Voiko introvertin naisen kanssa alkaa suhteeseen?
Hyvät ja huonot puolet.
Introvertti nainen
41
191
Vastaukset
- Tärkein_kysymys
Onko siinä reikä?
- gdsgsdgsdg
Kyllä voi ja itse haluaisin jostain löytää tuollaisen naisen.
- 13plus5
Nyrkkisääntö:
Introvertti nainen kelpaa miehelle
Introvertti mies ei kelpaa naiselle- list.goes.on
Noita sääntöjä löytyy enemmänkin:
lyhyt nainen kelpaa miehille mutta lyhyt mies ei.
köyhä nainen kelpaa miehille mutta köyhä mies ei.
ruma nainen kelpaa miehille mutta ruma mies ei. - 11plus8
list.goes.on kirjoitti:
Noita sääntöjä löytyy enemmänkin:
lyhyt nainen kelpaa miehille mutta lyhyt mies ei.
köyhä nainen kelpaa miehille mutta köyhä mies ei.
ruma nainen kelpaa miehille mutta ruma mies ei.Kokematon nainen kelpaa miehelle mutta kokematon mies ei kelpaa naiselle
- tätineuvoo
11plus8 kirjoitti:
Kokematon nainen kelpaa miehelle mutta kokematon mies ei kelpaa naiselle
Ootko ihan varma, että se johtuu just siitä kokemattomuudesta eikä jostain muusta? Täällä joku välkky joskus sanoi pyytäneensä naista treffeille ja ilmoittaneensa heti olevansa kokematon.
Ei sitä kannata heti alkaa mainostamaan, se on todella omituista. Eihän kokeneetkaan treffeille pyytäessään kokemuslistaansa ala luetella. Ei se mikään työnhakutilanne ole, että pitää CV näyttää.. - 7plus20
tätineuvoo kirjoitti:
Ootko ihan varma, että se johtuu just siitä kokemattomuudesta eikä jostain muusta? Täällä joku välkky joskus sanoi pyytäneensä naista treffeille ja ilmoittaneensa heti olevansa kokematon.
Ei sitä kannata heti alkaa mainostamaan, se on todella omituista. Eihän kokeneetkaan treffeille pyytäessään kokemuslistaansa ala luetella. Ei se mikään työnhakutilanne ole, että pitää CV näyttää..Mitä tähän sanoo Naisasialooseri?
- 124124412
tätineuvoo kirjoitti:
Ei sitä kannata heti alkaa mainostamaan, se on todella omituista. Eihän kokeneetkaan treffeille pyytäessään kokemuslistaansa ala luetella. Ei se mikään työnhakutilanne ole, että pitää CV näyttää..Miksi valehtelet?
- Gbly
124124412 kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Ei hänen tarvitse valehdella.
Rehellisyys on hyvä asia mutta liian avoin omien asioiden kanssa ei kannata olla.
Tuon kokemattomuuden voi ottaa esiin useamman tapaamisen jälkeen.
Eikä kokeneisuus ole aina vain plussaa. - introverttimies
Olen introverttimies ja olen silti "kelvannut" monille naisille. Tosin olen paljon muutakin kuin pelkästään introvertti ja suhteen alussa olenkin maininnut, että tarvitsen omaa aikaani välillä.
- 920
super-atm kirjoitti:
Nämä nyrkkisäännöt ovat hyviä esimerkkejä naisten hypergamiasta.
Kelpaako miehille itseään pitemmät naiset? Entäs jos nainen on miestä riskimpi?
Maailmaan mahtuu toki kaikenlaisia poikkeaviakin tapauksia, mutta noin yleensä haluavatko miehet itseään riskimpiä ja pidempiä naisia?
Tuossa yhdessä ketjussa aloittaja ainakin irvailee sellaiselle tapaukselle, kun pieni, hintelä mies on itseään pidemmän- ja kaiketi riskimmän naisen kanssa. Irvailusta päätellen, miehet eivät kovin yleisesti kelpuuta tuollaista diiliä. - erkki-täti
920 kirjoitti:
Maailmaan mahtuu toki kaikenlaisia poikkeaviakin tapauksia, mutta noin yleensä haluavatko miehet itseään riskimpiä ja pidempiä naisia?
Tuossa yhdessä ketjussa aloittaja ainakin irvailee sellaiselle tapaukselle, kun pieni, hintelä mies on itseään pidemmän- ja kaiketi riskimmän naisen kanssa. Irvailusta päätellen, miehet eivät kovin yleisesti kelpuuta tuollaista diiliä.Vaikka miesten kannattaisi nimenomaan kelpuuttaa sellainen diili :)
Nimittäin, palstan lyhyillä (kenties hintelilläkin) miehillä on ilmiselvästi komplekseja kokoonsa liittyen. Heidän tulisi etsiä itselleen mahdollisimman pitkä ja isokokoinen nainen, mikäli haluavat siittää jälkeläisiä. Näin jälkeläisille ei periytyisi samaa kompleksia kuin isillään on.
Mikäli pieni mies pariutuu pienen naisen kanssa, ovat jälkeläisetkin pieniä.
Olen kyllä elävässä elämässä nähnytkin sellaisia pareja, joissa mies on erittäin lyhyt ja hoikka, ja nainen sellainen muhkea ja kookas. Kaipa se tuntuu sellaisesta luisevan laihasta miehestä mukavalta halailla, kun nainen on pehmeän runsas? 920 kirjoitti:
Tuossa yhdessä ketjussa aloittaja ainakin irvailee sellaiselle tapaukselle, kun pieni, hintelä mies on itseään pidemmän- ja kaiketi riskimmän naisen kanssa. Irvailusta päätellen, miehet eivät kovin yleisesti kelpuuta tuollaista diiliä."Kelpaako miehille itseään pitemmät naiset? Entäs jos nainen on miestä riskimpi?"
En voi vastata kaikkien miesten puolesta, mutta kyllä minulle kelpaisi, kunhan "riskeydellä" ei tarkoiteta lihavuutta. Kyllä se naisen oma heikko itsetunto ja toisten naisten yleinen mielipide olisi esteenä.
On kyllä todella harvassa naiset, jotka ovat minua riskimpiä ja pitempiä.
Riippuu siitä millainen introvertti kyseessä..Mikäli on mykkä tosikko, niin vaikeaa on.
- mutistit
On tosi v a i k e e t a! Oli sitten mies tai nainen.
Varaa mukaan pitkät pihdit että saat siitä jotain irti.
YÄK!!!!! - Naishenkilö
Täällä introvertti.
Jotkut ajattelevat tätä luonteenlaatua itsekkääksi ja ylpeäksi ettei muka kukaan kelpaisi suhteeseen. En allekirjoita tuota.
Olen itse hitaasti lämpiävä ja haluan tutustua ihmiseen siellä kuoren alla. Monesti on homma tyssännyt vastapuolen liikaan innokkuuteen joka saa mut peruuttamaan.
Sanonut olen kyllä etten ole nopea liikkeissäni ja en myöskään vaadi loputtomasti joustamaan toiveeni mukaan.
Viihdyn yksin mutta toivoisin rauhallisempi luonteista kumppania joka ei kaipaisi suuria sirkuksia elämäänsä tai typeriä räjähtäviä parisuhdekriisejä. En ole roikkujatyyppi eli omia menoja saa ja pitää olla. Kuitenkin se seesteinen elämä on toiveeni ja menee se näin yksinkin kun en tyrkky ole.- ikisinkkuakka
Mulla on sama juttu. Ja myös tuo, että lämpiän hitaasti. En ole löytänyt miestä joka haluaisi edetä hitaasti, kolmansilla treffeillä pitäis jo panna ja mä en ole siinä vaiheessa vielä lähimainkaan valmis. Ja minäkin perun koko jutun sitten kun tunnen olevani painostettu. En ylipäätään näe mitään syytä olla intiimisti ihmisen kanssa jota en kunnolla tunne. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa sellaseen, mieluumin oon sitten yksin vaan. Senhän osaan.
- Naishenkilö
ikisinkkuakka kirjoitti:
Mulla on sama juttu. Ja myös tuo, että lämpiän hitaasti. En ole löytänyt miestä joka haluaisi edetä hitaasti, kolmansilla treffeillä pitäis jo panna ja mä en ole siinä vaiheessa vielä lähimainkaan valmis. Ja minäkin perun koko jutun sitten kun tunnen olevani painostettu. En ylipäätään näe mitään syytä olla intiimisti ihmisen kanssa jota en kunnolla tunne. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa sellaseen, mieluumin oon sitten yksin vaan. Senhän osaan.
Niin :). Kaipa pitäisi olla "otettu" kun seksiä halutaan, hyvä kun nimi on vielä mieleen jäänyt.
Baarit pahimpia paikkoja kunnon seuraa katsella. Tietty hyvää porukkaa siellä käy mutta alkoholi tuppaa heikentämään sitä arviointikykyä useimmiten. Siellä ollaan viihteellä ja parinhaku tositarkoituksella ei ainakaan itselleni ole viihdettä.
Introverttiys on hidaste mulle muttei este. Edelleen luotan siihen että yksin olo ei ole ikuista. Luotahan säkin ja ole oma itsesi. Kyllä se sun mies sieltä vielä tulee. - MinäVaanKysyn
HC-ätmel kirjoitti:
Kannattaisi sitten ottaa joku kiltti ja kunnollinen mies, koska me olemme juuri tuollaisia.
Ottaa? Mistä niitä otetaan? Säkin istut vaan siellä kotona runk*aamassa.
ikisinkkuakka kirjoitti:
Introverttiys ja hitaasti lämpiäminen on ok, olenhan itsekkin sellainen. Itseäni alkaa tosin ihmetyttämään, jos hitaastilämpiäminen ja introverttiys tarkoittaa sitä että ei viestitellä/keskustella useampaan päivään/viikkoon.
Mieluusti tapailisin pidemmän aikaa heskustellen ja hengaillen. Tutustuen toiseen.- Naishenkilö
HC-ätmel kirjoitti:
Kannattaisi sitten ottaa joku kiltti ja kunnollinen mies, koska me olemme juuri tuollaisia.
Ätmel. Mietippäs haluatko ottaa naisen joka sanoo sulle olevansa kiltti ja kunnollinen?
Haluat ottaa tietenkin. Vinkkinä vaan että tuo kiltteys ja kunnollisuus täytyy sun selvittää ihan itse. Älä ole sokea kuorille ja sanoille.
Käytä aikaa vaikka pettyisit ja surisit.
Mikä on sun silmissä kiltti ja kunnollinen, on muuta jotakin toiselle.
Olen joidenkin mielestä kaikkea hyvää ja joillekkin vallan muuta. Vaikka miten päin olisin, en kaikkia miellyttäisi koskaan ikinä. En miellytä edes sitä yhtä ainoaa väkisinkään, johon olisin ihastunut.
Kiltti ja kunnollinen, on niin ympäripyöreää.. MinäVaanKysyn kirjoitti:
Ottaa? Mistä niitä otetaan? Säkin istut vaan siellä kotona runk*aamassa.
Kädestä niitä otetaan. ;-)
- Naishenkilö
pete_pjn kirjoitti:
Introverttiys ja hitaasti lämpiäminen on ok, olenhan itsekkin sellainen. Itseäni alkaa tosin ihmetyttämään, jos hitaastilämpiäminen ja introverttiys tarkoittaa sitä että ei viestitellä/keskustella useampaan päivään/viikkoon.
Mieluusti tapailisin pidemmän aikaa heskustellen ja hengaillen. Tutustuen toiseen.2-3 päivää saattaa vielä mennä mutta viikko tai viikkoja?
Ei ole mun mielestä introverttiyttä vaan vallan muuta.
Jos toisesta ei kuulu pariin päivään mitään, riippuen tapailuasteesta, voi vallan hyvin viestillä kysyä haluaako vielä tutustua. Jos vastausta ei tule, silloin kannattaa antaa olla. Näin olen itsekin toiminut.
Extrovertit joskus vetoavat kiireeseen etteivät ehdi yhtä viestiä laittaa. Se on oikeastaan vain asioiden tärkeysjärjestykseen laittamista. Rehellistä olisi kertoa halusta katsoa rauhassa. - MinäVaanKysyn
HC-ätmel kirjoitti:
Kädestä niitä otetaan. ;-)
Kiva että olet välillä vähän hilpeämmällä tuulella Ätmel.
- sfsgra
ikisinkkuakka kirjoitti:
Tässä on nyt muutamakin nainen sanonut että on perunut koko tutustumisen, kun mies on vaikuttanut liian innokkaalta... Ööööh miksi?
Miksei voi vain sanoa miehelle etä hän vaikuttaa liian innokkaalta. Sitten aika moni mies rauhoittuisi ja olisi valmis etenemään hitaammin.
Miehethän eivät ole ajatuksenlukijoita, mutta jos sanotte asiasta, niin moni mies kyllä ymmärtää.
Mutta eihän se käy päinsä vaan teidän pitää perua heti koko juttu. Mitä järkeä? - 740
HC-ätmel kirjoitti:
Sä et kylläkään ole mikään kiltti. Sen verran ilkeitä kommentteja sinulta usein saa lukea. Mainosta siis jotakuta toista.
740 kirjoitti:
Sä et kylläkään ole mikään kiltti. Sen verran ilkeitä kommentteja sinulta usein saa lukea. Mainosta siis jotakuta toista.
Elä kerro joulupukille. :-I
- Gclh
HC-ätmel kirjoitti:
Elä kerro joulupukille. :-I
Kirjoituksista huomaa ettet kiltti ole. Naama ja raha ei ole näkynyt kirjoituksistasi..
- jännäjuttu
Voi, mutta ne ei ala suhteeseen minun kanssani. Olen liian ujo ja hiljainen. Introvertitkin naiset haluavat mieheltä jännyyttä.
- Naishenkilö
Olin jo pienenä hyvin ujo ja arkakin.Mä poden tilanteiden mukaan ajoittain edelleenkin kovaa ujoutta. Olen vain pois opettanut itseäni siitä, mutta kokonaan ei se häviä musta eikä pidäkkään. Hyväksyin ujouteni, jolloin pystyin ottamaan ujouteni vahvuudet käyttööni. Ujous ei ole este, sen kanssa oppii tulemaan toimeen.
Kiitos hiljaisille miehille! Riittää kun älli toimii, on omia mielipiteitä, tahtoa ja oma- alotteista ilmaisukykyä.
Älä hyvä mies vähättele itseäsi.
Eikä jännyys todellakaan tarkoita näkyvää ja kuuluvaa persoonaa. Eivätkä kaikki naissankarit ole esillä mitenkään, vaan pitävät hyvin matalaa profiilia. Jotkut vain esiintyvät keikareina mutta yksin olevat. Näistä asioista naiset tietävät enemmän, kannattaisi uskoa. - like.a.box.of.chocolates
Naishenkilö kirjoitti:
Olin jo pienenä hyvin ujo ja arkakin.Mä poden tilanteiden mukaan ajoittain edelleenkin kovaa ujoutta. Olen vain pois opettanut itseäni siitä, mutta kokonaan ei se häviä musta eikä pidäkkään. Hyväksyin ujouteni, jolloin pystyin ottamaan ujouteni vahvuudet käyttööni. Ujous ei ole este, sen kanssa oppii tulemaan toimeen.
Kiitos hiljaisille miehille! Riittää kun älli toimii, on omia mielipiteitä, tahtoa ja oma- alotteista ilmaisukykyä.
Älä hyvä mies vähättele itseäsi.
Eikä jännyys todellakaan tarkoita näkyvää ja kuuluvaa persoonaa. Eivätkä kaikki naissankarit ole esillä mitenkään, vaan pitävät hyvin matalaa profiilia. Jotkut vain esiintyvät keikareina mutta yksin olevat. Näistä asioista naiset tietävät enemmän, kannattaisi uskoa."Riittää kun älli toimii, on omia mielipiteitä, tahtoa ja oma- alotteista ilmaisukykyä."
Eli suomennettuna jopa kaikista introverteimmat naisetkin haluavat miehiltä aivan samoja ominaisuuksia mitä ekstrovertit naiset, lohduttavaa kuultavaa.. - Naishenkilö
like.a.box.of.chocolates kirjoitti:
"Riittää kun älli toimii, on omia mielipiteitä, tahtoa ja oma- alotteista ilmaisukykyä."
Eli suomennettuna jopa kaikista introverteimmat naisetkin haluavat miehiltä aivan samoja ominaisuuksia mitä ekstrovertit naiset, lohduttavaa kuultavaa..Miten sulle voi vielä uudestaan suomentaa..
Et kai nyt tarkoita ettei introvertillä, ujolla tai hiljaisella olisi noita kykyjä lainkaan. Ei edes halua niihin?
Eivät nuo asiat ole extroverttien "ominaisuuksia".
Ymmärsitkö nyt? - MuistankoOikein
Noin sivumennen kysyen, tarkoittaako tuo myös että muistin sittenkin väärin ja nimenomaan ekstroveritit naiset ovat niitä, jotka puhalletaan ensin täyteen ilmaa?
- MuistankoOikein
Tarkoittaako introvertti sellaista, johon puhalletaan se ilma ensin? Jos muistan oikein, niin ilman muuta voisin ruveta.
- ätminki
se sellan on joku barbaara nukke ei introvertti nainen
ätminki kirjoitti:
se sellan on joku barbaara nukke ei introvertti nainen
Barbapapa muistaakseni.
- Gbku
HC-ätmel kirjoitti:
Barbapapa muistaakseni.
Barbaari se on.
- Rose_91
Tottakai voi seurustella. Se, mitä hyviä tai huonoja puolia asiassa on, riippuu paljolti omasta persoonastasi.
Introvertti ei ole sama asia kuin epäsosiaalinen (niin kuin monet tuntuvat ajattelevan). Introvertti ihminen voi nauttia seurasta todella paljon, mutta ero ekstroverttiin on se, että introvertille sosiaalinen kanssakäynti on kuluttavampaa ja siksi introvertti kaipaa paljon aikaa myös itsekseen. Introvertti on usein myös ujompi, sisäänpäinkääntyneempi ja varautuneempi kuin ekstrovertti. Siksi tutustuminen voi olla alussa haasteellisempaa. - andagain
Mortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870