Kiva että joku mies on ymmärtänyt viimein neljännessä parisuhteessaan että kunnioitusta voi saada vain sillon kun ei hypi naisen käskyjen mukaan.
Oletteko te ymmärtäneet tämän?
"Nyt, neljännessä pitkässä parisuhteessani, uskon, että nainen haluaa, että mies sanoo hänelle joskus ei. Miehen ei pidä aina alistua naisen tahtoon."
" Olin nuorena liian miellyttämisenhaluinen ja luovuin vapaaehtoisesti omasta tilastani. Mies saa naiselta enemmän kunnioitusta, jos ei taivu kaikessa naisen tahtoon vaan pitää kiinni omista haluistaan ja mielipiteistään. "
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2016021521120866_iq.shtml
Älä alistu naisen tahtoon
29
171
Vastaukset
Tuotahan täällä on allekirjoittaneen lisäksi moni muukin naiskirjoittaja yrittänyt kertoa. Se ei todellakaan ole eduksi, jos mies kutsuu itseään kiltiksi, koska kiltteyteen yhdistetään nimenomaan liika miellyttämisenhalu ja kyvyttömyys pitää kiinni omista mielipiteistään.
"Mies saa naiselta enemmän kunnioitusta"
Jep. Juuri sitä, mitä kutsun "ylöspäin katsomiseksi".
hassu juttu: Kun palstanainen sanoo tuollaisen asian, niin hänet haukutaan lyttyyn, mutta kun sen on sanonut joku mies, niin se kerrotaan täällä tärkeänä oivalluksena ;D- tarralenkkari666
Minusta kyllä kunnioittaminen ja ylöspäin katsominen/jalustalle asettaminen ovat eri asioita. Toinen on terveen suhteen merkki, toinen ei.
- Ciciciv
tarralenkkari666 kirjoitti:
Minusta kyllä kunnioittaminen ja ylöspäin katsominen/jalustalle asettaminen ovat eri asioita. Toinen on terveen suhteen merkki, toinen ei.
Minusta taas ei. Jalustalle asettamista kuvailee enemmän sana arvostus. Ja onnellisen parisuhteen elinehto on että toista voi arvostaa.
Ciciciv kirjoitti:
Minusta taas ei. Jalustalle asettamista kuvailee enemmän sana arvostus. Ja onnellisen parisuhteen elinehto on että toista voi arvostaa.
Joo, kyse on semantiikasta. Minulle ylöspäin katsominen ei tarkoita missään tapauksessa jalustalle asettamista mutta arvostamista se tarkoittaa. Suhteeseen kuuluu mielestäni ehdottomasti molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus. Ja varmuuden vuoksi mainitsen senkin, että kunnioitus ei tarkoita mitään "pokkailua" toisen edessä (vrt jonkin auktoriteetin kunnioittaminen).
Käytämme termejä ilmeisesti hieman eri merkityksissä, mutta en usko että varsinaiset ajatukset poikkeavat kovin paljon toisistaan.- tarralenkkari666
Ciciciv kirjoitti:
Arvostus ja toisen asettaminen jalustalle ovat myös täysin eri asioita. Jalustalle asettaminen tarkoittaa, että asetat itsesi toisen alapuolelle. Terve suhde on kuitenkin tasapainoista kumppanuutta.
Ja minua kiusaa jopa kunnioituksesta puhuminen parisuhteessa. Kunnioituksesta tulee mieleen joku sotaveteraani tai jotain todella merkityksellistä saavuttanut. Minusta arvostus sointuu korvaani paljon paremmin.
Jostain syystä aika harvoin kuulee miehen valittavan kunnioituksen puuttesta, mutta naiset käyttävät sanaa melko usein.- hopeahääpäiväinen
Täällä sinkkupalstalla yleensä sokea taluttaa sokeaa, mutta nyt olen kyllä tarralenkkarin kanssa aivan samaa mieltä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ja minua kiusaa jopa kunnioituksesta puhuminen parisuhteessa. Kunnioituksesta tulee mieleen joku sotaveteraani tai jotain todella merkityksellistä saavuttanut. Minusta arvostus sointuu korvaani paljon paremmin.
Jostain syystä aika harvoin kuulee miehen valittavan kunnioituksen puuttesta, mutta naiset käyttävät sanaa melko usein.Sen takia lisäsinkin, ettei kunnioitus tarkoita minulle mitään pokkailua tms :) Kunnioitus tarkoittaa minulle suunnilleen samaa kuin arvostus, eli että toinen ihminen on niin arvokas, ettei halua tehdä mitään, mikä loukkaisi häntä.
- IhmeHomna
Ciciciv kirjoitti:
Katsos kun femakko heti älähti. No, sinunkaltaisten ajatusmaailma kyllä tiedetään.
- IhmeHomma
IhmeHomna kirjoitti:
Katsos kun femakko heti älähti. No, sinunkaltaisten ajatusmaailma kyllä tiedetään.
Oli siis tarkoitettu palstan suurimmalle femakolle eli tarralenkkarille.
- tarralenkkari666
IhmeHomna kirjoitti:
Miksi koet noin uhkaavana, etten pidä jalustalle asettamista terveellisenä suhteelle? Olen tapaillut miehiä, jotka ovat asettaneet minut jalustalle ja toisin päin. Ei se vaan toimi, että idolisoidaan oma kumppani (tässä omassa tapauksessani se potentiaalinen kumppani).
- Nnnaaiinenn
tarralenkkari666 kirjoitti:
Arvostus ja toisen asettaminen jalustalle ovat myös täysin eri asioita. Jalustalle asettaminen tarkoittaa, että asetat itsesi toisen alapuolelle. Terve suhde on kuitenkin tasapainoista kumppanuutta.
Mies on pidempi ja nainen lyhyempi. Hiffaa jo!
- Nnaaiinenn
Ratikkakuski kirjoitti:
Jostain syystä aika harvoin kuulee miehen valittavan kunnioituksen puuttesta, mutta naiset käyttävät sanaa melko usein.Kunnioitus tarkottaa sitä etten sano poikaystävälleni että hän on alhaisin mulkku ketä olen ikinä tavannut ja arvostus sitä että kehun hänen rohkeuttaan. Molempia tarvitaan, kunnioitusta ja arvostusta jotta suhteessa on hyvä olla. :)
- Luolamadonna
Minusta naisen tahtoo alistuminen olisi lähellä henkistä ja fyysistä täydellisyyttä.
En nyt keksi mitään parempaakaan. Ehkä sitruunajäde?
(Hihitystä)- Nnnaaiinenn
Oletko nyt mies vai nainen???
Miten niin aina? En ottaisi riskiä alistumalla kertaakaan naisen tahtoon.
- m-i-e-s
Älä huijaa. =) Nainen tahtoo tulla päälle, nainen tahtoo että otat takaapäin, nainen tahtoo että panet kakkoseen.
m-i-e-s kirjoitti:
Älä huijaa. =) Nainen tahtoo tulla päälle, nainen tahtoo että otat takaapäin, nainen tahtoo että panet kakkoseen.
Eihän se ole alistumista jos tekee sellaista mitä itsekin tahtoo. Tuo kakkosjuttu on homojen hommaa.
- tarralenkkari666
Outoa, että joku ajattelee, että parisuhteessa täytyy alistua mihinkään tai kertaakaan. Kompromissejä täytyy voida tehdä muttei se tarkoita alistumista toisen tahtoon.
- että.näin
Eli kun nainen pyytää miestä siivoamaan niin oikeasti nainen haluaa että mies kieltäytyy, hyvä tietää. Harmi vaan kun itse siivoan mielelläni mutta täytyy muistaa kieltäytyä säännöllisesti jotta naiseni voi katsoa minua ylöspäin.
- 1610
Jos sinä siivoat mielelläsi, niin ihmettelen miksi naisesi joutuu asiasta huomauttamaan. Toisaalta taas, jos sinä rupeat kieltäytymään puuhasta josta pidät, niin et silloin mielestäni käyttäydy oman tahtosi mukaan, vaan mukaudut siihen mitä kuvittelet naisesi haluavan, eli alistut jälleen.
- Itsetuntoa
Tuo varmaan pitää paikkansa kaikissa ihmissuhteissa. Ihmisellä on siis oltava riittävä itsetunto, että kykenee parisuhteeseen.
Mutta se on kyllä jännä,että naiset eritoten sortuvat kumppaneidensa rajojen "testaamiseen" Eli nokkivat tahallaan jos huomaavat toisen antavan liikaa periksi. Jotenkin tuntuu, että he eivät ota vakavasti heihin rakastuneen ihmisen hyvinvointia. Vaikka työ- tai kouluympäristössä tuota kutsuttaisiin kiusaamiseksi.
Liian kilttiä naista tsempataan ja tuotetaan etenkin miehiä vastaan. Liian kiltti mies saa vaan lisää kuraa niskaansa, niin ympäristöltään, kuin naisiltakin.Niin. Niin moni perheväkivaltaan sortuva mieskin vain odottaa että joku nainen asettaisi rajat mätkimiselle. Mutta kaikki naiset aina vaan on sellaisia tossuja että yrittävät vain antaa anteeksi kaiken kerran toisensa jälkeen.
- PUA_REVALOTION
Pelimiesoppaissahan tästä puhutaan paljon. Naiset paskatesteilaa miehiä ja jos mies hyppii naisten pillin mukaan niin mies saa joko pakit tai päätyy tossun alle (jos mies on muuten hyödyllinen, esim. taloudellisesti).
- Kilttiatm
En minä ainakaan taipuisi naisen tahtoon joka asiassa. kunnollisuus ei tarkoita että tottelee naista joka asiassa.
Naiset sen sijaan tekee mitä jännämiehet käskee. Naiset on oikein kilttejä eivätkä uskalla sanoa vastaan ettei jännämies murhaa - Kilttiatm
Naisten ei pitäis puhua mitään kiltteydestä kun itse antavat jännämiesten pettää, hakata ja tehdä lähes mitä vaan niin nainen itkee jännämiehen perään kuitenkin
- Ex------------PUA
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14066729/feminismi-on-kollektiivinen-paskatesti
Linkittyy tähän.
Vaan palstallakin näemme minkälaisia naiset ovat:
joko johtavat tahallaan harhaaan tai sitten lällättelevät miehille jotka ovat kunnioittaneet naisia niin paljjon, että ovat uskoneet heidän sanaansa. Ahaa, näinkö on asian laita.
En tiennytkään meidän ihmisten olevan noin homogeenista sakkia.
Karu totuus paljastuikin... en olekaan niin uniikki kuin luulin...
Höpöhöpö!"Älä alistu naisen tahtoon" = vastaa psyykkiseen väkivaltaan fyysisellä väkivallalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939