Pyhä Henki vaikuttaa jo mun sydämessä

tehmies24v

pimeyden aika on ohi, tunsi helposti sydämessä Pyhä Henge,se kylmyys, joki vähä niiku ketju sydämessä..sama mite jumala mua hakkaa tai pieksää, se pimeys on poissa...mä olisi jumalana tehny ite aivan samanlailla,en olis potkinu pellolle, ku se jo aikasemmi todisti itsensä,mut haipakkaa olisi antanu..niiku jumala teki...katsokaa ku minä tunnen jumalan, minä tiedän miten jumala toimii ja ajattelee,niiku sanassa sanotaan olen ollut hänen neuvonannossaan

21

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

mutta sinettisormus autto mua, tilassa missä en tienny kene luottaa...ja minä en sitä unohda

• sinetti1

Olen onnellinen puolestasi, rakas veljeni, autoin, koska Jeesus sydämessäni niin kehoitti. Hän tunnusti Rakkauttaan, minun kauttani ja tunsin sen Rakkauden sellaiseksi, joka ei todellakaan luovuta ja sain kuin Jeesuksen silmin katsella sinun kivuliasta kasvuasi, mutta näin sen kasvun, vaikka se välillä hirvitti. Monesti rukoilin hiljaa kammiossani, kun et sietänyt ketään lähellesi, mutta me Jeesuksen kanssa olimme lähelläsi, antaen tilaa valtaville kasvukivuillesi. Nyt haluan nähdä, mikä tuo Herran suunnitelma sinussa tulee olemaan, ilolla sitä odotan, Jeesuksen Rakkaus sydämessäni. Herran Rauhaa ja Siunausta uskon tiellesi, tehmies veljeni, sillä olemmehan saman Isän lapsia.

T. ex.sinettisormus, nyt tuttavallisesti vain sinetti1

• sinetti1

• pyhän.hengen.kosketus

Tänä aamuna kuulin alapäästäni ääntä ja tunsin kuuman tuulahduksen. Tuoksu oli väkevä! Näin Herrani palkitsi minut tänäkin päivänä. Olen niin onnellinen ja täynnä tuota pyhää henkeä.

• voittotulee

No nyt on hätä henkimaailmoissa. Vihtahousulla taitaa olla jo kovinkin tukalat paikat.

• sinetti1

Kuten huomaat veljeni, maailman henget huokuu, mutta niissä meillä ei ole sijaa. Tänään saan iloita sinusta veljeni, olet minulle tämän joulun ajan paras lahja, Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikki kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!

• sinetti1

Evankeliumi Luukkaan mukaan 15
      1. Ja kaikki publikaanit ja syntiset tulivat hänen tykönsä kuulemaan häntä.
      2. Mutta fariseukset ja kirjanoppineet nurisivat ja sanoivat: "Tämä ottaa vastaan syntisiä ja syö heidän kanssaan".
      3. Niin hän puhui heille tämän vertauksen sanoen:
      4. "Jos jollakin teistä on sata lammasta ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää erämaahan ja mene etsimään kadonnutta, kunnes hän sen löytää?
      5. Ja löydettyään hän panee sen hartioillensa iloiten.
      6. Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut'.
      7. Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.
      8. Tahi jos jollakin naisella on kymmenen hopearahaa ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän sytytä lamppua ja lakaise huonetta ja etsi visusti, kunnes hän sen löytää?
      9. Ja löydettyään hän kutsuu kokoon ystävättärensä ja naapurinaiset ja sanoo: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin rahan, jonka olin kadottanut'.
      10. Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."
      11. Vielä hän sanoi: "Eräällä miehellä oli kaksi poikaa.
      12. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: 'Isä, anna minulle se osa tavaroista, mikä minulle on tuleva'. Niin hän jakoi heille omaisuutensa.
      13. Eikä kulunut montakaan päivää, niin nuorempi poika kokosi kaiken omansa ja matkusti pois kaukaiseen maahan; ja siellä hän hävitti tavaransa eläen irstaasti.
      14. Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut, tuli kova nälkä koko siihen maahan, ja hän alkoi kärsiä puutetta.
      15. Ja hän meni ja yhtyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen kaitsemaan sikoja.
      16. Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.
      17. Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
      18. Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
      19. enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'
      20. Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
      21. Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan'.
      22. Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
      23. ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,
      24. sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.
      25. Mutta hänen vanhempi poikansa oli pellolla. Ja kun hän tuli ja lähestyi kotia, kuuli hän laulun ja karkelon.
      26. Ja hän kutsui luoksensa yhden palvelijoista ja tiedusteli, mitä se oli.
      27. Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin'.
      28. Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi.
      29. Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa.
      30. Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'
      31. Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.
      32. Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"

• sinetti1

Tänään saan iloita tämän Raamatun Sanan tavoin veljestäni, tehmiehestä. Sain aamulla näyn jota ihmettelin, mutta nyt veljeni viesti ja tämä Raamatun sana avasivat sen. Näin aivan juuresta katkenneen puun ja näin että puun sisus oli kovin tuores, latvusta minulle ei näytetty, latvus joka voisi tarkoittaa tuon puun tulevaisuutta, mutta se oli vielä piilossa, mutta tuo katkennut tyvi edustaisi juuri tässä tapauksessa, menneen elämän kuolemaa:

32. Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"

Nyt uusi astuu tilalle, eikä menneeseen enää tarvitse katsoa. Veljeni, sinä tiedät, että tulevassakin meillä on paljon kohdattavaa, eikä se kaikki ole hyvää, niinkuin ei ollut Jeesuksenkaan tie täällä maailmassa helppo, jonka esimerkiksi meille täällä eli.
        Mutta me kestämme sen Hänessä. Me kohtaamme ihmisiä ja seurakuntiakin, joita sydämemme ei hyväksy, mutta käännetään kaikelle sellaiselle selkämme, ei meidän tarvi ottaa sitä vastaan ja muistamme, että kun suutumme ihmiseen ja maailmaan, ei meidän tule niiden pahuudesta syyttää Herraamme, vaan katsomme vain Hänen kasvojaan ja kuulemme ja tiedostamme vain Hänen Sanomaansa.
        Aamen.

• sinetti1

22. Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
        Tänään, Herra saa vaihtaa Tehmiehen ylle puhtaat vaatteet ja Hän pujottaa valitulleen ja kutsutulleen sormuksen merkiksi sormeen, Pyhän Hengen yhteydestä, ja Hän pukee kengät valittunsa jalkaan, uskon tien kulkua varten, että niissä on hyvä ottaa uskonaskelia. Ensin kuin pieni vauvaikäinen taapero, mutta mitä rohkeammin niitä otamme, sitä vahvemmiksi askeleemme tulevat ja Jeesus kulkee koko ajan edellämme, sillä Hän on jo valmistanut sen tien ja meidän tulee Häntä siinä seurata.
        Aamen

• sinetti1

• sinetti1

Avaan vielä tuota ihmetystäni tuohon näkyyni. Olen ennenkin nähnyt näkyjä kaadunneista puista ja olen nähnyt myös niiden latvukset. Ne ovat aina tarkoittaneet jonkun hyvin läheiseni kuolemaa, Herra on ne näin minulle ilmoittanut ja moni läheiseni on tätä lahjaani ihmetellytkin, isälläni oli samanlainen lahja. Tämän aamun puu oli kuitenkin niin erilainen ja se näytettiin eritavalla ilman latvusta ja näin tuon puun tuorean sisällön. Kun sensitten ymmärsin, kun tulin avaamaan tämän ketjun, huomasin tuon tuoreuden tarkoittavan sinua, tehmies veljeni, sillä tiedän että olet vielä nuori iältäsi, se että puu oli poikki, tarkoittikin tässä tapauksessa, uuden syntymistä ja vanhan väistymistä, olet kuollut sille vanhalle elämällesi ja uusi saa astua voimaan. Herra on ollut vähän aikaa melko vaitinainen ja olenkin pyytänyt että Hän pian avaisi jotain suurta, vahvistukseksi ja suunnan näyttäjäksi, etten ole eksynyt Hänestä kauas ja Hän toteutti sen sinun avullasi. Olenhan niin paljon rukoillut puolestasi ja nyt saimme vastauksen josta saamme iloita, emme ylpeillä, vaan aidosti iloita, me saamme olla nyt Juhlapöydässä Jeesuksen kanssa, sillä olemme saaneet veljemme takaisin.
        Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!!!

• Kiitos Jumalalle! Siunausta sinulle!

• sinetti1
    • Rukouksen.voima

Kiitä ja ylistä Herraasi. Sydämen padot avautuu ja kuplit iloa, voimaa ja rakkautta.

• tehmies24v

nonii vähä jarrua ihmiset...tiesi jo enne tätä pimeyttä, 4 vuotta sitte et tuun tästä selviää, koska jumala ilmoitti sen mulle...ja te ilmoititte täällä... enkä mä todellakaan ole vapaa tästä vielä...te vaan olette joutunut näkee jotain mun elämä kärsimyksistä,eikä se ole mukavaa katseltavaa..mut mä tuun kestään tän,kaks päivää ku kaikki tää tuska on ohi ni en edes sitä muista... profeetan sydän kestää kaiken tämän..sori oon jotenki jämähtäny tänne kirjottaa sydäntäni...oikeestaa olis ollu parempi etten olis kirjottanu mitää...

• Taistellaan kanssasi. Pimeyden voimien on lopulla peräännyttävä.

• darth vader tulee perääntymään sotureineen kun Han Solo ajaa Falconillaan ylise! Jeesus saa sivuosuman valomiekasta ja halkeaa kahtia!

Jedit on Herroja jotka auttavat. Star Trek ei ole totta!
        Pirk!

• salopuu kirjoitti:

Taistellaan kanssasi. Pimeyden voimien on lopulla peräännyttävä.

Tuo nimimerkkien väärentäjä on joku epätoivoinen raukka, joka on tullut sotkemaan ateismipalstalta tännekin. Hänellä on pääsy myös rekisteröityjen nimimerkkien taakse. Olen epäillyt sitä jo pitemmän aikaan. Luultavasti kuuluu koko portaalin ylläpitoon.
        Mutta Herramme elää - ei saatana mitään voi.

• HEH.HEH.HEH.HEH

Jumala ja jeesus ovat satua ja höpötystä.

• Jumalalta.hyvää

jokaiselle Jeesuksen nimessä, ja varmuudella annetaan niille, jotka ihmisinä hyvää anovat ja virheitä teemme varmuudella tavalla ja toisella, mutta samoin saamme parannusta tehdä Jeesuksen opetuksen mukaan, ja Jumalan armo riittää kunhan ihminen vain tahtoo hyvään, ja välillä voi tässäkin langeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4166
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1607
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      902
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      860
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe