Itsemurhavinkkejä ätämeille

hc-ätämi_

Mikä olisi sen parempi tapa aloittaa viikko kuin pohtimalla miten päättää päivänsä. Junaa tuossa jotkut naiset jo ehdottivatkin, mitä muuta tulee mieleen? Joku mahdollisimman paljon huomiota herättävä metodi olisi jees että munkin olemassaolosta jäisi edes joku merkintä.

74

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näääin

Hukuttautuminen ankkalampeen keskustan tuntumaan. Paisuu kivasti ja haisee pahalle. Saisi hyvää huomiota.

• hc-ätämi_

Muuten hyvä, mutta joku ehtisi onkia pois ennen kuin alkaisi haista.

• OlenOngelmajätettä

Minulla ei keskittymiskyky oikein nyt riitä miten saisin hankittua räjähteitä, mutta olisi kyllä komea lähtö ja taatusti pääsisi lehtiinkin, jos räjäyttäisin itseni ja paskahuussin pitkin peltoa. Tulisi samalla lannoitettua!!!

• miesvm_1967x_out

No miehän pistin tuossa toimivat ohjeet :D Ex-puan mielestä olen siis helka täynnään kurpparaivoa mutta noi ohjeet on ihan sieltä sissikomppaniasta hankittua ja käytännössä testattua tietoa. Kyllä se toimii. Muutaman harjoituslaukauksen tietty tarvii ehkä että pääsepi reseptiin kiinni.. hmm joo ja Jokeri-maalipurkissa sen teräslevyn enimmäispaksuus on 10mm tai se voi tulla takapäästä silmille. Mutta helkanahan minä jo tämän tiesinkin :D

• vitunrumaätmi

Junan alle tuun ainakin itse joku päivä, niinku mun paraski ystävä teki.

• MiksiJaMinkäTakia

Kun se kuolema jo tulisi ja nopeasti ja kivutta. Tätä inhimillisen kärsimyksen määrää ei kukaan voi tietää, kun ajattelee tärkeää ja rakasta ihmistä toisen kanssa niin sitä ei pysty sanoilla kuvata ja kaikki aivan turhan kanssa, kun tiedän että sekin Päättyy pian niin ihan turhaan vaan kärsitään :(

• PikkuLikka

Itse mietin yleensä tylsästi vaan junan tai auton alle jättäytymistä, tai yliannostuksen ottamista.. Jostain oikein korkean talon ylimmästä kerroksesta hyppääminen voisi kyllä olla näyttävä tapa lähteä. Ihmisen sisuskalut läsähtää varmaan aika laajalle ja suolet killuu naapuruston puissa, jos kahdeksannesta hyppää. Tissittömän naisen elämä on pelkkää paskaa ja harkitsenkin vakavasti sen lopettamista omin toimin.

• hc-ätämi_

Ei se pelkkä tissittömyys voi tommoseen tilaan johtaa. Monelle miehelle kelpais tissitön erittäin hyvin jos om jotenkin muuten viehättävä. Eli älä ainakaan ton takia päiviäs päätä.

• EiTissitMaailmaaKaada

Itse olen lievästi sanoen ihastunut erääseen tissittömään, älykkääseen naiseen. Mutta kun yhteystietoja ei ole, niin yhteydenotostakaan ei tule mitään. Hän ei kylläkään ole mikään pikku likka vaan pitkänpuoleinen on hän.

• PikkuLikka

Kiltisti sanottu, mutta kokemus on opettanut, että ei kelpaa ja tähän pisteeseen on siis todellakin päädytty.

• miesvm_1967x_out

En tiä pitääkö tarina paikkaansa mutta tämmösen jutun olen aikoinani kuullut, että Tampereen Näsinneulasta olis joku aikoinaan hypänny, silloin ei kuulemma ollut niitä turva-aitoja siellä, niin hypänny ja liiskaantunu jonkun turistin viereen metrin päähän. Ja että lantioluut olis tullu olkapäistä läpi ja pää irronnut.. eos pitääkö paikkaansa, muistaako joku muu tota legendaa?

• PikkuLikka
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

En tiä pitääkö tarina paikkaansa mutta tämmösen jutun olen aikoinani kuullut, että Tampereen Näsinneulasta olis joku aikoinaan hypänny, silloin ei kuulemma ollut niitä turva-aitoja siellä, niin hypänny ja liiskaantunu jonkun turistin viereen metrin päähän. Ja että lantioluut olis tullu olkapäistä läpi ja pää irronnut.. eos pitääkö paikkaansa, muistaako joku muu tota legendaa?

En ole kuullut tuosta, mut kuulostaa hyvältä. En kylläkään itse haluaisi aiheuttaa sivullisille kärsimystä tai traumoja. Auton tai junan alle menemisessä on just se ikävä puoli, että sillä voi pilata jonkun päivän aika pahasti.. Kurjaa muille kaapia ihmisen rippeitä kadulta. Homma pitää hoitaa itse ja siististi. Tosin toisinaan kävelen myöhään kotiin epämääräisiä reittejä siinä toivossa, että joku pervo päästäis mut päiviltä, kun ite ole saanut toimeksi. Toisaiseksi ei ole vielä onnistanut. Eipä kiinnosta pervojakaan tissittömät.

• PikkuLikka kirjoitti:

En ole kuullut tuosta, mut kuulostaa hyvältä. En kylläkään itse haluaisi aiheuttaa sivullisille kärsimystä tai traumoja. Auton tai junan alle menemisessä on just se ikävä puoli, että sillä voi pilata jonkun päivän aika pahasti.. Kurjaa muille kaapia ihmisen rippeitä kadulta. Homma pitää hoitaa itse ja siististi. Tosin toisinaan kävelen myöhään kotiin epämääräisiä reittejä siinä toivossa, että joku pervo päästäis mut päiviltä, kun ite ole saanut toimeksi. Toisaiseksi ei ole vielä onnistanut. Eipä kiinnosta pervojakaan tissittömät.

Mulle naisen pienet tissit ei ole koskaan olleet totaalinen turn-off ja samanlaisia miehiä on varmasti pilvin pimein. Että jos sun elämä nyt muka on siitä kiinni ettei susta kukaan kiinnostu pienien rintojen takia niin olet ihan harhateillä.

• miesvm_1967x kirjoitti:

Mulle naisen pienet tissit ei ole koskaan olleet totaalinen turn-off ja samanlaisia miehiä on varmasti pilvin pimein. Että jos sun elämä nyt muka on siitä kiinni ettei susta kukaan kiinnostu pienien rintojen takia niin olet ihan harhateillä.

Jeps, toivottavasti on provo.......aika harvalla on älyttömiä fiksaatioita rintoja kohtaan, vaikka älyttömän moni nainen niin luuleekin........ehkä ne tissi miehet ovat kaikkein äänekkäimpiä ja/tai naiset itse manipuloitu/hypnotisoitu kanalauman, median ja kaiken vastaavan p*skan toimesta....

• PikkuLikka
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, toivottavasti on provo.......aika harvalla on älyttömiä fiksaatioita rintoja kohtaan, vaikka älyttömän moni nainen niin luuleekin........ehkä ne tissi miehet ovat kaikkein äänekkäimpiä ja/tai naiset itse manipuloitu/hypnotisoitu kanalauman, median ja kaiken vastaavan p*skan toimesta....

Ei valitettavasti ole provo, kolmatta päivää tässä taas itken naama turvoksissa.. Toki tässä mustaakin huumoria viljellään, mutta asian ydin on kyllä ikävän totta. Kun on nähnyt sen pettymyksen toisen naamalla ja kuullu ettei kelpaa.. Ei naurata, eikä enää jaksa, vaikka kuinka yrittäisi ottaa huumorilla. Ehkäpä te miehet, ihmiset ylipäätään, voisitte joskus miettiä sanomisianne koskien toisten ulkonäköä. Voi oikeasti aiheuttaa peruuttamattomat haavat, jos on jo valmiiksi paskana. Itse en ikinä sanois mitään negatiivista toisen ulkonäöstä, hiljaisuuskin on vaihtoehto. Olen ihan väsynyt tähän tissien maailmaan, että niitä tungetaan koko ajan ja joka puolelta silmille. Jättäkää mut rauhaan!

• hc-ätämi_

Yleensä ne tylyimmät ihmiset löytyy sieltä komeimpien ja kauniimpien keskuudesta. Vaikka ei käytöstavat ihan orjallisesti omaa tasoa seuraa niin kyllä se monella tuppaa nouseen hattuun kun kuulee vain kehuja. Mutta kyllä sitä on itsekin saanut ihmetellä miksi toisten täytyy käyttäytyä niin huonosti että tahalkaan aiheuttaa pahaa oloa toiselle joka ei ole mitään pahaa tehnyt. Saako siitä jotain tyydytysta kun lannistaa toisen? Jokaisen kehosta löytyy jotain "virheitä", mutta valitettavasti toisilta enemmän kuin toisilta eikäj joilkekin asioille vaan voi yhtään mitään. Muista kuitenkin että suuri osa miehistä arvostaa luonnollisia rintoja, pieniäkin, enemmän kuin niitä kumipalloja jota näkee niin monella nykyään. Ja itse olen kiinnittänyt huomiota siihen että pienempirintaisilla naisilla on keskimäärin isorinraisia kauniimmat kasvot. Mikä on ainakin itselle rintija tärkeämpi asia ihastuksen kannalta.

Vaikutat ihan mukavalta ihmiseltä joten lopeta nyt se turhasta itkeminen. Pienet naiset on vielä erityisen viehättäviä omasta mielestä. ;)

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei valitettavasti ole provo, kolmatta päivää tässä taas itken naama turvoksissa.. Toki tässä mustaakin huumoria viljellään, mutta asian ydin on kyllä ikävän totta. Kun on nähnyt sen pettymyksen toisen naamalla ja kuullu ettei kelpaa.. Ei naurata, eikä enää jaksa, vaikka kuinka yrittäisi ottaa huumorilla. Ehkäpä te miehet, ihmiset ylipäätään, voisitte joskus miettiä sanomisianne koskien toisten ulkonäköä. Voi oikeasti aiheuttaa peruuttamattomat haavat, jos on jo valmiiksi paskana. Itse en ikinä sanois mitään negatiivista toisen ulkonäöstä, hiljaisuuskin on vaihtoehto. Olen ihan väsynyt tähän tissien maailmaan, että niitä tungetaan koko ajan ja joka puolelta silmille. Jättäkää mut rauhaan!

Lue kommenttini uudelleen......jokainen joka käyttää edes hieman mediaa.....nettiä, radioita, tv:tä jne. saa sieltä sellaisen kasan p*skaa, joka alkaa turvota korvista, joka aiheuttaa joko "oksennus reaktion", joka aiheuttaa sen ettei ole massa hypnositoitavissa/manipuloitavissa tai sitten sen, että muuttuu yhdeksi "zombieksi" muiden kanojen/sopuleiden joukkoon.....

Sinä olet kohdannut vain jotain tälläisiä kuspäitä, eli sinulla ei ole oikeasti mitään hätää, vaan sinun täytyy alkaa pohtimaan miksi päädyt sellaisten lähelle........teet jotain itsekin pahasti väärin, eli oma polkusi on nyt väärillä urilla....

• 9898

Muistan, henkilö oli isäni.

• PikkuLikka
        MGTOW kirjoitti:

Lue kommenttini uudelleen......jokainen joka käyttää edes hieman mediaa.....nettiä, radioita, tv:tä jne. saa sieltä sellaisen kasan p*skaa, joka alkaa turvota korvista, joka aiheuttaa joko "oksennus reaktion", joka aiheuttaa sen ettei ole massa hypnositoitavissa/manipuloitavissa tai sitten sen, että muuttuu yhdeksi "zombieksi" muiden kanojen/sopuleiden joukkoon.....

Sinä olet kohdannut vain jotain tälläisiä kuspäitä, eli sinulla ei ole oikeasti mitään hätää, vaan sinun täytyy alkaa pohtimaan miksi päädyt sellaisten lähelle........teet jotain itsekin pahasti väärin, eli oma polkusi on nyt väärillä urilla....

Niin, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.. minä mietin itteni tappamista tai terapiaa, koska olen vääränlainen tähän maailmaan, maailmaan jonka arvot on tosiasiassa päin persettä. Sairas tilanne, mutta vaihtoehdot on joko muuttua, tavalla tai toisella, tai tuhoutua. Maailma ei muuta itseään mun takia, se nyt ainakin on ihan varmaa ja mitään ihmeitä on turha odottaa.

En tiedä hakeudunko itse jonkun tyyppisten ihmisten lähelle, vai hakeutuuko ne mun luo. Kilttiä ihmistä nyt on ainakin helppo alistaa, käyttää hyväksi ja kusta lopuksi kiitokseksi päälle.

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.. minä mietin itteni tappamista tai terapiaa, koska olen vääränlainen tähän maailmaan, maailmaan jonka arvot on tosiasiassa päin persettä. Sairas tilanne, mutta vaihtoehdot on joko muuttua, tavalla tai toisella, tai tuhoutua. Maailma ei muuta itseään mun takia, se nyt ainakin on ihan varmaa ja mitään ihmeitä on turha odottaa.

En tiedä hakeudunko itse jonkun tyyppisten ihmisten lähelle, vai hakeutuuko ne mun luo. Kilttiä ihmistä nyt on ainakin helppo alistaa, käyttää hyväksi ja kusta lopuksi kiitokseksi päälle.

Tuttuja ajatuksia sinulla paljon on.....ja miljoona kärpästä voi olla mitä mieltä tahansa, niistä kärpäsistä ei kannata välittää.....

Sinun pitää kulkea sellaista polkua joka sopii sinulle, eli juuri sellaista elämää kuin sinä haluat elää ja mistä sinä nautit......paskat kärpäsistä.....sinun pitää löytää lähellesi sinun kaltaisiasi ihmisiä....

Tietyn tyyppiset ihmiset osaavat havaita sinunlaisiasi ja käyttää hyväksi, jopa ns. normaalit voivat siihen sortua, mutta huonot persoonat sitten taas nappaavat kiinni ja imevät kuiviin.....

En tiedä mitä kaikkea piirteitä persoonassasi ja luonteessasi on, mutta voit olla erityisherkkäkin.......se auttaa jos saa joillekin "outouksille" selityksiä itselleen.....netistä löytyy tietoa....

Keskustelen mielelläni kanssasi lisää, jos tarvetta ilmenee.....mutta nyt on pakko päästä haukkaaman halppea.....hyvää illan jatkoa sinulle... =)

• PikkuLikka
        MGTOW kirjoitti:

Tuttuja ajatuksia sinulla paljon on.....ja miljoona kärpästä voi olla mitä mieltä tahansa, niistä kärpäsistä ei kannata välittää.....

Sinun pitää kulkea sellaista polkua joka sopii sinulle, eli juuri sellaista elämää kuin sinä haluat elää ja mistä sinä nautit......paskat kärpäsistä.....sinun pitää löytää lähellesi sinun kaltaisiasi ihmisiä....

Tietyn tyyppiset ihmiset osaavat havaita sinunlaisiasi ja käyttää hyväksi, jopa ns. normaalit voivat siihen sortua, mutta huonot persoonat sitten taas nappaavat kiinni ja imevät kuiviin.....

En tiedä mitä kaikkea piirteitä persoonassasi ja luonteessasi on, mutta voit olla erityisherkkäkin.......se auttaa jos saa joillekin "outouksille" selityksiä itselleen.....netistä löytyy tietoa....

Keskustelen mielelläni kanssasi lisää, jos tarvetta ilmenee.....mutta nyt on pakko päästä haukkaaman halppea.....hyvää illan jatkoa sinulle... =)

No outo ja ulkopuolinen ainakin olen aina ollut, eikä pelkästään tissittömyyden takia. Olen joskus tehnyt semmoisen erityisherkyyys- testin ja tulosten mukaan olisin selkeästi erityisherkkä. Mutta on mulla varmaan muita ihan oikeitakin diagnooseja, mistä en itse edes tiedä. Lääkitystä ja terapiaa, kerran osastollekin pääsyä, on tarjottu, mutta en oikein usko, että niistä on hyötyä. Liian usein kuulee näitä "olin kuusi tai kymmenen vuotta terapiassa" -juttuja, hc-ätämikin just kertoi omasta vuosien terapiastaan ja sen hyödyttömyydestä..

Samoin, siis mukavaa iltaa. Ja parempaa vointia kaikille osallistujille.

• hc-ätämi_
        PikkuLikka kirjoitti:

No outo ja ulkopuolinen ainakin olen aina ollut, eikä pelkästään tissittömyyden takia. Olen joskus tehnyt semmoisen erityisherkyyys- testin ja tulosten mukaan olisin selkeästi erityisherkkä. Mutta on mulla varmaan muita ihan oikeitakin diagnooseja, mistä en itse edes tiedä. Lääkitystä ja terapiaa, kerran osastollekin pääsyä, on tarjottu, mutta en oikein usko, että niistä on hyötyä. Liian usein kuulee näitä "olin kuusi tai kymmenen vuotta terapiassa" -juttuja, hc-ätämikin just kertoi omasta vuosien terapiastaan ja sen hyödyttömyydestä..

Samoin, siis mukavaa iltaa. Ja parempaa vointia kaikille osallistujille.

Kannattaa kuitenkin käydä kokeileen itse onko siitä terapiasta hyötyä. Se on kuitenkin paljon terapeutin ja asiakkaan kahdenkeskisestä kemiasta ja terapeutin ammattitaidosta kiinni toimiiko se. Sen verran vielä omasta tilanteesta että olen siis käynyt varsinaisessa kelan tukemassa terapiassa noin vuoden verran, mutta tätä ennen kävin vuosien ajan keskusteleen mielenterveystoimiston psykologiharjoittelijoiden, psykologisten sairaanhoitajien ja psykiatrien kanssa.

Hyvää yötä sulle myös ja muille keskustelijoille. Hengissä ollaan yhä ja vähän parempi fiilis kuin aamulla varmaan osittain näiden avautumisten ansiosta.

• PikkuLikka
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin käydä kokeileen itse onko siitä terapiasta hyötyä. Se on kuitenkin paljon terapeutin ja asiakkaan kahdenkeskisestä kemiasta ja terapeutin ammattitaidosta kiinni toimiiko se. Sen verran vielä omasta tilanteesta että olen siis käynyt varsinaisessa kelan tukemassa terapiassa noin vuoden verran, mutta tätä ennen kävin vuosien ajan keskusteleen mielenterveystoimiston psykologiharjoittelijoiden, psykologisten sairaanhoitajien ja psykiatrien kanssa.

Hyvää yötä sulle myös ja muille keskustelijoille. Hengissä ollaan yhä ja vähän parempi fiilis kuin aamulla varmaan osittain näiden avautumisten ansiosta.

Yhä täällä, toivottavasti kaikki muutkin. Speksit on tietty edelleen samat, mutta ei ihan niin ahdistuneet.. Vertaistuki ja keskustelu ehkä.. hetkellinenkin voi auttaa pahimman yli.

Okei, noilla mainitulla on itsekin tullut melko hyödyttä käytyä, varsinaista terapiaa tai lääkkeitä en ole ottanut vastaan. Mulla on muutaman vuoden takaa pari elämän isojen vastoinkäymisten laukaisemaa "hermoromahdusta" tai masennustilaa takana ja niissä yhteyksissä on sitten mt-hoitajat ja psykologit, yms tulleet tutuiksi. Ne ei liity mitenkään tähän tissiasiaan, se ongelma on pahentunut, tai muodostunut, huonojen kokemusten myötä. Molemmista romahduksista olen onnistunut kömpimään omin voimin päivä kerrallaan ylös, vaikka silloin pahimmassa vaiheessa kuolema oli mielessä jatkuvasti. Kuinkahan monta kertaa sitä jaksaa kasata itsensä.. Jossain vaiheessa tässä välissä olin jopa ihan tyytyväinen ja luulin olevani ihan normaali nainen, hetkittäin ihan viehättäväkin. Rakastunut, kaikkea.. Nyt olen sitten taas täällä palstalla itsariketjussa.. Mut niin kuin kirjoitinkin, loppujen lopuksi mä en edes varmaan oikeasti ole sairas, vaan sairaan maailman sairastuttama.

En tiedä onko elämällä mitään tarkoitusta, ehkä se vaan on. Muitten takiahan tässä lähinnä sinnitellään, mutta toisaalta juttuja läpikäyneenä tiedän myös, että asioista on mahdollista päästä yli ja tulee parempiakin aikoja. Tosin sitten tulee taas myös niitä huonompia.

Päivä kerrallaan siis.

• PikkuLikka kirjoitti:

Yhä täällä, toivottavasti kaikki muutkin. Speksit on tietty edelleen samat, mutta ei ihan niin ahdistuneet.. Vertaistuki ja keskustelu ehkä.. hetkellinenkin voi auttaa pahimman yli.

Okei, noilla mainitulla on itsekin tullut melko hyödyttä käytyä, varsinaista terapiaa tai lääkkeitä en ole ottanut vastaan. Mulla on muutaman vuoden takaa pari elämän isojen vastoinkäymisten laukaisemaa "hermoromahdusta" tai masennustilaa takana ja niissä yhteyksissä on sitten mt-hoitajat ja psykologit, yms tulleet tutuiksi. Ne ei liity mitenkään tähän tissiasiaan, se ongelma on pahentunut, tai muodostunut, huonojen kokemusten myötä. Molemmista romahduksista olen onnistunut kömpimään omin voimin päivä kerrallaan ylös, vaikka silloin pahimmassa vaiheessa kuolema oli mielessä jatkuvasti. Kuinkahan monta kertaa sitä jaksaa kasata itsensä.. Jossain vaiheessa tässä välissä olin jopa ihan tyytyväinen ja luulin olevani ihan normaali nainen, hetkittäin ihan viehättäväkin. Rakastunut, kaikkea.. Nyt olen sitten taas täällä palstalla itsariketjussa.. Mut niin kuin kirjoitinkin, loppujen lopuksi mä en edes varmaan oikeasti ole sairas, vaan sairaan maailman sairastuttama.

En tiedä onko elämällä mitään tarkoitusta, ehkä se vaan on. Muitten takiahan tässä lähinnä sinnitellään, mutta toisaalta juttuja läpikäyneenä tiedän myös, että asioista on mahdollista päästä yli ja tulee parempiakin aikoja. Tosin sitten tulee taas myös niitä huonompia.

Päivä kerrallaan siis.

"vaan sairaan maailman sairastuttama."

Olet syvällä....syvällä...asioiden ytimessä......itse käytän termiä "hassu maailma" on hieman köykäisempi ja sille voi jopa hymyillä ja hekotella sen "outoudelle".....moni asia tuntuu tässä hassussa maailmassa aika absurdilta....ja niinhän moni asia onkin jos ihan rehellisiä ja totuudenmukaisia ollaan.....

Pidä itsestäsi huolta ja etsi se oma polku.........kaikille ei sovi se "kärpästen" polku.....se saa osan sairaaksi....

• alpha69
        PikkuLikka kirjoitti:

Kiltisti sanottu, mutta kokemus on opettanut, että ei kelpaa ja tähän pisteeseen on siis todellakin päädytty.

Hae silarit tyhmä h**ra

• miesvm_1967x_out

Mutta jos nyt kuitenkin keksisitte jotain muita harrastuksia kuin itsari, aika karmeeta lukea tätä epätoivon pohjasanomaa :(

• AmpuTuleee

En haluaisi kuollakkin yksin. Haluaisiko joku lähteä täältä kanssani? Vaikka siellä mun paskahuussissa?

• hc-ätämi_

Voisin harkita.

• miesvm_1967x_out

Ei kiitos, liian monta hyvää vuotta ja ruokaa jäljellä. Suosittelen sullekin että alat opiskelemaan kokkaustaitoja, savua nousee ja aikaa menee mutta lopulta onnistuu luomaan jotain hyvääkin ehkä. Kannattaa kokeilla ruoanlaittoa ja unohtaa nää itsetuhojutut.

• hc-ätämi_

Onko sulla sitten ase?

• ItsariKaveri

Ei kiitos, liian monta hyvää vuotta ja ruokaa jäljellä. Suosittelen sullekin että alat opiskelemaan kokkaustaitoja, savua nousee ja aikaa menee mutta lopulta onnistuu luomaan jotain hyvääkin ehkä. Kannattaa kokeilla ruoanlaittoa ja unohtaa nää itsetuhojutut.

En halua tehdä itselleni ruokaa kun ei ole ketään kenelle sitä rakkaudella valmistaisin. Ei ketään jota ottaisin töistä kotiin eikä mitään muutakaan. Enkä enää haluakkaan.

Ja olin tosissani sen kimppaitsarin kanssa ja haluaisin kaverin jolla on rohkeutta se myös toteuttaa ettei jää vaan paskan jauhamiseksi eli ei mitään kännäämisiä ja viimeisiä aterioita vaan kätellään ja ladataan paskahuussin alunen räjähteillä ja se siinä. Olisi kunnia lähteä yhdessä viimeiselle matkalle!

Mielellään pommin teko taitoinen itsarikaveri tai sitten dynamiittia. Sp. Osoite: punanen(at)luukku.com siis punanen pienellä ei punainen vaan punanen.

Se oli entisen kissani nimi se punanen muuten :)

• miesvm_1967x_out
        ItsariKaveri kirjoitti:

En halua tehdä itselleni ruokaa kun ei ole ketään kenelle sitä rakkaudella valmistaisin. Ei ketään jota ottaisin töistä kotiin eikä mitään muutakaan. Enkä enää haluakkaan.

Ja olin tosissani sen kimppaitsarin kanssa ja haluaisin kaverin jolla on rohkeutta se myös toteuttaa ettei jää vaan paskan jauhamiseksi eli ei mitään kännäämisiä ja viimeisiä aterioita vaan kätellään ja ladataan paskahuussin alunen räjähteillä ja se siinä. Olisi kunnia lähteä yhdessä viimeiselle matkalle!

Mielellään pommin teko taitoinen itsarikaveri tai sitten dynamiittia. Sp. Osoite: punanen(at)luukku.com siis punanen pienellä ei punainen vaan punanen.

No otat uuden kissan ja teet sille ruokaa rakkaudella kuten itsellesikin. Sitä kun oppii keittiön saloja niin mistäpä tietää vaikka tulis toinenkin kissa taloon? Älä nyt saatanan veijari luovuta vaan ala korjaamaan elämääs!

• Naisasialooseri1
        ItsariKaveri kirjoitti:

ATM kaverini olisi muuten täydellinen itsarikaveri sinulle, mutta hänellä menisi todennköiseti taas sisu kaulaan tosipaikan edessä kun ei ole yksinäänkään vielä uskaltanut itseään tappaa vaikka monta kertaa on aikonut.

• --> lääkäriin ellei hoitosuhdetta jo ole.

• Jeps, olkoon provo trollausta, mustaa huumoria tjms., mutta tietyssä kohtaa menee vaan yli ja aina pitää muistaa, että joillakin voi olla psyyke todella alhaalla ja pahempikin olotila päällä jolloin sellaisien ei pitäisi tälläisiä juttuja nähdä.........voi tapahtua jotain peruuttamatonta, mitä ei saisi ikinä tapahtua....joskus olisi hyvä pysähtyä miettimään, myös muita....

• miesvm_1967x_out
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, olkoon provo trollausta, mustaa huumoria tjms., mutta tietyssä kohtaa menee vaan yli ja aina pitää muistaa, että joillakin voi olla psyyke todella alhaalla ja pahempikin olotila päällä jolloin sellaisien ei pitäisi tälläisiä juttuja nähdä.........voi tapahtua jotain peruuttamatonta, mitä ei saisi ikinä tapahtua....joskus olisi hyvä pysähtyä miettimään, myös muita....

oikeassa olet..

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, olkoon provo trollausta, mustaa huumoria tjms., mutta tietyssä kohtaa menee vaan yli ja aina pitää muistaa, että joillakin voi olla psyyke todella alhaalla ja pahempikin olotila päällä jolloin sellaisien ei pitäisi tälläisiä juttuja nähdä.........voi tapahtua jotain peruuttamatonta, mitä ei saisi ikinä tapahtua....joskus olisi hyvä pysähtyä miettimään, myös muita....

Mikään huumori ei ole lian mustaa. Se kohottaa aina ihmisen mielialaa oli tilanne mikä tahansa. Keskitysleireillä se vasta mustaa olikin eikä sieltä kukaan selvinnyt edes hiukan järjissään ilman huumoria.

Ja vaikka tässä nyt hiukan huumoria onkin joukossa niin olo on todella huono ja oikeesti oon miettinyt paljon esim. tieltä ulos ajoa ja junan eteen hyppäämistä. Hoitosuhde ja lääkkeet on ollut melkein koko kymmenenvuotisen masennusjakson ajan ja huonompaan suuntaan vaan menee. Vihaan itseäni kaikin puolin ja väkisin yritän täällä kituuttaa muiden mieliksi.

Tosta muiden miettimisestä vielä niin ketä se hyödyttää että mun kaltaisia paskakasoja taputellaan selkään vuodesta toiseen. Tässäkin määssä on paljon sairaita, vammaisia ja vanhuksia joilla on vielä paljon elämänhalua mitä mulla ei ole ollut enää vuosiin. Olis parempi vaan kun autettais kaikki toivottomat tapaukset toisemme päiviltä kun te terveet ette siihen pysty. Ainakaan vielä, taloustilanne kiristuu uhkaavasti...

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Mikään huumori ei ole lian mustaa. Se kohottaa aina ihmisen mielialaa oli tilanne mikä tahansa. Keskitysleireillä se vasta mustaa olikin eikä sieltä kukaan selvinnyt edes hiukan järjissään ilman huumoria.

Ja vaikka tässä nyt hiukan huumoria onkin joukossa niin olo on todella huono ja oikeesti oon miettinyt paljon esim. tieltä ulos ajoa ja junan eteen hyppäämistä. Hoitosuhde ja lääkkeet on ollut melkein koko kymmenenvuotisen masennusjakson ajan ja huonompaan suuntaan vaan menee. Vihaan itseäni kaikin puolin ja väkisin yritän täällä kituuttaa muiden mieliksi.

Tosta muiden miettimisestä vielä niin ketä se hyödyttää että mun kaltaisia paskakasoja taputellaan selkään vuodesta toiseen. Tässäkin määssä on paljon sairaita, vammaisia ja vanhuksia joilla on vielä paljon elämänhalua mitä mulla ei ole ollut enää vuosiin. Olis parempi vaan kun autettais kaikki toivottomat tapaukset toisemme päiviltä kun te terveet ette siihen pysty. Ainakaan vielä, taloustilanne kiristuu uhkaavasti...

On eri asia heittää kovaa mustaa huumoria ja provo trollia irl elämässä, kun olet suorassa vuorovaikutuksessa oikeasti ihmisten kanssa ja näet millä mielellä joku on, reaktiot yms......

Se että käy itsekseen ajatuksia läpi on ihan eri asia, kuin käydä sitä tälläisessä paikassa, ainakaan tuolla tavalla........parastahan olisi joko käydä asioita läpi sellaisen läheisen kanssa, joka on siihen oikeasti kykenevä ja jaksaa olla oikeasti siinä, mutta yleensä pahimmissa olotiloissa se oikea taitaa olla joku sen alan ammattilainen joka hoitaa sen tehtävän parhaiten.....

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Minullakin oli samankaltaiset fiilikset jokunen vuosi sitten, mutta nyt menee paljon paremmin. Itsemurha on Alice Cooperin sanoin "so damn permanent".

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

On eri asia heittää kovaa mustaa huumoria ja provo trollia irl elämässä, kun olet suorassa vuorovaikutuksessa oikeasti ihmisten kanssa ja näet millä mielellä joku on, reaktiot yms......

Se että käy itsekseen ajatuksia läpi on ihan eri asia, kuin käydä sitä tälläisessä paikassa, ainakaan tuolla tavalla........parastahan olisi joko käydä asioita läpi sellaisen läheisen kanssa, joka on siihen oikeasti kykenevä ja jaksaa olla oikeasti siinä, mutta yleensä pahimmissa olotiloissa se oikea taitaa olla joku sen alan ammattilainen joka hoitaa sen tehtävän parhaiten.....

Ei ne läheiset jaksa aina näitä juttuja kuunnella eikä niitä viitti niillä rasittaa. Sitä paitsi kaksi läheisintä ihmistä on itsekin masentuneita tosin veljellä on alkanut meneen pitkästä aikaa elämässä paremmin. Ja terapeuteille on kyllästynyt lässyttään vuodesta toiseen samat asiat kun ei siitä mitään muutosta ole.

Se on kuitenkin hyvä huomata tällaisella palstalla ettei ole ihan yksin näiden ajatusten kanssa. Vertaistuesta on apua vaikkei sitä tietenkään haluaisi että muillakin on huono olo. Tällaista se toisilla on vaikka oletetaan että sinkkuelämä on pelkkää biletystä ja sängystä toiseen hyppimistä.

Suurin syy miksi tämän kaltaiset avaukset ärsyttävät on se että ne rikkovat kuplan missä onnelliset ihmiset elävät.

• hc-ätämi_
        outsider1 kirjoitti:

Minullakin oli samankaltaiset fiilikset jokunen vuosi sitten, mutta nyt menee paljon paremmin. Itsemurha on Alice Cooperin sanoin "so damn permanent".

Onneksi olet selvinnyt. Kyllähän tuo lopullinen päätös on, mutta kun on jo niin kyllästynyt räpiköimään omassa paskassaan ja odottaan muutosta parempaa. Jokainen ratkaisu mitä teen johtaa vain huonompaan elämäntilanteeseen. No ehkei tässä ole vielä ihan pohjaa saavutettu, vielä on muutama älytön juttu kokeilematta. Kovin kauaa en kuitenkaan jaksa enää yrittää.

• PalstaanKadonnut
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Ei ne läheiset jaksa aina näitä juttuja kuunnella eikä niitä viitti niillä rasittaa. Sitä paitsi kaksi läheisintä ihmistä on itsekin masentuneita tosin veljellä on alkanut meneen pitkästä aikaa elämässä paremmin. Ja terapeuteille on kyllästynyt lässyttään vuodesta toiseen samat asiat kun ei siitä mitään muutosta ole.

Se on kuitenkin hyvä huomata tällaisella palstalla ettei ole ihan yksin näiden ajatusten kanssa. Vertaistuesta on apua vaikkei sitä tietenkään haluaisi että muillakin on huono olo. Tällaista se toisilla on vaikka oletetaan että sinkkuelämä on pelkkää biletystä ja sängystä toiseen hyppimistä.

Suurin syy miksi tämän kaltaiset avaukset ärsyttävät on se että ne rikkovat kuplan missä onnelliset ihmiset elävät.

Samaa mieltä läheisistä.

Minun aloitettua ärmätti urani olenkin tahallani jättänyt pitämättä rakkaimpiin ja läheisempiin ystäviini yhteyttä, koska tämä ahdistus olisi liian ikävää katseltavaa ja arvostan ja rakastan heitä niin suuresti ystävinä ja heillä on elämät ja omat perheet. Kyllä heidän pitäisi pärjätä ilman mun huonoa seuraanikin.

Olin ajatellut tai haaveillut asioitten menevän niin, että sitten kun tämä toivoton uudelleen pariutumiseni olisi viimein (onnellisessa)päätöksessä menisin parhaalle lapsuuden ystävälleni käymään. Sitten, kun kaikki olisi viimein hyvin ja olisin iloinen ja onnellinen ja voisin kertoa kaiken. Koko surkean prosessin epätoivoineen ja sen onnellisen lopun(jota ei tullut)..

Kun aloin keväällä aavistella ettei tästä mitään tule, koska olen kertakaikkiaan liian arka ottamaan niitä ensimmäisiäkään askelia niin jätin kokonaan vastaamatta tälle läheisimmälle kaverille. Ja samalla meni siinä sivussa toinenki hyvä ystäväni.

Nyt olen miettinyt asiaa kun tämä kuoleminen on enää mielessä, että olen selityksen ja anteeksipyynnön velkaa ystävälleni. Että kertoisin koko minun epätoivoisen prosssin jonka olen käynyt kuluneen vuoden läpi omassa päässäni eli tämän epätoivoisen -En kelpaa- ehkä kelpaan-en kelpaa kumminkaan vatuloinnin ja asioitten siirtämisen ja tuurijuopotelun kestääkseeni itseäni, kun olen tälläinen pelkuri etten uskaltanut vaikka halusin "katsoa korttini".

(Näin jälkikäteen haluan muuten neuvoa muita siinäkin asiassa, että rehelliset pakit on aina pienempi paha kuin se, että jää loppuelämäksi miettimään "mitä jos" niitä pakkeja ei olisi tullutkaan. Mitä jos minut olisikin hyväksytty vaikka ruma olenkin ja elämäni ja samalla toisen ihmisenkin elämä olisi muuttunut kertalaakista ja olisi tullut se päivä jolloin tälle kaikelle mielettömyydelle oltaisiin voitu nauraa yhdessä).

Joo kyllä otan vakavasti asiani.. Olen ääri uskollinen ihminen joka ei hötkyile joka suuntaan vaan, kun olen ihastunut se on just tätä ja se tapahtuu ehkä kerran vuosituhannessa.

Mutta asiaan palatakseni koen siis olevani selityksen velkaa ystävälleni joka ihmettelee onko hänessä jotain vikaa kun yhteyden pitoni katkesi ja en voi itsaria tehdä ennenkuin kerron(vaikka sitten vaatisi kossupullon ja itkukännin) hänelle tästä viimeisen vuoden tuskastani ja epätoivostani ja välillä onnellisuudestani ja uskostani, että kaikki menee hyvin vielä. Ehkä. Jos...

Nyt pitää antaa ajan vaan ensin kulua, että voin ensin unohtaa, koska nyt en pystyisi puhumaan sanaakaan ja en tiedä voiko kaverini edes ymmärtää, koska hänelle se pariutuminen ja perheen saaminen on ollut itsestään selvyys eikä ole kokenut samoja asioita joita minä olen. Tiedän olevani suorastaan naurettava. Tämä rumuus asiakin voi jo mennä yli ymmärryksen, mutta minulle se on täyttä totta ja tuskaa.

Tulipa pitkä sepustus. Palsta oli alkuun mulle järkytys ja nyt enää ainoa "kaverini" Voiko olla surkeampaa kohtaloa. Kukaan täysissä järjissä oleva ei ymmärrä tätä palstaa ja ei suostu kerta vilkaisun jälkeen tänne edes palata.

Onhan se järkytys huomata miten paljon itsensä rumaksi kokevia ihmisiä on olemassa!! Varsinkin sellaisen hyvän ihmisen jolle ei pinnallisuus ole koskettanut omaa elämää on mahdotonta edes käsittää miten joku voi tosissaan surra omaa rumaa naamaansa.

Miksi siitä kauneudesta/komeudesta/rahasta ja statuksesta tarvitsee aina vaan puhua. Eihän sellainen ollut kai ennen näin merkityksellistä?????

• Naisasialooseri1
        MGTOW kirjoitti:

Itsemurha on kunniakas ja ihailtava teko jo on hyvä, että alemman tason miehille annetaan hyvi itsemurhavinkkejä, ehkäpä joku uskaltaa ottaa neuvosta vaarin.

Syytä elämän jatkamiseen tällaisella miehellä ei kuitenkaan ole ja itsemurha on kunniakas ja ihailtava teko.

• Pakit.ja.laukaus
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Itsemurha on kunniakas ja ihailtava teko jo on hyvä, että alemman tason miehille annetaan hyvi itsemurhavinkkejä, ehkäpä joku uskaltaa ottaa neuvosta vaarin.

Syytä elämän jatkamiseen tällaisella miehellä ei kuitenkaan ole ja itsemurha on kunniakas ja ihailtava teko.

Se vaatii jo rohkeutta ja on miehekäs teko sekä mikä ihan parasta on sen aiheuttaneelle jäävä loputon henkinen tuska vaikka ei sitä myönnäkkään ja saa vakuutteluja "ei ollut sun syy" niin tietää kyllä tehneensä.. Ja ainakin kuolemalla voi todistaa olleensa sanojensa mittainen ja tosissaan.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

"Suurin syy miksi tämän kaltaiset avaukset ärsyttävät on se että ne rikkovat kuplan missä onnelliset ihmiset elävät."

Minä en todellakaan asu kuplassa......ja en ole törmännyt vain joihinkin pieniin kareihin, vaan voidaan puhua ihan massiivisesta jäävuoresta......eli siltä pohjalta ihan puhun....

Vertaistuki on ihan ymmärrettävää esim. täällä palstalla ja myös ikävien asioiden ja epäkohtien julki tuominen......mutta tälläinen on ihan eri asia, jos et vieläkään ymmärrä mitä yritän sanoa, niin sitten meissä taitaa olla sen verran erillaisuutta ettei yhteisymmärrystä löydy edes molemmin puolisen hyvän tahdon avulla....

Sanon viimeisen kerran, että tarkoitin tälläisiä ketjuja, jotka voivat aiheuttaa jotain peruuttamatonta sellaisille, jotka eivät ole ihan täysin valmiita vastaanottamaan tälläistä........psyyke alhaalla ja olotila todella huono....

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Höpöhöpö.........jos ei sellaisia sopivia naisia ole, joiden kanssa edes itselleen sopiva suhde olisi hyvä saati edes tyydyttävä, niin miksi sellaista edes kaipaa......voi myös tehdä päätöksen ettei tämäkään asia määritä omaa elämää, niin kuin voi monesta muustakin asiasta tehdä samoin.

Toiseksi.....puhutaan nyt teorian tasolla, eli jos siltä tuntuu että naiset noudattavat jotain tiettyä kaavaa, niin laajentaa sitten sen reviirin koko maailman kattavaksi, jolloin varmaan löytyy sopiva puolisko jostain muusta maasta.......eikä kenelläkään ole varaa edes arvostella, koska se olisi kaksinaismoralismia......

Jos asiat ovat oikeasti jotain, niin sitten täytyy olla realisti ja elää sen mukaan, siksipä onkin hyvin tärkeää kaikkien puhua avoimesti, rehellisesti ja totuuden mukaisesti.......ja jättää kaiken maailman lapselliset sadut ja sumutukset ihan joka asiassa pois keskusteluista.....

• hc-ätämi_
        PalstaanKadonnut kirjoitti:

Samaa mieltä läheisistä.

Minun aloitettua ärmätti urani olenkin tahallani jättänyt pitämättä rakkaimpiin ja läheisempiin ystäviini yhteyttä, koska tämä ahdistus olisi liian ikävää katseltavaa ja arvostan ja rakastan heitä niin suuresti ystävinä ja heillä on elämät ja omat perheet. Kyllä heidän pitäisi pärjätä ilman mun huonoa seuraanikin.

Olin ajatellut tai haaveillut asioitten menevän niin, että sitten kun tämä toivoton uudelleen pariutumiseni olisi viimein (onnellisessa)päätöksessä menisin parhaalle lapsuuden ystävälleni käymään. Sitten, kun kaikki olisi viimein hyvin ja olisin iloinen ja onnellinen ja voisin kertoa kaiken. Koko surkean prosessin epätoivoineen ja sen onnellisen lopun(jota ei tullut)..

Kun aloin keväällä aavistella ettei tästä mitään tule, koska olen kertakaikkiaan liian arka ottamaan niitä ensimmäisiäkään askelia niin jätin kokonaan vastaamatta tälle läheisimmälle kaverille. Ja samalla meni siinä sivussa toinenki hyvä ystäväni.

Nyt olen miettinyt asiaa kun tämä kuoleminen on enää mielessä, että olen selityksen ja anteeksipyynnön velkaa ystävälleni. Että kertoisin koko minun epätoivoisen prosssin jonka olen käynyt kuluneen vuoden läpi omassa päässäni eli tämän epätoivoisen -En kelpaa- ehkä kelpaan-en kelpaa kumminkaan vatuloinnin ja asioitten siirtämisen ja tuurijuopotelun kestääkseeni itseäni, kun olen tälläinen pelkuri etten uskaltanut vaikka halusin "katsoa korttini".

(Näin jälkikäteen haluan muuten neuvoa muita siinäkin asiassa, että rehelliset pakit on aina pienempi paha kuin se, että jää loppuelämäksi miettimään "mitä jos" niitä pakkeja ei olisi tullutkaan. Mitä jos minut olisikin hyväksytty vaikka ruma olenkin ja elämäni ja samalla toisen ihmisenkin elämä olisi muuttunut kertalaakista ja olisi tullut se päivä jolloin tälle kaikelle mielettömyydelle oltaisiin voitu nauraa yhdessä).

Joo kyllä otan vakavasti asiani.. Olen ääri uskollinen ihminen joka ei hötkyile joka suuntaan vaan, kun olen ihastunut se on just tätä ja se tapahtuu ehkä kerran vuosituhannessa.

Mutta asiaan palatakseni koen siis olevani selityksen velkaa ystävälleni joka ihmettelee onko hänessä jotain vikaa kun yhteyden pitoni katkesi ja en voi itsaria tehdä ennenkuin kerron(vaikka sitten vaatisi kossupullon ja itkukännin) hänelle tästä viimeisen vuoden tuskastani ja epätoivostani ja välillä onnellisuudestani ja uskostani, että kaikki menee hyvin vielä. Ehkä. Jos...

Nyt pitää antaa ajan vaan ensin kulua, että voin ensin unohtaa, koska nyt en pystyisi puhumaan sanaakaan ja en tiedä voiko kaverini edes ymmärtää, koska hänelle se pariutuminen ja perheen saaminen on ollut itsestään selvyys eikä ole kokenut samoja asioita joita minä olen. Tiedän olevani suorastaan naurettava. Tämä rumuus asiakin voi jo mennä yli ymmärryksen, mutta minulle se on täyttä totta ja tuskaa.

Tulipa pitkä sepustus. Palsta oli alkuun mulle järkytys ja nyt enää ainoa "kaverini" Voiko olla surkeampaa kohtaloa. Kukaan täysissä järjissä oleva ei ymmärrä tätä palstaa ja ei suostu kerta vilkaisun jälkeen tänne edes palata.

Onhan se järkytys huomata miten paljon itsensä rumaksi kokevia ihmisiä on olemassa!! Varsinkin sellaisen hyvän ihmisen jolle ei pinnallisuus ole koskettanut omaa elämää on mahdotonta edes käsittää miten joku voi tosissaan surra omaa rumaa naamaansa.

Miksi siitä kauneudesta/komeudesta/rahasta ja statuksesta tarvitsee aina vaan puhua. Eihän sellainen ollut kai ennen näin merkityksellistä?????

Kannattaa varmaan kertoa tolle sun kaverilles asian laita. Etköhän saa ainakin itse rauhan vaikka se ei sun fiiliksiäs niin käsittäiskään. Eikä siinä mitään kai menetä. Kyllä sitä tutuille varmaan yleensä semmoinen tunne tulee että itse on tehnyt jotain väärää jos toinen lopettaa yhteydenpidon yhtäkkiä vaikka tekisi sen vain siksi että häpeää itseään.

Kyllähän se tosiaan olisi hyvä että jokainen saisi kerättyä sen verran rohkeutta että pystyisi ottamaan selvää onko vastapuoli kiinnostunut vai ei ettei tosiaan tarttisi koko elämää vatvoa mihin asiat olisi voinut johtaa.

Palstan seuraaminen vaatii tosiaan aika omanlaista mielentilaa. Täällä ei kannata ottaa etenkään ikäviä juttuja turhan vakavasti tai henkilökohtaisesti. Paljon epätoivoa tänne mahtuu, mutta ei se kelpaamattomuus läheskään aina johdu ulkonäöstä vaikka se turhan usein nostetaankin esille. Toiset on vaan liian ujoja, sulkeutuneita, herkkiä tms. Ihmisten arvomaailma on koventunut, maailmasta on tullut yhä kilpailuhenkisempi ja ihmisistä itsekeskeisempiä. Niitäkin ihmisiä on joille pinnalliset asiat eivät ole kaikkein tärkeimpiä, mutta heidän kohtaaminen on se ongelma. Suomessa on aivan liikaa yksinäisyyttä ja henkistä pahoinvointia.

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

"Suurin syy miksi tämän kaltaiset avaukset ärsyttävät on se että ne rikkovat kuplan missä onnelliset ihmiset elävät."

Minä en todellakaan asu kuplassa......ja en ole törmännyt vain joihinkin pieniin kareihin, vaan voidaan puhua ihan massiivisesta jäävuoresta......eli siltä pohjalta ihan puhun....

Vertaistuki on ihan ymmärrettävää esim. täällä palstalla ja myös ikävien asioiden ja epäkohtien julki tuominen......mutta tälläinen on ihan eri asia, jos et vieläkään ymmärrä mitä yritän sanoa, niin sitten meissä taitaa olla sen verran erillaisuutta ettei yhteisymmärrystä löydy edes molemmin puolisen hyvän tahdon avulla....

Sanon viimeisen kerran, että tarkoitin tälläisiä ketjuja, jotka voivat aiheuttaa jotain peruuttamatonta sellaisille, jotka eivät ole ihan täysin valmiita vastaanottamaan tälläistä........psyyke alhaalla ja olotila todella huono....

Anteeksi että aliarvioin tilanteesi. Liian monella ihmisellä on tarvi ummistaa silmänsä toisten ihmisten huono-osaisuudelta. Olen odelleen sitä mieltä että tämänkin tyyliset ketjut kuuluu tänne. Kyllähän tämä jota peruuttamatonta negatiivista voi aiheuttaa (niin kuin monet muutkin palstan jutut), mutta ei se ihmisen paha olo silläkään poistu että ollaan puhumatta. Itteenihän tuon kuitenkin lähinnä kohdistin enkä kehottanut muita tappamaan itseään niin kuin monissa muissa ketjuissa läpällä tai ilman tehdään. Sitä paitsi mulla on semmonen tunne että tää ketju on aiheuttanut jonkin verran mielialan nousua meillä kaikkein epätoivoisimmilla.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Anteeksi että aliarvioin tilanteesi. Liian monella ihmisellä on tarvi ummistaa silmänsä toisten ihmisten huono-osaisuudelta. Olen odelleen sitä mieltä että tämänkin tyyliset ketjut kuuluu tänne. Kyllähän tämä jota peruuttamatonta negatiivista voi aiheuttaa (niin kuin monet muutkin palstan jutut), mutta ei se ihmisen paha olo silläkään poistu että ollaan puhumatta. Itteenihän tuon kuitenkin lähinnä kohdistin enkä kehottanut muita tappamaan itseään niin kuin monissa muissa ketjuissa läpällä tai ilman tehdään. Sitä paitsi mulla on semmonen tunne että tää ketju on aiheuttanut jonkin verran mielialan nousua meillä kaikkein epätoivoisimmilla.

Ihan asiaa puhut ja mieliala nousee tälläisissä ketjuissa silloin kun keskusteluun tulee mukaan myös ne asiat mitä on nyttenkin ketjuun tullut, eli empatiaa, ymmärrystä, vertaistukea siihen, että tälläinen ei ole välttämättä se paras vaihtoehto monellekaan ei edes henkilökohtaisella tasolla ja myös on tuotu selvästi julki tälläisten ketjujen huonot puolet, jolloin ketju ei ole enää sellainen kuin se aluksi oli tai voisi olla.....

• miesvm_1967x_out

Noniin nyt mulla olis teille "lopullinen ratkaisu". Jos oot töissä niin ota pekkaspäivä tai vuosilomapäivä, ellet ole, dont care. Sitten isoon rällään timanttilaikka ja sillä tempaset strategisesta kohtaa ittes auki. Testasin just äsken pihalla, hyvin kivutonta. Timanttilaikasta ei pitäis saada edes tulehduksia mutta menee hienosti betoniin, nahkaan ja luuhun, nopeammin kuin arvaatkaan. Ja siinä kun hissukseen valuu tyhjiin niin ei ole tuskia, taju vaan alkaa hämärtymään ja se on So long! Ite kyllä pistän tohon päälle jotain frättiä ja sitten meen kattelemaan takapihalle minne se sormenpalanen mahto lentää :P

• miesvm_1967x_out

Terveisin nimim. "teen remonttia".

• miesvm_1967x_out

Tai olisko tää parempi "minulla oli peukalo keskellä kämmentä, ei oo enää" :D

• VelkaEiPeriyyydy

Tässä hyvä vinkki : jätä vuokrasi maksamatta, samoin puhelin ja vesilasku ja sähkölasku, huomaat pian haluavasi kuolla....

• hc-ätämi_

Näinhän se on että silloin olemassaolosi huomataan kun jätät laskut maksamatta. Mutta silloin voi jo olla liian myöhäistä.

• 8plus18

Ätmien itsemurhat estettävä kaikin mahdollisin keinoin. Nimittäin, ätmeistä saa hyvää ilmaista orjatyövoimaa. Ja ätmi, joka on palkkatyössä, joutuisi maksamaan atm-veroa joka toimii siten, että ätmille jäisi 300 euroa kuukaudessa käteen. Eli 3000 euron kuukausipalkasta menisi atm-veroa 2700 euroa.

• hc-ätämi_

Palkkatöissä olevat ätmit ovat jo nyt orjan asemassa. Me työttömät sen sijaan olemma hyödyttömiä loisia.

• 11plus6
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Palkkatöissä olevat ätmit ovat jo nyt orjan asemassa. Me työttömät sen sijaan olemma hyödyttömiä loisia.

Hyödyttömät atm-loiset voitaisiin puolestani määrätä pakkotöihin pakolaisten vastaanottokeskuksiin.

• Kilttiatm

Hei vaikka naiset ei rakasta niin ei tarvii tälläisiä pahoja aloituksia tehdä.

• Naisasialooseri1

Onko sinulla auto? Jos ei ole kattoluukullista niin ikkunakin käy. Ostat noin 50m paksua vahvaa köyttä tai teräsvaijerin. Sidot köyden toisenpään tukvasti kiinni esim. paksun puun tai jonkun pylvään juureen. Sitten jos autossasi ei ole kattoluukkua niin työnnät pääsi ikkunasta ulkos, sidot köyden/vaijerin toisen pään kaulasi ympärille ja nostat auton ikkunan kaulaasi asti niin, että pääsi jää ikkunan väliin.

Sitten ei muuta kuin urku auki niin pääsi leikkautuu nätisti irti ja lentää komeassa kaaressa ja varmasti on ikimuistoinen lähtö kun teet sen vielä jossain julkisella paikalla.

Nuo räjähteet ovat myös hyvä keino, yksi olisi vuorata itsensä räjähteillä ja hypätä jostain mahdollisimman korkeasta rakennuksesta ja sitten räjäytät itsesi ilmassa tuhannen riekaleiksi, jotka satavat ihmisjoukon päälle. Varmasti pääset uutisiin.

AT-miehellä ei ole syytä elää koska mies, joka ei saa seksiä ei ole edes ihminen.

• hc-ätämi_

Auto löytyy kyllä. Tääkin kuulostaa aika hyvältä ja näyttävältä metodilta.

• Naisasialooseri1

Hyvä. Ja ennakkotapauskin on olemassa, en siis keksinyt tuota näyttävää ja uniikkia menetelmää itse. Peräkyilillä 70-luvulla eräs mies lähti tuolla tapaa ja nimemomaan koska ei saanut naista, ja hänen lähtönsä muistetaan tänäkin päivänä.

• OikeusVoittaa

Toisaalta kun tarkemminasiaa mietin niin tappaisin itseni alhaisen huoran takia ja se vääryyshän pitää ensin korjata eli tapankin sen ekana ja kerron, että se pilasi mun hyvin alkaneen ja aurinkoisen päivän ja itseasiassa ihan koko elämän ja siksi nyt kuolee.. Hitaasti. Sitten voin tappaa itseni.

• PikkuLikka

No höpsis, jokaisella on oikeus loppupeleissä tehdä itelleen mitä lystää, mutta toisiin ei kajota muuten kuin rakkaudesta.

• 198

Olin 15 vuotias kun isäni soitti, hän hyppäsi

• oletko-eka

aloittaja voisi teddä sen lääkkeillä ja lopuksi polttaa itsensä eduskunta talon rapuilla olis jotain hyötyä sinustakin voisi saada aikaan kansan liikkeen .ilmoittele etu käteen tä se alkaa

• Hurmaava-joukkoitsemurha

Olennaisinta todella näyttävässä ja suurta mediahuomiota tavoittelevassa itsemurhassa on tehdä samalla uusi highscore, eli viedä mahdollisimman monta mukanaan. Pommilla sopivan täyteen ahdetussa paikassa saa varmaan parhaan tuloksen, ammuskelu on paljon tehottomampaa. Iso ja suosittu yökerho lauantai-iltana on hyvä paikka, se on täynnä lutkia ja nussijamiehiä, jotka saavat ansionsa mukaan kun nirri lähtee. BUM sanoo pommi! Jee vittu, mennään kaikki käsi kädessä helvettiin! Cool, vai mitä?

Muuten olen sitä mieltä, että massamurhaharrastuksen tulevaisuus on biologisissa ja kemiallisissa joukkotuhoaseissa, esim. jonkun kaupungin vesijohtoveden myrkyttämällä voisi saada hengiltä tuhansia ennen kuin mikään viranomaistaho ehtii reagoida, eikä tarvitse edes tappaa itseään ja sen voi tehdä uudestaan! Miettikää, cool!

• LoppuuNussinta

"suosittu yökerho lauantai-iltana on hyvä paikka, se on täynnä lutkia ja nussijamiehiä, jotka saavat ansionsa mukaan kun nirri lähtee. BUM sanoo pommi!"

Tässähän alkaa vallan seisomaan tälläisellä luuserisinssillä, kun suunnittelen vesijohtoveden saastuttamista ja räjäyttelemisiä!!!!

• PikkuLikka

Ei ole yhtään cool. Huono läppä näinä aikoina.

Itsemurha on sitä, että ihminen itse päättää ottaa hengen itseltään ja siihen on jokaisella valinnan vapaus.
        Joukkoitsemurha tarkoittaa, että joukko ihmisiä on päättänyt omasta halustaan ottaa hengiltä itsensä. Se, että vie muita mukanaan on vain ja ainoastaan murha. Lutkilla ja nussijamiehilläkin on oikeus elää, jos elämäniloa ja halua on. Ja sitähän varmasti on. ;)

• Kaveriton_nussimaton
        PikkuLikka kirjoitti:

Itsemurha on sitä, että ihminen itse päättää ottaa hengen itseltään ja siihen on jokaisella valinnan vapaus.
        Joukkoitsemurha tarkoittaa, että joukko ihmisiä on päättänyt omasta halustaan ottaa hengiltä itsensä. Se, että vie muita mukanaan on vain ja ainoastaan murha. Lutkilla ja nussijamiehilläkin on oikeus elää, jos elämäniloa ja halua on. Ja sitähän varmasti on. ;)

Mielestäni nussinnasta epäoikeudenmukaisesti syrjäytetyn nussimattoman kosto on oikeutettu. Ja nussijamiehet ja lutkat ovat itse omalla elämäntavallaan vapaaehtoisesti asettaneet itsensä kostolle alttiiksi, joten kyllä se myös heidän kannaltaan on tavallaan itsemurha, vaikka eivät sitä ehkä tyhmyyttään ymmärräkään. Se on siis täyttä ymmärrystä vailla tehty itsemurha heidän osaltaan, ha ha!

• KohtaRytiseeJossain
        PikkuLikka kirjoitti:

"Lutkilla ja nussijamiehilläkin on oikeus elää, jos elämäniloa ja halua on. Ja sitähän varmasti on. ;)"

Katsotaanko onko oikeutta?? ;)

• PikkuLikka

Oikeus elämään on kaikilla, mutta elämä itsessään ei ole oikeudenmukaista. Kaikki luonnonvarat maailmassa jakautuvat epätasaisesti: vesi, ruoka, raha, äly, tissit, ulkonäkö.. kaikki. Mitään oikeudenmukaisuutta on turha odottaa, niillä mennään mitä on saatu, tai sitten ei mennä enempää. Oma valinta ja vapaus ottaa tai jättää se vähä, minkä on saanut.

• Naisasialooseri1

No sitten on turha myös odottaa oikeudenmukaisuutta ATM soturilta, joka päättää otta lutkilta ja nussijamiehiltä pois sen, minkä he ovat ottaneet häneltä.

Eli se todellakin on tavallaan itsemurha, he ovat itse kohtalonsa valinneet syrjimällä AT-miehiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11335
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3863
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      110
      3036
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      125
      2391
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      790
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      745
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe