Siksi naisten kanssa kanssa juttelu tuntuu semmoselta, että milloin se oikein soittaa poliisit. Miksi naiset olette tuollaisia? ja kuiteskin ymmärrätte sit jännämiehen hakkaamisen? tässä yhtälössä nyt ei kaikki ole oikein.
AT-miehien lähestymiset naiselle on ahdisteluakos?
9
82
Vastaukset
- ätmitarina
Tavallinen mies lähestyy naista baarissa / tapahtumassa / jossain muualla: "Hei, miten menee?" ja sitten jutellaan niitä näitä jonkin aikaa. Jos mies huomaa, että naista kiinnostaa niin hän kysyy lopuksi kiinnostaisiko naista lähteä tekemään jotain jonain toisena päivän (kahville, lenkille jne.) ja saisiko ehkä puhennumeron. Jos nainen sanoo "ei" niin tavallinen mies kiittää ajasta, ehkä heittää jonkun leppoisan heiton loppuun ja jatkaa eteen päin elämässään.
Ätmi lähestyy naista baarissa / tapahtumassa / jossain muualla: Tuijottaa ensiksi hermostuneena puoli tuntia naista outo ilme kasvoillaan. Menee naisen luokse ja kysyy "Ööh, h-hei.. eh, siis... joo. Annatko numeros?". Kun nainen vastaa "ei" niin ätmi alkaa pillittämään tai saa raivokohtauksen. Kun nainen pakenee paikalta niin ätmi käyttää useita tunteja jäljittääkseen naisen ja alkaa stalkkaamaan häntä facebookissa. Ätmi muistaa naisen monien vuosien jälkeenkin ja pitää silloin tällöin yhteyttä naiseen, vaikka nainen on sanonut monta kertaa, ettei heidän välilleen tuu mitään.- ätmitarina
super-atm kirjoitti:
Monenko miehen käyttämä olet?
En yhdenkään miehen, mutta muutaman naisen käyttämä olen
- arvonsatuntevamies
Miksi naisten tulisi saada mielestäsi aloitteita miehiltä?
Osaatko, aloittaja, lukea nonverbaalista viestintää? Jonkin verran ilmeisesti osaat, jos kerran tulee tunne, että toinen soittaa kohta poliisit, mutta olisikos mahdollista herkistyä sille vielä hieman enemmän ja tajuta toivottaa mukavat jatkot jo ennen kuin nainen on noin ahdistunut?
- melkeinkuinätmi
En tätä niinkään omalle kohdalle ajatellut, mut noin yleisesti mitä nyt olen omassa elämässä kaverien kautta nähnyt ja täällä palstatotuuksia yms...
=DDD......nyt täytyy kompata helkaa.....joskus aina välillä sattuu olemaan samaa mieltä, vaikka monesti mielipiteet eivät olekaan ihan yhtenevät....
Osaatko ilmaista itsäsi selkeästi ja ymmärretteäväsi, niin kuin aikuisten ihmisten pitäisi tehdä? En tarkoita tylyä kohtelua, vaan normaalia ja asiallista käytöstä. Vai odotatko että miehet ovat ajatuksenlukijoita? Naamasi on aina sen verran pahasti norsun vitulla, että jokainen tulitsee sinut katkeraksi feministiksi, vaikka omasta mielestä hymyilisit.
- ätminki
Niin on ja siksi välttelen naisten kanssa puhumista. suomessa kun naisille puhuu niin pidetään raiskaajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202900Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602570Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262302Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581888Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121412Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181409- 721323
- 551260
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?121254