Onko normaalia pystyä nussia kolme kertaa yössä joista kaksi ihan heti putkeen ja kolmas pienen palautumisen jälkeen?? Siis miehellä kolme laukeamista!!
Pystyykö edes tähän suoritukseen, jos on ruma ja "ei haluttava" nainen nussittavana? Eikö silloin hoitus hommat vain sen yhen kerran pimeässä ajatellen silloinkin niitä muita kauniita naisia??
Vai miten se asia on?? Voisiko sitä olla noin innosunut rumastakin, jos olisi kovasti ihastunut??
Onko se edes ihan normaalia pystyä laukeamaan useamman kerran peräjälkeen??
Vastatkaaaahh!!
Mieskuntonne. Kysymyksiä!! Te panemaan päässeet!!
35
211
Vastaukset
- turhaluulo
ei täällä palstalla ole ketään nussinut.
- jompikumpi
Siis ketään nussittu tai kukaan nussinut.
- kielioppia
jompikumpi kirjoitti:
Siis ketään nussittu tai kukaan nussinut.
Hyvä kommentti. Eihän nämä tampiot ymmärrä, että ketään kukaan sijasta muuttaa lauseen sisällön täysin.
- Avioliitonautuus679
MGTOW kirjoitti:
Niih.....ku tää on rakastelijoiden palsta... ;P
Mutku tää ei oo rakastelijoiden palsta, vaan panijoiden. Kaks eri asiaa.
Avioliitonautuus679 kirjoitti:
Mutku tää ei oo rakastelijoiden palsta, vaan panijoiden. Kaks eri asiaa.
PaniJoiden.....hmmm....onko se joku apinalaji? ;P
Kai tänne hiekkalaatikolle sit mahtuu rakastelijat, nussijat ja panijat kaikki leikkimään sulassa sovussa.... ;D- karjalanneito
Olen rakastellut 5x yössä.Elämä on kuitenkin muuta kuin "panemista."Suhde,läheisyys ja huumori ovat tärkeitä elämässä.
- miesvm_1967x_out
Ei enää tässä iässä :/
- vastauksiaaaah
mutta entäs nuorempana?? Mietin vaan tota miesten tyytyminen ketjua, että jos mies olisi "vain tyytynyt"naiseen niin pystyisikö se silloin edes moiseen suoritukseen?? ja olisi muutenkin kovasti innokas??
- miesvm_1967x_out
vastauksiaaaah kirjoitti:
mutta entäs nuorempana?? Mietin vaan tota miesten tyytyminen ketjua, että jos mies olisi "vain tyytynyt"naiseen niin pystyisikö se silloin edes moiseen suoritukseen?? ja olisi muutenkin kovasti innokas??
Nuorempana kyllä mutta ei silloin jos "joutui tyytymään". Ihan eri asia jos oli oikeasti sexy kisu vieressä, silloin jaksoi ihan eri tavalla. Mutta kyllä mä nuorenakin tarvin pienen huilin ennen seuraavaa sessiota, vähintään 30 minuuttia. Ja kyllä toi 3 kertaa oli silloinkin mulle jo ihan maximi. Kaveri jolla oli helvetin huono kunto ja paha alkkisongelma väitti meille että oli 6 kertaa yön aikana nusassu.. arvaa uskottiinko :D No ei tod. Ainahan sitä voi kaikkea väittää ja elvistellä vaikka logiikka ja faktat sotii täysin vastaan.
- kysymyksiääääh
Vai miten se asia on?? Voisiko sitä olla noin innosunut rumastakin, jos olisi kovasti ihastunut??
Täs piti oikeestaan lukea kovasti puutteessa sillä toi kovasti ihastunuthan olis jo merkki ettei ole kyse tyytymisestä.Kyllä sitä mies voi nussia rumaa ja lihavaakin naista puutteessa, eli ei se ole mitenkään tavatonta, mutta toisaalta ihmiset ovat erilaisia..Sinussa voi olla myös jotain hyvää ja miellyttävää, vaikka ulkonäkö ei olisikaan. Asiat eivät ole yksiselitteisiä.
- EntinenATM1111
Alussa jaksaa kerran ja välillä toisenkin. Tokalla kerralla mielellään pyllyyn vaihtelun ja ylimääräsen kiihottumisen takia. Rumat ja lihava ei kiinnosta, joten en tiedä? Kännissä ei edes kauniit ja hoikat ole kiinnostaneet tarpeeksi. Muutaman kerran jäänyt panematta 15 kaljan jälkeen :/
- Neitsytsetä
En tiedä kun en ole ikinä kokeillut nussia. Runkannut olen jo 30vuotta eli alkaen 85 jolloin olin kymmenenvuotta. Usein olen lauennut kahdesti peräkkäin ja roiskinut spermat ympäri seiniä.
- Urmas_Iso-Kyrpänen
Epänormaalia se on jos kolmeen kertaan tyytyy. Minä survon joka yö kuusi varvia.
- FäpFäpFäpFäp
Olen kans kuudestilaukeava!!!! Olen runkannut tänäänkin putkeen koko aamupäivän niin että esinahka vaan napsuu!!!!!!!
- Ex------------PUA
Tuossa kevätkesäisen vakkarini kanssa niitä meni sellainen paketillinen, per ilta ja yö.
Kannan jo muutenkin vähintään kahta kumia mukanani, esim. yhden yön jutuissa. Jos useampaakin.
Esim. exänii ihasteli kun minulla on niin suuret ja komeat kivekset. Pistänkin aina naiset nuolemaan niitä, samalla kun imevät minua (huom: en käytä kumia).- kateellinenrunkkariätmi
eli käytätkö sitä kortonkia vai et? aika ristiriitainen on sun viestisi!
- Ex----------PUA
kateellinenrunkkariätmi kirjoitti:
eli käytätkö sitä kortonkia vai et? aika ristiriitainen on sun viestisi!
Käytän yhdynnässä, mutta en kun annan naisen imeskellä.
Nuorempana vetelin aina paljaalla, ja nyt koen että olen selvinnyt sen verran säikähdyksellä, etten kyllä ryhdy siiihen enää.
Fakta on se, että naiset suostuvat suojaamattomaan naurettavan helposti, helpommin kuin minä! Ja silloin tiedämmee, että siellä on vieraillut kyllä muutama muukin kaveri silloin. Eräs esim. yritti tulla raskaaksi tuolla tavalla, kun oli vauvakuume kuulemma. Sitten se rauhoittui, kun sen sisko tuli paksuksi, ja taisi tajuta että sitä muksua pitää hoitaa. - Kaato-Pera
"Tuossa kevätkesäisen vakkarini kanssa niitä meni sellainen paketillinen, per ilta ja yö."
Mulla menee helposti puolitoista paketillista ilta/yö. Mä jaksan.
- LäppärinNäytölle
Minun ennätys on just se kolmekertaa kun olen roiskaissut mällit pillun kuville!
- elluhallo
Nuorena pystyy
Kaks kymppiset taatusti pystyy
Muistelen omaa..........n - Eräkettu
Pystyn panemaan niin kauan että kyrpää rupeaa kolottaan..
- Avioliitonautuus679
Sama vika, tosin en laukee ollenkaan. Naiseni kaikki kyllä monta kertaa.
- Kaikenlaistasitä
Tämä on seksuaalisesti häiriintyneiden henkilöiden palsta! Sulkea tämä pitäisi!
- Urmas_Iso-Kyrpänen
Taidat olla itte seksuaalisesti häiriintynyt tai herraspoika kun et osaa panemisesta puhua.
- tavallinenmies-
Kyllä pystyn pari kertaa panemaan mutta en kestä kuin 5 minsaa.
- hyvähyvä
Sekin on ihanaa!!!!!
- Eikoskaanenään
Oli kauan sitten etäsuhde. Kahden vrk:n aikana saattoi olla jopa 15 krt. Mikään ei riittänyt.
Eli oli "suhde" hetken.- Eikoskaanenään
Tämä tyyppi oli lähellä viittäkymppiä..
Seksi addikti.
Ei pelkkä jyystö riitä.
Nuorempana mela nousi innokkaammin useamman kerran peräkkäin.
Onnistuu se nykyäänkin, mutta todellakin riippuu naisen ulkonäöstä. Ja jossain määrin myös naisen innokkuudesta ja taidoista.- Nätistipyynti
Voidakseni Vastata kysymykseen saisinko Ensin sitä pillua?
- 16plus15
Olen vain muutaman kerran elämäni aikana jaksanut toiset varvit putkeen. Useimmiten vain kerran ja se on sitten siinä koko yöltä. Tietenkin yksi sessio (mikä ei siis sisällä pelkkää yhdyntää) voi kestää tuntejakin.
Kyllähän tuo kolme varvia yössä on vielä ihan mahdollista ja normaaliakin, mutta se mitä sanon, niin jos tarvitsee alkaa parsimaan vielä sitä ekaa settiään, niin jossain on mennyt pieleen koska silloin tyydytys ei ole toteutunut esim.liian pikainen tuleminen.. Toinen kierros ei koskaan maistu yhtä hyvälle kuin eka kierros. Sitten juttu on jo toinen jos siinä on nukuttu yö välissä ja otetaan aamupanot.
- kysymyksiääääh
Kolmas varvi laskettakoon jo aamupanoksi vaikka ei kauaa ollu ehtinyt nukahtaakkaan ja siitäkin vielä nukuttiin hetki.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202900Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602570Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262302Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581888Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121412Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181409- 721323
- 551260
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?121254