Hyvää Naistenpäivää palstan ämmille

Raaka-Arska_

Juhlat pystyyn ja tärpättiä pöytään.

17

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIli

      nöyrimmät kiitokset
      alistun kohtalooni, olen vanha vätys

    • tultiin pojan kanssa kylästä sanoi
      -äiti hyvää naistenpäivää.

      tuumasin
      -ooppas sinä hurmuri.

      • naijakoukku-Irmeli

      • En tajua tuosta videosta yhtään mitään. Ohi!


      • un.hijo.de.algo

        Rompiti culo

        mujer mala!"#¤%&/


      • un.hijo.de.algo kirjoitti:

        Rompiti culo

        mujer mala!"#¤%&/

        Tso tso. E oo mies, ken mimmii dissaa tai Joulupukki tuo risui & raippaa

        https://www.youtube.com/watch?v=CmnA1JAH4o0
        Jippu - Huono mies


      • nutturainenäämä

      • E häppee.

        mujer mala = huono nainen (juoruu kääntäjä)


    • pasianzzy

      Naistenpäivän parahin huipentuma Klo 00:00

      se autuas hetki, jolloin palataan pilluvallasta ruotuun

      ja eletää taas ihmisixi

      Herrojwn nuhteess<

      • Ken mahtoi maksaa kulut? Yleensä häviäjä, mten tuos?
        Ny tartte e miesten puolustautuu "Menin vahingos" valheillaan.

        Menettikö kuntokeskus yhen vai kaksi asiakast?


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Ken mahtoi maksaa kulut? Yleensä häviäjä, mten tuos?
        Ny tartte e miesten puolustautuu "Menin vahingos" valheillaan.

        Menettikö kuntokeskus yhen vai kaksi asiakast?

        Mulle sattui viime juhannuksena. Juhlin jussia aika päissäni ja menin uimalaan.

        Juovuksis päiten satuin menemään altailta naisten pukuhuoneeseen, känninen hullu_ukko ei huomannut asiaa ennenkuin tullessaan takaisin vessasta jossa ei silloin ollut yhtään naista...kaduttaa kyllä jälkeenpäin.

        Mutta tarinan opetus kyllä sinne voi vahingossakin mennä.

        Tietty, jos on silti jäänyt sinne pukariin asumaan ja vahtaamaan naisia niin se on sitten eri asia.

        Mä kyllä hilppasin heti pois kun älysin tilanteen.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Mulle sattui viime juhannuksena. Juhlin jussia aika päissäni ja menin uimalaan.

        Juovuksis päiten satuin menemään altailta naisten pukuhuoneeseen, känninen hullu_ukko ei huomannut asiaa ennenkuin tullessaan takaisin vessasta jossa ei silloin ollut yhtään naista...kaduttaa kyllä jälkeenpäin.

        Mutta tarinan opetus kyllä sinne voi vahingossakin mennä.

        Tietty, jos on silti jäänyt sinne pukariin asumaan ja vahtaamaan naisia niin se on sitten eri asia.

        Mä kyllä hilppasin heti pois kun älysin tilanteen.

        Kännimokan ymmärtää kyl. E sellast, tulee & näkee olevansa vääräl puolel & jää katsomaan. Tai kuten tuos, menee tietoisesti.


    • Nainen-maksaa

      Muut päivät onkin sitten miesten.

    • satujen.prinzzy

      Älkää nyt ämmät masentuko

      vaikka Naistenpäivä jo vaipui maillensa:)

      Luvassa on jo taas traditionaalinen juhlayö

      akoille.....Pääsiäinen

      Täydenkuun aikana ämmät saavat liihoitella luutiensa

      faartissa kuutamoisen valaistuxessa Kyöpelinvuorelle

      meidän uljaitten prinssien ihailessamme hameen lepatusta

      Kaipaan teitä, ämmiä takaisin satiinilakanoilleni

      erityisesti mämmyä...

      https://www.youtube.com/watch?v=GtJENUbgzlY

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe