Näitä toivottomia valitteluja on niin paljon....

ateismionnolla

Kopsasin jälleen yhden epätoivoisen viestin, mielenterveyspalstalta.
Tätä se ateisminne saa aikaa. Ihminen kokee, ettei täällä olemisella ole mitään tarkotisuta.

Miks me tääl ollaan...?
miksi.minä.olen.täällä
1.12.2015 19:33

Mä oon jo pitkään miettiny mitä me täällä tehään... En tiiä vieläkää. Me vaan ollaan täällä, joka aamu herätään ja mennään kouluun tai töihin sit taas mennään himaan ja illalla taas nukkumaan. Kokoajan tätä samaa. Kauvan tätä jaksaa? Onko elämässä mitään ideaa? Ei! Ainasitä samaa. Me vaan ollaan täällä. Elämä menee suunnilleen näin jokaisella: Synnytään, käydään koulut, mennään töihi, hankitaan perhe, sit hoidetaan työ ja perhe, sit vanhuksena vaa istutaan ja mietitään mitä tekis ja sit kuollaan. Onpa hieno elämä. Sitä samaa päivästä toiseen monta vuotta.

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateismionnolla

Kristityt ovat paskahousuisia pelkureita

• ateismionnolla

hups, meni avaus väärälle forumille > siirtäkää Lestadiolaisuuspalstalle kiitos

• kävit kopioimassa ,muttet auttanut uhria. Selvää uskonnollisuutta. Oma napa kaiken tärkein.

• Minä kirjoitin aloituksen. Yritä nyt jotain tällä nimimerkillä. Olette niin tyhjiä, ettei teillä ole sanoja mitenkään kommentoida aloitukseeni.

• ateismionnolla

Auta sinä sitten, ja kerro kun onneton on saanut avun. Olet ihan toivoton valoja tällä palstalla. Istut päivät pitkät täällä, et voi mitään, että Jumala toimii ja elää. Hän auttaa meitä jotka turvaamme häneen. Saat lukea päivät pitkään palliviestejä. Onhan kivaa?

• ateismipysyynollana

Veli: ateismionnolla on puhuu totta!

Salopuu on palliviestien takana. Kehotan kaikkia Luterilaisia massaviestittämään hänelle Pallihikiviestä, koska Raamattu ei tätä kiellä. Salopuun kirjoitusasukin on sama kuin palliviesteissä, saat sitä mitä tilaat.. palstojen roskaaja.

• Kalju_Pitkätukka

Elämässäni on vaikka kuinka paljon sisältöä, ei uskon haihtuminen ole elämää tylsäksi muuttanut.

• Noin voi olla sinulla, Pitkätukka, mutta yleensä nämä valittajat ovat ateisteja. Mikä heitä sitten tuossa tyhjyydessä auttanut. Olet sinäkin joskus antanut ymmärtää, ettei se olemassaolo niin auvoista ole. Hyvä jos nyt koet toisin.

• Kalju_Pitkätukka

Tunnen kyllä ihan perusluterilaisia narisijoita.

Jos ihmisellä ei ole mielikuvitusta olla kiinnostunut maailmasta, niin minkäs sille voi.

Tyhjäpäinen tylsimys on sellainen mielestäni.

Kun tämmöisille esittelee vaikkapa jotain harrastusta, ihmettelevät, miten sinulla on tuollaiseen aikaa tai tuhahtelevat, että jopas joutavista asioista olet kiinnostunut.

Sitten taas alkaa narina vaivoista tai juoposta naapurista ja sen laiskasta emännästä.

• ateismipysyynollana

Kyllä minä yritän auttaa, mutta yleensä näihin aloituksiin tulee vihainen vastaus; en usko Jumalaan, olen ateisti. Ateistia ei voi auttaa, kun hän ei ota sitä apua vastaan. Ei teille apua kelpaa, olette toivottomia. Yrittäkää sitten, olkaa hyvät.

• ateismionnolla

Vielä lisään, että iloksenne seurailen enää aika harvoin tätä palstaa. On tämä niin "järjetön" hullunmyllyn temmellyskenttä, että ei tätä viitsi monesti silmäillä, jos vähänkin on älyä jäljellä.
      Kuka jo elämää kaahlannut viitsii tuollaisia pallihikijuttuja, ym. sontaa lukea. Ja ei täällä enää monta kajoa käy.

• Ateismi1.Uskonnot0

Kiva kun kävit, kivempi ku lähit.

• Ateismi1.Uskonnot100

nuuski pallihikeä perkeleen oma, ja tulet Uskoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4166
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1607
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      902
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      860
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe