Millainen oli pahimmat treffisi?

treffit-pilalla

Oletko ollut huonoilla treffeillä?

18

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scrg

Vaikka ehkä en maailman positiivisin ihminen olisikaan, niin tässä asiassa on sanottava että yhdetkään treffit ei ole olleet huonoja. Oikein ihmetyttää kaikki kauhukertomukset. Asiasta olisi tietenkin toisaalta hauska kuulla sen toisen osapuolenkin näkemys:)

• rumasinkkumies

Nainen sanoi että ei voisi olla lyhyen miehen kanssa.

• Valehtelitko pituutesi vai miten ylipäänsä päädyit hänen kanssaan treffeille? Ja eikö tuo nyt muutenkin ole ristiriidassa sen kanssa, kun kertomasi mukaan yksikään nainen ei ikinä koskaan milloinkaan ole edes vastannut viestiisi, saati että olisit päässyt treffeille naisen kanssa :DDD

• Ikis_______M
        helka kirjoitti:

Valehtelitko pituutesi vai miten ylipäänsä päädyit hänen kanssaan treffeille? Ja eikö tuo nyt muutenkin ole ristiriidassa sen kanssa, kun kertomasi mukaan yksikään nainen ei ikinä koskaan milloinkaan ole edes vastannut viestiisi, saati että olisit päässyt treffeille naisen kanssa :DDD

Etkö ymmärrä naisen tekosyytä?

• rumasinkkumies
        helka kirjoitti:

Valehtelitko pituutesi vai miten ylipäänsä päädyit hänen kanssaan treffeille? Ja eikö tuo nyt muutenkin ole ristiriidassa sen kanssa, kun kertomasi mukaan yksikään nainen ei ikinä koskaan milloinkaan ole edes vastannut viestiisi, saati että olisit päässyt treffeille naisen kanssa :DDD

Niistä treffeistä on 10 vuotta, jossain palstalla tapasin sen naisen joka olikin sitten todella lihava, minua hiukan lyhyempi painoi 100 kg varmaan. No sehän halusi pitkän miehen eikä 167 cm mies kelvannut. Enkä itse puhunut pituudestani etukäteen sille mitään, ja lihava en ollut silloin.

• ketmiläinen

Nuorempana oli varmaan jotain surkeita treffejä kun olin niin ujo ja ei saatu sen takia paljon puheenaiheita. Aikuisiällä tulee mieleen yksi treffi missä halusin lähteä kahvilta mahdollisimman pian pois, koska meillä ei ollut yksinkertaisesti mitään yhteistä. Meillä oli niin erilaiset arvot ja mielipiteet lähes kaikista asioista. Mutta ihan mukava hän sinänsä oli ja sanoinkin hänelle suoraan, että oltiin liian erilaisia. Hän oli samaa mieltä :)

• Bi-nainen

Miten päädyit noin täysin erilaisen tyypin kanssa treffeille?

• ketmiläinen
        Bi-nainen kirjoitti:

Miten päädyit noin täysin erilaisen tyypin kanssa treffeille?

Tinderin välityksellä. Vaikutti ihan kivalta ja päätin tavata, vaikka minulla oli sellainen pieni aavistus ettei välttämättä kemiat pelaa. Olin oikeassa :) joskus kemiat pelaa edes sillä tavalla, että voi jäädä kaveritasolle, mutta hänen kanssaan ei ollenkaan.

• Bi-nainen

Oisko ollut teini-iässä jolloin olin huoltoaseman kahvilassa teellä kaverinkaverin runopojan kanssa. En tiedä edes oliko se muhun ihastunut (kun oli niin ujo ja estynyt? vai ei kiinnostunut?), mutta se oli siinä helposti saatavilla ja ajattelin että pitääpä tuo katsoa kun se siinä on. Jutut oli tylsiä kun toinen oli ihan vaikeana, ei oikein juteltukaan kunnolla ja huomasin pian että en todellakaan ollut kiinnostunut siitä, se oli vaan liian sisäänpäinkääntynyt ja herkkä kaltaiselleni menevämmälle mimmille.

Sittemmin en ole paljon perinteisiä treffejä harrastanut. Ollaan tapailtu epävirallisemmin ja rennommissa merkeissä.

• Tarkoitat-Seksiä

"Epävirallisemmin ja rennommissa merkeissä". Kaunis kiertoilmaus pillun jakamisesta jännämiehille.

• Bi-nainen
        Tarkoitat-Seksiä kirjoitti:

"Epävirallisemmin ja rennommissa merkeissä". Kaunis kiertoilmaus pillun jakamisesta jännämiehille.

Väärin. Esim. kavereiden yhteisissä tapaamisissa. Mutta saat erheesi anteeksi, kun tiedän että palstapojat ei luonnollisesti ajattele kuin panemista jännämiesten kanssa.

En jaa pilluani jännämiehille. Mä olen se jännäjenna, joka särkee kunnon meisten sydämet. Sori. Jännämiehiltä vien niiden naiset.

• i.dont.ask.madonna

Treffit erittäin komean, mutta tyhmähkön miehen kanssa. Ei kulkenut juttu ollenkaan. Tuskallista.

• nimimerkitönj

Varmaan ne treffit jossa toinen oli ostamassa jo kiikkustuolia, jossa istuskella yhdessä vanhenemassa. Kaveri puhuu tollaisia tyyliin 30 minuutin "tuntemisen" jälkeen, joten oi kyllä niin paha jotta siihen tyssäsi. Liian hätäistä menoa mun makuun.

Toiset oli sellaiset painajaismaiset treffit missä sain yksin puhua, kun toisella ei vissiin ollut mitään puhuttavaa tai oli sitten mykkä. Olisihan se voinut sanoa, että täytyy lähteä tai jotain muuta valkoista valhetta, kun ei selvästikään kiinnostanut. Mutta jälkeenpäin laittoi sitten tekstarilla ettei nappaa.

• joitainkertoja

Olen ollut huonoilla treffeillä. Mutta ei se kovin kamalaa ollut. Eräs kerta oli kun entuudestaan tuntematon nettinainen kutsui kotiinsa pelaamaan lautapeliä, ja juomaan kahvia. Ja sitten me vaan oikeasti pelattiin lautapeliä ja juotiin kahvia. Naisella vähän paljastavaa vaatetta päällä ja pilkettä silmäkulmassa.

Jälkeenpäin ajateltuna kun meillä jutunaiheet loppuivat kovin lyhyeen, ja alkoi vaivautunut hiljaisuus mietin, että olisikohan tuo nainen odottanut minun ottavan hänet kuin tosimies siinä yksiön sängyn laidalla? Tunnelmassa oli aluksi ehkä hieman sellaista toivetta havaittavissa, mutta kun olin ( ja olen kai vieläkin) ujo nössö (ja ehkä aavistuksen romanttinen hölmö, joka nauttii enemmän tunnesidettä sisältävästä seksistä), niin lätsähtihän se sen suuntainen tunnelma jo alkuunsa.

Kiitin kahvista, ja poistuin naisen kehoituksesta takavasemmalle kohti uusia seikkailuja.

Ja sitten on ollut pari sellaista treffiä joissa lähinnä naisen ulkomuoto, ei ole vastannut kuvattua. Mutta sekään ei ole ollut kovin kamalaa, kun en ole kovin ulkonäkökeskeinen ihminen. Eivät ne jutut siihen kaatuneet, vaan pakit jouduin antamaan muista syistä. Lähinnä ei tuntunut kipinää heidän kanssaan ollessa / sellaista luontevaa kanssakäymistä heidän kanssaan. Nämä tapaukset herättivät myös ihmetystä, miksi koittaa olla jotain muuta kuin on, kun kiinni jää kuitenkin jos parisuhdetta on hakemassa? Jos kalastaa vaan panoa, niin kai siinä voi tärpätä paremmin.

• JoopeeX

Kerran nainen puhui niin hiljaisella äänellä etten vain meinannut kuulla mitään. Luovutin viidennen "anteeks mitä"-kommentin jälkeen ja aloin joo joo-mieheksi. Uusia treffejä ei tullut, tai en ainakaan kuullut jos oli tarkoitus vielä nähdä.

• Pahimpia ovat aina ne treffit, joissa nainen ilmestyy paikalle.

• En nyt allekirjoittaisi että huonoin treffi kokemukseni, mutta ainakin oli mielenkiintoinen.

Tinderin kautta tutustuin pikaisesti toisella paikkakunnalla, jossa käyn töissä, asuvaan naiseen. Töiden takia halusin sopia tapaamisen kyseiselle viikolle, joka sattui olemaan juhannus viikko, muuten olisi mennyt 3 viikon päähän.
      No siinä sitten treffit sovittiin juhannus aatoksi Mikkeliin. Mielenkiintoiseksi ensitapaamisen teki se että naisen sisko oli myös paikalla kun tapasimme hotelliemme lähettyvillä olevassa baarin terassilla. Siinä muutaman sanan vaihdettuamme kävi kohtuu selväksi, että ei ollut oikein kumminkaan puoleista kiinnostusta, joten viereisen pöydän miesporukka liittyi seuraan ja koko lössi päätyi 'läheiselle' (30km päähän) tanssilavalle viettämään iltaa. Tuli todettua, että lavatanssit eivät ole minun juttuni. Aivan liikaa porukkaa, jonka koin ahdistavaksi. Mutta tulipahan käytyä tuollakin.

Ehken 'pahin' treffi kokemukseni on ollut sellainen jossa kummallakaan ei ole oikein mitään sanottavaa.
      Tietty sitten on liuta näitä 'treffejä' joissa on sovittu treffien aika ja paikka, mutta päivää ennen taikka samana päivänä tulee viestiä, että "tuo treffi aika ei oikein sovi, tuli yllättävä asia X. Mutta mitenkä olisi aika ja paikka Y." jonka jälkeen treffikumppanista ei kuulu enää mitään.

• Kilttiatm

Pahinta on kun ei pääse treffeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe