Millon saan naida Mustikin

kirkkoonliianankara

Se on mun lempilehmä ja meillä on läheinen suhde.
Kirkko ei ole vielä hyväksyny meitä alttarille. Mua itkettää ja Mustikkii kans itkettää. Nyyh

30

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setakerho.hoitaa

Ota setaan yhteyttä he ajavat asiasi !

• Aloittajan lehmälle ehkä on annettava joitain henkistä hoitoa: ei ole kovin normaalia että eläin itkee, jos ei saa kirkkoa vihkimään. Eihän kirkko vihi kaikkia ihmisiäkään.

• a-teisti
    • Olet.niin.simppeli

Ei kirkko hyväksy homo tai lesboparejakaan alttarille, joten lopeta eläimiinsekaantujapervo toi provolässyttämisesi.

• Multinikin mieliaihe aloitus.

• hoh-hoijaa
        sage8 kirjoitti:

Multinikin mieliaihe aloitus.

Sinä se olet aina yhtä tyhmä vaikka nikkisi rekkasitkin, lesbo.

• olenpakana

Eläimiin ja varsinkin kissoihin pariutuminen tulee laissa hyväksyttäväksi,mutta vain arabeille ja afrikkalaisille. Tää on tällänen arvaus,mutta kyllä ne sen tulee vielä vaatimaan. Ja muuten läpi menee mustanmiehen lakiehdotus,kyllä se asia sellasella kiimalla ajetaan eteenpäin että miaaauuuu!!!!

• kuulinko.oikein

Eikös Sanni Moilanen ole jo lupautunut asiaa hoitamaan setan toimesta?

• No, jos arabeille arvatenkin tuo tulee lailliseksi, niin ajan mittaan myös homot saavat avioitua siellä. Onhan kahden ihmisen liitto sentään parempi kuin eläimen ja ihmisen. Tosin Jumala halusi antaa miehelle alun perin juuri eläimen avuksi, vaikka myöhemmin avuksi tekikin naisen.

• häivy.ääliö
        torre12 kirjoitti:

No, jos arabeille arvatenkin tuo tulee lailliseksi, niin ajan mittaan myös homot saavat avioitua siellä. Onhan kahden ihmisen liitto sentään parempi kuin eläimen ja ihmisen. Tosin Jumala halusi antaa miehelle alun perin juuri eläimen avuksi, vaikka myöhemmin avuksi tekikin naisen.

Mitä vittua joka asiaan työnnät pottunokkasi?! Häivy ääliö runkaamaan jasäästä meidät älyttömistä kommneteitasi!

• kuka.on.ääliö
        häivy.ääliö kirjoitti:

Mitä vittua joka asiaan työnnät pottunokkasi?! Häivy ääliö runkaamaan jasäästä meidät älyttömistä kommneteitasi!

Oletko humalassa kun noin paljon virheitä tulee vai vaan muuten törttö?

• kuka.on.ääliö kirjoitti:

Loppu varmaa, alku ihan mahdollinen.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Loppu varmaa, alku ihan mahdollinen.

Niin ja kyseessähän on tietysti aloittaja itse.

• häivy.ääliö kirjoitti:

Tuossa alkuni oli edellisen kirjoittajan myötäilyä, loppu oli Raamattua. Ne siis ovat sinulle älyttömiä.

Huomaan sinun vihaavan minua niin paljon, että toivot mulle kaikkea pahaa. Siis että minut hylättäisiin ja mitään avioliittoa ei tulisikaan. Se on sinun toiveesi liittyen homojen avioliittoihin yleensä.

Mutta annat itsestäsi näkymän yhä pahenevasta ongelmasta pyykeessäsi.

• häivy.ääliö
        kuka.on.ääliö kirjoitti:

En suinkaan vaan näppäilen iPadia sohvalla löhöillen. Oletko sinä humalassa?

• häivy.ääliö
        torre12 kirjoitti:

Tuossa alkuni oli edellisen kirjoittajan myötäilyä, loppu oli Raamattua. Ne siis ovat sinulle älyttömiä.

Huomaan sinun vihaavan minua niin paljon, että toivot mulle kaikkea pahaa. Siis että minut hylättäisiin ja mitään avioliittoa ei tulisikaan. Se on sinun toiveesi liittyen homojen avioliittoihin yleensä.

Mutta annat itsestäsi näkymän yhä pahenevasta ongelmasta pyykeessäsi.

Minulla ei ole pyykettä vaikka teilä homoilla onkin! Mutta kyllä, minä vihaan siunua!

• häivy.ääliö kirjoitti:

Joku sanoi täällä joku aika sitten, että kaikki tehdyt virheet ovat oma syy, ei koneen. Vastasi mulle.

• häivy.ääliö kirjoitti:

Minulla ei ole pyykettä vaikka teilä homoilla onkin! Mutta kyllä, minä vihaan siunua!

Raamattu vihasta: rakasta vihollistasi, älä kerää tulisia hiiliä pääsi päälle.

No kaiken rakkauden sekaan mahtuu yksi vihakin. Ei sinänsä haittaa mua, vaan viha nakertaa aina vihaajaa itseään.

• Oletko_nakkisormi
        häivy.ääliö kirjoitti:

iPadissa on sen verran iso näppäimistö, että ei pitäisi tulla noin paljon virheitä. Paitsi jos sulla on läskit nakkisormet.

• häivy.ääliö
        Oletko_nakkisormi kirjoitti:

iPadissa on sen verran iso näppäimistö, että ei pitäisi tulla noin paljon virheitä. Paitsi jos sulla on läskit nakkisormet.

Minulla on kauniit hoikat sormet mutta tämä palsta on niin seko, että en keskity tänne heittelyyn. Sinä varmaan istut oikein työpisteellä :D

• häivy.ääliö
        torre12 kirjoitti:

Raamattu vihasta: rakasta vihollistasi, älä kerää tulisia hiiliä pääsi päälle.

No kaiken rakkauden sekaan mahtuu yksi vihakin. Ei sinänsä haittaa mua, vaan viha nakertaa aina vihaajaa itseään.

On todella pervoa kun homovaari lainaa Raamattua. Inhoan sinua vaikka Itä-Saimata lainaisit!

• Oletko_nakkisormi
        häivy.ääliö kirjoitti:

Minulla on kauniit hoikat sormet mutta tämä palsta on niin seko, että en keskity tänne heittelyyn. Sinä varmaan istut oikein työpisteellä :D

Näppäilen älypuhelimella ja ei ole ongelmia kirjoittelussa, vaikka en sen kummemmin keskity. :-D

• Oletko_nakkisormi
        häivy.ääliö kirjoitti:

On todella pervoa kun homovaari lainaa Raamattua. Inhoan sinua vaikka Itä-Saimata lainaisit!

Inhoatko homoja noin yleensä vai vaan torrea?

• J-K.K

Siinä on jotain liikuttavaa kun homofobinen äärisimppeli yrittää olla sarkastinen ja hauska vaikka älynlahjat eivät riitä. Siitä tulee sellaista kivalla tavalla lapsenomaista huumoria tahtomattaan.

• homot.naurattaa

Sanohan miksi puuterihuiskuja pitäisi pelätä?

• homot.naurattaa kirjoitti:

Sanohan miksi puuterihuiskuja pitäisi pelätä?

Ehkä ei puuterihuiskuja, mutta ei minuakaan. Homot ovat siis kaikin puolin niitä, jotka eivät aiheuta kauhua ja pelkoa. Homoja lisää?

• homot.nautattaa
        torre12 kirjoitti:

Ehkä ei puuterihuiskuja, mutta ei minuakaan. Homot ovat siis kaikin puolin niitä, jotka eivät aiheuta kauhua ja pelkoa. Homoja lisää?

Sinä olet kuvottava. Käykää vaikka katsomassa facessa Jouko Erkkilä!

• dikduk

Heti kun Mustikki on täysi-ikäinen ja antaa suostumuksensa liittoon.

• isänluvalla

Mutta jos Musstikin isä Punikki antaa luvan?

• lupa.naida

Pitääkö Mustikin kaverin olla täysjärkinen vai onko sillä nykyisin väliä. Aloittajalla voisi olla vaikeuksia saada avioliittolupaa jos entinen komento on vielä voimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1384
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1108
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      108
      574
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe