Ihminen ei ole käynyt Marsissa!

paljastus

9

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon käyny, jos juorutaan baareist. Oli sellane snadi & idylline. Hiffattiin, ku rundattiin boltsii

      • marsnautti

        Voin todistaa mämmyn väittämän

        toisen marsnautin ominaisuudessani

        Marsin kamaralla aistin ekana

        neukkuparfyymin ja löysin mämmyn strippailemassa

        marsilaiset esittelivät lisääntymismenetelmäänsä

        yx vihreä pilleri lihamyllyn näköiseen, veivattavaan koneeseen

        ja marsilaistoukkia tuli heti

        mämmyn kanssa esitimme, miten telluslaiset

        lisääntyvät.......

        marsilaiset ihmettelivät, ku selitin

        että uusi telluslainen tulee vasta 9kk kuluttua..

        ---no mut mixwarten teillä oli lopussa niimpal kova hoppu


      • torirunoilija
        marsnautti kirjoitti:

        Voin todistaa mämmyn väittämän

        toisen marsnautin ominaisuudessani

        Marsin kamaralla aistin ekana

        neukkuparfyymin ja löysin mämmyn strippailemassa

        marsilaiset esittelivät lisääntymismenetelmäänsä

        yx vihreä pilleri lihamyllyn näköiseen, veivattavaan koneeseen

        ja marsilaistoukkia tuli heti

        mämmyn kanssa esitimme, miten telluslaiset

        lisääntyvät.......

        marsilaiset ihmettelivät, ku selitin

        että uusi telluslainen tulee vasta 9kk kuluttua..

        ---no mut mixwarten teillä oli lopussa niimpal kova hoppu

        Kellun kuplassa. Tämä kuplani on ihanan lämmin ja viileä. Unelmani on minun, ne ei ne eivät ikinä mene rikki.
        Kuulen "Poks poks poks", siellä rikkoutuvat muiden unelmien kuplat, ei minun.
        "Poks!"
        Oi voi! särkymätön unelmani hajosi, tipun alas kylmään. Kylmän torin pintaan.
        "Kops kops kops" kaikuu tori armeijan rautasaappaiden alla ja väistelen askeleita, jotta ne ei minuun osuisi.


    • helevetin_helevetti--

      .

      "Älkää sanoko että sieltä löytyi ryccien sinkkiämpäreitä Made in C.C.C.P.???????"

      har!11

      .

      • Kallionpoliisihevonen

        Lääkelehtinenhän myi vahingossa tenupullon sijasta suolahappoa.

        Soitti polizain etsimään sen puliukon

        Noh, Ratikkahan löytyi sillan alta ja konstaapeli

        kyseli vointia, kun pullo oli jo juotu..

        --ei muuta kun, kusin tuohon sinkkiämpäriin

        pohja syöpyi pois


      • ammeseilori---
        Kallionpoliisihevonen kirjoitti:

        Lääkelehtinenhän myi vahingossa tenupullon sijasta suolahappoa.

        Soitti polizain etsimään sen puliukon

        Noh, Ratikkahan löytyi sillan alta ja konstaapeli

        kyseli vointia, kun pullo oli jo juotu..

        --ei muuta kun, kusin tuohon sinkkiämpäriin

        pohja syöpyi pois

        .

        "Ammeseilori on # WALEMEDIAAA #"

        har!!

        .


      • Pravdan.päätoimittaja
        ammeseilori--- kirjoitti:

        .

        "Ammeseilori on # WALEMEDIAAA #"

        har!!

        .

        Justjoo..

        Aina nuo oppositiossa olevat persut

        vänkäävät vastaan totuudelle


    • taas.mennään

      Fiskarsin lapio saa Oscarin. Torilla tavataan!

      • SNL_nousuun---

        .

        "Esiintyykö Fiskarsin lapio myös Saturday Night livessä??????"

        har!1

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe