kirjoitus joka jokaisen palstanaisen tulisi lukea

Ikis__M

http://terveydenasialla.com/en-paase-raiskauksesta-koskaan-yli/

Koskettava tarina ja laitan tänne ihan vain siksi jotta ymmärtäisitte ja osaisitte toimia oikein sitten kun pitää. Ette jää miettimään kuin kauris autonvaloihin vaan juoksette niin lujaa kuin pääsette jos tulee tilanne päälle, saattaa olla hyvinkin mahdollista näinpäivinä vaikka ainahan sitä ajattelee "ei minulle mitään tapahdu". Ei varmaan olisi pahitteeksi varalta olla myös jotain puolustautumisvälinettä messissä jos pimeän aikana ulkona liikutte.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helgamies

Nainen juoksee baareissa yöllä, ei ihme, että mies jätti.

• Älykkkö

Suurin osa raiskauksista tapahtuu omassa tai toisen kodissa.
      Itsepuolustus on naisille vaikeaa, koska mies on vahvempi ja tilanne voi tulla yllättäen päälle jolloin monet ihmiset saattaa lamaantua täysin, koska aivot eivät pysty reakoimaan normaaliin tapaan.
      Minuun kävi yksi mies käsiksi kadulla, niin aloin huutamaan ja kiroilin saatanasti ja huidoin sateenvarjolla niin päästi irti ja lähti pakoon. Raivoaminen tehosi !!!

• Ikis__M

Tapahtuuhan niitä toki kotioloissakin mutta varoitukset jännämiehistä kaikuu täällä kuuroille korville. Toivottavasti tästä avauksesta joku ottaa onkeensa ja säästyy puskaraiskaukselta. Hienosti toimittu, joskus varmaan noissa hyökkäys on paras puolustus ja joskus taas kannattaa ottaa jalat alleen, tärkeintä kun tekee jotain nopeasti kun tulee tilanne päälle.

• Ex----------PUA

"Byäääh totuus sattuuu!!!!!"

• Järjetöntä

Hyssyttelijä?

• Ex-----PUA

Femakot ovat naisten pahin vihollinen riitauttaessaan naiset kunnon miesten kanssa, ja ajaen heidät varomattomina raiskaajien ja jännämiesten kouriin. En edes mene ytmiem panoviemärinä toimimiseen ja siihen parhaiden nuoruusvuosiensa käyttämiseen, mikä tavallaan on sitä, että nainen raiskaa MA:nsa, ruumiinsa, tulevaisuutensa ja sielunsa.

• parisuhdemies

Ostin tyttöystävälle sellasen pippurisumutteen, on joutunut sitä kerran käyttämään kun joku paska ahdisteli sitä. On aika tehokas ja isompikin mies tippuu siihen

• Rose23

Toinen hyvä "ase" on hiuslakka. Tuntuu melko ikävältä eikä siitä ei voi edes joutua vaikeuksiin itse. Tällaisen neuvon olen aikanaan saanut perhetutulta, joka on poliisi.

• Mielestäni ei pitäisi olla kauheasti rajoitteita, mitä tuollaisille ei saisi tehdä, mutta toki siksi on pakko olla, kun väärinkäytöksiä alkaisi esiintymään varmasti.....

Paras turva on järki/fiksuus, mutta eihän se aina auta, vaikka yrittäisi välttääkin pahimpia tilanteita ja huumeveikkojen kanssa ei kannata luottaa sitten kauheasti moneenkaan asiaan, ne kun ei pakosti välitä mistään mitään, eli sumutteet tai edes paikkojen rikkominen ei niitä välttämättä pysäytä......

• 2299
        MGTOW kirjoitti:

Mielestäni ei pitäisi olla kauheasti rajoitteita, mitä tuollaisille ei saisi tehdä, mutta toki siksi on pakko olla, kun väärinkäytöksiä alkaisi esiintymään varmasti.....

Paras turva on järki/fiksuus, mutta eihän se aina auta, vaikka yrittäisi välttääkin pahimpia tilanteita ja huumeveikkojen kanssa ei kannata luottaa sitten kauheasti moneenkaan asiaan, ne kun ei pakosti välitä mistään mitään, eli sumutteet tai edes paikkojen rikkominen ei niitä välttämättä pysäytä......

Raiskaaja on usein naisen tuttu, jonka nainen olettaa olevan turvallista seuraa. Fiksuus ja järki ei siinä paljon auta.

• Rose23
        MGTOW kirjoitti:

Mielestäni ei pitäisi olla kauheasti rajoitteita, mitä tuollaisille ei saisi tehdä, mutta toki siksi on pakko olla, kun väärinkäytöksiä alkaisi esiintymään varmasti.....

Eihän siinä pitäisi ollakaan, mutta valitettavasti tämä Suomen laki on sellainen, että itseään puolustava henkilö voi äkkiä joutua syytetyn pallille. Ainakin tämä tuttavani sanoi, että mm. pippurisumutteen käytöstä voisi joutua hankaluuksiin.

Tietysti sitten on aivan eri asia kehtaako kukaan mies lähteä poliisin luo moisesta valittamaan :D

• 2299 kirjoitti:

Raiskaaja on usein naisen tuttu, jonka nainen olettaa olevan turvallista seuraa. Fiksuus ja järki ei siinä paljon auta.

Tuo onkin eri asia, mistä minä puhuin......mutta todella persiistä on nuo raiskaajat aina, eli jos minä saisin päättää, niin niille saisi tehdä melkeimpä ihan mitä vain....

Surullisia juttuja....

• Rose23 kirjoitti:

Eihän siinä pitäisi ollakaan, mutta valitettavasti tämä Suomen laki on sellainen, että itseään puolustava henkilö voi äkkiä joutua syytetyn pallille. Ainakin tämä tuttavani sanoi, että mm. pippurisumutteen käytöstä voisi joutua hankaluuksiin.

Tietysti sitten on aivan eri asia kehtaako kukaan mies lähteä poliisin luo moisesta valittamaan :D

"kehtaako kukaan mies lähteä poliisin luo moisesta valittamaan"

Mutta eipä ne oikeita miehiä olekaan....

Tuli tästä mieleen se juttu, kun norjassa tai ruotsissa oli joku mies alkanut kourimaan naista ja nainen oli vaistomaisesti lyönyt miestä veskalla naamaan, josta oli tullut jotain vaurioita, niin tämä samainen velliperse oli nostanut syytteen naista kohtaan........

Itse ajattelin, että voi v..tu mikä luuseri, kun se nainen teki ihan oikein, niin mielestäni kuuluukin toimia, jopa ihan harkitusti ja tarkoituksella tehtynä olisi ollut ihan oikein.....

• Rose23
        MGTOW kirjoitti:

"kehtaako kukaan mies lähteä poliisin luo moisesta valittamaan"

Mutta eipä ne oikeita miehiä olekaan....

Tuli tästä mieleen se juttu, kun norjassa tai ruotsissa oli joku mies alkanut kourimaan naista ja nainen oli vaistomaisesti lyönyt miestä veskalla naamaan, josta oli tullut jotain vaurioita, niin tämä samainen velliperse oli nostanut syytteen naista kohtaan........

Itse ajattelin, että voi v..tu mikä luuseri, kun se nainen teki ihan oikein, niin mielestäni kuuluukin toimia, jopa ihan harkitusti ja tarkoituksella tehtynä olisi ollut ihan oikein.....

Lakeja täytyisi muuttaa niin, ettei tuollaisia hulluja tilanteita pääsisi tapahtumaan. Onhan se ihan maalaisjärkeä, että itseään tahtoo puolustaa hyökkääjää vastaan. Lisäksi lainsäädäntö ei tunnu tuntevan biologiaa. On ihan ihmisen vaistoissa puolustautua eikä paniikissa oleva ihminen todennäköisesti edes kykene ajattelemaan kuinka kovaa lyö.

Mielestäni ihminen, joka hyökkää toisen kimppuun tavallaan antautuu itse sille mahdollisuudelle, että toinen osaakin puolustautua. Eihän sellaisessa tilanteessa pitäisi olla varaa valittaa :D "Byääh, yritin raiskata tuon, mutta se löikin mua takaisin!"

• Ikis__M
        Rose23 kirjoitti:

Lakeja täytyisi muuttaa niin, ettei tuollaisia hulluja tilanteita pääsisi tapahtumaan. Onhan se ihan maalaisjärkeä, että itseään tahtoo puolustaa hyökkääjää vastaan. Lisäksi lainsäädäntö ei tunnu tuntevan biologiaa. On ihan ihmisen vaistoissa puolustautua eikä paniikissa oleva ihminen todennäköisesti edes kykene ajattelemaan kuinka kovaa lyö.

Mielestäni ihminen, joka hyökkää toisen kimppuun tavallaan antautuu itse sille mahdollisuudelle, että toinen osaakin puolustautua. Eihän sellaisessa tilanteessa pitäisi olla varaa valittaa :D "Byääh, yritin raiskata tuon, mutta se löikin mua takaisin!"

Sinulla tuossa hyviä vinkkejä. Itse luin jostain että spraymaalipurkki olisi myös hyvä, värjää ryöstäjän niin että helppo poliisin löytää vaikka eipä ne taida juuri kantisten asioista välittää. Jos olisin nainen niin itse varmaan laittaisin käsiveskaan jonkin sopivanlaisen metallimurikan niin että voisi humauttaa niin että tuntuu jos tarvetta ilmenee.

Nuo lain muuttamiset ei tässä maassa onnistu, ainakaan niitä kohtaan joilla on sopiva "tausta". Viisainta vaan opetella itse puolustautumaan/pakenemaan koska poliisinkaan tai uhrin oikeuksiin ei nykymaailmassa voi luottaa.

• Kunnian-Mies

Yli yhden miehen käyttämää lutka ei voi raiskata.

• Onator

Hyi mitä valkoritareita täällä on. Uhriutumisen sijaan naiset voisivat opetella eteenpäinsuuntautuvaa ajattelua eikä märehtiä menneitä loputtomasti. Ehkä sitten naiset voisivat pikku hiljaa alkaa olla miesten kanssa samalla viivalla!

• Vidiootti

Sinä taidat kaivata omakohtasta kokemusta,ja nimenomaan raiskatuksi tulemisesta,kun ilmeisesti muuten et ymmärrä.Pääse siitä sitten heti yli, äläkä jää turhia märehtimään vaan ole mies joka ajattelee iloisena tulevaisuutta.

• tavismies37

Muistan joskus kun yks kaveri nainen kkertoi että yks mies oli sen raiskannut. lähdettiin joukolla hakkaamaan se mies ja se saikin kunnolla köniin. Ei se kävellyt 4 kk ja oli kädet ja jalat paketissa ja sai muuten useaan kertaan turpiin kunnolla.

• Gkhk

Miesten raiskauksissa peräsuoli saattaa revetä todella pahoin. Myös oraalisesti voi miehen raiskata. Älkää unohtako muuta pahoinpitelyä.
      Kuka naisten raiskauksia vähättelevä, hyväksyy myös miesten raiskaukset?
      Maksullista naista ei saa raiskata.
      Kenenkään kehoon ei ole oikeutta kajota mielivaltaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      67
      3877
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      81
      3172
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      80
      2955
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2777
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2514
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      175
      2248
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      208
      2220
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      2145
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      2100
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2068
    Aihe