No ei, mutta tämä artikkeli oli mielenkiintoinen.
http://www.nytimes.com/2015/01/11/fashion/modern-love-to-fall-in-love-with-anyone-do-this.html?_r=0
Minäkin uskon että rakkaudesta suuri osa on sitä että on avoin tutustumaan ihmisiin, avoin mahdollisuudelle rakastua, oikeassa tunnetilassa, ja valmis tekemään oikeita asioita jotta tilanne kehittyisi intiimimmäksi.
Ainakaan tämmöisellä kurpsahtaneella ei ole varaa kulkea kaupungilla omissa ajatuksissa olettaen että joku James Bond tulee ja murtaa jään. Yksin siinä jäisi.
Voiko keheen tahansa rakastua?
2
54
Vastaukset
- 37veeeeee
Niin..en tiedä kuinka kurpaksi pitää elää ettei niitä kuumia ja komeita jamesblondeja enää ole joka paikassa mielistelemässä.
Itse en usko tuohon avoimeen tutustumiseen vaan kemioihin mitkä magneetin lailla vetää kaksi ihmistä yhteen, lähtötilanteesta riippumatta. Itsellä ainakin huomaan heti jos toinen ei ole minun makuani vaikka kaikin puolin komea, ihana ja fiksu olisikin. Jollei ole sitä yhteenkuuluvuudentunnetta, sen rakentaminen vie vuosia eikä se välttämättä koskaan tule olemaan sataprosenttista ja täysin tyydyttävää.Ihan hyviä mietteitä ja näinhän tämä joillakin on.......tästä voisi turista vaikka kuinka paljon, mutta jätetään tällä kertaa väliin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344