Ilman naisiakin pärjää

tyytyväinensinkku

Hirvee valitus tällä palstalla kun ei saa naista millon mistäkin syystä. Itse olen jo vuosia sitten antanut periksi ja päättäny olla sinkkuna. Elämä on paljon helpompaa näin kun tuskailla joka päivä mistä saisi pillua jne.
Naiset voivat pitää sen haisevan suolenpätkänsä kohtuuttomine vaatimuksineen. Eipä kaveripiirissä niillä varatuillakaan helppoa ole mitä olen sivusta seurannut, kun mikään ei rouville tunnu riittävän. Onnea heille valitsemallaan tiellä:))

31

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvästi olet tyytyväinen etkä yhtään katkera, kun tarvitsee tuolla tavoin asia ilmaista. Onnea ja menestystä itsellesi valehtelun tiellä.

• vihatipunen

Niinpä. Alku oli ihan lupaava, mutta tuo loppu paljasti, että sitä "haisevaa suolenpätkää" mielii kuitenkin. Mutta suolenpätkä?

• en.pane.saatana
        vihatipunen kirjoitti:

Niinpä. Alku oli ihan lupaava, mutta tuo loppu paljasti, että sitä "haisevaa suolenpätkää" mielii kuitenkin. Mutta suolenpätkä?

Torniolaisittain "kusinen suolenpätkä". Mjoo... Minäkin ollut mieluummin ilman, koska minua ei kyseisellä värkillä voi hallita, vaan tärkeintä on sen henkilön pään sisältä löytyvät jutut. Fyysinen vetovoima on sitten asia erikseeen. Silloin jos molemmat sattuu kohdalleen, niin huh hu...

• flowersreally
        en.pane.saatana kirjoitti:

Torniolaisittain "kusinen suolenpätkä". Mjoo... Minäkin ollut mieluummin ilman, koska minua ei kyseisellä värkillä voi hallita, vaan tärkeintä on sen henkilön pään sisältä löytyvät jutut. Fyysinen vetovoima on sitten asia erikseeen. Silloin jos molemmat sattuu kohdalleen, niin huh hu...

No teillähän on Torniossa metka anatomia.

• Naisasialooseri1
        vihatipunen kirjoitti:

Ei mieli. Sinulla ei ole mitään seksuaalista valtaa mieheen, joka ei halua limaista reikääsi ja vaikka haluaisikin niin sitä saa pikkurahalla nuorelta naiselta.

• "Onnea ja menestystä itsellesi valehtelun tiellä."

Paskafeministiä vituttaa kun pillun arvo laskee.

• vihatipunen
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Ei mieli. Sinulla ei ole mitään seksuaalista valtaa mieheen, joka ei halua limaista reikääsi ja vaikka haluaisikin niin sitä saa pikkurahalla nuorelta naiselta.

Oletko vähän tyhmä?! En mä omaani ollut tarjomassakaan. Sitäpaitsi kunnioitan itseäni sen verran, että en nimitä omaani "haisevaksi suolenpätkäksi".

• vihatipunen kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä?! En mä omaani ollut tarjomassakaan. Sitäpaitsi kunnioitan itseäni sen verran, että en nimitä omaani "haisevaksi suolenpätkäksi".

en nimitä omaani "haisevaksi suolenpätkäksi"

Eikö sinulla ole peräsuolta?

• vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

en nimitä omaani "haisevaksi suolenpätkäksi"

Eikö sinulla ole peräsuolta?

On toki, mutta siitähän ap. ei puhunut. Mutta jos peräsuolta mielii niin sehän löytyy ihan saman sukupuolen edustajilta. (En meinannut kyllä mitään homoläppää heittää)

• vihatipunen

• rumamaija
        vihatipunen kirjoitti:

Toi on kyllä hauska.

Ei näy ainakaan mulle. Lataa ja lataa ja lopulta tulee "yhteyden aikakatkaisu".

• 18plus5

"Selvästi olet tyytyväinen etkä yhtään katkera, kun tarvitsee tuolla tavoin asia ilmaista. Onnea ja menestystä itsellesi valehtelun tiellä"

Aijaa? Hänhän nimenomaan ilmaisi että oli ennen katkera mutta ei ole enää...

• kju7yt5r43

• Periksi antaminen tyylillä "ilman naisiakin pärjää" johtaa yleensä epätyydyttävämpään tulokseen kuin naisten suosima "ilman (huonoja) miehiäkin pärjää". Vaikka periaatteessa lopputulos on sama, niin ei sittenkään.

• dassdb

Etenkin kun naiset pian näiden "ei koskaan enää miestä, miehet painukoon helvettiin" yms. lausahduksien jälkeen ovat kuitenkin pian taas parisuhteessa koska valtaosa naisista nyt ei vaan näytä kykynevän olemaan yksin mitä lähipiiriä seuraillut. Miehille taas ei temppu eikä mikään viettää yksinäinen loppuelämä jos niin päättää, mutta se on tosiaankin katkeransuloista luovuttamista koska on jollain tavalla viallinen ettei naisille kelpaa.

• dfghjk
        dassdb kirjoitti:

Etenkin kun naiset pian näiden "ei koskaan enää miestä, miehet painukoon helvettiin" yms. lausahduksien jälkeen ovat kuitenkin pian taas parisuhteessa koska valtaosa naisista nyt ei vaan näytä kykynevän olemaan yksin mitä lähipiiriä seuraillut. Miehille taas ei temppu eikä mikään viettää yksinäinen loppuelämä jos niin päättää, mutta se on tosiaankin katkeransuloista luovuttamista koska on jollain tavalla viallinen ettei naisille kelpaa.

No minä olen ollut yksin siitä asti kun siitä ainoasta parisuhteestani erosin parikymppisenä ja nyt oon melkein nelikymppinen jo, että kyllä se vaan voi naisiltakin onnistua. Vaatii se kyllä melkoista tahdonvoimaa koska tarjokkaita on piisannut, upeita komeita miehiä. Ihmettelen oikein, kun en itse mikään ruusu ole, että miksi juuri komeat miehet ovat aina minusta olleet kiinnostuneita? Luulis että saisivat parempiakin kuin minä. Mutta päätökseni on pitänyt ja yksin olen pysytellyt. Eikä kaduta yhtään, enkä ole mikään katkera miesvihaaja. Minulle ei vain sovi parisuhteet, vaadin niin paljon omaa rauhaa ja en ole erityisesti seksin peräänkään, en myöskään halua lapsia joten mitä ihmettä tekisin parisuhteessa? Se olisi vain miehen kiusaamista. Tajusin sen jo siitä yhdestä seurustelusta etten kykene tekemään miestä onnelliseksi koska olen tällainen kuin olen.

• gdfhfsdh

No hatunnosto sinulle. Tuo tosiaan tuntuisi olevan monella naisella "ongelma", että kun niitä miestarjokkaita kuitenkin tulee nokan eteen vähänväliä niin eihän sitä pysty jättää korttia katsomatta vaikka miten aikaisemmin luvannut pysyvänsä sinkkuna. Tuota ongelmaa harvemmin miehillä on, kun ei ne naiset juuri tikkua ristiin laita joten se on helppo olla yksin kun se naisen saanti vaatii kuitenkin jonkinlaista efforttia jota luovuttaneelta ja itsetunto-ongelmaiselta mieheltä ei löydy.

• fsdjkf

Sinä oletkin ilmeisesti kehitysvammainen. Normaali mies haluaa seksiä.

• Naisasialooseri1

Normaali mies ei halua seksiä sen itsensä takia. Normaali mies ei voisi kuvitellakkaan ryhtyvänsä seksiin ellei ole 100% varma, että nainen himoitsee häntä ja vain häntä ja jos nainen saisi vapaasti valita kenet tahansa miehen niin hän ottaisi kyseisen miehen seksiin eikä ketään muuta miestä.

Muussa tapauksessa mieheen on tyydytty kun ei parempaakaan saada ja vain selkärangaton mies ryhtyy seksiin jos naisella on em. motivaatio harrastaa sitä hänen kanssaan.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Normaali mies ei halua seksiä sen itsensä takia. Normaali mies ei voisi kuvitellakkaan ryhtyvänsä seksiin ellei ole 100% varma, että nainen himoitsee häntä ja vain häntä ja jos nainen saisi vapaasti valita kenet tahansa miehen niin hän ottaisi kyseisen miehen seksiin eikä ketään muuta miestä.

Muussa tapauksessa mieheen on tyydytty kun ei parempaakaan saada ja vain selkärangaton mies ryhtyy seksiin jos naisella on em. motivaatio harrastaa sitä hänen kanssaan.

No ei siis mikään ihmekään, että sä oot jäänyt kokonaan ilman naisia tohon ikään mennessä, vaikka ootkin jo liki neljäkymppinen. Eiköhän sitä varmasti jokainen nainen halua mieluummin seksiä esim. Brad Pittin, David Beckhamin, George Clooneyn tai vaikka jopa Bicky Royal-miehen kun sun kanssasi:) Tiedätkö muuten edes kuka on Bicky Royal-mies??

Sanot itse tossa, että "normaali mies". Oletko itse tollainen kuvailemasi normaali mies, vai oletko säilyttänyt sen poikuutesi sen vuoksi, kun et ole kuitenkaan ollut naisille se kaikkein halutuin, etkä edes toiseksi, kolmanneksi, neljänneksi, viidenneksi jne. halutuin vaihtoehto. Vai oletko itsekin ollut just tollainen selkärangaton mies??

• just-for-fun-

Ilman pillua ei pärjää. Moni on kuollut kun ei saa pillua. Atm miehet tekee itsarin kun eivät saa pillua.

• rumamaija

Höpöhöpö. Ei kukaan seksittömyyteen kuole! Itsemurhaan syy on yleensä yleinen masennus, joka taas johtuu monista asioista kuten vaikkapa yksinäisyydestä. Mutta ei pelkkä seksin puute itsemurhaan aja, jos ajaa, on itsemurhan tekijä päästään vialla.

• Saamatonmies
        rumamaija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ei kukaan seksittömyyteen kuole! Itsemurhaan syy on yleensä yleinen masennus, joka taas johtuu monista asioista kuten vaikkapa yksinäisyydestä. Mutta ei pelkkä seksin puute itsemurhaan aja, jos ajaa, on itsemurhan tekijä päästään vialla.

pillun puute johtaa masennukseen ja masennus itsemurhaan, eli kyllä se seksittömyyskin voi hyvin tappaa!

• Ujoatm26v
        Saamatonmies kirjoitti:

pillun puute johtaa masennukseen ja masennus itsemurhaan, eli kyllä se seksittömyyskin voi hyvin tappaa!

No niin juuri, kyllä siinä kuule alkaa päässä viiraamaan jos ei saa seksiä vuosikymmeniin.

• rumamaija
        Ujoatm26v kirjoitti:

No niin juuri, kyllä siinä kuule alkaa päässä viiraamaan jos ei saa seksiä vuosikymmeniin.

Mitään "pakkoa" siihen ei kuitenkaan ole. Tarpeet voi hoitaa vaikka erilaisten välineiden avulla, ja samalla se paine/tarve poistuu. Ainoastaan päässä on sen jälkeen jäljellä pakko, se henkinen pakko, että tarpeiden tyydytykseen muka tarvittaisiin omien käsien tai välineiden lisäksi oikea nainen. Olen minäkin pärjännyt useamman vuoden selibaatissa putkeen (miinus yksi kerta tuossa uuden vuoden jälkeen ja sitten se sormetus pari viikkoa sitten) eikä ole tarvinnut edes masturboida siinä välillä.

• 12131451
        rumamaija kirjoitti:

Mitään "pakkoa" siihen ei kuitenkaan ole. Tarpeet voi hoitaa vaikka erilaisten välineiden avulla, ja samalla se paine/tarve poistuu. Ainoastaan päässä on sen jälkeen jäljellä pakko, se henkinen pakko, että tarpeiden tyydytykseen muka tarvittaisiin omien käsien tai välineiden lisäksi oikea nainen. Olen minäkin pärjännyt useamman vuoden selibaatissa putkeen (miinus yksi kerta tuossa uuden vuoden jälkeen ja sitten se sormetus pari viikkoa sitten) eikä ole tarvinnut edes masturboida siinä välillä.

Miehillä seksihalut ovatkin voimakkaampia kuin naisilla

• Ujoatm26v
        12131451 kirjoitti:

Miehillä seksihalut ovatkin voimakkaampia kuin naisilla

Niin ja helppo se muutenkin on naisena sanoa kun tietää että seuraa saa halutessaan melkein koska vaan eikä ole mikään pakko elää selibaatissa jos ei tahdo. Sen sijaan se on henkisesti todella raskasta kun ei ole mitään varmuutta siitä saako koskaan seksiä ja joutuu elämään pitkiä aikoja selibaatissa täysin vastentahtoisesti.

• Ajattelein ensin, että Bravo kerrankin sellainen avaus mistä voi olla samaa mieltä.

Lupaavan alun jälkeen meni sitten penkin alle.

• happamia-sano

Ai ai ai kun se kirvelee :-) :-) Vai mitä Tyytyväinen sinkku?!

• hoivavietti

Jos ei välttämättä halua lapsia tai lemmikkielukoita nurkkiin pyörimään, kannattaa pysyä sinkkuna. Naisilla kun on loputon hoivavietti. Tietysti jos itse on juoppo tai narkki, niin sitten käy lemmikistä naiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe