https://www.youtube.com/watch?v=wy0OQCJg27U
- USAö:n kansalaisten tuleva mikrosirutus ( pedonmerkintä ). Lakialoite vireillä jokaisen USA:n kansalaisen mikrosituksesta ja perusteluita miksi mikrosiru tule ottaansa tai oikeaan käteensä ottaa.
- Millainen merkki Saksan tuleva talousromahdus on?
- Ilkeä petos Leon vaimoa kohtaan.
- Tarkasti profetoinut juutalainen rabbi, jota jumalattomatkin säikkyen kuuntelevat. Useita äärimmäisen tarkkoja profetioita, jokainen toteutunut. Tähän liittyen pohdistaa: Voiko Jumala anta prfofetianlahjan Jeesukseen uskomattomalle juutalaiselle, joka uskoo kuitenkin Isään Jumalaan?
Kuunneltuani tämän minua ilostuttaa ja itkettää, onneksi on Jeesus jolle voin snaoia: Auta minua rauhoittumaan. Taattua laatua, jännitys pysyy loppuun asti ja parhaat huomiot painottuvat Leomaiseen tapaan loppupuolelle, mutta nyt kiinnostavaa asiaa on lähes alusta loppuun asti. Lopun aikoina hommat voivat mennä " liiankin " jännittäviksi. Leon puhetta kuunnellessa on kuin katsoisi Hitckokin jännityselokuvaa.
Ehdottomasti 5 / 5
Uskoville ajanmerkkejä vilisevä pläjäys
8
<50
Vastaukset
- Postinumero007770Taivas
Vuoteen 2018 mennessä kaikilla USA:n kansalaisilla on oltava mikrosiru.
Ateistien mielestä se ei tietenkään ole pedonmerkki muttta uskovat tietävät tämän asian selvästi lukuunottamatta joitakin tapauksia jotka luulevat kenties edelleen että sunnuntai olisi pedonmerkki.- hoaxhoaxhoax
Koko mikrosirujuttu on huijausta.
http://www.hoax-slayer.com/all-americans-microchipped-2017.shtml - Valheenlevitys
Kyllä taitaa pian olla niiden päitä giljotiinilla, jotka ei ota vapaaehtoisesti mikrosirua. Minun pääni olkoon yksi muiden joukossa sillä mikrosirua en ota huolimatta Markku Veilon pehmentävistä puheeistaettei se mikrosiru yksin vielä pedonmerkkiä tekisi.
Pedonmerkki tulee aikanaan varmasti ja mikrosiru sopii siihen asiaan kuin nenä päähän. Lihavana selviän syömättä aika kauan.
- IlmanpäätäIrakissa
Hyvät erotetaan akanoista kun katsotaan kenen kantti pitää: Kuka on valmis kuolemaan Jeesuksen takia maallisen kuoleman voittaakseen ikuisen Elämän ja saavuttaakseen sen voiton, jolla on suurmerkitys. Itselleni mestatuksi tuleminen tässä asiayhteydessä on kuin VIP-kortin tarjoamista tuhatvuotiseen valtakuntaan.Otan sen kiitoksen kera vastaan jos sitä tarjotaan ja ehdoton ei pedonmerkille, jota ilman ei ostella tai myydä uudessa talousjärjestelmässä mitään.
Pelkurit eivät peri taivastenvaltakuntaa. Tosi miehet, tosi naiset ja tosi lapset sen kun porskuttaa Taivaan porteista sisälle. Pää keneltä irrotetaan niin se on paikallaan pian taas.Tokkos sinun Jumalasi olekaan luonut kaikkia? Pelkuruuskin on luonteenpiirre. Hyvähän sinunkin on nimettömänä täällä uhota kun sekulaari hallinto pitää sinusta huolta.
Jeesus hyväksyi opetuslapsekseen kirjoitusten mukaan kolmesti hänet kieltäneen pelkurin ja toisen, joka epäili kaikkea yliluonnollista. Tuomitsetko myös Jeesuksen valinnat.
Riittää kun kuuntelee 30 sekuntia mellerin puhetta, tietääkseen sen tason.
Jos jollain ei ole kaikki kammarit lämpiminä, kehtaa kuunnella tuota puhetta sen 1h40min47sek.Mitä minä olen katsonut Melleriä viisikin sekuntia tulee mieleen ylimielinen kaiken muka tietävä selittelijä ja napitan heti toiselle kanavalle.
- JeesusonHerra777
https://www.youtube.com/watch?v=eITyYuEmIYY
Tuossa onsinulle asiaa ja on korkeatasoista sinä kun se tasokkuuden päälle ilmeisesti ymmärrät enemmänkin.
Siinä sinulta Markku kysyy kysymyksen.
Sopii kaikille katsottavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058