Parasta OMASSA ulkonäössäsi?

namutin

Mikä potentiaalisia kumppaneita sussa viehättää? Tai toivoisit, että viehättäis?

Mulla on pelkistetty, varma tyyli. Isot silmät. Sopivan rennot hiukset.

59

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä.hymyilevä.mies

Pituutta ja hymyä on kehuttu

• munatin

Nähtävästi ei mikään. Aloitteita ei tähän suuntaan tule ja omat aloitteet johtavat järjestään kieltäytymiseen. Toivominen on sitten jo niin turhaa, että sillä vain kiusaa itseään.

• Mies_38v_ATM

Olen keskimääräistä hieman pidempi 184cm ja hoikka. Muutaman kerran naiset ovat sanoneet minua ikäistäni nuoremman näköiseksi. Omasta mielestäni olen keskiverto ulkonäöltäni.

Olen ollut yökerhossa ja minulle ovat jotkut naiset vilkutelleet ja antaneet ymmärtää, että voisivat olla kiinnostuneita. Ei ole ollut kuitenkaan rohkeutta mennä tekemään tuttavuutta lähemmin.

• Mhlld

Mun silmät ja treenattu peppu :)

• itsevarmuuskokomies

Komea, mutta ei liian komea, että naiset uskaltavat lähestyä. Melko hoikka ja treenattu. Monesti naiset tulevatkin juttelemman ja katse vaeltaa pitkin vartaloani.

• näillä.mennään

Peniksen ja lihaksien koko. Välillä joku sanonut myös komeaksi tai söpöksi.

• pääasiassa

Suht skrode ja valkoiset hampaat

• hc-ätämi_

Paksut tummat kulmakarvat on varmaan ainoa viehättävä piirre.

• mies1987-1

Mitä eri naiset ovat kehuneet:
      - Pituutta (lähes 190cm)
      - Lihaksia (ei mielestäni isot, mutta sellaiset kuitenkin jotka näkyvät ilman pullisteluja)
      - Takamusta (varsinkin kännissä naiset ovat puristelleet sitä)
      - Nuorekkuutta (minua luullaan yleensä vähintään 5-vuotta nuoremmaksi ja vaikka näyttäisin henkkarit niin ihmettelevät silti. Yksi sanoi minua "hyvin säilyneeksi"). Olen tapaillut itseäni 8-vuotta nuorempiakin naisia.

• 124134134

Minäkin olen nuorekas. Paljastan nuorekkuuteni salaisuuden: Humalanhakuinen juominen joka viikonloppu, tupakka palaa aina kun olen kännissä ja rasvainen ruokavalio :)

• nimimerkitönj

Silmät on omasta mielestä parasta sekä kuuleman perusteella joidenkin muidenkin mielestä jopa kauniit. Hymyä on myös kehuttu. Parasta aina kun kumppania viehättää mun ajatusmaailmani enemmän kuin ulkomuoto. Jostain syystä en koskaan nuorenakaan kaivannut ulkokuoren kehumista, se pikemminkin teki vaivaantuneeksi ja jätti tyhjiön, enkä sitten muuten kiinnosta?! :)

Toki myös ulkomuotoa on kehuttu, varsinkin tuossa 28-33 ikävuosien maastossa. Kai se oli mun parasta aikaa sitten.

• kaikkeensitävastaakin

"kaunis" - joskus ihan kiva kommentti ja kohteliaisuus, erityisesti milloin sillä ei pyritä housuihin. Joskus taas vähän kulunut, eikö minussa ole muuta kuin ulkokuori teille.

Epämiellyttävin kehu on "hyvä perse, panisin" tyyppiset katsojan onanoinnit. Joo, niin varmaan panisit, mutta minä en panisi sinua ja sinä panisit varmaan jokaista hyvää persettä, jos voisit.

Onneksi olen saanut paljon hyvää palautetta niissä asioissa, joita itsekin arvostan.

• Mää tairan sut tietää, mut oot nyt pukeutunut "viittaan" jostain syystä.....on jo kauemmin aikaa tuntunut siltä, että eräs palsta tuttu siellä varjoissa piileskelee......menikö veikkaus pieleen? =P

• nimimerkitönj
        MGTOW kirjoitti:

Mää tairan sut tietää, mut oot nyt pukeutunut "viittaan" jostain syystä.....on jo kauemmin aikaa tuntunut siltä, että eräs palsta tuttu siellä varjoissa piileskelee......menikö veikkaus pieleen? =P

Heh, mahrollisesti tierätkin. :P

• nimimerkitönj kirjoitti:

Heh, mahrollisesti tierätkin. :P

Nii Muuten Tiäränki! ;P

Kaikkea hyvää teille........

• nimimerkitönj
        MGTOW kirjoitti:

Nii Muuten Tiäränki! ;P

Kaikkea hyvää teille........

Kiitos. :)

Sulle myös..

• Juuri oli tämä sama kysymys palstalla

• Hämärän_rajoilta

En muista kenenkään koskaan kehuneen ulkonäköäni, jos yli 70-vuotiaita sukulaistätejä ei lasketa. Heidänkin kehunsa ovat aina olleet joitakin sukujuhlien "oletpas sinä komeana" -tyyppisiä, jotka ovat viitanneet enemmän pukeutumiseeni kuin minuun itseeni.

Pahoja epämuodostumia ei ole, mikä varmaankin on se paras osa, mutta ei ulkonäössäni liioin ole mitään sellaista, mitä kukaan voisi pitää seksikkäänä, eroottisena tai haluttavana. Olen ruma ja epämiehekäs pahimmalla eli mitäänsanomattomalla tavalla. Toisin kuin sukulaistätien tapauksessa, nuorille ja ei-sukua oleville naisille olisi aivan samantekevää, vaikka vetäisin ylle puvun, solmion ja laittaisin samaa paria olevat kullatut kalvosinnappini ja solmionpidikkeenikin nuottiavainkoristeilla. Puvun sisällä oleva olmi pysyy olmina.

• Kilttiatm

Olen ruma ku mikä. Mussa ei ole mitään hyvää mikä kiinnostais naisia.

• ruma-hintti-hartsa

no onneks puulaatikkoa ei haittaa vaik ois vähä rumakin..

• Corinne2

Minua on kehuttu monesta eri syistä
      -tähtisilmät
      -hoikkuus
      -naisellinen vartalo
      -sirous
      -valkoiset hampaat
      -elegantti pukeutumistyyli
      -kokonaisuus
      -kauneus

• mielestäninäin

Kauneus on katsojan silmässä.

• Jeps ja Komeus.....

• hintti-hartsa

ja lehmät lentää..

• eikälennälehmät
        hintti-hartsa kirjoitti:

ja lehmät lentää..

Hevoset lentää, koska niistä tulee yksisarvisia, joilla on siivet.

• eikälennälehmät kirjoitti:

Hevoset lentää, koska niistä tulee yksisarvisia, joilla on siivet.

Ei Yksisarviset lennä vaan Pegasukset.......... ;P

• voihanpegasussentään
        MGTOW kirjoitti:

Ei Yksisarviset lennä vaan Pegasukset.......... ;P

Pegasus on vain nimitys yksisarviselle/hevoselle jolla on siivet ja se lentää ;P

• vaiettäwikipeedia

• vaiettäwikipeedia kirjoitti:

Onkos se kuinka luotettava lähde? ;P

Ei kauhean luotettava näissä asioissa, mutta tarpeeksi lähellä sitä oikeaa tietoa, jonka kaikki "omituisten otusten" veljes/sisar kuntaan kuuluvat tietävät.... ;P

Jos yksisarvisella on siivet, niin se on joku risteytymä, eli silloinhan yksisarvinen ja pegasos ovat tämän ihmeen vanhemmat....., ettäs tiiät.... ;D

• vaiettäristeytymä
        MGTOW kirjoitti:

Ei kauhean luotettava näissä asioissa, mutta tarpeeksi lähellä sitä oikeaa tietoa, jonka kaikki "omituisten otusten" veljes/sisar kuntaan kuuluvat tietävät.... ;P

Jos yksisarvisella on siivet, niin se on joku risteytymä, eli silloinhan yksisarvinen ja pegasos ovat tämän ihmeen vanhemmat....., ettäs tiiät.... ;D

Kuules yksisarvinen joka lentää on mahdollinen, kyllä minä tiiän ;P

• vaiettäristeytymä kirjoitti:

Kuules yksisarvinen joka lentää on mahdollinen, kyllä minä tiiän ;P

Niih, se on Yksisarvinen & Pegasos, eli risteytymä......ettäs tiiät.. ;P

• kylläminätiiän
        MGTOW kirjoitti:

Niih, se on Yksisarvinen & Pegasos, eli risteytymä......ettäs tiiät.. ;P

Risteytymä, jossa tulee geenien vuoksi yksisarvinen, joka lentää. Dominoivina piirteinä pegasuksen siivet ja yksisarvisen sarvi. Siitä yksisarvinen, jolla siivet ja se mahdollistaa myös lentämisen, minä oon tietäny alusta asti kuules ;P

• kylläminätiiän kirjoitti:

Risteytymä, jossa tulee geenien vuoksi yksisarvinen, joka lentää. Dominoivina piirteinä pegasuksen siivet ja yksisarvisen sarvi. Siitä yksisarvinen, jolla siivet ja se mahdollistaa myös lentämisen, minä oon tietäny alusta asti kuules ;P

.....Tai Pegasos, jolla on sarvi.......meneepä hankalaksi....hmmm...

• noinkinvoikäydä
        MGTOW kirjoitti:

.....Tai Pegasos, jolla on sarvi.......meneepä hankalaksi....hmmm...

Jos naaras ja koiras risteytyy, niin riippuu kummalla on dominoivampi alleeli. Lisäksi myös kumpi sukupuoli on pegasus, sekä yksisarvinen. Sitten myös riippuu tuleeko risteytyksen tuloksesta koiras vai naaras. Silmät ristissä kirjoittelen näitä tähän aikaan, että voi olla virheitä ;P

• noinkinvoikäydä kirjoitti:

Jos naaras ja koiras risteytyy, niin riippuu kummalla on dominoivampi alleeli. Lisäksi myös kumpi sukupuoli on pegasus, sekä yksisarvinen. Sitten myös riippuu tuleeko risteytyksen tuloksesta koiras vai naaras. Silmät ristissä kirjoittelen näitä tähän aikaan, että voi olla virheitä ;P

Noh, ainakin selvitimme tämänkin mysteerin.......täytyypä tarkkailla joskos sellainen ihmetys tulisi vastaan, niin sitten voi analysoida paremmin mikä kumma se nyt sitten onkaan sillä kertaa..... ;P

Hyvää yötä ja SadunTaikaa uniisi! =)

Minä taidan käydä happi lenkillä vielä.....

• mysteeriselvinnyt
        MGTOW kirjoitti:

Noh, ainakin selvitimme tämänkin mysteerin.......täytyypä tarkkailla joskos sellainen ihmetys tulisi vastaan, niin sitten voi analysoida paremmin mikä kumma se nyt sitten onkaan sillä kertaa..... ;P

Hyvää yötä ja SadunTaikaa uniisi! =)

Minä taidan käydä happi lenkillä vielä.....

Nyt nukkumaan :)

• Näinsennäen
        hintti-hartsa kirjoitti:

ja lehmät lentää..

Joo en riittäis,valitettavasti.Seurannu keskusteluja.Itelleni riitän,se pääasia.öitä kaikille.

• Herkkupeppuirmeli

Mullapa on sellaset reidet, että lepakotkin kuolaa.

• Entäs muut Elukat, gualaaks neki? 8-0

• ei_mitään_tietoa

Ei varmaan mikään.

Pari päivää sitten tuli kaverin kanssa ohimennen autettua paria naista. Se koko kohtaamistilanne kesti vain muutaman kymmenen sekuntia. Kaveri auttoi toista niistä naisista, ja minä sitä toista. Siinä kun sen jälkeen jatkettiin omiin suuntiimme, kuulin taustalta ohimennen kun auttamani nainen tokaisi huumorilla kaverilleen että "sinulla kävi taas parempi flaksi". Oli selvää että nainen viittasi siihen että kumpi meistä kahdesta, minä vai kaverini, oli se mieluisampi auttaja. Ulkonälköönhän se arvio on perustunut, kun ei siinä paria sanaa enempää juteltu.

Olipa siis mukava kiitos pienestä auttamisesta... Kuulla olevansa se vähemmän haluttava mies. Kun kaverinikaan ei todellakaan ole minkään hunksin näköinen, niin nyt taas tietää että kyllä on aika heikkoa tämä oma ulkonäkö naisten mielestä.

En siis tiedä mikä minussa naisia viehättäisi. Ja tarviiko minun sitä tietääkään. Eipä taas tuon ja muutamien muiden tapausten jälkeen pahemmin ajatukset naisista houkuta.

• 10p12

Siinä vaiheessa kun mikään sinussa ei kiinnosta naisia, kannattaa vain päästää irti ja olla oma itsensä isolla volyymillä, ja alkaa maanisesti vain pitämään hauskaa missä ikinä oletkin - viihdyttämään lähinnä itseäsi.
        Paradoksaalisesti silloin voi alkaa käymään flaksi kun olet se "paras mahdollinen itsesi".

• atännä

Kroppaa ja silmiä kehutaan. Peppu on kuulemma "käsittämätön". Tänään viimeksi luultiin 15 vuotta nuoremmaksi. Takapuoli-vyötärö on minustakin aika ok, silmät ovat kevyesti meikattuna jopa kauniit. Tietysti toivoisin, että kumppania kiinnostaisi eniten persoonani, ei olisi kivaa olla kenellekään pelkkä hyvä perse. Vikaakin löytyy sitten ihan tarpeeksi, mutta huonoista puolista ei kysytty :)

• Setämiesz

"Kroppaa ja silmiä kehutaan. Peppu on kuulemma "käsittämätön"."

Vaadimme kuvallisia todisteita.

• atännä
        Setämiesz kirjoitti:

"Kroppaa ja silmiä kehutaan. Peppu on kuulemma "käsittämätön"."

Vaadimme kuvallisia todisteita.

Voit ajatella, ettei se ole sinusta mitenkään ihmeellinen. Sillä siitä pääset :)

• Setämiesz
        atännä kirjoitti:

Voit ajatella, ettei se ole sinusta mitenkään ihmeellinen. Sillä siitä pääset :)

Onko kumpikaan näistä yhtään lähellä?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ed/02/01/ed0201c371b84fedd366219620592df9.jpg
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ca/e9/2a/cae92ac5c85cfd4b225113264d22ab8d.jpg

• totuus_muorin_suusta

Isoäiti kehui komeaksi. :) Nyt voin laittaa jokaiselle palstalle olevani komea sinkku mies.

• Heh. Toi on aika paha jos joku ihan vaan kohteliaisuudesta kehuu. Somessa naiset kehuu kilpaa toistensa ulkonäköjä ihan riippumatta onko toinen kaunis vai ei. Ei rumien miesten ulkonäköä epärealistisen tyhmästi kehuta niin kuin rumien naisten. Se saa naiset luulemaan itsestään ihan liikoja.

• 676tg

no varmaan rinnat ja hymy... niitä on kehuttu. Kokonaisuus tietty kaikilla ratkaisee ja tärkeintä on luonne.

• Lyyrikko

Rumaks on vaan haukuttu.

• KaunisVeeraVaa

Brunetti mil on ruskeat silmät, siitä miehet sanovat tykkäävänsä. Olen yli 30 ja toistuvasti luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi ulkonäön perusteella. Kroppani ei ole koskaan ollut hyvä vaikka en ylipainoinen ole ollutkaan. Eli ns. kroppamiehet eivät minusta viehäty mutta onneksi on niitäkin joille nätti naama on ykkönen ja "tavallinen" kroppa riittää.

• Brunetti milf?

• kertoopaljon

Satavuotias, joka karkasi ikkunasta.

• MinussaVetoaa

suloisuuteni. :I

• No ei niin kerrassaan mikään. :-(

• Rose23

Kauneus on katsojan silmässä, mutta jos mietin mistä itse pidään itsessäni niin:

- Hyvä iho
      - Pitkät, hyväkuntoiset hiukset
      - Hoikka ja siro vartalo, erottuva vyötärö
      - Pitkät jalat

• Minussa on lähinnä sisäinen kauneus.

• palstailija

Länkisääret, man boobsit, miehekäs etureppu, ulkoneva aataminomena ja tuuhea tukka.

• tälläinenminävainolen

Parasta omassa ulkonäössäni on kaikki. En ole koskaan kuullut negatiivista kommenttia ulkonäöstäni ja muutenkin olen itse kaikinpuolin tyytyväinen itseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe