Sängyn kautta tutustuminen

Taiteilijatar

Olen liki aina uskonut, että jos tapaa mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa mahdollisesti haluaa jonkinlaisen suhteen, on hyvä aika nopsaan tsekata, miltä seksi maistuu tämän henkilön kanssa.
Eli tutustua sängyn kautta.

Eikä siinä mitään vikaa ole varmaankaan, koska jos oikea henkilö kohdalle osuu, niin hänen kanssaan kaikki klikkaa.

Mutta toisaalta, jos nyt ei halua määrättömän määrän ihmisiä kanssa naiskennella niitä oikeita etsiessään, on ehkä ajateltava asiaa hieman pidemmälle.

Tänä aamuna mietin, että aika varma konsti, ainakin noin alkuun, on se, että miten sen toisen ihmisen kanssa juttu sujuu.
Siis viestintä, kommunikaatio.
Tuntuuko se luontevalta? Joudutko miettimään ja pohtimaan, että mitähän se nyt tarkoittaa, vai saatko avoimesti vastauksia kysymyksiisi?
Onko hän kiinnostunut sinun asioistasi?
Saako hänet kiinni? Onko hänellä aikaa sinulle ja viestinnälle kanssasi?
Jäävätkö jotkut kysymykset vastausta vaille?

Kaikkea ei toki vielä vieraille ihmisille tulekaan kertoa, mutta asian voi ilmaista eri tavoin. Eikä koko aikaa tarvitse olla luurissa kiinni tai sähköpostin päässä, mutta jokin järkevä kommunikaatioväline/-muoto on hyvä olla, jos mitä vain ihmissuhdetta rakennetaan.

Minulla ainakin on se avoimuus ja kommunikaatio sen verran tärkeää, että tuohon nyt ensin vedän viivan.

Sitten jos joskus sattumalta on vain hirveä panetus päällä ja mikä vain kyrpä kelpaa, niin sittenhän sitä voi kuunnella kansainvälistä "rakkauden kieltä" :)

Mitä tulee sitten siihen seksiin, onhan se pirun tärkeää. Mutta jos ihmisten välillä on avoin kommunikaatio ja rehellisyys olemassa ja kumpikin haluaa toiselle hyvää, niin miten se seksi oikeasti voi mennä kauheasti pieleen? En minä nyt ainakaan keksi... Seksi on osa sitä kommunikaatiota ja sinällään myös vuoropuhelua.

Tuli vaan mieleen, kun mulla on treffit tänään :)

46

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mutta jos ihmisten välillä on avoin kommunikaatio ja rehellisyys olemassa ja kumpikin haluaa toiselle hyvää, niin miten se seksi oikeasti voi mennä kauheasti pieleen?"

Kyllä se vaan voi mennä pieleen. Ihan kuten ihmisillä voi olla erilainen temperamentti niin voi olla myös erilainen "sänkytemperamentti". Jos toinen on aloitekyvytön, kokeilunhaluton lahna, niin ei siinä auta vaikka kuinka kommunikoisi hänelle, että toivoo asiaan muutosta. Etenkään, jos hän on myös herkkä kritiikille ja/tai kuulee myös toivomukset kritiikkinä itseään kohtaan.

• "Jos toinen on aloitekyvytön, kokeilunhaluton lahna, niin ei siinä auta vaikka kuinka kommunikoisi hänelle, että toivoo asiaan muutosta."

Tämä taitaa kolahdella tuon "haluaa toiselle hyvää" alle. Eli mikäli haluaa toiselle hyvää ja että toinen myös nauttii seksi kokemukseta, niin sitä ei silloin ole tuollainen kokeiluhaluton lahna ja aloitekyvytön.

Tietty osaltaan tuossa voi olla kyse kokemattomuudesta peti puuhissa, mutta epäilisin että suurempi askel tässä on epäröinti ja rohkeuden puute omien seksuaalisten mieltymysten viestimiseen toiselle osapuolelle. Varsinkin jos haluaisi vähän jotain erikoisempaa toimintaa. Tai vaikka ei erikoisempia toiveita olisikaan, niin siltikin tuossa tarvitaan himpun verran molemminpuolista luottamusta ja rohkeutta kumminkin puolin.

Mitä tuohon "herkkä kritiikille" asiaan tulee, niin epäilisin tuon ehken juurtavan joko yleisestä persoonasta, epävarmuudesta kun ei ole paljoakaan kokemusta taikka mentaliteetista että "kyllä MINÄ tiedän miten naisia/miehiä käsitellään sängyssä".

Tietty voihan sitä olla sitten vain "kaikki mulle, viis muista" mentaliteetilla liikkeellä.

• kiltti-ja-kunnollinen

Lutkailu on aina hyvä juttu ja puhuminen aika turhaa koska naisen haarat aukee kuitenkin jos mies on komea ja jännä.

• m-i-e-s

Tyttö hyvä, tekniikka on niin kehittynyt, että älydildojakin nykyään löytyy, ei tarvitse himoissaan suunapäänä antautua mille vain kyrvälle, voi tutkiskella itseään ja ei, älä kytke dildoasi verkkoon, se kun saatetaan hakkeroida epämääräisten käyttäjien toimesta ja joku näkee kirjaimellisesti sisääsi.

Ei kannata uskoa moiseen. =) Mikäli tapaa mielenkiintoisen ihmisen, kannattaa tutustua ensin kunnolla. Kun kaikki tapahtuu liian nopeasti, kaikki myös päätyy nopeasti. 6kk - 2vuoden hekuma loppuu ja arki koittaa parisuhteessa, jolloin erotaan kun ei edes tunneta toista oikeasti. Myöskään ensimmäinen kerta ei kerro vielä mitään, kertoja täytyy olla useampi, jotta vain yksi elin on jäykkänä, loput rentona.
      Sängynkautta tutustuminen on vähän kuin ei tutustuttaisi ollenkaan, tunnet kullin, mutta et tiedä nimeä. =) Seksihän muutenkin toimii aivan kaikkien kanssa 2,5 minuuttia tai 3 sekunttia, ei siihen enempää välttämättä vaadita.

Kaikki ihmiset ovat oikeita henkilöitä. (:P) Ei välttämättä sellaisia haluttuja parisuhteeseen, mutta liian aikainen akti kertoo ainoastaan pelkästä seksistä ei halusta muodostaa parisuhdetta, kun se parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä. Ennenkaikkea parisuhde on niitä vittumaisia ja epämiellyttäviä asioita, mikäli kommunikaatiotaito tyssää tähän, ei sovellu parisuhteeseen. Parisuhde alkaa aina hekuman eli alkuhuuman jälkeen jolloin oikeasti rupee vasta huomaamaan toisessa itseään ärsyttäviä piirteitä ja tapoja.

Onhan se seksi tärkeää, vielä tärkeämpää on O ja H2O, parisuhteessa tosin moni muu seikka on seksiä tärkeämpää, kun parisuhdetta ei hoida tai osaa hoitaa, ei se seksikään tunnu kuin väkinäiseltä työltä.

• Nnnnaiiinnneenn

Tuo pisti silmään ettei kahden vuoden päästäkään muka tunne toista?! No ite oo parisuhdeihminen ja joka päivä tuntee paremmin ja paremmin toisen...

• m-i-e-s
        Nnnnaiiinnneenn kirjoitti:

Tuo pisti silmään ettei kahden vuoden päästäkään muka tunne toista?! No ite oo parisuhdeihminen ja joka päivä tuntee paremmin ja paremmin toisen...

Kyllä, joka päivä paremmin ja paremmin. Jotkut saattavat hyvin nopeasti kertoa itsestänsä kaiken mahdollisen, silti niitä luurankoja saattaa pimitellä läpi elämänsä. Aina oppii jotain uutta ja vasta kun parisuhteen arki koittaa, kun liekki ei roihua samalla tavalla kuin ensimmäisillä kuukausilla alkaa enemmän ajattelemaan niitäkin asioita mitä huomasi, mutta jätti noteeramatta. Tuntemisella on monta astetta.

• atännä

En kyllä alkais :D Meinaatko, että pihtaisit ainakin pari vuotta, kun et voi olla varma että tunnet toisen? Et muuten tunne toista läpikotaisin vielä 50 vuodenkaan päästä. Katsos kun ihmiset kasvavat ja muutuvat, ainakin kehityskelpoiset tapaukset.

Seksi on niin tärkeä asia parisuhteessa, että sen pitää toimia. Todellakin, se ei toimi kaikkien kanssa, vaikka muuten olisi kaikki niin upeeta-hienoa-mahtavaa. Hirvittävä pettymys, jos sänkyhommat ovatkin jotain aivan muuta kuin mitä itse niiltä touhuilta odottaa. Seksi ei ole mikään ylin täyttymys tai palkinto, vaan ihan normaali osa parisuhdetta ja myös tutustumista.

Eikä seksistäkään selviä kaikki heti. Halut eivät ehkä jatkossa enää kohtaa, jos toinen haluaa monta kertaa päivässä ja toisen kunto tai halut ei kestä kuin kerran tai pari viikossa ;) Eikä noi määrät ole todellakaan ainoita asioita, joiden pitää natsata.

Eli seksi kuuluu minulla ehdottomasti tutustumisvaiheeseen, jos tavoitteena on vakavampi seurustelusuhde. Jo tuossa kohtaa voi todeta, jollei se ole molemmille noin, että se ei tule jatkossakaan toimimaan.

• atännä
        atännä kirjoitti:

En kyllä alkais :D Meinaatko, että pihtaisit ainakin pari vuotta, kun et voi olla varma että tunnet toisen? Et muuten tunne toista läpikotaisin vielä 50 vuodenkaan päästä. Katsos kun ihmiset kasvavat ja muutuvat, ainakin kehityskelpoiset tapaukset.

Seksi on niin tärkeä asia parisuhteessa, että sen pitää toimia. Todellakin, se ei toimi kaikkien kanssa, vaikka muuten olisi kaikki niin upeeta-hienoa-mahtavaa. Hirvittävä pettymys, jos sänkyhommat ovatkin jotain aivan muuta kuin mitä itse niiltä touhuilta odottaa. Seksi ei ole mikään ylin täyttymys tai palkinto, vaan ihan normaali osa parisuhdetta ja myös tutustumista.

Eikä seksistäkään selviä kaikki heti. Halut eivät ehkä jatkossa enää kohtaa, jos toinen haluaa monta kertaa päivässä ja toisen kunto tai halut ei kestä kuin kerran tai pari viikossa ;) Eikä noi määrät ole todellakaan ainoita asioita, joiden pitää natsata.

Eli seksi kuuluu minulla ehdottomasti tutustumisvaiheeseen, jos tavoitteena on vakavampi seurustelusuhde. Jo tuossa kohtaa voi todeta, jollei se ole molemmille noin, että se ei tule jatkossakaan toimimaan.

Ja seksi on todellakin kaikkea muutakin kuin parin minuutin itse akti.

• kierokorkkiruuvi

Joku ketä antaa ekoilla treffeillä ei omaa suhteellisuudentajua ja järkeä. Ainiin naisilla ei ollut logiikkaa.

• ATM-automaatti

"Eikä seksistäkään selviä kaikki heti. Halut eivät ehkä jatkossa enää kohtaa, jos toinen haluaa monta kertaa päivässä ja toisen kunto tai halut ei kestä kuin kerran tai pari viikossa ;) Eikä noi määrät ole todellakaan ainoita asioita, joiden pitää natsata."

Entäs toisin päin? Kysymys on olennainen kokemattomille ätmeille, jotka eivät takuulla pysty tarjoamaan välittömästi kaikkien naisten haluamaa dominoivaa, rentoa mutta kiihkeätä jyystöä.

• atännä
        ATM-automaatti kirjoitti:

"Eikä seksistäkään selviä kaikki heti. Halut eivät ehkä jatkossa enää kohtaa, jos toinen haluaa monta kertaa päivässä ja toisen kunto tai halut ei kestä kuin kerran tai pari viikossa ;) Eikä noi määrät ole todellakaan ainoita asioita, joiden pitää natsata."

Entäs toisin päin? Kysymys on olennainen kokemattomille ätmeille, jotka eivät takuulla pysty tarjoamaan välittömästi kaikkien naisten haluamaa dominoivaa, rentoa mutta kiihkeätä jyystöä.

Ensinnäkin, jokainen nainen on yksilö siinä missä mieskin. Kaikki naiset eivät halua dominoivaa jyystöä. Jos homma menee jyystöksi, niin mun mielestäni... huoh.

Ja eikös tuossa lainauksessa nimenomaan haluttu antaa sille seksitutustumisellekin aikaa. Ei toiseen heti tutustu, ja seksissäkin sama kuin ihmisessä muutenkin - sekään ei pysy samana.

Kun hyväksyy sen, että ihminen muuttuu, kehittyy, oppii, reagoi asioihin, sillä on lupa lähteä suhteesta eikä se ole luvatonta, elämä on paljon helpompaa. Jos minun kumppanini löytää itselleen paremman naisen kuin minä, hänen pitää silloin lähteä. Jotain on ollut pilalla sitä ennen jo pitkän aikaa.

• atännä
        kierokorkkiruuvi kirjoitti:

Joku ketä antaa ekoilla treffeillä ei omaa suhteellisuudentajua ja järkeä. Ainiin naisilla ei ollut logiikkaa.

Ethän anna ensimmäisellä tapaamiskerralla naiselle? Sillähän siitä pääset.

• m-i-e-s
        atännä kirjoitti:

Oliko tämä minulle? Mikäli oli, niin siinähän se lukemalla lukee, juurikin niillä sanoilla, että pihtaisin 2-vuotta. Itseasiassa tuttavapiirissäni on estottomasti flirttaileva ja ehdotteleva nainen, jolle olen pihdannut jo yli 15-vuotta, niin sitten? 2 viikon tunteminen / tapaileminen on ihan liian vähän, jotta viitsisi antautua himojen valtaan, saati tehdä itsestä haavoittuvaisen, niin siis mikäli kyseessä on parisuhde. Hyvin jaksaa vakavasti nähdä aikaa ja vaivaa tutustua yli 2kk käyttäen kaikkia muita resursseja kuin siemennestetehdasta....

Mikäli minä haluan tutustua naiseen ja nainen on ensimmäisenä tai toisena päivänä jalkovälissä kiinni, niin luuletko että kiinnostaa? Tottahan toki olen ihan täysillä mukana ja laitan Katjan kuvan kirjaan ja merkkaan 7 panoksi..... NOT
        Se missä miehet ehkä lähettää sinulle elimensä kuvia verkossa, niin, no voit käyttää mielikuvitusta asiaan ihan itse päinvastoin. =) Yritä kuvitella kun sinua kiinnostaa verkkoselainpohjainen verkkopeli ja vastustaja kiinnostuu sinusta.... Aivan ja kerro se useammalla. :P

Lopuissa olikin jo jotain järkeä. :P Kyllä, toista ei tunne välttämättä vaikka olisi elänyt hänen kanssaan koko ihmisiän tai kaksi. Tähänkin vaikuttaa moni seikka, eikä sivuston merkkimäärä ylipäätänsä riitä mihinkään, mikäli kaikesta pitää vääntää tarkka määritelmä. Pariutuminenkin on riittävän monimutkainen asia, että siitä saisi 900 sivuisen romaanin aikaiseksi.

Siinä seksuaalisessa kanssakäymisessä vakavassa parisuhteessa pitää varmasti itse olle mukana toivoten että vastapuolikin on osoittanut oikeat merkit tai että merkit on tulkittu oikein ja moni mainitsematon seikka täsmää omien mutuolettamuksien kanssa?

• atännä
        m-i-e-s kirjoitti:

Oliko tämä minulle? Mikäli oli, niin siinähän se lukemalla lukee, juurikin niillä sanoilla, että pihtaisin 2-vuotta. Itseasiassa tuttavapiirissäni on estottomasti flirttaileva ja ehdotteleva nainen, jolle olen pihdannut jo yli 15-vuotta, niin sitten? 2 viikon tunteminen / tapaileminen on ihan liian vähän, jotta viitsisi antautua himojen valtaan, saati tehdä itsestä haavoittuvaisen, niin siis mikäli kyseessä on parisuhde. Hyvin jaksaa vakavasti nähdä aikaa ja vaivaa tutustua yli 2kk käyttäen kaikkia muita resursseja kuin siemennestetehdasta....

Mikäli minä haluan tutustua naiseen ja nainen on ensimmäisenä tai toisena päivänä jalkovälissä kiinni, niin luuletko että kiinnostaa? Tottahan toki olen ihan täysillä mukana ja laitan Katjan kuvan kirjaan ja merkkaan 7 panoksi..... NOT
        Se missä miehet ehkä lähettää sinulle elimensä kuvia verkossa, niin, no voit käyttää mielikuvitusta asiaan ihan itse päinvastoin. =) Yritä kuvitella kun sinua kiinnostaa verkkoselainpohjainen verkkopeli ja vastustaja kiinnostuu sinusta.... Aivan ja kerro se useammalla. :P

Lopuissa olikin jo jotain järkeä. :P Kyllä, toista ei tunne välttämättä vaikka olisi elänyt hänen kanssaan koko ihmisiän tai kaksi. Tähänkin vaikuttaa moni seikka, eikä sivuston merkkimäärä ylipäätänsä riitä mihinkään, mikäli kaikesta pitää vääntää tarkka määritelmä. Pariutuminenkin on riittävän monimutkainen asia, että siitä saisi 900 sivuisen romaanin aikaiseksi.

Siinä seksuaalisessa kanssakäymisessä vakavassa parisuhteessa pitää varmasti itse olle mukana toivoten että vastapuolikin on osoittanut oikeat merkit tai että merkit on tulkittu oikein ja moni mainitsematon seikka täsmää omien mutuolettamuksien kanssa?

Tahallasi ymmärrät kai väärin, mutta et ole tainnut seurustella viittätoista vuotta tuon kanssasi flirttailevan naisen kanssa.

Suurimmasta osasta teksistäsi ei saanut mitään selvää, sori.

Seksuaalinen himo ja seksi ovat mielestäni erittäin hyviä ja ihania asioita. Jos käsityksesi parisuhteesta, seksistä ja himosta on tuota "siemennestetehdas"-tasoa, niin luultavammin meillä on aivan erilainen suhtautuminen jo alun alkaen koko touhuun :)

"Siinä seksuaalisessa kanssakäymisessä vakavassa parisuhteessa pitää varmasti itse olle mukana toivoten että vastapuolikin on osoittanut oikeat merkit tai että merkit on tulkittu oikein ja moni mainitsematon seikka täsmää omien mutuolettamuksien kanssa?"

?? ..Kannattaisi antaa vaan niiden himojen ja vaistojen viedä :) Silloin ei tarvitsisi aloittaa seksiä henkilökohtaisen käyttöohjekansion kanssa.

Eipä sillä, tässä taas nähdään miten erilaisia ihmiset ovat myös seksielämän puolella. Hyvä vaan, että tulee erilaisia näkökantoja :)

• kiltti-ja-kunnollinen

Onko se hyvä juttu jos nainen ajattele pillullaan? Miksi nainen ei sitten anna meille kunnollisillle pillua heti ja tutustu sitä kautta.

• tuli.vaan.mieleen

Aloittajalle, entäs jos se sänky hajoaa ja koejo jää kesken, millaisen arvion teet sitten.

• Kilttiatm

Uskoisin että puhuminen sujuu ja olen mukava persoona jos vain saisin tulaisuuden tutustua naiseen. Mutta olen ruma joten sitä tilaisuutta ei koskaan tule.

• Uvmlm

Tuun ihan sairaan hyvin juttuun lähes kaikkien miesten kans koska ite oon kommunikoinnin ammattilainen ja osaan huomioida miehiä ja saada ne tuntemaan olonsa hyväksytyiksi ja pidetyiksi.
      Seksi....se on ihan eri juttu. Taivaalliseen seksiin tarvitaan kemiaa ja vetovoimaa, tavallista seksiä toki voi kaikkien tavallisten kanssa harrastaa mutta sitä ei muistele kiimassa enää vuoden päästä, se ei "kolahda" aivoihin. Vaikka päätyisit parisuhteeseen (tai et) muistat lopunelämääsi ensikosketuksen, mitä tapahtui jne henkilön kanssa johon hullaannut/rakastut/kiinnyt/sekoat vailla järkeä. Muista hetkiä et muista enää vuoden päästä koska kyseessä ei ole ollut rakkauden ihme.
      Tästä syystä naiset ovat (yleensä, epätoivoisimpia lukuunottamatta) erittäin nirsoja ja valikoivia.

Eli huippuhyvä sosiaalinen kommunikointi ei takaa yhtään sitä että olisi seksuaalista kemiaa pari välillä. Mutta huippuhyvä kommunikointi on VÄLTTÄMÄTTÖMYYS seksuaalisen kemian lisäksi. Eli ts ei kannata edes deittailla niitä joiden kanssa juttu ei luista.

• Ex----PUA

Eräs parhaimpia tapoja tunnistaa lutka, on se, että sen pitää tuolla tavoin testata mies.

Paras tapa tietää joutuneensa aisuriehdokkaaksi, on että se on kiinnostunut sinusta, mutta ei ole valmis testaamaan sinua.

Molemmissa tapauksissa: NEXT!

Vaikka Ex PUA myöntää käyttäneensä häikäilemättömästi tuota taipumusta hyväkseen. ;) Mutta se onkin naisen häpeä ja järjestely, missä lutkailu osuu omaan nilkkaan.

• Rose23

No mistäs sitten tietää, että nainen on hyvä vaihtoehto, jos sekä pihtaaminen että heti seksin harrastaminen on huono vaihtoehto?

Ei tulisi mieleenkään hypätä heti sänkyyn. Eikä se ole mitään miehen manipulointia tai laittamista aisuriksi vaan sitä, että tahtoo tutustua ensin.

• Ex----PUA
        Rose23 kirjoitti:

No mistäs sitten tietää, että nainen on hyvä vaihtoehto, jos sekä pihtaaminen että heti seksin harrastaminen on huono vaihtoehto?

Ei tulisi mieleenkään hypätä heti sänkyyn. Eikä se ole mitään miehen manipulointia tai laittamista aisuriksi vaan sitä, että tahtoo tutustua ensin.

Suhteessa on muutakin kuin se seksi. Etenkin se puoli tulee väkisin esiin pitkässä juoksussa.

Aisuritehtailijan tunnistaa siitä, että se pitää tiettyä miestä puutteessa, ja muita ei. Erikseen ovat naiset jotka esim. Aina tutustuvat ensin. Eikä pelaa pelejä.

• HeimoVesa_

Panosta parisuhteeseen

• Olen itsekkin samaa mieltä tässä asiassa, eli jos on sellainen ihminen, jota voisi ajatella parisuhteeseen, niin miksipä ei päädyttäis mahdollisimman pian sänkyyn.
      Se akti lähentää hyvin tehokkaasti ja sen jälkeen se kommunikointikin on paljon helpompaa, kun kaikki jännitykset ja vieraskoreus jäi sinne sänkyyn. Täysin typerää pyöriä jollain kaverisektorilla kuukausitolkulla, kuvitellen, että se jotenkin tekee suhteesta kestävämmän. Ihan älytön ajatus.

• ajatusvain

Aikuiset (kokeneet) ihmiset kyllä tietää, millaista seksi on. Niin hyvä kuin huono. Miksei toiseen tutustuisi ensin muutoin kunnolla ja antaisi hyvän odottaa.

• ajatusvain kirjoitti:

Aikuiset (kokeneet) ihmiset kyllä tietää, millaista seksi on. Niin hyvä kuin huono. Miksei toiseen tutustuisi ensin muutoin kunnolla ja antaisi hyvän odottaa.

Minusta on äärimmäisen tyhmää,että ensin rakastutaan ja sitten mennään aikain perästä sänkyyn ja mahdollisesti petytään ja sitten ajatellaan panon jälkeen, että tätäkö se nyt on sitten loppuelämä. Mieluummin seksillä liikkeelle ja sitten rakastutaan, niin ei tule pettymyksiä, mut kukin tyylillään. Vähän sama jos ostat auton ilman koeajoa. Ei kukaan järkevä tee niin.

• ajatusvain
        rebelfly83 kirjoitti:

Minusta on äärimmäisen tyhmää,että ensin rakastutaan ja sitten mennään aikain perästä sänkyyn ja mahdollisesti petytään ja sitten ajatellaan panon jälkeen, että tätäkö se nyt on sitten loppuelämä. Mieluummin seksillä liikkeelle ja sitten rakastutaan, niin ei tule pettymyksiä, mut kukin tyylillään. Vähän sama jos ostat auton ilman koeajoa. Ei kukaan järkevä tee niin.

Emmä mitään rakastumista tarkoittanut ennen sänkyyn menoa. Auton ostamisessakin on se renkaanpotkimisvaihe, ainakin kun tosi-ihastusta on katsomassa. Koeajolle mennään jos mennään (päästään). Sitten se onkin menoa, jos pellit ja kone kestää :)

• ajatusvain kirjoitti:

Emmä mitään rakastumista tarkoittanut ennen sänkyyn menoa. Auton ostamisessakin on se renkaanpotkimisvaihe, ainakin kun tosi-ihastusta on katsomassa. Koeajolle mennään jos mennään (päästään). Sitten se onkin menoa, jos pellit ja kone kestää :)

Okei, no en minäkään tarkoittanut, että välttämättä ensinäkemältä sänkyyn pitäisi mennä, vaikkakaan ainakaan itse en olisi pahoillaan siitäkään asiasta.
        Itselleni vain ei niitä panoja kerry, kun en käy treffeillä, enkä näe ketään, mut naiselle niitä tällä logiikalla kertyykin äkkiä yksi jos toinenkin, että hups vain:D
        Kyllähän neitsyt olisi tosi kiva vakituiseksi panokaveriksi.

• atännä

"Se akti lähentää hyvin tehokkaasti ja sen jälkeen se kommunikointikin on paljon helpompaa, kun kaikki jännitykset ja vieraskoreus jäi sinne sänkyyn."

Tuossa on kyllä totuuden siemen, vaikka mielelläni ilmaisisin tuon vähän pehmeämmin. Ei sinne panohommiin nyt niin julmettu kiire ole. Mutta eiköhän tuokin ole parisuhdekohtaista :) Seksin jälkeen on enemmän keskusteluyhteyttä ja läheisyyttä, kun mukaan tulee myös kehonkieli.

Jostain luin joskus, että yhdessä nukkuminen lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja luottamusta.

• Ykssnainen
        ajatusvain kirjoitti:

"Sitten se onkin menoa, jos pellit ja kone kestää :)"

Ite jätän 99% tapaamistani miehist
        Nimenomaan ekan seksikerran perusteella. Toista ei tule vaikk mies rukoilis polvillaan allahia.

• Ykssnainen
        ajatusvain kirjoitti:

"Miksei toiseen tutustuisi ensin muutoin kunnolla ja antaisi hyvän odottaa."

99% seksistä on kemiatonta paskaa. Mitä sinä odottaisit?

• 5555yyhjhvhjj

Miksi aikuinen ja täyspäinen ihminen panttaisi seksiä, eihän siinä ole hänelle mitään uutta? Kyllähän se lähentää enemmän kuin jossain kahvilassa tai baarissa istuminen.

• sincyan

Jos on millään tasolla potentiaalinen mies, en salli itselleni mitään ihastuksen kaltaista, ennenkuin seksuaalinen yhteensopivuus on testattu. Minä olen todella voimakkaalla seksuaalivietillä varustettu ja seksi on suhteessa tärkeää. Jos mieluummin masturboin kuin sekstailen, menee mies vaihtoon.

• sincyanilla on tainnut mennä aika monikin mies vaihtoon...Taisin lukea jotain, et puolensataa olis ollu:D mut joo, tuo mitä sanoit on totta..Mitäpä sitä sellaisella kaverilla tekee, jos onanointi tuo paremman tyydytyksen. Kyllähän niin miehen kuin naisenkin pitäis osata asiansa, mut itse en missään nimessä odota, että sen heti täytyy olla nappisuoritus. Oleellista on avoimuus,kokeilunhalu ja omaehtoinen halu tehä juttuja ja haluta seksiä.

• sincyan
        rebelfly83 kirjoitti:

sincyanilla on tainnut mennä aika monikin mies vaihtoon...Taisin lukea jotain, et puolensataa olis ollu:D mut joo, tuo mitä sanoit on totta..Mitäpä sitä sellaisella kaverilla tekee, jos onanointi tuo paremman tyydytyksen. Kyllähän niin miehen kuin naisenkin pitäis osata asiansa, mut itse en missään nimessä odota, että sen heti täytyy olla nappisuoritus. Oleellista on avoimuus,kokeilunhalu ja omaehtoinen halu tehä juttuja ja haluta seksiä.

Ensimmäiset kerrat uuden tyypin kanssa on aina enemmän sellaista tutkimista ja sovittelua. Melko nopeasti sen kuitenkin huomaa sopiiko yhteen.
        Ja juuri tuo mitä sanoit, "avoimuus,kokeilunhalu ja omaehtoinen halu tehä juttuja ja haluta seksiä."

• Nnainnnen

Minä taas en ikinä voisi naida tyypin kanssa johon en ole ihastunut.
        Olen kai sitten kuvitellut että naiset menisivät sänkyyn ihastumisen/rakastumisen seurauksena.

• sincyan
        Nnainnnen kirjoitti:

Minä taas en ikinä voisi naida tyypin kanssa johon en ole ihastunut.
        Olen kai sitten kuvitellut että naiset menisivät sänkyyn ihastumisen/rakastumisen seurauksena.

Olet vain yleistänyt, sisko hyvä. Tosin enemmistö naisista jotka itsekin tunnen, kaipaavat seksin ohella ihastumisen-, jopa rakkaudentunteita. Kukin tavallaan.

• Nnainnnen
        sincyan kirjoitti:

Olet vain yleistänyt, sisko hyvä. Tosin enemmistö naisista jotka itsekin tunnen, kaipaavat seksin ohella ihastumisen-, jopa rakkaudentunteita. Kukin tavallaan.

Niimpä. Oon luullu et kaikki naiset on samanlaisia. Sori.

• atännä

Ei kiitos minulle ihan noin nopeaa toimintaa. Tosin haluan seksin tulevan mukaan tapailuvaiheeseen suhteellisen aikaisessa vaiheessa. Pari kuukautta alkaa ehkä olemaan sellainen takaraja, että seksuaalinen kiinnostus toiseen katoaa varmasti viimeistään silloin, jos sitä ei ole siihen mennessä päässyt toteuttamaan. Turha sitä itseään on kiusata, jos toista ei kerran haluta. Ongelmia on tiedossa jatkossakin, jos toinen on kovin ahdasmielinen itseen verrattuna. Samoin toisin päin, jos joku haluaa heti toimintaa, niin toimikoon jonkun toisen kanssa, minä menin jo.

Vaikea sanoa sitä missä kohtaa haluaisin seksin tulevan mukaan, se riippuu siitä tilanteesta, tapauksesta, ja kaikesta muusta.

Ajattelen, että tärkeintä mitä minulla on ja mitä minä suojelen, on se mitä minulla on pään sisällä. Se mitä löytyy jalkojen välistä, löytyy myös puolelta maapallon ihmisistä. Tätä ajatusta vastaan en ymmärrä henkistä huoraamista, jossa toisille jaetaan kaikki, sen enempää ajattelematta toimiiko suhteessa mikään enää seksin jälkeen. Henkinen avautuminen ja luottaminen on paljon pidempiaikainen prosessi, kuin seksuaalinen halu ja luottamus. Maailmassa saa olla kourallinen miehiä, jotka tuntevat minut seksissä, mutta henkisen puolen suhteen niitä on paljon vähemmän, jos loppulta ainuttakaan.

Eikä niitä edes tapailuun kelpuutettavia meinaa löytyä.

• Mielestäni tuo seksi tulee kuvioon tasan sinä päivänä kun vietetään se ensimmäinen yhteinen yö yhdessä..Onko se sitten heti baari-illan jälkeiset jatkot, taikka treffien kautta hankitun tuttavuuden kanssa se viikonloppu,kun jää yöksi. Hyvin luonnollinen ja helppo tapa siirtyä erotiikan puolelle.

• atännä
        rebelfly83 kirjoitti:

Mielestäni tuo seksi tulee kuvioon tasan sinä päivänä kun vietetään se ensimmäinen yhteinen yö yhdessä..Onko se sitten heti baari-illan jälkeiset jatkot, taikka treffien kautta hankitun tuttavuuden kanssa se viikonloppu,kun jää yöksi. Hyvin luonnollinen ja helppo tapa siirtyä erotiikan puolelle.

Ei se aina noinkaan mene. Olen ihan vain nukkunut tulevan kumppanini vieressä, vaikkei se ihan helppoa ollut kummallekaan :)

• atännä kirjoitti:

Ei se aina noinkaan mene. Olen ihan vain nukkunut tulevan kumppanini vieressä, vaikkei se ihan helppoa ollut kummallekaan :)

No joo, eipä se tuo pelkkä nukkuminenkaan pahalta tuntuisi, mutta saattaa olla, että lähtisin jossain kohtaa yötä kiipeemään selkään:D Ensin käsi eksyy nännille ja kohta alkaakin jo hengitys kiihtymään:XD

• Ihjpå
        atännä kirjoitti:

Onko nukkuminen tulevan kumppanin vieressä mielestäsi LUONNOLLISTA elämää?

• atännä
        Ihjpå kirjoitti:

Onko nukkuminen tulevan kumppanin vieressä mielestäsi LUONNOLLISTA elämää?

Hmm... Onko se sitten luonnotonta? Se samainen mies oli myös tuleva ex :)

Elämää kaikki, ja hyvää sellaista.

• Obonpmå

Sanokaa mitä sanotte mut onhan se helvetin outoo jos kaksi heteroa istuu vierekkäin ja pystyy pitämään näpit irti toisistaan. Kyllä se kipinä puuttuu sillon pahemman kerran!!!

• Ihanoikeasti_

Paras keino tutustua toiseen on paneskella pari vuorokautta putkeen

• Nerokasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4470
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3500
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      508
      3242
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2154
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1803
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      23
      1777
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe