Ateistit eivät usko että Jumala laittoi aasin.....

Ihmisenpuhumaan

...puhumaan.

Minä olen elävä todiste siitä, että Jumala laittoi minut HUUTAMAAN......7 SANAA, enkä mahtanut asialle yhtään mitään.....hädin tuskin pystyin pitämään itseni pystyssä siinä tilanteessa.....vuonna 1995 helmikuussa 22 päivänä.

27

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttusi.tyhmiä

      Sinä olet tosiaan elävä todiste siitä, ettei ihminen osaa edes vittuilla vaikka ihan sitä varten päivystää täällä tunnista toiseen. Olet tyhmin apina, mitä tämä maa päällään kantaa.

      • mnbgvfdsdfghjk

        Minä olen lähtöisin Aatamista ja Eevasta.
        Apinat eivät kuulu ihmisrotuun!


    • asusvivo

      Oletko ihan tosissaan aloituksessasi, vai pistitkö feikkinä?

      • Ihmisenpuhumaan

        Kyllä se on ihan totta!

        Voit varmaan kuvitella, kuinka olin shokissa tapahtuman jälkeen.

        Se miksi sain kokea sen, johtui siitä, kun en muuten uskonut Jumalan olemassaoloon, niin Jumala päätti antaa minulle sellaisen, jonka muistaisin aina, olen ikuisesti kiitollinen Jumalalle.
        Aina kannattaa rukoilla, oli kyse mistä asiasta tahansa, Jumala on sitä varten.


      • Ihmisenpuhumaan kirjoitti:

        Kyllä se on ihan totta!

        Voit varmaan kuvitella, kuinka olin shokissa tapahtuman jälkeen.

        Se miksi sain kokea sen, johtui siitä, kun en muuten uskonut Jumalan olemassaoloon, niin Jumala päätti antaa minulle sellaisen, jonka muistaisin aina, olen ikuisesti kiitollinen Jumalalle.
        Aina kannattaa rukoilla, oli kyse mistä asiasta tahansa, Jumala on sitä varten.

        Millä tavoin Jumalasta on sen jälkeen ollut sinulle hyötyä tai haittaa?


      • Ihmisenpuhumaan
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Millä tavoin Jumalasta on sen jälkeen ollut sinulle hyötyä tai haittaa?

        Olen uusi luomus Kristuksessa.
        Kaikessa on kyse tästä: Kunnian tuottamisesta ristin uhrille
        Tietoinen syntinen elämä ei enää luonnehdi elämääni.

        Kristillisyys ei ole sitä että heti sen jälkeen aletaan toivomaan maallista mammonaa.

        Eihän elämän tärkeimmästä asiasta, mikä on tarkoitettu kaikille ihmisille vastaanotettavaksi, voi olla mitään haittaa.


      • Ihmisenpuhumaan kirjoitti:

        Olen uusi luomus Kristuksessa.
        Kaikessa on kyse tästä: Kunnian tuottamisesta ristin uhrille
        Tietoinen syntinen elämä ei enää luonnehdi elämääni.

        Kristillisyys ei ole sitä että heti sen jälkeen aletaan toivomaan maallista mammonaa.

        Eihän elämän tärkeimmästä asiasta, mikä on tarkoitettu kaikille ihmisille vastaanotettavaksi, voi olla mitään haittaa.

        Milä tavoin elämäsi on muuttunut vai onko? Ovatko vanhat ystävät edelleen ystäviä, katsotko edelleen samoja tv-ohjelmia, luetko edelleen saman aihepiirin kirjoja, oletko jättänyt jonkin harrastuksen tai ryhtynyt johonkin uuteen?


    • faktaa.kehiin

      Aasit puhuvat luonnostaan hepreaa. Sitä kirjoitetaan oikealta vasemmalle ja siksi sitä puhutaan perseestä suuhun. Näin ollen puhujan hengitys haisee paskalta ja samoin jutut ovat täyttä sitä ihtiään.

      • Ihmisenpuhumaan

        Aasit eivät varmasti puhu hepreaa, eikä muutakaan ihmiskieltä, sen tajuaa jo 5 vuotiaskin.
        Mutta Jumala voi laittaa eläimen puhumaan ihmiskieltä, jossa korostaa Jumalan totuuden esiin tuominen.


      • faktaa.kehiin
        Ihmisenpuhumaan kirjoitti:

        Aasit eivät varmasti puhu hepreaa, eikä muutakaan ihmiskieltä, sen tajuaa jo 5 vuotiaskin.
        Mutta Jumala voi laittaa eläimen puhumaan ihmiskieltä, jossa korostaa Jumalan totuuden esiin tuominen.

        Mooses kertoo pakinakokoelmassaan Bileamin aasista, joka ryhtyös puhumaan. Hän kirjoitti kaiketi hepreaksi, joten kyseinen aasi puhui hepreaa. Tyhmempikin tajuaa, että aasin sai puhumaan luova kirjailija Mooses eikä sepitteellinen Jumala.


      • satua-mikä-satua
        Ihmisenpuhumaan kirjoitti:

        Aasit eivät varmasti puhu hepreaa, eikä muutakaan ihmiskieltä, sen tajuaa jo 5 vuotiaskin.
        Mutta Jumala voi laittaa eläimen puhumaan ihmiskieltä, jossa korostaa Jumalan totuuden esiin tuominen.

        "Mutta Jumala voi laittaa eläimen puhumaan ihmiskieltä, jossa korostaa Jumalan totuuden esiin tuominen."
        Raamatun puhuvat eläimet tuovat erinomaisen selkeästi esiin totuuden kirjan satumaisuudesta.


      • Ihmisenpuhumaan
        faktaa.kehiin kirjoitti:

        Mooses kertoo pakinakokoelmassaan Bileamin aasista, joka ryhtyös puhumaan. Hän kirjoitti kaiketi hepreaksi, joten kyseinen aasi puhui hepreaa. Tyhmempikin tajuaa, että aasin sai puhumaan luova kirjailija Mooses eikä sepitteellinen Jumala.

        Mikä selitys sinulla on minun kokemukseeni, jonka kerroin aloituksessani?

        Jos selityksesi on, että keksin koko jutun, niin ei tarvitse kommentoida.


      • Ihmisenpuhumaan
        satua-mikä-satua kirjoitti:

        "Mutta Jumala voi laittaa eläimen puhumaan ihmiskieltä, jossa korostaa Jumalan totuuden esiin tuominen."
        Raamatun puhuvat eläimet tuovat erinomaisen selkeästi esiin totuuden kirjan satumaisuudesta.

        Ja, sinulle myös sama kysymys kuin edelliselle?
        Mikä selitys sinulla on minun kokemukseeni, jonka kerroin aloituksessani?

        Jos selityksesi on, että keksin koko jutun, niin ei tarvitse kommentoida.


      • faktaa.kehiin
        Ihmisenpuhumaan kirjoitti:

        Mikä selitys sinulla on minun kokemukseeni, jonka kerroin aloituksessani?

        Jos selityksesi on, että keksin koko jutun, niin ei tarvitse kommentoida.

        Jos et kaipaa kommentteja, painu helvettiin.
        Törkeää yrittää estää toisen sananvapautta, vaikka itse soittaa turpaansa kuin mikäkin puhuva aasi.


      • kjhgfdfrtyuio
        faktaa.kehiin kirjoitti:

        Jos et kaipaa kommentteja, painu helvettiin.
        Törkeää yrittää estää toisen sananvapautta, vaikka itse soittaa turpaansa kuin mikäkin puhuva aasi.

        Mene nukkumaan!

        Opettele kököttämään vähemmän aikaa tietokoneesi ääressä, koska näyttää menevän jo stressi tasolla palstalla päivystäminen.


      • faktaa.kehiin
        kjhgfdfrtyuio kirjoitti:

        Mene nukkumaan!

        Opettele kököttämään vähemmän aikaa tietokoneesi ääressä, koska näyttää menevän jo stressi tasolla palstalla päivystäminen.

        Sinähän nukut jo kirjoittaessasi tollo. Minä en kysele tuollaiselta ääliöltä vapaassa maassa, miten saan tietokonettani räplätä. Pysy ite poissa, kun näyttää ottavan niin pattiin, että verisuonet päässäsi paukkuvat tänne asti.


      • kjhgfdfghjui
        faktaa.kehiin kirjoitti:

        Sinähän nukut jo kirjoittaessasi tollo. Minä en kysele tuollaiselta ääliöltä vapaassa maassa, miten saan tietokonettani räplätä. Pysy ite poissa, kun näyttää ottavan niin pattiin, että verisuonet päässäsi paukkuvat tänne asti.

        Mielenkiintoista, kun puhut omista faktoista ja miten ne koet.


      • faktaa.kehiin
        kjhgfdfghjui kirjoitti:

        Mielenkiintoista, kun puhut omista faktoista ja miten ne koet.

        Puhun faktoista, joita koet.


    • hämmentävää

      Paska tulee suusta ja puhe perseestä?

      • lkjuhytrdcfvbnm

        Tuolla asenteella et tule koskaan kokemaan mitään uskoon liittyvää yliluonnollista.
        Se saadaan vain uskossa.


      • lkjuhytrdcfvbnm

        Orgasmi pölynumurin kanssa, Se saadaan vain uskossa.
        Tai Lestauskossa, siinä perkeleen alanivusnuuskuttelu lahkossa


      • jhgfdsdfghj
        lkjuhytrdcfvbnm kirjoitti:

        Orgasmi pölynumurin kanssa, Se saadaan vain uskossa.
        Tai Lestauskossa, siinä perkeleen alanivusnuuskuttelu lahkossa

        lkjuhytrdcfvbnm

        26.11.2015 19:21










        Orgasmi pölynumurin kanssa, Se saadaan vain uskossa.

        Tai Lestauskossa, siinä perkeleen alanivusnuuskuttelu lahkossa


    • Puhuva-aasi

      Näin Raamattu. Tuom.9:8. Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta. Ja he sanoivat öljypuulle: Ole sinä meidän kuninkaamme. Biblia. Puut menivät kerran yksimielisesti voitelemaan itsellensä kuningasta ja he sanoivat öljypuulle: ole meidän kuninkaamme. Kertokaa kirjanoppineet, missä on puun suu?

      • kjhgfrewertyui

        Kyse on vertauksesta!


      • 6000vuotta

        No on se yhtä H**vettiä tutkia Raamattua kun välillä asiat pitää ottaa kirjaimellisesti mutta välillä ne on "vertauksia".


      • lkjhgfdfghj
        6000vuotta kirjoitti:

        No on se yhtä H**vettiä tutkia Raamattua kun välillä asiat pitää ottaa kirjaimellisesti mutta välillä ne on "vertauksia".

        Lue se kyseinen luku alusta loppuun niin asia selviää sillä.

        Sama kun Jeesus esitti asioita vertauksilla ja kirjaimellisesti, ne selviää jokaisesta lukemalla kummasta on aina kyse.


    • Sanakirjaaeitarvi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe