemaan..."
Juu, kaikki miehet on tunneälyttömiä paviaaneja jotka ei missään tapauksessa ymmärrä naisia eikä pysty samaistumaan naisen asemaan.
Vaikutat kyllä aika ylimieliseltä ihmiseltä. - Nnnnaiiinnnenn
aloittaja___ kirjoitti:
"No kun miesten on mahdoton ymmärtää ja samaistua naisen asemaan..."
Juu, kaikki miehet on tunneälyttömiä paviaaneja jotka ei missään tapauksessa ymmärrä naisia eikä pysty samaistumaan naisen asemaan.
Vaikutat kyllä aika ylimieliseltä ihmiseltä.No jos ymmärrät niin eihän sinun tarvitse tällaisia aloituksia tehdä jos asia on sinulle jo valmiiksi selvä.
- aloittaja___
No jos ymmärrät niin eihän sinun tarvitse tällaisia aloituksia tehdä jos asia on sinulle jo valmiiksi selvä.
Vitsi ku sä oot nokkela! En ymmärrä niitä paranoidisia kuvitelmia, että joka ainoa katsekontakti tai joka ainoa lähelle istumaan tuleminen on "iskuyritys", mutta ymmärrän sen jos tunkeilevat känniääliöt tai muut vastenmieliset tapaukset ajetaan pois , itsekin ajan haisevat pubiruusut tai liian känniset naiset helvettiin jos tunkevat liian lähelle. Mut pitääkö ihan normisti käyttäytyviä miehiä pelätä kuin ruttoa varsinkin silloin kun eivät edes ole mitään selvää merkkiä tehny naisen pokaamiseksi, sitä en oikein tajua. Siis en tajua siksi, että luulisi elämän olevan kovin vaikeaa noiden luulojen pauloissa.
- Nnnnaiiinnnenn
aloittaja___ kirjoitti:
Vitsi ku sä oot nokkela! En ymmärrä niitä paranoidisia kuvitelmia, että joka ainoa katsekontakti tai joka ainoa lähelle istumaan tuleminen on "iskuyritys", mutta ymmärrän sen jos tunkeilevat känniääliöt tai muut vastenmieliset tapaukset ajetaan pois , itsekin ajan haisevat pubiruusut tai liian känniset naiset helvettiin jos tunkevat liian lähelle. Mut pitääkö ihan normisti käyttäytyviä miehiä pelätä kuin ruttoa varsinkin silloin kun eivät edes ole mitään selvää merkkiä tehny naisen pokaamiseksi, sitä en oikein tajua. Siis en tajua siksi, että luulisi elämän olevan kovin vaikeaa noiden luulojen pauloissa.
Itse en ole käyny baarissa enkä yöelämässä 2008 vuoden jälkeen. 99% niistä miehistä jotka julkisilla paikoilla minua lähestyvät ovat a) selvinpäin b) siististi pukeutuneita. Eli on mahdoton ennakoida kuka ihminen sitä puhelinnumeroa tulee pyytämään, ei voi tietää kuka juttelee vilpittömästo vailla taka-ajatuksia. Elämä on opettanut että 99% juttelemaan halunneista miehistä jossain vaiheessa on kertomut haluavansa tutustua...siis tuikituntemattomaan nättiin naiseen. Se on vielä inhottavaa kun toisinaan vieläkin menen lankaan kun aloitus on neutraali, vailla minkäänlaista seksuaalisväritteisyyttä..Se voi tulla vasta sitten kun nainen on suostunut pari sanaa vaihtamaan. Olen pahoillani että joudumme niputtamaan miehet yhdeksi massaksi.
- aloittaja___
Itse en ole käyny baarissa enkä yöelämässä 2008 vuoden jälkeen. 99% niistä miehistä jotka julkisilla paikoilla minua lähestyvät ovat a) selvinpäin b) siististi pukeutuneita. Eli on mahdoton ennakoida kuka ihminen sitä puhelinnumeroa tulee pyytämään, ei voi tietää kuka juttelee vilpittömästo vailla taka-ajatuksia. Elämä on opettanut että 99% juttelemaan halunneista miehistä jossain vaiheessa on kertomut haluavansa tutustua...siis tuikituntemattomaan nättiin naiseen. Se on vielä inhottavaa kun toisinaan vieläkin menen lankaan kun aloitus on neutraali, vailla minkäänlaista seksuaalisväritteisyyttä..Se voi tulla vasta sitten kun nainen on suostunut pari sanaa vaihtamaan. Olen pahoillani että joudumme niputtamaan miehet yhdeksi massaksi.
"Olen pahoillani että joudumme niputtamaan miehet yhdeksi massaksi."
En tarvitse sinun pahoittelujasi yhtään mihinkään, äläkä sentään puhu tollasella ylimielisellä tavalla "me" -muodolla. On olemassa myös naisia, jotka tunnistavat iskuyritykset ja erottaa ne normaalista kanssakäymisestä.
Omasta puolestani voin sen verran sanoo, etten koskaan tee itse ehdotusta tutustumiseen. En vaikka ois tunnettu kuinka kauan ja vaikka kuinka vois olettaa, että nainen vois haluta tutustua. Aloitteen pitää aina tulla naiselta. Näytän kuuluvaan siis aika pieneen vähemmistöön miehistä, kun 99% miehistä toimii toisin kuin minä :))) - Nnnnaiiinnnenn
aloittaja___ kirjoitti:
"Olen pahoillani että joudumme niputtamaan miehet yhdeksi massaksi."
En tarvitse sinun pahoittelujasi yhtään mihinkään, äläkä sentään puhu tollasella ylimielisellä tavalla "me" -muodolla. On olemassa myös naisia, jotka tunnistavat iskuyritykset ja erottaa ne normaalista kanssakäymisestä.
Omasta puolestani voin sen verran sanoo, etten koskaan tee itse ehdotusta tutustumiseen. En vaikka ois tunnettu kuinka kauan ja vaikka kuinka vois olettaa, että nainen vois haluta tutustua. Aloitteen pitää aina tulla naiselta. Näytän kuuluvaan siis aika pieneen vähemmistöön miehistä, kun 99% miehistä toimii toisin kuin minä :)))Jos ne kuuluisat kemiat kohtaa lienee mahdotonta sanoa kumpi teki aloitteen kun aloitus tuli Tunteelta. Näin siis jos oletetaan että henkilöt chillailee vaikka työpaikalla kaiket päivät. Molemmat tietää tunteen ja tunne johtaa elämää. :)
- dfghgfddf
Niin... ja mikä tässä on ongelma? Jos tavallinen juttelu on ok mutta seksuaalinen ahdistelu ei, miksi ei voi suoda katsekontaktia ja jutella normaalisti ja antaa pakkeja sitten siinä vaiheessa, jos homma alkaa mennä ei-toivottuun suuntaan? Ties vaikka se juttelemaan tuleva mies haluaisikin vain jutella hetken ta osoittautuisi ihan mukavaksi.
- fdshffhgdh
dfghgfddf kirjoitti:
Niin... ja mikä tässä on ongelma? Jos tavallinen juttelu on ok mutta seksuaalinen ahdistelu ei, miksi ei voi suoda katsekontaktia ja jutella normaalisti ja antaa pakkeja sitten siinä vaiheessa, jos homma alkaa mennä ei-toivottuun suuntaan? Ties vaikka se juttelemaan tuleva mies haluaisikin vain jutella hetken ta osoittautuisi ihan mukavaksi.
Ja vielä, jos nainen torppaa kaikki miehet ennakkoluuloisesti jo ennen ensimmäistäkään sanaa tai katsetta, miten hän aikoo koskaan tutustua kehenkään?
- aloittaja___
Jos ne kuuluisat kemiat kohtaa lienee mahdotonta sanoa kumpi teki aloitteen kun aloitus tuli Tunteelta. Näin siis jos oletetaan että henkilöt chillailee vaikka työpaikalla kaiket päivät. Molemmat tietää tunteen ja tunne johtaa elämää. :)
Se Tunne ei kuitenkaan tee tutustumisehdotusta. Kyllä se miehen pitää suu avata ja tehdä se ehdotus, ja minä en ole koskaan sellasta naiselle tehnyt. Oon aina jättänyt sen naisen vastuulle, varmuuden vuoksi. Miehenä saa olla niin varovainen nykypäivänä tällasten juttujen kanssa.
- Nnnnaiiinnnenn
dfghgfddf kirjoitti:
Et varmaan ole lukenut koko keskustelua kun tuollaista kirjotat! Tavoitehan nimenomaan on se, ettei niitä pakkeja tarvitse ikinä antaa koska niistä joko
1) saa itsensä ja toisen surulliseksi
Tai
2) saa riippujastalkkerin peräänsä
Eli kumpikaan vaihtoehdoista ei ole tavoiteltava. En ota katsekontaktia kehenkään mutta siitä huolimatta joudun päiväsaikaan joka kuukausi noin 1-4 kertaa antamaan pakit tuntemattomalle. Kurja puoli on se että nämä rohkeimmat iikat ovat juuri niitä joilla on rohkeutta jäädä ongelmaksi. - Nnnnaiiinnnenn
fdshffhgdh kirjoitti:
Ja vielä, jos nainen torppaa kaikki miehet ennakkoluuloisesti jo ennen ensimmäistäkään sanaa tai katsetta, miten hän aikoo koskaan tutustua kehenkään?
Kyllä niihin miehiin voi rauhassa tutustua työpaikoilla netissä harrastusten parissa.
- lkaskafs
aloittaja___ kirjoitti:
Mistä sä tiedät,mitä joku hiljaa omassa päässään kuvittelee? Onko sittenkin niin, että itse ihan turhan herkästi kuvittelet muiden (naisten) kiinnittävän erityisesti huomiota sinuun, vaikka itse asiassa nainen miettii päivän ostoslistaa ja ikkunanpesua.
- OnmiehiäjaMiehiä
dfghgfddf kirjoitti:
Naiset saavat aivan liikaa ei-toivottuja iskuyrityksiä. Iskijät ovat yleensä niitä, jotka eivät sitten torjuntaa ymmärrä millään ja se todella alkaa aikaa myöten ottamaan kupoliin. Kun torjunta ei mene perille, joutuu usein pakosti olemaan tyly, että pääsee ns. iskijästä eroon ja perään sitten huudellaan "en mä ois sua huolinutkaan huora". Kun torjuu typeryksen, saa kuulla huorittelua. Nämä tyypit saavat välttelemään kontakteja mahdollisimman paljon.
- Komea_mies
OnmiehiäjaMiehiä kirjoitti:
Naiset saavat aivan liikaa ei-toivottuja iskuyrityksiä. Iskijät ovat yleensä niitä, jotka eivät sitten torjuntaa ymmärrä millään ja se todella alkaa aikaa myöten ottamaan kupoliin. Kun torjunta ei mene perille, joutuu usein pakosti olemaan tyly, että pääsee ns. iskijästä eroon ja perään sitten huudellaan "en mä ois sua huolinutkaan huora". Kun torjuu typeryksen, saa kuulla huorittelua. Nämä tyypit saavat välttelemään kontakteja mahdollisimman paljon.
Naisille ei tarvitse antaa pakkeja edes tylysti, kun jo saa noita "en mä sua ois huolinutkaan" -kommentteja.
- 1016
aloittaja___ kirjoitti:
Se Tunne ei kuitenkaan tee tutustumisehdotusta. Kyllä se miehen pitää suu avata ja tehdä se ehdotus, ja minä en ole koskaan sellasta naiselle tehnyt. Oon aina jättänyt sen naisen vastuulle, varmuuden vuoksi. Miehenä saa olla niin varovainen nykypäivänä tällasten juttujen kanssa.
"Oon aina jättänyt sen naisen vastuulle, varmuuden vuoksi. Miehenä saa olla niin varovainen nykypäivänä tällasten juttujen kanssa."
Sinä olet siis ihan yhtä paranoidinen naisten suhteen, kuin mitä naiset meielstäsi ovat miesten suhteen :D - aloittaja___
1016 kirjoitti:
"Oon aina jättänyt sen naisen vastuulle, varmuuden vuoksi. Miehenä saa olla niin varovainen nykypäivänä tällasten juttujen kanssa."
Sinä olet siis ihan yhtä paranoidinen naisten suhteen, kuin mitä naiset meielstäsi ovat miesten suhteen :DEn vaan viitsi ottaa pienintäkään riskiä minkään ahdistelusyytösten suhteen, nyt kun lakikin käsittääkseni muutettiin sellaseksi että ahdistelusta tulee entistäkin helpommin tuomioita. Ja miehenä on aina lähtökohtaisesti heikoilla tollasissa jutuissa. Jos kerran jo pelkät katsekontaktit saavat naisen luulemaan miehen olevan kiimasta sekaisin, niin millaista miinakentällä hyppimistä oiskaan enää tehdä joku tutustumisehdotus...
- 1016
aloittaja___ kirjoitti:
En vaan viitsi ottaa pienintäkään riskiä minkään ahdistelusyytösten suhteen, nyt kun lakikin käsittääkseni muutettiin sellaseksi että ahdistelusta tulee entistäkin helpommin tuomioita. Ja miehenä on aina lähtökohtaisesti heikoilla tollasissa jutuissa. Jos kerran jo pelkät katsekontaktit saavat naisen luulemaan miehen olevan kiimasta sekaisin, niin millaista miinakentällä hyppimistä oiskaan enää tehdä joku tutustumisehdotus...
Tio on tasan yhtä paranoidia, kuin naistenkin käytös. Asiallisen miehen ei tarvitse mitään olla peloissaan ahdistelusyytöksistä. Eivät asiallisesti käyttäytyvät niitä saa.
Jos sinä pelkäät kaikkien naisten kohdalla ahdistelusyytöstä, niin luulisi sinun hyvinkin ymmärtävän sen, että naiset pelkäävät kaikkien miesten kohdalla sekopäistä stalkkeria. Koskaan ei voi ventovieraasta olla varma, ei miehestä eikä naisesta. - aloittaja___
1016 kirjoitti:
Tio on tasan yhtä paranoidia, kuin naistenkin käytös. Asiallisen miehen ei tarvitse mitään olla peloissaan ahdistelusyytöksistä. Eivät asiallisesti käyttäytyvät niitä saa.
Jos sinä pelkäät kaikkien naisten kohdalla ahdistelusyytöstä, niin luulisi sinun hyvinkin ymmärtävän sen, että naiset pelkäävät kaikkien miesten kohdalla sekopäistä stalkkeria. Koskaan ei voi ventovieraasta olla varma, ei miehestä eikä naisesta.Naisten käytös on puhtaasti paranoidia silloin, kun he luulevat minun katseeni tai lähelle istumiseni olevan kiinnostuksen osoitus silloin kun se ei sitä ole. Tätä et varmaan kiistä? Siis silloin kun minun katseeni tai muu lähestyminen ei ole kiinnostuksen osoitus, se EI KERTAKAIKKIAAN OLE KIINNOSTUKSEN OSOITUS.
Sen sijaan minun ahdistelusyytösten varomiseni ei ole paranoidista, koska en voi ikinä olla varma miten nainen reagoi jos ehdotan tutustumista. En voi tietää, mikä hänen mielestään on "asiallista käytöstä". Entä jos naisen mielestä tutustumisehdottelu vaikka työpaikalla on aina asiatonta, vaikka ehdotuksen tekisikin sinänsä asiallisesti?
Ja ton lakimuutoksen myötä minun on jo ihan oikeusturvani takia oltava helkkarin varovainen tällaisissa jutuissa, edustanhan miessukupuolta. Kuten tämänkin ketjun naisten kirjoittamat kommentit vahvistavat: Jos jumalauta ajatellaan esimerkiksi, ettei mies avaa naiselle suuta ilman seksuaalisia tarkoitusperiä, niin miten kehtaat väittää, että käytökseni on paranoidista? - 1016
aloittaja___ kirjoitti:
Naisten käytös on puhtaasti paranoidia silloin, kun he luulevat minun katseeni tai lähelle istumiseni olevan kiinnostuksen osoitus silloin kun se ei sitä ole. Tätä et varmaan kiistä? Siis silloin kun minun katseeni tai muu lähestyminen ei ole kiinnostuksen osoitus, se EI KERTAKAIKKIAAN OLE KIINNOSTUKSEN OSOITUS.
Sen sijaan minun ahdistelusyytösten varomiseni ei ole paranoidista, koska en voi ikinä olla varma miten nainen reagoi jos ehdotan tutustumista. En voi tietää, mikä hänen mielestään on "asiallista käytöstä". Entä jos naisen mielestä tutustumisehdottelu vaikka työpaikalla on aina asiatonta, vaikka ehdotuksen tekisikin sinänsä asiallisesti?
Ja ton lakimuutoksen myötä minun on jo ihan oikeusturvani takia oltava helkkarin varovainen tällaisissa jutuissa, edustanhan miessukupuolta. Kuten tämänkin ketjun naisten kirjoittamat kommentit vahvistavat: Jos jumalauta ajatellaan esimerkiksi, ettei mies avaa naiselle suuta ilman seksuaalisia tarkoitusperiä, niin miten kehtaat väittää, että käytökseni on paranoidista?Kehtaan väittää, koska käytöksesi nimenomaan on paranoidista.
Jos sinä kerran et pysty päättelemään naisista, kuka heistä tekee ilmoituksen poliisille jos istut heidän viereensä, niin yhtä vaikeaa heille on päätellä sinun motiivejasi.
On olemassa vain yksi ainoa ihminen joka tietää, ettei katseesi tai lähelle istumisesi ole kiinnostuksen osoitus, ja se ihminen olet SINÄ. Kukaan muu, ei siis KUKAAN MUU (eivät edes toiset mieshenkilöt) voi sitä tietää. Silti sinä vaadit, että naisten pitäisi tuo asia sinusta jollakin mystisellä tavalla huomata. Eivät naiset ole ajatustenlukijoita yhtään sen enempää kuin SINÄ ITSEKÄÄN. On se kumma ettei tuo asia mene perille, vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi. - aloittaja___
1016 kirjoitti:
Kehtaan väittää, koska käytöksesi nimenomaan on paranoidista.
Jos sinä kerran et pysty päättelemään naisista, kuka heistä tekee ilmoituksen poliisille jos istut heidän viereensä, niin yhtä vaikeaa heille on päätellä sinun motiivejasi.
On olemassa vain yksi ainoa ihminen joka tietää, ettei katseesi tai lähelle istumisesi ole kiinnostuksen osoitus, ja se ihminen olet SINÄ. Kukaan muu, ei siis KUKAAN MUU (eivät edes toiset mieshenkilöt) voi sitä tietää. Silti sinä vaadit, että naisten pitäisi tuo asia sinusta jollakin mystisellä tavalla huomata. Eivät naiset ole ajatustenlukijoita yhtään sen enempää kuin SINÄ ITSEKÄÄN. On se kumma ettei tuo asia mene perille, vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi."Silti sinä vaadit, että naisten pitäisi tuo asia sinusta jollakin mystisellä tavalla huomata."
En minä mitään vaadi. Mutta olisko järkevämpää antaa niitä pakkeja, nyrpistellä nenää tai tehdä ahdisteluilmoituksia vasta kun mies todella tekee jotain konkreettista siihen suuntaan? Pelkkä katse tai viereen istuminen jossain arkitilanteessa tai edes baarissakaan kun ei vielä sellaisenaan ole mikään isku- tai ahdisteluliike. Se nyt vaan on paranoidia antaa pakit toiselle ilman että toinen edes tekee aloitetta. Piste.
Sen sijaan omasta oikeusturvasta huolehtiminen (eli tutustumisehdotusten tekemättä jättäminen varmuuden vuoksi) ei ole paranoidia. Lähestytääs asiaa näin: jos sulle tulee vaikka liikenteessä eteen tilanne, että sulla on kaksi vaihtoehtoista tapaa edetä ruuhkassa. Toinen tapa olisi nopeampi, muttet oo varma oliko se nyt täysin liikennesääntöjen mukainen. Toinen on hitaampi mutta varmasti sääntöjen mukainen. Oletko paranoidi, jos jätät sen epävarman mutta nopean tavan käyttämättä ja jonotat kiltisti ruuhkassa mutta varmasti sakot välttäen? - Bjlvlbkökb
aloittaja___ kirjoitti:
"Silti sinä vaadit, että naisten pitäisi tuo asia sinusta jollakin mystisellä tavalla huomata."
En minä mitään vaadi. Mutta olisko järkevämpää antaa niitä pakkeja, nyrpistellä nenää tai tehdä ahdisteluilmoituksia vasta kun mies todella tekee jotain konkreettista siihen suuntaan? Pelkkä katse tai viereen istuminen jossain arkitilanteessa tai edes baarissakaan kun ei vielä sellaisenaan ole mikään isku- tai ahdisteluliike. Se nyt vaan on paranoidia antaa pakit toiselle ilman että toinen edes tekee aloitetta. Piste.
Sen sijaan omasta oikeusturvasta huolehtiminen (eli tutustumisehdotusten tekemättä jättäminen varmuuden vuoksi) ei ole paranoidia. Lähestytääs asiaa näin: jos sulle tulee vaikka liikenteessä eteen tilanne, että sulla on kaksi vaihtoehtoista tapaa edetä ruuhkassa. Toinen tapa olisi nopeampi, muttet oo varma oliko se nyt täysin liikennesääntöjen mukainen. Toinen on hitaampi mutta varmasti sääntöjen mukainen. Oletko paranoidi, jos jätät sen epävarman mutta nopean tavan käyttämättä ja jonotat kiltisti ruuhkassa mutta varmasti sakot välttäen?"Mutta olisko järkevämpää antaa niitä pakkeja, nyrpistellä nenää tai tehdä ahdisteluilmoituksia vasta kun mies todella tekee jotain konkreettista siihen suuntaan? "
Ei, ei olisi järkevämpää. Negatiivia asioita voi ennaltaehkäistä.
Jos haluan välttää sen että wc huuhtelee pääni, en työnnä päätäni pönttöön. Jos haluan ettei kukaan pasko päälleni, jätän menemättä huusin ulostetilaan. On kuitenkin hyvin hyvin todennäköistä että miehiin katsomalla ja saatika puhumalla saa ongelmia. Siitä jää naisellekin ikävä tunne kun joutuu jakelemaan pakkeja.
Jos sinulta kysytään haluatko helpon vai vaikean elämän, niin luultavasti valitset sen helpon. Miksi ihmeessä tieten tahtoen hommata itsensä vaikeuksiin?
Taatusti on myös sellaisia naisia jotka eivät ikinä saa lähestymisyrityksiä ja eivät ehkä siksi ymmärrä miten rasittavaa, joskus pelottavaakin on tulla miesten lähentelemäksi. Jos kuitenkin näyttää yhtään mukiinmenevältä ja asuu kaupungissa missä törmää satoihin miehiin joka päivä, ei voi siltä välttyä että säännöllisesti joku koittaa päästä juttusille - ja kaikki alkaa-katseesta. - aloittaja___
Bjlvlbkökb kirjoitti:
"Mutta olisko järkevämpää antaa niitä pakkeja, nyrpistellä nenää tai tehdä ahdisteluilmoituksia vasta kun mies todella tekee jotain konkreettista siihen suuntaan? "
Ei, ei olisi järkevämpää. Negatiivia asioita voi ennaltaehkäistä.
Jos haluan välttää sen että wc huuhtelee pääni, en työnnä päätäni pönttöön. Jos haluan ettei kukaan pasko päälleni, jätän menemättä huusin ulostetilaan. On kuitenkin hyvin hyvin todennäköistä että miehiin katsomalla ja saatika puhumalla saa ongelmia. Siitä jää naisellekin ikävä tunne kun joutuu jakelemaan pakkeja.
Jos sinulta kysytään haluatko helpon vai vaikean elämän, niin luultavasti valitset sen helpon. Miksi ihmeessä tieten tahtoen hommata itsensä vaikeuksiin?
Taatusti on myös sellaisia naisia jotka eivät ikinä saa lähestymisyrityksiä ja eivät ehkä siksi ymmärrä miten rasittavaa, joskus pelottavaakin on tulla miesten lähentelemäksi. Jos kuitenkin näyttää yhtään mukiinmenevältä ja asuu kaupungissa missä törmää satoihin miehiin joka päivä, ei voi siltä välttyä että säännöllisesti joku koittaa päästä juttusille - ja kaikki alkaa-katseesta.No, jälleen kerran pitää vain todeta, että onneksi en ole nainen. Ja onneksi tuli valittua se "varmuuden-vuoksi-naisia-kohtaan-tyly" -moodi. Oli näköjään ihan oikea valinta :)
- SimoLehtomäki
Vaikka olen mies, ymmärrän naisten käytöstä, sinäkin, jos olet baarissa jonkun vetävän näköisen naisen kanssa, huomaat miesten ahnaat ja limaiset katseet, ei kaikkien, mutta miehissä on joku 10 - 20% sellaisia. Jos heidän katseeseen nainen vastaa, äijästä ei pääse sen jälkeen eroon. Tätä ei tietenkään normaali mies edes ymmärrä, mutta ei vähänkään paremman näköisellä naisella ole helppoa.
Sitten on toinen ryhmä naisia, voivat olla lihavia ja rumiakin, heille on tärkeää yrittää eleillään viestiä ja aiheuttaa toisille mielipahaa, se ruokkii heidän heikkoa itsetuntoa.- aloittaja___
Itse sitten en ainakaan kuulu tuohon 10-20%, itse asiassa olen huomannut, että alitajuisesti mun käytös on muuttunut "varmuuden-vuoksi-tylyksi" naisia kohtaan, että eivät vahingossakaan tulkitse mun katseita kiinnostuksen osoitukseksi. Huomaan nykyään vältteleväni katsekontakteja varsinkin kauniisiin naisiin ja jos nainen kysyy jotakin, vaikka reittiohjetta johonkin tai jonkin kaupan aukioloaikaa tms, yritän kuulostaa mahdollisimman mulkulta jos aina edes jaksan vastata.
On se vaan jotenkin inhottava tunne, että sinun tulkitaan olevan kiinnostunut jostakin vaikka et ole. Tulee jotenkin halpa olo. Vaikea selittää. - 1323
aloittaja___ kirjoitti:
Itse sitten en ainakaan kuulu tuohon 10-20%, itse asiassa olen huomannut, että alitajuisesti mun käytös on muuttunut "varmuuden-vuoksi-tylyksi" naisia kohtaan, että eivät vahingossakaan tulkitse mun katseita kiinnostuksen osoitukseksi. Huomaan nykyään vältteleväni katsekontakteja varsinkin kauniisiin naisiin ja jos nainen kysyy jotakin, vaikka reittiohjetta johonkin tai jonkin kaupan aukioloaikaa tms, yritän kuulostaa mahdollisimman mulkulta jos aina edes jaksan vastata.
On se vaan jotenkin inhottava tunne, että sinun tulkitaan olevan kiinnostunut jostakin vaikka et ole. Tulee jotenkin halpa olo. Vaikea selittää.Sinä siis käyttäydyt naisia kohtaan ihan samalla tavalla, ja samoista syistä (ettei anna väärää signaalia) kuin mitä naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan. Miksi sinun mukamas on vaikea ymmärtää tuota samaa käytöstä naisilta?
Samalla tavalla meidän naisten käytös on alitajuisesti muuttunut "varmuuden-vuoksi-tylyksi" miehiä kohtaan. Monet ikävät kokemukset sen aiheuttavat, niin naisilla kuin sinullakin. - aloittaja___
1323 kirjoitti:
Sinä siis käyttäydyt naisia kohtaan ihan samalla tavalla, ja samoista syistä (ettei anna väärää signaalia) kuin mitä naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan. Miksi sinun mukamas on vaikea ymmärtää tuota samaa käytöstä naisilta?
Samalla tavalla meidän naisten käytös on alitajuisesti muuttunut "varmuuden-vuoksi-tylyksi" miehiä kohtaan. Monet ikävät kokemukset sen aiheuttavat, niin naisilla kuin sinullakin.Minun "varmuuden-vuoksi-tylyys" on seuraus, naisten "varmuuden-vuoksi-tylyys" on syy.
Nainen on "varmuuden-vuoksi-tyly" koska luulee olevansa liian vetävä, minä olen "varmuuden-vuoksi-tyly" koska en halua naisen pitävän mua niljakkaana sikana joka tulee heti ehdottelemaan irstaita jos katsekontakti syntyy.
On tossa nyt pieni sävyero ainakin. - 8900
aloittaja___ kirjoitti:
Minun "varmuuden-vuoksi-tylyys" on seuraus, naisten "varmuuden-vuoksi-tylyys" on syy.
Nainen on "varmuuden-vuoksi-tyly" koska luulee olevansa liian vetävä, minä olen "varmuuden-vuoksi-tyly" koska en halua naisen pitävän mua niljakkaana sikana joka tulee heti ehdottelemaan irstaita jos katsekontakti syntyy.
On tossa nyt pieni sävyero ainakin.Nainen ei luule olevansa "liian vetävä". Hän on vain sydänjuuriaan myöten kyllästynyt niljakkaisiin sikoihin, jotka tulevat ehdottelemaan irstaita. Näille limanuljaskoille kun normaali ystävällisyys on lähestulkoon sänkyyn kutsu. Siksi nainen on tyly, kun ei voi mistään etukäteen tietää, kuka on niljakas sika ja kuka ei.
- aloittaja___
8900 kirjoitti:
Nainen ei luule olevansa "liian vetävä". Hän on vain sydänjuuriaan myöten kyllästynyt niljakkaisiin sikoihin, jotka tulevat ehdottelemaan irstaita. Näille limanuljaskoille kun normaali ystävällisyys on lähestulkoon sänkyyn kutsu. Siksi nainen on tyly, kun ei voi mistään etukäteen tietää, kuka on niljakas sika ja kuka ei.
Eli kaikki tuolla kaduilla ja toreilla ja kauppakeskuksissa kävelevät miehet ovat lähtökohtaisesti niljakkaita sikoja, jos he katsovat naista tai tulevat esim. liian lähelle istumaan terassilla vaikka vain tilanpuutteen vuoksi?
Otan osaa, elämäsi mahtaa olla haastavaa. - miehenneuvo
Voidaanko nyt viimein puhua asioista siten miten ne on? Sua ketuttaa tää jupakka ainoastaan sen takia, että sait PAKIT!
- aloittaja___
miehenneuvo kirjoitti:
Voidaanko nyt viimein puhua asioista siten miten ne on? Sua ketuttaa tää jupakka ainoastaan sen takia, että sait PAKIT!
Oliko viesti mulle suunnattu? Tavallaan olet oikeassa. Nimittäin mua ketuttaa saada pakit silloin, kun en edes tee aloitetta. On ikävää tulla väärin tulkituksi.
Olen kuitenkin sen verran aikuinen että pakit tekemieni aloitteiden jälkeen ei ketuta. Se kuuluu elämään. Naisen ei pidä hyväksyä mua jos minä en miellytä häntä. Se vasta kauheaa olisi jos nainen suostuisi olemaan mun kanssa vain koska ei rohkene antaa pakkeja!
- whats.going.on
Naiset haluaa että miehet tekee aloitteen mutta eivät halua että miehet tekee aloitteen. Koittakaa päättää :)
- i.dont.know
Naiset meikkaa ja laittautuu baareihin puoleensavetäviksi, mutta sitten harmittaa kun vetävät miehiä puoleensa.
- scrg
i.dont.know kirjoitti:
Naiset meikkaa ja laittautuu baareihin puoleensavetäviksi, mutta sitten harmittaa kun vetävät miehiä puoleensa.
Erityisesti tissit tai perse laitetaan esille ja sitten harmittaa kun miehet katsoo tissejä tai persettä.
- maybe.this.is.it
scrg kirjoitti:
Erityisesti tissit tai perse laitetaan esille ja sitten harmittaa kun miehet katsoo tissejä tai persettä.
Naiset kun haluaakin että vain se promillen osuus miehistä eli super-ytm:t katsoisivat heidän tissejä ja persettä, kukaan muu ei saisi..
- scrg
maybe.this.is.it kirjoitti:
Naiset kun haluaakin että vain se promillen osuus miehistä eli super-ytm:t katsoisivat heidän tissejä ja persettä, kukaan muu ei saisi..
Teknologia toivottavasti tuo tähänkin ratkaisun: sellaisen puvun joka näyttää juuttisäkiltä muille paitsi harvoille ja valituille. Ei tulisi väärinkäsityksiä ja ahdistusta.
- thats.right
maybe.this.is.it kirjoitti:
Näinhän se tietenkin on, mutta miksi naisten on niin helkkarin vaikea sitä myöntää?
- no.voi.ei.apua
scrg kirjoitti:
Teknologia toivottavasti tuo tähänkin ratkaisun: sellaisen puvun joka näyttää juuttisäkiltä muille paitsi harvoille ja valituille. Ei tulisi väärinkäsityksiä ja ahdistusta.
Entä jos junttimiehellä on juuttisäkkifetissi?
- mitähiitittoa
En ole ajatellut että jos mies katsoo tai hymyilee että on kiinnostunut. Koska en itsekään ole kiinnostunut jokaisesta ketä katson ja hymyilen ja hymyilen ja katson nyt melkein jokaista ihmistä
- scrg
No miten se mies josta olet kiinnostunut tietää, että olet kiinnostunut.
- selvää
scrg kirjoitti:
No miten se mies josta olet kiinnostunut tietää, että olet kiinnostunut.
ei mitenkään
- mythbuster
Joskus haaveilen sellaisesta yhteiskunnasta jossa minäkin miehenä olisin yksi ihminen muiden joukossa, en pelottava ja välteltävä sukupuoleni takia. On masentavaa kävellä vaikka hieman syrjäisemmälle bussipysäkille kun joku nainen odottelee siellä bussia yksin. Jonkinlaisen pelon voi oikein aistia naisesta, vaikka olemuksessani ei olisi muuta kuin pelkkää ystävällisyyttä. Samoihin pöytiin ei enää viitsi edes tunkea naisten kanssa, parempi seisoa tai lähteä pois.
- scrg
Sitä nyt miehenä on yhteiskunnassa lähtökohtaisesti potentiaalinen uhka ja häiriötekijä. Minä teen työmatkanikin omalla autolla vaikka bussi ajaisi samaa reittiä, että kunnon ihmiset saa olla rauhassa.
- aloittaja___
Samanlaisia kokemuksia mullakin. Ei viitti mihinkään naisten lähelle mennä istumaan esim. jossain terveyskeskuksen odotustilassa. Ja bussipysäkillä en tosiaan mene saman pysäkkikatoksen alle jos siellä on joku yksinäinen nainen. En viitsi aiheuttaa turhaa kauhua. Bussissa ei tulisi mieleenkään kysyä naiselta, että onko hänen viereinen tyhjä penkki vapaa, mieluummin roikun siinä käytävän tangossa ja seison ja horjun. Välttelen myös ystävällisyyttä äänensävyssäni tuntemattomille naisille puhuessani, etten vaan kuulostaisi miltään vokottelevalta limanuljaskalta.
Kieltämättä miehet on aikas tehokkaasti onnistuttu demonisoimaan tässä yhteiskunnsassa. Onneks kelvataan sentään rintamalle tapettavaks jos tulee sota, ei olla ihan turhakkeita sentään :) - SoitaParanoid
Onko käynyt mielessä että tuo "naisen tuntema pelko" onkin sun pääässäs eikä se nainen hohda mitää pelottavia säväreitä suhun?
- mythbuster
SoitaParanoid kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että tuo "naisen tuntema pelko" onkin sun pääässäs eikä se nainen hohda mitää pelottavia säväreitä suhun?
On sekin käynyt mielessä ja toiveissa, mutta yleensä tällaisissa tapauksessa kehonkieli kertoo aika selkeästi, jopa liioitellun selkeästi, mitä mieltä nainen on läsnäolostani.
- aloittaja___
SoitaParanoid kirjoitti:
Mäkin vastaan vaikket ehkä multa kysynytkään, koska mulla samoja mietteitä kuin mythbusterilla. Eli varmaan joissain tapauksissa onkin ihan omassa päässä kehitettyjä kuvitelmia johtuen just tosta miesten demonisoimisesta tässä yhteiskunnassa jonka myötä miehestä on tehty se "pahis" sukupuoli versus nainen joka on "hyvis". Niin sitä sitten alkaa jo "aivopestynä" itsekin ajattelemaan sillä tavoin.
Mutta kyllä ne merkit yleenä on tosi selkeitä. Ihan sellasta että siirrytään kauemmas jos vaikka tulen lähelle jossain arkitilanteessa, muistan että ois tien puoltakin joku nainen joskus vaihtanu kun oon tullu vastaan ihan siististi pukeutunena keskellä kirkasta päivää ja sitten noi happamat ilmeet ja selän kääntämiset baarissa jos erehdyn istumaan "liian" lähelle. Ei jää paljon tulkinnanvaraa. - Ex---PUA
aloittaja___ kirjoitti:
Mäkin vastaan vaikket ehkä multa kysynytkään, koska mulla samoja mietteitä kuin mythbusterilla. Eli varmaan joissain tapauksissa onkin ihan omassa päässä kehitettyjä kuvitelmia johtuen just tosta miesten demonisoimisesta tässä yhteiskunnassa jonka myötä miehestä on tehty se "pahis" sukupuoli versus nainen joka on "hyvis". Niin sitä sitten alkaa jo "aivopestynä" itsekin ajattelemaan sillä tavoin.
Mutta kyllä ne merkit yleenä on tosi selkeitä. Ihan sellasta että siirrytään kauemmas jos vaikka tulen lähelle jossain arkitilanteessa, muistan että ois tien puoltakin joku nainen joskus vaihtanu kun oon tullu vastaan ihan siististi pukeutunena keskellä kirkasta päivää ja sitten noi happamat ilmeet ja selän kääntämiset baarissa jos erehdyn istumaan "liian" lähelle. Ei jää paljon tulkinnanvaraa.Tämä!
Näin se feministinen aivopesu vaikuttaa; toinen sukupuoli opastetaan pelkäämään ja vihaamaan toista sukupuolta, eikä tämä ennakkoluulojen uhrina oleva sukupuoli tiedä mikä oikein on vialla.
Juuri tuo alistaminenhan siinä on ideana.
Eivät femakot tietenkään sano, että "haluamme alitajuisen tunteen aikaan että olette toisen luokan kansalaisia". vaan he voivat kohdella teitä kuin pahinta saastaa ja pyrkiä tartuttamaan tämän asenteen myös muihin naisiin.
Esim. jenkeissä jo puhutaan "katseraiskauksesta", eli jos joku muu kuin YTM katsoo naista, niin se on "katseraiskaus". Taustalla tässä on ajatus siitä, että toisen luokan kansalainen varoo katsomasta "herrakansalaista" silmiin.
Tälläiseen ei pidä alistua. Pitää joko ottaa MGTOW-linja ja antaa olla, tai vain rohkeasti olla sitä vastaan,
Itse teen molempia, riippuen tilanteesta. Minulle ei feministihuorat hypi silmille. - Bosslife.b
"Jonkinlaisen pelon voi oikein aistia naisesta, vaikka olemuksessani ei olisi muuta kuin pelkkää ystävällisyyttä."
Kerrot itse vastauksen, eli virheesi on ilmentää ystävällisyyttä. Niin tekevät myös jokainen niistä miehistä jotka ovat seksuaalisesti kiinnostuneita naisista.
Kokeile ensi kerran olla itsevarma etkä yritä miellyttää ketään oli nainen tai mies, mummo tai nuori. ...vaan teet juuri niinkun haluat, saatat ottaa pari askelta kohti naista ja pari askelta poispäin sen jälkeen niin voi käydäkin ihan päinvastoin eli nainen kiinnostuu sinusta eikä saa silmiääm irti sinusta!
Voit jopa käydä hetken istumassa naisen vieressä, törkeintä on ettet jää siihen. Olet ahdistava ja tylsä jos menet nököttämään naisen viereen, oli kyse sitten istumisesta tai seisomisesta.
Ole oman elämäsi herra äläkä pelkää ja mielistele naisia. Jos sanot jotain naiselle (esim vittu se on myöhässä...jos esim bussi on myöhässä) niin muista ettet sano muuta ja lähdet kauemmaksi. Kukaan ei kaipaa tungettelijoita elämäänsä jollei itse selvästi osoita kiinnostusta ko henkilöä kohtaan.
- 910
Juoksulenkillä olen seurannut tuota katse ilmiötä. vastaantulevia kun katsoo kasvoihin suurin osa miehistä katsoo takaisin. Mutta valtaosa naisista kääntää pään sivulle tai maahan. Juostessa urheiluvaatteet päällä normaali ihminen tuskin pitää katsekontaktia iskuyrityksenä.
Kai naiset on tehnyt musta jo ilmoituksen, että joku hullu tuijottaja vaanii täällä.- 290
Melko monet miehet itse kertovat, ettei ole yhtäkään muuta syytä katsoa naista, tai ruveta juttelemaan naiselle, kuin seksuaalinen kiinnostus. Naisetkin ovat kokemusperäisesti tämän havainneet. Eivät ne lenkkeilevät naiset tietenkään vastaa katseeseesi, koska eivät halua rohkaista sinua mahdollisessa kiinnostuksessasi.
Katsotko muuten kasvoihin niitä vastaan tulevia keski-ikäisiä kurppiakin? - aloittaja___
290 kirjoitti:
Melko monet miehet itse kertovat, ettei ole yhtäkään muuta syytä katsoa naista, tai ruveta juttelemaan naiselle, kuin seksuaalinen kiinnostus. Naisetkin ovat kokemusperäisesti tämän havainneet. Eivät ne lenkkeilevät naiset tietenkään vastaa katseeseesi, koska eivät halua rohkaista sinua mahdollisessa kiinnostuksessasi.
Katsotko muuten kasvoihin niitä vastaan tulevia keski-ikäisiä kurppiakin?Usko tai älä, mutta mies voi katsoa naista tai jopa jutella naiselle - kauniillekin - myös ilman, että siihen liittyisi mitään seksuaalista kiinnostusta. Ainakin minä olen tehnyt niin. Alan tosin jo hiljalleen epäillä että olenkohan homo kun toimin noin ja kun näitä tämän ketjun naisten juttuja lukee.
- Haahahaha
aloittaja___ kirjoitti:
Usko tai älä, mutta mies voi katsoa naista tai jopa jutella naiselle - kauniillekin - myös ilman, että siihen liittyisi mitään seksuaalista kiinnostusta. Ainakin minä olen tehnyt niin. Alan tosin jo hiljalleen epäillä että olenkohan homo kun toimin noin ja kun näitä tämän ketjun naisten juttuja lukee.
Hahaha..justiiinsa..mies juttelee minulle vailla seksuaalista kiinnostusta :D :D NO HÄTÄ KYLLÄ SE SEKSUAALINEN KIINNOSTUS LÖYTYY VIIMEISTÄÄN 30 SEKUNNIN KULUTTUA JUTTELEMISEN ALKAMISESTA JOS KYSE ON HETEROMIEHESTÄ!
- Nnnaiiinennn
Mä oon ainakin niin flirtti et katson ja juttelen vain asioidessani pankkineuvottelijalle, kaupan kassalle, hammaslääkäreille, uimahallin valvojalle jne jne siksi koska he ovat yhtä turvallisia kuin homot. He eivät voi lähteä työpaikaltaan ja jos he alkaisivat vapaa-ajallaan jahtaamaan minua, varotus ja/tai potkut seuraisi siitä! Eli naiset voi vapaasti jutella mutta ei tuntemattomille tahoille.
- sdjfjkksfsfskjhf
Ja sitten ilmeisesti tulkitset pelkän katsekontaktin jahtaamiseksi ja järjestät potkut sille vapaa-ajalla vastaan tulevalle pankkineuvottelijalle/kaupan kassalle/hammaslääkärille/uimahallin valvojalle?
- Nnnaiiinennn
sdjfjkksfsfskjhf kirjoitti:
Ja sitten ilmeisesti tulkitset pelkän katsekontaktin jahtaamiseksi ja järjestät potkut sille vapaa-ajalla vastaan tulevalle pankkineuvottelijalle/kaupan kassalle/hammaslääkärille/uimahallin valvojalle?
Tuttuja moikataan, tuntemattomia ei. Ei nyt ole tullut vastaan, sen verran populaa täällä on että tuskin edes huomaisin jos pankkivirkailija arkivaatteissaan tulisi vastaan.
- Tyyda
Nnnaiiinennn kirjoitti:
Tuttuja moikataan, tuntemattomia ei. Ei nyt ole tullut vastaan, sen verran populaa täällä on että tuskin edes huomaisin jos pankkivirkailija arkivaatteissaan tulisi vastaan.
Sinun viesteistä kyllä huomaa että olet erityisen ylimielinen paskatunkio.
- Nuhbj
Itseasiassa on hävettänyt ystäväni seurassa, joka toimii juuri noin. Kääntää selkänsä ja tekee olon epämukavaksi tilanteissa, jossa joku mies tulee vähänkään lähelle. Itse vastaan kyllä ystävällisesti, enkä koe jokaista lähellä oloa iskemiseksi.
- Nnnaiinen
Kenties ystävälläsi on negatiivia kokemuksia miesten lähestymisistä. Ei hän välttämättä niitä ole edes kertonut sinulle.
Jos itse alkaisin avoimesti katsoa miehiä silmiin ja hymyilemään heille se tarkottaisi im in trouble trouble trouble.
Jo nyt kun en katso kehenkään saan vääräihoiset jatkuvasti perääni! Olisi niin kiva käydä helsingin keskustassa edes kerran elämässä ilman että neekeri tulee juttusille. Pahoittelen rasismiani. - scrg
Oletteko puhuneet asiasta keskenämme? Miksi noin tehdään?
Koska kun ollaan miesporukalla liikenteessä, en muista että ketään naista olisi edes elein "toivotettu vittuun". Jälkeenpäin kieltämättä on voitu hihitellä jonkun humalaisen käytöstä. - scrg
Nnnaiinen kirjoitti:
Kenties ystävälläsi on negatiivia kokemuksia miesten lähestymisistä. Ei hän välttämättä niitä ole edes kertonut sinulle.
Jos itse alkaisin avoimesti katsoa miehiä silmiin ja hymyilemään heille se tarkottaisi im in trouble trouble trouble.
Jo nyt kun en katso kehenkään saan vääräihoiset jatkuvasti perääni! Olisi niin kiva käydä helsingin keskustassa edes kerran elämässä ilman että neekeri tulee juttusille. Pahoittelen rasismiani.Onko näillä n*****reillä joku vakiokaava, millä tulevat jututtamaan? Vai onko vaihtelua ja mielikuvitusta?
- scrg
Ok. Kiitos kuitenkin.
Tuo on hiukan ristiriitaista, että suomalaisia toisaalta neuvotaan ottamaan mallia etelästä ja toisaalta se tummempien tyyli vaikuttaa aika rasittavalta. - fgrfrtfgrfg
scrg kirjoitti:
Ok. Kiitos kuitenkin.
Tuo on hiukan ristiriitaista, että suomalaisia toisaalta neuvotaan ottamaan mallia etelästä ja toisaalta se tummempien tyyli vaikuttaa aika rasittavalta.Jep. Yleinen palstaneuvo on, että miehen pitäisi tehdä rohkeasti aloite ja ilmaista kiinnostuksensa naiselle niin, ettei jää epäselväksi, mutta sitten kun jotkut toimivat siten niin se on naisten mielestä ahdistavaa.
- Ujaska
fgrfrtfgrfg kirjoitti:
Jep. Yleinen palstaneuvo on, että miehen pitäisi tehdä rohkeasti aloite ja ilmaista kiinnostuksensa naiselle niin, ettei jää epäselväksi, mutta sitten kun jotkut toimivat siten niin se on naisten mielestä ahdistavaa.
Sehän on täysin eri asia onko henkilö tuttu vai tuntematon!
Olen itsekin huomannut tuon. Naiset ovat kaiken varalta happamia ja nyrpeitä muita kuin niitä 10 % komeimpia miehiä kohtaan.
Mielenkiintoisia havaintoja olen tehnyt työpaikalla nuoria, juuri valmistuneiden tai kesätöissä olevia naisisten osalla. Jotkut heistä suhtautuvat työkavereihin asiallisesti ja hyvien käytöstapojen mukaisesti riippumatta toisen iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä. Osalle nuorista naisista puolestaan on selvästi jotenkin uusi ja hankala tilanne, kun ei voi ignoorata suurinta osaa miehistä, kuten heillä on tapana työpaikan ulkopuolella tehdä. Joissain tilanteissa bitch shield ei ole se paras valinta naiselle.- Ex---PUA
Heh, nuo ovat ihan parhaimpia tilanteita, kun näkee miten hypergaminen nirppanokka joutuukin kohtelemaan ihmisiä muunkin kuin oman pinnallisen ja syrjivän maailmankuvansa kautta.
Niitä ei tarvitse sietää lainkaan, ja monesti tuollainen on heille hyvä koulu, jos nyt ylipäänsä mistään mitään oppivat.
Kuitenkin hypergaminen luonne kertoo kyllä auttamattoman alikypsästä psykologisesta profiilista, sekä suhteellisuudentajuttomasta, tyhjästä pienestä mutta sievästä päästä. - entajuuen
Ex---PUA kirjoitti:
Heh, nuo ovat ihan parhaimpia tilanteita, kun näkee miten hypergaminen nirppanokka joutuukin kohtelemaan ihmisiä muunkin kuin oman pinnallisen ja syrjivän maailmankuvansa kautta.
Niitä ei tarvitse sietää lainkaan, ja monesti tuollainen on heille hyvä koulu, jos nyt ylipäänsä mistään mitään oppivat.
Kuitenkin hypergaminen luonne kertoo kyllä auttamattoman alikypsästä psykologisesta profiilista, sekä suhteellisuudentajuttomasta, tyhjästä pienestä mutta sievästä päästä.mutta miksi sitten ätmit ihailee tälläisiä naisia??
- Pettymysonsuuri
"Naiset ovat kaiken varalta happamia ja nyrpeitä "
Oon jo 36v tosin viimeksi iskemään tullut mies ei ois sitä millään uskonu. No, anyway....aina välillä koitan olla ystävällinen miehille ja aina saan pettyä. Ei niillä ole 20 vuodessa ollu muuta ku pillu ja deitit mielessä. 99% keskustelunavauksista johtuu tost niin en voi sen 1% takia pilata elämääni. Sorry. Pettymysonsuuri kirjoitti:
"Naiset ovat kaiken varalta happamia ja nyrpeitä "
Oon jo 36v tosin viimeksi iskemään tullut mies ei ois sitä millään uskonu. No, anyway....aina välillä koitan olla ystävällinen miehille ja aina saan pettyä. Ei niillä ole 20 vuodessa ollu muuta ku pillu ja deitit mielessä. 99% keskustelunavauksista johtuu tost niin en voi sen 1% takia pilata elämääni. Sorry.Jatka samaan tyyliin. Vihainen ilme jää pysyvästi naamallesi ja kun yrität hymyillä niin huomaat saavasi vaivalla kasvoillesi jonkun ruman irvistyksen.
"Oon jo 36v tosin viimeksi iskemään tullut mies ei ois sitä millään uskonu."
Luuliko hän sinua parikymmentä vuotta vanhemmaksi?
Sorry.- Pettymysonsuuri
super-atm kirjoitti:
Jatka samaan tyyliin. Vihainen ilme jää pysyvästi naamallesi ja kun yrität hymyillä niin huomaat saavasi vaivalla kasvoillesi jonkun ruman irvistyksen.
"Oon jo 36v tosin viimeksi iskemään tullut mies ei ois sitä millään uskonu."
Luuliko hän sinua parikymmentä vuotta vanhemmaksi?
Sorry.Aivan sama vaikka ois luullu norsuksi, se olis ollu parempi vaihtoehto kuin se että tulee ehdottelemaan kahvittelua!
Onneksi saan ystävieni kanssa hymyillä ja nauraa kaiket päivät ja tuntemani mies kyllä tietää tasan tarkkaan kuinka paljon kusipäitä on liikenteessä ja puolustaa minua henkeen ja vereen. Pettymysonsuuri kirjoitti:
Aivan sama vaikka ois luullu norsuksi, se olis ollu parempi vaihtoehto kuin se että tulee ehdottelemaan kahvittelua!
Onneksi saan ystävieni kanssa hymyillä ja nauraa kaiket päivät ja tuntemani mies kyllä tietää tasan tarkkaan kuinka paljon kusipäitä on liikenteessä ja puolustaa minua henkeen ja vereen."Aivan sama vaikka ois luullu norsuksi, se olis ollu parempi vaihtoehto kuin se että tulee ehdottelemaan kahvittelua!"
On naisen elämä kauheaa kun joku voi ehdottaa kahvittelua! Miettikää miten kamalaa voi elämä olla! :) Entä jos se olis sanonutkin sinulle moi. Kamala sikamies!
"Onneksi saan ystävieni kanssa hymyillä ja nauraa kaiket päivät ja tuntemani mies kyllä tietää tasan tarkkaan kuinka paljon kusipäitä on liikenteessä ja puolustaa minua henkeen ja vereen."
Miksi et pärjää itse elämässä vaan tarvitset jonkun suojelijan?- Pettymysonsuuri
super-atm kirjoitti:
"Aivan sama vaikka ois luullu norsuksi, se olis ollu parempi vaihtoehto kuin se että tulee ehdottelemaan kahvittelua!"
On naisen elämä kauheaa kun joku voi ehdottaa kahvittelua! Miettikää miten kamalaa voi elämä olla! :) Entä jos se olis sanonutkin sinulle moi. Kamala sikamies!
"Onneksi saan ystävieni kanssa hymyillä ja nauraa kaiket päivät ja tuntemani mies kyllä tietää tasan tarkkaan kuinka paljon kusipäitä on liikenteessä ja puolustaa minua henkeen ja vereen."
Miksi et pärjää itse elämässä vaan tarvitset jonkun suojelijan?Eihän se elämä olisi kamalaa jos kerran vuodessa joku pyytäisi kahville mutta kun eiii,,joutuu kokoajan, joka v*tun päivä olemaan varuillaan ettei vaan näytä ystävällisyyttä miespuolisille.
Ja mitä suojeluun tulee....sitä olen kyllä koko elämäni tarvinnut ja saanut omilta miehiltä. He suojelevat minua toisilta miehiltä ja lähes täydellisesti onnistuvat pitämään tunkeilijat loitolla.
Yksin valitettavasti esim työmatkat on tehtävä.
- suomi2015eiuskois
Valkoihoiselle miehelle en ole koskaan tyly. Tietysti jos mies käyttäytyy ahdistelevasti niin silloin, mutten muutoin. Tummaihoiselle sen sijaan käännän nopeasti selkäni ja katseeni päiväseltäänkin ajoissa poispäin jottei tule hankaluuksia.
- Debbies
Kyllä kokemus säätelee mun toimintaa tässä asiassa. Liian monta kertaa olen erehtynyt baarissa katsomaan (liian pitkään) jonkun miehen suuntaan ja saanut tyypistä takiaisen kimppuuni koko loppuillaksi. En tiedä onko se sitten naisten vai miesten vai kenen syytä, mutta tuntuu että pienikin katse otetaan nykyään kutsuna lähestyä. Kyllä minä tuijotan pitkään silmiin ja hymyilen, jos kaipaan jonkun seuraa.
Sitä en käsitä, että naiset pakoilevat miehiä muissakin tilanteissa. Mun kokemuksen mukaan miehet lähestyy tosi vähän baarin ulkopuolella ja ne jotka esim. kadulla tulee juttelemaan ovatkin sitten todella itsevarmoja - ja syystäkin :)"Mun kokemuksen mukaan miehet lähestyy tosi vähän baarin ulkopuolella ja ne jotka esim. kadulla tulee juttelemaan ovatkin sitten todella itsevarmoja - ja syystäkin :)"
Voimakkaamman sukupuolen edustajien täytyy tehdä aloitteet, koska naiset ovat niin nössöjä pelkureita, etteivät siihen pysty.- niimpäniin
super-atm kirjoitti:
"Mun kokemuksen mukaan miehet lähestyy tosi vähän baarin ulkopuolella ja ne jotka esim. kadulla tulee juttelemaan ovatkin sitten todella itsevarmoja - ja syystäkin :)"
Voimakkaamman sukupuolen edustajien täytyy tehdä aloitteet, koska naiset ovat niin nössöjä pelkureita, etteivät siihen pysty.Ja sinä ilmeisesti olet samanlainen nössö pelkuri kuin naiset, kun kerran näytät odottavan jotain "prinsessarohkeaa" joka itsevarmuutta uhkuen tulee ja ottaa sinut.
niimpäniin kirjoitti:
Ja sinä ilmeisesti olet samanlainen nössö pelkuri kuin naiset, kun kerran näytät odottavan jotain "prinsessarohkeaa" joka itsevarmuutta uhkuen tulee ja ottaa sinut.
Sorry. En odota yhtään mitään naisilta. Ei naisilta kannata odottaa mitään, koska naiset on heikompi sukupuoli.
- Ex---PUA
Tässä nähdään minkälaisia naiset ovat:
- Hypergamisia, eli syrjivät miehiä "joita ei voi katsoa ylöspäin"
- Narsistisia
- Juroja juntteja, joilla ei ole edes alkeellisia käytöstapoja - töissäkuultua
Entä sitten nainen? Heti olette nauramassa selän takana tuo ruma, vanha akka tuli minulle hymyilemään ja katsoi silmiin! Onkohan se hullu!
"Heti olette nauramassa selän takana tuo ruma, vanha akka tuli minulle hymyilemään ja katsoi silmiin! Onkohan se hullu!"
Ei se ole hullu, vaan hypergaminen. Sellaisille naisille pitääkin nauraa, koska he tekevät aloitteita ainoastaan komeille ja rikkaille miehille.
- Nainennnnnnnnnnn
Täytyy kertoo omat kokemukset. Tulin seksuaalisesti hyväksikäytetyksi ollessani 14v. Kaksi vuotta sitten tulin raiskatuksi. Tuo raiskaus aiheutti sen, että olen tullut hyvin vainoharhaiseksi ja pelokkaaksi. Varsinkin iltaisin menen kauemmas, jos joku mies lähestyy minua. Nyt alkaa pikku hiljaa helpottaa, mutta sitten vähän väliä bussissa tms joku tummaihoinen tai suomalainen limanuljaska lyöttäytyy seuraan eikä ole huomaavinaankaan, etten halua jutella heidän kanssa. Tuommoisen tapahtuman jälkeen olen taas jonkin aikaa normaalia pelokkaampi ja vainoharhaisempi.
Yhteenvetona: Ne huonot miehet ovat saaneet osan naisista aroiksi ja pelokkaiksi ja se ilmenee kaikille miehille, joita nämä naiset tapaavat. - Mies.reilu.30v
Aivan uskomattomia juttuja täällä. Siis että about 99% miesten katseista tarkoittaa naisten mielestä syvempää kiinnostusta. Ja jos miestä erehtyy katsomaan, hänestä ei pääse suurin piirtein ilman virkavaltaa eroon. Ja muuta sellasta.
Yhtäältä pitäisi olla aloitteellinen, jos halua naisiin tutustua (koska jos haluaa parisuhteen, pitää ensin tutustua), mutta sitten ei kuitenkaan saisi edes katsoa naista!
Taisi mennä viimeinenkin usko siihen, että ikinä onnistun tutustumaan yhteenkään naiseen saati saamaan parisuhdetta. On sen verran monimutkaista, jos tätä ketjua on uskominen, etteivät minun sosiaaliset aistini ja taitoni riitä tuohon taiteiluun.
Anti siis olla, sinkkunakin pärjää.- luovuttanutrumaluuseri
näin tästä palstasta olen kanssa tullut tulokseen että kaikki on ihan turhaa!
- Ymmärräthän
Et nyt ymmärrä. Tässä keskustellaan siitä miten miehet käyttäytyvät yleisillä paikoilla naisia kohtaan. Parisuhdetta haluavat etsikööt kumppaninsa ja seksinsä deittisivuilta, ystäviensä kautta, työpaikalta....siis joko tuttaviensa keskuudesta tai sinkkutapaamisista.
Lyhyt katse nyt ei merkkaa mitään, yleensä miehet katsovat pitkään ja jäävät noloimmat tuijottamaan perään. Miehet eivät ns "saa katsettaan irti" naisesta joja on erehtynyt osoittamaan vilpitöntä ystävällisyyttä miestä kohtaan.
- kukaaneivoihällemitäää
Usein lähestyminen kuitenkin sattuu vt:n kautta. Vähemmän suosittu aihe..., _vissii ...
- kenkäasialla
liekö säästävät ministeriöt asialla?Ainakin usein sivuutettu,
- kolkytkolme
Ai miksi? Kokemus on opettanut. Ellei miehellä tai pojalla ole itsellään mukanaan naisseuraa, hän alkaa melko varmasti tehdä tuttavuutta jos tekee vahingossa pienenkin ystävällisen eleen.
Baareissa on vain käytävä sillä suhtautumisella, että jokainen lähestyvä mies on potentiaalinen liimautuja, käpälöijä (kättä reidelle heti kun on saanut persiin penkkiin) tai muuten vain rasittava ahdistelija. Koska useimmiten näin on.
Itse käynkin mieluiten baareissa ja keikoilla kaveriporukassa - ystäväpiirin miehet saavat jo pelkällä läsnäolollaan tuntemattomat tyypit pysymään käsivarren mitan päässä. - näinminusta
Mä olen huomannut tuon saman ilmiön. Varmaan selitys löytyy muiden miesten tavasta lähestyä heitä mistä eivät pidä. Naiset väittää olevansa monesti sosiaalisia, mutta eivät sitä ole. Sosiaalinen ihminen ei vierasta olemasta kontaktissa toisten kanssa, se on enemmänkin luontevampaa olla kuin olla olematta. Sosiaalinen ihminen ei välitä niin paljon siitä jos joku istuu viereen, ei se ole uhka. Sosiaalinen ihminen onnistuu myös tunnistamaan ihmiset jotka ei ole hyviä tuttavuuksia ja osaa välttää karikot paremmin. Jos puhuu ihmisten kanssa paljon oppii tuntemaan ihmiset paremmin.
Sosiaalinen ihminen osaa torjua myös ihmiset ilman näyttämällä halveksuntaa toisia kohtaan.
Jos naiset olisi paremmin keskusteluväleissä miesten kanssa se olisi kaikille parempi. Kaikki tuntisivat toisensa paremmin ja välttytäisiin kyräilyiltä ja selän kääntelyiltä.
Minusta tuollainen käytös lähinnä huvittavaa ja aiheuttaa pettymystä.
Tuohon käytökseen mistä aloittaja puhui törmää joka puolella.
Alle 12 vuotiaat ei sitä vielä osaa, mikä on onni sinänsä, mutta kaikki vanhemmat on jo opetettu uusille tavoille.
Sitten tuossa viidenkymmenen jälkeen nuo tavat taas unohtuu, sitten oikein toivotaan että joku istuisi viereen, mutta ei tapahdu enää koska oppi on mennyt hyvin perille.
Ihmiset käy etelässä lomilla ja kehuu kuinka siellä osataan tervehtiä ihmisiä ja kuinka mukavia he ovat siellä ja sitten kun palataan suomeen niin naama on taas norsunvitulla ja kaikki on päin helvettiä.
Kävin kaupassa ja bongasin 99 persenttiä norsunvittunaamoja, ei täällä asu muita.
Kaikki pelkää että joku tuntematon alkaa puhumaan heille tai seisoo heidän vieressä ilman heidän antamaa lupaa. Ei ole totuttu siihen että ihmiset voi olla ihan normaalisti ilman pelkoa siitä että joku vie heidän elämänsä mukanaan.
Ylimielisyys muita kohtaan on vain opittu tapa ei ihminen kuulu automaattisesti toimia muuten niin.- mythbuster
Hieno ja asiapitoinen teksti. Epäsosiaalinen käytös koskee yleensä juuri hedelmällisessä iässä olevia naisia. Joku tietysti vetoaa tässäkin asiassa biologiaan ja sanoo että niinhän se pitää ollakin, mutta kyllä monissa muissa kulttuureissa tämäkin asia osataan paljon paremmin vaikka biologia olisi ihan sama.
- atännä
"Kävin kaupassa ja bongasin 99 persenttiä norsunvittunaamoja, ei täällä asu muita."
No täällä päin asuu! Kyllä ihmiset hymyilevät kaupassakin, kun niille hymyilee ja ottaa katsekontaktia. Tai juttelee kevyitä mukavia ohimennen. Mua ei haittaa, jos joku ajattelee mun olevan vähän "hyväntahtoinen", ehkä välillä olenkin. Huonompina päivinä saa sitten virtaa toisilta, jotka harrastavat tuota samaa
Sosiaalisuus ja tunneäly on mun mielestäni aivan eri asioita.
"Jos naiset olisi paremmin keskusteluväleissä miesten kanssa se olisi kaikille parempi. Kaikki tuntisivat toisensa paremmin ja välttytäisiin kyräilyiltä ja selän kääntelyiltä."
Tätä en ymmärtänyt ollenkaan. Keskustelen niiden kanssa, joiden kanssa haluan. Ei kaikkiin tarvitse tutustua. Selän saa kääntää, jos siltä tuntuu. Se ei sinällään ole epäkohteliasta ravintolassa, vaan selvä merkki. Mielummin selän kääntäminen kuin pitkä selostus miksi ei nyt jonkun seura kiinnosta. - Bjoblbljbjb
Itse olen kyllä maailman sosiaalisin, tutustun mielelläni tuntemattomiinkin naisiin JOS he tahtovat niin. Minulla on erittäin laaja ystäväpiiri. Olen aina ollut "suosittu" työpaikoilla ja minne ikinä menen. Tuntemattomille miehille joudun näyttelemään epäsosiaalista vain ja ainoastaan siksi että en kaipaa hätisteltäviä kärpäsiä.
Olen aina ollut erittäin hyvissä väleissä TUNTEMIENI miesten kanssa...siis esim työpaikalla vaikka tavoitteena ei ole minkäänlainen romanssi. Sosiaalisuus on ihanaa.
Pettymystä aiheuttaa se kun miehet ehdottelevat treffejä. Olen jopa ostanut sen kuuluisan kihlasormuksen että voin käyttää sitä kun tarpeeksi alkaa v*tuttamaan innokkaat miehet. Tosin pelkkää seksiseuraa havitteleviin se ei auta. Bjoblbljbjb kirjoitti:
Itse olen kyllä maailman sosiaalisin, tutustun mielelläni tuntemattomiinkin naisiin JOS he tahtovat niin. Minulla on erittäin laaja ystäväpiiri. Olen aina ollut "suosittu" työpaikoilla ja minne ikinä menen. Tuntemattomille miehille joudun näyttelemään epäsosiaalista vain ja ainoastaan siksi että en kaipaa hätisteltäviä kärpäsiä.
Olen aina ollut erittäin hyvissä väleissä TUNTEMIENI miesten kanssa...siis esim työpaikalla vaikka tavoitteena ei ole minkäänlainen romanssi. Sosiaalisuus on ihanaa.
Pettymystä aiheuttaa se kun miehet ehdottelevat treffejä. Olen jopa ostanut sen kuuluisan kihlasormuksen että voin käyttää sitä kun tarpeeksi alkaa v*tuttamaan innokkaat miehet. Tosin pelkkää seksiseuraa havitteleviin se ei auta.oletko mies vai nainen?
Hyvin kirjoitettu. Noin se on. Suomalaisista naisista hyvin harva osaa käyttäytyä. Sosiaalisia he ovat lähinnä parhaiden kavereiden ja tuttujen seurassa, muuten ovat kuin laumasta eksyneet lampaat.
- Bjoblbljbjb
doq kirjoitti:
oletko mies vai nainen?
Nainen olen.
- nnaann
en jaksanut lukea joka kommenttia, mutta itse työskentelen mies valtaisella alalla ja käyttäydyn kaikille samallalaillla, ensiksi varsinkin rumemmat miehet oilivat minulle hirveän tylyjä, vaikka en omasta mielestäni ole mikään kaunotar, mutta kun huomasivat, että olen kaikille samanlainen, niin heidänkin käytös on muuttunut, miten käyttäydyt ihmistä kohtaan, oli mies tai nainen,niin sellaisen käytöksen saat takaisin, en voi kertoa ravintola käyttäytymisestä, koska en käy ravintoloissa, mutta jos kävisin, niin jatkaisin omaa tyyliäni ja varmaan miehet sitten luulisivat, että yritän iskeä, vaikka todellisuudessa en varmaan yritä, vaan olen muuten puhelias ja seurankipeä, en kuitenkaan sänkyyn asti seurankipeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2014281Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583052Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891658Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121284Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81076Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231067- 481028
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2371024- 49956