Tämä on monesti aika tyypillinen lause, kun baarista jonkun pyytää mukaan ja se haluaa lähteä- Siinä ne jatkot vierähtää, on läheisyyttä ja hellyyttä. Ei kovin kauaa mene, kun nainen ehdottaa itse seksiä, koska tuntee olonsa hyväksi ja turvalliseksi. Näin se taitavissa käsissä muuttuu eistä kylläksi. Tunarit ei vain osaa tätä peliä :)
Seksijuttuihin en ala!
Kokevainen
5
53
Vastaukset
- Päivystävänainen
Niin, tuolla varmistetaan vain se että seksiin ryhdytään kun nainenKIN sitä haluaa. Moni miesraasu kun luulee että jos baarista lähdetään yhtaikaa, se on lupaus seksistä.
- varallaolevainen
Miehet on yleensä täysiä juntteja, eikä ne tajua mitään naisen ajatusmaailmasta...
Olen kahdesti lähestynyt naista baareissa. Kolmatta kertaa ei tule.
- dfgdfgdg
Näinhän se menee. Kun ei mene kyrpä edellä niin saattaa saadakin.
Nii, onha Nyrkki-Kyllikkiki "nainen", vaik masturboijan handu o naisen handuu karvaisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973