Hyvä video todistaa kanadalaisten saamasta kohtelusta kuinka eläimiä muslimit ovat.
Mikään muu ihmisryhmä ei kohtele muita näin.
Videoita on lukuisia samalta paikalta joissa näkyy kun rättipäät huorat sylkevät ihmisten päälle.
Siksipä tuo pahuuden pesä moskeija tulisi purkaa ja paikalle rakentaa kolmas temppeli joka sinne kuuluisi
Miten muslimi kohtelee turistia temppelivuorella
11
53
Vastaukset 11
- MistäOnKyse
No laitappa malliksi edes yksi video jossa naiset sylkevät viatonta vierasta.
- Fuckislam
Ja liveleak löytyy lisää, paljon rankempia.
Ihmisiä he eivät ole - 213
231
- pistäsTaasSe
koraanin päälle ulostus video,
että saan runkata, oli se niin ihana...
- Enpidäislamista
Hullua
- enpidäzionisteista
terrorisoivista hirviöistä, murhaajista...
- reqwweq
rewqewq
- vm41
Muslimit ovat omaksuneet juutalaiset tavat silloin, kun eriytyivät muhamedin mukaan.
Juutalaiset kohtelevat vielä raaemmin muita rotuja, raamattunsa käskyjen, sekä opetusten mukaisesti.
Kokeileppa mennä ristisi kanssa Jerusalemin torille sapattina, orjantappura kruunu päässäsi, et varmaan pitkälle pääsisi.
Siinä sinulle juutalaista jeesustelua mietittäväksi pöljä.- elivetelethilseestä
"Kokeileppa mennä ristisi kanssa Jerusalemin torille sapattina, orjantappura kruunu päässäsi, et varmaan pitkälle pääsisi."
Kyllä siellä noita yli-innokkaita esiintyjiä risteineen ja kruunuineen on ollut enkä ole huomannut, että olisi heitä häiritty. Se on juutalainen muuten aika lailla ei eläjä kuin pallet. Vaikka kaukaa voi näyttääkin samalta.
Onko orjia joskus sanottu tappuroiksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407