Finnteologien mielestä, erityisesti piispa Mäkisenmielestä muuttuu.
Mutta voisiko joku asiantuntija nyt kertoa että miten tämä raamatunkohta pitäsi muuttaa niin että se olisi varmasti nykyjumalan sanaa?
Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
Siis tämähän oli hyvä analyysi nykyevolutionisteista, siis minun mielestäni, eikä sitä mihinkään tarvitse muuttaa.
Maailma muuttu, muuttuuko Jumala siinä samalla?
3
<50
Vastaukset
- Ystävännejyriopastaa
Voin hiukan analysoida tuota raamatunkohtaa:
Jae 24. Saastaaisten sukupuolitautien vuoksi nuo moraalittomat häpäisevät omat ruumiinsa ja toistenkin.
Ja 25. Kukas muu kuin evolutionistimolocci sanoo ettei Jumala mitään luonut vaan eliöt kehitttivät itsensä. Siis eliöstön olemassaolosta ei ole vastuussa Luoja vaan luotu.
Jae 26-28. Siis jos evokit eivät ole homoja kuten muutama palstalainen tunnetusti on, niin heidät on manipuloitu homofanittajiksi sillä aivopieruväittämällä että homous on peritýtyvä ominaisuus, siis ilman perillisiä periytyvä, hehehe, vitsi mikä täysin ääliömäinen väite.
Jae 29. Evokkien vastauksistahan sen näkee että tämä kertoo heistä. - Taikauskonnoton
Tunnustan, etten jaksanut lukea sepustustasi. Otsikosta kuitenkin tuli mieleen, että tottakai Jumala muuttuu samalla kun maailma ja maailman ihmisten ajattelu muuttuu. Tämähän on itsestään selvää, sillä Jumala (kaikki jumalat) elää vain ihmisten ajatuksissa.
"Tunnustan, etten jaksanut lukea sepustustasi. Otsikosta kuitenkin tuli mieleen, että tottakai Jumala muuttuu samalla kun maailma ja maailman ihmisten ajattelu muuttuu. Tämähän on itsestään selvää, sillä Jumala (kaikki jumalat) elää vain ihmisten ajatuksissa."
Maailmankaikkeutta ja luonnonlakeja ei siis sinun mukaasi ole kukaan luonut, vaan ne ovat itse luoneet itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä, ennen kuin itse olivat olemassa. Niiden luoja olisi siten vain ihmisen ajatuksissa. Samalla logiikalla kirja on syntynyt ilman kirjailijaa, taidemaalaus ilman taiteilijaa, leipä ilman leipuria ja kuvapatsas ilman kuvanveistäjää. Kirjailija, taiteilija, leipuri ja kuvanveistäjä ovat vain satuolentoja, jotka ovat ihmisten ajatuksissa. Sellaista on evoluutiologiikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site525890Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61010