Olen edelläkävijä ulkomaalaisten majoittamisessa

aisuri_timppa

Majoitin mökillämme amerikkalaisen miehen jonka tyttäreni tapasi au-pair vuotensa aikana. Se oli vain kaveri mutta tyttäreni sängyssä hän nukkui ja muutoinkin tuntui aikaansa viettävän. Jännä juttu.

Sitten on tämä etelä-eurooppalainen. Tyttäreni gigolo tuli myös meiän möksälle majailemaan. Tuntui että silloin kun gigolo oli meillä vaimoni oli aivan poikkeuksellisen kiimainen ja innostunut seksistä. Kaipa se tumman, komean ja isomunaisen ulkomaalaisen miehen läsnä olo sai seksuaalisesti turhautuneen vaimoni elämään nuoruuttaan uudelleen tyttäremme kautta. Saunassa huomasin, meillä saunotaan 5-7 kertaa viikossa ympäri vuoden, että gigololla oli tuplasti pidempi penis kuin minulla tai pojallani. Ilmankos se tytär siitä niin tykkääkin ;) Saa kunnon kyydit mamun aisasta.

Joku tituleerasi aiemmin pääministeri Sipilää valtakunnan aisuriksi, mutta kyllä täällä meidän kylillä tiedetään että minä olen Suomen kovin aisuri!

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sldksdssddsds

Gigolo jyystää myös aisuri-timpan tyttären äitiä. Tosin geneettisesti tytär ei ole sukua timpalle.

• Joo, on sitä meilläkin mökkivieraita ollut. Kaikeniaista vaihtaria se on sinne raahannut.

• MNTTT187

Mikä teitä vaivaa

• lkfgdjglkrjdf

Miten niin?

• chaucer

Suomessa pitäisi alkaa myöntää palkintoja erityisen ansioituneille aisureille. Hyville äideille on jotain kunniamerkkejä niin aisurit tartvitsisivat samanlaisen systeemin.

http://www.strangehistory.net/2014/05/16/cuckolds-horns/

Aisureille voisi lahjoittaa sarvet. Lahen Timppa saisi kultaiset aisurin sarvet.

• Aisuri_Timppa

Kiitos.

• Äädämi1111111

Minä voisin majoittaa alle 20-vuotiaita kauniita ja neitseellisiä pakolaisnaisia.

• jklhgd

Tulijat on 90 prosenttisesti miehiä.

• Voisin majoittaa muutaman pakolaisen tekemään ruokapalkalla töitä. Jos se ei käy, niin voivat painua vaikka helvettiin Suomesta.

• Lääkäris

Suomeen saapuville on tarpeen jakaa ilmaisia kondomeja. Muuten maassamme ilmenee runsaasti ei-toivottuja raskauksia.

• aisuri_timppa

KYllä minä tyttärelleni kortongitkin kustannan jos sillä vältetään kyömynenäisen ja karvaisen lapsen syntyminen.

• jkcvhg

Voimia aisurille epätoivoisessa elämäntilanteessa. Toivottavasti tyttäresi eroaa mutiaisestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1828
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      151
      1287
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      792
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe