Naapurini vanha setä on autotutkija ammatiltaan ja ikää on jo yli 60 vuotta. Kuulema muuan itäherttuat käyttivät skodaa vihannesten kuljetukseen ryssänmaalla. Kuulema ovat tomaattia, porkkanaa, kurkkua ja kaalia kuljettaneet notaarin tilalta herttuan kartanoon neuvostoliitossa. En tiedä itse näistä mutta ukko humalassa selitti tarinoitaan ja aika todenmukaisilta kuulosti. Kuulemma skoda logo on peruja jonkin neuvostoyrittäjän korjaamon logosta joka hänen piti perustaa murmanskiin.
Autotutkijan mukaan skoda on itäherttuan auto
6
219
Vastaukset
- Pompis_ja_loiskis
kaalimaan herttuat ja pukit näillä ajelee
- kieroliero-
skoda on kaalimato idästä
- TyöläinenJaTalonpoika
Aikanaan N-liitossa skotaa pidettiin liian länsimaiseen vivahtavana. Niinpä keskuskomitealta kävi käsky että se on sovjetisoitava. Näin tapahtui ja tulokset näkyvät edelleen.
- EttäSemmosta
Samalla tavalla nykyäänkin skoda naamioidaan länsiautomaiseksi. Kolhot ja rumat muotoilu yksityiskohdat kuitenkin heti paljastavat skottaraisen itäautoperinnön.
- kuulemma
Kuulemma jossain Kuopion suunnalla on joku syrjäytynyt Holisti, joka ajankulukseen kirjoittelee kaikkea naurettavaa potaskaa.
neuvostoliitossa, nykyisin venäjällä itäauto skoda on aina ollut suosittu auto "äiti venäjä" periaatteen mukaisesti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070