Tatuoidut ihmiset muita aggressiivisempia

minne.maailma.menossa

114

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin ne palstatotuudet osoittuvat tosiksi yksi kerrallaan.

• Anonyymi
        UUSI

Arvaamaton ja pahan suopa, tatuoitu haluaa synnyttää itsestään pelottavamman mielikuvan? Sotamaalaus ja suoja, luo heille uskottavuutta tai tekee naurettavaksi?

• vihatipunen

Ei mulla ole yhtään tatuointia vaikka mä olen aggressiivinen. Jaa, pitäiskö siis hommata niitä.

• Millä tavalla olet muka aggressiivinen? :-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Millä tavalla olet muka aggressiivinen? :-/

Ei mua "tasaisen rauhalliseksikaan" voi kyllä kuvailla.

• vihatipunen kirjoitti:

Ei mua "tasaisen rauhalliseksikaan" voi kyllä kuvailla.

Kuvailisin ehkä pikemminkin tasaisen tätimäiseksi. :3

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Kuvailisin ehkä pikemminkin tasaisen tätimäiseksi. :3

Mä en kyllä kuvailisi. Tietty jos tasaisen tätimäinen on sellainen joka huutaa hevikonsertissa äänensä käheäksi.

• vihatipunen kirjoitti:

Mä en kyllä kuvailisi. Tietty jos tasaisen tätimäinen on sellainen joka huutaa hevikonsertissa äänensä käheäksi.

Juuri sellainenhan se on. Huutaa äänensä käheäksi vain tilanteissa, joissa se on sovinnaista ja sallittua. ;-)

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Juuri sellainenhan se on. Huutaa äänensä käheäksi vain tilanteissa, joissa se on sovinnaista ja sallittua. ;-)

No jos mä joka kerta vetäisin ihmistä turpaan aina kun tekee mieli, niin en olisi siellä töissä missä nyt olen. Varsinkaan asiakkaiden lyöminen ei olisi kovin suotavaa. Että parempi vaan käydä noilla keikoilla huutamassa "sallituissa olosuhteissa". Eilen mun teki kyllä mieli lyödä paria kanssakuuntelijaa kun oli niin pirun ahdasta ja peittivät multa näkyvyyden lavalle.

• vihatipunen kirjoitti:

No jos mä joka kerta vetäisin ihmistä turpaan aina kun tekee mieli, niin en olisi siellä töissä missä nyt olen. Varsinkaan asiakkaiden lyöminen ei olisi kovin suotavaa. Että parempi vaan käydä noilla keikoilla huutamassa "sallituissa olosuhteissa". Eilen mun teki kyllä mieli lyödä paria kanssakuuntelijaa kun oli niin pirun ahdasta ja peittivät multa näkyvyyden lavalle.

Juuri tuollaisia nyrkkipukareita kaikki jännäjennat aina ovat. :-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Juuri tuollaisia nyrkkipukareita kaikki jännäjennat aina ovat. :-/

Ai nyt mä olenkin jännäjenna enkä tasaisen tätimäinen. :/

• vihatipunen kirjoitti:

Ai nyt mä olenkin jännäjenna enkä tasaisen tätimäinen. :/

Taidatkin olla jännätäti. :-(

• 1210

Eikö ne tatuoinnit ole suurimmaksi osaksi wt-väen harrastus? Eikö suurinosa wt-väestä ole sivistymättömiä moukkia? Eikö myös tämmöiset sivistymättömät moukat suurimmaksi osaksi elä ja toimi niin, että siitä mistä aita on matalin mennään, eikä asioita ainakaan ajatella omilla aivoilla tai oteta niistä selvää?

• cereal_guy

Näin on, jos kyseessä on esim tribaalit ym muut köyhämieliset kuvat, jotkut tatuoinnit on oikeasti hienoja, tai niillä on joku syvempi merkitys.

• Gammaromeo
        cereal_guy kirjoitti:

Näin on, jos kyseessä on esim tribaalit ym muut köyhämieliset kuvat, jotkut tatuoinnit on oikeasti hienoja, tai niillä on joku syvempi merkitys.

Tatuoidut kuvat voivat olla hienoja, mutta en pidä siitä että ne kuvat piirretään iholle eli siis tatuoinneista. Tatuointi on yleensä tiettyä tietoista tai tiedostamatonta (perustelee ääneen: "otin sen itseni vuoksi", mutta alitajuisesti haluaa sillä myös muille jotain viestittää) huomiohakuisuutta. Ei ole kovin sattumaa, että jos jossain paikassa on vaikka 5 naista ja neljällä naisista on pitkähihainen paita ja yhdellä naisista on lyhythihainen paita, niin tuolla lyhythihaista pitävällä naisella on tatuointi käsivarressaan. Tietenkään ei ole mahdotonta, että myös yhdellä tai useammalla neljästä muusta naisesta olisi tatuointi käsivarressaan, mutta jos vetoa pitäisi lyödä, niin veikkaisin ettei yhdelläkään heistä ole.

• nimimerkitönj
        Gammaromeo kirjoitti:

Tatuoidut kuvat voivat olla hienoja, mutta en pidä siitä että ne kuvat piirretään iholle eli siis tatuoinneista. Tatuointi on yleensä tiettyä tietoista tai tiedostamatonta (perustelee ääneen: "otin sen itseni vuoksi", mutta alitajuisesti haluaa sillä myös muille jotain viestittää) huomiohakuisuutta. Ei ole kovin sattumaa, että jos jossain paikassa on vaikka 5 naista ja neljällä naisista on pitkähihainen paita ja yhdellä naisista on lyhythihainen paita, niin tuolla lyhythihaista pitävällä naisella on tatuointi käsivarressaan. Tietenkään ei ole mahdotonta, että myös yhdellä tai useammalla neljästä muusta naisesta olisi tatuointi käsivarressaan, mutta jos vetoa pitäisi lyödä, niin veikkaisin ettei yhdelläkään heistä ole.

Kyllä mä pidän hyvin usein pitkähihaisia, vaikka tatuoinnit juuri käsissä ovatkin. Helteellä on t-paita tai joku narutoppi tarpeen, mutta noin muuten ihan normi kamppeet. Tatuointien takia ei viitsi vaatteita alkaa ostamaan sen mukaan, että niitä saisi esitellä. :)

Muutenkaan koskaan mieti, että hei katsoka mua mulla on tatuointeja. Yleensä en edes itse niitä muista. Tämä vain siksi, kun usein luullaan että kaikki ajattelee niin (haluaa esitellä ja näkyä niillä)joilla tatuointeja on.

• hc-ätämi_
        Gammaromeo kirjoitti:

Tää oli aivan kuin omasta suusta.

• hc-ätämi_
        nimimerkitönj kirjoitti:

Kyllä mä pidän hyvin usein pitkähihaisia, vaikka tatuoinnit juuri käsissä ovatkin. Helteellä on t-paita tai joku narutoppi tarpeen, mutta noin muuten ihan normi kamppeet. Tatuointien takia ei viitsi vaatteita alkaa ostamaan sen mukaan, että niitä saisi esitellä. :)

Muutenkaan koskaan mieti, että hei katsoka mua mulla on tatuointeja. Yleensä en edes itse niitä muista. Tämä vain siksi, kun usein luullaan että kaikki ajattelee niin (haluaa esitellä ja näkyä niillä)joilla tatuointeja on.

Mitä järkeä tatuointeja sitten on hankkia jos niitä pitää piilossa eikä edes muista niiden olemassaoloa. Eikö rahat voisi tuhlata johonkin hyödyllisempäänkin?

• nimimerkitönj
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Mitä järkeä tatuointeja sitten on hankkia jos niitä pitää piilossa eikä edes muista niiden olemassaoloa. Eikö rahat voisi tuhlata johonkin hyödyllisempäänkin?

Se juttu olikin juuri se, että silloin kun ne halusi ottaa niihin liittyi syvällisempiä tuntemuksia. Varsinkin toiseen tatuointiin, joka symboloi elämäni ylä-ja alamäkiä sekä selviytymistä. Eräänlainen muistutus itselle, että olen läpi käynyt henkisiä helvettejä ja selvinnyt.

Toinen tatuointi taas oli oikeastaan innostumista edellisestä, ei sen fiksumpaa. Sen olis voinut vaikka jättää ottamattakin, jos olisi silloin ollut maltillisempi ja harkinnut pidempään.

Miksi en niitä edes muista, koska ne ei tunnu missään. Eikä itseä edes katsele kuten muut. Niihin tottuu. No sitten taas hyödyllisyys, mulla oli jo kaikkea hyödyllistä silloin. Ei tuntunut että mitään puuttuisi. Mutta tottakai nekin rahat olisi voinut vaikka säästää. Ihan kuten kaikki muutkin rahat turhiin juttuihin olisi voinut säästää. :)

• hc-ätämi_

Aika paljon tatskoja näkee nykyään yliopistollakin enkä ole kyllä ketään tuomitsemassa WT-ihmiseksi pelkkien tatuointien peristeella. Mutta suhteellisesti eniten niitä on varmaan WT-väellä ja tämä tutkimus selittää osittain miksi.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Aika paljon tatskoja näkee nykyään yliopistollakin enkä ole kyllä ketään tuomitsemassa WT-ihmiseksi pelkkien tatuointien peristeella. Mutta suhteellisesti eniten niitä on varmaan WT-väellä ja tämä tutkimus selittää osittain miksi.

Itse olet "pohjasakkaa", jos empatiakykysi ja erillaisten ihmisten arvostus on tuota luokkaa.......ihan aatu-sedän kaimoja tuollaiset tapaukset....

• gdfgdsdffgsdg
        nimimerkitönj kirjoitti:

Se juttu olikin juuri se, että silloin kun ne halusi ottaa niihin liittyi syvällisempiä tuntemuksia. Varsinkin toiseen tatuointiin, joka symboloi elämäni ylä-ja alamäkiä sekä selviytymistä. Eräänlainen muistutus itselle, että olen läpi käynyt henkisiä helvettejä ja selvinnyt.

Toinen tatuointi taas oli oikeastaan innostumista edellisestä, ei sen fiksumpaa. Sen olis voinut vaikka jättää ottamattakin, jos olisi silloin ollut maltillisempi ja harkinnut pidempään.

Miksi en niitä edes muista, koska ne ei tunnu missään. Eikä itseä edes katsele kuten muut. Niihin tottuu. No sitten taas hyödyllisyys, mulla oli jo kaikkea hyödyllistä silloin. Ei tuntunut että mitään puuttuisi. Mutta tottakai nekin rahat olisi voinut vaikka säästää. Ihan kuten kaikki muutkin rahat turhiin juttuihin olisi voinut säästää. :)

En ymmärrä tuota, että jostain paskasta vaiheesta elämässä haluaisi pysyvän leiman nahkaansa. Eiköhän se pysy mielessä muutenkin ja toisaalta, miksi haluaisit sen pysyvän mielessä? Että saisit olla ikuisesti katkera? Kaikilla on omat helvettinsä. Ei tuo muuta ole kuin huomion hakemista. "Hei, katso, mulla on tatska. Kysy siitä niin pääsen tilittämään miten rankkaa mulla on ollut."

• Gammaromeo
        nimimerkitönj kirjoitti:

Ymmärrän mielestäni pointtisi. En oletakaan että KAIKKI, joilla on tatuointi niitä haluavat ehdoin tahdoin esitellä muille ihmisille.

• nimimerkitönj
        gdfgdsdffgsdg kirjoitti:

En ymmärrä tuota, että jostain paskasta vaiheesta elämässä haluaisi pysyvän leiman nahkaansa. Eiköhän se pysy mielessä muutenkin ja toisaalta, miksi haluaisit sen pysyvän mielessä? Että saisit olla ikuisesti katkera? Kaikilla on omat helvettinsä. Ei tuo muuta ole kuin huomion hakemista. "Hei, katso, mulla on tatska. Kysy siitä niin pääsen tilittämään miten rankkaa mulla on ollut."

Vaikea selittää, jos toinen ei saa kiinni punaisesta langasta. Se on juurikin muistuttamassa, että kaikki on hyvin ja hyvien asioiden vuoksi kannattaa jaksaa. :)

Elämään kuuluu ilot ja surut, joskus helvetilliset tuskatkin. En ole itseasisaa kelleen tilittänyt, olen sanonut että oma asiani. Nyt kerroin kyllä. :)

Harva niistä muuten edes kyselee. Tuomio on yleensä valmiina.

• nimimerkitönj
        Gammaromeo kirjoitti:

Ymmärrän mielestäni pointtisi. En oletakaan että KAIKKI, joilla on tatuointi niitä haluavat ehdoin tahdoin esitellä muille ihmisille.

Ok. :)

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Itse olet "pohjasakkaa", jos empatiakykysi ja erillaisten ihmisten arvostus on tuota luokkaa.......ihan aatu-sedän kaimoja tuollaiset tapaukset....

Roskasakki on roskasakkia. En ole tuomitsemassa ketään "rodun" tai minkään yhtä triviaalin takia kuten Aatu-setä vaan moraalin ja käytöksen. Ketään en myöskään ole laittamassa keskitysleirille tai kaasukammioon (muuta kuin itseni) kuten Aatu-setä teki.

Mitä ihmettä sää hyökkäät aina mua vastaan vaikka täällä on muitakin jotka käyttää WT-termiä? Googleta itse mitä sillä tarkoitetaan jos on noin epäselvää.

Ja kuten nimimerkistänikin näkyy niin pidän itseäni kyllä monella tapaa pohjasakkana.

• yksijärkevemmistä

Nimimerkki __nimimerkitönj_ ei vaikuta pohjasakalle.

• hc-ätämi_
        yksijärkevemmistä kirjoitti:

Nimimerkki __nimimerkitönj_ ei vaikuta pohjasakalle.

Ihan fiksulta kirjoittajalta vaikuttaa kyllä.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Roskasakki on roskasakkia. En ole tuomitsemassa ketään "rodun" tai minkään yhtä triviaalin takia kuten Aatu-setä vaan moraalin ja käytöksen. Ketään en myöskään ole laittamassa keskitysleirille tai kaasukammioon (muuta kuin itseni) kuten Aatu-setä teki.

Mitä ihmettä sää hyökkäät aina mua vastaan vaikka täällä on muitakin jotka käyttää WT-termiä? Googleta itse mitä sillä tarkoitetaan jos on noin epäselvää.

Ja kuten nimimerkistänikin näkyy niin pidän itseäni kyllä monella tapaa pohjasakkana.

Olen kommentoinut useasti mielipiteeni "WT-termistä", sekä sen termin käyttäjistä - se on ihan todistettavissa tarvittaessa, eli voin kaivaa kyllä vanhoja tekstejäni jos tarve vaatii........ei ollut siis mikään suoraan kohdistettu hyökkäys, vaan suora sen hetkinen ajatukseni kommentistasi....

• Äädämi111111
        nimimerkitönj kirjoitti:

Vaikea selittää, jos toinen ei saa kiinni punaisesta langasta. Se on juurikin muistuttamassa, että kaikki on hyvin ja hyvien asioiden vuoksi kannattaa jaksaa. :)

Elämään kuuluu ilot ja surut, joskus helvetilliset tuskatkin. En ole itseasisaa kelleen tilittänyt, olen sanonut että oma asiani. Nyt kerroin kyllä. :)

Harva niistä muuten edes kyselee. Tuomio on yleensä valmiina.

Se on ihan puhdasta WT-meininkiä, että jos onnistuu vaikka penikoimaan, niin sen kakaran kunniaksi pitää sitten antaa jonkun lahjattoman kansantaiteilijan tökkiä ruma töhry nahkaansa. Sitä voi sitten ylpeänä esitellä muille weeteille ja kehua miten se muistuttaa elämän tärkeistä asioista, koska niinq elämä niinq.

Täysjärkinen ei-roskaväki ei kaipaa mitään pellekuvia ihoonsa missään tilanteessa.

• nimimerkitönj
        Äädämi111111 kirjoitti:

Se on ihan puhdasta WT-meininkiä, että jos onnistuu vaikka penikoimaan, niin sen kakaran kunniaksi pitää sitten antaa jonkun lahjattoman kansantaiteilijan tökkiä ruma töhry nahkaansa. Sitä voi sitten ylpeänä esitellä muille weeteille ja kehua miten se muistuttaa elämän tärkeistä asioista, koska niinq elämä niinq.

Täysjärkinen ei-roskaväki ei kaipaa mitään pellekuvia ihoonsa missään tilanteessa.

Sulla on lupa olla tuota mieltä. En ensinnäkään esittele ylpeänä tatuointejani, en ottanut niitä siksi että olisin kävelevä esittelyteline toisen tekemälle "töhrylle", vaan siksi kun itse pidin niitä kauniina. Sittenkään en esittele tatuointejani, kuten en muutenkaan käy niistä mitään ihqu pissis tyyppisiä keskusteluja irl. Niistä ei tarvitse keskustella kenenkään kanssa, se on ideakin. Ne vaan on, olematta mikään tärkeä puheenaihe tai huomionkohde.

Hirmu erikoisia käsityksiä tatuoinnin ottaneesta ihmisestä. Hyväksyn ettei kaikki niistä pidä, ei tarvitsekaan pitää mutta miksi luokitella ihmiset tietyn tyyppiseksi, kun kaikilla meillä on oma syymme valita mitä ikinä valitsemmekaan tehdä ja oma luonteemme? Emme ole homogeenisiä, tatuointi ei myöskään tartuta mitään tiettyä tapaa elää ja toimia. :)

• Bi-nainen

Eihä ne enää nykyaikana. Yliopistotytöillä näkee paljon tatskoja, samoin monissa alakulttuureissa. Ennemminkin tuollaiset vanhanaikaiset käsitykset tatuoinneista on sitä on konservatiivi-wt-osastoa.

• Edwardo_huomio
        Bi-nainen kirjoitti:

Eihä ne enää nykyaikana. Yliopistotytöillä näkee paljon tatskoja, samoin monissa alakulttuureissa. Ennemminkin tuollaiset vanhanaikaiset käsitykset tatuoinneista on sitä on konservatiivi-wt-osastoa.

No enpä ole törmännyt viime vuosina kuin yhteen tatuoituun yliopistonaiseen ja hänkin oli Joensuusta. Ja niitä on jonkun verran tullut silmäiltyä ilman vaatteita tässä. Voi toki johtua pelkästään naismaustakin.

Tuo näkemyksesi vaikuttaa muutenkin kovasti sellaiselta helsinkiläiseltä punaviherkuplamaiselta näkemykseltä. Kaikki on niin arvokasta ja mitään ei voi oikein sanoa mistään. Siis muuta kuin ihanaa, unelmaa ja niin edelleen. Omien havaintojen mukaan kuitenkin siellä yhteiskunnan aivan huipulla kovat arvot ja konservatiivisuus jyllää aika vahvasti. Enkä tarkoita niinkään talousajattelua vaan ihan enempi näitä ihmisyyteen liittyviä arvoja. Itsehän en siis siellä ole, mutta pääsen melkoisen läheltä välillä seuraamaan.

• outonainen

Kyllä siinä jonkinlaista uhoa täytyy olla, että ylipäätään suostuu kiusaamaan itteensä tatskoilla tai lävistyksillä. Ite oon tänä päivänä tosi outo kummajainen naiseksi kun en edes korvakoruja käytä, saati että olis mitään muitakaan lävistyksiä/tatskoja. En vain ole löytänyt mitään syytä miks haluaisin tuottaa itelleni kipua ja tulehdusriskejä pelkän turhamaisuuden takia.

• hc-ätämi_

Aina hienoa kuulla että sunkin kaltaisia naisia on vielä olemassa :) Kauheeta katsella kun niin monet kauniit ihmiset haluaa pilata ulkonäkönsä kaiken maailman killuttimilla ja leimoilla.

• ugasagaugasaa
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Aina hienoa kuulla että sunkin kaltaisia naisia on vielä olemassa :) Kauheeta katsella kun niin monet kauniit ihmiset haluaa pilata ulkonäkönsä kaiken maailman killuttimilla ja leimoilla.

Näin on. Kaikkein törkeimmän näköistä on se härän rinkula keskellä nenää läskillä naisella. Ja sitä näkee paljon, nimenomaan läskeillä, neliönaamaisilla naisilla!
        En tajua mitä sellaset ajattelee? Onko se jotain itseironiaa? Pullukat tytötkin voivat olla söpön näkösiä, jos laittautuvat kauniisti. Mutta ei. Vedetään tukka siiliks ja härkärinkula nenään, kamalat piirretyt kulmakarvat ja musta silmämeikki. Ja ei muutaku baanalle.
        Sais välillä tulla muotiin sellainen puhtaus ja keijumainen tyttömäisyys, oon niin tympääntynyt että muoti on viimeiset 10-15 vuotta ollut pelkästään naisia rumentavaa, kovan, luonnottoman ja hutsumaisen näköiseksi tekevää.

• hc-ätämi_
        ugasagaugasaa kirjoitti:

Näin on. Kaikkein törkeimmän näköistä on se härän rinkula keskellä nenää läskillä naisella. Ja sitä näkee paljon, nimenomaan läskeillä, neliönaamaisilla naisilla!
        En tajua mitä sellaset ajattelee? Onko se jotain itseironiaa? Pullukat tytötkin voivat olla söpön näkösiä, jos laittautuvat kauniisti. Mutta ei. Vedetään tukka siiliks ja härkärinkula nenään, kamalat piirretyt kulmakarvat ja musta silmämeikki. Ja ei muutaku baanalle.
        Sais välillä tulla muotiin sellainen puhtaus ja keijumainen tyttömäisyys, oon niin tympääntynyt että muoti on viimeiset 10-15 vuotta ollut pelkästään naisia rumentavaa, kovan, luonnottoman ja hutsumaisen näköiseksi tekevää.

Täysin samaa mieltä. Monta kertaa on tosiaan tullut mullekin mieleen että tolla nenärinkulalla tavoitellaan jotain itseironiaa. Ehkä sellainenkin aikakausi vielä tulee että tuollainen mainitsemasi "puhtaus" tulee uudestaan ihanteeksi. Historia kuitenkin toistaa itseään.

• Bi-nainen

Kuvitelkaas pojat, ei oo joka naisen päämääränä miesten silmän miellyttäminen! Elävät ihan omaa elämäänsä niin kuin tykkäävät, muiden mielipiteistä riippumatta! Eikös olekin järkyttävää!!

• nimimerkitönj

Hmm. Pitää nyt uppoutua itseeni ja miettiä olenko tavallista aggressiivisempi. Mielestäni en ole, pikemminkin päinvastoin mutta jos kerran artikkeli niin väittää pakko olla. :)

• hc-ätämi_

Eihän tälläiset ikinä kaikkia tarkoitakaan vaan enemmistöä.

• nimimerkitönj
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Eihän tälläiset ikinä kaikkia tarkoitakaan vaan enemmistöä.

Niin kai, toisille tuo kyllä alkaa olla jo pakkomielteistä ajatella pahaa ihmisistä joiden valinnoista on eriä mieltä. Ikään kuin joku yksittäinen asia olisi ehdoton merkki, että kaikki on pielessä sen jälkeen.

Ihmetyttää kuinka paljon energiaa ihmiset ylipäänsä käyttää muiden ihmisten solvaamiseen tai vihaamiseen. Ei ihme jos energia ei riitä enää omien asioiden järjestyksessä pitämiseen tai laittamiseen, kun kaikki energia on ulkoistettu.

• hc-ätämi_

Aika pieni otos mielestäni tuossa tutkimuksessa vaikka samaan johtopäätökseen olen itsekin tullut ihmisiä tarkkailemalla.

• Ikis__M

Eipä tosiaan yllätä millään tavalla kun entuudestaan jo tiedetään itsensä tatskaajan olevan heikkoitsetuntoinen, alhaisella älykkyysosamäärällä varustettu vähän onneton, etten sanoisi reppana yksilö. Tottakai semmoinen myös konfliktitilanteissa turvautuu väkivaltaan kun äly ei riitä käsittelemään asioita niin pitkälle että kykenisi rakentavaan keskusteluun. Jostain kumman syystä naiset tuntuu kuitenkin eniten viehättyvän noista impulsiivisista jännihmisistä eikä sitä voi mitenkään järjellä selittää.

• Itsellä ei ole tatuointeja eikä tule, mutta tuo nyt on ihan taas potaskaa........tunnen tatuoituja ja tatuoimattomia ja kummastakin porukasta löytyy ihan sekalaista hiihtäjää....

• nimimerkitönj

Heh, kiitos. Aina vaan "paranee" tämä itsetunto tässä kohtaa ketjua. :)

Oivoi. En tiedä mitä sanois tai mitä kannattais tai ei. Mutta mukavat illanjatkot kuitenkin. :)

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

Itsellä ei ole tatuointeja eikä tule, mutta tuo nyt on ihan taas potaskaa........tunnen tatuoituja ja tatuoimattomia ja kummastakin porukasta löytyy ihan sekalaista hiihtäjää....

Niin no voihan ne ulospäin esittää itsevarmoja mutta kyllä ne tatskat kielii siitä että haetaan muiden ihmisten hyväksyntää jollain nahkaan tikatulla kuvalla. Siitä taas päästään siihen alhaiseen älykkyystasoon, ne kuvat kun saattaa kaduttaa joskus myöhemmin elämässä, usein myös mainitusta impulsiivisuudesta kielii äkkipäätös ottaa tatska vaikkapa jossain lomakohteessa.

• Ikis__M kirjoitti:

Niin no voihan ne ulospäin esittää itsevarmoja mutta kyllä ne tatskat kielii siitä että haetaan muiden ihmisten hyväksyntää jollain nahkaan tikatulla kuvalla. Siitä taas päästään siihen alhaiseen älykkyystasoon, ne kuvat kun saattaa kaduttaa joskus myöhemmin elämässä, usein myös mainitusta impulsiivisuudesta kielii äkkipäätös ottaa tatska vaikkapa jossain lomakohteessa.

Hei älä jaksa......voit toitottaa tuota sinun totuuttasi, eli joillakin noin ja joillakin ei ole, mutta ei tuo höpinäsi nyt totta ole - itse tutustun mieluiten ihmiseen ihmisenä ja yksilönä, sekä teen tulkintani tätä kautta mitä kukakin on ja mitä ei ole.

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

Hei älä jaksa......voit toitottaa tuota sinun totuuttasi, eli joillakin noin ja joillakin ei ole, mutta ei tuo höpinäsi nyt totta ole - itse tutustun mieluiten ihmiseen ihmisenä ja yksilönä, sekä teen tulkintani tätä kautta mitä kukakin on ja mitä ei ole.

Joo, toki voi tutustua ja voin minäkin myöntää että saattaa siellä tatskatuissa olla ihan fiksujakin ihmisiä mutta ne vaan on harvemmassa. Todennäköisesti kuitenkin sinäkin jos tapaat itsensä huonoja tatskoja täyteen tikanneen naisen vaistonvaraisesti oletat sillä olevan jotain ongelmia taustalla, luultavimmin osut siinä myös oikeaan.

• Ikis__M kirjoitti:

Joo, toki voi tutustua ja voin minäkin myöntää että saattaa siellä tatskatuissa olla ihan fiksujakin ihmisiä mutta ne vaan on harvemmassa. Todennäköisesti kuitenkin sinäkin jos tapaat itsensä huonoja tatskoja täyteen tikanneen naisen vaistonvaraisesti oletat sillä olevan jotain ongelmia taustalla, luultavimmin osut siinä myös oikeaan.

Vedit nyt taas jonkun "ääritapauksen" pöytään....."huonoja tatskoja täyteen tikanneen"...., mutta sekään ei kerro yhtään mitään sellaista, että ainakaan itse vaistonvaraisesti olettaisin hänellä olevan rutkasti ongelmia tjms., vaan itsellä olisi sellainen tunne, että haluaisin kuulla hänen tarinansa, jos haluaa kertoa.......

Kyllä ne on ihan muut jutut, joista minun intuitioni alkaa hälytellä, mutta silloinkin tiettyjen asioiden kohdalla en anna sille kaikkea valtaa, koska tiedän että niin moni asia voi vaikuttaa muulta kuin se todellisuudessa on - syitä siihen on monia......

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

Vedit nyt taas jonkun "ääritapauksen" pöytään....."huonoja tatskoja täyteen tikanneen"...., mutta sekään ei kerro yhtään mitään sellaista, että ainakaan itse vaistonvaraisesti olettaisin hänellä olevan rutkasti ongelmia tjms., vaan itsellä olisi sellainen tunne, että haluaisin kuulla hänen tarinansa, jos haluaa kertoa.......

Kyllä ne on ihan muut jutut, joista minun intuitioni alkaa hälytellä, mutta silloinkin tiettyjen asioiden kohdalla en anna sille kaikkea valtaa, koska tiedän että niin moni asia voi vaikuttaa muulta kuin se todellisuudessa on - syitä siihen on monia......

Joo, melkein kaikillahan niillä on joku elämää suurempi tarina, lapselle joka kuoli kohtuun (kertomatta jää että silloinen jännäpoikaystävä sen aiheutti potkaisemalla vatsaan), veljelle joka kuoli huumeisiin (niin ja ihan omasta syystään), papalle talvisodassa, kaverille joka teki itsarin, lemmikille jne. , melkeinpä ne kaikki tarinat voisi kertoa yhdellä lauseella joka on "Elämän kova koulu". Itse tarinoijaa enemmän arvostaisin ihmistä joka ei yritä tehdä siitä mitään kummmpaa, tuumaisi vaan että oni hänen mielestä hieno kuva niin laitatti sitten ihoonsa.

Tänään muuten yhdellä kassalla näin kämmenselkään ulottuvan tatskan, olisi se ollut nätimpi ilman sitä ja joo, ei tullut mieleen että mikähän jännä tarina tuohon liittyy.

• Ikis__M kirjoitti:

Joo, melkein kaikillahan niillä on joku elämää suurempi tarina, lapselle joka kuoli kohtuun (kertomatta jää että silloinen jännäpoikaystävä sen aiheutti potkaisemalla vatsaan), veljelle joka kuoli huumeisiin (niin ja ihan omasta syystään), papalle talvisodassa, kaverille joka teki itsarin, lemmikille jne. , melkeinpä ne kaikki tarinat voisi kertoa yhdellä lauseella joka on "Elämän kova koulu". Itse tarinoijaa enemmän arvostaisin ihmistä joka ei yritä tehdä siitä mitään kummmpaa, tuumaisi vaan että oni hänen mielestä hieno kuva niin laitatti sitten ihoonsa.

Tänään muuten yhdellä kassalla näin kämmenselkään ulottuvan tatskan, olisi se ollut nätimpi ilman sitä ja joo, ei tullut mieleen että mikähän jännä tarina tuohon liittyy.

Voi veljet, kun olet jo ihan humoristisella tavalla niin "negailija"...... ;P

Empä jaksa jaaritella nyt enempiä sinun kanssasi tästä asiasta, joten toivottelen sulle hyvää ja aurinkoista päivän jatkoa... =)

• Anonyymi
        UUSI
        Ikis__M kirjoitti:

Kyl huomaa kellä kommentoijista ei oo tatuointeja, nynnyt siellä huutaa naama punasena kateudesta ku tatuoidut ihmiset saa huomion ku näyttää paremmalt & kiinnostavammalt ^^

• tatuointipaskanleima

Eipä yllätä. Tatuointeja ottaa enimäkseen WT-paskaväki. Muutema parempaan väkeen kuuluva erikoisuuden tavoittelija ei muuta koko kuvaa.

• WT leimaajat ovat suurinta ja alhaisinta pohjasakkaa mitä maa päällänsä kantaa......siinä sinulle mielipidettä.

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

WT leimaajat ovat suurinta ja alhaisinta pohjasakkaa mitä maa päällänsä kantaa......siinä sinulle mielipidettä.

Nehän leimaa itse itsensä. Siitähäm tässä ketjussa oli kyse :D

Jos taas saisi vähän niitä perusteita, kiitos vai leimaatko itse ihmiset paskasakiksi ilman perusteita?

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Nehän leimaa itse itsensä. Siitähäm tässä ketjussa oli kyse :D

Jos taas saisi vähän niitä perusteita, kiitos vai leimaatko itse ihmiset paskasakiksi ilman perusteita?

Ketjusta tulee mieleen vain empatian puute, sekä myös tarve nostaa ja alentaa ihmisiä jonkun oudon selityksen turvin.....

Te leimaatte ihmisiä "wt-väeksi" ihan siitä syystä, että teiltä puuttuu empatia kykyä, ettekä pysty samaistumaan siihen mitä jotkut ovat voineet kokea ja miten rajusti elämä voi yksittäisiä ihmisiä kohdella, sekä millaisin "eväin" jotkut joutuvat elämään vauvasta vaariin/mummoon..........ne ihmiset ovat ihmisiä siinä kuin muutkin ja ne jotka ovat tässä maailmassa pahnanpohjimmaisia, voivat olla ihmisiä ja yksilöinä paljon parempia, kuin ne jotka ovat pyramidin huipulla........potkitte sellaisia ihmisiä surutta päähän, jotka ovat voineet saaneet niitä potkuja päähänsä koko elämänsä ajan ihan vain siitä syystä, koska maailma on mitä on......moni sellainen ihminen ja yksilö on todellinen selviytyjä, eikä välttämättä monikaan ns. "bättre folk" kansalainen olisi ikinä selviytynyt samasta mistä he ovat.

Mitä se kertoo ihmisestä/yksilöstä joka kohtelee noin ihmisiä/yksilöitä, jotka ovat heikommassa asemassa ja/tai koko elämänsä ajan saaneet enemmän tai vähemmän päähänsä potkuja???........ei todellakaan mitään hyvää vaan jotain todella pahaa.......kuinka sairas ihmisen täytyy olla, kun tuntuu siltä, että mitä rajummin elämä on jotain kohdellut, niin sitä kovemmin pitää häntä potkia.......ihan hemmetin sairasta ja en voi kuin ihmetellä kuinka sairaita "otuksia" jotkut ovat.... :*(

Nämä asiat "luulisi" olevan ihan yksiselitteisiä, mutta tämäkään asia ei sitä näytä olevan, niin kuin ei moni muukaan "oletus" monesta ihmisestä/yksilöstä......

Vaadit perusteluita asiasta, joka on mielestäni yksiselitteinen ja selkeä, mutta kuten taas huomaa, niin kaikille se ei sitä ole........todella surullista ja se tunne konkretisoituu omalla kohdallani hyvin vahvasti aina kun tämän saa todeta....

Sitten jotkut vielä ihmettelevät jos reagoin joskus, niin kuin reagoin......tottakai reagoin kun "pahuutta" näen......

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Ketjusta tulee mieleen vain empatian puute, sekä myös tarve nostaa ja alentaa ihmisiä jonkun oudon selityksen turvin.....

Te leimaatte ihmisiä "wt-väeksi" ihan siitä syystä, että teiltä puuttuu empatia kykyä, ettekä pysty samaistumaan siihen mitä jotkut ovat voineet kokea ja miten rajusti elämä voi yksittäisiä ihmisiä kohdella, sekä millaisin "eväin" jotkut joutuvat elämään vauvasta vaariin/mummoon..........ne ihmiset ovat ihmisiä siinä kuin muutkin ja ne jotka ovat tässä maailmassa pahnanpohjimmaisia, voivat olla ihmisiä ja yksilöinä paljon parempia, kuin ne jotka ovat pyramidin huipulla........potkitte sellaisia ihmisiä surutta päähän, jotka ovat voineet saaneet niitä potkuja päähänsä koko elämänsä ajan ihan vain siitä syystä, koska maailma on mitä on......moni sellainen ihminen ja yksilö on todellinen selviytyjä, eikä välttämättä monikaan ns. "bättre folk" kansalainen olisi ikinä selviytynyt samasta mistä he ovat.

Mitä se kertoo ihmisestä/yksilöstä joka kohtelee noin ihmisiä/yksilöitä, jotka ovat heikommassa asemassa ja/tai koko elämänsä ajan saaneet enemmän tai vähemmän päähänsä potkuja???........ei todellakaan mitään hyvää vaan jotain todella pahaa.......kuinka sairas ihmisen täytyy olla, kun tuntuu siltä, että mitä rajummin elämä on jotain kohdellut, niin sitä kovemmin pitää häntä potkia.......ihan hemmetin sairasta ja en voi kuin ihmetellä kuinka sairaita "otuksia" jotkut ovat.... :*(

Nämä asiat "luulisi" olevan ihan yksiselitteisiä, mutta tämäkään asia ei sitä näytä olevan, niin kuin ei moni muukaan "oletus" monesta ihmisestä/yksilöstä......

Vaadit perusteluita asiasta, joka on mielestäni yksiselitteinen ja selkeä, mutta kuten taas huomaa, niin kaikille se ei sitä ole........todella surullista ja se tunne konkretisoituu omalla kohdallani hyvin vahvasti aina kun tämän saa todeta....

Sitten jotkut vielä ihmettelevät jos reagoin joskus, niin kuin reagoin......tottakai reagoin kun "pahuutta" näen......

Oletat että WT-ihmisiksi kutsumamme ovat päähänpotkittuja raukkoja. Osa saattaa olla, mutta kaikki tuntevani päähänpotkitut eivät todellakaan ole WT-väkea ja kaikki WT-väki ei ole päähänpotkittuja. Tuntuu että me puhumme nyt aika lailla eri asiasta kun puhumme WT-väestä. Minä puhun ihmisistä, jotka halveksivat koulutusta ja sivistystä, ovat rasisteja ja muutenkin ennakkoluuloisia, elävät hetken huumasta, jumaloivat kännissä sekoilua, eivät äänestä, mutta valittavat jatkuvasti päättäjistä, eivät ole millään tavalla kiinnostuneita maapallon tilasta, eivät tunne empatiaa muita kohtaan, ovat elämäntapatyöttämiä ja tyytyväisiä valintaansa jne. Tällaisia itsekeskeisiä ja vastuuttomia ihmisiä saattaa löytyä aivan kaikilta yhteiskunnan tasoilta joten varallisuus ei ole yhdistävä tekijä. Luulen että suurin tekijä miksi ihminen kasvaa tällaiseksi on huono kasvuympäristö. Pystyn kyllä empatiaan, jos kuulen, että ihminen on kasvanut tällaiseksi huonon lapsuuden takia. Mutta se ei tarkoita että hyväksyisin ihmisiltä huonon asenteen, moraalin ja käyttäytymisen. En kuitenkaan ala kasvotusten mollaan ketään vaan pyrin ohjaamaan oikeaan suuntaan. En siis mielestäni potki ketään päähän vaikka niin kuvitteletkin.

Ja tiedoksi että tuon edellisen kommenttini eka lause oli sarkasmia. En edelleenkään väitä että kaikki tatuoidut/lävistetyt on WT-ihmisiä.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Oletat että WT-ihmisiksi kutsumamme ovat päähänpotkittuja raukkoja. Osa saattaa olla, mutta kaikki tuntevani päähänpotkitut eivät todellakaan ole WT-väkea ja kaikki WT-väki ei ole päähänpotkittuja. Tuntuu että me puhumme nyt aika lailla eri asiasta kun puhumme WT-väestä. Minä puhun ihmisistä, jotka halveksivat koulutusta ja sivistystä, ovat rasisteja ja muutenkin ennakkoluuloisia, elävät hetken huumasta, jumaloivat kännissä sekoilua, eivät äänestä, mutta valittavat jatkuvasti päättäjistä, eivät ole millään tavalla kiinnostuneita maapallon tilasta, eivät tunne empatiaa muita kohtaan, ovat elämäntapatyöttämiä ja tyytyväisiä valintaansa jne. Tällaisia itsekeskeisiä ja vastuuttomia ihmisiä saattaa löytyä aivan kaikilta yhteiskunnan tasoilta joten varallisuus ei ole yhdistävä tekijä. Luulen että suurin tekijä miksi ihminen kasvaa tällaiseksi on huono kasvuympäristö. Pystyn kyllä empatiaan, jos kuulen, että ihminen on kasvanut tällaiseksi huonon lapsuuden takia. Mutta se ei tarkoita että hyväksyisin ihmisiltä huonon asenteen, moraalin ja käyttäytymisen. En kuitenkaan ala kasvotusten mollaan ketään vaan pyrin ohjaamaan oikeaan suuntaan. En siis mielestäni potki ketään päähän vaikka niin kuvitteletkin.

Ja tiedoksi että tuon edellisen kommenttini eka lause oli sarkasmia. En edelleenkään väitä että kaikki tatuoidut/lävistetyt on WT-ihmisiä.

....Vitsi....vitsi....on aina "teko"selityksistä parhain....NOT!

Aikaisempi vastaus on ja pysyy lukittuna, eli edelleen ihan sama asia, vaikka kuinka jaariteltaisiin ja keksittäisiin vaikka mitä selityksiä.....sinä et voi tietää yhtään mitään kenestäkään, eikä sinulla ole varaa luokitella yhtään ketään, koska et ole heidän "nahkojen sisällä" ollut, etkä kärpäsenä kulkenut heitä tarkkailemassa koko heidän elämäänsä, kun ovat polkuaan kulkeneet.........toki "pahat" yksilöt ovat pahoja, mutta vain ja ainoastaan pahoja, eikä mitään muuta luokittelua tarvita.

Annat ymmärtää olevasi suvaitsevainen, mutta olet vain sama laumaa muiden suvaitsemattomien suvaitsevaisten kanssa.....

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

....Vitsi....vitsi....on aina "teko"selityksistä parhain....NOT!

Aikaisempi vastaus on ja pysyy lukittuna, eli edelleen ihan sama asia, vaikka kuinka jaariteltaisiin ja keksittäisiin vaikka mitä selityksiä.....sinä et voi tietää yhtään mitään kenestäkään, eikä sinulla ole varaa luokitella yhtään ketään, koska et ole heidän "nahkojen sisällä" ollut, etkä kärpäsenä kulkenut heitä tarkkailemassa koko heidän elämäänsä, kun ovat polkuaan kulkeneet.........toki "pahat" yksilöt ovat pahoja, mutta vain ja ainoastaan pahoja, eikä mitään muuta luokittelua tarvita.

Annat ymmärtää olevasi suvaitsevainen, mutta olet vain sama laumaa muiden suvaitsemattomien suvaitsevaisten kanssa.....

"Paha" nyt on maailman typerin adjektiivi ja etenkin uskonnollisissa piireissä suosittu. Se että tuomitsee ihmisen pahaksi on sama asia kuin nostaa kädet ylös ja ei edes yritä ymmärtää miksi ihminen on sellainen kuin on. Tuomitset WT-termin ja suosit itse noin typerää termiä joka on vielä erittäin huonosti määriteltävissä. Pahan sijasta kannattaisi suosia termejä julma, sadisti, empatiakyvytön, katkera jne. jos on edes pientä halua ymmärtää "pahiksia". Vain ymmärtämällä jotain ilmiötä voimme yrittää tehdä sille jotain ja estää sitä syntymästä. Sen takia oikeassa psykologiassa ei kutsuta ketään pahaksi.

En tietenkään voi tietää minkälaisen elämän joku on elänyt, mutta voin edelleen tuomita sen miten he käyttäytyvät tällä hetkellä. Mulla on kuitenkin vahva arvomaailma.

Kaikki ihmiset luokittelevat toisia ihmisiä ja ihmisille syntyy aina jokin ensivaikutelma tuntemattomasta ihmisestä aikaisemmin tehtyjen havaintojen ansiosta syntyneiden stereotypioiden pohjalta. Ensivaikutelmat särkyvät eikä stereotypioihin ole syytä jämähtää, mutta kyllä niillä silti on oma hyötynsä maailman hahmottamisen kannalta.

Suvaitsemattomat suvaitsevaiset? :D Tietenkään kukaan ihminen ei suvaitse kaikkea eikä pidäkään. Kaikilla on kuitenkin oma arvomaailmansa ja kaiken suvaitseminen on silkkaa välinpitämättömyyttä. Se mitä suvaitsevaisuudella yleensä tarkoitetaan on kai se ettei olla heti tuomitsemassa toista stereotypioiden pohjalta.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

"Paha" nyt on maailman typerin adjektiivi ja etenkin uskonnollisissa piireissä suosittu. Se että tuomitsee ihmisen pahaksi on sama asia kuin nostaa kädet ylös ja ei edes yritä ymmärtää miksi ihminen on sellainen kuin on. Tuomitset WT-termin ja suosit itse noin typerää termiä joka on vielä erittäin huonosti määriteltävissä. Pahan sijasta kannattaisi suosia termejä julma, sadisti, empatiakyvytön, katkera jne. jos on edes pientä halua ymmärtää "pahiksia". Vain ymmärtämällä jotain ilmiötä voimme yrittää tehdä sille jotain ja estää sitä syntymästä. Sen takia oikeassa psykologiassa ei kutsuta ketään pahaksi.

En tietenkään voi tietää minkälaisen elämän joku on elänyt, mutta voin edelleen tuomita sen miten he käyttäytyvät tällä hetkellä. Mulla on kuitenkin vahva arvomaailma.

Kaikki ihmiset luokittelevat toisia ihmisiä ja ihmisille syntyy aina jokin ensivaikutelma tuntemattomasta ihmisestä aikaisemmin tehtyjen havaintojen ansiosta syntyneiden stereotypioiden pohjalta. Ensivaikutelmat särkyvät eikä stereotypioihin ole syytä jämähtää, mutta kyllä niillä silti on oma hyötynsä maailman hahmottamisen kannalta.

Suvaitsemattomat suvaitsevaiset? :D Tietenkään kukaan ihminen ei suvaitse kaikkea eikä pidäkään. Kaikilla on kuitenkin oma arvomaailmansa ja kaiken suvaitseminen on silkkaa välinpitämättömyyttä. Se mitä suvaitsevaisuudella yleensä tarkoitetaan on kai se ettei olla heti tuomitsemassa toista stereotypioiden pohjalta.

Ei katkeruus ole paha.....se voi tosin sairastuttaa ja sairastuttaakin, jos se pääsee liian pitkälle, mutta se taas kertoo ehkä ennemmin yksilöstä jotain, jos siihen on taipuvainen niin että siitä ei pääse eroon.....

Wt-termillä ja "pahuudella" ei ole mitään yhteistä, ne ovat ihan erillaisia asioita ja sinä nyt vänkäät vaikka maailman tappiin ja jaarittelet, mutta itselle on ihan yksiselitteistä millainen on "paha" yksilö ja millainen ei........on pahoja ja huonoja tekoja ja sitten on oikeasti pahoja ja huonoja yksilöitä, jotka loukkaavat, satuttavat ja hyväksikäyttävät jne...jne....ihan koska pystyvät siihen ja koska ovat mitä ovat.....

"En tietenkään voi tietää minkälaisen elämän joku on elänyt, mutta voin edelleen tuomita sen miten he käyttäytyvät tällä hetkellä."

Voithan SINÄ tehdä ihan juuri niinkuin haluat ja tykkääät, mutta se kertoo vain sinun suppeasta ajatusmaailmastasi, sekä edelleen empatia kyvyttömyydestä.....

Eli jankuti jankuti vaan, sekä vänkyti vänkyti sinnekin, mutta tämäkin keskustelu on ja tulee olemaan vain ja ainoastaan ikiliikkuja kahden täysin eri "taajuudella" olevan yksilön kanssa.....

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Ei katkeruus ole paha.....se voi tosin sairastuttaa ja sairastuttaakin, jos se pääsee liian pitkälle, mutta se taas kertoo ehkä ennemmin yksilöstä jotain, jos siihen on taipuvainen niin että siitä ei pääse eroon.....

Wt-termillä ja "pahuudella" ei ole mitään yhteistä, ne ovat ihan erillaisia asioita ja sinä nyt vänkäät vaikka maailman tappiin ja jaarittelet, mutta itselle on ihan yksiselitteistä millainen on "paha" yksilö ja millainen ei........on pahoja ja huonoja tekoja ja sitten on oikeasti pahoja ja huonoja yksilöitä, jotka loukkaavat, satuttavat ja hyväksikäyttävät jne...jne....ihan koska pystyvät siihen ja koska ovat mitä ovat.....

"En tietenkään voi tietää minkälaisen elämän joku on elänyt, mutta voin edelleen tuomita sen miten he käyttäytyvät tällä hetkellä."

Voithan SINÄ tehdä ihan juuri niinkuin haluat ja tykkääät, mutta se kertoo vain sinun suppeasta ajatusmaailmastasi, sekä edelleen empatia kyvyttömyydestä.....

Eli jankuti jankuti vaan, sekä vänkyti vänkyti sinnekin, mutta tämäkin keskustelu on ja tulee olemaan vain ja ainoastaan ikiliikkuja kahden täysin eri "taajuudella" olevan yksilön kanssa.....

Jep. Älä ikinä vaan tule vastaan missään tai yritäkään ymmärtää erilaisia näkemyksiä.

Sinä tuomitset toiset ihmiset pahoiksi ja toiset teot pahoiksi, mutta kun minä tuomitsen jotkut teot niin en tunne mielestäsi empatiaa. Voi tätä logiikan juhlaa.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Jep. Älä ikinä vaan tule vastaan missään tai yritäkään ymmärtää erilaisia näkemyksiä.

Sinä tuomitset toiset ihmiset pahoiksi ja toiset teot pahoiksi, mutta kun minä tuomitsen jotkut teot niin en tunne mielestäsi empatiaa. Voi tätä logiikan juhlaa.

Pahat teot ja pahat ihmiset ovat yksiselitteisiä, niin kuin huonot teot ja huonot ihmiset.........vakavimmat ja tuomittavimmat teot kohdistuvat aina suoraan tai välillisesti ihmisiin tarkoituksellisesti tai ainakin tiedostaen, että on suuri riski siihen, että näin tulee tapahtumaan.

• FIOiofjiowefwefwef

Totta vitussa ihminen muuttuu agressiiviseksi viimeistään siinä vaiheessa kun edes itseensä rumia töhryjä ottamalla ei saa sitä huomiota.

Huomiohuoraajat sekoavat aina lopulta.

• Jokaisenomaasia

Kait agressiivisuuteen on monia selityksiä. Useimmiten kontrolli pettää agressiivisilla ihmisillä. Mitens ois tempperamentti. Sääli, jos ei saa viestiään perille muuten. Sitten luulen, että nyt on ollut pitkään muotia laitattaa tatuointi. Sehän voi jäädä sitten tavaksi, kuten kampaajalla tai parturissa käynti. Mulla ei niitä ole, mutta jos jossain jollain on, tutkin uteliaana, onko ne tehty hyvin ja millaisia kuvia. Siis. Ihmisistä on tullut kuvakirjoja. No, eräällä henkilöllä (esimies) on hienot hihat. Töissä hän ei niitä esitele, koska on pukeutumisohjeet (ehkä nekin rapisevat aikojen myötä: mieti hame/pitkikset ym. eri aloilla) edellyttävät tiettyä ulkoasua. No, mutta ne olivat kauniit. Mielestäni on jokaisen oma asia tai omaa persoonallisuutta, laittaako niitä tai ei. En paheksu. En yhdistä niihin ensimmäiseksi mitään negatiivisia luonteenpiirteitä. Mutta kuvien laatuun kiinnitän huomiota. Joku vetää pään klaiduksi ja joku laittaa rastat, vaikka ollaan kaukana Jamaikasta jne. Tällainenkin näkyy ja on mielestäni ihan oma asia. Ja Sofi Oksasen kamekalontukka on kiva.

• elmsdr

Miten ihmeessä ihmiset edelleenkin liittävät kouluja käymättömyyden ja tatuoinnit toisiinsa? Itse olen koulutukseltani tohtori ja yliopistolla hommissa. Ja kyllä, minulla on monta tatuointia.

• hc-ätämi_

Koska suurin osa voimakkaasti tatuoiduista vaikuttaa elämänkoululaisilta. Toki poikkeuksia mahtuu joka sakkiin. Ja koulutus ei ole mikään tae viisaudesta sen todistaa Päivi Räsänenkin. Toiset oppivat hyvin ulkoa asioita.

• prkleenamatöörit

Onko näiden wt kommenttien kirjoittajat kotoisin jostain perähikiältä, jossa eletään vielä suunnilleen keskiajalla vai muuten johonkin vahoihin mielikuviin jämähtäneitä sivistymättömiä ihmisiä. Ahdasmielisyys on melkein kuin sairaus, tällainen ihminen sairastuttaa läheisetkin ihan vain perusnegatiivisella elämänasenteella!

• hc-ätämi_

Sillä että näkee leimat ja killuttimet vastenmielisinä ei ole mitään tekemistä ahdasmielisyyden kanssa. Sitä paitsi koulutus ei ole mikään viisauden tae, sen todistaa Päivi Räsänenkin.

• hc-ätämi_

Piti osoittaakin tuo toinen lause toiselle kirjoittajalle.

• hiusjatkot
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Sillä että näkee leimat ja killuttimet vastenmielisinä ei ole mitään tekemistä ahdasmielisyyden kanssa. Sitä paitsi koulutus ei ole mikään viisauden tae, sen todistaa Päivi Räsänenkin.

Entä tekoripset, rakennekynnet ja silikonit?

• hc-ätämi_
        hiusjatkot kirjoitti:

Myös merkkejä turhamaisuudesta ja pinnallisuudesta ja/tai huonosta itsetunnosta. Jos ihmisellä on niin huono itsetunto ettei voi elää ilman näitä niin ottakoon ihmeessä. Luonnollinen on silti kauniimpää ainakin mun mielestä ja itsetuntoa olisi parempi pönkittää muin keinoin.

• Äädämi1111111
        hiusjatkot kirjoitti:

Aika usein WT-naisen varusteita. Tulee heti mieleen, että siideri, jännäseksi, monen miehen mällit & etnomällit pillussa sekä äpärät kuuluvat myös harrastuksiin. Ja äpärän syntymää voikin sitten juhlistaa tatuoittamalla sen roikkuvan nahkansa sarjakuvia täyteen. Kato niinq elämän koulu ja sydämmmmmmmmen sivistys niinq!

• Törkynaamat

Kyllä minustakin tatskan ottaja on juuri sitä white trash paskasakkia, alhaisinta paskakuonaa rikollisten lisäksi. Tatskojen viestitkin ovat niin pielessä kuin olla ja voivat, miten keskinkertainen jännämiehen ähkimä siideri liisa voi samaistua tatskaan jossa silinterihattunen pääkallo puree luotia nopat ja pelikortit kallon vieressä...??? Täyttä yhteensopimatonta paskaromantiikkaa!

• Luonnollinenparasta

Tatuoinnit ovat niin turn-off. Varsinkin naisilla. Turhamaisia töherryksiä. Käyttäisivät nuokin rahat vaikka hyväntekeväisyyteen.

• Mulla on tatuointi enkä ole yhtään aggressiivinen. Tosin se tatuointi on kirjallisuuteen liittyvä ja piilossa.

• Miksi?

• BEM kirjoitti:

Miksi?

Miksi mitä? Miksi en ole aggressiivinen vai miksi tatuointi liittyy kirjallisuuteen vai miksi se on piilossa?

• Miksi tatuointi? Mikä kirjallisuudessa voi olla niin hienoa, että se pitää hakata ihoon?

Itse en oikein tiedä mikä olisi niin tärkeää, että se pitäisi hakata ihoon ikuisiksi ajoiksi. Ainoa mikä tulee mieleen, niin veriryhmä tai tiedote jostain sairaudesta (esim diabetes).

• Tatska liittyy kirjaan jonka ole lukenut kymmenen kertaa ja josta löydä aina uusia tasoja. Ko. kirja on tehnyt minuun syvän vaikutuksen, tunnustaudun friikiksi.

Kirjaan liittyvä tatuointi on minulle luonteva ratkaisu enkä ole sitä katunut näinä kymmenenä vuotena jotka se on ollut ihossani. Se on minun koruni, muita en käytäkään. Se on hyvin tehty ja sen saa peittoon lyhythihaisella t-paidalla.

En ymmärrä miksi jotkut käyttävät tunnustuksellsia koruja, ristejä tai pentagrammeja. Tai miksi joidenkin on pakko saada tietyn merkkinen kännykkä, vaatteet tai auto. Mutta en silti lähde arvostelemaan näitä ihmisiä pinnallisuudesta, tuhlaavaisuudesta tms. Eläkööt tavallaan ja tunnustakoot väriä jos haluavat.

• atännä

Ei löydy multakaan tatuointeja. Aggressiivinen olen vain kovia urheilutuloksia tehdessäni. En ole koskaan kokenut, että minun pitäisi ikuistaa ihooni mitään elämänkokemuksiani, ne ovat kuitenkin tatuiotuina muistoihini.

Koen tatuoinnin jämähtäneisyytenä. Haluan kehittyä, mennä eteenpäin, oppia katsomaan elämääni myös aivan eri kanteilta. Ei mennyttä elämää kannata tatuioida ihoonsa, koska se on jo mennyttä, onneksi, asiat ja näkökulmat ovat jo saaneet toisia merkityksiä. Jos olisin joskus ottanut tatuoinnin, katuisin sitä nyt.

Maalaan tärkeät kuvani tauluihin, piirrän paperille, kirjoitan muistitikulle. Jotkut asiat on hyvä ulkoistaa ja erotella, ei sitoa itseensä, vaikka ne osa kokonaisuutta ovatkin. Kaikkea ei voi kantaa mukanaan vaan täytyy antaa tilaa uudelle.

En pidä tatuointeja kauniina, vaan suttuisina. Vartalomaalaukset ovat eri asia, ne näen taiteena ja nehän lähtevät pesussa pois. Vaatteiden kanssakin tulee ongelmia, kun pitäisi huomioida tatuointikuvat, niiden värit, koot, muodot ja tyylit. Epäsiistin näköstä, jos jostain vilkkuu kuva osittain.

Nykyään tatuointi ei kerro enää ihmisen yhteiskuntaluokasta mitään. Joskus aikaisemmin se oli merkki joko linnakundista, merimiehestä tai huonosta naisesta.

• Kyllä tatuointi on edelleen merkki huonosta naisesta. :-)

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Kyllä tatuointi on edelleen merkki huonosta naisesta. :-)

Määrittele "huono nainen". Mitä muuta se pitää sisällään kuin tatuoinnin?

• atännä kirjoitti:

Semmoinen joka ei halua pitkää parisuhdetta ja lapsia. :-/

• Äädämi111111111
        atännä kirjoitti:

Siideriä, jännäseksiä, monen miehen mällejä ja etnomällejä pillussa ja lopulta äpärä, koska niinq elämä niinq.

• Anonyymi
        UUSI
        HC-ätmel kirjoitti:

Kyllä tatuointi on edelleen merkki huonosta naisesta. :-)

Ja tommonen asenne merkki incel-miehestä
        :DDD

• ouououjeeee

Tekoripset, tekotukat, rakennekynnet, tekorusketus merkki huorahtavasta massasta?

• atännä

Kaikki noi teko-jutut ovat ihan ok, jos niitä ei huomaa, eli ovat taidokkaasti ja hyvällä maulla tehtyjä. Joillekin sopii sitten ne huomiota herättävätkin. Mun mielestäni nekin on ok.

Huorahtava massa? Taas yksi huolenpitoa tarvitseva.

• nimimerkitönj

Ne on ihan samanlaista tusinakamaa kun tatuoinnitkin, sillä erotuksella että niistä pääse helpommin eroon kuin tatuoinnista. Turhamaista ne on kaikki ja hyvin harvoin edes kaunistaa ketään.

• nimimerkitönj kirjoitti:

Ne on ihan samanlaista tusinakamaa kun tatuoinnitkin, sillä erotuksella että niistä pääse helpommin eroon kuin tatuoinnista. Turhamaista ne on kaikki ja hyvin harvoin edes kaunistaa ketään.

....niin samaa mieltä....on se hyvä, että joku kirjoittaa minun ajatuksiani, niin ei tarvitse itse ajatella mitään, eli ulkoistan nyt sen sinulle.....tuli dejavu tunne, eli luultavasti olen sen joskus aikaisemminkin jo ulkoistanut... ;P

• nimimerkitönj
        MGTOW kirjoitti:

....niin samaa mieltä....on se hyvä, että joku kirjoittaa minun ajatuksiani, niin ei tarvitse itse ajatella mitään, eli ulkoistan nyt sen sinulle.....tuli dejavu tunne, eli luultavasti olen sen joskus aikaisemminkin jo ulkoistanut... ;P

Mä nyt en henkilökohtaisesti ole mitenkään viehtynyt nykyisestä kauneussuuntauksesta, jossa naisella on vähintäänkin irtoripset ellei koko pakettia eli kaikki on jotain lisuketta. Sitten vielä siitä käytetään termiä kaunis, kun ei ole mitään luonnollista kauneutta nähnytkään sen tuoteläjän päälle ripusteltuaan ja sprayattuaan naamansa sotamaalaukseen. Mutta ei siitä sen enempää viitsi stressiä ottaa tai räyhäämään ryhtyä.

Kuka mitenkin haluaa itsensä koristella. :)

Vaikka näin. On kaunista. <3 ;)

https://anonymousexecutive.files.wordpress.com/2014/11/fake-eyelashes-09.jpg

• nimimerkitönj kirjoitti:

Mä nyt en henkilökohtaisesti ole mitenkään viehtynyt nykyisestä kauneussuuntauksesta, jossa naisella on vähintäänkin irtoripset ellei koko pakettia eli kaikki on jotain lisuketta. Sitten vielä siitä käytetään termiä kaunis, kun ei ole mitään luonnollista kauneutta nähnytkään sen tuoteläjän päälle ripusteltuaan ja sprayattuaan naamansa sotamaalaukseen. Mutta ei siitä sen enempää viitsi stressiä ottaa tai räyhäämään ryhtyä.

Kuka mitenkin haluaa itsensä koristella. :)

Vaikka näin. On kaunista. <3 ;)

https://anonymousexecutive.files.wordpress.com/2014/11/fake-eyelashes-09.jpg

Huh..huh...kun meinasin säikähtää....hieman sais varoitella etukäteen.... ;P

Mut ihan omia aatoksia edelleen tämän asian suhteen....

• ätmi-sinkku

Eilen olin yhden naisen kanssa ja se tunnusti että sen tatuoitu exä oli sitä hakannut silloin kun itse yritin saada sitä suhteeseen. Pitkä tatuoitu komea mies vei naiseni.

• Deathtoinmates

Tatska on tyhmän merkki

Mutta mites linnassa tatskataanko kuulamusteella persepanon hinnalla hahah linnakundit ovar perseeseeennussittua kouluttamatonta pohjasakkaa! Oikeaa biojötettä!

• gfghjjjjhgj

Telkussa haastatellaan parhaillaan sotatieteen tohtoria (joka on kaunis nainen) jolla on tatuointi.

• Se myös automaattisesti olettaa, että kaikki "väärät" mielipiteet ovat Putinin trollitehtaasta peräisin, joten se on myös aika huono nainen.

• Sotaonmiestenhommaa

Ihan naurettavaa, että tuollainen pillu on pääsyt sotatieteen tohtoriksi. Mitä pillut ymmärtävät sotimisesta?

• Ikis__M

Ihmeellistä vain on näissä sotatieteen tohtoreissa se että aina ollaan rähmällään natoon päin ja syytellään venäjää. Jos nyt kuitenkin muistettaisiin edes faktat kun syytetään suomea vastuunkannosta ja pakotetaan ottamaan pakolaisia jotka juurikin kuuluisi kaikki lähettää sinne jenkkilään.

Jenkit korjasi kansantalouttaan ja masiivisen sotateollisuuden myyntiä aloittamalla aiheettoman sodan irakissa, varastivat öljyn ja jättivät maan kaaokseen josta me nyt joudutaan kantamaan vastuuta ja ottamaan sieltä kaikki persaukiset pakolaiset vaikkei pisaraakaan hyödytty irakin öljystä tai mistään muustakaan. Ihan kaikki irakista tulevat tulisi laittaa jenkkien elätettäväksi, ne voittaisi silti vielä siinä kaupassa kun niin mittavasti ehtivät varastaa tekaistujen syytteiden varjolla.

• herpssimplex

Tatskatut "ihmiset" ts. jätteet ansaitsevat vain Nyrkkiä!

• nimimerkitönj

Vaikuttaa sille, että (ketjun perusteella) ne aggressiivisemmat ovatkin niitä joilla ei tatuointeja ole. :)

Turpaan laittamassa ja roskaksi määrittelemässä toista elollista olentoa ja ihmistä ja minkä vuoksi, kuvan joka on tämän toisen iholla ei edes uhoojan omalla. Ymmärtäisin kiukun ja raivon, jos joku pakolla suttaisi sinun nahkaasi tatuointeja ja joutuisit elämään ne ihollasi vasten tahtoasi.

Kyllä on pokkaa ainakin. Tämä "viha" saa jo naurettavat mittasuhteet, oikeasti naurattaa jo holtittomasti. :D

• todennettua

Varmaan. Kun mikään ei riitä.

• Kuvittelin olevani rauhallinen, mutta kaipa se artikkelia pitää uskoa ;)

• nanannannaaaaaaa

Mielipide on kuin pierunhaju: jokaisella omansa, täysin hyödytön ja viehättää vain omistajaansa. Mutta joskus helpottaa kun sen saa päästää ilmoille. :D

• tarralenkkari666

Oisko se niin, että kapinahenkiset ihmiset ovat taipuvaisempia ottamaan tatuointeja (asettautumaan yleistä kauneuskäsitystä vastaan muutenkin). Tässä ei harmikseni oltu eritelty tatuoituja ihmisiä muuten kuin sukupuolen kautta. En esim. oikein usko, että hipsterit ovat sen väkivaltaisempia kuin jupitkaan. Tatuoidut juntit varmasti mutta niin ovat tatuoimattomat juntitkin. Jne.

Jäi tätä staran tiivistystä katsellen kovin pinnallispuoliseksi analyysiksi.

• "Oisko se niin, että kapinahenkiset ihmiset ovat taipuvaisempia ottamaan tatuointeja (asettautumaan yleistä kauneuskäsitystä vastaan muutenkin)"

En nyt tiedä, kun silloin kun "buumi" alkoi, niin tuntui että yksi jos toinen on ottamassa tatuointia......ennemminkin tuli sellainen olo, että tapahtui ns. "sopuli efekti".......tuon ajatuksesi voisi kääntää vaikka kokonaan toisinpäin ainakin joissain tapauksissa, eli oma mielipiteeni on, ettei väite pidä paikkaansa....

• UUSI

En tykkää tatuoinneista, mutta jos rakastuisin ihmiseen, jolla on tatuointi, niin en minä nyt herranjestas sen takia skippaisi ko. tyyppiä.

• Anonyymi
        UUSI

Nainen joko ei välitä miehen tatuoinneista tai jopa ihailee niitä.

Miehet inhoavat naisen tatuointeja, tai inhoavat naista joka on pilannut kauneutensa tatuoinneilla.

Minulle ei kelpaa ihonsa pilannut nainen riippumatta missä ja kuinka suurikokoinen tatuointi on.

Uimarannoilla näkee pariskuntia jossa nainen on tatuoitu - vain peikkomaiset betamiehet ovat sellaisen naisen hyväksyneet, sekä miehet jotka itse ovat tatuoituja.

• Anonyymi
        UUSI

Teikäläiset ei kiinnosta tatuoituja, joten sano vaan tuo sitten ääneen, kun tapaat tatuoidun. Tietää jättää jutun siihen.

Luit oikein. Lue uudestaan oma juttusi, ellet tajunnut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teikäläiset ei kiinnosta tatuoituja, joten sano vaan tuo sitten ääneen, kun tapaat tatuoidun. Tietää jättää jutun siihen.

Luit oikein. Lue uudestaan oma juttusi, ellet tajunnut.

Hieno homma, tatuoidut jättää mut rauhaan ja minä jätän tatuoidut rauhaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen joko ei välitä miehen tatuoinneista tai jopa ihailee niitä.

Miehet inhoavat naisen tatuointeja, tai inhoavat naista joka on pilannut kauneutensa tatuoinneilla.

Minulle ei kelpaa ihonsa pilannut nainen riippumatta missä ja kuinka suurikokoinen tatuointi on.

Uimarannoilla näkee pariskuntia jossa nainen on tatuoitu - vain peikkomaiset betamiehet ovat sellaisen naisen hyväksyneet, sekä miehet jotka itse ovat tatuoituja.

No en osaa tuohon sanoa, mutta semmonen joka tykkää tatskoista, niin varmaan arvostaa vastapuolen tatuointeja.

• Anonyymi
      UUSI

Erityisesti ihonsa pilanneet naiset ovat erityisen aggressiivisia. Ja usein myös rumapainoisia, ym.

- Onpa minulla rumat alaraajat. Otanpa kokoalaraajatatuoinnin niin sitten miehet alkavat ihailemaan minua.

- Olenpa hirvittävä läski, otanpa kokokylkitatuoinnit niin sitten näytän kauniilta ja hoikalta ja miehet viimein huomaavat minut.

- Olen aivan liian kaunis, otanpa navanympärystatuoinnin (vatsatatuoinnin) sekä alaselkätatuoinnin, niin sitten kivat miehet uskaltavat lähestyä minua.

• Anonyymi
        UUSI

Höps. Niitä ei oteta teitä varten. Turhaan yrität tulkita mitään. Et osaa, et ymmärrä.

• Anonyymi
      UUSI

kun itse voin yrittää auttaa noira uopridoa jos maswnraa juruissa, murra niin itselläåni on aika paljon fryysisiä vammoja mitrkä estävät.

• UUSI

Kun koittaa etsiä vaikka Tinderistä miestä, jolla ei ole tatuointia, niin on meinaan harvinaista herkkua sellainen ja mielestäni voisi ihan aiheesta pistää vuoronumerokoneen ovensa taakse.

• Anonyymi
      UUSI

Niin näytti tuo yksi mies olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe