saa haukkumalla ja vittuilulla!!??
Eihän niitä naisia
5
<50
Vastaukset
- Tebbo
Ei saa kyllä miehiäkään.
Jeps.....joillakin tuntuu unohtuvan se tosiasia, että tälläkin palstalla haukutaan ja solvataan puolin ja toisin, eikä se todellakaan ole vain yksisuuntaista, vaikka osa yrittääkin niin uskotella.
Tuskimpa asiat ikinä muuttuvat.......syitä on monia.
- semmoinensuunnitelma
Tarkoitus ei ole saada naista, vaan vittuilla naisille ja saada sillä respecitä toisilta miehiltä.
- ääliöt
Miksi sillä saa respectiä, että on juntti ja huonokäytöksinen? Tosin voihan se olla, että saa, jos toiset ovat yhtä juntteja.
- Äädämi1111111
Ei niitä saa muutenkaan, joten yhtä hyvin voi haistattaa paskat kaikelle ja vittuilla oikein tuutin täydeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344