Olen edelläkävijä ulkomaalaisten majoittamisessa

aisuri_timppa

Majoitin mökillämme amerikkalaisen miehen jonka tyttäreni tapasi au-pair vuotensa aikana. Se oli vain kaveri mutta tyttäreni sängyssä hän nukkui ja muutoinkin tuntui aikaansa viettävän. Jännä juttu.

Sitten on tämä etelä-eurooppalainen. Tyttäreni gigolo tuli myös meiän möksälle majailemaan. Tuntui että silloin kun gigolo oli meillä vaimoni oli aivan poikkeuksellisen kiimainen ja innostunut seksistä. Kaipa se tumman, komean ja isomunaisen ulkomaalaisen miehen läsnä olo sai seksuaalisesti turhautuneen vaimoni elämään nuoruuttaan uudelleen tyttäremme kautta. Saunassa huomasin, meillä saunotaan 5-7 kertaa viikossa ympäri vuoden, että gigololla oli tuplasti pidempi penis kuin minulla tai pojallani. Ilmankos se tytär siitä niin tykkääkin ;) Saa kunnon kyydit mamun aisasta.

Joku tituleerasi aiemmin pääministeri Sipilää valtakunnan aisuriksi, mutta kyllä täällä meidän kylillä tiedetään että minä olen Suomen kovin aisuri!

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sldksdssddsds

Gigolo jyystää myös aisuri-timpan tyttären äitiä. Tosin geneettisesti tytär ei ole sukua timpalle.

• Joo, on sitä meilläkin mökkivieraita ollut. Kaikeniaista vaihtaria se on sinne raahannut.

• MNTTT187

Mikä teitä vaivaa

• lkfgdjglkrjdf

Miten niin?

• chaucer

Suomessa pitäisi alkaa myöntää palkintoja erityisen ansioituneille aisureille. Hyville äideille on jotain kunniamerkkejä niin aisurit tartvitsisivat samanlaisen systeemin.

http://www.strangehistory.net/2014/05/16/cuckolds-horns/

Aisureille voisi lahjoittaa sarvet. Lahen Timppa saisi kultaiset aisurin sarvet.

• Aisuri_Timppa

Kiitos.

• Äädämi1111111

Minä voisin majoittaa alle 20-vuotiaita kauniita ja neitseellisiä pakolaisnaisia.

• jklhgd

Tulijat on 90 prosenttisesti miehiä.

• Voisin majoittaa muutaman pakolaisen tekemään ruokapalkalla töitä. Jos se ei käy, niin voivat painua vaikka helvettiin Suomesta.

• Lääkäris

Suomeen saapuville on tarpeen jakaa ilmaisia kondomeja. Muuten maassamme ilmenee runsaasti ei-toivottuja raskauksia.

• aisuri_timppa

KYllä minä tyttärelleni kortongitkin kustannan jos sillä vältetään kyömynenäisen ja karvaisen lapsen syntyminen.

• jkcvhg

Voimia aisurille epätoivoisessa elämäntilanteessa. Toivottavasti tyttäresi eroaa mutiaisestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      77
      2109
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1848
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      123
      1454
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1289
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      137
      1210
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      836
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      806
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      177
      774
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      431
      711
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe