Naapurini vanha setä on autotutkija ammatiltaan ja ikää on jo yli 60 vuotta. Kuulema muuan itäherttuat käyttivät skodaa vihannesten kuljetukseen ryssänmaalla. Kuulema ovat tomaattia, porkkanaa, kurkkua ja kaalia kuljettaneet notaarin tilalta herttuan kartanoon neuvostoliitossa. En tiedä itse näistä mutta ukko humalassa selitti tarinoitaan ja aika todenmukaisilta kuulosti. Kuulemma skoda logo on peruja jonkin neuvostoyrittäjän korjaamon logosta joka hänen piti perustaa murmanskiin.
Autotutkijan mukaan skoda on itäherttuan auto
6
214
Vastaukset
- Pompis_ja_loiskis
kaalimaan herttuat ja pukit näillä ajelee
- kieroliero-
skoda on kaalimato idästä
- TyöläinenJaTalonpoika
Aikanaan N-liitossa skotaa pidettiin liian länsimaiseen vivahtavana. Niinpä keskuskomitealta kävi käsky että se on sovjetisoitava. Näin tapahtui ja tulokset näkyvät edelleen.
- EttäSemmosta
Samalla tavalla nykyäänkin skoda naamioidaan länsiautomaiseksi. Kolhot ja rumat muotoilu yksityiskohdat kuitenkin heti paljastavat skottaraisen itäautoperinnön.
- kuulemma
Kuulemma jossain Kuopion suunnalla on joku syrjäytynyt Holisti, joka ajankulukseen kirjoittelee kaikkea naurettavaa potaskaa.
neuvostoliitossa, nykyisin venäjällä itäauto skoda on aina ollut suosittu auto "äiti venäjä" periaatteen mukaisesti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723