http://www.iltalehti.fi/leffat/2016030621227187_le.shtml
Tämä sen paljasti: koko filmi on kuvattu Maassa, ei Marsissa niin kuin meille on uskoteltu! Eihän Marsissa voida käyttää Fiskarsin lapiota. Ajatuskin sellaisesta on totaalisen absurdi!
Ihminen ei ole käynyt Marsissa!
9
120
Vastaukset
Mä oon käyny, jos juorutaan baareist. Oli sellane snadi & idylline. Hiffattiin, ku rundattiin boltsii
- marsnautti
Voin todistaa mämmyn väittämän
toisen marsnautin ominaisuudessani
Marsin kamaralla aistin ekana
neukkuparfyymin ja löysin mämmyn strippailemassa
marsilaiset esittelivät lisääntymismenetelmäänsä
yx vihreä pilleri lihamyllyn näköiseen, veivattavaan koneeseen
ja marsilaistoukkia tuli heti
mämmyn kanssa esitimme, miten telluslaiset
lisääntyvät.......
marsilaiset ihmettelivät, ku selitin
että uusi telluslainen tulee vasta 9kk kuluttua..
---no mut mixwarten teillä oli lopussa niimpal kova hoppu - torirunoilija
marsnautti kirjoitti:
Voin todistaa mämmyn väittämän
toisen marsnautin ominaisuudessani
Marsin kamaralla aistin ekana
neukkuparfyymin ja löysin mämmyn strippailemassa
marsilaiset esittelivät lisääntymismenetelmäänsä
yx vihreä pilleri lihamyllyn näköiseen, veivattavaan koneeseen
ja marsilaistoukkia tuli heti
mämmyn kanssa esitimme, miten telluslaiset
lisääntyvät.......
marsilaiset ihmettelivät, ku selitin
että uusi telluslainen tulee vasta 9kk kuluttua..
---no mut mixwarten teillä oli lopussa niimpal kova hoppuKellun kuplassa. Tämä kuplani on ihanan lämmin ja viileä. Unelmani on minun, ne ei ne eivät ikinä mene rikki.
Kuulen "Poks poks poks", siellä rikkoutuvat muiden unelmien kuplat, ei minun.
"Poks!"
Oi voi! särkymätön unelmani hajosi, tipun alas kylmään. Kylmän torin pintaan.
"Kops kops kops" kaikuu tori armeijan rautasaappaiden alla ja väistelen askeleita, jotta ne ei minuun osuisi.
- helevetin_helevetti--
.
"Älkää sanoko että sieltä löytyi ryccien sinkkiämpäreitä Made in C.C.C.P.???????"
har!11
.- Kallionpoliisihevonen
Lääkelehtinenhän myi vahingossa tenupullon sijasta suolahappoa.
Soitti polizain etsimään sen puliukon
Noh, Ratikkahan löytyi sillan alta ja konstaapeli
kyseli vointia, kun pullo oli jo juotu..
--ei muuta kun, kusin tuohon sinkkiämpäriin
pohja syöpyi pois - ammeseilori---
Kallionpoliisihevonen kirjoitti:
Lääkelehtinenhän myi vahingossa tenupullon sijasta suolahappoa.
Soitti polizain etsimään sen puliukon
Noh, Ratikkahan löytyi sillan alta ja konstaapeli
kyseli vointia, kun pullo oli jo juotu..
--ei muuta kun, kusin tuohon sinkkiämpäriin
pohja syöpyi pois.
"Ammeseilori on # WALEMEDIAAA #"
har!!
. - Pravdan.päätoimittaja
ammeseilori--- kirjoitti:
.
"Ammeseilori on # WALEMEDIAAA #"
har!!
.Justjoo..
Aina nuo oppositiossa olevat persut
vänkäävät vastaan totuudelle
- taas.mennään
Fiskarsin lapio saa Oscarin. Torilla tavataan!
- SNL_nousuun---
.
"Esiintyykö Fiskarsin lapio myös Saturday Night livessä??????"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592