Nythän ainoa oikea uskonto erottaa kyseiset pervot vuodeksi ja sitten kaikki on taas niin kuin ennenkin.
Minun mielestäni heille, siis näille lastenraiskaajille pitäisi tehdä seuraavaa:
1. Kulkuset pois ja jätkät pakotettaisiin ensinnä paistamaan nämä kulkusensa voissa paistinpannulla ja sitten syömään repaleensa.
2. Sitten sen jälkeen annettaisiin heille mahdollisuus valita:hirteenkö, sähkötuoliin tai myrkkyruiske.
Minusta pedofilia on rikoksista kauhein. Murhakaan ei vedä sille vertoja.
Ja tämä ainoaksi oikeaksi uskonnoksi itseään tituleeraava lahko-kultti kutakuinkin hyysää ja paapoo näitä namusetiä.
Miten vastenmielinen uskonto onkaan jehovantodistajat? Ihan oikea 100%:n kultti.
Mikä on oikea tuomio jehovantodistaja pedofileille
22
80
Vastaukset
- Nätkin
Kuolemantuomio ei ole oikein pääsevät liian helpolla, toivottavasti saavat kuitenkin rangaistuksen ja uhrit kunnollisen rahallisen korvauksen vaikka ei raha saa unohtamaan näitä kauheita kokemuksia.Itse olen eronnut aikoinani näiden pedofilijuttujen takia, ei Jumala tälläistä hyväksy ,katson että, jokainen joka kuuluu tälläiseen järjestöön on samalla näiden irvokkaiden tekojen kannattaja.
- lapsuustraumat.rules
MINÄKIN EROSIN (evl-kirkosta) pedofilian takia.
se tapahtui -ja tapahtuu edelleen- evlut-kirkkoon kuuluvassa vl-liikkeessä.
Suurin osa vankilassa lusivista pedareistakin on luterilaisia.
Kemiallinen kastraatio kaikille kiinni saaduille.
olkoon minkä tahansa uskonnon jäseniä.
Suomen evlut kirkon JOHDOLLE myös kemiallinen kastraatio VL-pedareitten hyysäämisestä .
ei armoa
ppedofilia vl-liikkeessä yleisesti tiedetty jo viime vuosituhannella - eroakirkostaFI
lapsuustraumat.rules kirjoitti:
MINÄKIN EROSIN (evl-kirkosta) pedofilian takia.
se tapahtui -ja tapahtuu edelleen- evlut-kirkkoon kuuluvassa vl-liikkeessä.
Suurin osa vankilassa lusivista pedareistakin on luterilaisia.
Kemiallinen kastraatio kaikille kiinni saaduille.
olkoon minkä tahansa uskonnon jäseniä.
Suomen evlut kirkon JOHDOLLE myös kemiallinen kastraatio VL-pedareitten hyysäämisestä .
ei armoa
ppedofilia vl-liikkeessä yleisesti tiedetty jo viime vuosituhannella# Kuolemantuomio ei ole oikein pääsevät liian helpolla,
toivottavasti saavat kuitenkin rangaistuksen ja uhrit kunnollisen rahallisen korvauksen vaikka ei raha saa unohtamaan näitä kauheita kokemuksia.
Itse olen eronnut aikoinani näiden pedofilijuttujen takia,
ei Jumala tälläistä hyväksy ,katson että,
____ jokainen joka kuuluu tälläiseen järjestöön___
on samalla näiden irvokkaiden tekojen kannattaja.#
Pätee siis luterilaisiin pedareitten hyysääjiinkin.
- Visahongantaimi
Veljesseura.org -sivut kertovat. Conti sai korvauksensa suurena itse emojärjestöltä, koska seurakuntien tuli noudattaa määräyksiä.
Australiassa poliisi paljasti melkoisen laajan pedofiilirevohkan.
Sen jälkeen annettiin Englantiin ohje hävittää kirjalliset todisteet pedofilia-asioista lahkossa. Minusta pedhoviilien siitinelin pitäisi irrottaa muusta ruumista hellävaraisesti moottorisahalla. Ja sitten tehdä siitä soosia pedhoviilin appeeksi. Sekä kierrättää ja syöttää tuotos uudestaan muutaman viikon. Ja sen jälkeen heitetään sellin avain hevon kuuseen.
- Bufo
(uskovaisen vastaus)
Ehdotan että jätämme lopullisen tuomion itse Jehovalle.
Jotta oikeus kuitenkin edes jotenkin toteutuisi jo nyt niin paras mahdollinen tuomio pedofiileille on auttaa heidät ymmärtämään tekojensa seuraukset ja saada heidät aidosti katumaan ja kääntymään Jeesuksen puoleen pyytämään virheensä anteeksi.
Jumalan Pojan edessä meillä kaikilla on totinen paikka mutta samalla mahdollisuus myös armoon, täydelliseen anteeksiantoon.
Ex-pedofiili joka seuraa Jeesusta ei koskaan enää tee pahaa yhdellekkään lapselle.
(oma vastaukseni)
Hakataan ne ja heitetään sen jälkeen villipetojen raadeltaviksi! - kyltäätiedetään
Hmmmm."Jätetään lopullinen tuomio itse Jehovalle.
Minun raamatussani sanotaan että Jeesus tuomitsee. Onko Jehovan todistajien mielestä sittenkin olemassa kaksoisjumala Jehova-Jeesus?
Ja mitä tuomioihin tulee pitäisikö jättää myös Jeesuksen-Jehovan tuomittavaksi se että järjestö kieltää sellaisten perheenjäsenten kanssa tekemisissä olon jotka ovat ottaneet ritolat lahkosta. Minusta järjestön kanta on tuomittava ja ne jotka tuota järjestön sääntöä tottelee pitäisi tuomita yhdessä pedofilien kanssa.
Eiköhän myös olisi tuominnan paikka niille jotka tekevät itsemurhan, totellen järjestön määräyksiä verensiirrosta.Ensinnä ottavat hengen itseltään ja sitten vielä joutuvat k.o. asian takia helvettiin.
EHDOTTOMASTI pedofilien kulkusista pitäisi tehdä kuivattuja raksuja ja ne pitäisi syöttää joko haaratoimistokomitealle tai pedofilille itselleen. - pahasaanuthoitonsa
Oikea tuomio on erottaminen ja sitten he liittyvät vs seuraan muiden pedojen ja sekojen sekaan vertaistensa joukkoon.
Tämä rangaistus riittää ei tässä ajassa pahempaa voi saada.
Ai niin heille annetaan myös vs seurassa jopo terapiaa se on pahempaa, kuin mitä koskaan ihminen on edes fyysiseti toista pystynty kiduttamaan.
Kookoo ym. tälläpalstalla terapian läpikäyneinä todistavat vastauksillaan, mihin rangaistuksen seuraamukset johtavat.- voivoinytharmittaa
Sinua taitaa harmittaa kovasti, että pedofiilejä päinvastoin otetaan avosylin takaisin seurakuntaan.
- Nätkin
voivoinytharmittaa kirjoitti:
Sinua taitaa harmittaa kovasti, että pedofiilejä päinvastoin otetaan avosylin takaisin seurakuntaan.
Sehän on vain yksi osa rangaistusta
- noeitodellakaanharmita
"voivoinytharmittaa " Ei sinua mihinkään oteta olet jymähtänyt omaan paskaan ja sieltä mylläät toisten pedo kavereittesi sontaa.
Siellä jatkat aina hamaan loppuusi asti.
- Halal
Pedofiilin penikselle, ja kiveksille perusteellinen sähkökäsittely, joka kestäisi useita päiviä! Aloitus pienellä virtamäärällä, mutta sitä hitaasti lisäten, kunnes kikkeli on grillimakkara.
- hiphurraaa
Lisäisin tuohon vielä täsmennystä.
Tuo grillimakkara tarjotaan haaratoimistokomitealle tai lähimmälle kierrospalvojalle, hehän kun ovat pimittäneet näitä pervoja ettei järjestön maine suttaannu.
Mukaan annetaan tietenkin vielä ketsuppia ja sinappia ja virkavalta tulee varmistamaan että ne menee kurkusta alas. Ja jos ei mene työnnetään truutalla peppuun.
- Puhukaa.oikein
Sen verran huomauttaisin, että pedofilia ei ole rikosnimike. Se on seksuaalihäiriö, jossa seksuaalinen kiinnostus kohdistuu lapseen. Pedofiili, joka ei toteuta himojaan saa minun puolesta elää rauhassa omissa oloissaan. Toteutettu lapseen kohdistettu seksuaalinen teko on sitten jo rikos ja siitä pitää tietenkin rangaista.
- kulkusetkaulanympäri
Just näin.
Ja pitää julkisesti tuoda ilmi että jehovantodistajat paapoo ja hyysää näitä pervoja.
Herää kysymys: MIKSI? - Nätkin
No tietysti siksi ettei maine mene kun se on ainoa vääryys siinä joukossa.
- omituisiaotuksia
Nätkin kirjoitti:
No tietysti siksi ettei maine mene kun se on ainoa vääryys siinä joukossa.
Mutta eikös raamattu sano että pitää noudattaa lakia?
Onko jehovantodistajilla oma laki? - Nätkin
Heillä on omat oikeuskomiteat, ja Jumalan sana menee maallisen lain edelle. Tiedä sitten miten näissä pedofilia ,-raiskausjutuissa ,minä en ainakaan usko että Jumala käskee salata ne koska silloin väärintekijät jäävät ilman rangaistusta. Näissä jutuissa rangaistuksen saavat uhrit.
- verta.kentälle
Kyllä kaikki pedofiilit ja lapsiseksirinkiläiset pitää teloittaa.
Aika kato käykin kun niin tapahtuu....
JAHVE n rangaistusjoukot niittää sitten niiltä kikkelit poikki ja kristikunta riemuitsee.... - kuristetut.pukamat
#Kookoo ym. tällä palstalla
terapian läpikäyneinä todistavat vastauksillaan,
mihin rangaistuksen seuraamukset johtavat. # - ripuulia
vai on jehovatkin pedofiilisakkia. tuossa vl:n sivustolla pyörineenä luulin heidän olevan ainoita oikeita siinäkin asiassa.
- Uuttako
Viime tietoni on että Englantiin USA -johto antoi määräyksen hävittää arkistosta todisteet, että lahko varhjelee pedofiilejään viranomaisia vastaan / viranomaisten auttamiselta.
Australiassa poliisi järjesti ison tutkimuksen, oliko sen USA:ssa tuomitun Conti-korvausken takia ?
(Conti oli seksuaalisesti hyväksikäytetty pitkän aikaa ja pomojen tietäen. Koska pomot toimivat itse "hengellä voidellun" ohjeiden mukaan, määrättiin korvaukset voideltujen maksettaviksi).
onkohan näistä uutta tietoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663065
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252133Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161317- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031